Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az autómat kőkemény tapasztalatra cseréltem

2011.02.21. 07:46 :: SilentSound

Gábor csúnya leckét kapott az élettől, mégpedig azt, hogy egy napig se hagyjuk az autót biztosítás nélkül, mert tuti, hogy abban az egy napban fog történni vele valami baj.

2 hete volt egy 3+ milliós autóm. „Lecseréltem” egy kőkemény tapasztalatra: semmit se bízz a véletlenre! Az úgy volt, hogy 2008-ban a cégnél, ahol dolgozom bejelentették, hogy juttatásként kapok autót, egy újat. Volt pár opció, végül VW Jetta lett, gyöngyörű sötétkék metál fényezéssel, bézs kárpitozással, jó felszereltséggel.

Suzukit eladtam, örültem a 0 kilométeres kocsinak, szép 2 évet töltöttünk együtt. Majd február 1-én, piaci ár alatt, megvettem a cégtől. Úgy gondoltam nyáron meghirdetem, eladom és veszek egy 2-3 éves Focust, addig is tartja az árát a Jetta.

Kedden írattam át az okmányirodában – ott szűnt meg a céges casco, ami negyedéves ütemezésben van, tehát március 31-ig ki van fizetve. Szerda este ellopták – a casco MÉG nem volt megkötve. Persze én, aki eddig sem bíztam semmit a vakszerencsére már az átíratás előtt Interneten kötöttem kötelezőt meg cascot. De csípte a szemem az évi 175 ezres díj a cascora, így alternatíva után néztem: találtam is, kb. 110 ezerért.

Így, mikor időpont egyeztetés kapcsán hívott az előző biztosító, elhajtottam, mondván találtam jobb ajánlatot. A munkahelyem és a lakásom között kb. 1.5 km van, nyáron gyalog járok be, télen viszont a kocsi jobb megoldás. Cégnél mélygarázsban, otthon az utcán parkolt a kocsi. A lakás előtt, fél éve ugyanazon a 15 méteren belül parkoltam mindig, sose húzták meg, sok hasonló kategóriás kocsi parkol ott, tényleg nem volt rá okom, hogy féltsem.

Valószínűleg kifigyeltek és pont abban a 2-3 napban vitték el, amikor nem volt casco-val levédve a hátsó felem. Pech. Mivel eddig céges autó volt cascoval, nem volt semmi extra lopásvédelem, csak a gyári immobiliser, de hát az semmit sem ér, ha hozzáértő akarja elvinni. Tehát, a tapsztalatok:

1. Sajnos továbbra is sok az autólopás Magyarországon, meg lehet nézni a statisztikákat: első helyen a Suzuki áll (sok van belőle, kell az alkatrész), második helyen a VW. Ha majd lesz újra pénzem egy kocsira, figyelni fogok rá, hogy ne a közkedvelt márkákból válasszak.

2. Az autó sehol nincs biztonságban – hallottam olyat, hogy fizetett parkolóból vittek el egy autót vagy tulajdonos garázsába betörtek érte- ezért lehetőleg már az adásvétel napján köss rá cascot és az átmeneti időszakban (amíg nem él a casco) parkolj minél biztonságosabb helyen.

3. Ha sajnálod a pénzt a cascora, köss olyat, ami csak a totálkárt és a lopást biztosítja! Egy 4-5 milliós autónál ez éves szinten pár tízezer forint. Szerintem megéri.

4. A legjobb, ha nem is akarják elvinni a kocsit. Ha megrendelésre megy (ritka, kevés van belőle – ez lehet egy összkerekes SX4 is, nem kell valami luxusautóra gondolni), akkor úgyis elviszik, de ha csak pecáznak, akkor azt szúrják ki, amivel a legkevesebb macera van. Legyen 2-3 különböző védelem, pl. váltózár, riasztó, gravírozás. Egy pár millás autónál ez 150-200 ezer forintból megoldható (gondold végig, ha már van pár millád kocsira, akkor miért sajnálod azt a plusz 150-200 ezret a megfelelő védelemre?).

5. Ha mégis ellopják, ne szomorkodással töltsd az első pár napot, hanem cselekedj: van esély rá, hogy az autó még itthon van, egy darabban és pihentetik valahol, pl. egy lakótelepi parkolóban vagy elhagyott mezőgazdasági területen. Ez az első pár nap a legjobb esély, hogy meglegyen: rádióban bemondatni, taxisnak szólni, webes fórumokra kirakni. Szerencsére van pár autó, amit így megtalálnak.

A becsületes megtalálót jutalomban részesítem, részletek itt.

87 komment

Címkék: biztonság autó biztosítás autólopás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.02.21. 08:28:18

Az kőkemény. Nincs nagyon mit mondanom:-(( Részvétem, ember...

cork77 2011.02.21. 08:40:28

Kellemetlen. Nagyon.

záporjózsi 2011.02.21. 08:47:24

:(((
Sok szerencsét a megtaláláshoz!

Leadfoot 2011.02.21. 09:14:16

Sajnálom. :-(

De egy valamit nem értek: a tolvajt miért érdekelné, hogy van-e casco a kocsin? Oké, talán ha vissza akarja vásároltatni, akkor nem jó neki... talán.

subtotal 2011.02.21. 09:16:47

"Mivel eddig céges autó volt cascoval, nem volt semmi extra lopásvédelem, csak a gyári immobiliser"

Ezt én nem értem, hogyan lehet. Casco-s volt az autó riasztó és/vagy lopás/rablásgátló nélkül?

MekkMester 2011.02.21. 09:19:19

Szerintem az egyik legjobb megoldás az UV gravírozás. 20-25e ft, és nem érdemes ellopni, mert donornak sem jó.

Jetta_Gabor 2011.02.21. 09:29:13

A felmerült kérdésekre válaszok:

1) Gyári immobiliser is elég, hogy casco-t köss. Volt egy új Suzuki Swift-em, abban sem volt semmi rablásgátló, riasztó, mégis kaptam rá Cascot. Szerintem a casco díjában jelentkezik, ha van valami extra cucc a kocsiban.
2) Miért éri meg a tolvajnak casco által NEM biztosított kocsit lopni? Így nagyobb összeget hajlandó fizetni a visszavásárlásra. Az is felmerült bennem, hogy a biztosítók adják le a drótot, cascora bejelentkezett autókról a tolvajoknak. Tudom, ez meredek, de pont ez a lényege az összeesküvés-elméleteknek, nem de?

subtotal 2011.02.21. 09:38:36

@Jetta_Gabor: Csak azért kérdeztem, mert nekem az integrált casco-hoz a kocsiban lévő immo, riasztó és lopásgátló mellé a biztosító egy rablásgátlót is kért.

Reggie 2011.02.21. 09:41:29

@Jetta_Gabor: Most nem a remenyt akarom elvenni toled, de hallottal mar barkirol is, akinek sikerult visszavasarolni a kocsijat?

RaveAcE 2011.02.21. 09:48:03

Szerintem a munkahelyedről vitte el valaki. Talán a pótkulccsal. Kereskedőktől is láttunk már ilyet...

blogsámán 2011.02.21. 09:48:09

Lehet, segítene az is, ha leírnád, honnan vitték el pontosan, nem csak úgy, hogy a "ház elől". Egyébként szerintem az egyik legrosszabb taktika ugyanazon a helyen parkolni. Én ha tehetem mindig változtatom a helyet, hogy a kifigyelő emberek azt lássák, ezt az autót naponta használják.
Térfigyelő kamera nincs a környéken (akár benzinkút, bank, egyéb intézményé is jó lehet)? Érdemes lenne ennek is utánajárni, bár a dátumot megnézve, még ha van is, nem biztos, hogy a felvétel is megvan még.

froton 2011.02.21. 09:51:23

@Jetta_Gabor: Együtt érzek veled. Nekem 9 éve fújták meg a kocsimat, még a nevemre sem tudtam íratni, cascot hiába kötöttem rá, nem élt a kockázatviselés, míg nem volt a nevemen...Drukkolok, hogy meg legyen...

STi-2009 2011.02.21. 09:57:25

Ezért kell régi, ritka autót venni, amihez csak külföldről van alkatrész és a kutyának se kell, mert 3.0 V6.. :D

Jetta_Gabor 2011.02.21. 10:02:35

Innen vitték el: XII. kerület, Thomán István utca 4. Ma tudtam meg, hogy múlt pénteken a 12. szám elől vittek el egy VW Polót.. Nagyon meg a VW a Hegyvidéken.

Hallottam olyanról, hogy sikerült visszavásárolni az autót. Bár ilyenkor csak "becsületes megtalálóról" beszélhetünk, mivel ha a rendőrségen azt mondod, hogy visszavásároltad, azzal bűnpártolást követsz el és eljárást indíthatnak ellened.

metal · http://electric.blog.hu 2011.02.21. 10:27:16

Kicsit gyanús, hogy akkor dobbantották meg, amikor a cégtől kikerült. Ugye azt ellenőrizted megvétel előtt, hogy csak azok a kulcsok nyitották/indították, amik nálad voltak?

ex-dr. vuk 2011.02.21. 10:39:48

"A munkahelyem és a lakásom között kb. 1.5 km van, nyáron gyalog járok be, télen viszont a kocsi jobb megoldás."

1.5km-ert kocsiba ulni?? Ertem en hogy telen, de azert azt a 10-15 percet szerintem meg hofuvasban is le lehet setalni...
De legalabb ertjuk miert van dugo pesten.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.02.21. 10:54:08

@vuk_: Megvan! Szerintem a kerékpáros maffia lopta el az autót, hogy Jetta_Gábor télen se szennyezze a környezetet! ;-)

Egyébként tatpintatos megjegyzés volt, tényleg olyankor kell ezt a másik képe alá tolni, amikor épp milliókat vesztett.

Putyur 2011.02.21. 11:32:34

@Reggie: Hallottam, sőt; ismertem az embert. Ukrajnából, ukrán rendszámmal hozta haza a saját autóját.

Tornado86 2011.02.21. 11:37:35

@Jetta_Gabor:
Ismerve a hazai viszonyokat kissé abszurd, de próbáld meg bevonni a rendõrséget ha "visszavásárlásra" kerülne a sor.
@metal:
Jó a felvetés, így gyakorlatilag kimeríti azt, miért érdemes másik megyébõl használt autót venni, akár azonnal lecserélve a zárakat és a kulcsokat hazaút elõtt.
@vuk_:
Logikus, bár még logikusabb lenne ha heti 2-3 napra ülsz kocsiba ha nem akarsz lemenni a vasárnapi vezetõk szintjére.

Kicknick 2011.02.21. 11:41:55

@vuk_: télen szerintem sétáljon akinek vörös bundája, meg sunyi képe van ...

Jetta_Gabor 2011.02.21. 11:48:03

Céges vonalat leellenőríztem, több olyan tényező van, ami ezt kizárja, de nem publikus.

Vuk: értem az álláspontod, de hazafelé kb. 100m szintkülönbség van felfelé, plusz még ehhez jön a hideg, hófúvás, stb. A kérdéses szakaszon meg nemhogy dugó de még igazi forgalom sincs, pár autó megy el 5 perc alatt.

Egyébként van bringám is, tavaly télen még a Deákról jártam dolgozni, januárban, hóesésben nyomtam a Lánchídon. Szóval nem vagyok porcukorból :)

mohopasi 2011.02.21. 11:54:21

Ha céges kocsi, lehet időnként meg kell mutatni bent, hogy még megvan.... Nem? Amúgy télen én sem kutyagolnék.

ex-dr. vuk 2011.02.21. 12:39:22

@Jetta_Gabor:
hat mondjuk hofuvas nemtom mikor volt utoljara magyarorszagon, nem ritka jelenseg ;) Felfele menni meg jo mert legalabb nem fazol ;)
Amugy 1.5 km-ert en meg a biciklit sem vennem elo...
Nemtom, szerintem eleg rossz mentalitas masfel tonnas esernyot/kabatot hordani.

Persze sajnalom, hogy elloptak, felre ne ertsd. A rendorseg meg toketlen mint a szar, de persze ezt tudjuk, latszik a kozbiztonsagon.

Hurri Kán 2011.02.21. 13:17:04

@Reggie:
Én is hallottam, egy barátom járt így pár éve, neki egy W123-as Mercije volt. Lett volna pénze jobbra meg újabbra, de egyszerűen a szívéhez nőtt a kocsi...

Posztolót pedig tényleg sajnálom...

Mikor állítják vissza a kézlevágást?

@vuk_: Neked tényleg érdemes volt megszületni, csak az a kár hogy életben hagytak...

Csigorin 2011.02.21. 13:21:40

Minden rohadt szemet tolvaj kinok kozott pusztuljon el!!!

MNOP 2011.02.21. 13:43:11

Én addig zárt helyen tartottam az autóm, míg a casco meg nem lett rá kötve és a pótriasztó beszerelésre nem került.
+ a későbbiekre 1 mechanikus zár sem árt.
Bár ha nagyon kell a tolvajoknak, viszik sajnos.

ügyfélszolgálatos 2011.02.21. 13:46:42

@vuk_: Mondjuk januárban Komárom magasságában te szerencsétlen. Azt kellene megcsapkodni aki téged megtanított olvasni.

ügyfélszolgálatos 2011.02.21. 13:52:29

@Jetta_Gabor: Egyébként együtt érzek veled, tudom, hogy néha nagy szükség van egy autóra. Még akkor is ha utállak mert volt céges autód. :)
Nekem annyi a szerencsém, hogy egy 13 éves Rover 600-al járok, és elég csak egy drága vagy keresett autó mellé megállnom, mert tuti nem az enyémet viszik el.

Inter Face 2011.02.21. 14:03:10

Ezt a visszavásárolnám dolgot nem értem.Ha én lennék a tolvaj eszem ágába nem lenne találkozni az ellopott kocsi tulajával.Mert mi van ha szólt a rendőrségnek már az első telefonbeszélgetést is felvette mikor megkerestem, és a kocsi-pénz átadáskor egy tucat rendőr fog rámugrani.Vagy egyszerűen csak a tulaj veri szét a fejem a helyszínen haveri segédlettel...Nagyon kockázatos.Inkább szanaszét bontom vagy /és külföldre viszem.

Rock me Amadeus 2011.02.21. 14:04:47

Én első szempontként vettem figyelembe, hogy mik a lopási statisztikák.
Még nem lopták el.
Van vadriasztó sípom is, még nem gázoltam el egy szarvast sem.
Sajnos nekem a cég nem ad kocsit, mert a cafeteria keretből csak matchboxra futná.

Rock me Amadeus 2011.02.21. 14:06:59

Apropó, az UV gravírozást a tolvaj honnan látja?

A térfigyelő sz*rt sem ér, nekem csak megrongálták a zárat. Konkrétan éjszaka történt, a felbontása kritikátlan... viszont egy alapítványi iskolának hála HD felbontásban megnézhettem a felvételt.
Konkrétan a rendőrséget nem érdekelte a bizonyíték. Azóta az ügyészségen van az ügy.

Inter Face 2011.02.21. 14:11:18

Persze becsületes megtalálóként is jelentkezhet a lopósember,de az közel nem kap annyi pénzt mint amennyit ki lehetne hozni egy ilyen lopott Jettaból..Ennek ellenére lehet ,hogy tényleg valaki megtalálja, akinek semmi köze a lopáshoz.Úgy legyen!

Inter Face 2011.02.21. 14:15:17

@Rock me Amadeus: Ismét nem csalódtunk a rendőrségben.Ha esetleg a video alapján a hajánál fogva vinnéd be a tolvajt ,akkor is téged marasztalnának el személyi szabadság megsértése meg testi sértés miatt.

A d r y (törölt) 2011.02.21. 14:17:36

@gyvy: a kézlevágás visszaállítását támogatom:)
posztolót sajnálom.
Vannak olyan jó indításgátló "trükkök" érdemes beszereltetni ha nincs cascoja valakinek.Az sem garancia persze...

GG81 2011.02.21. 14:28:26

azt egy kicsit kétlem, hogy pont kifigyelték volna, hogy mikor nincs rá Casco-d... vagy, hacsak nem az utcán beszélgettél hangosan valakivel, mi a szitu, hol tartasz az ügyintézésben.
ha nekik a kocsi kellett, akkor nem biztos, hogy a még nagyobb károd keletkezésére is gyúrtak volna külön, ippeg plusz sikerélményként megélni nekik az esetet... az már nagyon beteg lenne.

együttérzéssel, jók az ajánlások, sajnálom, hogy utólag lett okos az ember.

metal · http://electric.blog.hu 2011.02.21. 14:41:38

@newtehen: Igazad van:) Közvetlen megvétel után.

Jetta_Gabor 2011.02.21. 15:08:12

1. Visszavásárlás: elég ha lerakják egy utcán valahol aztán XY haverja felhívja a tulajt, hogy megtalálta az autót. Nem nagyon tudsz mit csinálni, én például biztos nagyon örülnék, hogy megvan és fél millával vagyok csak kint, nem hárommal.

2. UV gravír: raknak egy szép matricád valamelyik ablakára a kocsinak. Azért ha tolvaj lennék, ránéznék UV lámpával is, nem-e csak trükk.

3. Térfigyelő kamera: az sajnos nincs a közelben, de nem ért volna semmit.

4. Kifigyelés: pár ember tudott arról, hogy megvettem, tehát kizárom a lehetőségét, hogy direkt azért lopták el, mert nem volt rajta casco. Sajnálatos egybeesés.

Kozomago 2011.02.21. 16:10:00

Ezek a dolgok már csak így vannak. Én biztosítást már rég nem azért kötök, hogy kifizessék a kárt, hanem azért, hogy ne legyen kár - mert tulajdonképpen, ha nincs biztosítás, biztos, hogy pont akkor történik valami baj... Úgyhogy én is csak sok sikert tudok kívánni a megtaláláshoz, meg a lakótelepen sétálva majd figyelek ;)

Yasashi Tanuki 2011.02.21. 16:15:14

Ez nem egy gerillamarketinges biztosítóreklám véletlenül?

Taxomükke (UK) 2011.02.21. 16:18:38

@Csigorin: nna, akkor kábé feleennyien élnének ma Magyarországon... de lehet, hogy sokat mondok.

Alikam 2011.02.21. 16:20:07

@Reggie: Olyanról nem, de olyanról már igen, hogy végighúzták az oldalát és bizonyos összeg letétele után senki sem ért hozzá újra egy ujjal sem.

Alikam 2011.02.21. 16:21:14

Amúgy egyébként nincs valahol fent valami statisztika, hogy melyik autómárkát mennyire "viszik"?

2011.02.21. 16:51:09

-suzuki
-jetta
-focus

+cascon sporoló manager forma

Egyértelműen a posztoló a.

ps.: manager vagy-é?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.02.21. 16:57:13

@Pörög a lufi: Örülök, hogy neked mindegy, hogy évente 175 vagy 110 ezret fizetsz ki ugyanarra a cascora, sajnos nincs így ezzel mindenki.

Labasmaz 2011.02.21. 17:02:35

Az 5 eves, 78 ezret futott, de jol karbantartott es tip-topp muszaki allapotu, am viszonylag ritkabb motoros (1.8 benzin) es szinu (tiziano voros) Picassomat is ugy loptak el 2007-ben, hogy egyik Cascot evfordulora felmondtam, a masikat meg ket nap mulva kotottem volna meg a masik biztositonal (mert harom nap mulva indultunk volna egy hetre sielni). Veletlen? Alig hiszem. De mivel eselytelen bizonyitani, kenytelen voltam en is lenyelni a bekat, hogy kivettek majd' 2 millio Forintot a zsebembol, es vegervenyesen megfosztottak csaladunkat eletenek egyik kedves darabkajatol.

2011.02.21. 17:09:41

Pár évig volt legalább egy ingyenautód.
A Suzuki jobb, mint az ingyenkocsi? Utólag igen.

Inter Face 2011.02.21. 17:46:56

Van benne logika ,hogy a biztosítótársaság összejátszik a tolvajokkal simán el tudom képzelni.Hiszen a biztosítónak az a jó üzlet ,ha akkor lopnak kocsit mikor nekik nem kell kárt kifizetniük.Bármikor amikor casco van rajta nekik nem jó bolt a lopáskár

Inter Face 2011.02.21. 17:53:27

Szóval ha éppen biztosítóváltásban vagyunk ,lehet jobb ,ha a kocsiban alszunk néhány napig puskával a kézben :-D

dr kíváncsivagyok 2011.02.21. 18:12:03

Azért télen , másfél km - re járni kocsival,....nem luxus,....hanem autógyilkosság .Gondold el , eltelik fél év , hogy az autód be sem melegszik üzemmelegre....nem túl jó a motorjának...( gyakorlatilag üzemi hőmérséklet alatt használod folyamatosan....azaz használtad...sajnos.)

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.02.21. 18:13:58

említsük meg a biztosító nevét is, h tudjam kell-e félnem.

bulvárcsávó az rtlklub sztárja 2011.02.21. 18:21:23

Mi ez a nagy egyetértés? Hogyhogy most nem a posztoló a hülye? Pedig ez a fajta baszogatás itt tradíció. Nem ismerek rátok.

texon 2011.02.21. 18:25:02

@Inter Face:
Inkább pisztollyal, a puska helyigényes, csak töketlenkednél vele.
Még kiütöd az oldalablakot! :D

Olyat meg láttam, aki hallott már olyat, aki kiszagolta az alábbi esetet:
Rendőrkoma és asszony bilincsben kísérték le a lépcsőn a genetikailag erősen pigmentált megélhetési bűnözőt (autós cd-hifi meg akármi, ablakbezúzással), és ez a két rendőr szemtanújává vált az alábbi balesetnek:
emberünk megbotlott, csúnyán elesett, és gurult pár lépcsőfokot. :))

Mindamellett: kézlevágás ámen!
de annak is, aki idős és/vagy kvázi magatehetetlen embert rabol ki.
Aki meg bolti szarkázik egyet, annak elég eltörni.
A 2. törés (ujjak, mind!) után már nem olyan ügyes, simán lebukik ismét!
A betörőnek meg az arcát kell betörni féltéglával. ...Különben még nem ismered föl, h. igazi rablót látsz :))

biohazard 2011.02.21. 18:40:26

Elég jól osztod az észt, ahhoz képest, hogy elvitték a cascótlan autódat.

No1kamionos 2011.02.21. 18:45:01

A legjobb lopásgátló: fekete sötétített merci ABDUL-01-es rendszámma! :)
Komolyre fordítva,én nem hiszem,hogy a biztosító keze van a dologban,szerintem ez csak szerencsétlen véletlen.

sasmadar 2 2011.02.21. 19:06:58

A magyar rendőrség-tisztelet a kivételnek-csak neheziti a károsult sorsát.
Itt olvasható az a hölgy esete,akinek bajáról lopták el az autóját!
A bajai zsaruk nem voltak hajlandóak nyomozni,mert nem történt bűncselekmény,mert nem látta a lopást senki!

zugugyved.blog.hu/2010/09/30/autohiany_vagy_buncselekmeny

soproni1 2011.02.21. 19:12:03

@vuk_:

Nincs is dugó Budapesten. Nagyon családias a légkör. A hétvége életveszélyes, mert a sok hétvégi autós előszedi az autót, és azt hiszi napi rutinban van.
A nyárigumis gyökerekről ne is beszéljünk.

Thule 2011.02.21. 19:40:10

@soproni1: Mert Te aztán fasza gyerek vagy a téli gumiddal és ki ha nem te, aki tud vezetni egész Budapesten, senki más! :)

Már ne haragudj de sokan nyári gumival is 3x jobban vezetnek, mint a sok selyemfiú az összelopott-csalt nyálautójában, amiben az elektronika csinál mindent és azt sem tudja mi fán terem a vezetés, mert a jogsiját is borítékkal vette.

Ja és arról nem beszélve, hogy a sebességhatárok a szeméttelepen (Bp) is ugyanazok, mint máshol, tehát Te a téli gumiddal sem mehetsz gyorsabban a többitől.

Üdv, egy téli gumis aki nem nézi le a többieket...

Coyote82 2011.02.21. 19:49:14

@vuk_: jah ezen én is elfüstöltem, a tökömért kell 1.5 km útért szennyezni a környezetet.

Amúgy necces, hogy a biztosítós alkalmazott keze benne lehetett. Szóltak, hogy kösd meg, nem kellett, ő meg hívta a haverokat, hogy most kell lecsapni.
Ez olyan, mint amikor otthon hívogatnak, ha nem vagy otthon, buktad a tévét :)

''autónepper.'' 2011.02.21. 20:06:48

@mohopasi: én nyáron se gyalogolok bazzeg. Télen azért mert hideg van nyáron meg azért mert meleg van!

D4D 2011.02.21. 20:16:21

Nézd a pozitív oldalát: Nem kell egy Focusban égned.

Amúgy részvétem.

[mike] 2011.02.21. 20:22:47

@Jetta_Gabor: és ebből kinek mi a haszna? Szerintem a tolvaj pont leszarja, hogy milyen kocsit visz el. A cascos még jobb is neki, mert azt nem fogja keresni a sok önjelölt g.i.joe. Vagy tévedek?
Ha már összeesküvés elmélet, inkább az okmányirodába keresném a hunyót. Ugyanis gondolhatja valaki, hogy miután megvetted a kocsit, kiszedték belőle a céges nyomkövetőt, így ideje rá lecsapni...

@vuk_: másfél km télen egy kiválóan takarított járdán úgy 30-40 perc.... esve kelve, kezet törve. Inkább te ne ülj kocsiba, oszt' eggyel kevesebb... vágod? :DD:D

@kíváncsivagyok: ez már jobb szemléletmód :) Habár azt nem írta, hogy a 10km-re lévő teszkóba is bemegy minden reggel, meg a gyerekeket is elviszi ide-oda..... mert attól még lehet 1,5km-re a munkahelyétől :)

holex20 2011.02.21. 20:22:54

Meg is érdemel, aki 1,5km-ért kocsiba ül, hogy ellopják, így legalább lesz lehetősége bepótolni a gyaloglást/biciklizést. ;)

jaafar 2011.02.21. 20:32:04

Szerinted tényleg érdekelte őket, hogy van-e casco a kocsidon? Persze, még figyeltek is. :-) Pont leszarja mindenki. Kellett a kocsid és kész.

biohazard 2011.02.21. 20:36:10

@[mike]: "másfél km télen egy kiválóan takarított járdán úgy 30-40 perc"

Nem mindenki megy négykézláb.

misi107 2011.02.21. 22:25:26

@STi-2009:
igazad van.Az enyémről a márkajelet próbálták meg leszedni,eredménye annyi volt,hogy összebaszták a fényezést,mert nem jött le.De elvinni a kutya sem akar egy véhatost (kopkopkop)

Jeff 2011.02.21. 22:27:56

Milyen naív emberek vannak... VW, Audi, BMW-vel NEM közlekedünk utólagos védelem nélkül, mert el fogják lopni.

VakondM 2011.02.21. 23:18:32

Visszavásárolnám....

cso zsi 2011.02.21. 23:46:56

@GG81: "azt egy kicsit kétlem, hogy pont kifigyelték volna, hogy mikor nincs rá Casco-d... "
A családban, és a szomszédságban is történt hasonló eset. A casco lejárt, a tulaj hezitált, hogy érdemes e még fizetni a "semmiért". Aki a foglalkozásán belül hozzáfér mások bizalmas adataihoz, az nagy úr.
Ahol biztosítós span lehet az "iparszerűen elszenvedett káresemény" kifizetéséhez, ott fordított felállás is lehet. "Súg", hogy melyik autót lehet úgy vinni, hogy mindenki jól jár a károsulton kívül.

KenSentMe 2011.02.22. 06:44:56

Nekem is egyedül az nem tetszik a posztban, hogy az kezd el autólopás ellen észt osztani, aki nem tudta megvédeni azt, ami az övé.. ez a "tanácsok és teendők" rész a végén tényleg valamiféle menedzserbetegségre utal.

STi-2009 2011.02.22. 07:58:25

@misi107: Az szép... Gondolom nem volt olcsó a javítás... Mondjuk nekem a márkajellel is mákom van, mert csak elől van és az is a hűtőmaszkkal együtt jönne le, iszonyú csattanással :D

2011.02.22. 08:10:27

Jó kis cég. Ad egy autót, hogy a házad előtt parkolj vele, mert ahogy írta nyáron gyalogol télen csak a munkába járáshoz használja. Nem is kell a munkájához.
Persze a világ nem omlik össze, nyilván az ilyen cég adott már másik céges autót az otthoni parkoláshoz.
Kicsit sóhernek tűnik az illető, nincs garázs, nincs fizető, őrzött parkoló, csak olcsó casco utáni sóvárgás.

problémamegoldó 2011.02.22. 08:19:31

Kifigyelték, hogy mikor nincs cascód? Sajnálom az esetet nagyon, de ebben nincs igazad, a tolvajt nem érdekli, hogy téged károsít-e meg, vagy a biztosítót.

Alex2000 2011.02.22. 09:12:20

6. ne vegyél új és feltűnő autót.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.22. 09:47:47

@Mzee2000: Ez magyarország. Ennyiben ki is merül a hatóság intézkedése az autólopásokkal szemben: Egy tanács, ne vegyél autót...
Komolyan, akkor mi a f@sznak van a Rendőrség?
Remélem, amikor majd megerőszakolják a lányod, és kirabolják, lesz egy okos, aki az orrod alá dörgöli: Minek szültél gyereket?

Komolyan mondom röhej.

Jetta_Gabor 2011.02.22. 12:43:43

Sajnos ez az egész rossz irányba ment el. Ha úgy tűnt, hogy osztom az észt, elnézést érte, nem akartam okoskodni. 2 célom volt: 1) elmondani egy sztorit, amiből mások tanulhatnak. 2) nagy közönség elé tárni az autóm adatait, hátha valaki látja valahol. Ennyi.

izémizé 2011.02.22. 14:29:46

@Jetta_Gabor: Ne is foglalkozz velük! Nekem is hosszú időbe tellett mire megtanultam, hogy a kommentelők véleményére nem nagyon szabad adni. Helyesebben fogalmazva ne nem kell mellre szívni a dolgot. Sokuk azt hiszi, hogy mindenhez ért és ő az atyaúristen. Most is sokan le fognak hurrogni engem, de nem is fogom elolvasni a kommentjeiket. Sajnálom azt ami veled törtért.
Szebb napokat!

mohopasi 2011.02.22. 16:42:03

@''autónepper.'': Jóvan, de ha valakinek az a becsípődése, hogy használja a két lábát, hát tegye :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.22. 17:18:02

@Coyote82: en azon fustoltem el, hogy egy ceg minek vesz valakinek autot, aki masfel kilometerre lakik es csak munkabajarasra hasznalja
de mondjuk ez maganugy
valaki egyszer azt mondta, otthon, nagy a jolet
en meg azt mondom, nagy a pazarlas/gondolom valami adotrukkozesi vonzatai voltak az ugyletnek/
ez off volt
en jo kornyeken lakom, nem is zarjuk a kocsit, mondjuk ertek nincs benne hagyva
meg a kocsi sem egy nagy ertek
ha ilyen sok a kocsilopas es a kocsi is draga, hat akkor erdemes jo riasztokkal blokkolokkal ellatni

[mike] 2011.02.22. 17:24:38

@biohazard: hát nem tudom... úgy gyorsabb lenne?? Sajnos az én családom 15ezer éve leszokott róla, ahogy hallottam. De majd kipróbálom egyszer.... :D

ganyager 2011.02.22. 18:28:36

Ajánlom Őket!!

www.autovadasz.eu/

Sajnálom, hogy így jártál! :(

Kalányos Márió 2011.02.23. 12:50:22

Nekem eddig egyetlen autómon volt Cascó, és azt el is vitték. (Nem biztosítási csalás volt)
Lehet mondani, hogy szerencsés vagyok, vagy jók a megérzéseim. A posztban leírtak esetén kitépném az összes hajszálam mérgemben.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása