Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A mikuláscsomag nem ajánlott levél

2011.09.28. 08:05 :: Don Blasius

Örökös téma a különféle parkolási társaságok magatartása. Az évek során már én is el tudtam fogadni, hogy bizonyos zónán belül szükséges a parkolási díj az utcán is, különben nem lehet helyet találni. A mértéken lehet vitatkozni. Meg azon, hogy kerületenként más társaság szedi a díjat, hiányos a tájékoztatás is, van ahol, este 6 után is kell fizetni. Ha egy kicsit kevésbé figyel valaki, akkor már úgy jár, mint Dániel és kap egy piros/kék/sárga tasakot. Vagy azt sem, csak helyette utólag egy értesítést, hogy volt ott egy zacskó, de nem fizettél, most már a többszörösével lógsz. A mikuláscsomagot bárki és bármi eltüntetheti a szélvédőről. Így már én is jártam korábban, utólag követeltek tőlem is mindenféle ügyviteli költséget, kamatot, tehát meg tudom érteni a posztíró panaszát.

A közelmúltban találkoztam az Önök blogjával és arra az elhatározásra jutottam, hogy megosztom Önökkel történetemet. Úgy érzem, nem csak engem érint ez a probléma és elhatároztam, hogy minden követ megmozgatok annak érdekében, hogy ne legyen igazságtalanság ezzel a témával kapcsolatban.
 
A történet:
Néhány hónappal korábban, az esti órákban Budapesten jártam és vidéki fejjel :) gondolkodván, nem jutott eszembe, hogy este 7-kor még parkolódíjat kellene fizetnem, így teljesen gyanútlanul hagytam magára kocsimat. Visszaérve sem tapasztaltam semmi rendkívülit , így gyanútlanul hazavezettem.
 
 
Három héttel később azonban jött az értesítés az Er-park Kft.-től, hogy mivel nem fizettem parkolási díjat, ráadásul a kocsimra tűzött pótdíjat sem fizettem be, ezért megbírságolnak 20 ezer forintra.  (?????)
......fellebbezés...kérvények....békéltetőtestület....fogyasztóvédelem.....stb. akik mind jogosnak találták fellebbezésemet, azaz a bírság csökkentését (hangsúlyozom csökkentését és nem eltörlését, hiszen én vagyok a hunyó amiért nem fizettem jegyet).
 
Semmi reakció! Ám hamarosan jött a levél az Er-park Kft.-től, hogy még mindig nem fizettem be a 20 ezer Forintos bírságot, úgyhogy ha továbbra sem történik meg, akkor polgári peres eljárás várható. A kérvényekről, fellebbezésről említést sem tettek.
 
Manapság, amikor minden digitális, amikor már az adóbevallást is be lehet küldeni neten, amikor mindenhol virtuális reklámok jelennek meg, amikor egyesekből és nullákból áll még a levegő is amit beszippantunk, akkor miért kell egy vacak ótvaros nejlonzacskót a kocsi ablaktörlője alá biggyeszteni, amit egy lágy fuvallat magáévá tehet, vagy akár egy  kölyök is leszedheti akit fűt a kalandvágy!?? 
 
MIÉRT nem lehet egy nyavalyás levelet kiküldeni a tulajdonosnak, hogy "Figyelj, béna voltál, úgyhogy megbírságolunk a parkolási díj tízszeresére. Fizesd be, jó? Várunk rá 15 napot,ok?" aztán ha nem fizet, akkor írni egy másik nyamvadt levelet, hogy "Figyi, nem fizettél a múltkor, úgyhogy már 20ezer az annyi..." ?????????

25 komment

Címkék: budapest közlekedés autó büntetés parkolás belváros lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.09.28. 08:20:05

magyarország, én így szeretlek!

Geri1984 2011.09.28. 08:43:39

Hát igen.. ezt már én is beszívtam.. Győrből mentem fel (nem sűrűn megyek) 6-55kor naivan azt hittem, hogy jó vagyok (Győrben 6után nem kell fizetni) erre kaptam is a csomagot. Megszokás nem jó dolog.. azóta figyelek is mi van kiírva! Azonban, ha jól tudom fényképet is készíteniük kel, a csomagról, különben hogyan bizonyítják az igazukat!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.09.28. 08:55:29

@Geri1984: hallottunk már olyanról is, hogy a fénykép után az ellenőrök veszik le a csomagot az autóról...

Skodakék Fábia 2011.09.28. 09:02:56

"MIÉRT nem lehet egy nyavalyás levelet kiküldeni a tulajdonosnak?" Hülye vagy? Akkor miből élne a behajtócég?

1kutya 2011.09.28. 09:26:31

ennél már csak az a jobb, mikor van érvényes jegyed/bérleted és akkor büntetnek meg...

pengusz 2011.09.28. 09:31:58

"amit egy lágy fuvallat magáévá tehet, vagy akár egy kölyök is leszedheti akit fűt a kalandvágy!?? "
Vagy amit én is számtalanszor láttam: Megérkezik a tulaj, meglátja a csomagot, majd éktelen káromkodások közepette eldobja a csomagot...

[mike] 2011.09.28. 09:32:35

Ha Pestre kell mennem, mindig a tótrendszámos céges kocsival megyek, csakmernehogymáne.... Volt már csomag is az ablakban (talán fél óra plusz miatt), de soha nem jutott el külföldig a papír... Habár most valami kiadatások vannak, meg egyezmények, de azóta nem volt gondom. Ezekről a parkoló cégekről meg ne is beszéljünk. Ez a leeső papírcsomag egy nagyon jól bevált módszer, eszük ágában sincs változtatni rajta. Jól mondta az író, hogy naiv vidéki :)

yoda-jedi 2011.09.28. 09:38:57

ezen már én is meditáltam... kellene indítani egy mozgalmat...

1. antiparkkolóőr megy az igazi után és összeszedi az ÖSSSZES csomagot...

2. leteszi a földre lefotózza, felveszi összegyűjti

3. az ÖSSZES levelet megőrzi és akinek "problémája van" annak kérésre igazolja, hogy az autós a "küldeményt BIZTOSAN NEM KAPHATTA meg", hiszen az nála van, az utcán találta...

(ennyit a "kézbesítésről", amit mellesleg a szél is elfújhat, de az nem igazolható...)

mikor kezdjük... 1-2 bírságból kijön az antiparkőr "közmunkás" havi díja, pl hajléktalanoknak kiváló munka lehetőség, minden leadott mikuláscsomagra díjat lehetne adni...

yoda-jedi 2011.09.28. 09:41:28

"MIÉRT nem lehet egy nyavalyás levelet kiküldeni a tulajdonosnak?"

mert ez Honduras... az 1011 éves feudalizmus kegyurai így akarják itt Bukarestben...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 09:43:48

"MIÉRT nem lehet egy nyavalyás levelet kiküldeni a tulajdonosnak, hogy "Figyelj, béna voltál, úgyhogy megbírságolunk a parkolási díj tízszeresére. Fizesd be, jó? Várunk rá 15 napot,ok?" aztán ha nem fizet, akkor írni egy másik nyamvadt levelet, hogy "Figyi, nem fizettél a múltkor, úgyhogy már 20ezer az annyi..." ?????????"

Mert így helyből a 20-ast szedhetik be. 5000Ft ingyen.

Geri1984 2011.09.28. 09:45:19

@xaba99: Tudom... ismerem... alattomos állatfaj az biztos!
Én kifizettem a bírságot, ahogy a cikk író is elismeri a bűnösségét. sajnos itt ismét a rendszerrel van baj... de hát persze csak nekünk akiket érint mert akik szedik a díjakat így a legjobb... még jó hogy mindig minden értünk van :):):)

yoda-jedi 2011.09.28. 09:46:37

@Geri1984: így van bűnös volt... örüljön hogy fizetéssel megúszhatja, amikor BÉSZBÓL ütővel autóstól szét is verhették volna...

ex-dr. vuk 2011.09.28. 11:51:48

Szerintem a parkoloor ott sem hagyta a csomagot. Pontosan azert, hogy tobb legyen a birsag.
Erdemes lenne probapert nyomni, mert jogilag tertivevenyes level szamit felszolitasnak, semmi mas.

yoda-jedi 2011.09.28. 12:06:34

@vuk_: ezzel nincs esélyed... szerintem a saját JOGI labirintusukba kell bevezetni őket...

erre lett volna alkalmas a múltkori poszt... csak "szerencsére" mindenki lexarja...

autozz.blog.hu/2011/09/21/szabalytalan_parkoloautomatak_eltunt_aktak

skyrangr 2011.09.28. 12:35:57

parkolóórás kedvenc történetem, Pécsen történ meg velem, illetve egy külföldi (asszem német) hazánkbalátogatóval. megáll, becsületesen venne parkolójegyet. bankkártyával nem tud. mobiltelefonon szintén, mert nem működik a rendszer külföldi telefon esetén (nameg a használati útmutatót el se tudja olvasni). gondolja magában, elmegy pénzt kivenni egy automatából. elsétál emberünk a ca 400m-re levő ATM-ig, ahonnan ki is vesz némi cash-t.
aztán az autóhoz visszatérve látja, hogy igenám, de csak apróval működik. de azt ugye ATM igen ritkán ad. sebaj, elsétál egy pár méterre levő boltszerűségbe, ahol felváltják neki.
mire azonban visszaér, addigra a Mikuláscsomag ott éktelenkedik a kocsiján.
én itt kapcsolódtam a történetbe. mellé parkoltam, és segítséget kért. elmesélte mi volt, gyorsan körbenéztem, láttam a csikkeseket, pont egy másik törvényszegő autót kameráztak, büntettek. megyünk oda, hogy ez mégis mi?
erre ők közlik, hogy ez a szabály. látták amikor bejött, letelt a türelmi idő, parkolójegy nincs, mi mást tudnak tenni, meg kell büntetni. kérdezem a 3 jómadarat, hogy akkor minden bizonnyal azt is látták, hogy emberünk oda-vissza ingázik az autó, a parkolóóra, és a különböző pénznyerő helyek között. neeem, ők ezt nem látták, de hát ennek amúgy sincs jelentősége.
szerencsétlen német fószer kínjában már röhögött :D
mondtam neki, hagyja a pikulába a csomagot, amit át is nyújtott a parkolóőrnek, megköszönte a segítségemet, majd beszállt a kocsijába, és elhajtott.
történt mindezt 2010-ben, Európa Kulturális Fővárosa címmel felruházott Pécsett :D
engem ugyanebben az évben hasonló helyzet miatt büntettek meg.
leparkoltam, bedobtam a pénzt az ördögi masinába, majd megnyomtam a bűvös gombot, azonban nemhogy libacombot, még jegyet se kaptam. azonban pénz sehol. sajnos az volt nálam az összes apró, amit bedobtam, így elindultam egy boltot keresni, hogy aprót váltsak. elsétáltam vagy negyed órát, váltottam pénzt, és egy távolabb levő automatából hoztam jegyet. mire visszaérek, ott a csomag. elkapott az ideg. beültem a kocsiba, be az ügyfélszolgálatra, magyarázom mi van. semmi. fizessem be a biztosítást, majd azután lebezzek fel, meg miegymás :D :D :D :D
csajjal lefénymásoltattam a még érvényes jegyemet, írtam a papírra egy pár sort, átadtam neki, a piros csomaggal együtt, kértem egy átvételi elismervényt, és azóta nem hallottam róluk.
szemét egy banda.
huhh, ez hosszú lett :D :D :D

Valós Kilométer · http://www.valoskilometer.hu 2011.09.28. 13:17:35

Szerintem per esetén azzal védekezne a cég, hogy a csomag által fizethető alacsonyabb díj csak egy kedvezmény (pótdíj), és a levélben kiküldött díj a tényleges díj (büntetés). Ha elolvasod a csomagot és korábban befizeted, akkor jobban jártál, de ha csak a későbbi felszólításra fizetsz, akkor azzal nem jársz rosszabbul, legfeljebb nem kapod meg a kedvezményüket. Az meg ugye nem alanyi jogon jár.

Ha én parkolásbüntetéssel foglalkoznék, akkor így csinálnám. Szerintem ők is ezt teszik.

szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.28. 13:39:23

@1kutya: kétszer jártam így (leesett az érvényes cédula, illetve felfordította a huzat). 5 napon belül elküldtem emilen a beszkennelt, érvényes parkolójegyet, és kaptam emilen választ hogy a büntetést törölték.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.09.28. 15:50:56

És még csodálkozunk, hogy annyian járnak kamu rokkantkártyával...

tupu! 2011.09.28. 16:46:10

Hehe méghogy véletlenül eltűnik... azt a parkolóőr teszi zsebre. Én a Péterfy utcában parkoltam, elsétáltam a parkolóóráig jegyet venni, majd visszafelé látom, hogy éber őrünk szorgosan fotózza az autómat. Mérgemben ráordítottam, amire megszeppent, és csak annyit mondott, hogy "megszakítja". A csomagot zsebre tette, majd mindenki ment a dolgára. Egy hónap múlva jött a csekk, hogy fizessek 10kHUF-ot, mert az első felszólításban (piros zacsi) szereplő 5k-t nem fizettem be. Szerencsére gyanakvó vagyok, úgyhogy megőriztem a jegyet: kb 30 másodperccel előzte meg a felszólításon szereplő időpontot. Mindkettőt scannelve elküldtem centruméknak a megjegyzéssel, hogy felőlem pereskedhetünk is, de az sokba fog nekik kerülni. Bő egy hónap múlva írtak: _méltányosságból_ eltekintenek a büntetéstől...

CoIie 2011.09.28. 17:29:38

Bpesten ma már árcsökkentéssel (!) csalogatják egyes kerületek az üres "parkoló utcákba" az autósokat.

Haha, nem az volt a mondás 20 éve, hogy azért kell fizetni, hogy csökkenjen a forgalom?!

Most itt van, csökkent, mi kell még?? :$(

D4D 2011.09.28. 19:31:09

@pengusz: Bizonyítani csak azt tudják, hogy otthagyták a csomagot. Azt, hogy megkaptam, már nem.

D4D 2011.09.28. 19:43:45

Anno megvágtak, vitatható lett volna, de leszartam és befizettem. Még aznap.

Két év múlva jön a behajtótól a levél. A tulajnak, én üzembentartóként jártam vele.

Írtam rá választ.

Tóth B. Gábor Ügyvédi Iroda
Aliroda: 1146 BUDAPEST Hungária kőrút 179-187
Ügyiratszám: XXXXXXXXXX

Tisztelt Tóth B. Gábor Ügyvéd úr!

Elöljáróban tájékoztatom, hogy nevezett gépjármű üzembentartója feleségem, annak XXYY csak tulajdonosa, egészen addig, amíg a vételár 100%-át részére nem egyenlítjük ki. A pótdíjfizetési felszólítás keltezésének napján a gépjárművet én vezettem.
Nagy sajnálattal vettem tudomásul, hogy még mindig küldözgetik részemre (XXYYnak címezve, aki minden egyes levelet áthoz nekem) a különböző jogtalan tényállásokon alapuló fizetési felszólításokat és fizetési meghagyásokat, valamint perrel fenyegetnek. Jogkövető Állampolgár lévén elismerem, hogy tényleg nem rendelkeztem a pótdíjfitetési felszólítás időpontjában érvényes parkolójeggyel, mert egy automata hibájából kb. 10 percnyi időmbe került a jegy megvásárlása, ugyanis el kellett érte zarándokolnom egy keresztező mellékutcába, így a parkolási ellenőr kolléga nem látott engem jegyváltás közben és kiállította a felszólítást, de ezt most hagyjuk, noha méltánytalannak érzem.
Nevezett napon, azaz 2005 QQWWQQ 00-én 33 óra 77 perckor az önök által vitatott pótdíjat a Centrum Kft Budapest I. kerület Iskola utcai ügyfélszolgálati irodájában készpénzben 00000 nyugta-, valamint 121212/05/11 számlaszámon kiegyenlítettem. A vonatkozó bizonylatot megőriztem, az még mindig a birtokomban van. A Centrum Kft ügyfélszolgálatán ottjártamkor 720 Ft-ot fizettem be, mely az akkor érvényben levő ÖK rendelet alapján aznapi üzemidőn belül befizetett pótdíjnak minősül. Ezzel az ügy részemről rendezettnek minősült.
Mindezek után nagy megrökönyödéssel vettem tudomásul, hogy felszólító levelet kaptam, fizessem be a tartozást. Nem reagáltam rá, mivel féltem, hogy egyes bűnöző elemek próbálnak tőlem ily módon pénzt kicsalni. Sajnos a mai világban elég sok dolgot hall illetve olvas az ember a sajtóban, és természetesen óvatos.
Jelenlegi levelét kézhezkapva azonban elveszítettem a türelmemet és előkerestem a befizetésemet igazoló bizonylatot. A bizonylatot kézhezvéve tragikus felfedezést tettem. Mikor befizettem a pótdíjat, akkor magammal vittem a parkolási ellenőr által a parkolás helyszínén kiállított pótdíjfizetési felszólítást. Átadtam az ablak túloldalán ülő ügyintézőnek, és közöltem vele, hogy rendezni kívánom. Ő megkérdezte tőlem a gépkocsi forgalmi rendszámát, melyet én bemondtam neki, valamint felhívtam rá a figyelmét, hogy az rajta szerepel a pótdíjfizetési felszólításon is (OOP-000). Ő mindzekután a számlára OOT-000 forgalmi rendszámot vezetett fel. Sajnos nem tehetek róla, hogy a Centrum Parkoló Rendszer Kft munkavállalói állományában helyet kaphatnak, illetve remélem hogy csak kaphattak olyan munkavállalók akiknek három betű és három számjegy lemásolása gondot, problémát okoz, nekem ez már hét éves koromban problémamentesen sikerült (az illető alkalmazott kb 30-35 éves lehetett). Fennt vázolt tényállás után felmerül egy pár probléma.
Egy: A Centrum Kft nem ismeri el ezen adminisztrációs tévedés miatt a pótdíj akkori rendezését és ragaszkodik az Ön által kiküldött, megemelt és mindenféle eljárási költséggel növelt pótdíj megfizetéséhez illetve behajtásához, akkor viszont az általam befizetett pénzt, 720 Ft-ot hova könyvelték el? Miért nem utalták azt részemre vissza? Azt akkor jogtalanul tartották meg és ezzel szerintem jogtalanul tartották meg a pénzemet, esetleg bűncselekményt, de minimum a számviteli fegyelem megsértését követték el.
Kettő: Észrevették a tévedést, de “csakazértis” kiküldték a levelet, hátha mégegyszer fizetek. Nos ezesetben a folytatásba bele se szeretnék gondolni.
Három: Nem vették észre a tévedést, mintahogy én is csak tegnap, és így most ezen levelem kézhezvételekor észreveszik, hogy a követelés réges-régen rendezve van és megköszönik hogy felhívtam rá figyelmüket, ne adj Isten elnézést kérnek tőlem, hogy rabolták időmet, posta- és egyéb ügyleti költséget okoztak nekem. Hozzáteszem hogy én nem szándékozom ezen költségeket a Centrum Kft-n behajtani, mivel türelmes ember vagyok és ezenkívül megértő is. Bízom benne, hogy a Centrum azóta nagyobb körültekintéssel válogatja meg az ügyfélszolgálati dolgozóit.
Természetesen szerettem volna elküldeni Önöknek a birtokomban levő bizonylat fénymásolatát is, de sajnos a költségeim be nem hajtására vonatkozó szándékom mindössze ezen level postaköltségére terjed ki, a fénymásolás költségét már nem óhajtom magamra vállalni, valamint a bizonylatok általam megadott sorszáma alapján ezek a bizonylatok visszakereshetőek.
Amennyiben Ön ragaszkodik, hogy a bizonylatot én mutassam be, úgy azt egy bírósági tárgyaláson természetesen nagyon szívesen megteszem, ahonnan mint az eljárás nyertese fogok távozni. Amennyiben viszont bírósági eljárásra kerül sor úgy viszont lesznek nekem is anyagi követeléseim a vesztes féllel szemben, de gondolom ez érthető.
Várom mihamarabbi válaszát, munkájához addig is sok sikert kívánunk.
Üdvözlettel:

Azóta se hallottam róluk semmit.

tundrazuzmo (törölt) 2011.09.28. 21:36:28

"A mikuláscsomag nem ajánlott levél"

A Villa Negra pedig nem apácazárda.

Nagyjából mindkét helyen azonos módszerrel szedik be a pénzt, ha igénybe vetted a "szolgáltatást"

j311 2011.10.08. 21:45:41

Muhahaha...
Aki megbírságolt, az bizony nem hagyott ott semmilyen csomagot az autón. Kitöltötte a papírokat. Odatűzte az ablaktörlő alá. Lefényképezte, hogy ott van, majd szépen levette és elment.
Nem egy ilyen jelenetet láttam az irodánk ablakából.
Így sokkal magasabb pótdíjat lehet fizettetni.
Nincs ezekben semmi gerinc.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása