Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kamionos kontra szőke nő

2011.02.12. 17:41 :: SilentSound

A levélből nem derül ki, hogy pontosan hogy is történt Elar feleségének balesete, de azért el tudom képzelni, hogy egy ijedt nőt mennyire ki tud készíteni baleset után az idióta kamionsofőr a főnöke heves támogatásával. Ha pedig kamera nincs az autóban, soha a büdös életben nem bizonyíthatják utólag, hogy mi történt valójában.

Tollat ragadtam és írdogáltam egy keveset... Remélem megér egy postot :)

Helyszín: A régi M0-ás M5 felé vezető szakasza, kb. 800m-re az M5-től. Amit a páromról tudni kell: Szőke, 7 éve és JÓL vezet. Szabályosan - főleg mióta egyszer kijött elé egy paraszt BMW-s a főúton, egy szép, piros STOP tábla ellenére (A BMW-s nem a kocsija miatt paraszt, hanem ahogy viselkedett utána).

Szóval a párom szépen, szabályos tempóban halad a belső sávban, szól a zene, büszkén feszít a frissen vett, újszerű, 6 éves Corsa. Egyszercsak a külső sávban haladó kamionos kiteszi az indexet és izomból rá is húzza a kormányt. Hangsúlyozom, hogy index és már húzta is.

Gyanítom, pont a holtérben volt a párom. Párom megijed, fék, bal orral neki az elválasztónak és végül keresztben megáll a 0-áson... Rohadt nagy mákja volt. Lufi nem nyílt. Szerencsére a mögötte jövőknek is sikerült megállniuk és nem csapták telibe. Ő pici sokkot kapott. Szerencsére volt egy rendes autós aki kiszállt és segített neki félreállni.

Itt jön az első dolog amit sajnálok, hogy nem voltam ott. Egy autós türelmetlen volt és nekiállt dudálni és mutogatni, h a párom minél hamarabban takarodjon le az útról. Ugyanezt egy nő is megtette. Ezúton is kívánom nekik, hogy éljék át ugyanezt.

Ezután a kamionossal megáltak az első adandó helyen, ahová megérkezett a sofőr főnöke is. Ott természetesen nekik állt feljebb.

- A párom biztosan legalább 120-szal ment.

- Legalább 150m volt közte és a kamion között.

- Nyugodtan hívjon rendőrt, úgyis ő lesz a hibás, mert ő ment gyorsan és biztos a jobb eleje sérült volna.

Végeredmény: Párom hazajött sírva. A megtakarított dugipénze - amivel meglepett, hogy csináljuk meg a teraszt - elúszik az autóra.

Úgyhogy csak azt kívánom ennek a kedves kamionos bácsinak, hogy az ő párját is érjék hasonló élmények!

227 komment

Címkék: közlekedés autó baleset sztereotípia veszélyes teherautó női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andreas Baader 2011.02.13. 08:31:45

Erről az egészről az a sztori jut eszembe, amikor egy hölgyet megelőztek jobbról a sztrádán, ő meg meg nekiment a bal, majd - pörgés után - a jobb szalagkorlátnak...

Szánalmas, hogy emberek a saját hülyeségüknek mekkora feneket kerítenek...

na__most__akkor 2011.02.13. 09:03:48

Hölgyeim és uraim, kedves barátaim, egyéb kommentelők:
- ékezetes betűk ?
- írásjel után szóköz ?
- mondatkezdés nagybetűvel ?

A témához meg semmit. Naponta ezerszer történik hasonló. Van akinek szerencséje van (többség), van akinek nincs.

Ennyi.

kisvagány 2011.02.13. 09:25:46

Nem tudom, hogy van-e ott záróvonal,mert ha nincs akkor a posztoló párja a hibás. Felesleges erölködni. Ha nem volt a két jármű között fizikailag érintkezés,akkor 10 tanúval sem tudja bizonyítani, hogy a teherautó sofőrje volt a hibás.
Van személyes tapasztalatom hasonló, komolyabb következményekkel járó ügyben. Ma este lehet meg is irom Silentnek,hogy okuljatok.

pengusz 2011.02.13. 10:04:53

Nekem teljesen hasonló esetem volt, csak a másik oldalon M6 csomópont után. Itt jellemzően a Tétény felé lehajtó (de egyenesen is folytatódó) sávot használják a tisztelt kamionosok "jobbról előzésre", 60-as táblánál 100-zal... AMikor a sáv visszatér a nullásra, ott kezdődik egyből a diósdi lehajtó (háromszöggel a felhajtó végén). Megyek szépen 100-zal a külsőben (nehogy feltartsam atóneppert :D), berongyol mellém a kamionos (magyar!), villan az index, és már rántja is a kormányt. Csak a csodának és a szerencsének köszönhető, hogy velem nem történt hasonló (mellettem nem jött senki és berántottam a belsőbe a kormányt). Egy vészvillogóval le volt tudva az egész. Ha baleset lett volna, gondolom meg sem áll.

Joe1 2011.02.13. 10:07:05

Undorító, amit néhányan itt művelnek. Nem a posztolót kell szétszedni, az a kérdés, hogy ha minden úgy történt, ahogy leírta, akkor mit lehet vagy mit kellett volna tenni. Mindenki hibázhat, a kamionos is, de legalább ismerje el! Az, hogy azonnal megállt és utána elment a károsulttal egy parkolóba elég egyértelműen mutatja, hogy ő volt a hunyó.

Roy 2011.02.13. 10:11:20

Mit keres egy corsával autópályán a belső sávban? Még a zene is üvölt, így legalább nem hall semmit. Folyamatos haladásra a belső sáv nem használható, csak előzésre.

Joe1 2011.02.13. 10:12:35

Egyébként pont az ilyen férgek miatt nem előzhetnek a kamionosok 2011-től (a normális többség sem). Hasonló esetben feljelentést kell tenni, nem sok eredménye lesz, de ha valaki ellen már az ötödiket kapja a hatóság, akkor talán odafigyelnek rá.

"streetfighter" 2011.02.13. 10:12:52

@pengusz:
Ilyenkor illik behúzódni, hogy segítsd a besorolását!

"streetfighter" 2011.02.13. 10:13:02

@pengusz:
Ilyenkor illik behúzódni, hogy segítsd a besorolását!

Laresz 2011.02.13. 10:18:09

@Joe1: te miről beszélsz? Megy előtted jobbra egy kamion. Indexel, hogy besorolna és mivel jó a tükre és használni is tudja már húzódik is. Erre a mögötte jövő nyom egy satut és nekimegy a korlátnak. Ki tehet az ijedősségéről? A kamionos?

Az meg, hogy megállt természetes, ha baleset történik körülöttem én is megállok. Akkor én is hibás vagyok?

Inter Face 2011.02.13. 10:25:55

Kamera a kocsiba nagyon ajánlott, főleg akinek nincs cascoja.A mai magyar mentalitás mellett ,ha baleset van ,szinte biztos ,hogy a vétkes fél mindent letagad,a legegyértelműbb szituban is azon jár az esze mit tud hazudni ,még azt is letagadja ,hogy ott volt.Vagy utólag tagad le mindent,ha készségesnek tűnik a helyszínen.Ez az alaphelyzet,ebből kell jól kijönni..

"streetfighter" 2011.02.13. 10:26:18

@Laresz:
És te miről?
Mi itt a posztról vitatkozunk!

Laresz 2011.02.13. 10:28:35

@"streetfighter":
"Elar 2011.02.12. 20:20:19
Mikor írtam a szöveget éreztem, hogy lesznek megmondóemberek.:)
Akkor lássuk sorban:
@Xezs: Szerintem elég alaposan leírtam a történetet. Nem előzte. Tempósan haladt, a kamion előtte sréhen ment. A sokkos beírásod, meg csak "kákán is a csomó esete..."

Hmmm.....

Joe1 2011.02.13. 10:35:57

T. Laresz!
A posztot elolvastad? Nem ártott volna. A kamion nem előtte ment, hanem mellette és ő azért satuzott, ment neki az elválastónak, állt keresztbe ... mert nem akart meghalni a kamion alatt. Amelyik kamionos tudja használni a tükröt, az feltételezem nem csinál ilyet. A holttérről meg annyit, hogy okos ember nem autózik ott, de nem mentesíti a kamionost semmmilyen felelősség alól, pont ezért nem lehet indexelni és azonnal húzódni pl.

Laresz 2011.02.13. 10:39:51

@Joe1: el, sőt Elar magyarázatát is és a kettő kellően ellentmondásos. Így nehéz bármit is mondani erre. Mindenesetre ha nem ütközött a kamionnal akkor valószínűleg nem volt mellette. A kamion holttere kb. a fülkénél van, ha ott lett volna a hölgy akkor tottálkár ée jóég tudja mi történik még. abból egy satuval nem menekül.

"streetfighter" 2011.02.13. 10:42:40

@Laresz:
A posztból:
"Egyszercsak a külső sávban haladó kamionos kiteszi az indexet és izomból rá is húzza a kormányt. Hangsúlyozom, hogy index és már húzta is.

Gyanítom, pont a holtérben volt a párom."

A kettő között van némi ellentmondás, de azt se felejtsük el, hogy egy méterrel a mögöttünk jövő elé nem vágunk be, főleg ha az egy szőke nő. :)

Laresz 2011.02.13. 10:45:59

@"streetfighter": a hajszín nem látszik a tükörből :-)
nekem a kamionosokkal nincs rossz tapasztalatom, segítenek, jeleznek ha előzhetem őket. Szerintem figyelni kell a környezetet és nem a zenét főleg nem a halálútnak becézett M0-áson.
Figyelmetlen volt, megijedt, megtörte. Van ilyen. De nem kéne rákenni senkire. Mondom így látatlanul...

D4D 2011.02.13. 10:48:58

A posztoló és a kamion ütközött? Mert ha nem, akkor ez nehéz menet lesz. Sőt! A magyar törvények szerint a posztoló a hibás. Még akár helyszinit is kaphat a szervtől.

Volt kollégámnak volt hasonló esete.

CD-R80 2011.02.13. 10:50:38

@Sambaja5: Miért vagyok az?:DDD
Mert nem sírtam el magam?

Kalányos Márió 2011.02.13. 10:53:12

"Párom megijed, fék, bal orral neki az elválasztónak és végül keresztben megáll a 0-áson..."

Nem kell ijedezni, és jobban kell kicentizni az elválasztót. Kamionos meg szarjon sünt!

"streetfighter" 2011.02.13. 10:54:21

@Laresz:
Nekem régebben volt velük afférom (15 éve).
Mostanában nem.
Az valószínű, hogy egy gyakorlottabb vezető gond nélkül megússza, de nem voltunk ott, nem tudhatjuk.

Joe1 2011.02.13. 10:54:31

@Laresz: A posztoló azt írja mellette volt, ezért fogadjuk ezt el tényként, egyikünk sem volt ott. A kérdés az, mit lehet tenni, ha nincs ütközés - nem sokat. Én csak azt utálom, amikor elkezdik megmagyarázni a kommentelők, hogy biztos nem is úgy volt (a posztoló a hülye).

Laresz 2011.02.13. 10:54:53

@BandW 22: tehát ha a szélén megyek és a belsőben jövő elé besorolok mert arra van dolgom az előzés?
Ennek szerintem fuss neki mégegyszer...

Azon a szakaszon nem lehetett szabályosan közlekedő járművek között sebességkülönbség mielőtt ebbe kötsz bele :-)

Laresz 2011.02.13. 10:56:07

@Joe1: lentebb meg teljesen mást írt. Ha a holttérben van, a kamion alatt végzi, de még csak nem is ütköztek. Ez is azért tény...

CD-R80 2011.02.13. 10:57:20

@Joe1: Te aztán jól átlátod a helyzetet.
Ha ebből az írásból neked kiderül mi történt akkor nyomozónak kellene menned.
Az hogy kitörnek belőled a gyermeki igazságérzeted maradványai és sajnálni kell szegény lányt mert ő védtelen s csak ő lehet az áldozat nem jelenti hogy így is történt.
A sok farok amelyik itt bunkózik olvassa már el a posztot s próbálja meg elképzelni is ne csak hülye gyerekes Robin Hood komplexusból firkáljon...
@Inter Face: A kötvényszámot kiadja a rendőrség rendszám alapján? ne nevettess:)))

Inter Face 2011.02.13. 11:05:50

Röhögj csak nyugodtan,de elég a biztosító neve.Amúgy meg nagyobb cégek egy biztosítónál szerződtetik az összes kamiont.

konyhakész pumi 2011.02.13. 11:28:43

@BandW 22: Több sávos úton nem előzünk,elhaladunk mellette, bunkó

tlacka 2011.02.13. 11:57:19

A rendőrök magasról sz.rtak volna rá, hogy a barátnőd mennyivel ment.
Mindegy, hol tört a Corsa, a kamionos bevágott elé.
Csak gondolom, megijedt a hölgy, sajnálom.

kisvagány 2011.02.13. 12:09:01

@pengusz:
Végig gondolod mielőtt leírod? Ez a "megyek 100-al és mellémrongyol egy kamion" és még közben "rádrántja" a kormányt is. Szóval ezt én mint aktív teherautó sofőr erős túlzásnak tartom, de lehet, hogy csak egyszerű hazugság. :(

[c] 2011.02.13. 12:12:08

@''autónepper.'': Tökmindegy, csigalassú autóst sem ijesztgetünk. Őt pláne nem.

(---Flúgos Buszos---) 2011.02.13. 12:54:30

Ha olyan jól vezet a feleséged,akkor tudhatná,hogy mindig menekülünk a nagy vasak holtteréből.

Most már megtanulta akkor.

pengusz 2011.02.13. 13:01:11

@"streetfighter": Nem volt rá időm, egyébként én is azt szoktam tenni. Mindenesetre szerintem ez akkor sem megoldás.

@kisvagány: Tisztelt Aktív Teherautó Sofőr Úr!
Sajnos az eset így történt, és hidd el, nem volt kellemes élmény. A pulzusom egyből 180 és lepergett az életem. A melóhelyemen még remegett a lábam.
Igen képzeld el, hogy azon a szakaszon 100 km/h a megengedett sebesség, de az elkerülő szakaszon csak 60 km/h, mégis az aktív kamionos sofőrök rendszeresen 100+-szal előznek jobbról ebben a sávban (gondolom ismered a szakaszt). A legjobb, amikor áll a külső sáv, de x kamionos előretolakszik ugyanígy, majd megállnak keresztben a diósdi lehajtónál, hogy vissza tudjanak sorolni az annahegyi pihenő felé, én meg nem tudok Diósd felé lehajtani...
Bánom is én minek hiszed az esetet, sajnos megtörtént, így, de szerencsére nem lett belőle semmi komolyabb az ijedtségen kívül.

"streetfighter" 2011.02.13. 13:11:44

@pengusz:
Multkor írta itt valaki, hogy egy kamionnak milyen nehéz újra felgyorsulni.
Lehet, hogy ő azt figyelte, hogy melletted nem jön senki, tehát van hova menekülnöd. :)

"Nem volt rá időm"

Mellesleg a kamionok nem szoktak csak úgy, hirtelen megjelenni a behajtón. :)

pengusz 2011.02.13. 13:33:37

@"streetfighter": Én meg közben már indexeltem kifelé a diósdi lehajtóra, neki háromszöge volt, 100+-szal ment 60-as táblánál, de lassan kiderül, hogy megint a suzukis volt a hülye :D

Gondolom tudod melyik szakaszról van szó? Le lehet kanyarodni M6-ra, de ha a balos sávban maradsz, akkor vissza tudsz menni a nullásra, és a diósdi lehajtónál tudsz visszasorolni.

"streetfighter" 2011.02.13. 13:46:46

@pengusz:
Szó sincs róla. Te egyértelmüen szabályos voltál.
Nagyon ritkán járok a nulláson(2-3 alk./év).

Tsum 2011.02.13. 14:13:46

Velem is megtörtént egy hasonló eset, még régen. Három sávos autóúton (városi szakasz, még mielőtt autópályának gondolná bárki) a középső sávban haladtam, mert a két úttest így ért össze és én a külső sávban autózva a középsőbe érkeztem és azon haladtam tovább, mert a legkülső becsatlakozó sáv teljesen tömött volt. Mikor a belsőből a mellettem haladó IFA megkezdte a középső sávba való kihúzódást, tudomást sem véve rólam aki a vezetőfülke magasságában kb azonos tempóval mint ő, illetve a legkülső sávban haladók autóztam. Amennyire lehetett lehúzódtam és fékeztem, a külső sávban lévők is próbáltak lehúzódni - na beengedni azt már nem - és így félig a terelővonalon folyamatosan fékezve magam elé engedtem az IFÁ-t, pótkocsi is volt mögötte, ami vészjóslóan pattogott zörgött a fülem mellett, de karcolás nélkül megúsztuk, Ő talán nem is tud róla azóta sem, hogy figyelmetlenségét én korrigáltam és csak azért nem lett belőle karambol.

cso zsi 2011.02.13. 14:14:13

@Roy: Nem autópálya, csak autóútnak nevezett húsdaráló.
Az első tájékoztatás 1000 méternél, a második 500-nál, majd 400-tól a felfestéssel jelölt irányok. 80-nal haladni a belsőben nem bű, hiszen az összes 3,5 fölöttinek csak 70-nel volna szabad haladni.

@Joe1: 7,5-ig előzhetnek, amennyiben nem lépik túl a számukra engedélyezett sebességet.
Egy Corsából már egy Boxer is "kamion".

kisvagány 2011.02.13. 14:14:33

@pengusz:

Elég gyakran vezetek nyerges szerelvényt ( kamiont ). Tapasztalataim szerint ritka ( persze nem kizárt ), hogy egy ilyen jármű 100km/h-nál is gyorsabban menjen. Ennél a sebességnél a kormányrángatás egyenlő a borulással. Ritkán járok a fent említett helyen, most nem tudom felidézni, hogy néz ki pontosan az a szakasz, lejt-e az út pl.?
Továbbra is állítom viszont, hogy 100+ sebességnél egy teherautót ha manőverezni kell ( nem kormányt rángatni, csak előzéskor óvatos dupla sávváltás ) akkor nekem a vérnyomásom rögtön 180 lesz, lepereg az életem és még a munkahelyemen is remeg a lábam...:D
Engem nem tévesztesz meg, mert én tudom, hogy miről beszélünk. Vagy nem volt a tempó 100 fölött, vagy nem volt kormányrángatás, esetleg sima, normál sávváltás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 14:22:59

@Roy:
a Corsa a kulso savra van vizsgaztatva?

CD-R80 2011.02.13. 14:37:31

@hagyma: Én Ategoval mentem egyszer M1-en 110-et. De kellett hozzá némi idő és nem igazán azt éreztem hogy hű de rángatnom kellene a kormányt.
Igaz az csak 7,5-es volt de egy nyergesnél számold hozzá a kígyózó pótot is.. Lehet menni annyival de hidd el nem leányálom, főleg nem a nulláson ahol ide-oda kanyarog az út és a nap nagy részében forgalmas. Nekem is hihetetlen a 100+.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 14:42:15

@na__most__akkor:
te tanar vagy? vagy maga szalaiannamaria, hogy meg akarod nevelni az internetet?
@CD-R80:
ezt gondolom nem nekem szantad

Reggie 2011.02.13. 15:52:12

@na__most__akkor: Menjel tanarnak es eld ki magad a diakjaidon, te nyelvtannaci.

Reggie 2011.02.13. 16:26:39

@Roy: hasznalhato folyamatos haladasra is a belso, ha a kulso savban osszefuggo kocsisor alakult ki.
Javasolnam atolvasni a KRESZ parhuzamos kozlekedesre vonatkozo reszet, de inkabb nem teszem, ugyanis jobb ha te is mindig kimesz kivulre, mert ezzel segited az en haladasom:)

Inter Face 2011.02.13. 16:50:20

Ezért nem érdemes ide semmit írni,mert bármit meghazudtólnak,minden szót kiforgatnak,ha meg már beleúntak akkor belekötnek egy ki nem tett vesszőbe.Akinek nem inge...Próbáltam néhány ötletet írni az ügyhöz ,próbáld meg nem annyiba hagyni a dolgot ,fuss mégegy kört sokba nem kerül,csak nyerhetsz vele.Én nem hagynám annyiba a dolgot ,ha tudom ,hogy igazam volt és a másik a hunyó.

Xezs 2011.02.13. 16:59:04

@cso zsi: A párom kifejezéssel az a gáz, hogy a bulvármédia szerencsésen elbagatellizálta ezt a kifejezést, és sokak számára (számomra is) azért nem alternatíva ezt mondani.

Amíg a mostani feleségem csupán "csak" a barátnőm volt, folyamatosan kerültem a párom kifejezést, és most is kerülöm. Mert nem vagyok hajlandó őt egy lapon említeni olyanokkal, akik a napi bulvársajtóban teregetik ki mindenféle családi szennyesüket.

na meg az is megér egy misét, hogy mikor XY balfasznak van egy nője kb. 3 napja, az az újságban neki már a párja.

Na mindegy, nem mindenki gondolja így, én csak leírtam hogy nekem miért utálatos ez a kifejezés.

Xezs 2011.02.13. 16:59:35

ja amúgy meg ha nagyon trollkodni akarnék azt mondanám, hogy párom maximum a pókerben van

pedig utálom a pókert mert a hülyék játéka :)

Inter Face 2011.02.13. 17:19:48

Nem ez a téma ,de ha a bulvárban notóriusan barátnőnek említenék a celebek macáit akkor azt is kiírtandónak ítélnéd?Engem pl a lájkol szó hirtelen elharapodzása zavar,meg úgy általában a fölösleges angol szó használat,de azért tudok tőle aludni:DD

Elar 2011.02.13. 17:20:06

@Inter Face:
:)
Ez az internet szabadsága....
Feljebb már írtam, hogy biztos voltam benne, hogy lesznek akik belekötnek. Megértem, hogy egydolgot több szempontból is lehet nézni. Eszerint élem az életem is és próbálok mindenkit elfogadni olyannak amilyen.
Itt páran alapvetően rosszindulatúak. Ez van :)
Én el sem tudtam volna képzelni, hogy ebben a szituban a párom a "hibás" (néhány emberke kedvéért: barátnőm), de ezek szerint néhányan úgy gondolják igen.
Ez a "miért megy belsőben 80-nal" meg miért ijedt meg (sokkot nem kaphatott :) ) meg mit kellett volna csinálni - ugyan már....
El kell olvasni az írást - ezt Laresz neked erősen ajánlom, illetve fusd végig a beírásaim, mert a homályos pontokat igyekeztem eloszlatni.
Akkor nem fogsz hülyeséget beírni.
Most hirtelen a holttér fogalma jut eszembe: Honnan a faxból tudjam én, LAMA autóvezető, hogy egy kamionnak hol van a holttér?
Bakker nem tudom.
Hogy miért? Csak. Mert pl nem tanították meg. Vagy mert - akármiért, de biztos én vagyok a felelős érte, hogy én vagy a párom nem tudja.
Egyszerűen leírtam egy történetet.
Megérte, mert tanultam valamit a holttérről :)
Egy seggfej miatt nem fogom az összes kamonost seggfejnek hívni.
Ez az volt.
Igen. A párom biztos reagálhatott volna másképpen. Pl nem rántja meg balra a kormányt egy csöpppet.
De megnézném, hogy az itt publikáló postírók közül, ki mit csinál?
Mindenki totál higgadtan reagál, megfelelően fékez, stb.
Én mit tettem volna? Nekem pl fogalmam sincs.

Végszóként. A negatív, kötözködő emberkéknek nagyobb toleranciát javasolnék az emberekkel szemben. Nem kell rögtön lehülyézni másokat, kérdezz nyugodtan, hogy mit írtam hiányosan vagy akármi, de nem izomból fikázni.

A segítő illetve "humánus" hozzászolóknak meg köszönöm :)

kisvagány 2011.02.13. 17:38:13

@hagyma:
Most lebuktam. Nem pereg le előttem az életem, a vérnyomásom normális és a lábam sem remeg. A többit fenntartom.

cso zsi 2011.02.13. 17:41:07

@Xezs: Gáz? Bulvár? :)))

Kiss és Kovács ülnek a fodrásznál. Először Kiss fodrásza végez a borotválással, és kérdi:
- Uram, kér egy kis kölnit?
- Inkább nem, mert a feleségem azt fogja hinni, hogy a kuplerájban jártam.
Kovács is végez.
- És Ön kér egy kis kölnit?
- Kérek, az én feleségem nem tudja, milyen szag van a kupiban.

Xezs 2011.02.13. 17:48:02

@Elar: Már miért ne kéne rögtön lehülyézni mindenkit? Erről szól a zinternet :)

Xezs 2011.02.13. 17:49:05

@cso zsi: Bulvárban tudtommal nem jelenik meg a gáz szó számottevően.

A szó amit keresel, a szleng. Ennek semmi köze a bulvárhoz.

kisvagány 2011.02.13. 18:07:52

@cso zsi:
Ez rossz hír a posztoló szempontjából. Ha nem ütközött a teherautóval, akkor hiába van szemtanú. Azzal fog védekezni a teherautó sofőrje, hogy szabályosan közlekedett. Időben indexelt, elég helyet hagyott a személyautónak és, hogy ő nem tehet róla, hogy a hölgy indokolatlanul nagyot húzott a kormányon. Szinte hallom amint mondja: "Biztos Úr! Annyi hely volt még ott, amin egy anyahajó is megfordult volna!"
A biztosító társaságok ezt hívják "nem ütközéses" balesetnek. Gyakran elutasítják a kötelező biztosításra történő kárrendezést még akkor is, ha az okozó elismeri a felelősségét.:(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 18:24:14

@kisvagány: tehat szerinted ha nincs fizikai erintkezes ket auto kozott es az egyik a szalagkorlatnak megy vagy az arokba hajt akkor a sertetlennek semmikeppen semmi felelossege, sem tanuk sem semmik nem szamitanak?
nem fordulhat elo szbalytalan elozes, savvaltas, kikanyarodas, ami a vetlen gepjarmuvezetot olyan manoverre kenyszeriti, hogy sajat kocsijat otri ossze?
hat pedig sok ilyen van
/persze tudom, az itt kozlekedok ilyenkor nem rantanak felre kormanyt, akar a szabalytalanul elozo kamionba is belehajtanak frontalisan es nem az arkot valsztjak, es akkor tuti nekik lesz igazuk/

kisvagány 2011.02.13. 18:47:40

@hagyma:
Egy délelőtti kommentemben ezt írtam:
"Nem tudom, hogy van-e ott záróvonal,mert ha nincs akkor a posztoló párja a hibás."
Nos, azóta sokat fejlődött a személyiségem.:D Rájöttem, hogy nem fogalmaztam tökéletesen. Ha minden úgy történt ahogy a posztoló írta akkor valóban nem a párja a hibás, de ezt nem fogja tudni bizonyítani, tehát a lényeg nem változik! Egy szemtanú ehhez nagyon kevés. Ha a kamion oldalán ott lenne a nyom, azt nem lehetne letagadni. Korábban már említettem,hogy részese voltam egy hasonló balesetnek amivel kapcsolatosan nagyon értékes tapasztalatokra tettem szert. Ma megírom Silentnek, ha akarja majd kiteszi.

Inter Face 2011.02.13. 19:03:46

Tehát ahogy hagyma is írja,ha azt szeretnénk hogy a kárunkat kifizesse a biztosító,akkor direkt nem szabad kivédeni a baleseteket??Hm,nem hinném,hogy ez lenne a törvény, de ha mégis ,akkor ezért tart itt ez az ország:DD A tanú nagyon sokat számít ,de a helyszínen kell felvenni az adatokat róla a kéksárgára vagy a rendőrnek,mert utólag azt fogják mondani,hogy ott se volt ,csak valami fizetett kamutanú.

cso zsi 2011.02.13. 19:48:43

@Xezs: Te hoztad a "gáz" szót. Összekötötted a bulvármédiával. Viszont értelmes ember nem azt tartja mércének.

Reggie 2011.02.13. 20:07:40

@Inter Face: Pedig eleg logikus. Ha nincs bizonyitek arra, hogy az okozo okozta a balesetet, akkor nyilvan nem fogja a birosag bunosnek kimondani. Ha megis na akkor van nagy baj.

Joe1 2011.02.13. 20:46:57

@CD-R80: Én nem sértegettelek, de pont az ilyen magadfajta droidoknak írtam, hogy nem az a kérdés, hogy igaza van-e a posztolónak, hanem az, hogy mit lehet tenni ilyen esetben? Kamion bejön eléd, fékezel, korlátot fogsz, megáll, úgy csinál mintha elismerné, aztán meg ha látja, hogy nincs szemtanú, arrébb mentek stb. akkor beint. Ne arról szóljon már minden 2. hozzászólás, hogy a posztoló hazudik. Valami baj van odabent?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.14. 01:52:21

@kisvagány: azert egy kozlekedesi balasetnel egy fuggetlen tanu nagyon sokat kell hogy nyomjon a latba

Roy 2011.02.14. 09:06:39

@cso zsi: Ott se lehet a belső sávot folyamatos haladásra használni.
Nézz utána a KRESZ-ben.
@hagyma: Nem, de nem folyamatos haladásra az autóúton. Az ott is csak előzésre vehető igénybe.

Alex2000 2011.02.14. 09:19:18

Az autó a legrosszabb befektetés, ezért én sem vennék soha újat itthonra. Köcsög sofőrök mindig lesznek (akik dudáltak külön parasztok). A közlekedés tükrözi a legjobban egy nép kulturáltsági szintjét. No comment!

Peetee 2011.02.14. 10:09:47

Nagyon okos párod van.
Két idegen férfi aztmondja neki: "Úgyis téged hoznak majd ki hibásnak..."
Ezt elhiszi nekik és sírva hazamegy....gratulálok!

Az orális szex is ilyen könnyen megy? Csak mondani kell és elhiszi-csinálja????

Alikam 2011.02.14. 10:21:42

Ha holttérben autózgat, akkor már biztos nem vezethet jól. Én mindig kerülöm a holtteret - vagyis a lehető legkevesebb ideig maradok ott -, főleg a kamionosoknál.

Aztán ha rám is húzza a kormányt, tuti nem rántom el én is inkább satufék ha más megoldás nincs.

Szóval sajnálom a párodat, de még nagyon messze van attól, hogy jól vezessen.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.02.14. 10:22:49

@Peetee: Ez nem azon múlik, hogy valaki mennyire okos. Ha egy nő baleset után (nem orvosi értelemben vett) sokkos állapotban van, ráadásul két pasi még le is ugatja, nem feltétlenül képes rá, hogy nekiálljon vitatkozni és úgy gondolkodni, mintha mi sem történt volna.

CD-R80 2011.02.14. 11:12:41

@Joe1: Egy szóval nem írtam sehol hogy hazudik a posztíró.
S semmi személyes dolog sem volt benne, amíg néhányan nem kezdték el büdös bunkónak kikiáltani azokat akiknek kétsége merült fel. A poszt pedig elég gyengén íródott ahhoz hogy legyenek kétségek.
Ha az lett volna a kérdés mi a teendő ilyen esetben bele kellett volna írni. Itt viszont egy másodkézből kapott esetet kaptunk gyengén leírva mi is történt. Ami láthatóan senkinek nem okozott problémát, de pár kérdés felmerült amit fel is tettünk néhányan.
A posztoló pedig válaszolt is. S ennyi. Ellenben néhányan idejönnek bunkózni azt aki nem egyből pityereg hogy szegény lány. Az ilyeneknél azért érzek némi butaságot(durvábbat is tudnék írni), és elképzelem ahogy elsírják magukat az esti híradó alatt minden este. Ami nem baj, csak ne akarja hogy mindenki más így tegyen.
A droidos jelződ meg pont kifejezi mennyire olvastál el bármit is. Gondolom 3 sort és levágtad hogy én vagyok a főbunkó..

Geri1984 2011.02.14. 11:30:50

Nem olvastam végig az összes kommentet, így lehet már mondta valaki!
HA baleset van, minden esetbe megáll, motor leállít - bár gondolom sok esetbe lefullad mert megijed a sofőr- és otthagy a kocsit! Kiszáll felméri a kárt és hívja a rendőrt a vétlen fél! Ha a vétkes elismeri a hibáját és már tölti is ki az adatokat akkor TALÁN nem hívjuk ki a rendőrt! DE a elmenni onnan vagy a kocsit elmozdítani felelőtlenség! Anyázhatnak mögöttem 8000 is akkor is! majd a rendőr kijön és utána el lehet állni a kocsival. így bizonyítható hogy ki a hibás. Ja és persze nem árt ha egy két tanú is marad míg kiérkezik a rendőr! DE olyat sose szabad hogy elhagyod a helyszínt!! utána már nem lehet semmit bizonyítani hacsak nincs felvétel! Sajnálom a hölgyet. Én is mindig ettől rettegek, ha a párom elviszi a kocsit.

cso zsi 2011.02.14. 12:47:47

@Roy: Mindenhol folyamatosan használhatom a belső sávot, ahol az engedélyezett kereteken belül gyorsabb vagyok, mint a külső sávban haladó. Tehát előzésben vagyok.
Ráadásul, ahol már kijelölték a besorolás rendjét, ott 60-nal 1 percem van a helyes besorolásra.

Clearvoyance 2011.02.14. 18:02:18

@Peetee:
Alig túl egy baleseten, feltehetőleg kissé sokkos állapotban?
Természetes, hogy elhiszi.

Laresz 2011.02.14. 18:59:55

@Elar: "El kell olvasni az írást - ezt Laresz neked erősen ajánlom, illetve fusd végig a beírásaim, mert a homályos pontokat igyekeztem eloszlatni.
Akkor nem fogsz hülyeséget beírni."

Megtettem, be is idéztelek, ellentmondásos dolgokat írtál. Ráadásul ha _mellette_ van a holttérben és ráhúz a kamion nem csak a bal eleje törik.

Mi ebben a hülyeség?

Peetee 2011.02.14. 19:26:12

@SilentSound: @Clearvoyance:

Jogos, erre nem gondoltam.
Ott a pont!

Tsum 2011.02.14. 20:07:22

@Laresz:
Nem feltétlenül darálja le a kamion... Meg lehet úszni anélkül, hogy a teherautó alá kerüljön az ember. Igen is a hölgy jól vezet, hogy csak a szalagkorlát volt az ellenfele a szituációban és nem a kamion. Még a légzsák sem nyílt ki, tehát a hölgy végül is elég jól lereagálta a szitut, a bunkó meg legközelebb eléd fog kitolni, mert megteheti büntetlenül...

Laresz 2011.02.14. 20:49:11

@Tsum: arrafelé beton elválasztók vannak, keskeny a sáv. Ha a fülkénél elkezd fékezni és megpördül, a pót alá megy. Semmiképp sem ússza meg egy karcolás nélkül a kamion részéről...

lwcolors 2011.02.14. 23:15:52

Most olvastam a bejegyzést. 2008-ban vettem egy új kocsit, újkorától benne van az állandóan vevő kamera. Ugyanezen a helyen tavaly láttam hasonló balesetet, ott szintén a belsőbe húzódó szorított egy szeméyautóst a belső betonkorlátnak, a pót gyakorlatilag bedarálta a kocsit. Én a kamion mögött mentem, az M5 fele akartam menni. Hívtam a mentőket, a kamionossal eloltottuk a kezdődő kocsitüzet, de nem tudtuk kiszabadítani a sérülteket, annyira gyűrődött a kocsi.

Az autós a baleset előtt kilómétereket ment úgy, hogy a kocsi orra a kamion üzemanyagtartályával volt egyvonalban, meg is jegyeztem az utasomnak, hogy ebből baj lesz. A kamion kitette balra az indexet, majd szépen lassan elkezdett a belsőbe húzódni. Az autós ekkor sem reagált, habár egy gázfröccsel vagy fékezéssel is simán megúszhatta volna.
Persze a felvételt a rendőröknek is megmutattam, később le is kellett adnom. A vége: a személyautós lett a hunyó.
Nem állítom, hogy ez az eset is ilyen volt, de tudomásul kell venni, hogy jókora holttere van egy ekkora kocsinak, és nem életbiztosítás huzamosabb ideig benne tartózkodni.

záporjózsi 2011.02.14. 23:37:20

@kisvagány: Ott a pálya enyhén emelkedik.

@cso zsi: Na az a 70 is megérne egy misét. Ha 80-nal megyek már a hátsó ülésen figyel a 3,5+, holott még a GPS-szel mért sebesség is olyankor 75-77 km/h. A tgk-ra előírt követési távolságra meg magasról tesznek...

záporjózsi 2011.02.14. 23:42:21

@lwcolors: Egy ilyen szerelvény ha nagyon hosszú, akkor is kb. 18 m. Ha a két jármű között 1 m/s sebességkülönbség van, akkor is elégnek kell lennie az 1 percnek eldönteni, hogy melyikük lép le a gázról és melyikük lép rá jobban.
Ez nem jelenti azt, hogy a posztolt eseményben nem játszott szerepet legalább 1 járművezető gondatlan figyelemetlensége.

Elar 2011.02.15. 08:33:13

@Laresz:
"Párom megijed, fék, bal orral neki az elválasztónak "

Oké. Akkor tisztázzuk: Hol van a holttér egy kamionnál?

Laresz 2011.02.15. 09:16:11

@Elar: ott ahol a fülkéből már a tükörből még nem látszik az autód. Kb. a fülke hátsó széle körül. Ahogy előttem írták úgy az üzemanyagtartály magassága.
Ha ott rádhúzza és a satutól megpördül az autó biztos alatta lesz a segge. Ha kamionról beszélünk és nem egy furgonról ugye...

Inter Face 2011.02.15. 10:18:43

És ha van holttere a kamionnak?Ezt a kamionosnak kell tudnia,pontosan hol van,és vagy póttükröt rakni rá,ha már a gyártó erre sem képes ,vagy nézzen ki baloldalra,mielőtt bejön a belsőbe.Személyautónak is van holttere,nekem azt tanították nem elég a tükör ki kell nézni az ablakon oldalra is.De lehet kapni ezresért kisebb nagyobb holttértükröt is.Engem is zuzott le kamion,ott is az volt az indok ,hogy nem látszott a kocsi.Viszont ott a kamionos bár hazudozott mármár nevetségesen,nem nyert,fizetett.Vagyis a biztosítója.Nem úgy megy ez ,hogy tudom hogy nem látok, de kit érdekel ,aki éppen ottvan az dögöljön meg.

Elar 2011.02.15. 11:08:50

@Laresz:
Akkor meg nem holttérben volt. Kellett látnia.

cso zsi 2011.02.15. 11:33:50

@Laresz: Akkor most vakokat, vagy hülyéket alkalmaznak kamionsofőrként?
Mert az egy dolog, hogy a 160-200-zal döngető motoros, vagy sportautó nem látszik egy kamion tükrében 200 méterről, de a 15-20 méter hosszú járműszerelvény oldala, és 2-3 méternyi szélesség látható. Ha belenéz.
Az utasoldal cinkesebb, azért kell oda "karácsonyfa" tükrökből.

Laresz 2011.02.15. 12:51:19

@Elar: látod ezaz. Nem ismerhetjük a helyzetet. Látatlanba meg nem tennék olyan kijelentéseket, hogy ki a hibás. Kétségtelen, hogy a kamionos felel a holtteréért és a körülnézésért. De még mindig nem tudható hol volt a hölgy kocsija. Ha mögötte akkor a kamionos max megijesztette de ez a hölgy problémája. Ha mellette, mondjuk a pót hátsó tengelyénél az a kamionos felületessége és hibája és valóban minimális kárral úszta meg. De ez megtudható valaha?

Laresz 2011.02.15. 12:53:46

@cso zsi: kulcskérdés a corsa helyzete. Ha mögötte volt ahogy ez már felmerült akkor a környezet nem figyelése felróható a hölgynek aminek folyományaként megijedt és ez lett ami.
Ha holttérben lett volna nem ússza meg ilyen olcsón én ezt mondtam. Nyilván ez a kamionos felelőssége. Mivel az autó alig sérült és a kamionhoz nem ért hozzá ezért tartom kétségesnek, hogy a holttérben lett volna...

ági anyu 2011.02.15. 13:08:57

Hmmm ... a régi nulláson nem jöhet be a a kamion a belső sávba ...

Laresz 2011.02.15. 13:24:51

@ági anyu: akkor hogy megy el Pest felé?

ági anyu 2011.02.15. 13:32:48

@Laresz: Bocs! Elnéztem a csomópontot! Így jár, aki csak félszemmel chatel :(

cso zsi 2011.02.15. 13:38:34

@Laresz: Hogy? Hát lemegy jobbra az M5-re, az Alsónémedi-Gyál kijárónál visszafordul a felüljárón, és máris Bp irányába halad. Igaz, ez egy 11 km-s plusz út. :)

mohopasi 2011.02.15. 16:28:53

Nekem is gyanús a sztori. Valószínűleg a hölgy elmondása nem volt túl pontos, önfelmentés van benne. Azért támadni nem akarom, meg a kamionosokat sem védeni, mert az is egy érdekes állatfaj.

HakapesziM 2011.02.15. 17:13:05

Egy kamionnál balról nincs holttér,végiglátható a szerelvény a tükörből,a sofőrnek kellett látnia a kisautót.Ugyanakkor a kérdéses helyen elég szűk a belső sáv,ha "izomból ráhúzza",bizony felkeni a betonra,de legalábbis jobbról lenne nyoma a Corsán.Itt a hölgy ijedtsége + rutintalansága lehetett a gond,meglehet, felé mozdult a pótkocsi, és nekirántotta a falnak.Ha a kamionos szándékosan húzta rá, az persze szemétség.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2011.02.16. 08:51:01

@Tornado86: Van 100-as szakasz a déli M0 részen is, csak infó

cso zsi 2011.02.16. 09:05:28

@Balee: Az van. A Dunától az M1 irányába, az M6-os csomópont közelében. Van egy egész kilométernyi? (Bezzeg, onnan az M6-os kb. az érdi tetőig 80-as.)

CD-R80 2011.02.16. 12:20:50

@HakapesziM: Erre ne vegyél mérget:)
majd biztos jön aki megmondja másképp is, de egy bizonyos oldaltávolság mellett el lehet tűnni a tükörből és a fülkéből meg még nem látható a mellette haladó szmeélyautó.
Erre csak egyedül a tükör folyamatos figyelése a megoldás. Ha látja hogy valaki jön hátulról, de nem előzi le akkor valószínű benn kavirnyázik a gép mellett valahol, esetleg potyautazik a pót mögött félméterrel..

HakapesziM 2011.02.16. 12:45:39

@CD-R80: 10 éve kamionos vagyok.Balról jól látható minden.Persze ha jó nagy az oldaltávolság,lehet olyan pozíció,ahol nem látható egy személyautó.De balra a fülkétől,a szomszédos belső sávban,a szóban forgó helyen kellett hogy lássa az autót.Jobbról vannak gondok,ott derekas holttér van,főleg az üzemanyagtartály környékén.

CD-R80 2011.02.16. 13:09:20

@HakapesziM: Például aki annyira fél vagy nem érzi az autó jobb oldalát hogy szinte a szalagkorlátot súrolja mikor elhalad egy kamion mellett.. Az elég oldaltávolság lehet?:)
De akár személy és típusfüggő is lehet egy gép holttere..Ettől függetlenül aki nem használja a tükröt annak így-úgyis mindegy.

HakapesziM 2011.02.16. 13:21:33

@CD-R80: Nem.Balról a szomszédos sáv belátható,ezt fenntartom.Nekem a mostani kocsimon mindkét oldalon van tank,a baloldalin még a tanksapkát is látom,a húzókereket,a pótot végig.Hogy rengeteg béna úrvezető van az biztos,arról bőséges a tapasztalatom.A tükör rendszeres használata lényeges,ez kétségtelen.Nagyautóval legalább dupla annyiszor kell a tükörbe nézni mint személykocsival.És tényleg van aki egyáltalán nem érzi,pedig-egész a közelmúltig-kamionnal is elfértünk ott,a régi M0-on a belső sávban,szűknek szűk,de el lehet férni.

apk 2011.02.20. 17:22:59

Sziasztok!

Sajnos ez egy ilyen szerencsétlen hely, sok barom kamionossal. A másik oldal még rosszebb, hiába a fluoreszkáló veszélyt jelző, heti 2 baleset fix. Sajnos itt egyet lehet tenni, kamion mellé nem bemenni. Ha mégis baj van és nincs elismerés, akkor hívni kell az ÁAK-t és a rendőröket.
A türelmetlenkedőkre meg szarni kell. Sajnos az emberek ilyenek: baleset, sérült az autóan, az útellenőr biztosítja a helyszínt és segít a sérültnek a mentők érkezéséig.... és flakonnal megdobálják, hogy mi a f..szért nem lehet haladni. No comment.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása