Nem igazán tudom eldönteni Nándor levele alapján, hogy itt most ő volt az, aki hirtelen és veszélyesen vágott be a motoros elé, aki gyorsabban érkezett nála, vagy utóbbi nem tudta elviselni, hogy egy autó besorol elé, mikor ő menne. Mindenesetre menet közben tükröt törni a motorosnak sem életbiztosítás.
Alant a rövid történet, több idő megírni és elolvasni, mint amennyi idő alatt lezajlott az egész. Nos, eddig előzékeny voltam a motorosokkal, de köszönhetően a ma reggeli incidensnek, ezt mostantól hanyagolom.
M3 bevezető, Budapest felé, lámpás kereszteződés előtt a felüljárónál. Belső sávban hajtok (80as táblánál kicsit felette, jájj), de szokás szerint ez hosszabb, mint a többi, így a jobb tükörbe pillantok, kb 5 autónyira csak egy motoros a távolban, index ki, majd átsorolok a középsőbe, ahol kb 2 autónyi hely van előttem, aztán a sor.
Egy pillanattal később már csak annyit hallok, hogy csatt, a jobb tükröm hajlik előre, majd a motoros úr mellettem elzúgva anyáz (gondolom én, merthogy a bukó lefojtja a hangot), középső ujjat mutogat, aztán a három sáv autói között szlalomozva bátran, olyan Sir Robinosan elhúz. UYY-4xx valami ilyesmi a rendszáma, nem vagyok biztos még az elejében sem, igyekeztem megfigyelni, de csak így sikerült. Ezúton is elnézést kérek a motoros úrtól, hogy feltartottam a temetőbe igyekezvén, legközelebb nem fordul elő.
Magánemberként nincsen semmi problémám, mivel az autó céges, tehát egy csereautós kényelmetlenséget okozott csak. Ellenben, mint a cég képviselője, kikérem magamnak, hogy holmi vadszamár extra költségeket generáljon, mert ő épp úgy gondolta, hogy gyorsasági futamot rendez a középső sáv igénybevételével. Sajnálom, hogy nem tudtam megjegyezni a rendszámát, mert a feljelentés ezzel elég foghíjas lenne.
Most nem megyek bele a jobbra tartsba, a sebességkorlátokba meg ilyenekbe, mert úgyis mindenkinek megvan a maga véleménye, és mert többnyire én is állat mód vezetek. De a tükörtörés (szilánkosra tört), na az nem pálya. Még ha motoros úr össze is fosta magát a két keréken, és így vezette le a parát.
Legközelebb javaslom a körülményeknek megfelelően vezetni, és felkészülni, hogy a szabályos autózás peremén haladó kis szemüvegesek nem 3 másodpercig nézik a tükröt, hogy most vajon a kb 5 autónyi helyet a motoros milyen gyorsan küzdi le a lámpa előtt a középsőben, hanem bizony akkora kamionnyi helyet biztonságosnak fognak megítélni.
Na jó, mégis van magánemberi véleményem, motoros úr. Pöttyös az inged?
Az utolsó 100 komment: