Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tőlünk nyugatra is alacsony a kerítés

2010.07.27. 17:44 :: SilentSound

Kutya sztorija amellett, hogy bosszantó, egyben tanulságos is, mert bár az eset rámutat, hogy nem csak nálunk vannak erőszakos állatok, az is kiderül belőle, hogy a kívülálló szemtanúk egészen másként állnak hozzá egy ilyen konfliktushoz, mint ami hazánkban jellemző.

A történet nem a közlekedési helyzet, inkább a szemtanúk viselkedése miatt érdekes. Júniusban, az osztrák látványutakra szerveztünk motorostúrát a Hegylakók csapatával. Kötelező program a Grossglockner - Edelweiss-spitze szakasz, a nyáron is hóban fürdő hegyi út igazi élmény motorral és autóval egyaránt.

Épp a két kilátó közötti rövid, kb. tíz kilométeres szakaszon haladtunk, amikor több autó is összetorlódott előttünk, így kényelmes, negyven-ötvenes tempóban gurultunk felfelé. A sor végén egy VW Phaeton haladt, előtte pedig egy öreg veterán motor. A Phaeton mozgásán látszott, hogy mindenképp előzni akar, de a szűk és kanyargós úton ez nyilván lehetetlen volt.

Megelégelte ezt a sofőrje, és az egyik balos ívben bement a veterán motor mellé, azonban megelőzni már nem tudta: a szembejövő autótól megijedve szépen elkezdte jobbra leszorítani a motort, hogy ő kényelmesen elférjen a másik sávban közeledő autó mellett. Az idős úr a veterán motorral befékezett, a padkáról visszavezette az aszfaltra a motort, és nemzetközi karjelzéssel adta az autós tudtára, hogy ez nem volt egészen fair.

Egy perccel később a motoros ki is kiállt egy parkolóba, én pedig az első hosszabb egyenesben elkezdtem előzni a Phaetont. A sofőr megvárta, míg a B oszlopig érek, majd index nélkül balra ránk rántotta kormányt, és elkezdte előzni az előtte haladókat. Szerencsénkre hárman is elfértünk a kiszélesedő úton, így egy vészfékezéssel elkerültük a balesetet, majd a következő (immár két felfelé haladó sávra kibővített) egyenesben megelőztük a Phaetont. Hat motorral voltunk, a hosszú egyenes elegendő volt, hogy mindannyian befejezzük az előzését kb. 100-110-es tempóban.

A következő parkolóban pihenőt tartottunk, a VW-s is megállt mellettünk. Kiszállt az autóból egy kb. 150 kilós német, és azonnal ordítani kezdett velünk; mégis mit képzelünk, hogy megelőztük őt? Németül beszélő társaink megpróbálták csitítani. Ekkor a sofőrt a felesége már ráncigálta vissza az autóba, sűrű elnézéskérések közepette. De emberünknek ez sem volt elég, az első útjába kerülő motorost (Andris) földre lökte, majd odalépett a motorjához, és megpróbálta felborítani a középsztenderen álló Kawasakit.

Kezdett elfajulni a helyzet, a megoldás nem várt helyről érkezett: szintén német(!) rendszámú autók parkoltak le mellénk, és látványosan megkérték egyik társunkat, hogy rendszámmal, arccal fotózza le őket: szívesen tanúskodnak mellettünk. Közvetlenül mögöttünk haladtak, látták az úton és a parkolóban történteket is. Ezen a ponton érezte emberünk, hogy nem egészen neki áll a zászló. Odavetette még párszor a Magyarokról alkotott véleményét (Ungarn és a jellemző német szitokszavak elegye), majd beült az autóba és el.

A napunkat sikeresen elbökte a paraszt viselkedése, de jó volt látni, hogy egy számukra is idegen országban, az autós saját honfitársai érezték úgy: kötelességük közbelépni, őket ne égesse a viselkedésével egy ilyen büdös bunkó. Van tanulság? Talán csak annyi, hogy van mit tanulni
tőlük.

Egy percig nem nézte senki, hogy a másik motoros, vagy autós, esetleg talicskás, egyszerűen Emberek voltak, akik előítélet nélkül azonnal cselekedtek, egyszerűen a saját igazságérzetük által vezérelve.

Van hova fejlődnünk.

120 komment

Címkék: motor biztonság külföld autó hülye erőszak sztereotípia veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.07.27. 17:51:55

Szerintem fotóbót. :DD

annyiamenyi (törölt) 2010.07.27. 17:52:41

Igaza volt. Mi a faszért kell előzni olyan helyen, ahol veszélyes? Én inkább ellenetek tanúskodtam volna, a jogsitokat össze kéne tépni. Szánalmas.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.27. 17:52:46

Annyi a különbség,hogy mások törvények odakint,meg itthon.

[mike] 2010.07.27. 17:57:04

Van hova, bizony!
@annyiamenyi: te meg állj be a sarokba gondolkodni...

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.27. 17:57:18

"Az idős úr a veterán motorral befékezett, a padkáról visszavezette az aszfaltra a motort"

Akkor egész végig a padkán közlekedett??

Ha olyan lassan közlekedett az öreg,akkor miért nem engedte el a népivagányt????

Mikor én nézgelődök,meg élvezkedek az utakon és lassan megyek,akkor elengedem a gyorsabban jövőt.

Amúgy szerintem valami hiányzik a levélből,amiért csak ehhez az Andris gyerekhez ment oda. Kéretik a levelet kiegészíteni,mert hiányos,csak úgy nem szoktak valakibe belekötni,főleg úgy,hogy azok többen vannak,akik ellen irányul.

Zöldkártyát vittetek magatokkal????

annyiamenyi (törölt) 2010.07.27. 17:58:02

@[mike]: Azt is megmondod, hogy miért? Inkább nektek kéne! Szánalmas.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.27. 17:59:40

"mindannyian befejezzük az előzését kb. 100-110-es tempóban."

Ez szabályos???

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.27. 18:05:44

@annyiamenyi: 100-zal tolhatod kint,úgyhogy igen,szabályos.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.27. 18:08:02

@1 Fószer: 100-zal igen, de mi van a 110-zel? Szabálytalanok, száguldoznak, aztán meg csodálkoznak, ha egy osztrák le p.csán akarja őket rúgni. Ez a szánalmas...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.27. 18:13:21

@annyiamenyi: Az mennyire szánalmas, hogy 4 kommentből háromban szánalmasozol és a kommentjeidnek jó, ha 10 százaléka értékelhető legalább minimális mértékben?

annyiamenyi (törölt) 2010.07.27. 18:18:06

@SilentSound: Elnézést, szóval megint olyat írtam, ami neked, a főnöknek nem tetszik? Szán...ööö...elnézést.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.07.27. 18:18:20

@annyiamenyi:
az a baj hogy az első kommentedben még veszélyesnek mondod az előzést (holott 2 felfelé sáv volt, azaz kapaszkodósáv, azaz abszolúte nem volt veszélyes, mivel azt előzés miatt építették oda), utána meg már a sebességen rugózol.

te pont az az ember vagy akinek mindegy csak rohadjon meg mert motoros.

ui: rohadtul nem vagyok motoros, autós vagyok. és utálom a hülye autósokat.

Kalányos Márió 2010.07.27. 18:19:01

Mindenki nagyon sietett, aztán szinte azonnal egy pihenőben kötöttek ki az "ellenfelek"...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.27. 18:19:18

@annyiamenyi: Szinte csak olyanokat ítál, csak eddig még toleráns voltam. :P

Leadfoot 2010.07.27. 18:21:58

@annyiamenyi: Veszélyes? Ha 6 motoros simán megelőz egy autót, az veszélyes? Lehet, hogy rosszul értetted a sztorit, a Phaeton vezetője előzött veszélyeset...

[mike] 2010.07.27. 18:29:07

@annyiamenyi: elolvastad akár egyszer is a fenti posztot?

"az első hosszabb egyenesben elkezdtem előzni a Phaetont. A sofőr megvárta, míg a B oszlopig érek, majd index nélkül balra ránk rántotta kormányt, és elkezdte előzni az előtte haladókat."

Marcellusca 2010.07.27. 18:35:28

@SilentSound: Ki ez a kisp.cs? :)
Még nem kapott "banánt"? :D

1kutya 2010.07.27. 18:48:59

@Marcellusca: nem tudom, de azóta írogat, mióta elkezdődött a záltalános iskolásoknak a sünidő (bocs 107!:).

sztem lehet vagy 12 éves, autó volánja mögött akkor ült utoljára, mikor apuci beengedte a garázsba, hogy beüljön a "családiba" brummogni egy pöttyet:-DDD

_ng_ 2010.07.27. 18:49:54

@1 Fószer: Tudom, nem egyszerű egy ilyen hosszú szöveget elolvasni, úgyhogy segítek:

1. "Az idős úr a veterán motorral befékezett, a padkáról visszavezette az aszfaltra a motort"
Akkor egész végig a padkán közlekedett??

"a szembejövő autótól megijedve szépen elkezdte jobbra leszorítani a motort, hogy ő kényelmesen elférjen a másik sávban közeledő autó mellett"

2. Ha olyan lassan közlekedett az öreg,akkor miért nem engedte el a népivagányt????

"...több autó is összetorlódott előttünk, így kényelmes, negyven-ötvenes tempóban gurultunk felfelé. A sor végén egy VW Phaeton haladt, előtte pedig egy öreg veterán motor."

''autónepper.'' 2010.07.27. 18:52:29

@1kutya: szakadok amit írtál:D:D:D:D " brummogni egy pöttyet":D:D:D:D:D:D:D ez jó volt(Y)

1kutya 2010.07.27. 18:53:05

a forgalomfeltartó egyébkén szerintem Lacaca volt!

igaz ő nem öreg és nem veterános, de biztos csak jól álcázta magát:-DDD

1kutya 2010.07.27. 18:56:19

@''autónepper.'': jó, neked az ilyesmi nem élmény, akár napi 20 autót is kipróbálhatsz!

de érezz bele szegény tenáger lelki világába!

neki ez a maximum:-DDD

''autónepper.'' 2010.07.27. 18:59:33

@1kutya: :D:D:D:D:D:D képzeld el mit érezhet mikor elmennek a boltba 1hétig ezt meséli a haveroknak;):D:D:D:D:D:D:D:D SŐT ha jobb1re ülhet...:D:D:D hohoho...:D:D:D:D

1kutya 2010.07.27. 19:06:05

@''autónepper.'': nem kell kinevetni szegényt! 30 éve én is örültem a trabi j1-nek (igaz nem is írogattam blogba hülyeségeket):-DDD

tényleg! '80-ban volt már blog???

Marcellusca 2010.07.27. 19:16:21

@1kutya: Mos' mé' köllött lebuktatnyi? :D

Marcellusca 2010.07.27. 19:17:21

@1kutya: Még interizé senem vót, vénhüje. :DD

''autónepper.'' 2010.07.27. 19:20:13

@1kutya: :D:D szerintem nem volt még blog akkor:) De a srác azért vicces lehet... nem tom hány éves lehet mert 12 évesek nem kapnak hitelt na mindegy...:D pl elmegy csajozni és tök jól elbeszélget a csajal egyszer csak azt monjda meg mutassam a hiteles SKODÁMAT?:D

de kösz hogy kicsit röhöghettem most amit írtál:D:D:D

Marcellusca 2010.07.27. 19:23:18

@''autónepper.'': Hé, hé, héééé!!!
Mija bajod a Skodával, he? :D

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 19:24:31

@1 Fószer: a padkára szorította le az autó. azért nem engedte el, mert nem volt hova: ha elolvastad, akkor Te is láthattad, folyamatos sorban haladtunk.
Zöldkártya természetesen volt, de miért is fontos ez?

''autónepper.'' 2010.07.27. 19:27:12

@Marcellusca: nekem nincs bajom vele:D:D:D honnan veszed hogy bajom van vele?:D neked az van?:O:D:D:D nekem ám nincs bajom egy kocsival se..:D

Marcellusca 2010.07.27. 19:28:28

@kutya_zzr: És TAJ-kártya? :)))

@''autónepper.'': A' hát. :)
De a kalapom itthon, a szekrény tetején tartom. :DD

1kutya 2010.07.27. 19:34:12

@''autónepper.'': nono, skodát nem buzgerálni, pláne a hitelest (bár az enyém éppen most lett hitelmentes, tehát félig megbocsátok:).

jelentéktelen alak 2010.07.27. 19:34:54

Hülyék mindenütt vannak, de nem mindenütt nőnek a többség fejére.

Az idegbeteg VW-st meg tényleg fel kellene jelenteni!

1kutya 2010.07.27. 19:35:04

@Marcellusca: vénhüje a nénikéd:-DDD

Marcellusca 2010.07.27. 19:39:09

@1kutya: No, eztet csak azé írtam, mer':
1 - maj'nem egy korosztály vagyunk (bár asszem én idősebb vagyok); :)
2 - ha "annyiamennyi" találkozna Veled a zuccán, biztos "Csókolom!"-ot köszönne.
xDxD

1kutya 2010.07.27. 19:51:22

@Marcellusca:

1. nem veszünk össze rajta:-DDD
2. szerintem nem köszönne! a mai tizenévesek nem olyanok:(

Balage85 2010.07.27. 19:54:33

Szvsz pofán kellett volna kúrni a protektoros kesztyűvel a motor eldöntésének próbálkozása után.. Javasolni tudom a karbon protektoros kesztyűket.. :) Oda lehet kevés lett volna a 150kg-ja. :)

Viccet félre téve minden országban vannak állatok, csak arányaiban kevesebbek mint itt. Ja és itt megszokott dolog, hogy nem segítünk a másiknak a bajban, hanem távolról figyeljük az eseményeket...

Marcellusca 2010.07.27. 19:56:24

@1kutya: Bakker, a 2. pontnál magamból (és neveltetésemből) indultam ki. :)
Igaz, igaz. :D

1kutya 2010.07.27. 19:57:14

@kutya_zzr: komolyra fordítva, nem értem a zautósokat!

- robogós teper 45-50-el (50ccm)->feltartja a forgalmat
- robogós teper 60-70-el (125-250ccm)->száguldozik a városban
- nagymotoros túrázik 80-90-el->feltartja a forgalmat
- nagymotoros teper 130-150-el->száguldozó barom vesedonor, megérdemelné, hogy megdögöljön

van egyáltalán olyan "autós" akinek nem böki a szemét a kétkerekű???

1kutya 2010.07.27. 19:58:36

@Marcellusca: neked még volt gyerekszobád...:(((

Marcellusca 2010.07.27. 20:06:56

@1kutya: Én e! :DDDD

Irigységgel (nem azé', mer' előre mehetnek a dugóban!) vegyes csodálattal nézem őket!

plephyl 2010.07.27. 20:09:14

ott a lényeg, hogy a többi autós segíteni akart és még tanúskodni is hajlandó lett volna.
nálunk meg félrenéztek volna, aztán mentek volna tovább. ez a különbség.

ausztriában álom vezetni, mert normálisak a sofőrök, nem másznak a nyakadra, 100-zal mehetsz a szűk utakon is (hacsak nincs seb. korl. tábla), betartják a szabályokat, indexelnek, zebra előtt lassítanak, nincs kátyú és ami fontos, hogy nincsenek azok az apró bosszúságok, amik itt (útjavítás hónapokig, fölföseleges 40-es táblák, furán kialakított kereszteződések), minden szépen fel van festve, a lámpák jól vannak többynire beállítva, stb stb.

akkor tűnik fel, ha az ember néhány nap után visszajön Mo-ra. mellbevágó a különbség :(((

CD-R80 2010.07.27. 20:15:47

@1kutya: Sok autóst mindent zavar. Nem tudják feldolgozni ha valami nagyobb vagy épp kevesebb a kereke. Ezért aztán különféle kasztokba sorolnak mindent: kamionost, furgonost, motorost, triciklist, néha még egymást is így lesznek: hulyesuzukisok, véntrottywarbisok, nagyfeketeterepjárósok. Aztán lehet őket szidni, anyázni. Arra nem kell gondolni hogy ő is csak közlekedni akar s eljutni valahová. Ők csak azért vannak az úton hogy őnagyságát zavarja, bosszantsa.
Ez a magyar valóság. Kinek mennyi esze van. Annyiamennyi.

Clearvoyance 2010.07.27. 20:23:11

@annyiamenyi:
Szerintem másnak sem tetszik...
A közúti veszélyeztetés odakint sem elfogadható. Még azzal az indokkal sem, hogy az előtte haladó lassabb.
Szánalmas ahogy szánalmasozol. Te egy nagyon ostoba ember vagy.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.27. 20:24:28

Azt már lehet tudni, hogy ki a hülye?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 20:24:47

@1kutya: Hidd el, nagyon sok van - szerencsére csak a hangos kisebbség az, aki hugyosbögre módon közlekedik, és köpköd a motor(os)okra.

1kutya 2010.07.27. 20:26:47

@plephyl: én jómúltkor egy balesetet látva, felírtam az elsődleges okozó rencámát a névjegykártyámra és odaadtam a vétlen félnek. no, ha láttál csodálkozó, manga szemeket és rebegve köszönetet mondó ajkakat...

esküszöm a hölgy azt hitte valami scifibe csöppent...

agyarország, én így szeretlek:(

atila68 (törölt) 2010.07.27. 20:29:14

Phaeton gondolom nagyon "fekete" volt.
Nagyon fekete autókban pedig Európa szerencsésebb felében is néha nagyon sötét van.

Marcellusca 2010.07.27. 20:31:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Há', peeerszeee. :)
"annyiamennyi" :DDDD

1kutya 2010.07.27. 20:33:11

@atila68: te látsz is, vagy csak nézel?

guríts már feljebb a képekig...

fxxkthemedia · http://fxxktm.blog.hu/ 2010.07.27. 20:34:31

nem zsenge kutyaúr... jó hogy a vége jó és szép. ha látom h borogatja a féltett motorom, lehet nekiáltam volna vesét dagasztani 3-4x úgy hátulról;)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 20:36:31

@fxxkthemedia: szerinted hányszor fordult meg a fejemben, hogy "rövidre zárjuk" a vitát egy mozdulattal?
Aztán az is eszembe jutott, h nem kéne a rövidke nyaralást egy fogdában tölteni...

1kutya 2010.07.27. 20:36:55

@kutya_zzr:

OFF:

milyen időközönként ismétlitek ezeket a túrákat? lehet é egy öreg r25/3-al becsatlakozni (max 80-at tud)? van valami honlap, ahol elérhetőek vagytok?

ON

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 20:39:00

@fxxkthemedia: hogy valami happy end is legyen - a következő napon ilyen hihetetlen helyekre jutottunk el a hegyekben:

www.hegylakok.hu/?p=1039

1kutya 2010.07.27. 20:40:34

@kutya_zzr: bocs, nem tudok kattintani:)))

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 20:40:50

@1kutya: szia,
a veteránnal inkább a honi túrákat javasolnám (van ilyen is bőven), nemzetközi utakra olyan vas kell, ami stabilan tudja, napi 6 - 800 kilométeren keresztül a 130-as utazót.

Ahol bővebben olvashatsz a csapatról és túráinkról:

www.hegylakok.hu

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.27. 20:41:43

@Tornado86: Hát, most cserbenhagytak a megérzéseim :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.27. 20:43:30

@1kutya: Biztos csak ki van kapcsolva a monitorja, azért gondolta, hogy éjszaka történt és fekete volt a Phaeton, lekapcsolt lámpákkal. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.27. 20:47:59

@SilentSound: Há' de most szegény pára hogy tud eligazodni a dolgokon, egyszer illusztráció, máskor meg nem illusztráció, hát én is bele tudnék keveredni néha :)))

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 20:48:23

@SilentSound: @SilentSound: hallod, itt ma valami csoda történt:
1, az Index-re "A motoros is ember" címmel került ki duB társunk posztja
2, még senki nem küldött el anyámba, "ho' száztízze' nem is lehet előzni paraszt, megisérdemled, asokdonorja"

mazltopf.

1kutya 2010.07.27. 20:49:27

@kutya_zzr: aha, már nézegetem, kösz!

''autónepper.'' 2010.07.27. 20:50:12

@Marcellusca: okés:D maradjon is ott inkább:D

@1kutya: :D:D:D nekem nincs bajom vele mondtam :D

FDToth 2010.07.27. 20:50:53

1. veterán motoros elengedhette volna a vw-st.
2. minek avatkoznak közbe magyar honfitáraink? kell a balhé? persze motoros-motoros
3. német agresszivitása tűrhetetlen, nem emberi

Viszont iagazat káromokodott a magyarokról és joggal utálhatja őket! Nálunknál idiótább és hülyébb nemzet nem nagyon van!

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.27. 20:51:29

@Marcellusca: TAJ-kártya? Igen, nekem a szokottnál is fontosabb, hogy nálam legyen!
(...és nem a vezetési tempóm miatt :)

1kutya 2010.07.27. 20:52:33

@SilentSound: "wazze betmen nagyon gyengén adod elő!":-DDD

(a'la: részeg leüti a zapácát a sikátorban:)

csak john 2010.07.27. 20:52:34

@CD-R80: Ezzel a motorosok is így vannak. Pár éve történt, hogy Esztergomból mentem Pilisvörösvárra egy nyári éjszakán valamikor éjfél körül. Friss levegőt akartam szívni és szeretem a Pilisszentkereszt felé vezető kanyargós utat ezért arra mentem. Megyek kényelmes tempóban, amikor a hegy alatt utólérek egy csapat (8-10) felmálházott, magyar rendszámú motoros csapatot. A kanyarokban nem voltak túl gyorsak, az út sem teljesen sima, gondoltam majd az egyenesben megelőzöm őket. A Pilisszentlélek fölötti egyenesben megelőzöm a csoport felét (az egyenesben egy kicsit belehúztak), hosszan indexelve jelzem, hogy beállnék a menetbe, mert elfogyott az egyenes. Szépen beengednek. Két kanyarral később van még egy hosszú egyenes, itt nekiállok a csapat másik felét megelőzni. Nem sikerült, mert a felvezetőjük nem akarta, hogy megelőzzem és jóval túllépte a megengedettet. Az egyenes végén besoroltam mőgé. A hegyről lefelé Pilisszentkeresztig sem hagyta sehol, hogy megelőzzem, és végig a megengedett sebesség fölött ment előttem. Szentkereszten visszavettem a tempót 50-re, nehogy elcsapjak egy részeget a sötétben. A motoros húzta neki tovább. A második motoros a falu közepén előzött meg, amikor elfordultam Pilisvörösvár felé. A harmadik még ekkor sem látszott a tükörben sem. Nem egészen értettem, hogy miért nem jó neki, ha megelőzöm. Jól láthatóan gyorsabb voltam, lett volna aki felvezeti őket a sötétben. Nem, inkább kamikazét játszott és annyira előresietett, hogy mire a többiek utólérték, addigra megfőzte a vacsorát is. Ettől függetlenül segítem a motorosokat a forgalomban.

1kutya 2010.07.27. 20:53:34

@FDToth: látom te sem tudsz olvasni:(

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.27. 20:56:29

@kutya_zzr: Olvasd el "annyiamenyi" társunk kommentjeit :)))

@FDToth: Az utolsó mondatoddal egyetértek!

Greg Peck 2010.07.27. 21:02:09

Szép estét! Látom a közlekedés nácikat támogatják a közlekedés trollok.

Miért van az, hogy sok ember közlekedés közben, elfelejt ember lenni?

misitcom 2010.07.27. 21:08:19

Nekem a kispolákkal voltak hasonló élményeim.Sokszor (főleg kamionok)simán sávon belül előztek,vagy szemből érkezve nem is számoltak azzal,hogy ott én éppen közlekedek.

Idiótának lenni nem Magyar kiváltság.Aki a külföldi vezetési morálról csak szépet és jót tud mondani,az akkor sem hiszi el,hogy lehet ilyen amikor éppen átmegy a nyakán egy nyugati rendszámú kocsi.

"streetfighter" 2010.07.27. 21:24:22

@kutya_zzr:

Szerintem csak azért előztétek le a VW-t mert leszorította a motorost, nem azért mert lassú lett volna. Utána még ki is álltatok pihenni. :)
Ezt ő sejthette, ebből lett a konfliktus.

Greg Peck 2010.07.27. 21:25:13

Amúgy a kamionos aközlekedők hagymásbabja.....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.27. 21:29:25

Úgy tűnik, a hülyeség nem országfüggő... Csak ugye Németországban jobban vannak idomítva, azaz kevesebbet szarozik a rendőrség, és hatékonyabban működik, gondolom.

Anno volt német főnököm, voltunk vele Ausztriában melózni; a határig tolta mint a barom, utána hirtelen szabálykövető lett.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.27. 21:33:18

@1kutya: Neem nem böki, amíg nem hoz veszélyes helyzetbe.
Tehát OK, előzzön, mert elfér, de ne 200-zal a semmiből bukkanjon fel egy sima kétszámjegyű úton...
Megy 120, akkor még azért kezelhető a helyzet.

1kutya 2010.07.27. 21:41:45

@ColT: te sem olvas? írtam én ilyesmit?

egyébként is, a 250-el közlekedő motoros csak urban legend, mert a buzuki még a kilométerórával is csal és 120 helyett 220-at mutat (a'la hayabusa:):-DDD

Tornado86 2010.07.27. 22:10:06

@FDToth:
Menj el az Intel-hez, hátha téged is visszacserélnek :)

Yo! Maaan! 2010.07.27. 22:17:33

@1kutya: "komolyra fordítva, nem értem a zautósokat!
- robogós teper 45-50-el (50ccm)->feltartja a forgalmat... - nagymotoros teper 130-150-el->száguldozó..."

Nem. Haladjon a forgalommal, akkor egyik sem gáz. De szűk helyen izmozni, szerpentinen keménykedni, sima 2 sávos főúton kocsik között cikázva gyorshajtani az tényleg nem egészséges és kocsiból nézve igencsak agyfaszt kapós.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.07.27. 22:26:34

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "Azt már lehet tudni, hogy ki a hülye?"

most kezdjem el sorolni a funkcionális analfabéta nickeket, akik miatt a kommentek 70%-a mondatról-mondatra magyarázza el a postot, hogy nem a beküldő a hülye, hanem a hülye?

(valószínűleg ők ez az összetett mondatot sem fogják tudni értelmezni)

Mocskos Kaviár 2010.07.27. 22:49:48

@csak john: Nálad a pont. Nem egy alkalommal jártam úgy, hogy egy pöffeszkedő motoros csapatot nem sikerült megelőzni. Néha elbambultak, lassan mentek, egyenesekben elkezdték húzni, maguk közé pedig nem engedtek be. Borzasztóan idegesítő.

Megint a szokásos forgatókönyv, konfliktus egy oldalról. Várom a testes germán történetét is.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.27. 23:02:26

@kutya_zzr: Hogy felkészültek voltatok-e?

Akkor is miért pont az Andrisba állt bele???

turbólyuk 2010.07.27. 23:22:08

Kb. 5 éve vettem egy akkor új autót, kis puttonyos Caddy volt, helyre kis autó, életem első újautója. Két hetes sem volt, amikor Pesten a Ménesi úton egy üzlet előtt valami marha lebombázta a bal tükrét. Persze elhajtott - én nem is láttam az esetet, mert a kocsi nélkülem állt az út szélén, viszont bejött az üzletbe egy táskás úr, és megkérdezte, kié a Caddy az ajtó előtt, mert letörték a tükrét. Azt mondta, szólt az autósnak miatta, de mégis elment. Itt a névjegye, felírta rá a rendszámot és szívesen tanúskodik...
Végül nem volt rá szükség, mert ugyan a tükör darabjaira hullott, de csak a "rendes" illesztések mentén, nem tört el, könnyedén össze lehetett pattintani, innentől nem akartam különösebben tornázni.
Szóval a lényeg: idehaza is vannak korrekt emberek.

ügyfélszolgálatos 2010.07.27. 23:57:06

@Greg Peck: Azért mert a nagy részük nem közlekedés közben sem ember.

Unter Bahn (törölt) 2010.07.28. 00:23:12

@1kutya: "tényleg! '80-ban volt már blog???"

Hogy ne lett volna, vazze!!! ZX-80-ra írták vagy HT-1080-ra, kaziról betöltötték és azután az üzeneteket telefonon átadták a másik 'kliensnek':-DDD

Amúgy valami volt, mert ha a '90-es évek elején már volt Mo-n valami BBS (lehet hogy DDT?) nevezetű belső háló akkor nyugaton már lenni kellett korábban is... láttam is valami Piszkos Harry filmben, vagy hasonlóban, sőt Ötvös Csöpinek is volt ilyesmi, amikor a rendőrök azt se tudták, hogy mi a különbség számoló- és számítógép között:-D

A sztorihoz szólva: némelyik komment tipikus magyar: motoros, tehát eredendően bűnös. A veterán motoros??? Hát az biztos valami vén hülye... A VW Phaeton??? No az király-császár, igazi K&K, nagy kár hogy a honfitársai 'betegesen' lelkesek voltak, ha itthon is lennének ilyenek, talán nekem sem kellett volna egy Tranzitossal élet-halál harcot vívnom, hogy megértesse velem: ha mind megdöglünk, akkor sem fogja hagyni hogy megelőzzem:-(((

Zorg a Rettenetes · http://musicanta.blog.hu 2010.07.28. 00:24:36

@turbólyuk: Aha, ügyes trükk. A táskás embernek nyilván volt egy haragosa, és gondolta kitol vele. Felírta a rendszámát, keresett egy kocsit, letörte a tükrét, és remélte, hogy a tulaj feljelentést tesz. Veled megjárta, de valószínűleg nem az utolsó tükröt törte le aznap.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 00:46:18

@turbólyuk: Akit én láttam,annak ripityára tort ugyanígy a Caddy-jén a tükör,de a srácok bementek abba a boltba,hogy aztán szóltak neki vagy sem,azt már nem tudom.

Nekem jött a buszom a garázsból,szóval elmentem.
Nincs táskám.

Shinjuku 2010.07.28. 06:20:38

Kellett nektek elijeszteni annyiamennyit... Tutira tépte volna még egy kicsit a száját... Olyan jól szórakoztam. :(

BKV reszelő 2010.07.28. 07:07:39

@Hurrá Torpedó: Hát igen, egyrészt rohadjon meg az összes motoros, másrészt a német azért mer tanúskodni, mert nem azzal kezdi a hatóság, hogy az adatait leadja annak, aki ellen tanúskodni készül....ez az a nüansznyi kis eltérés a hazai és az okos gyakorlat között.

motoszka 2010.07.28. 07:40:56

Én múlt csütörtökön voltam az említett útszakaszon és egyáltalán nem gáz! Motorral simán lehet előzni. (Persze, ha nem rántják rád a kormányt) Én autóval is tudtam előzni ráadásul lakókocsikat, amihez hely is kell. Igen a németek között is van pár igen tapló, ezt én is tapasztalom mostanában, de lényegesen elenyészőbb számban, mint nálunk. Azonban azt nem tudom, ha látják, hogy mekkora gyökér akkor minek előzik meg? Számomra csak ez nem világos. Kicsit úgy tűnik, hogy ez kimeríti a szándékos kekeckedés vélt, vagy valós fogalmát.

Harlequin 2010.07.28. 07:55:09

Bukóval meg kell fejelni a gyökeret azt jól van.

min 2010.07.28. 09:09:45

A német bunkó volt. Mellesleg azon a szakaszon illetve más ilyen jellegű panorámautakon nem szokás előzgetni....még motorral sem.
Szarjanak sünt együtt....

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.28. 09:21:28

OFF
@Unter Bahn: BBS-ek voltak a '90-es évek közepéig, '97 körül haltak ki tömegesen, mikor egyre többen tértek át a zinternettre. :) - ON

minekez 2010.07.28. 09:23:02

@Harlequin: pont ezt akartam írni... :)
Nem is értem, hatan voltak, feltehetőleg bukóval, protektorokkal ellátva és megijedtek egy ilyen hájas köcsögtől?
Vagy nem ijedtek meg, ők kezdték a balhét, beintegettek előzés közben és ezen pöccent be az illető?

abete 2010.07.28. 09:35:17

@1 Fószer: Kérlekszépen, azért az Andrisba állt bele, mert:

1, Én álltam a legközelebb hozzá
2, Mert amikor megállt elkezdett mutogatni és kiabálni, nyílván mi sem álltunk ott csöndben, pláne hogy ( mi úgy éreztük ) Ő közlekedett nem megfelelően ( miért csak vele volt konfliktus a többi ezer autóssal pedig nem? ) majd amikor kiugrott a kocsiból én álltam oda, mert talán az én vérmésékletem tűrte a legkevésbé a viselkedését.

Egyébként nem volt szándékomban sem lefejelni bukóban, sem megütni protektoros kesztyűben, egyrészt azért sem mert ahogy Kutya barátom említette nem akartunk egy fogdában éjszakázni, másrészt pedig életem nem ütöttem meg embert, tehát ebből is láthatod nem vagyok egy balhés típus, de van ami nálam is kiveri a biztosítékot. Főleg ha a barátaimat, vagy a motoromat támadják, valszeg Te sem, más sem nézte volna karba tett kézzel...
Ja csak annyit az ember korrektségéről, amikor a párom meglátta mi történik, oda rohant és "megkérte" az urat ugyan ne molesztáljon már, a német símán nekiállt, és Őt is elkezde lökdösni, ennyire volt korrekt...

Viszont ami utánna történt, az hogy idegenek (németek ha jól émléxem) odajöttek és biztosítottak minket arról, hogy mindent láttak, ha fel akarjuk jelenteni ezt az őrültet, Ők tanúskodnak, az valóban hihetetlen érzés volt, és az egész poszt erről szól! Ez az üzenete, hogy van hova fejlődni ilyen tekintetben, öröm olvasni néhány hazai esetet, de legyünk őszínték nem ez az álltalános...

És a fenti kép nem illusztráció, és nem fotóbolt, igazi japán túrista módjára dokumentáltunk mi is, hátha... :o)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.28. 10:18:53

Nem lennék meglepődve, ha kiderülne, hogy a "német" VW Phaeton vezető erősen az Elbától keletre szocializálódott...

Az Ódis 2010.07.28. 10:21:19

Nem értem, hogy az ilyen posztoknál miért jön elő az autós-motoros ősi ellentét mindig.

Mindkét oldalon vannak balfaszok.

Itt most a Phaetonos volt a nyomorék.

Roy 2010.07.28. 10:22:31

Otthon biztos nem merné ezt csinálni. A külföldiek nagy része sz...k itt a kreszre.

indapass90210 2010.07.28. 10:47:19

Szerintem hüje a posztoló. Hatan vannak, és megijednek egy hájas némettől? Biztos rózsaszín a motorjuk.

indapass90210 2010.07.28. 10:53:10

@Roy: ugyanazok csinálják a balhét mindenhol. Németországban sem mindenki angyal. Legfeljebb a nagyátlag egy picit jobban betartja a szabályokat. Külföldön meg mindenki felveszi az ottani ritmust. A normális német is ökör módjára közlekedik egy kis akklimatizációs időszak után. Legalábbis, ha tud valamennyire vezetni, mert a balfasz az mindenhol ugyanúgy balfaszkodik és tököl ahelyett, hogy szabályokat szegne.

indapass90210 2010.07.28. 10:59:24

@Hammer: tesódnak meglett a kocsija?

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.07.28. 11:20:08

@Dövan: nem tudok róla.
ismerjük egymást offline? :o

indapass90210 2010.07.28. 11:27:36

@Hammer: nem :) csak beszótá' a posztolóhüjézőknek, így gondoltam jobb ha érzed, hogy mi mindent tudunk!!!! :D

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 11:33:20

@abete: Oké,csak megkérdeztem,mert 6-an voltatok,és általában valakinek csinálni kell valamit,hogy a 6 közül válasszon.

Tornado86 2010.07.28. 12:07:28

@Dövan:
Az ilyen félénk alakoknak mondom azt, hogy "Olyan beszari vagy, hogy az igeragozásod én fosol" :)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.07.28. 14:27:19

@Dövan: így van, "rózsaszín barbie-girl motorosklub", ez a nevünk.
Könyörgöm, lépjünk már túl ezen a magyar virtuson, hogy kővel dobáljuk a repülőt meg a tévé székházat...

atila68 (törölt) 2010.07.28. 18:12:22

Szerintem egy szürke autó is lehet "fekete".
Ahogy egy szőke nő sem feltétlen "szőke".
Aki beszólt kéretik odafigyelni az idézőjelek elhelyezkedésére a korábban kritizált kommentemben, miszerint "nem tudok olvasni" meg még ilyenek.
HAHA

Disznó Úr 2010.07.28. 21:48:14

Csak egy ötlet: Lehet, hogy az emberek igazságérzete között nincs is akkora különbség.

Az igazi differencia a félelemben, a konfliktushoz való hozzáállásban is lehet. Egy nyugati országban a polgárok esetleg jobban hozzászoktak, hogy a rend (értsd az állami rendfenntartás) érvényesülni szokott. Ezért maguk is bátrabban lépnek fel, mivel egyértelmű számukra, hogy a "jó győzni fog",

Nálunk sajnos sok a rossz tapasztalat, az ember évtizedek óta nem érezheti, hogy a hagyományos erkölcsi rend érvényesülhet, sőt éppen ellenkezőleg. A kopasz bunkót pedig éppen ez nem fogja vissza nálunk.

labi 2010.07.29. 13:23:44

Azon kívül, hogy természetesen szerintem Lacaca a hibás:

Hová változott ez a világ, hogy hat motorost egyetlen egy darab emberke ellökdös meg borogatni akarja a parkoló mocikat és ebben csak a honfitársai tanuskodási lehetősége állítja meg? :)

J_W 2010.07.29. 15:35:11

Gondolom nem 2en voltatok, az egy dolog hogy 150 kiló, pofán kellett volna baszni.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.31. 09:30:33

@Disznó Úr: Valóban ott a pont.
kicsit Off:
Csak nézd meg ezt az oldalt, nézd végig a legtöbb hozzászólást. "Ezért maguk is bátrabban lépnek fel, mivel egyértelmű számukra, hogy a "jó győzni fog","
Na ja....és itt? Nálunk?
Hol mernéd kijelenteni,hogy biztos vagy benne, ki a jó és ki a rossz? Először ezt kéne biztosan tudni. Több esetben fogadtam volna,itt a blogon is,meglátva egy-egy posztot, hogy egyértelmű a sztoriban ki a rossz, ki a jó. Aztán jött pár ember, pár hozzászólás és kifordult a világ a sarkaiból.Kiderült ,hogy a jó nem jó, a rossz viszont jó! Ezek után, csoda ha meglátok egy ilyet, hátat fordítok és séta??
ON

"streetfighter" 2010.07.31. 09:54:44

@Aabroncs:
Na tessék!
A végén kiderül, hogy rád rossz hatással van a blog, és károsan formálja a személyiséged.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.31. 16:22:36

@"streetfighter": Először azt akartam mondani, hogy nem..Bizonyos értelemben azonban igazad van. Mivel én még csak pár hónapja olvasgatom ezt a blogot és egyáltalán blogokat, most szembesülök itt olyan hozzáállásokkal, amivel az életben nem vagy csak elvétve. Itt azonban nagyobb tömegben jön a negatív, még ha a többség még itt is pozitív....Ha lesz@rom tabletta bevétele negatív, akkor igen, igazad van. Irdatlan mennyiségű idióta van országunkban. Lesz@rom:-)

Yvettebabacool 2010.08.03. 08:26:17

utanamenni, valamelyik kis telepulesen stoptablanal melleallni, kedvesen bekopogni az ablakon, es amikor lehuzza, egy oriasi csulat a randa fritz pofajaba. Utana meg egy kover entert nyomni a gazon.
Rohadjon meg, engem egy ML nyomott igy oldalba, en bekoptem az ablakon.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása