Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szar dolog a begipszelt orr

2010.07.21. 12:26 :: SilentSound

Még májusban kaptunk beszámolót egy verésig fajuló konfliktusról egy kívülállótól, aki épp a cséplős résznél ért oda a helyszínre. A kommentelők közt akkor feltűnt a volvós, aki - mint később kiderült - eltörte a Fiat vezetőjének orrát is és leírta, ő hogy látta az egész történetet. A történet így még mindig kicsit egyoldalú volt, egészen tegnapig, amikor Punt levele landolt a postaládámban. Eredetileg csak nekem szánta, mert nem akarta tovább feszegetni a témát, de végül megengedte, hogy kitegyem a blogra. Ahogy az várható volt, az ő szemszögéből egészen másképp fest a történet. Akinek van kicsit több ideje, annak érdemes elolvasnia az előzményeket is és összehasonlítani a lenti levéllel.

Talán megkésve, de a májusi „Ököllel vett elégtételt a volvós” című történetre reagálnék. Ugyanis én lennék a fiatos… Amiért tollat ragadtam annak az az oka, hogy tegnap sikerült volvós barátunk kommentjeit elolvasni és igazából erre szeretnék reagálni.

Tettem akkor feljelentést, majd a blog jóvoltából a rendszám is előkerült, ezúttal is köszönöm a szemtanúnak. Tehát… a Prielle Kornélia úton mentem, előttem volvós barátunk eléggé nyugtalanul vezetett, én kényelmes tempóban mögötte.

Majd majdnem a kereszteződésnél elkezdett mutogatni (tudjátok középső ujj) vagy nekem vagy az előtte bekanyarodó autónak mindegy is. Ezután elértünk a prielle, szerémi út kereszteződéséhez a lámpa piros volt, én a fiatban, előttem a volvós előtte 1 platós furgon.

Zöldre vátott a lámpa, majd elindultunk, a furgonos megállt, persze a volvós is. Itt jön a lényeg, ugyanis már a felkanyarodásnál észrevettem, hogy rögtön a lámpa után szaggatott vonallal elválasztott sáv van, magyarán a lámpa vonalától két sávossá válik az út, mind a kettő megy fel a szerémire. Na ekkor én elmentem a belső sávban.

Na ez verte ki a biztosítékot volvós barátunknál, elkezdett dudálni, erre én középső ujjamat mutattam, (ekkor már a szerémin voltunk) erre ő kivágott, én padlógázzal el, de jött utánam 2 centire. Sajnos ekkor befékeztem nem olyan erőset, erre kivágott a külsőbe, (majdnem elkaszált egy kicsit mögöttünk levő suzukit) és be elém a belsőbe.

Előrement, és a posztban jelzett kanyarnál a belsőben megállt és kvázi bevárt. Arra tisztán emlékszem, hogy lassan csorogtam felé, és megálltam mellette. Én már lehúztam az ablakomat, neki az anyósülés felöli fel volt húzva és ordibáltunk egymásnak nem tudom mit modhattam, a kedves feleségét biztos, hogy nem szídtam, de ő is ordibált valamit nem értettem, mivel fel volt húzva az ablaka. Kicsit közelebb húzódtam és rácsaptam az első oldalablakára, na erre ő kiugrott, hátulról megkerülte az autóját (ha ki volt kapcsolva az övem, erre nem emlékszem, azt akkor kapcsolahattam ki.) elkezdte rugdosni az enyémet.

Erre én kinyúltam az ablakomon, kiszállni esélyem se lett volna olyan közel volt a kocsija és megfogtam a trikóját, nem volt semmi féle gyomros a részemről. (Őszintén szólva próbáltam volna behúzni az autóba, ahogy ilyenkor olvastam, de ez elég röhelyesen nézhetett ki). Erre ő elkapta a kezemet ami azt illeti két kezemet egy kézzel elég rutinosan úgymond félretolta majd a másikkal ütött. Úgy emlékszem kétszer.

A harmadiknál felemeltem a két kezemet és ennyit modtam: oké oké te nyertél. Ezután elmentem át a lágymányosin, (kezem lábam remegett alig bírtam vezetni) ekkor még nem is vettem észre hogy vérzik az orrom valószinüleg egy kisebb sokkot kaptam, majd a járókelők és a többi autós jelezte, hogy tiszta vér vagyok.

Amit a kommentekben ír az egész egyszerűen felháborító!! Méghogy leszorítottam, kétszer akkora autója volt el sem gondolkoztam ezen. Ezt egyébként az azóta megtörtént szembesítés során nem is mondta, jó a befékezést szóvá tette. Ugyancsak a szembesítésnél ott volt az ügyvédje ő maga a rendőrnő és én. Érdekes ott nem említették, hogy terhes a kedves feleség.

Ő ott elkezdett anyázni egész végig nézett én kerültem a szemkontaktust. Ennek ellenére a rendőrnő meg is jegyezte, hogy viszonylag békés volt ez a szembesítés.

Barátunk elmehetne drámaírónak, ugyan nem olvastam végig az összes kommentjét egész egyszerűen nem volt hozzá gyomrom, de az egész szemen szedett hazugság!!!

Még az első tanúkihallgatásnál, mikor már megtalálták a tulajdonost, kiderült, hogy a barátnő nevén van a kocsi ő azt mondta a rendőröknek, hogy felvett egy stoppost és átengedte neki a vezetést, és hogy nem is ismeri ezt az embert. Se ekkor se később a szembesítésnél nem volt szó terhes feleségről, hátsó ülésen bekötött gyerekről. (mintha ilyet is írt volna.)

Igazából már rég lezártnak tekintettem az ügyet, az orrom ugyan eltört, kórházban kellett helyrerakni a törött csontot. Ezt inkább nem részletezném, de elég szar volt. Gipsz is volt rajta.

Régebben olvastam a blogot, de már letettem róla. Az meg, hogy ezekután idejön és ilyen hazugságokat írogat egyenesen felháborító! Mondom nem olvastam el az egészet, és azt hiszem nem is fogom…

Nem kurváztam, nem szájjálkiztam nem volt bazdmegolás csak minimális. Oké elismerem hogy én is hunyó voltam, de amit művelt az nem volt semmi.

87 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.21. 12:37:14

Amikor két hülye találkozik... -.-'

Ha nem akarsz verekedni ne csapkodd más kocsiját, ha meg verekedni akarsz ne lepődj meg ha kapsz egy pofont.

(egyébként meg ha meg akarnak ütni a kocsidban ne akard behúzni az egész embert az ablakon, hanem gyors határozott mozdulattal lehetőség szerint jobb kézzel rántsd meg a kezét, ballal pedig próbáld kicsapni az ajtót..)

SÜN 2010.07.21. 12:38:06

ezér kell a sokkoló

Lacaca 2010.07.21. 12:38:36

Silent! Miért kellett 3 linket is berakni a bevezetőbe? Alig bírtam elolvasni, meg harmadszor uncsi si volt kicsit :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.21. 12:45:51

"érdemes elolvasnia az előzményeket is és összehasonlítani a lenti levéllel."

Minek?! Alapvetően azon is erősen gondolkodtam, hogy hozzászóljak-e. Nem hogy visszanézni az "előzményeket".

A Blikk-re nem kéne hajaznunk. Szerintem. Ugye csak az az igazi értekkel bíró hír ahol:

- konfliktus
- vér
- anyázás
- verekedés
van a történetben.

Ez már a sokadik...

plephyl 2010.07.21. 12:48:18

két agresszív majom ha találkozik.

szerintem bécsben ilyen esetek nemigen vannak.
múltkorjában voltam kint egy hétvégét, hát basszus, még a mentő is csak villogót haszánált, még szirénázás sem volt.
zöldnél nem lőttek ki az autók, a biciklisek meg a kerékpárúton békésen tekertek.
a sárgánál nem a gázra, hanem a fékre léptek az emberek.
dudaszót nem hallottam.

mindez bp-től néhány órányi autóútra nyugatra...

Ottopappa 2010.07.21. 12:48:30

Ha valaki ott hőbörög melletted, váltót egyesbe rakni, jobb kezét elkapni, és hadd fusson a paraszt... :)

Lacaca 2010.07.21. 12:49:49

"Zöldre vátott a lámpa, majd elindultunk, a furgonos megállt, persze a volvós is. Itt jön a lényeg, ugyanis már a felkanyarodásnál észrevettem, hogy rögtön a lámpa után szaggatott vonallal elválasztott sáv van, magyarán a lámpa vonalától két sávossá válik az út, mind a kettő megy fel a szerémire. Na ekkor én elmentem a belső sávban."

Csak azok kedvéért, akik nem ismerik a kereszteződést. Az történt, hogy töldre váltott a lámpa (telezöld), a furgon megállt, mert valószínűleg el akart engedni valakit, aki szemből érkezett, erre posztíró barátunk harmadikként kilépett a sorból és balra el...

"az autóját (ha ki volt kapcsolva az övem, erre nem emlékszem, azt akkor kapcsolahattam ki.) elkezdte rugdosni az enyémet.

Erre én kinyúltam az ablakomon, kiszállni esélyem se lett volna olyan közel volt a kocsija és megfogtam a trikóját"

Tehét annyira közel volt a 2 autó egymáshoz, hogy nem fért ki, de a hülye Volvós betuszkolta magát arra a helyre, és ott kezdett rugdosni. Szerencsére a posztoló keze annyira hosszú, vagy a Volvós annyira előrepréselte magát, hogy elérte kézzel a trikóját. Aha, életszerű. Nem lehet-e, hogy emberünk összeszarta magát, amikor a Volvós kiszállt, de az ablakot nem volt ideje felemelni/feltekerni, és védekezésként próbált fogást találni a Volvóson, amíg az összetörte az orrát? Csak kérdezem.

Sir Zet 2010.07.21. 12:52:23

Hát, ember legyen a talpán, aki ezekből most eldönti, hogy ki mikor hazudik... Lehet, mindjárt jön a volvós, és letagadja a szembesítés eseményeit is...

Nikorene 2010.07.21. 12:59:26

"ugyan nem olvastam végig az összes kommentjét egész egyszerűen nem volt hozzá gyomrom, de az egész szemen szedett hazugság!!!"

ennél több nem is kell :D

misitcom 2010.07.21. 13:00:51

Szerencséje a Fiatosnak,hogy nem volt náthás.Most próbálom elképzelni,hogyan lehet begipszelt orral tüsszenteni.

tboykaa 2010.07.21. 13:04:06

Én ezeket a mutogatásokat (középső ujj), anyázásokat, verekedéseket sohasem értettem. Mi lesz belőle? Rendőrségi ügy. Kinek bizonyít? A csajának? Magának? Sikertelen az életben és így kompenzál? És általában Pesten jellemző ezek a szituk. Kb. 5 olyan esetem volt idáig, amikor erősen hunyó voltam x vagy y szituban és majdnem csatt lett. Nem megfelelően mértem fel a távot, bevágtam vki elé (nem direkt, csak benéztem!), jobbkezest benéztem, stb. Az ÖSSZES alkalommal felemeltem a kezem és bocsánatot kértem a másik részvevőtől. Az "ellenfél" kicsit paprikás volt az első pár másodpercig, de aztán ELFOGADTA a bocsánatkérésem. Nem volt bunyó, nem volt semmi. Így is le lehet rendezni a dolgokat!

Lacaca 2010.07.21. 13:05:25

@misitcom: Én már azt se értem, hogy hogy lehet orrot gipszelni. Max sínt tudok elképzelni. Vagy a fejére húztak egy gipsz köcsögöt?

majke 2010.07.21. 13:05:40

imádom a maszatolást:

"Majd majdnem a kereszteződésnél elkezdett mutogatni (tudjátok középső ujj) vagy nekem vagy az előtte bekanyarodó autónak mindegy is."

Miből gondolod, hogy neked intett be ha addig teljesen nyugodtan haladtál mögötte? Meg miért intézed ezt el ennyire nagyvonalúan ("talán mindegy is.")?

Bladika 2010.07.21. 13:14:15

@Lacaca: Köcsögöt a köcsög fejére?

misitcom 2010.07.21. 13:18:34

@Lacaca: Max sínt tudok elképzelni

Azt is megszívta volna.Azóta újra járnak a vonatok,az meg a fejét vágta volna le.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.21. 13:22:08

@misitcom:

Persze!! Letüsszenti a Lehár expresszt mi?! :)

Leadfoot 2010.07.21. 13:28:47

Az a véleményem, hogy az ilyen esetekhez két azaz 2 db hülye kell.

labi 2010.07.21. 13:31:21

Nos, abban mind a két fél megegyezik, hogy nem tartott sokáig az ütésváltogatás.

Akkor az elsőnek író szemtanú milyen másfél perces csépelésről beszélt? Nem értem én ezt már...

misitcom 2010.07.21. 13:33:40

A Fiat amúgy is a tápláléklánc vége felé helyezkedik el,hogy erre még rá is gyúr egy ilyen történettel.Ha már kihívom a sorsot magam ellen akkor próbálnék úgy helyezkedni,hogy ne csak egyoldalú verés legyen belőle.

De most komolyan:Akár melyik fél szemszögéből próbálom elképzelni az esetet,nem végződhetett volna így.Aki tettlegességig eltud menni az vállaljon minden következményt és nincs sok keresni valója az utakon.

cork77 2010.07.21. 13:35:36

@misitcom: nagyon rossz törött orral tüsszenteni. Tudom.
@Lacaca: kap egy ilyen orrára formázott gipszdarabot, melyet felragasztanak az orrára az arcára erősítve.

misitcom 2010.07.21. 13:46:34

@cork77: Persze fényképekkel nem tudod illusztrálni?Nem fogok röhögni!...Na jó egy picit.

punt 2010.07.21. 13:51:29

Jó a verést megérdemeltem az igaz,nem is ezért írtam le a történetet. Viszont a napokban olvastam el turboá kommentjeit és hát egy "kicsit" erősen fogalmaz.
Mellesleg a blikkes cikkről nem tudok semmit, valaki felvilágosítana?

cork77 2010.07.21. 13:52:15

@misitcom: sajnos -vagy szerencsére- nem tudom illusztrálni. Én nem röhögtem.

Fehérvarjú 2010.07.21. 13:52:57

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu):
@Marcellusca:
Ugyanezt gondolom. Mind a ketten folyamatosan rátettek egy lapáttal és az erősebb nyert... egy tárgyalást. A gyengébb meg egy új orrívet.

Azon gondolkoztam vissza kellene hozni a párbaj intézményét, így az úton maximum egy jelképes pofon kesztyűvel, a többit majd lerendezik valami zárt helyen. Nem kell feltétlenül halálosnak lenni, egy sima box-meccs is elég.
Aztán Silent posztolná a végeredményt, meg a meccset videóját és egyértelmű lenne, hogy kinek van igaza. Aki győz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.21. 13:56:50

@punt: Szerintem Mityu csak arra gondolt, hogy kicsit kezd a Blikkhez hasonlítani az oldal az utóbbi napok több hasonló témájú sztorija miatt.

punt 2010.07.21. 14:01:19

@Fehérvarjú: "Ugyanezt gondolom. Mind a ketten folyamatosan rátettek egy lapáttal és az erősebb nyert... egy tárgyalást. A gyengébb meg egy új orrívet." Kb én is így zártam le a dolgot, az orrom meggyógyult. Viszont tegnapelőtt jutottam odáig,hogy elolvassam a kommentjeit ezért írtam le az én szemszögemből a történetet.

misitcom 2010.07.21. 14:01:28

@cork77: Nekem van akkora orrom,hogy a Mészáros nem mérné tele fagyival.(Mészáros:Szombathelyei cukrászmester)Szerencsére még nem volt törve,de tudom milyen érzés amikor egy ajtó mégsem arra nyílik mint ahogy én gondol.

Bobby Baccala 2010.07.21. 14:01:48

vuvuzela volt valakinél?

Lacaca 2010.07.21. 14:03:30

@SilentSound: Meg is ugrott a látogatottság...

little honey 2010.07.21. 14:04:32

megállsz, lehúzod az ablakot, ütöd a kocsit, hozzáérsz, és csodálkozol, hogy kapsz két pofont?

2 hülye találkozott, felejtsük el.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.21. 14:06:06

OFF
@Lacaca: Az nem különösebben, csak a kommenteké.
ON

ex-dr. vuk 2010.07.21. 14:17:53

Nekem az nem vilagos, hogy minek kell beinteni meg rafekezni? Dudalt es? Le se szarod mesz tovabb a dolgod utan. Ha veszelyeztet rendort hivsz.
Leallni szajkaratezni meg csapkodni? Minek?

Mi lett a vege? Testi sertesert elitelik?

Fehérvarjú 2010.07.21. 14:19:07

@punt: Ez tiszta sor, és jól tetted, mert így több infónk van az esetről. Bár ha nem írtad volna akkor is ez lenne a véleményem.

Elég kaotikus a sztori és ilyenkor mindenki húz egy picit a maga vélt/valós igaza felé. De az tiszta mindkét változatból, hogy ez egy romantikusan viharos egymásra találás volt. ;)

Kíváncsi vagyok ha lett volna 1-2 videó az esetről akkor mennyire lenne tiszta a dolog. Van ott térfigyelő vajon?

Gondold el, hogy ha az a pár ember is beszállt volna akit feltartottatok, veszélyeztettetek. A belsőben jövők a Volvóst, a külsőben akadtak meg téged ütöttek volna. Miért nem kő-papír-ollóban intéztétek el?

Egyébként attól függetlenül, hogy állást foglalnék miért kellett kivágnod a belsőbe, gondolod ők ott akartak állni még pár napig?

Lacaca 2010.07.21. 14:53:30

@Fehérvarjú: Nem a belsőbe vágott ki, hanem kikerülte a balrakanyarodásra várókat, mert ő a fasza gyerek, és fontos, és nem ér rá. Utána még kemyénkedik egy sort, majd amikor betörik az orra, akkor telekürtöli vele a világot, és rendőrt hív. Lehet keménykedni, csak akkor annak megfelelően kell végigjátszani. Ha meg akkora sérelem érte, hogy az rendőrre tartozik, akkor nem keménykedünk. A kettő vegyítve nevetséges, az első paraszt hozzáállás. Maradt a rendőr, ha tényleg olyan az ügy, és van kedve utánajárni, illetve a rendőrnek van kedve foglalkozni vele. Sajnos ilyenre is volt a környezetemben példa, bár az nem közlekedési ügy volt.

.lll. 2010.07.21. 14:58:03

végülis most ki a hunyó?

Lacaca 2010.07.21. 14:59:26

@lófő: döntetlen. keményembert orrba vágták

Petrodon 2010.07.21. 15:15:11

Mutogatsz, büntető fékezgetsz, "kicsit" bazmegolsz és csapkodod az autóját.

Egy orrbavágást mindenképp megérdemelsz....

Alex3000 2010.07.21. 15:17:58

Mindketten szánalmasak vagytok!

babel 2010.07.21. 15:26:23

Mutogatok, befékezek, anyázok, csapkodom a másik ember kocsiját, kinyúlok az ablakon, megtépem a trikóját és csodálkozok, ha kapok egy méretes orrba verést? Én is csodálkozom. CSAK egy orrtörés? Könnyen megúszta a posztoló. Remélem a tanulságot letette már a saját szoftverébe...

.lll. 2010.07.21. 15:44:00

@Lacaca:

ez nekem akkor is bonyolult ebbe a kánikulában.lássuk mi volt,asszongya:terhes feleség/barátnő,kisgyerek,szagatott vonal,újjal bemutogatás,dudálás,satufék,ordibálás/anyázás?,kocsipaskolás,polótépés,gyomrozás,orrtörés,megadás,orrbegipszlés???

omájgád télleg

Agyalap 2010.07.21. 16:51:32

Na végre egy bizonyíték! Idáig nem hallottam, hogy rajtam kívül másnak is begipszelték volna az orrát :)
(Nem jó higgyétek el... Tüsszenteni meg nem lehet, mert bucira ki van tömve gézzel.)

Lacaca 2010.07.21. 17:16:09

@Agyalap: Azért bizonyítási eljárásban nem használnám fel emberünket. Picit hiteltelen a története.

"streetfighter" 2010.07.21. 18:29:16

Szerintem ís érdekes szituáció az, amikor valaki olyan közel áll meg a másik kocsihoz, hogy kézzel paskolja a jobb első ablakát, kiszállni lehetetlen, de azért a másik odafér rugdosni, sőt ő még el is éri a rugdosó ruháját és húzza befelé az ablakon.
Egyszerüen nehéz elképzelni.

and/or 2010.07.21. 19:27:52

Nem értem az alapot.
Ti nem azért ültök autóba, hogy valahová menjetek?
Ti a balhét keresitek?
Gyalog is lehet verekedni, elég a pénztárnál elvenni valaki helyét, elétolakodni, vagy mit tudom...
Naponta ezer pofont lehetne osztani a hülyéknek, ezret ki lehet kerülni, de nem kell semmiképpen felvenni a kesztyüt.
Ha csak nem valami gyors, esetleg nagyon gyors autód van.
Vagy te vagy Swarzi.

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:04:47

Aki otthon beleszarik a palacsintába, az a forgalomban is hasonlóan viselkedik. Húsz éve felnéztem a magyarokra, ma már, hogy annyi ideje velük lakom egy országban, azt mondom, hogy kár volt Ázsiából idejönni Európába. Moslék utódok egy hajdan bátor, lovas nép nyomában... Gratulálok.

Lacaca 2010.07.21. 20:19:53

@egyittlakó: Miért nem mész haza? Nem kellee kellemetlenül érezned magad

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:21:14

Most komolyan, hülye a magyar nép? Vissza kell menni Koppány vezér kivégzéséhez, mert ez azóta is trauma a turbó magyar körökben, hogy mindennap elégtételt kell keresni az akkori sérelemért, hiszen akkor is (mint ahogyan most is), az EU csatlakozás volt a tét? Mikor fogja végre megérteni a sok hülye, hogy Európán kívül csak Balkán van meg Ázsia? Ideje lenne végre újra megtanulni, 1989 után, késsel és villával étkezni, levest nem szürcsölni, ujjat nem szopni és tisztelni a másikat. Remélem, hogy a 20-30 év körüli énvagyokajani köcsögök veszik az adásomat...

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:23:58

@Lacaca: "Miért nem mész haza?"

Felesküdtem a mindenkori magyar kormányra. Tiszta szívből tettem. Örülj neki, hogy neked ez születési kiváltságod.
:-)

misitcom 2010.07.21. 20:30:46

@egyittlakó: Felesküdtem a mindenkori magyar kormányra. Tiszta szívből tettem.

Ahhoz képest elég távolságtartó nevet választottál.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.07.21. 20:34:58

Most már tudom, mit nyertem azzal, hogy ezt a blogot látogatom. Sajnos a bp.-i közlekedésben én is elvesztem a hidegvérem, de az ilyen történeteket olvasva sikerül visszanyernem a józanságom. Köszönöm az átlagot képviselő hozzászólók higgadtságát és normális hozzáállását is.
Ez volt az én coming out-om.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.07.21. 20:37:02

@egyittlakó: sajnos akiket ez érint, nem olvassák a blogot(nem is tudnák), és nem rendelkeznek aggyal.

Lacaca 2010.07.21. 20:38:42

@egyittlakó: "annyi ideje velük lakom egy országban, azt mondom, hogy kár volt Ázsiából idejönni Európába"

"Örülj neki, hogy neked ez születési kiváltságod. "

Nem ellentmondásos kicsit?

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:42:27

@misitcom: Lehet, hogy így van, de 20 év után is még mindig ott motoszkál bennem a kisördög, hogy nem eléggé példamutató az életvitelem a magyar állampolgársághoz. Betegesen ragaszkodom a törvények, szabályok betartásához, bár honfitársaim tapasztalatával egyetértve, ebből nem lehet meggazdagodni, ennek ellenére szeretek emelt fővel közlekedni.
:-)

Lacaca 2010.07.21. 20:46:24

@egyittlakó: Megjegyzem, hogy nem a kormányra esküdtél, hanem az alkotmányra, és arra, hogy a törvényeket betartod.

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:49:45

@Lacaca: "Nem ellentmondásos kicsit?"
Igen, az. Lehetek, ugyebár önkritikus, hiszen magyar az anyanyelvem...

misitcom 2010.07.21. 20:49:55

@Lacaca: Akkor ha most megváltoztatják az alkotmányt,akkor újra kell esketni?

Ja! A moci megbokrosodott és ledobott?Vagy mi?

Lacaca 2010.07.21. 20:53:35

@misitcom: Ne nálam reklamálj, nem én diktálom a szabályokat

Lacaca 2010.07.21. 20:54:31

@misitcom: Ja, kormány majdnem mindig 4 évente alakul. 4 évente kell esketni?

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.21. 20:55:53

Mutogat? Büntifékezget? Elévág? ÜTI A MÁSIK AUTÓT??? Kiszáll elégtételt venni? Kinyúlkál az autóból? Orrbavágja, hogy vérzik?

MI EZ ITT? Egy rohadt Balkán?

Két köcsögduda ez, nem más. Az egyik takony b*zi, a másik kemény k*cs*g!

Komolyan mondom, rituálisan el kellene égetni a jogsijaikat.

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.21. 20:57:32

Velem miért nem történik ilyen? Mert tudom, hogy a blogon lehet szájkaratézni, amikor viszont az autóban ülök, akkor 1 tonna vassal alattam nem lehet. Mert veszélyes! Nekem megmondta az apukám! Ezeknek nem volt, aki megnevelje őket? Meg az anyukám is megmondta! Nekik olyan sem volt? Bár gyakran emlegetik egymásét...:)

misitcom 2010.07.21. 21:03:04

@Lacaca: Hogy fogunk ebből vissza kanyarodni az orrgipszeléshez?

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.21. 21:03:16

1,5 tonna vas van alattam. A nemjóját neki!

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 21:03:20

@Lacaca: "Megjegyzem, hogy nem a kormányra esküdtél, hanem az alkotmányra, és arra, hogy a törvényeket betartod."

Semmi gond, a magyar kormány mindezek képviselője, teljesen mindegy, hogy milyen színezetű. Ez a demokrácia. Csak egy példa (SilentSound, bocsi): én személyesen Orbán Viktort nem tartom tehetséges politikusnak, de jelenleg Magyarország miniszterelnökét tisztelem benne, mert a választók így döntöttek (nem először)...
Akaratunk és tetteink következményeit el kell viselni: ha kivasalom a bringást, akkor megállok és azt mondom, bocsi nem volt szándékos...
:-)

misitcom 2010.07.21. 21:06:01

@tundrazuzmo: Azzal se kezdjél még vagánykodni.Egy BMW milyen nehéz?

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.21. 21:11:59

@egyittlakó: Nem Koppányon, meg a levesszürcsölésen múlik... Én szürcsölöm a levest, néha kézzel turkálok a kajában, viszont olyan empátiám nő, ha autóba ülök, hogy egyből érzem mind a 10 autót, amely előttem-mögöttem-mellettem közlekedik. Miért? Mert másfél tonna vas van alattam, és az csúnyát tud sebezni. Meg mert a másik vasban is ember van. Olyan mint én. Valószínűleg nem jobb és nem rosszabb. Úgyanúgy hibázhat, ahogyan én is, és ugyanúgy örül, ha a hibájából más autósok figyelmessége miatt nem lesz baleset, mint ahogyan hasonló szituban én is.

Olyan nehéz a MEGOLDÁST keresni, és nem a BAJT?

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.21. 21:14:11

@misitcom: Nem vagánykodok, mert minek? Fizethetem a több súlyadót, aztán semmivel sem tud többet a kocsim, mint egy jó suzuki (vagy trabant, wartburg, bármi)- elvisz A pontból B pontba, és nem rohad le alattam.

Csupán meglepődtem, hogy ilyen dögnehéz a kocsim...:)

Lacaca 2010.07.21. 21:27:40

@misitcom: belekötök nemondommegkibe, betöri az orromat, és megvagyunk.

@egyittlakó: a kormány mindezek (törvények) képviselője kérdéskört inkább hanyagoljuk, mert off, és mert akad számos ellenpélda, különösen, ha a kormányt személyekre bontjuk

misitcom 2010.07.21. 21:40:06

@Lacaca: Ne bántsad már!Nem akar Ő rosszat.Csak hagyjátok egymás hergelni és ez lesz a vége.

Gabca 2010.07.21. 22:24:56

Kakaskodás, férfivirtus!
Emberek! Nem kellene egymáson levezetni a napi problémákat, meg hogy a főnököd kics...szett Veled, vagy flörtölt az assziny, vagy nem nyertél a tőzsdén!

A közlekedés veszélyes üzem, de hihetlen ez a bunkóság, ami néha az utakon zajlik!
És ezt látja a gyermeked, a nejed, a haverod... ez a menő?

Ezt tanítják valamelyik autósiskolában?

Ez is egy igazi Hungarikum.

Nekem is szólt már be pasi - hová lett a nők iránti tisztelet?

De nekem az a munkám - autósoktatóként, hogy oktassak, szabálytisztelő, udvarias és készséges, nyugodt vezetőket képezzek. Azonban nem látnak maguk előtt jó példát.
Pedig mindenki volt kezdő, mindenki volt tanuló!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.21. 22:36:47

Azt már lehet tudni, hogy ki a hülye???

Mindig is csodáltam, és felnéztem olyan emberekre, akik egy egyszerű közlekedési cituácijóban képesek kurvaanyázni, kiabálni és verekedni. Komolyan.

D4D 2010.07.22. 00:53:24

Valaki dobjon mailt, ha lesz végre rendes poszt.

Ezekkel sincs bajom, csak ne ilyen sűrűn lennének.

Marr 2010.07.22. 07:44:00

szerintem mindketten menjetek el boxolni vagy valami. és ilyennel foglalkozik a bíróság meg a rendőrség. meg az orvosok.

reklámügynök 2010.07.22. 10:04:04

találgatás, találgatás..., szerintem az egész sztori kamu. nem hiszem, hogy éppen mindketten olvassák a blog-ot. No de az igazat megvalva sokan járunk ide, talán akad köztük egy-két szemtanu is, aki lapul. Tessék-tessék, lehet jelentkezni.

Reggie 2010.07.22. 14:35:45

Mindketto azt kapja amit erdemel.

[mike] 2010.07.22. 16:48:25

Azt hittem az lesz a poszt vége, hogy a híd túloldalán megállt egy brigáddal teli transporter és bebaszták mindkét hülyét a Dunába... :(

mi nem foglalt még 2010.07.22. 19:30:46

nem kell senki autóját megütni mert vannak emberek akik ezt enm nézik jó szemmel.
nem kell megállni anyázni, hanem el kell hajtani.
a barmokat bő gázzal szoktam kikerülni és állva hagyni.

blogsámán 2010.07.23. 10:48:23

@Lacaca: Talán azért, mert 3 különböző helyre mutat a sztoriban és a kommentek közt.

blogsámán 2010.07.23. 11:02:55

@punt: Ne haragudj, de ritka nagy f..zok vagytok mind a ketten, de te különösen. Nekem a leírtak alapján a te sztorid sokkal inkább sántít pl. a következők miatt:
- Ahogy azt már többen leírták, kissé életszerűtlen úgy egymás mellé állni, hogy eléred a másik autó oldalát, nem tudsz kiszállni, de azért a két kocsi közé befér valaki rugdosódni.
- Ha nem olvasod végig a kommenteket, akkor honnan tudod, hogy hazugság mind.
- Ha első verzióban letagadták a sofőrt (barátnő nevén van az autó + stoppos verzió), akkor hogyhogy végül mégis szembesítettek a tényleges sofőrrel.
- Miért kizárt szerinted fogalmilag egy kisebb autóval leszorítani egy nagyobbat? Még ha a másik egy 40 tonnás nyerges lenne, akkor megérteném. Bár szerintem azt is le lehet szorítani, ha annak sofőrje úgy van kódolva, hogy a lehetséges összes eszközzel el kíván kerülni egy balesetet.
- Ha neked adtak volna igazat a hatóságok, akkor valószínűleg azt is tudtunkra hozod, hogy mi lett az eljárás végeredménye.

Az esetnek egy tanulsága van, és ezt remélem te is megjegyezted: semmilyen vélt vagy jogos verbális sérelemért nem veszélyeztetjük mások testi épségét az utakon fékezgetésekkel, bevágásokkal, kormány ráhúzásokkal.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 11:05:46

@blogsámán: Háháhá! Ő a hülye, és még neki áll feljebb! Szánalom!

motoszka 2010.07.25. 20:13:04

Na ez érdekes sztori volt. Az elmúlt években volt alkalmam többször is külföldön közlekedni és megtanultam, hogy

1. A magyar közlekedők alapvetően jól vezetnek és tényleg gyorsan reagálják le a különböző forgalmi szituációkat
2. Hihetetlenül ingerültek vagyunk és az egymás taposása megy az utakon is nulla tisztelet mellett.
3. Mindenki a másik szemében a szálkát a sajátjában a gerendát se...

Szóval csak nyugi és mindenki elsősorban a saját dolgával foglalkozzon és kicsit legyen figyelmesebb embertársaival!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.26. 11:41:01

@motoszka: Van a tarsolyomban külföldi verekedős sztori is, csak nem akartam már egymás utáni napokon kitenni az összes ilyet, mert aztán meg nem tudom lemosni a sok vért. :)

Alikam 2010.07.26. 15:22:10

Hát ebben az esetben úgy érzem mindketten faszok voltak. Arcoskodott mind a kettő, meg mutogatott.

Ilyen autósokat kéen kivonni a forgalomból. Életeben többet jogsit ne kapjanak.

motoszka 2010.07.28. 07:57:49

@SilentSound: Akkor lehet küldenem kellene pár olyan sztorit, ahol én is eljutottam odáig, hogy bunyó lesz, de egyszer az egyik megfutamodott és elhajtott, pedig ő "támadott" rám. A másikat meg én vártam meg szépen türelmesen az autóban ülve és nagyon dúlt fúlt, de kérdeztem tőle egy dolgot és így belátta, hogy ő volt a hunyó. Fogta visszaült az autóba miután mondott pár "rád borítom az autódat", vagy hasonlókat és elment, pedig simán beverhetett volna párat. Szerintem a bunyó előtt a szellemi fölénybe való kerülés az egyik legjobb fegyver, mert ha mondjuk meg is ver az, hogy nem volt igaza örökre ott fog motoszkálni a fejében. Legalábbis nálam ez fordítva működne. De ezek a sztorik is már, vagy 7 éve történtek azóta rájöttem sokkal kényelmesebb és gyorsabb, ha simán csak felemelem a kezem, hogy "bocsi", vagy nyomok 1-2 vészvillogót és minden megy tovább, ha meg más csinálja a forgalmi szitut nem állok le vele kakaskodni, mert az ég világon semmi értelme. Komolyan nyerek, vagy veszítek vele bármit is?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.28. 09:19:10

@motoszka: Küldhetsz olyat is, de sokkal jobban szoktam örülni KRESZ témáknak, amiből lehet tanulni, külföldi beszámolóknak, meg ilyeneknek. Lehet, hogy a zindexről többen jönnek át a megagyalós sztorikra, de nem ez az alapvető cél. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása