Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Új utakat kerestek maguknak

2011.12.04. 22:37 :: Don Blasius

Tibor fotósorozataiból egy újabb adag következik. Bár ezúttal sem villamossín, sem vasúti átjáró nem állt rendelkezésre a trükkös megoldásokhoz, így is bőven talált olyan autósokat, akik nem bírták kivárni a sorukat és szabálytalan módon, pofátlanul kerülték ki a dugóban álló többi közlekedőt.

Ez az eresztés meg arról szól, hogy hogyan lehet új, járatlan utakat használni... Vagy akár olyat, ami ugyan már járt út, csak éppen ellenkező irányból...

 

Golf fű.JPG


Némelyik kép magáért beszél, a Golf megunta a dugót, és lement az árok mögé, ott vágtatott végig... a benzinkútnál tudott kijönni a végén, a kicsi zöld bömös csak legelölre akart menni, hiába, no, a sorban állás kicsi BMW-kre sem vonatkozik...

 

dugó BMW tilos2.JPG

dugó BMW tilos1.JPG

Tibor dugó1.JPG

 

Az Opel meg két tábla ellenére is jobbra kanyarodott a behajtani tilosba... majd leparkolt, de az egyirányú utcában a forgalommal szemben azt sem lehet... oppá, bocsánat, lehetni lehet, csak nem szabad.

 

Meriva tilos.JPG

Meriva tilos1.JPG

Meriva tilos2.JPG
Az utolsó, az Audis, csak csak unta a banánt, kielőzte az egész sort, a végén meg velem üvöltözött, hiába álltam meg, hogy engedjem ki a Váci útra, mert siet... nabacca meg...
És ilyenkor soha sehol sem látok egyetlen rendőrt sem!

 

dugó Audi előz1.JPG

dugó Audi előz2.JPG

A helyeket itt is lehet találgatni!

 

54 komment

Címkék: budapest közlekedés autó sztereotípia kresz dugó tábla előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RaveAcE 2011.12.05. 09:55:06

Szóhoz sem jutok.
És ilyenekkel találkozol naponta... Szörnyű életed van.

Emmett Brown 2011.12.05. 10:14:13

a bmw-vel mi a baj? nem kielőzte a sort, hanem bekanyarodott a közeli utcába balra. miért kellene kivárnia amíg elaraszol odáig? az tényleg gáz, hogy a szembejövőt feltartja, de ha az nem lenne, akkor semmi kivetnivaló nem lenne a manőverében.
a másik hárommal viszont egyetértek, azok tényleg nagyon csúnyák

Valamokka 2011.12.05. 10:21:04

Apumon szoktam szétröhögni magam, az ilyen sietős idegbajos Audikat sosem hagyja ki, hogy megszívassa:) Ebben a helyzetben biztos, hogy centire rááll az Audira, és mosolyogva széttárja a karját, hogy azt csinálsz, amit akarsz, de én innen nem mozdulok:D

Fefi 2011.12.05. 10:22:05

Off:

ááááááááá
hagyjuk már ezt a "kielőzte" kifejezést!!!!
Értelmetlen, hülyeség, nem létezik....

előz (ige)
1. Valakit v.miben túlhalad, egy cselekvényben felülmúl. (pl:Megelőzni valakit)
2. Valahova hamarabb ér, valamit előbb végez.
(pl:Két órával előzte le a munkában)
3. Valakitől a világosságot elfogja.
(pl: Ne előzz, állj félre a világosság elől)
4. Külső munkát hamarabb végez.

On:

BMW szerintem sem követett főben járó bűnt azzal, hogy elment az álló sor mellett és bekanyarodott balra.
A többivel egyetértek.

Grg76 2011.12.05. 10:37:23

Opel=Kelemen László utca eleje, a villamosnál. :)

A BMW-s szerintem sem tolakodott, ehhez hasonlót rengetegszer látok pl. az Üllőin a Lajosmizsei sorompónál, vagy az Ady Endrén ugyancsak a sorompónál.

Tibi88 2011.12.05. 10:44:17

Valami nagy gond van a druszámmal... :D

Elijah_Baley 2011.12.05. 10:47:57

getalájf tipikus esete...

kolompár szmélgol 2011.12.05. 10:51:35

A Tibi jó, a Tibi finom, a Tibi különleges.
Ezek a Tibik... Ne Tibizz bazdmeg! :)

"streetfighter" 2011.12.05. 11:00:08

Tibor, te beteg vagy.
Nem kicsit, nagyon!
És még látni sem látsz a BMW-vel kapcsolatban, te szerencsétlen balfék.

Tibi88 2011.12.05. 11:04:25

"(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat"

Na most a nagy szabálytisztelő, fotóriporter barátunk ezt már megsértette (vagy fényképezőgéppel ügyeskedett, ami ugyan úgy elítélendő) Mert menet közben nem az utat figyeli, hanem a vadászni induló ladást próbálja lefényképezni, vagy a szembejövőket. Meg a behajtani tilosba bekanyarodókat :D

Felháborodik más szabálytalanságán, amikor ő is szabálytalan. Széééééép :D

schdl (törölt) 2011.12.05. 11:11:02

A felháborodás jogos, a módszer kétséges. Ha valóban rendet akarsz tenni, akkor ezeket a képeidet küld el a rendőrségnek. Valószínűleg azt a választ fogod kapni, hogy nem bizonyítható / nem rekonstruálható / photoshop / stb. Akkor meg minek a fáradtság? A rendőröknek kellene dolgozni, de azt helyettük Te nem teheted meg... Menj el polgárőrnek vagy tegyél javaslatot a területileg illetékes rendőrkapitányságon, hogy hol érdemes kivonulni pár csekk erejéig.

kolompár szmélgol 2011.12.05. 11:13:22

Tibi88 2011.12.05. 11:04:25

De ö csak meg akarta mutatni milyen gonosz emberek vannak, ezert fenykepezett menet közben. Tudod: a cel szentesiti az eszközt. :)

Emmett Brown 2011.12.05. 11:14:24

@Tibi88: druszád, mi? tuti, hogy te csináltad a teljes sorozatot xD

jézus_szive 2011.12.05. 11:15:24

De most gondolkodjatok már picit!
Ezt pusztán értetek teszi.
Ha ö nem csinálna ilyeneket ti hol hőzöngenétek reggeltöl estig?
:)

Tibi88 2011.12.05. 11:18:04

@schdl:

Ha ilyet behoznának nekem mint rendőrnek (hálistennek nem vagyok az), megkérdezném ő készítette e a képeket. Ha igen a válasz, akkor már büntetném is meg.

@kolompár szmélgol:

Igen, meg el is magyarázza hogy az nem volt annyira veszélyes szerinte meg stb.
(én telefonálok vezetés közben, meg csinálok bunkóságokat, de nem is küldözgetek képeket a szabálytalan autósokról, miközben magamat szentnek próbálom beállítani :D mondjuk le is szarom mit csinálnak )

Legalább lehet veszekedni itt majd a hülyékkel, akik a posztolót egy hősnek tartják. A képeken szereplőket meg felkötni való idiótáknak :D

Tibi88 2011.12.05. 11:19:20

@"streetfighter":

Az első képen az nem az? Mondjuk jobban megnézve lehet egy swift is, de a székből hátradőlve én samarának látom :D

@jézus_szive:

Ebben mondjuk igazad van :D

Tibi88 2011.12.05. 11:22:47

@Emmett Brown:

Én becsempésztem volna magamról is egy pár képet a portfóliómból :D

"streetfighter" 2011.12.05. 11:24:33

@Tibi88:
Az egy régi Golf.
Látom elolvastad a posztot, de szerintem látszik. :)

Tibi88 2011.12.05. 11:36:13

@"streetfighter":

Akkor szar a szemem, meg nem mondtam volna hogy golf :D
A poszton meg mit olvassak? :D van valami frusztrált olvasó, aki minden nap küldi be a leveleit képekkel illusztrálva, hogy milyen rohadtul nincs élete :D

Szerintem úgy kel fel reggel, hogy "végre, viszem magammal a kamerát meg a fényképezőt, és lefotózok minden csínytevőt" délután meg elmegy talán a gyerekért a suliba és megmondja neki: "fiam, ma is megmentettem a világot" :D

"streetfighter" 2011.12.05. 12:11:10

@Tibi88:
A posztban le van írva, hogy Golf. :)
Én sem értem ezeked a fotózgató embereket, de különösebben nem érdekel. Ha ez teszi boldoggá, lelke rajta, de szerintem szánalmas. :)

diessel 2011.12.05. 12:15:08

Szerencsétlen posztolo

Édy, aki Endre 2011.12.05. 12:19:52

Opel: Kelemen László utca a Pasaréti felé haladva. Híd és szép nagy nyárfa.

Tibi88 2011.12.05. 12:26:25

@"streetfighter":

Egyszer az obinál akartak lefotózni, mert parasztul parkoltam (szerinte). Van a felfestett parkoló, meg egy 15 méteres út (ez is a parkoló résznél, tehát max 20al jönnek)
Nem álltam be a felfestésre, hanem nyitottam egy másik parkolót merőlegesen magamnak. Megyek vissza, emberünk áll a kocsinál és fotózza. Mondtam hogy várjon egy percet, odaállok mellé hogy arc is legyen a kép mellé... Inkább elment gyorsan szó nélkül

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:17:43

ilyet mint az audi vagy a bmws már ezerszer csináltam . bár volt olyan is hogy szemből is jöttek az én sorom meg gurult elezdtem előzni a sort és büdös BORÁS direkt középre állt h ne férjek el csak rábaszott mert volt egy kamion ami lemaradt a szembe sávba és hát a lehetőséget kihasználva elé kerültem :DDD de látni kellet volna a fejét ahogy vigyorgott hogy azt hitte keresztbe tett nekem hogy úgy húzodott hogy ne férjek el csak hát aki ügyes megoldja az ilyen helyzeteket :)

az opelesnek meg igaza van nem fogok körbe menni a fél kerületen csak azért hogy hogy amit onnan is megtudok közeliteni kb 20métere plusba keringjek 5km ez teljesen elismert helyzet sztem

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:22:58

@Valamokka: apud tuti egy hős:D nekem is volt már ilyen apud nem egy astrával jár?:D bár nálam feladta és vissza tolatott és inkább elengedett

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:26:05

@Tibi88: és gyerek apu te vagy a hős:)) veszel nekem akciós kakós csigát a tescoba? persze fiam apu megy vásárolni :)))XD és a tescoba is csinál pár képet hogy 2 parkolót foglalnak el a gazdagok... felteszi ide jön haverja és megállapitják h akinek 1 milliónál többet és az autója és nincs hitel rajta tuti maffióozó! :D

"streetfighter" 2011.12.05. 13:26:18

@''autónepper.'':
Ügyes vagy ehhez kétség sem fér, de azért a szerencséval sem álltál hadilábon. :)

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:29:19

@"streetfighter": hát igen mert ha mondjuk nincs annyi hely hogy elférjek akkor betudott volna szopatni ... csak azért nem egy kategória voltunk a sráccal jah és hozzá teszem ilyen 35ös faszi lehetett

"streetfighter" 2011.12.05. 13:34:57

@''autónepper.'':
Képes lettél volna kiszállni és megverni?

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:41:04

@"streetfighter": jah nem arra gondoltam hol:D tuti nem vert volna el... arra értettem hogy szembe is volt forgalom szinte folyamatos az én sorom is ment csak lépésbe és ez egy olyan út hogy siman elfér 3 autó egymást mellet és én ezt kihasználva elkezdtem középen autózni CSAK az a fasz direkt behúzodott h ne férjek el melette igen ám de szembe meg volt annyi hely egy idő után hogy leeleőztem és foyltattam tovább az utamat . egyébként ha kiszál van basbolütő a kocsiba plus van gázpisztolyom is középső tároló rekeszbe szal nem hisszem hogy ezek után is elver ha igen elismerem h vannak még kemény csávók :D igy most már világos a szitu ?:D

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:42:08

@"streetfighter": bazdmeg elolvastam de h is minnek száltam volna ki ? ilyenen csak jót nevetek ... nem is villogtam se duda semmi vártam mögötte hogy mi lesz...

"streetfighter" 2011.12.05. 13:49:09

@''autónepper.'':
Jól van. Akkor örülök. Féltem, hogy túl agresszív vagy az ilyen keresztbe tevőkkel szemben.
Volt, akinek szétrugdosták a kocsiját (magára zárta), mert nem engedte be a szembe sávból maga elé a sietős "polgártársat". :(

''autónepper.'' 2011.12.05. 13:58:22

@"streetfighter": nem de h is ilyenre nem vetemedek ilyen apró ságok miatt... ha neki ez örömöt jelent hogy kb 2 percig feltartott hát akkor legyen jobb a karácsonya:) csak vicces :))

Reggie 2011.12.05. 15:41:04

@Tibi88: A fenykepezogep nem szabalytalan.

Tibi88 2011.12.05. 15:48:56

@Reggie:

Ha telefonnal csinálta, akkor meg az... és ezek elég rossz képek, tehát szabálytalan volt mert tuti mobilos.

Magyarázzátok meg tényleg, hogy ő a mintapolgár, mert próbál tenni az igazságtalanság ellen... :D

Akkor is csak egy lúzer marad, aki így próbálja kiélni valamilyen elfojtott vágyát. Ha annyira zavarja, akkor szálljon ki és vonja felelősségre az ilyeneket.

Velem próbálkozhat, elküldöm egyből a francba :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.12.05. 16:00:33

A posztoló középvezető-beosztású, és szivatja az embereket, vagy csak az szeretne lenni, mert most őt szivatják? :)

Reggie 2011.12.05. 18:00:09

@Tibi88: Senki sem magyarazza, en csak annyit mondtam, hogy a fenykepezogep nem szabalytalan, amig te ezt probaltad itt mindenkinek bemagyarazni.

D4D 2011.12.05. 18:11:36

Tibor! Te még nem jártál Olaszországban.

Monzában a zárt pályás, kavicságyon közlekedő villamos sínjén ugratnak át az autók, és célozzák be a napozóréten keresztül toronyiránt a saját paneltömbjüket.

Tibi88 2011.12.05. 18:26:24

@Reggie:

Azért megnézném mit reagál egy rendőr, amikor fotósnak képzelem magam és lekapok mindenkit a kocsiból.

fezoGT 2011.12.05. 19:43:02

1. Járt utat járatlanért el ne hagyj? :) Nyilván ha leveri az alját vmi beton/kő szarságon nem fogja érdekelni mert tökmagért vehet másikat. Igaz valszeg másra nincs is pénze.

2. ezzel nincs baj, kieg zöldnél én is így szoktam az egyenesen menőket megkerülni

3. szintén no para ha valóban csak 50m-t megy, nyilván alaposan megzézte hogy jönnek-e szembe. Néhol télleg meg kell a fél kerületet kerülni mire visszafordulsz, ahol meg lenne értelme egyirányusitani ott centizgetjük egymást

4. Dagály u. (és környéke), ehhez csak annyit hogy a kerület nagy része szerencsére már megújult, de úgy néz ki van még mit lebontani

pengusz 2011.12.05. 20:38:09

@Tibi88: "Felháborodik más szabálytalanságán, amikor ő is szabálytalan. Széééééép :D "

ez jellemző az olyan versenyzőkre is, akik állandóan az őket feltartóktól kérik számon a jobbratartást, miközben túllépik a sebességhatárt és jobbról előznek :)

"Igen, meg el is magyarázza hogy az nem volt annyira veszélyes szerinte meg stb. "

Lásd előző :)

"Akkor is csak egy lúzer marad, aki így próbálja kiélni valamilyen elfojtott vágyát."

Lásd előző előző :D

Tibi88 2011.12.05. 20:46:43

@pengusz:

Ez a legtöbb emberre jellemző :D

Én megtanultam nem foglalkozni a dolgokkal, és tudom is hogy szabálytalan. Egyszerűen nem érdekel :D
Nem érdekel hogy megy előttem valaki a belső sávban, simán megelőzöm jobbról. A sebességhatárt már úgyis túlléptem előtte, amikor (ha autópályáról van szó) besoroltam a gyorsító sávból :D

Az a baj, hogy ő NEM érzi magát szabálytalannak. Én meg tudom hogy az vagyok, és nem akarom megmagyarázni :D

Tornado86 2011.12.05. 21:05:51

Én bizom akár ki is szálltam volna elállva az audis útját. Igaz ami igaz, vagyok 185 magas és úgy 105 kg, hogy a 75-80 kilókat mondókat kiokosíton: ez nekem nem lenne épp optimális, mivel közelítenék a csontváz kinézethez ezzel a testsúllyal :)
@Valamokka:
"Apumon szoktam szétröhögni magam, az ilyen sietős idegbajos Audikat sosem hagyja ki, hogy megszívassa:) Ebben a helyzetben biztos, hogy centire rááll az Audira, és mosolyogva széttárja a karját, hogy azt csinálsz, amit akarsz, de én innen nem mozdulok :D" - fiatal korában nem volt véletlenül nagy nõcsábász? :D
@''autónepper.'':
"ilyet mint az audi vagy a bmws már ezerszer csináltam . bár volt olyan is hogy szemből is jöttek az én sorom meg gurult elezdtem előzni a sort és büdös BORÁS direkt középre állt h ne férjek el csak rábaszott mert volt egy kamion ami lemaradt a szembe sávba és hát a lehetőséget kihasználva elé kerültem :DDD de látni kellet volna a fejét ahogy vigyorgott hogy azt hitte keresztbe tett nekem hogy úgy húzodott hogy ne férjek el csak hát aki ügyes megoldja az ilyen helyzeteket :)

az opelesnek meg igaza van nem fogok körbe menni a fél kerületen csak azért hogy hogy amit onnan is megtudok közeliteni kb 20métere plusba keringjek 5km ez teljesen elismert helyzet sztem" - na erre felénk 1-1 megszivatott valószinüleg rávágná:"Ó, hogy eszem azt a smekker (szó jelentése: agyafúrt) fejedet!"
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
"A posztoló középvezető-beosztású, és szivatja az embereket, vagy csak az szeretne lenni, mert most őt szivatják? :)" - mondhatni Palik ügyesebben kompenzál :D
@D4D:
"Tibor! Te még nem jártál Olaszországban.

Monzában a zárt pályás, kavicságyon közlekedő villamos sínjén ugratnak át az autók, és célozzák be a napozóréten keresztül toronyiránt a saját paneltömbjüket." - na ezzel megmondtad a tutit, elvégre hogy máshogy mûködhetne egy férfi agya, mint célirányosan :)

messi-asz 2011.12.05. 23:04:41

nem értem... mi a poszt? küldjem én is a kamera felvételeket? mindennap... pl a Bocskain végig mész

10 perc lassú haladás alatt kb 20 buszsávban VÉGIG előzőt tucc fotózni...

csak kiragadva, ma pl volt kb 12 db bmw, 1 landrover, egy merci, egy szakadt tuningos régi szar... stb...

nem látom hol itt a probléma... már rég nincs JOGÁLLAM... mindenki azt csinál amit akar!

hepilend

pengusz 2011.12.05. 23:44:27

@Tibi88: "Az a baj, hogy ő NEM érzi magát szabálytalannak. Én meg tudom hogy az vagyok, és nem akarom megmagyarázni :D "

Honnan tudod? 130-nál nekiáll megmagyarázni, hogy nem szabálytalan? Nem lehet, hogy ő is hasonlóan gondolkodik? :)

Reggie 2011.12.06. 00:02:17

@Tibi88: Semmit. Bamban nez ki a fejebol, mint mindig.

Valamokka 2011.12.06. 08:37:52

@''autónepper.'': Nem, nem astrával jár, egy Lada kombija volt eddig, most nemrég vett egy VW Caddy-t:) De legjobb barátjának egy fehér astrája volt, párszor azzal is megfordult Pesten, de csak szombat hajnalban és utána délután (piacozni jár fel) Szóval régen akár találkozhattál is vele:D

Valamokka 2011.12.06. 08:40:32

@Tornado86: Nagy nőcsábásznak nem mondanám:) De az ilyen helyzetek kárpótolnak, ha mellette ülök, mert egyébként meg elég lassan szokott vezetni, ha haladni kellene valahova akkor is. Hajamat tépem olyankor:D

Inter Face 2011.12.06. 15:03:41

Ilyen felvételeket tucatjával tudnék küldeni de nincs értelme.Fix kamera van a kocsiban ami folyamatosan veszi a történéseket,nem kell tartani a kézben.Egyszer megszivattam egy előrepofátlankodót én is .Lámpás kereszteződés,én fordulok be balra a kanyarodó zöldnél ,ez meg a kis utcában előzi meg a sort és ott áll velem szemben.Elvárta volna, hogy kitolassak a főútra ahol már megindult a forgalom.Mondom anyád,szépen visszamész a helyedre mert innen én el nem mozdulok nyugodtan ordíthatsz megüthet a guta,neki is mehetsz a kocsimnak ,ahogy akarsz rohadtul nem izgat.Kiszállt, én is, de csak ugatott nem mert megtámadni ,én meg kiröhögtem.Aztán jött mögém még egy kanyarodó az is dudált így szépen visszaszállt és beállt a helyére:D Nem tudom mit képzelnek ezek.Menjen előre olyan helyen ahol van hely 3autónak vagy ahol nincs szembeforgalom az nem érdekel.

jelentéktelen alak 2011.12.07. 00:25:45

Borítékolható volt, hogy leszóljátok a posztolót, ugyan már hogy merészel a bunkók ellenében állást foglalni, különösen, mikor az ilyen jellegű bunkóság nemzeti sport...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása