Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kamionos kontra szőke nő

2011.02.12. 17:41 :: SilentSound

A levélből nem derül ki, hogy pontosan hogy is történt Elar feleségének balesete, de azért el tudom képzelni, hogy egy ijedt nőt mennyire ki tud készíteni baleset után az idióta kamionsofőr a főnöke heves támogatásával. Ha pedig kamera nincs az autóban, soha a büdös életben nem bizonyíthatják utólag, hogy mi történt valójában.

Tollat ragadtam és írdogáltam egy keveset... Remélem megér egy postot :)

Helyszín: A régi M0-ás M5 felé vezető szakasza, kb. 800m-re az M5-től. Amit a páromról tudni kell: Szőke, 7 éve és JÓL vezet. Szabályosan - főleg mióta egyszer kijött elé egy paraszt BMW-s a főúton, egy szép, piros STOP tábla ellenére (A BMW-s nem a kocsija miatt paraszt, hanem ahogy viselkedett utána).

Szóval a párom szépen, szabályos tempóban halad a belső sávban, szól a zene, büszkén feszít a frissen vett, újszerű, 6 éves Corsa. Egyszercsak a külső sávban haladó kamionos kiteszi az indexet és izomból rá is húzza a kormányt. Hangsúlyozom, hogy index és már húzta is.

Gyanítom, pont a holtérben volt a párom. Párom megijed, fék, bal orral neki az elválasztónak és végül keresztben megáll a 0-áson... Rohadt nagy mákja volt. Lufi nem nyílt. Szerencsére a mögötte jövőknek is sikerült megállniuk és nem csapták telibe. Ő pici sokkot kapott. Szerencsére volt egy rendes autós aki kiszállt és segített neki félreállni.

Itt jön az első dolog amit sajnálok, hogy nem voltam ott. Egy autós türelmetlen volt és nekiállt dudálni és mutogatni, h a párom minél hamarabban takarodjon le az útról. Ugyanezt egy nő is megtette. Ezúton is kívánom nekik, hogy éljék át ugyanezt.

Ezután a kamionossal megáltak az első adandó helyen, ahová megérkezett a sofőr főnöke is. Ott természetesen nekik állt feljebb.

- A párom biztosan legalább 120-szal ment.

- Legalább 150m volt közte és a kamion között.

- Nyugodtan hívjon rendőrt, úgyis ő lesz a hibás, mert ő ment gyorsan és biztos a jobb eleje sérült volna.

Végeredmény: Párom hazajött sírva. A megtakarított dugipénze - amivel meglepett, hogy csináljuk meg a teraszt - elúszik az autóra.

Úgyhogy csak azt kívánom ennek a kedves kamionos bácsinak, hogy az ő párját is érjék hasonló élmények!

227 komment

Címkék: közlekedés autó baleset sztereotípia veszélyes teherautó női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Take-it-Easy 2011.02.12. 17:47:24

Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Először is: sajnálom, hogy a hölgynek ilyet kellett átélnie. Másodszor: én is megijedtem volna. Harmadszor: kár volt a posztban kiemelni, hogy szőke a feleség, mert meg fogja kapni a kommentelőktől, hogy tényleg szőke. Negyedszer: nem volt nála telefon, hogy felhívta volna a férjét, azaz a posztírót? Ötödször: ki kellett volna hívni a rendőrséget, akár így, akár úgy. A bunkóparaszt kamionsofőr elérte az ijedt nőnél, amit akart: hogy ne hívjon rendőrt.

Flugos furgonos 2011.02.12. 17:55:41

Az én nejem barna de nála is elérte ezt egy aro-s soför. A Sasadi uton haldtak majd index nélkül megált és tolatni kezdett a nejem kocsijára, mire dudált már a motorháztetőn volt az aro segge. Majd kiszált az aros és leüvöltötte a nejemet hogy ő a hibás mert mért állt meg mögötte. A nejem ugy megijedt hogy nem kért betétlapot.

Hurri Kán 2011.02.12. 17:56:33

HA tényleg így volt, akkor a kamionos volt figyelmetlen... Az újabb kamiontükröknek nem nagyon van holttere, még azt tudom elképzelni hogy a Corsának nem égett a lámpája és a kamionos egyszerűen nem látta, de ezt nem tudjuk.

huspotyolo 2011.02.12. 17:58:09

Ez mikor történt? Mert ha 2011-ben akkor fel kellett volna nyomni a rendőröknek - bár mindenképp ki kellett volna hívni őket - hogy a kamion belsőbe kóricált.

Flugos furgonos 2011.02.12. 18:01:21

@huspotyolo: "Egyszercsak a külső sávban haladó kamionos "

huspotyolo 2011.02.12. 18:02:14

@Flugos furgonos: De nem maradt ott az volt a baj...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.02.12. 18:02:30

@Flugos furgonos: Szerintem arra gondolt, hogy a belsőbe húzta át, különben nem lehett volna baleset.

potha 2011.02.12. 18:04:46

@Flugos furgonos: de be akart menni a belsőbe, és az neki tilos.

Flugos furgonos 2011.02.12. 18:06:11

@SilentSound: Azt hogy miért húzta belsőbe sajnos nem lehet tudni. Az érintett szakaszon nincs leállósáv, igy müszaki akadályt, akár döglött kutyát is kerülhetett.

adam 28i 2011.02.12. 18:15:38

Én csak egy dolgot tanítottam meg a páromnak, csak a rencámot jegyezze meg ilyen esetben A többit majd én elintézem. Így vagy úgy.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.02.12. 18:20:54

Pont ma láttam egy hasonlót az Ürümi úton: a két autó összecsattant. Elakadási jelző, épp balhéznak egymással, erre két kretén, aki mögöttem jött, kikerüléskor ott dudáltak meg mutogattak.

Szánalmas egy nép ez.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.02.12. 18:23:40

Ja, a posztolóékat meg sajnálom.

Elar 2011.02.12. 18:35:16

@gyvy:
Világított. Mindig -minden körülmények között- felkapcsolja...

@huspotyolo: Pár napja volt az akció

@potha: Ma megnéztem hol volt egész pontosan.
A régi M0 végén, az M5 lehajtónál. Közvetlen az ucsó telefonos leállónál Kb 200m a végétől
Most már teljesen egyértelmű mi történt.
A köcsög az ucsó pillanatban eszmélt föl, h "ja nekem Bp felé kell mennem" és ennek megfelelően reagált.

Leadfoot 2011.02.12. 18:44:10

Sajnálom.
Szegénynek nem volt elég lélekjelenléte, de nem lehet hibáztatni. Duda + izmos fékezés jobb lett volna, de hát innen okoskodni könnyű.

Sajnos ha nincs ütközés, csak "beijesztés", az tényleg nem sok jóval kecsegtet.

Viszont ki kellett volna hívni a rendőröket, ennél nagyobb baj nem lehetett volna.

Xezs 2011.02.12. 18:45:51

A posztoló tán orvos, hogy meg tudta állapítani, hogy a párja sokkot kapott?

Gyanítom, hogy azt se tudja mit jelent az, hogy sokk.

Meg az sem világos, hogy akkor ő most előzni kezdte a kamiont és úgy húzódott-e rá a kamionkormány?

CD-R80 2011.02.12. 18:50:20

Kicsit tré a leírás.
Főleg ha az én párommal történik ez, nem hiszem hogy az elejére teszem "remélem megér egy posztot:)"

S a nő az nem autós volt???
Vagy mi:)

Mindenki paraszt de a nőd JÓL vezet..
Sajnos a poszt meg rohadt igénytelen hogy ne legyen szubjektív így akár az is lehet hogy nem így volt. De azt mindannyian tudjuk, hogy a kamionosok mind bunkók, a fönőkük meg 10percre van mindegyiknek hogy egyből ott legyenek ha kell:)))

2011.02.12. 18:52:50

a posztoló leírhatta volna még 15x, hogy !!!PÁROM!!!
amúgy meg hiányos a poszt, addig pedig marad hülyének a posztoló!

''autónepper.'' 2011.02.12. 18:54:36

"Szóval a párom szépen, szabályos tempóban halad a belső sávban, szól a zene, büszkén feszít a frissen vett, újszerű, 6 éves Corsa. " magyarul egy balfasz volt és 100-al tartotta fel a belső sávot... lehet hogy kamionos csak meg akarta ijeszteni h ideje lenne kimenni csak bepánikólt és hülyén reagálta le az esetet... na mindegy a corsa eladó?

CD-R80 2011.02.12. 18:55:15

Az meg már csak kérdés hogy próbált valaki keresztbe állni kamion mellett a régi nulláson? (persze egy Corsa talán elfér de akkor meg nem volt annyira ráhúzás.)
Mekkora az esély rá hogy nem túrja be a pót alá?
S mekkora az esély hogyha a kamionos nem figyelt utána észreveszi a póttal maga mögött hogy mizu, és meg is áll?
Pont az elágazás előtt kicsivel?

"streetfighter" 2011.02.12. 18:56:44

Hiába hívtak volna rendőrt, szart sem lehetett volna bizonyítani.
Sajnos ezt be kell nyelni.
Sok a féreg az úton, visszaélnek a kétes helyzetekkel.
Velem is már történt hasonló. Nem tudtam bizonyítani, hogy a másik volt a hibás.
"Az élet nem habostorta." :(

Xezs 2011.02.12. 18:57:20

@CD-R80: Megannyi kérdés, amire szerintem nem fogunk választ kapni. Szerintem nem véletlenül ilyen ködös ez az írás.

Harcimaci 2011.02.12. 19:07:26

@CD-R80: Akkor fér el keresztben a kamion mellett,ha félig alatta van.
@Elar: A "köcsög" valószínüleg nem tudta hová tenni a mellette haladó corsát. És mivel nyilván van tapasztalata néhány ökörrel nem féltette a vasat.

billencses 2011.02.12. 19:12:41

100-al feltartani valakit a belsősávban?? Az M0-s M5-s felé vezető utolsó 800 méteres szakaszáról van szó. Azon a szakaszon már 1 kiló méterről jelzik hogy a belső Bp-re a külső Szegedfelé megy. Én speckó már akkor bemegyek a belsőbe amikor meglátom az 1 Km-es előjelzőt. És pont lesz@rom ki púposkodik mögöttem. Ha a kamionnak pesten volt dolga akkor jogosan sorolt be a belsőbe és ha ezt még az 500 méteres táblánál tette akkor sem volt késő. Azt viszont tényleg jó volna tudni hogy a nőnek fel volt-e kapcsolva a lámpa. Ha nem volt és emiatt nem vette észre a kamionos akkor magára vessen. A srác főnöke viszont nagy paraszt volt miért kell még ordítani egy ijedt nővel? Meg amúgy is paraszt volt!!

Xezs 2011.02.12. 19:16:08

@billencses: Jó napot kívánok, hoztam 1 kiló métert!

Borítsa csak le oda a sarokba, fiam!

billencses 2011.02.12. 19:17:21

@Xezs: :)))) jól van na alb@sztam!!! de igazam van! :))

"streetfighter" 2011.02.12. 19:19:42

Hol van az leírva, hogy ez este történt.
Már ketten lovagolnak a lámpán.
Ha nappal nem ég a lámpa, akkor már le lehet szorítani valakit?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 19:20:10

Én egyelőre még várok, hogy ki lesz a hülye, és utána én is leírom a véleményemet :))

"streetfighter" 2011.02.12. 19:27:07

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Ne sunnyogj, öntsd ki a lelked!
Valld be végre az igazat, hogy történt az eset. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 19:32:42

Nem, még kivárom, hogy megjöjjön a Gumis, és kijelentse, hogy a bunkó fuvarosok miatt van az egész, mert miért nem vitte vonat az árut a belvárosba, és ő bezzeg megoldotta volna, mert nagyobb követési távolság tartására kötelezte volna a fuvarosokat :DDDD

Hurri Kán 2011.02.12. 19:35:59

Tévúton jártok. Azért történt a dolog mert regisztrációs adót akarnak bevezetni a mopedautókra is :)

CD-R80 2011.02.12. 19:46:41

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ő megölte volna a főnököt is meg a kamionost is ott a helyszínen.
Elvégre a családját veszélyeztették..
Az autóst meg a nőt is talán..

@"streetfighter": Hol van az leírva hogy nem a nő balfékeskedett és utólag így adta el a férjének a dolgot, aki aztán tört magyarsággal írt egy ilyen remek kerek minden részletre kitérő sztorit belőle?:))

CD-R80 2011.02.12. 19:49:45

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mellesleg nekem is ő jutott egy pillanatra az eszembe hiszen ő szokott büntetni az M0-n és most tanult vezetni a felesége:))Aztán az X-akták gumiembere jutott eszembe, aztán hánytam és most megint itt vagyok:DDD
De most már mentem is mert Dzsekk Bauer és Csákk Norisz hozzá képest kisjóska...:DDD

Flugos furgonos 2011.02.12. 19:51:13

@CD-R80: És hol van az megirva hogy nem tényleg a kamionos volt a f@sz

gyuszó 2011.02.12. 19:57:23

@CD-R80: oké,megjöttek az IQ vitézek!

CD-R80 2011.02.12. 20:00:42

@Flugos furgonos: Sehol se nem, de ilyet sem írtam sehol.
De ha belegondolsz, kicsit életszerűtlen a fentebb leírtak miatt.
-A kamion mellett állt keresztbe?
-A kamion mellett fékezett és elrántotta majd mögötte állt keresztbe, a kamionos látta ezt a tükörben majd megállt hívta a főnökét és odébb félreálltak? Hol is, és hány km-re onnan?(aki járt már arra az járja végig gondolatban is most)

Nem állítom hogy nem lehetett a kamionos a hibás, de akkor ne ilyen összetákolt vackot írjon már. Ha velem vagy párommal történik ilyen csak több energiát fordítok egy posztra, mint egy ilyen széljegyzetet.
Így csak egy hatás és együttérzésvadász valami hogy hűűű a bunkó kamionos megint pedig ő még a belső sávba nem is mehetne meg amúgyis a miértisne:)))
Ez majdnem olyan szar így mint egy 30milliós bkv-s tanácsadás dokumentje:D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 20:06:15

Amúgy a posztoló olyan, mint öregapám! Ő tudja, hogy miről beszél, a többiek meg le vannak sz@rva! :)

D4D 2011.02.12. 20:14:42

@Flugos furgonos:
Szerintem Bp fele akart menni, ezért jött át a belsőbe.

D4D 2011.02.12. 20:17:03

@Elar:

Azt írod a nejed jól vezet.

Én csak azt tudom elképzelni, hogy tartósan a kamion holt terében haladt.

Jó lett volna, ha nem a saját kárán tanulja meg, hogy ilyet ne tegyen.

FDToth 2011.02.12. 20:19:49

Belsőben nem haladunk, fogjuk már fel. A beslőbe csak a végén kel átsorolni ha arrafelé visz utunk, nem pedig 1-2 km-el előte! Aki pedig szarik arra, hogy más a belsőben gyorsan akar meni és nem húzódik le, azt büntetni kéne, minimum kamerákat az autápályákra! Nem csak a gyorhajtásra ráakaszkodni.

Elar 2011.02.12. 20:20:19

Mikor írtam a szöveget éreztem, hogy lesznek megmondóemberek.:)
Akkor lássuk sorban:
@Xezs: Szerintem elég alaposan leírtam a történetet. Nem előzte. Tempósan haladt, a kamion előtte sréhen ment. A sokkos beírásod, meg csak "kákán is a csomó esete..."

@CD-R80: Te is olvasd át mégegyszer, utána emeld ki azt hogy hol írtam: minden kamionos bunkó.
Nem ismersz, nem is fogsz. Mindent el lehet mondani rólam, csak azt nem, hogy szubjektív vagyok. Ebből kifolyólag a poszt sem volt az.
A Remélem megér egy posztot mondatot SilentSoundnak szántam, nem gondoltam volna, hogy azt is kiteszi :D
Illetve a Corsa nem a kamion mellett, hanem mögötte állt meg kersztben....
És igen. Az elágazás előtt egy kevéssel. Az elválasztón még ott van a fekete csík a lökháritóról.
Kérdezz nyugodtan, h ne legyen köd....

@ruskyy: Én is kedvellek!

@''autónepper.'': Neked billencses válaszolt
Ő megértette.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 20:24:50

@Elar: Amikor a kamion elkezdett áthúzódni a belső sávba, a párod a kamion melyik részénél volt? Úgy értem, hogy a vontató mellett, vagy a pótkocsi melyik részénél? Mert ez nem derül ki a posztból (legalábbis asszem).

Elar 2011.02.12. 20:30:41

@CD-R80:
TE nem tökmindegy hogy hol álltak félre? Én honnan a tökömből tudjam, hogy honnan került elő a fönőke? Ez tényleg elképzelhetetlen, hogy ilyen előfordulhat?
Egyébként az Auchan parkolóba álltak félre utána.

Nem értem, hogy ennél pontosabb postot egy hsz kiegészítéssel hogy a fenébe kellett volna írni? Fényképeket ne készítsek? :)
Amit te meg páran csináltok az csak rosszindulatú kekeckedés.

Egy hasznos tanácsot szűrtem ma le ebből -D4D-, hogy valóban oda kell figyelni a kamionok mögött a holttérbe.
És igen. Vazze ezt én sem gondoltam volna és ez kimaradt.

Ez viszont nem mentség arra amit az a türhő csinált. 2 éve volt nekem is egy hasonló helyzetem, ott egy kamionos egy T vezetőt csapott ki a külső sávból és pördíetett ki elém. Szintén holttér, szintén nem ismerte el a kamionos. Pechjére 3 autó sérült és sokan voltunk ellene.
És ott is kevésen múlt, hogy ne legyen komolyabb dolog.

Itt sem a kaminosok ellen beszélek. Ha személyautó lett volna ugyanezt írtam volna. Nem ez a lényeg.
Az emberek hozzállása. Akik rádudálnak a szerencsétlenre. Aki képtelen elismerni a felelősségét... Mennyivel emelkedett volna a kötelezője a gyökérnek?
Mennyibe kerül ez nekünk? És nem a lány hibázott.
Ha ő hibázik, akkor azt írom, h hülye volt.
De nem

No mindegy.

''autónepper.'' 2011.02.12. 20:32:40

@billencses: látod ebből vannak a gondok mert leszarod hogy feltartod a másikat...na mindegy inkább nem is mondok semmit

@Elar: most komolyan kérdezem hogy nem eladó a kocsi? de csak törötten érdekel!

sosem 2011.02.12. 20:35:05

@Elar: " a kamion előtte sréhen ment"
Tehát elkezdte a behúzódást, a belső sávba???
Egyébként a belsőben folyamatosan nem illik haladni.

Elar 2011.02.12. 20:35:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Pótkocsi nem volt
Kb egyforma (80km/h) sebességük volt, és ha nem fékez bele, akkor 1 métert kapott volna el a Corsából

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 20:38:20

@Elar: "Pótkocsi nem volt"

Akkor csak maga a vontató volt, vagy egy kisebb teherautó? Nem kukacoskodásból kérdem, csak jó lenne tudni a tisztánlátás végett :)

Elar 2011.02.12. 20:38:25

@sosem:
Igen elkezdte
NEEEEEEM.
Mégegyszer. Itt már talán záróvonal is van, de ebben nem vagyok biztos.
Kb 200m a vége a pályának.
Tehát nem bunkó módon városnézett a belsőben, hanem ment volna tovább Bp felé. Itt már teljesen normális, h itt megy.

sosem 2011.02.12. 20:38:33

@Elar: "pótkocsi nem volt"
Vazze, akkor kamion sem. )

Flugos furgonos 2011.02.12. 20:39:00

@sosem: De, ha mind a két sáv másirányba fog eltérni.

CD-R80 2011.02.12. 20:40:48

@Elar: Én kérek elnézést hogy hozzá mertem kommentelni nemes írásodhoz.:)

Így már világos hogy a kamionos volt a bunkó.
Sőt még tilosban is állt meg utána. Meg a jóédesannyát és szegény lányt meg szörnyen sajnálom hogy ilyen aljas szemétséget követtek el ellene.

Ami pedig veled történt két éve újabb felháborító dolog,de pusztán az általad említet kekeckedésből kérdezem te melyik sávban mentél hogy eléd perdítette ki a szélsőből és honnan jött a kamion?:)

No mindegy:)))
S ne érts félre nem személyeddel van baj hanem a fogalmazásoddal hacsak nem te vagy maga Dudoglo Pavel..

sosem 2011.02.12. 20:42:49

"kb. 200m vége apályának"
kb. 800 méterre az M5-től.
Nem az a baj, hogy nem lehet igaz, mert teljesen életszerű történet, hanem nagyon pontatlan, összedobott. És ezt nem csak én kifogásolom.

Elar 2011.02.12. 20:43:44

@''autónepper.'':
Nem nem.
Párom nagyon beleszeretett. Nagyon jó vétel volt ez nekünk...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 20:45:25

@sosem: Remélem nem az fog kiderülni hogy egy furgon volt az ellenfél :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.12. 20:45:38

nalunk ilyen esetben ott a rendor
ha otthon nincs, mindig hivni kell
es azonnal
majd O eldonti, vagy valami szagerto/ tanuk, stb./ sot felenk az 50-50 %-ek is letezik
innen a geptol, oszxt senki meg nem mondja pontosan hogyan tortent

Elar 2011.02.12. 20:48:15

@sosem:
Hmm.
Sajnálom.
Igyekeztem pontos lenni, ezek szerint nem sikerült. :(

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 20:48:47

@Elar: Hát ez elég kamionnak néz ki :)
De akkor volt rajta pótkocsi, nem? És melyik részével ütközött volna, ha a párod nem fékez?

sosem 2011.02.12. 20:50:34

@hagyma: Igen, nálunk nincsen rendőr. Sőt, 50-50% sincs. Ez itt a vadkelet. Szerinted, hambizabáló....

Elar 2011.02.12. 20:53:06

@CD-R80:
:)
Kérlek szépen IV kerület, Váci út kivezető.
2x2 sáv.
Én a Centrum felé a belsőben
Egyszercsak elémpördült egy autó, meghúzza a hátsó lököst, meglöki az utánam jövőt és megáll.
A centrum felől a belsőben volt egy kamion aki szeretett volna kisorolni a külsőbe és a jobb orrával meglökte külsőbe haladó T vezető bal hátát. Az meg kipördült....
De kérlek ne találjuk ki, h a T volt a hibás :)

A párom meg elégedetten felnevetett, hogy ezek szerint nem csak ő nem érti az én foglamazásom :)

Pavel

Elar 2011.02.12. 20:54:19

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
A bal hátuljával
Nem volt rajta pótkocsi :)

2011.02.12. 20:55:54

kamionos ilyenek, tisztelet a kivételnek

Flugos furgonos 2011.02.12. 20:57:04

@...::: Flúgos Kamionos :::...: nem lehetet. infulenzával itthon fekszem egy hete :-)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 20:59:33

@Csanádka: Te már csak tudod...

@Flugos furgonos: Időközben már kiderül, hogy egy pótkocsi nélküli pótkocsis kamion volt...:D

Elar 2011.02.12. 21:00:02

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Időnként (vagy gyakran) sötét vagyok. :)
Az autótechnika kimaradt az életemből (meg lehet a fogalmazás is :) )

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.12. 21:03:28

@Elar: Hát ez van...egyezzünk meg abban, hogy tényleg a kamionos volt a hülye...

De szeretném leszögezni, hogy nem én voltam az :D

Elar 2011.02.12. 21:07:30

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
A rendszám megvan :)
Még megpróbálom megszerezni a tulaj nevét és kitalálok valamit :)

gorillka 2011.02.12. 21:25:34

saját történet
keskeny úton jön velem szemben egy autó, jobb kerékkel lehúzódom és lefékezek, ő se le nem húzódik se nem lassít, a tükreink összecsattannak.
Mindketten fékezünk, kiszállunk.
Pasi kétszer akkora, mint én (45 éves, vörös nő)
Ő: miért nem húzódtál le?
Én: az egyik kerékkel lent voltam az útról és lassítottam...
Ő: én nem húzodok le, mert ott vannak a bokrok, adjál betétlapot
(neki a tükrében lévő index ripityára tört, nekem kicsit megkarcolódott de behajlott)
Én védekeznék, hogy nem hiszem, hogy én lennék egyedül a hibás, ő izomból támad, hogy az ő autója drágább, egy vagyonba kerül megcsináltatni stb. stb. ezért tart itt az ország (nem viccelek, ez is elhangzott)
látván, hogy nem adok betétlapot, még bepróbálkozott, hogy akkor hívjunk rendőrt
Mondtam, jó, hívjunk!
Erre beült a (román rendszámú) kocsijába és elment

Tanulság nincs

Xezs 2011.02.12. 21:36:51

@Elar: Milyen káka? Tudod te, hogy mi az a sokk? Tuti hogy nem. Akkor meg minek használsz olyan kifejezést, amiről azt se tudod, micsoda?

Csajod meg mit keresett a belsőben? Nem ki kéne húzódni a szélsőbe, ha épp nem előz?

Kyrie Eleison 2011.02.12. 21:38:57

Szerintem Elar, te lány vagy:)
Fel ne bosszantsd magad, nem kekeckedés!

Xezs 2011.02.12. 21:39:21

Na jó, a mondandóm második részét visszaszívom, látom hogy egy másik kommentben tisztáztad.

Az első felét továbbra is fenntartom.

Laresz 2011.02.12. 21:47:43

Ha előtte ment a kamion és indexelt aztán behúzódott ugyan miért kellett akkora satu, hogy keresztbe forduljon? Nem értem én ezt. Látja, hogy indexel, lassít beenged. Vagy azt gondolta, hogy kihasználva a 70LE-t még legyorsulja gyorsan?

Elar 2011.02.12. 21:49:30

@Xezs: Tudod mit Xezs: Akkor nem tudom mi a sokk. :)

''autónepper.'' 2011.02.12. 21:51:13

@Xezs: ugyan azt mondtam én is...

Csigorin 2011.02.12. 21:51:49

Nem azert, hogy beleszoljak, mazsola vagyok es konkretan ma eloszor hajtottam autopalyan. De.
Ha valaki elottem "srehen" megy, akkor kivarom mit csinal, mivel a szandeka nem egyertelmu. Es nem tudom talan eletoszton de semmi esetre se autoznek tartosan kamion mellett. Vagy mogotte megyek, vagy elmegyek mellette, de NEM ALLOK BE MELLE. Nyilvan a kamionos a hunyo a sztoriban, elvegre savvaltas elott illik korulnezni. De ha zarovonal ha nem, mindig szamitani kell olyanokra akik az utolso pillanatban kezdenek ideoda sorolgatni (ez is tanulsaga az eddigi kb egy honap vezetesemnek...)tehat vagy lassitunk a kamion moge, vagy elhuzunk elotte de MELLETTE nem megyunk csak a leheto legrovidebb ideig elozes celjabol. Szoval ha nem elozte akkor minek megy mellette?
Az hogy atsorolt a belsobe mert az megy pest fele szerintem teljesen rendben van, en is szeretek idoben atsorolni, mert ki tudja mennyi idobe telik amig lesz hely, beferek stb. Persze nem tiz kilometerrel elotte, de amint a tabla elorejelez elkezdem keresni a lehetoseget.

Inter Face 2011.02.12. 21:52:07

Biztos nálam a hiba de nekem teljesen egyértelmű volt a szitu.A kamionos volt a hibás.Aki értetlenkedik honnan kerül elő a főnöke,annak elmondom ,hogy onnan egy köpésre van a Bilk raktárbázis és többekközt a waberers telep .Valószínűleg onnan.A hibát ott követte el asszonypajti,hogy nem hivott rendőrt és nem szerzett tanúkat.Így sajnos már veszett az ügy.És szerezzetek be egy forgalomfigyelő kamerát!Túl sok balesetben voltam részes és túl sok gerinctelen patkány emberrel találkoztam ezek folytán,tudom mit ér egy ilyen szerkezet.Nem fontos a legdrágább ,elég ha képet vesz ,de azt jó minőségben tegye és éjszaka is.Ebay-en nézzetek szét pl.

Sákif za morro? 2011.02.12. 21:56:00

Én simán kihívtam volna a rendőröket. Nehogymá' az egyenesen haladónak kelljen figyelni, hogy a kamionos ráhúzza-e a kormányt... A kedvencem az, amikor háromsávos úton én jobbra húzódnék kifelé, valami gyökér jobbról előzi a kocsioszlopot és integet meg dudál nekem, hogy ő éppen evickél kifelé. Tényleg a kurva nénikéjét az ilyen görényeknek!

OFF

A cipőnek van párja. Meg a zokninak.....

ON

Elar 2011.02.12. 21:57:04

@Laresz:
"Egyszercsak a külső sávban haladó kamionos kiteszi az indexet és izomból rá is húzza a kormányt"

Laresz 2011.02.12. 21:58:28

@Elar: ha mögött volt sréhen, akkor hogyan?

Elar 2011.02.12. 22:05:55

Azt még elfelejtettem leírni, h volt/van egy "szemtanú".
Még a számát is megadta. Akkor oda is ment a páromhoz és mondta hogy valóban a kamionos volt a hunyó.

Igazából számomra az egész tanulsága az volt, hogy nincs mese, ha azt gondolja az ember hogy igaza van - rendőrt kell hívni.

Így pár nap elteltével látom, h hibáztam mert oda kellett volna rohannom és kihívni a picsába a rendőröket.
És is fax voltam, nincs mentség!

ez sokk meg nem sokk kérdés meg csak felesleges szócséplés. Nevezzük akkor cseszett nagy rémületnek. Vagy majd a doktor úr megmondja

hanyasvagytedisznó 2011.02.12. 22:07:16

szerintem a feleséged hazudott!biztos csúnyán ivott..

Inter Face 2011.02.12. 22:07:29

Mi a francért kell kiakadni a párom megnevezés miatt?? Párválasztás,párkapcsolat,ismerősek ezek a szavak?Na miből is ered?

Xezs 2011.02.12. 22:07:37

@Elar: Nalátod. Akkor lehet a párodnak nem is volt olyanja :)

Na jól van, leakadtam a témáról, meg van beszélve.

Inter Face 2011.02.12. 22:08:37

Mi a francért kell kiakadni a párom megnevezés miatt?? Párválasztás,párkapcsolat,ismerősek ezek a szavak?Na miből is ered?

Hurri Kán 2011.02.12. 22:08:42

@Elar:
Igen, ebben igazad van hogy kurva könnyű innen osztani az észt x nap távlatából, és más dolog amikor az események hatása alatt ott helyben kell reagálni.

Csigorin 2011.02.12. 22:11:39

@Elar: amugy ez egy tipikus allatfajta aki azt hiszi hogy az index az valami csodafegyver ami az adott iranyba minden mas kozlekedot atomjaira bont, es szabadda teszi a savot :)

[mike] 2011.02.12. 22:14:47

@CD-R80: arra nem is gondoltál, hogy valaki követi a több milliót érő rakományt? Elég gyakori dolog....

@Xezs: előzött? Hol van ez??? Haladt a belsőben... ennyi van írva. Mint ahogyan a nulláson általában menni szoktak az autók. Nem jártál még arra, ugye?

Csak Norris 2011.02.12. 22:15:46

@Inter Face: A párzást kifelejtetted.:)

Elar 2011.02.12. 22:15:58

Na eltettem magamat holnapra :)

Köszönöm mindenkinek az eddigi hozzászólásokat!

hanyasvagytedisznó 2011.02.12. 22:21:06

@Inter Face: mer' nyálas..csak barmok hívják "páromnak" a feleséget..

Tibike15 2011.02.12. 22:24:50

nem érvényes még az a szabály, hogy kamion nem előzhet? mintha hallottam volna róla, de majd átolvasom a kreszt újra

Inter Face 2011.02.12. 22:25:16

Gondolom kéksarga sem lett kitöltve a helyszínen..De! !Ha van tanú ,adott nevet címet számot,akkor irány a kamionos biztosítója,mert van esély legalább egy 50-50% -ra.Egy próbát megér.

Inter Face 2011.02.12. 22:30:26

A réginullás végén a két sáv kétfelé megy.Ezért ott mehet a kamion akármelyik sávban,attól függően merre megy tovább.

biohazard 2011.02.12. 22:30:49

Én már tudom ki a hülye, csak nem mondom meg!

CD-R80 2011.02.12. 22:32:45

@[mike]: Persze, szinte mindennapos, és teljesen életszerű is.:))
A négykezes kamiont meg négykezes főnökök követik és nem ám gps-t szerelnek esetleg bele mert az egyszerűbb...
Ha még több milliós a cucc akkor meg még előtte is megy egy főnök...:DDD

@Elar: Nincs ezzel baj, hogy nem tudsz foglalmazni csak akkor adj nekünk jóval több időt hogy kibogozzuk mizu:)

Inter Face 2011.02.12. 22:34:00

ágybetétnek kell hívni ,az nem nyálas

CD-R80 2011.02.12. 22:36:05

@Inter Face: S azt honnan találja ki hol van biztosítva? Meg hogy szerzi meg a kötvényszámot?@Tibike15: De, és kamion amúgy sem kanyarodhat balra, csak ha a Hold együttáll a Vénusszal, és esetleg arra megy az út tovább..

Sákif za morro? 2011.02.12. 22:39:43

@Inter Face: Mi a francért kell kiakadni a párom megnevezésen való kiakadáson? ;-)

Azon túl, hogy nyálas, így csak pojácák és szalonpubik hívják a nőjüket. Tisztelet persze a kivételnek, ill. a posztolónak. ;-) A helyes elnevezés: feleségem, barátnőm, csajom, nőm.

Esetleg lukacskám, vagy ágybetétem, de ez már olyan személyeskedős, inkább négyszemközt ajánlott. :-D

Inter Face 2011.02.12. 22:40:07

A rendszámot tudja.Talán a céget is.Lehet a biztosítót is ,erre nem tért ki..Ennyi elég ,hogy kinyomozza a biztosítót.Rendőrségre is el lehet ballagni

Sákif za morro? 2011.02.12. 22:41:29

@Inter Face: Látod, tudsz te ha akarsz! :-D

hanyasvagytedisznó 2011.02.12. 22:42:04

az egész hiteltelen.
nem biztos,hogy a "párom" úgy adja elő,ahogy volt,ki tudja mit csinált a "párom",lehet hogy a "párom2 is saras kicsit"

Sákif za morro? 2011.02.12. 22:43:39

@Inter Face: Látod, tudsz te ha akarsz! :-D

potha 2011.02.12. 22:45:18

@gyvy: MI dévúúúúval járunk :D

Csak Norris 2011.02.12. 22:46:39

@CD-R80: Foglalmazni én sem. Taniccs meg... Létcciiii

CD-R80 2011.02.12. 22:49:07

@Inter Face: Én is tudok egy csomó rendszámot meg egy csomó biztosítót mégsem lenne elég szerintem.
Ahhoz képest hogy sok baleseted volt, én úgy tudom bejelentéskor 2 dolog kell legalább.
Rendszám és kötvényszám.. Meg majd a másik fél is..

Paulybird 2011.02.12. 22:51:50

nem értem.
Ha nem ő volt a hibás, miért ismerte el vétkességét?

gyáva népnek nincs hazája, tartja a mondás...

Inter Face 2011.02.12. 23:00:21

Rendszám alapján le tudják kérni az adatokat a rendőrségen.

Coyote82 2011.02.12. 23:00:32

normális dolog, hogy az ember mindent elhisz a párjának...

igazi hős 2011.02.12. 23:21:21

@Inter Face: A gyorsan ott termő főnökről nekem is egyből a napocskás cég jött be. Ebben az esetben a biztosító sem kecsegtet sok jóval, hiszen házon belül biztos nem hozzák ki hibásnak a kamionos.
És ha minden birka után, aki az utolsó (utáni) pillanatban vált sávot, mert mégsem Szegedre menne, kapnék egy százast, akkor én bérelném tovább Lázár S8-asát :-)

Sambaja5 2011.02.12. 23:24:19

@CD-R80: Ritka büdös rosszindulatú bunkó vagy !
További jó köpködést!

billencses 2011.02.12. 23:27:50

@''autónepper.'': akkor tisztázzuk, hogy melyik a rosszabb: ha időben besorolok Pest felé mert jelen esetemben erről lenne szó (és csak 1 sáv megy arra) és 100-al feltartok valakit mert ő az utolsó 500 méteren akarja megváltani a világot és 130-al megy, vagy az utolsó pillanatban szeretnék besorolni így baleset veszélyt idézve elő (ahogy ezt sokan teszik). Jut eszembe a csaj rosszkor volt rossz helyen ha szabad ilyet mondani, mert ott állandóan torlódás van.

BandW 22 (törölt) 2011.02.13. 00:12:49

Hölgyeim és uraim.

Többsávos úton jobbról előzni TILOS.
Még akkor is, ha valaki a belsőben tötymörög.

Úgyhogy a poszt írójának tökéletesen igaza van.

Amúgy magyar viszonylatban meglehetősen sűrűn fordulnak elő a bunkók, akik szarnak erre a szabályra.

záporjózsi 2011.02.13. 00:39:42

@Xezs: A régi M0 vége előtt 800 m-rel irány szerint besorolás és 60-as tábla van.

cso zsi 2011.02.13. 01:01:24

Amíg a déli M0 nem lesz normális szélességű, addig ez mindennapos eset.

Dunaharaszti környékén autószállító húzta rám a pótost, hiába világított az Opel Combo lámpája fényes nappal is.
A topikindítóban leírt helyen sűrűbb a fordított felállás. Nem kis darab, jól látható 3,5-essel szeretnék balra húzódni, hogy Bp felé menjek. De a jugó buszok, és a román kamionok 100 fölött jönnek, míg én "csak" 80-nal.

cso zsi 2011.02.13. 01:11:23

@Ben Zinkoot: "A helyes elnevezés: feleségem, barátnőm, csajom, nőm."
Az a nő, akivel élek, a párom.
Nem a csajom, mert egyikünk sem cigány.
Nem a nőm, mert nem birtoklom.
Nem a feleségem, mert nem álltunk sem oltár, sem anyakönyvvezető elé.
A gyermekem anyja több, mint barátnő.
Életünk során többször is akad olyan időszak, amit úgy nevezünk, párválasztás.
És ez nem a "zoknik teregetése mosás után" műfajból való.
Nekem a nőtársam a párom.
Kiegészít.

Tomi1973Wien 2011.02.13. 02:11:51

elolvastam tobbszor is a posztot, de még mindig nem tiszta....

''Szóval a párom szépen, szabályos tempóban halad a belső sávban...''

- ...ez ott 130 vagy 100?

- miert HALAD a belsoben? ott semmi keresnivaloja, csak ha eloz....

- ha mellette halad a kamion, ö nyom ijedteben egy feket, akkor mi a faszert all meg aztan a kamionos? osszekoccoltak?

nekem ez az egesz gyanus, vagy pontatlanul van megfogalmazva, vagy csak egy fake az egesz....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 03:04:25

@sosem: jol van szalonnazo baratom, Te se hivjal sose rendort ha megtorik a traktorodat

Tornado86 2011.02.13. 03:29:24

@Tomi1973Wien:
Az M0 déli szakaszán 80 a max. megengedett, ahogy páran leírtak, a kettéágazása miatt (belsõ sáv Pest, a külsõ Szeged felé visz rá az M5ösre) 60. Lehet emiatt ment a belsõ sávon 80al, nem számolva azzal, hogy teherautónak 70 a max. megengedett. Nekem az jött le, hogy a satu mellett a nõ balra rántotta a kormányt a satuzás mellett, esetleg kicsit puhább volt a bal elsõ gumi a jobb elsõnél és az optimálisnál és nem tartotta a kollegina stabilan a kormányt, ami mint tudjuk, ilyenkor lételem a biztonság szempontjából.

Pityubácsi 2011.02.13. 06:16:49

@Ben Zinkoot:
"A kedvencem az, amikor háromsávos úton én jobbra húzódnék kifelé, valami gyökér jobbról előzi a kocsioszlopot és integet meg dudál nekem, hogy ő éppen evickél kifelé. Tényleg a kurva nénikéjét az ilyen görényeknek! "

ha jól értelmezem, akkor te a belsőből mész a középsőbe, a másik "görény" meg a külsőből ugyanoda a középsőbe.
el kell, hogy keserítselek, de ilyenkor is a jobbkéz szabály érvényes, tehát te vagy a hunyó.

welcometoromania · http://welcometoromania.blog.hu/ 2011.02.13. 08:22:02

Ujabban ritka az az eset ha megáll segiteni valaki.

Andreas Baader 2011.02.13. 08:31:45

Erről az egészről az a sztori jut eszembe, amikor egy hölgyet megelőztek jobbról a sztrádán, ő meg meg nekiment a bal, majd - pörgés után - a jobb szalagkorlátnak...

Szánalmas, hogy emberek a saját hülyeségüknek mekkora feneket kerítenek...

na__most__akkor 2011.02.13. 09:03:48

Hölgyeim és uraim, kedves barátaim, egyéb kommentelők:
- ékezetes betűk ?
- írásjel után szóköz ?
- mondatkezdés nagybetűvel ?

A témához meg semmit. Naponta ezerszer történik hasonló. Van akinek szerencséje van (többség), van akinek nincs.

Ennyi.

kisvagány 2011.02.13. 09:25:46

Nem tudom, hogy van-e ott záróvonal,mert ha nincs akkor a posztoló párja a hibás. Felesleges erölködni. Ha nem volt a két jármű között fizikailag érintkezés,akkor 10 tanúval sem tudja bizonyítani, hogy a teherautó sofőrje volt a hibás.
Van személyes tapasztalatom hasonló, komolyabb következményekkel járó ügyben. Ma este lehet meg is irom Silentnek,hogy okuljatok.

pengusz 2011.02.13. 10:04:53

Nekem teljesen hasonló esetem volt, csak a másik oldalon M6 csomópont után. Itt jellemzően a Tétény felé lehajtó (de egyenesen is folytatódó) sávot használják a tisztelt kamionosok "jobbról előzésre", 60-as táblánál 100-zal... AMikor a sáv visszatér a nullásra, ott kezdődik egyből a diósdi lehajtó (háromszöggel a felhajtó végén). Megyek szépen 100-zal a külsőben (nehogy feltartsam atóneppert :D), berongyol mellém a kamionos (magyar!), villan az index, és már rántja is a kormányt. Csak a csodának és a szerencsének köszönhető, hogy velem nem történt hasonló (mellettem nem jött senki és berántottam a belsőbe a kormányt). Egy vészvillogóval le volt tudva az egész. Ha baleset lett volna, gondolom meg sem áll.

Joe1 2011.02.13. 10:07:05

Undorító, amit néhányan itt művelnek. Nem a posztolót kell szétszedni, az a kérdés, hogy ha minden úgy történt, ahogy leírta, akkor mit lehet vagy mit kellett volna tenni. Mindenki hibázhat, a kamionos is, de legalább ismerje el! Az, hogy azonnal megállt és utána elment a károsulttal egy parkolóba elég egyértelműen mutatja, hogy ő volt a hunyó.

Roy 2011.02.13. 10:11:20

Mit keres egy corsával autópályán a belső sávban? Még a zene is üvölt, így legalább nem hall semmit. Folyamatos haladásra a belső sáv nem használható, csak előzésre.

Joe1 2011.02.13. 10:12:35

Egyébként pont az ilyen férgek miatt nem előzhetnek a kamionosok 2011-től (a normális többség sem). Hasonló esetben feljelentést kell tenni, nem sok eredménye lesz, de ha valaki ellen már az ötödiket kapja a hatóság, akkor talán odafigyelnek rá.

"streetfighter" 2011.02.13. 10:12:52

@pengusz:
Ilyenkor illik behúzódni, hogy segítsd a besorolását!

"streetfighter" 2011.02.13. 10:13:02

@pengusz:
Ilyenkor illik behúzódni, hogy segítsd a besorolását!

Laresz 2011.02.13. 10:18:09

@Joe1: te miről beszélsz? Megy előtted jobbra egy kamion. Indexel, hogy besorolna és mivel jó a tükre és használni is tudja már húzódik is. Erre a mögötte jövő nyom egy satut és nekimegy a korlátnak. Ki tehet az ijedősségéről? A kamionos?

Az meg, hogy megállt természetes, ha baleset történik körülöttem én is megállok. Akkor én is hibás vagyok?

Inter Face 2011.02.13. 10:25:55

Kamera a kocsiba nagyon ajánlott, főleg akinek nincs cascoja.A mai magyar mentalitás mellett ,ha baleset van ,szinte biztos ,hogy a vétkes fél mindent letagad,a legegyértelműbb szituban is azon jár az esze mit tud hazudni ,még azt is letagadja ,hogy ott volt.Vagy utólag tagad le mindent,ha készségesnek tűnik a helyszínen.Ez az alaphelyzet,ebből kell jól kijönni..

"streetfighter" 2011.02.13. 10:26:18

@Laresz:
És te miről?
Mi itt a posztról vitatkozunk!

Laresz 2011.02.13. 10:28:35

@"streetfighter":
"Elar 2011.02.12. 20:20:19
Mikor írtam a szöveget éreztem, hogy lesznek megmondóemberek.:)
Akkor lássuk sorban:
@Xezs: Szerintem elég alaposan leírtam a történetet. Nem előzte. Tempósan haladt, a kamion előtte sréhen ment. A sokkos beírásod, meg csak "kákán is a csomó esete..."

Hmmm.....

Joe1 2011.02.13. 10:35:57

T. Laresz!
A posztot elolvastad? Nem ártott volna. A kamion nem előtte ment, hanem mellette és ő azért satuzott, ment neki az elválastónak, állt keresztbe ... mert nem akart meghalni a kamion alatt. Amelyik kamionos tudja használni a tükröt, az feltételezem nem csinál ilyet. A holttérről meg annyit, hogy okos ember nem autózik ott, de nem mentesíti a kamionost semmmilyen felelősség alól, pont ezért nem lehet indexelni és azonnal húzódni pl.

Laresz 2011.02.13. 10:39:51

@Joe1: el, sőt Elar magyarázatát is és a kettő kellően ellentmondásos. Így nehéz bármit is mondani erre. Mindenesetre ha nem ütközött a kamionnal akkor valószínűleg nem volt mellette. A kamion holttere kb. a fülkénél van, ha ott lett volna a hölgy akkor tottálkár ée jóég tudja mi történik még. abból egy satuval nem menekül.

"streetfighter" 2011.02.13. 10:42:40

@Laresz:
A posztból:
"Egyszercsak a külső sávban haladó kamionos kiteszi az indexet és izomból rá is húzza a kormányt. Hangsúlyozom, hogy index és már húzta is.

Gyanítom, pont a holtérben volt a párom."

A kettő között van némi ellentmondás, de azt se felejtsük el, hogy egy méterrel a mögöttünk jövő elé nem vágunk be, főleg ha az egy szőke nő. :)

Laresz 2011.02.13. 10:45:59

@"streetfighter": a hajszín nem látszik a tükörből :-)
nekem a kamionosokkal nincs rossz tapasztalatom, segítenek, jeleznek ha előzhetem őket. Szerintem figyelni kell a környezetet és nem a zenét főleg nem a halálútnak becézett M0-áson.
Figyelmetlen volt, megijedt, megtörte. Van ilyen. De nem kéne rákenni senkire. Mondom így látatlanul...

D4D 2011.02.13. 10:48:58

A posztoló és a kamion ütközött? Mert ha nem, akkor ez nehéz menet lesz. Sőt! A magyar törvények szerint a posztoló a hibás. Még akár helyszinit is kaphat a szervtől.

Volt kollégámnak volt hasonló esete.

CD-R80 2011.02.13. 10:50:38

@Sambaja5: Miért vagyok az?:DDD
Mert nem sírtam el magam?

Kalányos Márió 2011.02.13. 10:53:12

"Párom megijed, fék, bal orral neki az elválasztónak és végül keresztben megáll a 0-áson..."

Nem kell ijedezni, és jobban kell kicentizni az elválasztót. Kamionos meg szarjon sünt!

"streetfighter" 2011.02.13. 10:54:21

@Laresz:
Nekem régebben volt velük afférom (15 éve).
Mostanában nem.
Az valószínű, hogy egy gyakorlottabb vezető gond nélkül megússza, de nem voltunk ott, nem tudhatjuk.

Joe1 2011.02.13. 10:54:31

@Laresz: A posztoló azt írja mellette volt, ezért fogadjuk ezt el tényként, egyikünk sem volt ott. A kérdés az, mit lehet tenni, ha nincs ütközés - nem sokat. Én csak azt utálom, amikor elkezdik megmagyarázni a kommentelők, hogy biztos nem is úgy volt (a posztoló a hülye).

Laresz 2011.02.13. 10:54:53

@BandW 22: tehát ha a szélén megyek és a belsőben jövő elé besorolok mert arra van dolgom az előzés?
Ennek szerintem fuss neki mégegyszer...

Azon a szakaszon nem lehetett szabályosan közlekedő járművek között sebességkülönbség mielőtt ebbe kötsz bele :-)

Laresz 2011.02.13. 10:56:07

@Joe1: lentebb meg teljesen mást írt. Ha a holttérben van, a kamion alatt végzi, de még csak nem is ütköztek. Ez is azért tény...

CD-R80 2011.02.13. 10:57:20

@Joe1: Te aztán jól átlátod a helyzetet.
Ha ebből az írásból neked kiderül mi történt akkor nyomozónak kellene menned.
Az hogy kitörnek belőled a gyermeki igazságérzeted maradványai és sajnálni kell szegény lányt mert ő védtelen s csak ő lehet az áldozat nem jelenti hogy így is történt.
A sok farok amelyik itt bunkózik olvassa már el a posztot s próbálja meg elképzelni is ne csak hülye gyerekes Robin Hood komplexusból firkáljon...
@Inter Face: A kötvényszámot kiadja a rendőrség rendszám alapján? ne nevettess:)))

Inter Face 2011.02.13. 11:05:50

Röhögj csak nyugodtan,de elég a biztosító neve.Amúgy meg nagyobb cégek egy biztosítónál szerződtetik az összes kamiont.

konyhakész pumi 2011.02.13. 11:28:43

@BandW 22: Több sávos úton nem előzünk,elhaladunk mellette, bunkó

tlacka 2011.02.13. 11:57:19

A rendőrök magasról sz.rtak volna rá, hogy a barátnőd mennyivel ment.
Mindegy, hol tört a Corsa, a kamionos bevágott elé.
Csak gondolom, megijedt a hölgy, sajnálom.

kisvagány 2011.02.13. 12:09:01

@pengusz:
Végig gondolod mielőtt leírod? Ez a "megyek 100-al és mellémrongyol egy kamion" és még közben "rádrántja" a kormányt is. Szóval ezt én mint aktív teherautó sofőr erős túlzásnak tartom, de lehet, hogy csak egyszerű hazugság. :(

[c] 2011.02.13. 12:12:08

@''autónepper.'': Tökmindegy, csigalassú autóst sem ijesztgetünk. Őt pláne nem.

(---Flúgos Buszos---) 2011.02.13. 12:54:30

Ha olyan jól vezet a feleséged,akkor tudhatná,hogy mindig menekülünk a nagy vasak holtteréből.

Most már megtanulta akkor.

pengusz 2011.02.13. 13:01:11

@"streetfighter": Nem volt rá időm, egyébként én is azt szoktam tenni. Mindenesetre szerintem ez akkor sem megoldás.

@kisvagány: Tisztelt Aktív Teherautó Sofőr Úr!
Sajnos az eset így történt, és hidd el, nem volt kellemes élmény. A pulzusom egyből 180 és lepergett az életem. A melóhelyemen még remegett a lábam.
Igen képzeld el, hogy azon a szakaszon 100 km/h a megengedett sebesség, de az elkerülő szakaszon csak 60 km/h, mégis az aktív kamionos sofőrök rendszeresen 100+-szal előznek jobbról ebben a sávban (gondolom ismered a szakaszt). A legjobb, amikor áll a külső sáv, de x kamionos előretolakszik ugyanígy, majd megállnak keresztben a diósdi lehajtónál, hogy vissza tudjanak sorolni az annahegyi pihenő felé, én meg nem tudok Diósd felé lehajtani...
Bánom is én minek hiszed az esetet, sajnos megtörtént, így, de szerencsére nem lett belőle semmi komolyabb az ijedtségen kívül.

"streetfighter" 2011.02.13. 13:11:44

@pengusz:
Multkor írta itt valaki, hogy egy kamionnak milyen nehéz újra felgyorsulni.
Lehet, hogy ő azt figyelte, hogy melletted nem jön senki, tehát van hova menekülnöd. :)

"Nem volt rá időm"

Mellesleg a kamionok nem szoktak csak úgy, hirtelen megjelenni a behajtón. :)

pengusz 2011.02.13. 13:33:37

@"streetfighter": Én meg közben már indexeltem kifelé a diósdi lehajtóra, neki háromszöge volt, 100+-szal ment 60-as táblánál, de lassan kiderül, hogy megint a suzukis volt a hülye :D

Gondolom tudod melyik szakaszról van szó? Le lehet kanyarodni M6-ra, de ha a balos sávban maradsz, akkor vissza tudsz menni a nullásra, és a diósdi lehajtónál tudsz visszasorolni.

"streetfighter" 2011.02.13. 13:46:46

@pengusz:
Szó sincs róla. Te egyértelmüen szabályos voltál.
Nagyon ritkán járok a nulláson(2-3 alk./év).

Tsum 2011.02.13. 14:13:46

Velem is megtörtént egy hasonló eset, még régen. Három sávos autóúton (városi szakasz, még mielőtt autópályának gondolná bárki) a középső sávban haladtam, mert a két úttest így ért össze és én a külső sávban autózva a középsőbe érkeztem és azon haladtam tovább, mert a legkülső becsatlakozó sáv teljesen tömött volt. Mikor a belsőből a mellettem haladó IFA megkezdte a középső sávba való kihúzódást, tudomást sem véve rólam aki a vezetőfülke magasságában kb azonos tempóval mint ő, illetve a legkülső sávban haladók autóztam. Amennyire lehetett lehúzódtam és fékeztem, a külső sávban lévők is próbáltak lehúzódni - na beengedni azt már nem - és így félig a terelővonalon folyamatosan fékezve magam elé engedtem az IFÁ-t, pótkocsi is volt mögötte, ami vészjóslóan pattogott zörgött a fülem mellett, de karcolás nélkül megúsztuk, Ő talán nem is tud róla azóta sem, hogy figyelmetlenségét én korrigáltam és csak azért nem lett belőle karambol.

cso zsi 2011.02.13. 14:14:13

@Roy: Nem autópálya, csak autóútnak nevezett húsdaráló.
Az első tájékoztatás 1000 méternél, a második 500-nál, majd 400-tól a felfestéssel jelölt irányok. 80-nal haladni a belsőben nem bű, hiszen az összes 3,5 fölöttinek csak 70-nel volna szabad haladni.

@Joe1: 7,5-ig előzhetnek, amennyiben nem lépik túl a számukra engedélyezett sebességet.
Egy Corsából már egy Boxer is "kamion".

kisvagány 2011.02.13. 14:14:33

@pengusz:

Elég gyakran vezetek nyerges szerelvényt ( kamiont ). Tapasztalataim szerint ritka ( persze nem kizárt ), hogy egy ilyen jármű 100km/h-nál is gyorsabban menjen. Ennél a sebességnél a kormányrángatás egyenlő a borulással. Ritkán járok a fent említett helyen, most nem tudom felidézni, hogy néz ki pontosan az a szakasz, lejt-e az út pl.?
Továbbra is állítom viszont, hogy 100+ sebességnél egy teherautót ha manőverezni kell ( nem kormányt rángatni, csak előzéskor óvatos dupla sávváltás ) akkor nekem a vérnyomásom rögtön 180 lesz, lepereg az életem és még a munkahelyemen is remeg a lábam...:D
Engem nem tévesztesz meg, mert én tudom, hogy miről beszélünk. Vagy nem volt a tempó 100 fölött, vagy nem volt kormányrángatás, esetleg sima, normál sávváltás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 14:22:59

@Roy:
a Corsa a kulso savra van vizsgaztatva?

CD-R80 2011.02.13. 14:37:31

@hagyma: Én Ategoval mentem egyszer M1-en 110-et. De kellett hozzá némi idő és nem igazán azt éreztem hogy hű de rángatnom kellene a kormányt.
Igaz az csak 7,5-es volt de egy nyergesnél számold hozzá a kígyózó pótot is.. Lehet menni annyival de hidd el nem leányálom, főleg nem a nulláson ahol ide-oda kanyarog az út és a nap nagy részében forgalmas. Nekem is hihetetlen a 100+.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 14:42:15

@na__most__akkor:
te tanar vagy? vagy maga szalaiannamaria, hogy meg akarod nevelni az internetet?
@CD-R80:
ezt gondolom nem nekem szantad

Reggie 2011.02.13. 15:52:12

@na__most__akkor: Menjel tanarnak es eld ki magad a diakjaidon, te nyelvtannaci.

Reggie 2011.02.13. 16:26:39

@Roy: hasznalhato folyamatos haladasra is a belso, ha a kulso savban osszefuggo kocsisor alakult ki.
Javasolnam atolvasni a KRESZ parhuzamos kozlekedesre vonatkozo reszet, de inkabb nem teszem, ugyanis jobb ha te is mindig kimesz kivulre, mert ezzel segited az en haladasom:)

Inter Face 2011.02.13. 16:50:20

Ezért nem érdemes ide semmit írni,mert bármit meghazudtólnak,minden szót kiforgatnak,ha meg már beleúntak akkor belekötnek egy ki nem tett vesszőbe.Akinek nem inge...Próbáltam néhány ötletet írni az ügyhöz ,próbáld meg nem annyiba hagyni a dolgot ,fuss mégegy kört sokba nem kerül,csak nyerhetsz vele.Én nem hagynám annyiba a dolgot ,ha tudom ,hogy igazam volt és a másik a hunyó.

Xezs 2011.02.13. 16:59:04

@cso zsi: A párom kifejezéssel az a gáz, hogy a bulvármédia szerencsésen elbagatellizálta ezt a kifejezést, és sokak számára (számomra is) azért nem alternatíva ezt mondani.

Amíg a mostani feleségem csupán "csak" a barátnőm volt, folyamatosan kerültem a párom kifejezést, és most is kerülöm. Mert nem vagyok hajlandó őt egy lapon említeni olyanokkal, akik a napi bulvársajtóban teregetik ki mindenféle családi szennyesüket.

na meg az is megér egy misét, hogy mikor XY balfasznak van egy nője kb. 3 napja, az az újságban neki már a párja.

Na mindegy, nem mindenki gondolja így, én csak leírtam hogy nekem miért utálatos ez a kifejezés.

Xezs 2011.02.13. 16:59:35

ja amúgy meg ha nagyon trollkodni akarnék azt mondanám, hogy párom maximum a pókerben van

pedig utálom a pókert mert a hülyék játéka :)

Inter Face 2011.02.13. 17:19:48

Nem ez a téma ,de ha a bulvárban notóriusan barátnőnek említenék a celebek macáit akkor azt is kiírtandónak ítélnéd?Engem pl a lájkol szó hirtelen elharapodzása zavar,meg úgy általában a fölösleges angol szó használat,de azért tudok tőle aludni:DD

Elar 2011.02.13. 17:20:06

@Inter Face:
:)
Ez az internet szabadsága....
Feljebb már írtam, hogy biztos voltam benne, hogy lesznek akik belekötnek. Megértem, hogy egydolgot több szempontból is lehet nézni. Eszerint élem az életem is és próbálok mindenkit elfogadni olyannak amilyen.
Itt páran alapvetően rosszindulatúak. Ez van :)
Én el sem tudtam volna képzelni, hogy ebben a szituban a párom a "hibás" (néhány emberke kedvéért: barátnőm), de ezek szerint néhányan úgy gondolják igen.
Ez a "miért megy belsőben 80-nal" meg miért ijedt meg (sokkot nem kaphatott :) ) meg mit kellett volna csinálni - ugyan már....
El kell olvasni az írást - ezt Laresz neked erősen ajánlom, illetve fusd végig a beírásaim, mert a homályos pontokat igyekeztem eloszlatni.
Akkor nem fogsz hülyeséget beírni.
Most hirtelen a holttér fogalma jut eszembe: Honnan a faxból tudjam én, LAMA autóvezető, hogy egy kamionnak hol van a holttér?
Bakker nem tudom.
Hogy miért? Csak. Mert pl nem tanították meg. Vagy mert - akármiért, de biztos én vagyok a felelős érte, hogy én vagy a párom nem tudja.
Egyszerűen leírtam egy történetet.
Megérte, mert tanultam valamit a holttérről :)
Egy seggfej miatt nem fogom az összes kamonost seggfejnek hívni.
Ez az volt.
Igen. A párom biztos reagálhatott volna másképpen. Pl nem rántja meg balra a kormányt egy csöpppet.
De megnézném, hogy az itt publikáló postírók közül, ki mit csinál?
Mindenki totál higgadtan reagál, megfelelően fékez, stb.
Én mit tettem volna? Nekem pl fogalmam sincs.

Végszóként. A negatív, kötözködő emberkéknek nagyobb toleranciát javasolnék az emberekkel szemben. Nem kell rögtön lehülyézni másokat, kérdezz nyugodtan, hogy mit írtam hiányosan vagy akármi, de nem izomból fikázni.

A segítő illetve "humánus" hozzászolóknak meg köszönöm :)

kisvagány 2011.02.13. 17:38:13

@hagyma:
Most lebuktam. Nem pereg le előttem az életem, a vérnyomásom normális és a lábam sem remeg. A többit fenntartom.

cso zsi 2011.02.13. 17:41:07

@Xezs: Gáz? Bulvár? :)))

Kiss és Kovács ülnek a fodrásznál. Először Kiss fodrásza végez a borotválással, és kérdi:
- Uram, kér egy kis kölnit?
- Inkább nem, mert a feleségem azt fogja hinni, hogy a kuplerájban jártam.
Kovács is végez.
- És Ön kér egy kis kölnit?
- Kérek, az én feleségem nem tudja, milyen szag van a kupiban.

Xezs 2011.02.13. 17:48:02

@Elar: Már miért ne kéne rögtön lehülyézni mindenkit? Erről szól a zinternet :)

Xezs 2011.02.13. 17:49:05

@cso zsi: Bulvárban tudtommal nem jelenik meg a gáz szó számottevően.

A szó amit keresel, a szleng. Ennek semmi köze a bulvárhoz.

kisvagány 2011.02.13. 18:07:52

@cso zsi:
Ez rossz hír a posztoló szempontjából. Ha nem ütközött a teherautóval, akkor hiába van szemtanú. Azzal fog védekezni a teherautó sofőrje, hogy szabályosan közlekedett. Időben indexelt, elég helyet hagyott a személyautónak és, hogy ő nem tehet róla, hogy a hölgy indokolatlanul nagyot húzott a kormányon. Szinte hallom amint mondja: "Biztos Úr! Annyi hely volt még ott, amin egy anyahajó is megfordult volna!"
A biztosító társaságok ezt hívják "nem ütközéses" balesetnek. Gyakran elutasítják a kötelező biztosításra történő kárrendezést még akkor is, ha az okozó elismeri a felelősségét.:(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.13. 18:24:14

@kisvagány: tehat szerinted ha nincs fizikai erintkezes ket auto kozott es az egyik a szalagkorlatnak megy vagy az arokba hajt akkor a sertetlennek semmikeppen semmi felelossege, sem tanuk sem semmik nem szamitanak?
nem fordulhat elo szbalytalan elozes, savvaltas, kikanyarodas, ami a vetlen gepjarmuvezetot olyan manoverre kenyszeriti, hogy sajat kocsijat otri ossze?
hat pedig sok ilyen van
/persze tudom, az itt kozlekedok ilyenkor nem rantanak felre kormanyt, akar a szabalytalanul elozo kamionba is belehajtanak frontalisan es nem az arkot valsztjak, es akkor tuti nekik lesz igazuk/

kisvagány 2011.02.13. 18:47:40

@hagyma:
Egy délelőtti kommentemben ezt írtam:
"Nem tudom, hogy van-e ott záróvonal,mert ha nincs akkor a posztoló párja a hibás."
Nos, azóta sokat fejlődött a személyiségem.:D Rájöttem, hogy nem fogalmaztam tökéletesen. Ha minden úgy történt ahogy a posztoló írta akkor valóban nem a párja a hibás, de ezt nem fogja tudni bizonyítani, tehát a lényeg nem változik! Egy szemtanú ehhez nagyon kevés. Ha a kamion oldalán ott lenne a nyom, azt nem lehetne letagadni. Korábban már említettem,hogy részese voltam egy hasonló balesetnek amivel kapcsolatosan nagyon értékes tapasztalatokra tettem szert. Ma megírom Silentnek, ha akarja majd kiteszi.

Inter Face 2011.02.13. 19:03:46

Tehát ahogy hagyma is írja,ha azt szeretnénk hogy a kárunkat kifizesse a biztosító,akkor direkt nem szabad kivédeni a baleseteket??Hm,nem hinném,hogy ez lenne a törvény, de ha mégis ,akkor ezért tart itt ez az ország:DD A tanú nagyon sokat számít ,de a helyszínen kell felvenni az adatokat róla a kéksárgára vagy a rendőrnek,mert utólag azt fogják mondani,hogy ott se volt ,csak valami fizetett kamutanú.

cso zsi 2011.02.13. 19:48:43

@Xezs: Te hoztad a "gáz" szót. Összekötötted a bulvármédiával. Viszont értelmes ember nem azt tartja mércének.

Reggie 2011.02.13. 20:07:40

@Inter Face: Pedig eleg logikus. Ha nincs bizonyitek arra, hogy az okozo okozta a balesetet, akkor nyilvan nem fogja a birosag bunosnek kimondani. Ha megis na akkor van nagy baj.

Joe1 2011.02.13. 20:46:57

@CD-R80: Én nem sértegettelek, de pont az ilyen magadfajta droidoknak írtam, hogy nem az a kérdés, hogy igaza van-e a posztolónak, hanem az, hogy mit lehet tenni ilyen esetben? Kamion bejön eléd, fékezel, korlátot fogsz, megáll, úgy csinál mintha elismerné, aztán meg ha látja, hogy nincs szemtanú, arrébb mentek stb. akkor beint. Ne arról szóljon már minden 2. hozzászólás, hogy a posztoló hazudik. Valami baj van odabent?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.14. 01:52:21

@kisvagány: azert egy kozlekedesi balasetnel egy fuggetlen tanu nagyon sokat kell hogy nyomjon a latba

Roy 2011.02.14. 09:06:39

@cso zsi: Ott se lehet a belső sávot folyamatos haladásra használni.
Nézz utána a KRESZ-ben.
@hagyma: Nem, de nem folyamatos haladásra az autóúton. Az ott is csak előzésre vehető igénybe.

Alex2000 2011.02.14. 09:19:18

Az autó a legrosszabb befektetés, ezért én sem vennék soha újat itthonra. Köcsög sofőrök mindig lesznek (akik dudáltak külön parasztok). A közlekedés tükrözi a legjobban egy nép kulturáltsági szintjét. No comment!

Peetee 2011.02.14. 10:09:47

Nagyon okos párod van.
Két idegen férfi aztmondja neki: "Úgyis téged hoznak majd ki hibásnak..."
Ezt elhiszi nekik és sírva hazamegy....gratulálok!

Az orális szex is ilyen könnyen megy? Csak mondani kell és elhiszi-csinálja????

Alikam 2011.02.14. 10:21:42

Ha holttérben autózgat, akkor már biztos nem vezethet jól. Én mindig kerülöm a holtteret - vagyis a lehető legkevesebb ideig maradok ott -, főleg a kamionosoknál.

Aztán ha rám is húzza a kormányt, tuti nem rántom el én is inkább satufék ha más megoldás nincs.

Szóval sajnálom a párodat, de még nagyon messze van attól, hogy jól vezessen.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.02.14. 10:22:49

@Peetee: Ez nem azon múlik, hogy valaki mennyire okos. Ha egy nő baleset után (nem orvosi értelemben vett) sokkos állapotban van, ráadásul két pasi még le is ugatja, nem feltétlenül képes rá, hogy nekiálljon vitatkozni és úgy gondolkodni, mintha mi sem történt volna.

CD-R80 2011.02.14. 11:12:41

@Joe1: Egy szóval nem írtam sehol hogy hazudik a posztíró.
S semmi személyes dolog sem volt benne, amíg néhányan nem kezdték el büdös bunkónak kikiáltani azokat akiknek kétsége merült fel. A poszt pedig elég gyengén íródott ahhoz hogy legyenek kétségek.
Ha az lett volna a kérdés mi a teendő ilyen esetben bele kellett volna írni. Itt viszont egy másodkézből kapott esetet kaptunk gyengén leírva mi is történt. Ami láthatóan senkinek nem okozott problémát, de pár kérdés felmerült amit fel is tettünk néhányan.
A posztoló pedig válaszolt is. S ennyi. Ellenben néhányan idejönnek bunkózni azt aki nem egyből pityereg hogy szegény lány. Az ilyeneknél azért érzek némi butaságot(durvábbat is tudnék írni), és elképzelem ahogy elsírják magukat az esti híradó alatt minden este. Ami nem baj, csak ne akarja hogy mindenki más így tegyen.
A droidos jelződ meg pont kifejezi mennyire olvastál el bármit is. Gondolom 3 sort és levágtad hogy én vagyok a főbunkó..

Geri1984 2011.02.14. 11:30:50

Nem olvastam végig az összes kommentet, így lehet már mondta valaki!
HA baleset van, minden esetbe megáll, motor leállít - bár gondolom sok esetbe lefullad mert megijed a sofőr- és otthagy a kocsit! Kiszáll felméri a kárt és hívja a rendőrt a vétlen fél! Ha a vétkes elismeri a hibáját és már tölti is ki az adatokat akkor TALÁN nem hívjuk ki a rendőrt! DE a elmenni onnan vagy a kocsit elmozdítani felelőtlenség! Anyázhatnak mögöttem 8000 is akkor is! majd a rendőr kijön és utána el lehet állni a kocsival. így bizonyítható hogy ki a hibás. Ja és persze nem árt ha egy két tanú is marad míg kiérkezik a rendőr! DE olyat sose szabad hogy elhagyod a helyszínt!! utána már nem lehet semmit bizonyítani hacsak nincs felvétel! Sajnálom a hölgyet. Én is mindig ettől rettegek, ha a párom elviszi a kocsit.

cso zsi 2011.02.14. 12:47:47

@Roy: Mindenhol folyamatosan használhatom a belső sávot, ahol az engedélyezett kereteken belül gyorsabb vagyok, mint a külső sávban haladó. Tehát előzésben vagyok.
Ráadásul, ahol már kijelölték a besorolás rendjét, ott 60-nal 1 percem van a helyes besorolásra.

Clearvoyance 2011.02.14. 18:02:18

@Peetee:
Alig túl egy baleseten, feltehetőleg kissé sokkos állapotban?
Természetes, hogy elhiszi.

Laresz 2011.02.14. 18:59:55

@Elar: "El kell olvasni az írást - ezt Laresz neked erősen ajánlom, illetve fusd végig a beírásaim, mert a homályos pontokat igyekeztem eloszlatni.
Akkor nem fogsz hülyeséget beírni."

Megtettem, be is idéztelek, ellentmondásos dolgokat írtál. Ráadásul ha _mellette_ van a holttérben és ráhúz a kamion nem csak a bal eleje törik.

Mi ebben a hülyeség?

Peetee 2011.02.14. 19:26:12

@SilentSound: @Clearvoyance:

Jogos, erre nem gondoltam.
Ott a pont!

Tsum 2011.02.14. 20:07:22

@Laresz:
Nem feltétlenül darálja le a kamion... Meg lehet úszni anélkül, hogy a teherautó alá kerüljön az ember. Igen is a hölgy jól vezet, hogy csak a szalagkorlát volt az ellenfele a szituációban és nem a kamion. Még a légzsák sem nyílt ki, tehát a hölgy végül is elég jól lereagálta a szitut, a bunkó meg legközelebb eléd fog kitolni, mert megteheti büntetlenül...

Laresz 2011.02.14. 20:49:11

@Tsum: arrafelé beton elválasztók vannak, keskeny a sáv. Ha a fülkénél elkezd fékezni és megpördül, a pót alá megy. Semmiképp sem ússza meg egy karcolás nélkül a kamion részéről...

lwcolors 2011.02.14. 23:15:52

Most olvastam a bejegyzést. 2008-ban vettem egy új kocsit, újkorától benne van az állandóan vevő kamera. Ugyanezen a helyen tavaly láttam hasonló balesetet, ott szintén a belsőbe húzódó szorított egy szeméyautóst a belső betonkorlátnak, a pót gyakorlatilag bedarálta a kocsit. Én a kamion mögött mentem, az M5 fele akartam menni. Hívtam a mentőket, a kamionossal eloltottuk a kezdődő kocsitüzet, de nem tudtuk kiszabadítani a sérülteket, annyira gyűrődött a kocsi.

Az autós a baleset előtt kilómétereket ment úgy, hogy a kocsi orra a kamion üzemanyagtartályával volt egyvonalban, meg is jegyeztem az utasomnak, hogy ebből baj lesz. A kamion kitette balra az indexet, majd szépen lassan elkezdett a belsőbe húzódni. Az autós ekkor sem reagált, habár egy gázfröccsel vagy fékezéssel is simán megúszhatta volna.
Persze a felvételt a rendőröknek is megmutattam, később le is kellett adnom. A vége: a személyautós lett a hunyó.
Nem állítom, hogy ez az eset is ilyen volt, de tudomásul kell venni, hogy jókora holttere van egy ekkora kocsinak, és nem életbiztosítás huzamosabb ideig benne tartózkodni.

záporjózsi 2011.02.14. 23:37:20

@kisvagány: Ott a pálya enyhén emelkedik.

@cso zsi: Na az a 70 is megérne egy misét. Ha 80-nal megyek már a hátsó ülésen figyel a 3,5+, holott még a GPS-szel mért sebesség is olyankor 75-77 km/h. A tgk-ra előírt követési távolságra meg magasról tesznek...

záporjózsi 2011.02.14. 23:42:21

@lwcolors: Egy ilyen szerelvény ha nagyon hosszú, akkor is kb. 18 m. Ha a két jármű között 1 m/s sebességkülönbség van, akkor is elégnek kell lennie az 1 percnek eldönteni, hogy melyikük lép le a gázról és melyikük lép rá jobban.
Ez nem jelenti azt, hogy a posztolt eseményben nem játszott szerepet legalább 1 járművezető gondatlan figyelemetlensége.

Elar 2011.02.15. 08:33:13

@Laresz:
"Párom megijed, fék, bal orral neki az elválasztónak "

Oké. Akkor tisztázzuk: Hol van a holttér egy kamionnál?

Laresz 2011.02.15. 09:16:11

@Elar: ott ahol a fülkéből már a tükörből még nem látszik az autód. Kb. a fülke hátsó széle körül. Ahogy előttem írták úgy az üzemanyagtartály magassága.
Ha ott rádhúzza és a satutól megpördül az autó biztos alatta lesz a segge. Ha kamionról beszélünk és nem egy furgonról ugye...

Inter Face 2011.02.15. 10:18:43

És ha van holttere a kamionnak?Ezt a kamionosnak kell tudnia,pontosan hol van,és vagy póttükröt rakni rá,ha már a gyártó erre sem képes ,vagy nézzen ki baloldalra,mielőtt bejön a belsőbe.Személyautónak is van holttere,nekem azt tanították nem elég a tükör ki kell nézni az ablakon oldalra is.De lehet kapni ezresért kisebb nagyobb holttértükröt is.Engem is zuzott le kamion,ott is az volt az indok ,hogy nem látszott a kocsi.Viszont ott a kamionos bár hazudozott mármár nevetségesen,nem nyert,fizetett.Vagyis a biztosítója.Nem úgy megy ez ,hogy tudom hogy nem látok, de kit érdekel ,aki éppen ottvan az dögöljön meg.

Elar 2011.02.15. 11:08:50

@Laresz:
Akkor meg nem holttérben volt. Kellett látnia.

cso zsi 2011.02.15. 11:33:50

@Laresz: Akkor most vakokat, vagy hülyéket alkalmaznak kamionsofőrként?
Mert az egy dolog, hogy a 160-200-zal döngető motoros, vagy sportautó nem látszik egy kamion tükrében 200 méterről, de a 15-20 méter hosszú járműszerelvény oldala, és 2-3 méternyi szélesség látható. Ha belenéz.
Az utasoldal cinkesebb, azért kell oda "karácsonyfa" tükrökből.

Laresz 2011.02.15. 12:51:19

@Elar: látod ezaz. Nem ismerhetjük a helyzetet. Látatlanba meg nem tennék olyan kijelentéseket, hogy ki a hibás. Kétségtelen, hogy a kamionos felel a holtteréért és a körülnézésért. De még mindig nem tudható hol volt a hölgy kocsija. Ha mögötte akkor a kamionos max megijesztette de ez a hölgy problémája. Ha mellette, mondjuk a pót hátsó tengelyénél az a kamionos felületessége és hibája és valóban minimális kárral úszta meg. De ez megtudható valaha?

Laresz 2011.02.15. 12:53:46

@cso zsi: kulcskérdés a corsa helyzete. Ha mögötte volt ahogy ez már felmerült akkor a környezet nem figyelése felróható a hölgynek aminek folyományaként megijedt és ez lett ami.
Ha holttérben lett volna nem ússza meg ilyen olcsón én ezt mondtam. Nyilván ez a kamionos felelőssége. Mivel az autó alig sérült és a kamionhoz nem ért hozzá ezért tartom kétségesnek, hogy a holttérben lett volna...

ági anyu 2011.02.15. 13:08:57

Hmmm ... a régi nulláson nem jöhet be a a kamion a belső sávba ...

Laresz 2011.02.15. 13:24:51

@ági anyu: akkor hogy megy el Pest felé?

ági anyu 2011.02.15. 13:32:48

@Laresz: Bocs! Elnéztem a csomópontot! Így jár, aki csak félszemmel chatel :(

cso zsi 2011.02.15. 13:38:34

@Laresz: Hogy? Hát lemegy jobbra az M5-re, az Alsónémedi-Gyál kijárónál visszafordul a felüljárón, és máris Bp irányába halad. Igaz, ez egy 11 km-s plusz út. :)

mohopasi 2011.02.15. 16:28:53

Nekem is gyanús a sztori. Valószínűleg a hölgy elmondása nem volt túl pontos, önfelmentés van benne. Azért támadni nem akarom, meg a kamionosokat sem védeni, mert az is egy érdekes állatfaj.

HakapesziM 2011.02.15. 17:13:05

Egy kamionnál balról nincs holttér,végiglátható a szerelvény a tükörből,a sofőrnek kellett látnia a kisautót.Ugyanakkor a kérdéses helyen elég szűk a belső sáv,ha "izomból ráhúzza",bizony felkeni a betonra,de legalábbis jobbról lenne nyoma a Corsán.Itt a hölgy ijedtsége + rutintalansága lehetett a gond,meglehet, felé mozdult a pótkocsi, és nekirántotta a falnak.Ha a kamionos szándékosan húzta rá, az persze szemétség.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2011.02.16. 08:51:01

@Tornado86: Van 100-as szakasz a déli M0 részen is, csak infó

cso zsi 2011.02.16. 09:05:28

@Balee: Az van. A Dunától az M1 irányába, az M6-os csomópont közelében. Van egy egész kilométernyi? (Bezzeg, onnan az M6-os kb. az érdi tetőig 80-as.)

CD-R80 2011.02.16. 12:20:50

@HakapesziM: Erre ne vegyél mérget:)
majd biztos jön aki megmondja másképp is, de egy bizonyos oldaltávolság mellett el lehet tűnni a tükörből és a fülkéből meg még nem látható a mellette haladó szmeélyautó.
Erre csak egyedül a tükör folyamatos figyelése a megoldás. Ha látja hogy valaki jön hátulról, de nem előzi le akkor valószínű benn kavirnyázik a gép mellett valahol, esetleg potyautazik a pót mögött félméterrel..

HakapesziM 2011.02.16. 12:45:39

@CD-R80: 10 éve kamionos vagyok.Balról jól látható minden.Persze ha jó nagy az oldaltávolság,lehet olyan pozíció,ahol nem látható egy személyautó.De balra a fülkétől,a szomszédos belső sávban,a szóban forgó helyen kellett hogy lássa az autót.Jobbról vannak gondok,ott derekas holttér van,főleg az üzemanyagtartály környékén.

CD-R80 2011.02.16. 13:09:20

@HakapesziM: Például aki annyira fél vagy nem érzi az autó jobb oldalát hogy szinte a szalagkorlátot súrolja mikor elhalad egy kamion mellett.. Az elég oldaltávolság lehet?:)
De akár személy és típusfüggő is lehet egy gép holttere..Ettől függetlenül aki nem használja a tükröt annak így-úgyis mindegy.

HakapesziM 2011.02.16. 13:21:33

@CD-R80: Nem.Balról a szomszédos sáv belátható,ezt fenntartom.Nekem a mostani kocsimon mindkét oldalon van tank,a baloldalin még a tanksapkát is látom,a húzókereket,a pótot végig.Hogy rengeteg béna úrvezető van az biztos,arról bőséges a tapasztalatom.A tükör rendszeres használata lényeges,ez kétségtelen.Nagyautóval legalább dupla annyiszor kell a tükörbe nézni mint személykocsival.És tényleg van aki egyáltalán nem érzi,pedig-egész a közelmúltig-kamionnal is elfértünk ott,a régi M0-on a belső sávban,szűknek szűk,de el lehet férni.

apk 2011.02.20. 17:22:59

Sziasztok!

Sajnos ez egy ilyen szerencsétlen hely, sok barom kamionossal. A másik oldal még rosszebb, hiába a fluoreszkáló veszélyt jelző, heti 2 baleset fix. Sajnos itt egyet lehet tenni, kamion mellé nem bemenni. Ha mégis baj van és nincs elismerés, akkor hívni kell az ÁAK-t és a rendőröket.
A türelmetlenkedőkre meg szarni kell. Sajnos az emberek ilyenek: baleset, sérült az autóan, az útellenőr biztosítja a helyszínt és segít a sérültnek a mentők érkezéséig.... és flakonnal megdobálják, hogy mi a f..szért nem lehet haladni. No comment.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása