Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Anyukám, a gyorshajtó

2010.09.03. 12:15 :: SilentSound

Pont Rácz Tamás aktuális rendőrös-büntetős kalandját olvastam Tibi levele előtt, úgy látszik, az ilyen problémák sem egyedül járnak. Több rendőrtől hallottam már vissza azt én is, hogy nincs kiadva kvóta, de az alapján nézik, hogy dolgoztak-e, hogy mennyi büntetést osztottak ki. Nincs ez így jól szerintem sem.

(Korábban írtam egy cikket a Váci út - Árpád út sarkán szabálytalanul parkoló furgonról. Ha jól emlékszem, páran azt is kétségbevonták, hogy ott áll-e egyáltalán. Nos, az autó azóta is minden nap ott áll ... évek óta ... pl. ma is ... megtekinthető a helyszínen. Természetesen nem lepődtem meg, hogy nem történt semmi ezügyben, nem is érdekel már a dolog, csak zárójelben megjegyeztem.)

Most viszont teljesen más témában írok hirtelen felindulásból:

12 éve vezetek Budapesten minden nap. Egy gyorshajtásom volt: fellebbezés nélkül rögtön befizettem a 60,000 HUF-ot, mert emlékeztem a szituációra és tudom, hogy épp előztem az Üllői úton. Hibáztam. Nincs is ezzel semmi baj. Aki gyorsan hajt, fizessen. Az M3 bevezetőn pl. minden nap más helyen fotóznak.

Az is rendben van, mert sok a baleset és a száguldozó az M3 bevezető teljes szakaszán. Azóta én is jobban figyelek a táblákra, és ez jól is van így. De az nincs jól, hogy anyukám tegnap kapott egy gyorshajtásos büntetést.

A sztárfotó az újpesti Megyeri út felújítása alatt készült nyáron, ahol a kihelyezett 30-as tábla helyett 45-tel ment. Állítása szerint épp a lyukakat kerülgette, amihez kell gyorsítás, lassítás, a szembejövők elengedése, stb. Aztán hallok olyat is, hogy Tatabányán a kollégám apukáját büntették meg régebben 30 helyett 38-cal, ez pl. 5,000 HUF-ot ért állítólag.

Nos, úgy általánosságban a rendőrség rászállt a gyorshajtókra. Ez láthatóan jó hatással van a közlekedésre. De ha mégegyszer meglátok egy ilyen útfelújítás mellett egy rendőrt, meg fogom kérdezni tőle: "Nem lenne egyszerűbb, ha minden kocsit megállítanának és mindenki adna 1,000 HUF-ot csak úgy, ok nélkül? Akkor nem kellene fölöslegesen lézerezni, meg bújkálni bokrok mögött. Itt van, adok egy ezrest, fogadd el. Vegyen a rendőrség belőle új illatosítót a kocsiba, de utána menjenek el olyan helyre fotózni, ahol szükség van rá." Na neeem, természetesen nem fogok ilyen kérdéseket feltenni, csak úgy eljátszottam a gondolattal .....

A direkt pénzbehajtásra irányuló lézerezésről mi a véleményetek úgy általánosságban?

301 komment

Címkék: budapest autó büntetés gyorshajtás útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schlumbergerna 2010.09.03. 21:32:50

@mojszipupi:
,, nem ült autóban és úgy ossza az észt.
..........................
Amíg primitív iskolázatlan szerencsétlen és irígy emberek alkotják a rendőrségi állományt addig semmi nem fog megváltozni."

Te primitívezed le a rendőröket, aki -suk-sük módon írsz? Ossza az észt? Osztja, nem ossza.
Primitív iskolázatlan szerencsétlen vagy.

donphobos 2010.09.03. 21:35:44

Mi lenne ha egyszerűen csak betartaná mindenki a sebességkorlátozást? Nem szükséges mérlegelni, be kell tartani.

A 30 nem lassú. Érd el kerékpárral és rájössz.

Az teljesen más kérdés hogy indokolt-e a tábla vagy sem.

Reggie 2010.09.03. 21:49:02

@donphobos: Gondolom te,szabaly szerint minden elindulas elott vegigellenorzod a lampakat, a kormanymuvet, a gumikat stb. meg ha csak egy boltba rohantal be 5 percre, akkor is.

stower 2010.09.03. 21:49:52

A nejem most kapott hasonlóért 30000-es csekket. Egy faluban 30 helyett 50 - nem létező, már régen befejezett útépítésnél kint felejtett táblánál...Rohadjanak meg.

Frank99 2010.09.03. 21:50:41

fenn figyel a blokkoló elöl-hátul, aztán ha csipog, fékezés. nem tolom ész nélkül,nem azért van.
hanem PONT az ilyen "épp előztem" dolgokért.
60-80 pénzért elöl-hátul van lassan védelem, de nem hiszik sokan hogy müxik, pedig IGEN.

2. kocsimra raktam át elől, + 1 hónapja hátra is fejet, semmi gondja.

amíg nem tiltják, addig engedik.

megsúgom, Pintér kocsiit is felszerelték vele. és ez nem vicc.

Frank99 2010.09.03. 21:55:23

@donphobos:
te biztos nem vállalkozó vagy.
de nem bántalak.

ha MINDEN állat aki az úton közlekedik betartaná a MIn/MAX sebességet, akkor nem lennének szélsőséges szituk.
azt hiszem tudnánk példát mondani lakóterületen kívül 50-60-al sétálgatókról, stb.

nem mindenki gyorshajtó.
és néha nem ártana megnézni hol járunk, és mennyi a km/óra ott ahol vezetünk kedves autósok...

''autónepper.'' 2010.09.03. 22:08:49

@főboszorka45: igen te ilyen laza vagy hogy leszarod? hát tud meg én meg azt szarom le hogy te nem akarsz gyorsabban menni akkor ne tarts fel bazdmeg a belsőbe hanem meny ki azt haladjál magadnak ott kint 100-110el ne a belsőbe!!!!!! és ne oktassál ki hogy 130 a meg engedett mert kurvára leszarom ha menni akarok engedj el és N E T A R T S F E L!!!!! azon nem gondolkoztál el hogy valami oka van hogy villogok dudálok neked? mert fogadjunk te azok közé tartozol hogy én 130al megyek a belső sáv az enyém hát NEM!

''autónepper.'' 2010.09.03. 22:11:46

@The_Genius: "Azóta Tárnokon tartom a 30-at. Viszont letekerem az ablakot, éas az összes felgyűlt szemetet ottbaszom ki!! 60-ér szedjék össze." nagy forma lehetsz:D:D:D:D:D

Dubito 2010.09.03. 22:15:58

A probléma nem az, hogy 30-as táblánál büntetnek. A probléma az, hogy a rendőrség a kényelmes, megszokott és "tuti" helyen traffizással letudja a közlekedés rendjének fenntartása feladatát.

Eközben tele vannak az utak ámokfutókkal, a záróvonalon előzők, sávok között kamikázé módjára cikázók, agresszív bevágók, piroson átsuhanók, forgalmat tilosban akadályozók háborítatlanul randalíroznak.

De hát mennyivel kényelmesebb a nagyit szekírozni a 45-ért, mint a kopasz kigyúrt BMW-sel konfliktusba kerülni.

Zelefánt 2010.09.03. 22:31:27

Ez egy mocskos szar, lehúzós geci ország, ilyenné tettük -- ilyenné hagytuk hogy váljon az elmúlt húsz kibaszott évben.
Hát most örüljünk.
Mikor a haveromnak az épülő házáról lelopták az összes nyílászárót, a "rendőr", aki tettes hiányában lezárta azon nyomban(!) a "nyomozást", azt tanácsolta, hogy lopjon a házhoz valaki mástól hasonló ajtót/ablakot.
Van-e itt még bárkinek bármiféle illúziója?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.03. 22:34:05

hat 210-et tenyleg keptelen vagyok elolvasni
a 30 helyett 45
az sok
nem kene a katyukra fogni
ha jol szamolom 50 %-al tul lepte
az sok
a buntetes jogos
felenk allama valogatja, van ahol fix % fix buntetes, van ahol a biro dont, vagy a rendor, ha nem kerul birosagra az ugy
10 %-ert rendor nincs aki megallitson
30 helyett a 38 hatareset
de 30 helyett a 45 nagyon sok
/ na most azert belenezek par kommentbe/
felette sok mindent merlegel, napszak, a forgalom ritmusa stb
20 % folott kiszed
iskola,- utepitesi- es nagyon lakozonaban ahol ki van rakva teszem azt egy 25mp/h, hat ott szerencsed van ha 27-nel elenged

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.03. 22:49:47

@Pista bá:
szinte mindenki tullepet neha\
kicsit vagy nagyon
de utana a buntetest be kell myelni, mert magadnak csinaltad
ha 70-es autopalyan 110-el megyek tudom mi varhat ram
es viselem
nalunk/abban a 3 allamban ahol elofordulok nincs foto, utanad erednek
ha nem allsz meg hirtelen 3-4en lesznek meg egy helikopter:)/

cso zsi 2010.09.03. 22:54:45

@Reggie: Tudod miről beszélsz?
Autósoknak is csak a napi első elinduláskor kellene. (tudom, a nagy átlag nem teszi)
Pedig nem ördöngösség, de a "mindentleszarok" stílus úbereli.

cso zsi 2010.09.03. 23:00:54

@Zizo1: Ugyanazt mondta ő is.
Ha 45-tel kapták le, akkor a mutató 50 körül libegett.
"mondjuk annyiból sántít a történet, hogy ha 45-tel kapták le, akkor óra szerint 50-55-tel ment anyukád, uis az órák direkt csalnak gyárilag egy kicsit, gps-szel is kimérheted."

Akkor fordulhat elő negatív irányú csalás, ha az utcai autó 2-3 mérettel nagyobb kereket kap az előírtnál.

D4D 2010.09.03. 23:08:25

208-at nem olvasok végig, beleolvastam, nagyjából ugyanarról szól mindegyik.

Pár saját gondolat:

A trafipaxozások 99%-a mezei pénzbehajtás. Közlekedésbiztonsági hatása nincs.

Lehet mellet döngetni, hogy az objektív bevezetése óta ennyi és annyi százalékkal csökkent a halálos balesetek száma, azonban két dolgot senki nem tesz hozzá:
- Amíg 20 évvel ezelött a Gubacsi hídnál egy Skodás 40-el nekiment a teelőbetonnak és meghalt, a ma forgalomban levő autók 70%-nál egy hasonló ütközésnél az utastérig már nem igazán ér el a deformáció. A korszerűtlen, kevésbé biztonságos autók hatványozodó ütemben tünnek el a közlekedésből. Egy mai autóban nehezebb meghalni, és ez a túlélési esély évről évre javul, köze sincs az objektívhez.
- Amíg egy 260 Ft/literes üzemanyagárnál még Budakeszin regel 8:20-kor is araszolni kellett, addig a mai reggel Budakeszi és Budagyöngye távot letudtam 7 perc alatt. A balesetek száma relatív, a közlekedésben résztvevők számához képest kellene mérni őket.
Ha 5 autó közlekedik egy tanyán, és 3 baleset történik naponta, az több mint 100%. Viszont ha tavaly napi 480 ezer napi autóhasználat okozott napi 24 balesetet, addig nem biztos, hogy a napi 400 ezerből a napi 22 baleset egy olyan drasztikus javulás -a számok légből kapottak, mert lusta vagyok kiguglizni őket.

És innentől látszik, hogy minden statisztika relatív, ahogy a gyorshajtás is.

Ha kitesznek egy 30-as táblát, és baleset lesz, könnyű azt mondani, hogy azért volt a baleset, mert 30 helyett 70-el ment az autó. Ha azonban hozzávesszük a többi körülményt is, lehet arra a megállapításra jutunk, hogy 30-al nem lehet kiérni a kereszteződésből, mert már jön a keresztforgalom, esetleg nem egyértelmű a fehér és sárga vonalak halmaza illetve hiánya, esetleg a felfestés és a táblázás szöges ellentétben van egymással. Ezeken a helyeken idő kérdése, és két rugalmatlanabb vezető 30-al is meg tudja csinálni a maga kis balesetét.

Legfrissebb alkotás a Budakeszi út, ahol a Kuruclesi lámpa előtt kinnt a besorolás rendjét jelző tábla, ami azt jelzi, hogy egy sávból lehet balra, jobbra, és egyenesen tovahaladni, az oldalirányokba súlykorláttal. Majd a lámpa előtt lesz egy jobbra és egyenesen meg egy csak balra haladó sáv. Ezekért a forgalomveszélyeztető bakikért kap valaki csekket?

Két három éve volt az egyik azóta már a megszűnés szélén tántorgó kereskedelmi rádió reggeli műsorának egy akciója, tartsunk be minden Kresz szabályt. Én részt vettem ebben az akcióban.
Nagyon fárasztó volt állandóan a kilométerórát nézni a Királyok útján reggel 6-kor, hogy nehogy akár 45-el menjek 40 helyett.

A másik baromság amihez a szerv mostanában ragaszkodik, hogy a 40-es táblánál nem lehet csak 40-el menni előzéskor is. A régi KRESZ-nek volt egy passzusa, hogy előzés közben, amennyiben az előzés biztonságos végrehajtása indokolja, a személy és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti, az előzés idejére a megengedett sebesség átléphető. Ennek az volt az értelme, hogy egy úton, ahol 80 a megengedett, de autóbusznak csak 70, nem biztos, hogy egészséges dolog a 18 méter hosszú 70-el haladó csuklós buszt 80-al előzni. Ilyenkor majd 10 másodpercig tart a manővernek pusztán az egymás mellett haladó része, ezalatt a két jármű közel negyed kilométert tesz meg, akinek egy kicsit is erősebb autója van, az a döntéstől a művelet befejezéséig megoldja 4-6 másodpercből.
De nézhetjük azt is, hogy a busz 75-el megy, mert a kilométerorája pontatlan, akkor már 18-20 másodpercig kell mellette haladni, mindezt egy 400-450 méteres szakaszon.

És végül a balesetmegelőzés az egyenes szakaszokon magyar módra, mely rengeteg helyen úgy történik, hogy 60-as korlátozás, és előzni tilos. Tuti haszon a yardnak, főleg mikor az út nyíl egyenes, még egy bucka sincs benne.

Budaörsi Tesconál volt szokás, hogy aki az első sorból fordult balra -ott tilos, joggal- az mindjárt képzett a beláthatatlan kanyarban egy forgalmi akadályt, mert a szerv megállította. Csak éppen közben 3 autót törtek fel a parkolóban a büntető rendőröktől légvonalban 100-150 méterre.

Említeném még zárásként az M7-esen a kis enyhe kanyart, ahol régen a híd tetejéről mértek a zsaruk, és utána csodálkoztak, hogy egy éberebb erősebben fékező miatt beállt a pálya Siófokig. Hozzáteszem azt a kanyar esős pályán 160-al úgy vettem be, hogy észre sem vettem a kanyart.

Egyfelől a gondoskodó állam megszab nekünk mindent, nehogy bajunk essen, majd jól le is vesz minket.
Van egy hely, ahol már a körforgalom előtt 400 méterrel 40-el kell menni, mérik is rendesen.

Igyekeztem kultúráltan írni, de nehezen ment, hogy ne küldjem el némely döntéshozót a jó édes

mr_x 2010.09.03. 23:21:12

@kasu: "Másik: vigyázat, az M7 bevezetőn, már a városban, amikor az út ketté válik és elkanyarodik a felüljáró alatt a Petőfi híd felé, nos ott a magasban van egy 30-as tábla. Tök feleslegesen, de ott van és a híd alatt"

Na ott pont nem felesleges! En egysze majdnem megszivtam ott.
kozel 2000 km vezetes utan kisse faradtan bementem abba a kanyarba, lattam a 30-as tablat, az oram 40 korul mutatott, csak azt felejtettem el hogy merfoldben mutat. Szoval 60 km/h-val mindket sav kellett hogy a tetoig megpakolt kocsival be tudjak kanyarodni, szerencsere pont nem volt senki mellettem :-)

mr_x 2010.09.03. 23:29:16

@cso zsi: "mondjuk annyiból sántít a történet, hogy ha 45-tel kapták le, akkor óra szerint 50-55-tel ment anyukád, uis az órák direkt csalnak gyárilag egy kicsit, gps-szel is kimérheted."
Autotol fugg hogy mennyit csalnak.
Volvo es Saab amiket neztem 2-3%-al mutatnak tobbet mint a GPS, Ford 8-9%-al.
Persze ez fugg attol is hogy mekkora kerek van az auton. Viszont a rendelkezesek szerint _soha_ nem mutathat kevesebbet a valos sebessegnel de nem lehet tobb mint 10% az elteres. Tehat ha 45-ot mert a rendor akkor az ora 45 es 50 kozott kellett hogy mutasson.

Tereskov (törölt) 2010.09.03. 23:29:25

The_Genius 2010.09.03. 17:50:05
M7-ről lehajtva Tárnokon másztam át a 30-as táblán 42km/h-val. Jött a 60-as csekk. Befizettem.

Azóta Tárnokon tartom a 30-at. Viszont letekerem az ablakot, éas az összes felgyűlt szemetet ottbaszom ki!! 60-ér szedjék össze.
Az ilyen táblákat az önkormányzat teteti ki ugyanis. A rendőrségnek meg az a dolga, hogy betartassa.
Az önkormányzatnak meg az, hogy szedje a szemetet.
Ez a legkirályabb, szénné röhögtem magam. Legközelebb, ha Tárnokon járok, én is kibaszok egy-két dolgot a kocsiból, csak úgy szolidaritásból.
Az összes sün meg bekaphatja, mert igenis direkt elbújnak a bokorban, meg a sétáló óvodáscsoport mögött, meg ki tudja, mit ki nem találnak. Ezért persze persze az ember mindent kitalál. Az én rendszámom néha olyan sáros, hogy öröm nézni...

Magnat 2010.09.04. 00:24:07

@Rahsid: Lehet, h nem tűnt fel, de a tábla amit linkeltél és a hozzá linkelt kalkulátor nem ugyanazt mutatja... ha jól tévedek, ez az up2date táblázat: www.futas.net/hungary/kresz/sebesseg-tullepes-birsag-2010.pdf

zeneigéniusz 2010.09.04. 01:08:05

Most a legújabb (itt Békéscsabán láttam a saját szememmel el se hiszem ha nem látom), hogy a bokrok közé elbújva a rendőrök a kereszteződésben a telefonáló autósokat fotózták. Jó, mi?

Reggie 2010.09.04. 01:37:34

@mr_x: Es ha mertek volna, akkor konnyebb lett volna bevenni a kanyart?:)

Reggie 2010.09.04. 01:45:23

@cso zsi: amugy nem kell minden napi elso indulaskor se. csak a telephelyrol elindulaskor. tehat ha nem a telephelyen varakoztal, akkor nem is kell. Azt pedig sehol sem irjak, hogy a nap vegen kotelezo a telephelyen varakozni...

Integrált Szerverterror 2010.09.04. 02:47:59

@Győ: @nopánick: kösz, kösz, nemtuttam.

@v2peti: nem ott, hanem Kisbucsa előtt meg Nagykapornak után(Zalaegerszegről nézve).

D4D 2010.09.04. 03:17:14

@mr_x: Tábla nélkül nem látod a kanyart?
Tipikus iskolapéldája vagy ne haragudj a hülye magyar úrvezetőnek, akit táblákkal kell vezetni, mert nem látja az utat.

Ha meg fáradt vagy állj meg és pihenj, vagy aludj. Rühellem a túlhajtott, szédelgőket.

Nem szégyen megállni aludni. Én álltam már meg az otthonomtól 12 km-re, és aludtam a kocsiban másfél órát, mert nem éreztem tutinak a maradék 10 percet. Inkább másfél óra alvás, mint másfél év kórház. Jobbik esetben.

D4D 2010.09.04. 03:25:58

@Reggie:

Komolyan gondolod? Ha 8 hónapig nem állok be a telephelyre/garázsba, mindig csak előtte állok, akkor 8 hónapig nem is kell ellenőriznem őket?

D4D 2010.09.04. 03:40:29

@Karsay Anikó:
M1M7 bevezető 100.
Egérút kihajtó, autópálya vége tábla, onnan 90.
Budapest tábla, onnan 50.
SEMMI NINCSEN OTT, SE HÁZ SE LÓFASZ. A Budapest tábla után kb 250 méterrel 70-es tábla.

Akkor nem egy mocskos aljadék lehúzás a Budapest és a 70 között mérni? De ha gondolod, közlekedj ott szabályosan, majd amikor a Volánbusz utolér 80-al, a tolókocsiban döngetheted a melled hogy kibasztál a rendőrökkel.

Körülbelül ezen a szakaszon csak 50-el szabad menni a KRESZ szerint:
maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Ismeretlen+%C3%BAt&daddr=Ismeretlen+%C3%BAt&geocode=FX8n1AIdgLohAQ%3BFQsk1AIdb8UhAQ&hl=hu&mra=mift&mrsp=1,0&sz=17&sll=47.457692,18.988924&sspn=0.003779,0.006899&ie=UTF8&t=h&z=17

mobif 2010.09.04. 06:49:37

Ha 30, akkor harminccal lehet menni! A vasúti átjárók elé szép lassan kitették a 30-as táblákat, majd a KRESz változott, de a táblák maradtak. Persze magyarázatot senki nem ad, a táblákat nem szerelik le.

mobif 2010.09.04. 06:53:29

@D4D: Az M3-as bevezetőjén, a szentmihályi úti felüljárón ugyanez: Budapest tábla, utána 30 méter 50-nel, majd hetvenes tábla. Persze, ezt az ötvenet nem veszi komolyan senki.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.09.04. 07:09:46

nem az a legnagyobb baj, hogy mérnek, sőt gyakran a legsunyibb, legaljasabb módon és helyen, hanem az, hogy utoldó mocskos büdös tahó proli paraszt módra viselkednek a rend éber őrei kis hazánkban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.09.04. 07:16:35

@mr_x: " "Másik: vigyázat, az M7 bevezetőn, már a városban, amikor az út ketté válik és elkanyarodik a felüljáró alatt a Petőfi híd felé, nos ott a magasban van egy 30-as tábla. Tök feleslegesen, de ott van és a híd alatt" "

az ott egyáltalán nem felesleges szerintem sem! ha többel mész, fizikai képtelenség megállni, ha ott áll a sor a lámpa miatt a híd alatt, de ezt csak kb. 5 méterrel az előtted álló kocsi mögött veszed észre..

torró 2010.09.04. 07:16:46

Úgy látszik ez hálás téma hogy még midig megy.Egyébként az én feleségem is notórius gyorshajtó, már sokszor megfogták de még sohasem fizetett. Mondjuk én is általában túllépem de csak a tűrés határig.Az ismerős rendőrök mondták hogy általában 12 km-l van magasabbra állítva a műszer.De számtalanszor lakott területen, 65-l megyek és úgy húznak el mellettem mások mint a golyó. Szerintem alig van olyan vezető aki pontosan betartja a sebesség korlátozást. De Ausztriában ha 20km-s tábla van akár5km hosszan ott senki nem előzött meg. Igaz ott én se mertem többel menni, mert roppant szigorúan veszik.

KaPé 2010.09.04. 07:29:01

@Tereskov: "Tárnokon másztam át a 30-as táblán 42km/h-val. Jött a 60-as csekk."

Hazudsz. Még a régi rendszerben is csak 30 ezres csekk jött volna, az újban pedig semmi.

KaPé 2010.09.04. 07:33:49

@mr_x: A bowdenes sebességmérésnél %-os a csalás. Az elektronikusnál az elektronika pontosan mér és hozzáad egy biztonsági határt, ami 2-3 km/h.

KaPé 2010.09.04. 07:40:23

@D4D:

1990 - 2 millió szgk - 27801 baleset - 2432 halott

2009 - 3 millió szgk - 17864 baleset - 822 halott

Az M1M7 bevezetőn pedig mindig dugó van, mikor arra járok, akármennyi a benzinár.
Azt az előzés közbeni sebességtúllépést engedélyező paragrafust beidézhetnéd. Mert az olyan, mint a jeti, sokan látták, de megmutatni senki nem tudja :-)

zoleee23 Hát én sírtam a nevetéstől xD-->> · http://koponyeg.hu/jatek/b80188e9 2010.09.04. 08:28:49

Hát büntetni azt tudnak, még a legkisebb túllépésért is:S ha 30-as táblánál véletlen 1-2-vel többel megyek már jön is a bírság:S idén 3 ilyen volt..

zrx_xzr 2010.09.04. 08:37:34

használjatok küéföldi rendszámú autót, nem kaptok csekket és még a regadót is megspóroljátok.. ha arab rendszámú, akkor meg teljesen biztosan : )

donphobos 2010.09.04. 08:51:46

@Reggie: Körben szoktam járni a kocsit, a gumikat megnézem. A kormányművet nem rángatom (szervós kocsinál elvileg kár is), a hátsó lámpákat sem az aktatáskás módszerrel nézem meg, hanem tükröződésből. Az ablaktörlő lapátjai alól ki szoktam rázni/fújni a port, levelet. Van még kérdés?

Egyszerűen csak be kellene látni hogy a sebességkorlátozás nem fakultatív. És hogy senki nem pusztul bele ha lelassít. Időben kellene elindulni.

Nem is tudom hogy mit csinálna az átlag magyar egy olyan országban ahol szinten minden lakott terület tele van 30-as táblákkal és olyan fekvőrendőrökkel amik tényleg kikényszerítik a 30-at. Mert 40-nél olyan dob hogy hányingert kap minden utas, 50-nél meg felnyitja az olajteknőt.

Ja, várjál! Tudom, hogy mit csinálnak rajta a magyar sofőrök: felnyitják az olajteknőt. Mert nehogy már nekik megmondják hogy mennyivel kell menni...

Persze lehet sünözni meg acsarkodni. Vagy ki lehetne alakítani egy szabálykövető magatartást ami ezeket a bosszantó csekkeket például rögtön nem generálná.

De messze van még Európa, de messze van...

Perillustris 2010.09.04. 08:56:06

Én ezt nem értem. Hetek óta olvasom, hogy az autósok általában szabálykövetők, erre ez a poszt felborít mindent... :P

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.04. 08:57:06

A bicómon rossz a fék. Akkor ez most szabályellenes?

donphobos 2010.09.04. 09:03:45

@Frank99:

Alkalmazott vagyok. Feleségem vállalkozó. Mivel Magyarországon a befizetett adója után annyi maradt hogy az egyébként jól futó vállalkozása ellehetetlenült, így elhagytuk Magyarországot. A fletó megmondta, mi pedig besokalltunk teljesen. Azóta már az a stressz és nyomasztó rohanás sincsen, mert azt is otthagytuk.

A közlekedésben azt meg kellene érteni hogy a táblák az adott helyen érvényes maximális sebességet jelölik. Érdemes ennyivel menni, ha a forgalom nagyon azt diktálja, de joga van mindenkinek lassabban menni. Hogy mennyire azt írott és íratlan szabályok mutatják. Ha valaki andalog, akkor azt általában azért záros határidőben belül meg lehet előzni. Nem szétalázva, egyszerűen megelőzve. És kész.

Nincs olyan ország ahol szentek az emberek. Valamennyi gyorshajtás mindenhol van. Még a csoda szigorú Amerikában is. A lényeg a mérték és hogy mennyire pofátlanul csinálják. Ha egy konvoj halad mondjuk +10 mph-val, akkor azokat a rendőr nem szedi ki. De ha ebből a konvojból egy kocsi még kigyorsít akkor kiszedi. Ha a konvoj +30 mph-val menne akkor alighanem rájuk hívnák az egész rendőrőrsöt.

Egyébként állati sokat vittem a vállalkozó feleségemet Törökbálint és Budapest között ide-oda. Időre mentünk mindig, pontosnak kellett lennie nagyon. Nem késtünk el soha, mert időben elindultunk és utána szabályos sebességgel oda is értünk. Ha valaki lassú volt az M1/M7-en akkor másik sávban leelőztem. De nem azon múlt. Ha kiszámolja az ember hogy nagyon durva gáz-fék hajtással mit ér el az adott szakaszon átlagos sebesség tekintetében akkor megdöbben. Arról nem is beszélve hogy esetleg oda sem ér egyáltalán.

Egyébként igazából mindegy. Ez az egész blog egy olyan pici felület ahol senki nem győz meg senkit. Lehet írogatni, de sok foganatja nincs.

Üdv!

Kivlov 2010.09.04. 09:04:11

50%-os túllépés. meg is érdemli. kell a könnyű pénz az országnak, ahol mindenki adót csal...

KaPé 2010.09.04. 09:16:23

@zoleee23 Hát én sírtam a nevetéstől xD-->>: Te is hazudsz. 30-as táblánál 49-től kapod a bírságot, nem "1-2"-ért. 33 alatt helyszíni bírságot sem kaphatsz, mert 3 km/h-t vesznek a mérő pontatlanságának.

balambher 2010.09.04. 09:23:11

Őszintén nem értem a posztíró problémáját. 45 több, mint 30. Ennyi.
Mint ahogy Rács Tamás is hihetetlen sületlenségeket hordott össze.
Azért álljon már meg a menet, van néhány értelmetlen cikkely a KRESZben, akkor az rögtön feljogosít, hogy annyit és úgy tartsak be belőle, amennyi nekem tetszik?!?
Mindenkinek van indoka, hogy éppen most miért volt jogos törvény felett állónak lenni, csak ezt a rendszert anarchiának hívják.

nopánick (törölt) 2010.09.04. 09:33:54

@Bukowszky:

Aki olyan hülye, hogy
többel megy mint amekkora
BELÁTAHTÓ szakaszon megtud állni..
Azt simán akasztani kell!

- mert totál hülye, felelőtlen barom

- mert a KRESZ is azt írja elő neki, hogy
az ÁLTALA BELÁTHATÓ szakaszon MEG KELL TUDNIA ÁLLNI!!!

A limit tábla tehát továbbra is fölösleges...egy kanyar elé.

Max az iylen hülyék miatt van ott.
...és ezzel lehetőség a trafizásra

Értelmes embernek nem kell limit tábla a kanyarok elé.

buddha 2010.09.04. 09:45:00

ha már vannak és lesznek hülyék és gyorshajtók/mint én is/,akkor miért ne lehetne láthatóan megjelenni és traffipaxozni ,ami talán baleset-megelőzést szolgálna,nem pedig lesből pénzbehajtásra menne a dolog.
persze közlekedünk szabályosan,de tudjuk,hogy ez úgysem megy,mert akkor rendőr sem kellene,akkor miért ne lehetne normál módon traffizni.

akitnemnevezunkneven 2010.09.04. 10:14:02

A megyeri csardanal lattam 2-3 eve,mikor epp ujitottak fel,egy 5autos rafutasos balesetet szinten 30-as tablanal?Biztos mindenki annyival ment....:D

bovaryné 2010.09.04. 10:20:00

Sziasztok!Ez a blog annyira szánalmas!
Ha egy kerékpáros csúnyán néz az autósra, fizessen adót, legyen rendszáma, tűnjön a vérbe. Ha pedig anyukám megy 45-öt harminc helyett telesírjuk hülye kifogásokkal a kommentet,meg idióta az egész rendőrség.Menjetek gyorsabban , mint amit a tála megenged, de legalább ne csináljatok magatokból bohócot.

kilobike 2010.09.04. 10:28:00

Ja, amúgy mindenki szabályosan közlekedik, de ha lassítani kell, az már kibassza a biztosítékot.
(Egyébként meg valami kommentben vagy miben volt: A lúzerek sietnek, aki igazán fontos, azt úgyis megvárják.)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.04. 10:28:55

@bovaryné: Hát igen! Rencámot a biciglire, jogosítványt a kerékpárnak! Én már régen ezt mondom. Mi autósok, a társadalom elitje pedig mehessünk annyival, amennyivel akarunk!

astyi 2010.09.04. 10:33:49

A Rendőröket nem szokták a gyorshajtás miatt megbüntetni!!! Ez csak az átlag autósnak jár.
PÉNZ behajtás az egész(csak törvényes)!

D4D 2010.09.04. 11:36:31

@KaPé:
1990 - 2 millió szgk - 27801 baleset - 2432 halott

2009 - 3 millió szgk - 17864 baleset - 822 halott

És ezekből mennyi közlekedik?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.09.04. 11:41:59

Kedves autósok!

Gondoltatok már arra a lehetőségre, hogy betartjátok a szabályokat?

Azt látom, hogy sokaknak túl bonyolult ez, de talán többségben vannak a normális autósok még... (Javíthatatlan optimista vagyok.)

D4D 2010.09.04. 11:52:00

@KaPé:
Nem találom, de 1991 második felében indult MHSZ tanfolyamon többször is elhangzott a teremben az oktató szájából.

D4D 2010.09.04. 11:54:28

@donphobos:
"amik tényleg kikényszerítik a 30-at. Mert 40-nél olyan dob hogy hányingert kap minden utas, 50-nél meg felnyitja az olajteknőt."

De azokon 30-al át lehet menni, nem kell megállni, és oldalazva átcentizni rajta. És széria autóm van, nincs leültetve.

D4D 2010.09.04. 11:58:24

@donphobos: Törökbálint, Szabadság tér Kápolna utca felé. Miért kell a védett főútra 30, már a kereszteződés előtt 200 méterrel?

D4D 2010.09.04. 12:00:24

@Perillustris:
Többnyire azok. Nagyon sokan az esztelen táblázáson buknak ki. Mint amikor kerékpárral hat sávot keresztezned kell, mert a túloldalon van 350 méter kerékpárút.

Mondjuk a kerékpárosok a járdán is mindig 10-el mennek.

bovaryné 2010.09.04. 12:25:31

@D4D: Azt a kerékpárost , aki a járdán megy ugyanúgy meg kell büntetni, mint azt az autóst, aki negyvenöttel megy 30 helyett.
A járda a gyalogosoké, az úttest az autósoké, a motorosoké és a kerékpárosoké!Aki meg hulladék szar "kerékpárút"-at építtet az út mellé, takarodjon valami más földrészre!

zsoci 2010.09.04. 13:09:06

A rendőrök sebességmérése semmiféle fözlekedési morát nem javit , csak fokozza a normális emberek rendőrundorát. Ezek a gyorshajtások senkit sem veszélyeztetnek, az egész csak kizárólag pénzbeszedésre jó, semmi más értelme sincs.

"streetfighter" 2010.09.04. 14:20:10

@mityu:
"Gondoltatok már arra a lehetőségre, hogy betartjátok a szabályokat?"

Ugye csak viccelsz?
Meg sem fordult a fejemben.

KaPé 2010.09.04. 14:27:04

@D4D: Az oktatók elég sok sületlenséget összehordanak.

@zsoci: azt mivel magyarázod, hogy amióta nem lehet kibújni a büntetés alól, kevesebb, mint felére csökkent a halálos balesetek száma?

KaPé 2010.09.04. 14:27:54

@bovaryné: Sajnos rossz hírem van, bizonyos körülmények esetén a kresz megengedi, hogy a kerékpáros a járdán kerékpározzon.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.09.04. 14:53:57

Hogy lyukadtunk ki megint a kerékpározásnál? Lesz még biciklis poszt, ide fölösleges bekeverni a témát. Lehet majd ott háborogni eleget. ;P

dukeekud 2010.09.04. 15:17:38

Valaki mindjart nagyon logikusan bebizonyitja, hogy a kozveszelyes gyorshajtok megbuntetese is, a kerekparosok miatt van, mert hogy nincs rendszamuk, meg nem fizetnek adot.

D4D 2010.09.04. 15:21:03

@KaPé: Annyit még segítek, hogy az én oktatómnál tették le a vizsgabiztosok az alkalmassági vizsgát.

Te továbbra is menjél Debrecenig a kamion mögött 80-al, mikor mehetnél előtte 90-el is.

Az ilyenek mint te mennek a belsőben 129,9-el, és előzik a külsőben 129,7-el menőt Martonvásártól Aligáig.

D4D 2010.09.04. 15:23:15

@SilentSound: Te már tudsz valamit!:)

Perillustris 2010.09.04. 17:16:39

@zsoci: A normálisan közlekedők leszarják a sebességmérést - szerintem. Az persze tény, hogy a kevés erőforrást inkább a suttyók kiszűrésére kellene fordítani, a sebességmérésre meg tökéletes egy automata, mióta úgysincs megállítás.

igazi hős 2010.09.04. 21:26:10

@Perillustris: Én magam a normálisan közlekedők közé sorolom (tudom a legtöbben így tesznek), de jó pár helyen (tipikusan olyan falutáblánál, ahonnan alig látni a házakat) simán megbüntethetnének. Sőt a sünök sokszor állnak ki ilyen helyekre, nem azért mert ettől biztonságosabb lesz az út, hanem mert többet lehet büntetni. Ha egyszer látnék olyat, hogy egy főút menti iskola zebrája előtt mérnek reggel 7-től 8-ig, sokat nőne a bizalmam bennük.
Az automata jó ötlet, de az autópályára elég lenne a matricaellenőrző kamerákkal átlagsebességet mérni, az semmibe nem kerülne és a blokkoló sem véd ellene.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.05. 09:30:10

a matricaellenőrző kamerákkal átlagsebességet mérni, "

Aggyá' csak hulye ötleket a vérszívóknak

igazi hős 2010.09.05. 14:12:14

@horex: Nem az én ötletem, bár amilyen jó az is lehetne. Régebben kitalálták, csak mindenféle jogászok aggódnak tisztes gyorshajtó elvtársak jogain, mert a kamerák nem a rendőrség, hanem az autópálya társaság kezelésében vannak.

Perillustris 2010.09.05. 15:19:15

@horex: Pedig így lesz 1-2 éven belül. Oszt' lehet kidobni a detektorokat. :P

D4D 2010.09.05. 16:15:40

@Perillustris:
Majd megállunk a pályán fagyizni meg pisilni, azt az átlagszámító meg bekaphatja.

Esetleg ha nagyon lehet haladni, akkor még egy kakilás is belefér.

igazi hős 2010.09.05. 17:06:23

@Perillustris: Nagyon bízol a törvényhozóinkban. Én még mindig nem.

@D4D: Ha megállsz pihenni, akkor minek sietsz? Ha 8:30-ra Prágába kell érnem (mert az asszony nem akar kint aludni, viszont ha repül, akkor kb. 2-kor kell elindulnia), akkor taposom a pályán. 700 km-en már nagyon nem mindegy. Ha csak az anyósom ebédje a tét, akkor mindegy az a negyedóra, hülye lennék kockáztatni.

D4D 2010.09.05. 17:44:08

@igazi hős:

Ezt tudja meg az anyósod, hogy nem rajongasz a főztjéért. Jövő vasárnap ne kérj a gombalevesből!:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.05. 17:55:02

@D4D:
Höhö
piknik az elválasztósávon.

Vazze ,ezeknek az esze állandóan azon jár hogy tugyanak megszivatni!

Lopott kocsikat persze nem szűrik ki
Asszem valami pénzt is elvetek az önkéntes rendszámvadászoktol is/vagy mi/

D4D 2010.09.05. 17:59:30

@horex: Az utolsó piknik az elválasztósávon, az egy monstre 130 km-es oda-vissza Stau volt az A8-on München-Salzburg között. Rossz emlék.

igazi hős 2010.09.05. 20:05:17

@D4D: Anyós főztjét szeretem, nejem is úgy főz 20 éve nekünk mint ő. Anyóst szeretem ilyen távolságból, sőt a három veje közül engem szeret legjobban. Igaz mi lakunk a legmesszebb. Hogy van-e összefüggés vagy nincs, azt nem tudom. :-)

Tron65 2010.09.05. 21:14:39

A gyorshajtó kocsik mellett néha gondolhatnának a rendőrök a lassabbakra is. Mondjuk azokra, amik állnak.
Nem kell hozzájuk se járörkocsi, se radarbarendezés, de semmi.
Csak egy büntitömb.
Ráadásul messzire se kell menniük, rögtön a Teve utcában találnak párat. Igaz, némelyik opel és némelyiken fényhíd van.
2 saroknyi távolságon belül legalább 30 autó parkol tilosban.
A Baross utcában (nyócker) számításaim szerint 7-8 méterenként (igen, ez minden második !! autó) áll egy szabálytalanul.

Perillustris 2010.09.05. 21:49:26

@D4D: Ha minden be- és kihajtónál lesz egy kamera, ami pillanatnyi sebességet is mér, akkor sok-sok megállás kell majd. Ez a jövő.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.06. 02:36:25

"A direkt pénzbehajtásra irányuló lézerezésről mi a véleményetek úgy általánosságban?"
Erről az, hogy egy faszság. Inkább cirkálnának a forgalomban, és a szabálytalankodókat szűrnék ki, meg aki úgy rendesen gyorshajt.

D4D 2010.09.06. 02:37:41

@Perillustris:
Attól nem félek! Ahhoz rengeteg pénz kellene.

Az M1 befele kamera a M0 előtt a lejtőn lefelé, 100-as tábla. Már nem oda néz, hanem felfele, mert nem termelt már pénzt. Akin be lehetne hajtani, az lassan megy, a külföldi társszerv meg elküldi objektíven a hazai szervet.

Tehát ha mindenhol kamera lesz, akkor már nem lesz bevétel, többek között arra se, hogy a drága kamerarendszert fenntartsák.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.06. 02:38:56

@igazi hős: Látod, nekem meg semmibe nem kerül a falutáblánál 50-re lassítani, és nem félek a sünöktől.

Perillustris 2010.09.06. 08:47:35

@D4D: Miután a balesetek jelentős része gyorshajtásra vezethető vissza, össztársadalmi szinten akkor is haszon termelődik, ha a kamerák nem fognak meg senkit, mert már senki nem megy a megengedett sebesség felett (LOL).

igazi hős 2010.09.06. 09:07:22

@ColT: Nem suoktam KRESZ huszárokkal vitatkozni, mert értelmetlen, de az nem falutábla, hanem lakott terület kezdete. A lakott terület pedig mifelénk házakat jelent. Sok helyen a zöld falunévtábla helyett rakják ki a fehéret. Azzal nem lenne gondom, ha az első háznál (vagy akár az első nádkunyhónál vagy tehénistállónál) villantanák le a jónépet, az a biztonságot szolgálná. Így viszont éppenhogy csökkenti, ment minden rosszul kirakott tábla, minden rossz szabály csökkenti a szabálykövetési morált, azaz növeli a balesetveszélyt. Azaz ellentétes a KRESZ szellemével.

cso zsi 2010.09.06. 09:11:35

@D4D: Dehogynem termel, sajnos van kikből. Ha a 17-es km-nél lévőről beszélünk, akkor azt bizonyos időnként tekergetik, van hogy a bejövőket, van hogy a távozókat fotózza.
Ha van benne masina, mert a négy dobozra kettő gép van (vagy legalábbis így volt a felszereléskor nyújtott infó). A "mókás" az az egészben, hogy a felszerelést végző cég az egyik legnagyobb forgalmazója volt akkoriban a blokkolóknak.

igazi hős 2010.09.06. 09:23:49

@Perillustris: Ezt inkább úgy fogalmaztam volna, hogy "a balesetek jelentős részében a gyorshajtás is szerepet játszik és ezt jelölik meg elsődleges oknak", mert ez könnyen mérhető, objektív adat, míg az, hogy a sofőr 14-16 óra vezetés után atomfáradt és 0,2 helyett 2 mp a reakcióideje azt nem nagyon lehet a helyszínen megállapítani, kivéve a nyilvánvaló eseteket. (Mint amikor a nyílegyenes M5-ről leesik a csurig pakolt német rendszámú autó 4-5 románnal.)
Az viszont biztos, hogy a balesetek súlyosságában nagy szerepe van a sebességnek, ha egy kicsit csökken a sebesség, akkor már sokat csökken a sérülésveszély.

Perillustris 2010.09.06. 09:25:28

@cso zsi: Miért mókás? A fegyvergyártók készítik a páncélozott járműveket és a golyóálló mellényeket is.

kreaKtiv 2010.09.06. 13:01:33

Városban gyorshajtó motorosnak a helyszinen felgyújtanám a motorját, becsukott ablak mellett sem lehet pihenni, az ilyen gyökerektől. Szerencsére lassan véget ér a motoros szezon.

www.youtube.com/watch?v=3daQkIPxAdM

Perillustris 2010.09.06. 13:18:39

@kreaKtiv: Egyes típusok úgy is elviselhetetlenül zajosak, hogy betartja a vezető a korlátot. Persze ezek mellé nyugodtan oda lehet tenni a tetü tuningjanikat is.

D4D 2010.09.06. 13:38:46

@cso zsi: 17-es.

Befele mindenki 100-al ment, kivéve azt, akinek külföldi rendszáma volt. A megfordítását véletlenül vettem észre, de ha nem veszem észre, akkor rajtaveszek. Ott szoktam kormolni a dieselt.

D4D 2010.09.06. 13:40:19

@kreaKtiv: Linkeld be a Lehel u.-s poszthoz is!

kreaKtiv 2010.09.06. 15:33:36

@Perillustris: motorosknál jellemző, hogy a gyári dobot +5 LE miatt lecserélik egy sportdobra, persze a többségük a gyári lóerőt se tudja kihasználni. Mindegy jóaz ha hangos, mert lehet hallani, ha jövök 1000-el, és minden autós elöre félrehúzódik....
Ha meg egy jó csaj áll a villamosmegállóban, jöhet a ki mit tud? egykerekezés 100-al, autók közt. a V2-es choppereknek van a legundorítóbb hangjuk, alapjáraton is (kb. kispolszki leszakadt kipufogóval), a rezonáló repedtfazék honda civic-ek az éjszaka rémei.
Nem tudom felfogni miért jó a hangos rendőrhívogató kocsi. Néhány ember szórakozása több ezer embert idegesít mindennap.

főboszorka45 2010.09.13. 14:11:14

Kedves autónepper!

Pályán csak előzéskor megyek a belső sávban, és akkor is tartom a megengedettet és azt sz**om le, ha valaki elmegy mellettem 150-el.
Mért ne haladhatnék a külső sávban 110-el szívem joga nem?
Mellesleg, ha téged zavar, hogy én batartom a sbességhatárokat, akkor te maradj magadnak.És igensi szavem joga 130-al előzni a külső sávban még akkor is, ha te vagy mögötem és eldurran az agyad.Én ahogy tudok, azonnal visszamegyek a helyemre, és csak akkor előzök tényleg, ha muszáj ( energiahordozó vagy más efféle lassabb jármű ballag előttem.)Egyébként jól vagyok, köszi, és tartom a véleméynemet. Ha tudnád, hogy tegnap hányan futottak bele a trafiba nem sokkal a miskolci m30-as lehajtó előtt a trafiba.. Én meg röhögtem.. hihihi!

főboszorka45 2010.09.13. 14:16:51

kreaktív: a város szélén sem kell panaszkodni a hangos vilikre, mert ott meg az zörög úgy, hogy nem lehet nyitott ablaknál beszélgetni sem, cxak üvöltve kommunikálni.

Más. A táblákat néha ottfelejtik, mint a Megyerin is tényleg, de ott míg a munkák folytak, indokolt volt a 30
És indokolt a 60 a Külső Szilágyi út egy részén is, láttam vagy egy éve, hogy egy srác az autójával ( kb 120-al ment)behajtott a kanyarba és neki az oszlopnak, az meg az autójára...Szerencsére nem halt meg). Szóval néhol nem véletlenül van ám a tábla és nem is dísznek vam ott.

főboszorka45 2010.09.13. 14:18:13

Off.
Tudja valaki hogy miért nem divat manapság az irányjelzőt használni?

főboszorka45 2010.09.13. 14:19:39

szívem joga előzni 130-al a belső sávban... bocs...elírtam












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása