Néhány hete már téma volt, hogy útépítések befejeztével egész hosszú szakaszokon nem távolítják el rögtön a sebességkorlátozó táblákat, és ez jó terep lehet a rendőröknek pénzszedésre. Ezúttal Gab. kissé ingerült (azt hiszem, jogosan) levele landolt nálunk, mivel máshol látta is ezt a jelenséget. Szerinte még ráadásul össze is játszanak a rendőrök a közútkezelőkkel. Ha a cél a pénzszedés, akkor azt tényleg jól szolgálja, de a közlekedésbiztonságnak nem válik hasznára, hogy ilyesmivel sorra idegesítik fel az autósokat.
Tegnap jöttem haza vidéki rokonoktól és egy szakaszon a 3-as főutat vettem igénybe. Sok gennyes dolgot láttam már, de amibe tegnap botlottam az kiverte a biztosítékot! Azt ugye már sokan tapasztaltuk hogy a traffipaxozás az esetek 95%-ban nem a balesetmegelőzés érdekében és az azt indokolt útszakaszokon történik, hanem egyértelműen pénzbehajtási módszerrel. Kint felejtett tábláknál, településekről kivezető útszakaszokon ahol az ember már elhagyta az utolsó házat és fel mer gyorsulni 70-re, de a lakott település vége tábla előtt. Stb.. stb.. Tudjuk jól hogy a pénzbehajtók felettébb leleményesek a módszereket illetően. De amit tegnap, olyat eddig még sosem tapasztaltam, és akár összeesküvés elmélet gyártásra is alkalmas lehet.
Mellékelem a google maps-en bejelölt helyet is.Helyszín Mezőnyárád és Mezőkövesd között a 3-as főút, egy elég hosszú egyenes szakasz két enyhe ívvel a végein. Ezekbe az ívekbe helyeztek ki mindkét irányból egy-egy háromlábú 60-as korlátozó táblát. Mintha dolgoznának az útszakaszon, persze munkások sehol. Mezőnyárád felől haladva, a kihelyezett táblától 1,8 kilométerre van egy bekötőút jobbra valami gazdasághoz. Ezzel a bekötőúttal szemben, félrehúzódva az út szélére állt egy közútkezelős narancssárga Transporter, de munkások sehol, illetve bent ültek a Transporterben, és újságot olvasgattak. Jól láttam, mivel a szemből jövők szerencsére időben jelezték hogy bizony nemcsak ők vannak ott, hanem a kis sunyi gennyládák is ott bujkálnak valahol.
Bizony… elbújtak a bekötőúton, és onnan filmezték a Mezőnyárád felől érkezőket. Mivel egy hosszan belátható egyenes szakaszról beszélünk, ahol láthatóan semmiféle munkavégzés nem volt, bizony ha nem jeleznek akkor nem igen tartottam volna az indokolatlan 60-as tempót, és sokba került volna.
Amit az egészben undorítónak találok,és lehet hogy összeesküvés elmélet szagúnak fog tűnni, de nekem az az érzésem volt, mintha a közútkezelő és a pénzbehajtó banda összedolgozott volna:
- Hé srácok. Baszogat az államkassza hogy kevés a beszedett bírság, bele kéne húznunk.
- És hogy segíthetünk?
- Tegyetek már ki 2db 60-as táblát mintha útmunkálatok folynának, mi meg kiállunk fotózni. De jó messze, egymástól, hátha mire ideérnek már nem bírják idegekkel és felgyorsulnak 90-re. És küldjetek már ki egy szabad autót is hogy tényleg úgy tűnjön mint ha dolgoznátok is, és így a mi rejtek autónkra is azt hiszik hogy hozzátok tartozik. Így le is vagyunk védve hogy nem kamu kitáblázás volt, hiszen kint voltatok a területen, és jobban el is tudunk bújni. Tuti kaszálás!
- Rendben!
A térképen az A pont a Mezőnyárád felől érkezőknek kihelyezett tábla helyét, a B pont a közútkezelős Transporter, a C pont a fotósok, a D pedig a Mezőkövesd felől érkezőknek kihelyezett 60-as tábla helyét mutatja.
Nagyon köszönöm a szemből jövőknek hogy figyelmeztettek, és megóvtak egy minimum 30ezres kiadástól. Bár a módszer után a félsz még mindig kicsit bennem van, hogy mivan ha a rohadékok kitettek egy 40-es háromlábút azt fotózták le, és utána kicserélték 60-asra?! Amilyen gennyes módszerrel végezték ezt a kaszálást, ezen sem lepődnék meg!
Tehát ha valaki az országban bárhol közútkezelőt lát, javaslom hogy nagyon nézzen körül, mert lesben állhatnak ezek a férgek!!!
Mindenkinek baleset, és extra kiadásoktól mentes közlekedést kívánok!
Az utolsó 100 komment: