Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Útépítésnek álcázott sebességmérés

2012.08.03. 07:36 :: Don Blasius

Néhány hete már téma volt, hogy útépítések befejeztével egész hosszú szakaszokon nem távolítják el rögtön a sebességkorlátozó táblákat, és ez jó terep lehet a rendőröknek pénzszedésre. Ezúttal Gab. kissé ingerült (azt hiszem, jogosan) levele landolt nálunk, mivel máshol látta is ezt a jelenséget. Szerinte még ráadásul össze is játszanak a rendőrök a közútkezelőkkel. Ha a cél a pénzszedés, akkor azt tényleg jól szolgálja, de a közlekedésbiztonságnak nem válik hasznára, hogy ilyesmivel sorra idegesítik fel az autósokat.

Tegnap jöttem haza vidéki rokonoktól és egy szakaszon a 3-as főutat vettem igénybe. Sok gennyes dolgot láttam már, de amibe tegnap botlottam az kiverte a biztosítékot! Azt ugye már sokan tapasztaltuk hogy a traffipaxozás az esetek 95%-ban nem a balesetmegelőzés érdekében és az azt indokolt útszakaszokon történik, hanem egyértelműen pénzbehajtási módszerrel. Kint felejtett tábláknál, településekről kivezető útszakaszokon ahol az ember már elhagyta az utolsó házat és fel mer gyorsulni 70-re, de a lakott település vége tábla előtt. Stb.. stb.. Tudjuk jól hogy a pénzbehajtók felettébb leleményesek a módszereket illetően. De amit tegnap, olyat eddig még sosem tapasztaltam, és akár összeesküvés elmélet gyártásra is alkalmas lehet.

Mellékelem a google maps-en bejelölt helyet is.


Nagyobb térképre váltás

Helyszín Mezőnyárád és Mezőkövesd között a 3-as főút, egy elég hosszú egyenes szakasz két enyhe ívvel a végein. Ezekbe az ívekbe helyeztek ki mindkét irányból egy-egy háromlábú 60-as korlátozó táblát. Mintha dolgoznának az útszakaszon, persze munkások sehol. Mezőnyárád felől haladva, a kihelyezett táblától 1,8 kilométerre van egy bekötőút jobbra valami gazdasághoz. Ezzel a bekötőúttal szemben, félrehúzódva az út szélére  állt egy közútkezelős narancssárga Transporter, de munkások sehol, illetve bent ültek a Transporterben, és újságot olvasgattak. Jól láttam, mivel a szemből jövők szerencsére időben jelezték hogy bizony nemcsak ők vannak ott, hanem a kis sunyi gennyládák is ott bujkálnak valahol.

Bizony… elbújtak a bekötőúton, és onnan filmezték a Mezőnyárád felől érkezőket. Mivel egy hosszan belátható egyenes szakaszról beszélünk, ahol láthatóan semmiféle munkavégzés nem volt, bizony ha nem jeleznek akkor nem igen tartottam volna az indokolatlan 60-as tempót, és sokba került volna.

Amit az egészben undorítónak találok,és lehet hogy összeesküvés elmélet szagúnak fog tűnni, de nekem az az érzésem volt, mintha a közútkezelő és a pénzbehajtó banda összedolgozott volna:  

- Hé srácok. Baszogat az államkassza hogy kevés a beszedett bírság, bele kéne húznunk.

- És hogy segíthetünk?

- Tegyetek már ki 2db 60-as táblát mintha útmunkálatok folynának, mi meg kiállunk fotózni. De jó messze, egymástól, hátha mire ideérnek már nem bírják idegekkel és felgyorsulnak 90-re. És küldjetek már ki egy szabad autót is hogy tényleg úgy tűnjön mint ha dolgoznátok is, és így a mi rejtek autónkra is azt hiszik hogy hozzátok tartozik.  Így le is vagyunk védve hogy nem kamu kitáblázás volt, hiszen kint voltatok a területen, és jobban el is tudunk bújni. Tuti kaszálás!  

- Rendben!

A térképen az A pont a Mezőnyárád felől érkezőknek kihelyezett tábla helyét, a B pont a közútkezelős Transporter, a C pont a fotósok, a D pedig a Mezőkövesd felől érkezőknek kihelyezett 60-as tábla helyét mutatja.

Nagyon köszönöm a szemből jövőknek hogy figyelmeztettek, és megóvtak egy minimum 30ezres kiadástól. Bár a módszer után a félsz még mindig kicsit bennem van, hogy mivan ha a rohadékok kitettek egy 40-es háromlábút azt fotózták le, és utána kicserélték 60-asra?! Amilyen gennyes módszerrel végezték ezt a kaszálást, ezen sem lepődnék meg!

Tehát ha valaki az országban bárhol közútkezelőt lát, javaslom hogy nagyon nézzen körül, mert lesben állhatnak ezek a férgek!!!

Mindenkinek baleset, és extra kiadásoktól mentes közlekedést kívánok!

289 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó rendőr büntetés tábla gyorshajtás lehúzás traffipax útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D4D 2012.08.03. 14:24:05

@dr. mesterseges szinezek:

egy tekintet alá esne a késedelemért anyagi felelősséggel tartozó közhivatallal,

- Ha a német adóhivatal valami miatt 2 nappal később utalja vissza az ÁFÁt (Nagyon ritka eset), akkor automatikusan küldi a pénzzel a kamatot is.

D4D 2012.08.03. 14:26:55

@Don Quixote de la Ferko:

30-as táblát nem tesznek ki szórakozásból.

Nem az autós dolga elbírálni, hogy az jó oda vagy nem.

Megnyugtatlak, engem is zavar, ha hajnali ötkor a bezárt iskola előtt harminccal kell menni,

- Gratulálok! Szépen meg is cáfoltad magadat!

D4D 2012.08.03. 14:28:02

@Karipapa01: Jogos! (És szép elegáns riposzt)

Sajnos megítélésem szerint pont a jogsihoz jutással van a baj. Túl könnyű.

D4D 2012.08.03. 14:32:57

@ingyenebed: Én az objektív felelősség mintájára bevezetném az objektív veszélyeztetés fogalmát.

A veszélyeztetés már eddig is egy objektív fogalom volt a KRESZ-ben.

".. Másik közlekedőt haladási iránya és/vagy sebessége hirtelen megváltoztatására kényszerít..."

Ezt elég nehéz ráhúzni arra az esetre, mikor éjjel 2-kor a nyíl egyenes úton valaki 40 helyett 72-vel ment (kollégám).

qwertzu 2012.08.03. 14:33:31

@horex: Én meg a Kápolnásnyékről járok az agárdi szabadstrandra, és a mellette lévő Lidl-be, meg Gárdony központjába, hetente kétszer-háromszor.

Ellenben. Nem sértésként mondom, de ha Budapestről a Balatonra az M7 helyett a hetesen mész, akkor megérdemled. Simán megéri a 10 napos matrica. Ha spórolni akarsz, akkor a pályán folyamatosan a külsőben haladva 90-el kb. megspórolod azt az üzemanyagot, amit a főúton a sok gyorsítás-lassítás miatt elbaszol, és sokkal gyorsabb (ha nincs baleset).
Ja és a havi matrica olcsóbb mint 2 darab heti.

Windchill 2012.08.03. 14:34:17

@-HVC-:

"Te agymosott, könyökvédős, szemellenzős, viktorhívő bürokrata, válaszolok neked."

Hülyeségedet más sem bizonyítja jobban, minthogy ezt feltételezed. :-D Szánalmas alak vagy, aki csak itt mer trollkodni, s hiperagresszív fröcsögésbe kezd minden eltérő vélemény esetén. A való életben valószínűleg beszari alak vagy.

"1. Bár tudom, hogy nálatok nem szokás, de tételezz fel légy szíves némi értelmet a forgalomban résztvevő emberekről."

Ezt elég nehéz, főleg, ha a hozzászólásodat nézzük.

"2. A gyorshajtás az nem _gyors_ hajtás, ha kintfelejtetek "véletlenül" egy harmincas táblát egy minden értelmes ember által (nem tudom közéjük tartozol-e) értelmetlennek nyílvánított helyen. "

Te tényleg ennyire hülye vagy? Nem tudsz a sorok között olvasni? Esetleg kicsit megpróbálkoznál vele te ordináré barom? Senki sem erről beszél, nem erről van szó. Arról van szó, hogy az "értelmetlen" a szánalmas kis szubjektív agyadban él csak, s ha 10-ből egyszer neadjisten mégiscsak volt értelme, akkor a te beledet kell feltakarítani utólag a szalagkorlátról. Amit - jé - én fizetek.

"3. Első mondat: Ismét csak azt tudom mondani: Legyetek szívesek nem megpróbálni zombivá tenni a népet. TI vagytok értünk és nem fordítva. Ahhoz, hogy sokszor triviális dolgokat meg tudjon ítélni egy "közember", nem mindig kell közlekedésmérnöki diploma, vagy urambátyám pozíció a rendőrségnél..."

El vagy tévedve, se nem rendőr, se nem politikus nem vagyok. Az ok nélküli vizsgáztatás lényege pont a népnevelés lenne - Ausztriában a magadfajtákat már rég kilőtték volna a Holdra...

Valószínűleg amikor lemeszel egy közeg, te kussolsz durcásan, s csak utána jössz ilyen helyekre fröcsögni, s nem adod be, hogy nem gyorshajtás, meg egy sör még nem alkohol.

D4D 2012.08.03. 14:36:15

@qwertzu: @horex:

Legutolsó emlékeim szerint Már az M7 bekötő elött kezdődik a 70, majd 60, majd a Cápától nagyjából 40 Agárd végéig, majd Dinnyésig 60 vagy 70.

Ezzel szemben az alsó úton végig 50.

A 40 a70-esen teljesen felesleges.

prérikutya 2012.08.03. 14:40:15

@-HVC-:

1. Bár tudom, hogy nálatok nem szokás, de tételezz fel légy szíves némi értelmet a forgalomban résztvevő emberekről.

Milyen értelmet akarsz feltételezni, amikor egy KRESZ vizsgán az autósok 70-80 %-a elvérezne? Ja, hogy közlekedésmérnöknek mindenki fasza, de a közlekedési szabályok már meghaladják a képességüket?

2. A gyorshajtás az nem _gyors_ hajtás, ha kintfelejtetek "véletlenül" egy harmincas táblát egy minden értelmes ember által (nem tudom közéjük tartozol-e) értelmetlennek nyílvánított helyen. Pl. egy felújított főúton, ahol véget ért az építkezés. Nos ha ekkor t. tisztelő állampolgár módjára 30-cal mész, sokszor vagy megkockáztatod, hogy belédrombolnak, vagy leszorítanak és megvernek. És NE gyere azzal, hogy ilyenkor forduljak jogorvoslatért... mert egy összetört autó megjavítva sem lesz eredeti állapotú. A sebekről nem beszélve.

Ezért kell lakó-pihenő övezetben 100-zal közlekedni. Hamarabb túljutsz a kereszteződésen, így kisebb az esélye, hogy összetörjenek.:-)

3. Az utakon a szabályokat is úgy kéne kialakítani, hogy az emberek érdekeit szolgálja.

Akkor vizsgáljuk meg a konkrét esetet. A max. sebesség ott 90 km/h. A korlátozás 60 km/h. Sebességmérés esetén az aktuális kormányrendelet alapján 15 km/h túllépés esetén indul közigazgatási eljárás. Ha ehhez hozzátesszük a sebességmérő tévedését, amit az autós javára kell elbírálni, akkor rájöhetünk, hogy a 60-as korlátozásnál kb. 78 km/h sebességig nem történik semmi (kivéve, ha megállítanak, de az manapság már nem divat).

Szóval kinek az érdekeit szolgálják a szabályok?

Akinek meg a 60-as korlátozásnál nem elég a közel 80-as tempó (ott ahol 90 a max.), az fizessen csak.

EMP 2012.08.03. 14:40:42

Azert az is szep, hogy ha esetleg be akarnad tartani az osszes sebessegkorlatozast akkor meg a mogotted jovok letolnak a f@szba, mert az tuti hogy 10-bol te vagy az egyetlen aki koveti a tablakat...

qwertzu 2012.08.03. 14:41:10

@D4D: Holnap mostmár megnézem. A cápánál szerintem tuti nincs még 40, és az agárdi Aldinál már nincs 40.

D4D 2012.08.03. 14:42:38

@qwertzu:

ha Budapestről a Balatonra az M7 helyett a hetesen mész, akkor megérdemled. Simán megéri a 10 napos matrica.

2975 Ft. Ez 7 liter üzemanyag.
Ha 90-el megyek a pályán, akkor fogyaszt 4,5-5 litert. Velence oda-vissza 100 km. Ha araszolok, se eszik meg a kocsim 12 litert, max 9-et. Tehát talán két hétvégén megspórolom a különbözetet.

Viszont a 9 literes fogyasztáshoz is lépésben kellene mennem Pettend és Tárnok között végig.

D4D 2012.08.03. 14:43:50

@Windchill:

Ausztriában a magadfajtákat már rég kilőtték volna a Holdra...

Ausztriában nincs is kinnt ok nélkül tábla, mert ott már telekszomszédok lennétek a Holdon.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 14:43:55

@qwertzu:
Lehet igazad
mert akkor bizonyára jobban ismered azt a terepet

A matricával is, de ez olyan "csakazértse" mód nálam
Persze a zsebem bánja. Lehet legközelebb kipróbálom az M7-et

D4D 2012.08.03. 14:44:44

@qwertzu:

Én 2 éve nem voltam arra.

qwertzu 2012.08.03. 14:45:41

@D4D: Azt nem is állitom, hogy a Budapest - Velence feltétlenül megéri, de Budapest - Balaton biztosan.

D4D 2012.08.03. 14:47:18

@qwertzu:

Még az elkerülőkre:

M7-en rendszeresen baleset van vasárnap du. hazafelé, csak az a kérdés, Velence elött vagy után.

Veszprém körgyűrűn 12. (TIZENKETTEDIK!!!) lámpaváltásra tudsz csak az Almádi lámpán átmenni. A városon keresztül 6-7 perc, és szabályos vagy.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 14:48:43

@D4D:
Nem tudván az uj pályadijakat , irtam hogy kipróbálom
de
pályán 6L-rel el lehet menni tempomattal, az állandó lakott területen viszont 12L körül fogyasztok
Viszont csak "kényelmesebb", biztonságosabb az autópálya

D4D 2012.08.03. 14:51:51

@qwertzu: Én Törökbálintról Akarattya kihajtóig elérek 24 perc alatt, de utána a 71-esen rengeteget veszítek, főleg Almádiban és Füreden.

Ezért a 8-ason járok. Fehérvárig meg hátul megyek, nem a 70-esen. Így másfél óra, kb. 85 km/h-s átlag háztól házig.

Feltham 2012.08.03. 14:51:58

Ki az a huje aki Magyarorszagon magyar rendszammal gyorsan hajt? Nekem mar 5 eve nincs magyar rendszamu autom. :)
ui: Nem a rendorok hibaja, hogy az okatas olyan primitiv szinvonalu, hogy ennyi inteligenciara futott nekik. A tisztesseges ertelmiseg mar reg elhagyta az orszagot, mert magyarorszagon egyedul becsuletesen nem lehet megelni, minden masban pedig a lehetosegek hazaja.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 14:52:49

@qwertzu:
Bp-B.kenese, Polgárdi után van még elég lakott terület

Szoval a fene se tudja már, hogy lehet spórolni

D4D 2012.08.03. 14:52:59

@horex:

6 liter - 12 liter

Kocsija válogatja. Nekem az a legjobb, ha országút van, és 110-nél nem bírok többet menni. Ilyenkor 5,5-6,0.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 14:58:41

@Feltham:
Az nem baj ha kimentél, csak ne pofázz "haza"
mert itt sem hulye mindenki, vagy te is ugyanilyen hulye voltál

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 15:00:06

@D4D:

Mitsubishi automata , kieszi a zsebem városban/is/ akárhogy óvatoskodok

Feltham 2012.08.03. 15:08:59

@horex: Te ezek szerint biztos rendor vagy, mert en a rendorok oktatasarol beszeltem, es a becsuletes nem hulyekrol.

dr. Bubó 2012.08.03. 15:21:22

@Windchill: csak szólok hogy én is egy po:csnek tartalak...

dr. Bubó 2012.08.03. 15:23:05

@qwertzu: a 40 es szakasz elég rövid... vagy 400-500 méter

de a sok po:cs nem tuggya hogy a kereszteződés felolgya...
meg a rendőrörs is ott van így fosnak...

de tök mindegy szépen lehet előzni 70 nel a 40 eseket ...

dr. Bubó 2012.08.03. 15:25:21

@D4D: ez baromság... ha a 7esen megyek akkor 70-90 nel 4 litert fogyaszt, vagyyis ehhez képest nézd...

és amikor én menetem araszolás még soha nem volt, sem dugó...

van 2 lámpa, anyni... azok nagyon balf@sz lámpák de ott is lehet csorogni...

Feltham 2012.08.03. 15:25:39

@Windchill: csak szólok hogy én is egy po:csnek tartalak... (pedig meg el sem olvastam mit irtal) meghozza egy ritka nagy budos pocsnek

ToF 2012.08.03. 15:30:22

@Hubapapa: Lásd az 1988.évi I. törvény ide vonatkozó passzusát. Kolátozni csak ott és adig, amig annak konkrét alapja van. Ha két órára leszállnak, fordítsák el a táblát. Amikor újra kezd, vissza. Mert a közlekedés egy jogviszony. Az indokolatlan korlátozás károkozás, amire a Polgári Törvénykönyv (PTK) megfelelő alkalmazása mellett a közútkezelő kártérítéssel felel. Csak kell néhány tökös ügyvéd. Más: A jogszabállyal ellentétes forgalomszabályozás felelősséigi köre a BTK-ra (Büntető Törvénykönyv) tartozik. Minden tábla elhelyezése és eltávolítása: először a hatáskör gyakorlója utasítást ad ki, a végrehajtó jegyzőkönyvet állít ki, lefotózza előtte-utána. Ha a állampolgári bejelentésre a hatáskör gyakorlója nem reagál, bűncselekményt követ el. Ha erre visszavezethetően baleset történik, az ügyintéző és konkrétan az ügyintéző és nem a hivatal vagy szerv az alanya a büntető eljárásnak. Ha van egy tökös, a szakterület joganyagát ismerő ügyész és bíró, hát bizony illetékes elvtárs bevonulhat a kóterba.

dr. Bubó 2012.08.03. 15:33:12

@ToF: ez elvileg lehet igaz, de...

a fides előadót a fides ügyész és a fides bíró nem marasztalja el...

veszéjes precedens lenne ha a "hivatalnok hibázik" megálna...

akkor akár a bíró is felelősségre vonható lenne, akár...

szval ez a rencer lényegéből fakadóan kizárt... gyakorlatilag

Elmondom a lényegest 2012.08.03. 15:42:09

@Like a Sir: Még nem, de nagyon hiányoljuk már őket. (lehet, hogy a nappali műszak még a bokorban ücsörög, az éjszakai műszak meg most piheni ki a pénzes borítékok cipelésének fáradalmait..)

Feltham 2012.08.03. 15:42:22

@Windchill: Orulok, hogy leteznek boldog pocsok is, mint te. Ha boldogtalan is lennel nem csak pocs akkor tenyleg nem maradna mas lehetoseged, mint veget vetni nyomorult eletednek. :)

Windchill 2012.08.03. 15:44:16

@Feltham:

Te a három kategóriából hova tartozol?

safranek 2012.08.03. 15:45:07

"a traffipaxozás az esetek 95%-ban nem a balesetmegelőzés érdekében"

Ebben téved a levélíró. A sebességhatárt nem csak ott kell betartani, ahol különösen veszélyes, hanem mindenhol!

Érdekes, hogy ha megnézzük a különböző esetekben a rendörséghez/apeh-hoz/hatósághoz való hozzáállásunkat. Két eset van:
miért vannak ott, miért cseszegetnek engem?
miért nincsenek ott, miért nem cseszegetnek valakit?
Ha velünk foglalkoznak akkor felháborodunk, hogy miért, még akkor is ha tényleg szabályt szegtünk. Ha minket és sérelem, akkor meg azon vagyunk kiakadva, hogy miért nem kapják el bármi áron az illetőt.
Miért nincs minden méteren kamera, ha minket rabol ki a zsebes. Miért van annyi kamera, engem ugyan ne figyeljenek meg!
Ha pl ebben az esetben egy notórius gyórshajtót kellene elkapni és az elmenekül, akkor felháborodunk, hogy miért nem játszanak össze. Most meg azon háborgunk, hogy miért teszik (már ha tényleg így történt).

Feltham 2012.08.03. 15:54:12

@Windchill: Te kis tudatlan. Ki mondta, hogy csak 3 kategoria van. Ha egy irasban a tobbi kategoria nincs megemlitve akkor szerinted nem is letezik? Te jo eg, most mar nem csodalom, hogy olyan sokan gondoljuk, hogy pocs vagy.

Windchill 2012.08.03. 15:59:28

Azért megsúgnád, mivel vívtam ki ezt az ellenszenvet? Hogy felkaptam a vizet HVC színvonalas és személyeskedő litániájára? Vagy mert esetleg nem értek egyet a szent véleményeddel? Jelzem, eddig azok akadtak ki, akik azzal zárták le a vitát, hogy "pöcs vagy", ez ugyanis könnyebb, mint érvelni, vagy gondolkodni, ezt is megértem.

Elmondom a lényegest 2012.08.03. 16:04:31

@főkolompos: "ezernyi lehetőség van arra, hogy miért volt éppen mindenki az autóban...
"
Mondjuk úgy kb 300-at felsorolhatnál, azzal is beérnénk.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.08.03. 16:08:34

poszter:"Tehát ha valaki az országban bárhol közútkezelőt lát, javaslom hogy nagyon nézzen körül, mert lesben állhatnak ezek a férgek!!!"

Rosszul mondod, fiacskám. Ne a körülnézéssel foglalkozzon, hanem LASSÍTSON. Kár, hogy sok hozzád hasonló fazon rendelkezik jogosítvánnyal...

Feltham 2012.08.03. 16:19:41

@Windchill: Valasz: A letzeseddel.
Megis mikor lattal olyat, hogy a kommentek megbeszelesek voltak. Mindenki csak mondja a magaet es okoskodik. A butak meg meg fel is kapjak a vizet masok kommentjein. Muhaha!!!

hörgőszelep (törölt) 2012.08.03. 16:25:04

Ne keseredjetek el! Kb. 20 éve nem nézek magyar TV-t - én már csak ilyen idegenszívű vagyok , megútáltam őket időben !-. Szóval a német adók teli vannak olyan panaszkodókkal, akik elmondják, hogy az önkormányzatok veszik a kamerát, mint a cukrot, ugyanis a legjobb pénzkeresési módszer. Ráadásul olyan helyeken mérnek, ahol az életben még nem volt baleset és nagy valószínűséggel nem is lesz!! Azonban van egy karakán ügyvédnő, aki "Vigyázz, mérnek!" táblával kiáll a trafipaxok elé, hogy értesítse a gyanútlan vezetőket.Na, ez is Németország.

Sixday 2012.08.03. 16:31:35

@A fidesz a betegek kiirtására készül:
Látom kiütközött a kultúra meg hogy ez volt az összes értelmes reakció amit ki tudtál magadból erőltetni a felvetett problémával kapcsolatban. Változatlanul fenntartom: először rakjál a biciklis haverjaid háza táján rendet mert az összes gyökér baszik megállni a pirosnál. Na majd ha ez megvolt akkor utána ugass a motorosokra :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.08.03. 17:25:11

Ritkán látni ennyi hülyét, mint most itt.

ijontichy 2012.08.03. 17:57:27

@Hubapapa: A tapasztalat azt mutatja, hogy ebben az országban azért (is) merészelnek efféléket tenni, mert túl sok van "belőled".
Lóizé a seggükbe. A tekintélyért meg kell dolgozni, az elvtelen tekintélytisztelet meg le van tojva. Amióta Ellopcsy pénzigényei irányítják az országot, sajnos nem tudom a konteókat kiröhögni.

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.03. 18:07:55

@Sixday: egy faszfejjel mi okom lenne kulturáltan beszélni. Egy eltaposnivaló férget látok benned, semmi mást.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.08.03. 18:18:16

@A fidesz a betegek kiirtására készül: és a többiek:
Ti a való életben is ekkora intelligenciával rendelkeztek, vagy csak ide jártok levezetni a feszültséget?

nighthun 2012.08.03. 19:03:46

Kis észrevétel kedves blogíró.
Ahol a traffipaxos kocsi állt ott pénteken reggel 7 órakor meghalt 2 ember.Transzporterrel belerohantak egy épp oda bekanyarodó tápos kamionba.A sebességet jelzi hogy a féknyom hosszabb mint egy fehér bóják közti távolság és még ekkora fékezésnél is alászorult a kamion hátulja alá a kocsi.
Azon a szakaszon Mezőkövesdtől Mezőnyárádig már legalább 15-en meghaltak ott ahol most volt a baleset legalább 5-en már.
Legfeljebb a Miskolc felé menőket tudta egyébként bemérni mert az általad A jelű 60-as tábla után kb. 200m-rel abban az oldalban van egy becsatlakozó aszfaltozott út és az feloldja a 60-as táblát mivel nem volt a táblán semmi távolságjelzés pl.2km.Javítson ki valaki ha nem jól tudom a KRESZT.Így mivel a becsatlakozó út után nem volt megint kitéve a 60-as tábla így aki Miskolc felől ment azt nem büntetheti meg a 60 túllépésérét.

-HVC- 2012.08.03. 19:07:51

@prérikutya:

"Milyen értelmet akarsz feltételezni, amikor egy KRESZ vizsgán az autósok 70-80 %-a elvérezne?"

Nézd, én ezt nem így látom.

Ja, hogy közlekedésmérnöknek mindenki fasza, de a közlekedési szabályok már meghaladják a képességüket?"

És ezt sem. Itt most nem vasútipálya-tervezésről van szó, hanem arról, hogy ha az emberek többsége józan paraszti ésszel valamit irreálisnak talál, abban _lehet_ valami. Én be szoktam tartani a sebességkorlátozásokat (még sosem kaptam emiatt csekket), mielőtt félreérted.

"Ezért kell lakó-pihenő övezetben 100-zal közlekedni. Hamarabb túljutsz a kereszteződésen, így kisebb az esélye, hogy összetörjenek.:-)"

Ilyet meg ki mondott? A sunyi pénzbehajtásról és a "kintfelejtett" 30-as táblákról írtam.

"Akkor vizsgáljuk meg a konkrét esetet. A max. sebesség ott 90 km/h. A korlátozás 60 km/h. Sebességmérés esetén az aktuális kormányrendelet alapján 15 km/h túllépés esetén indul közigazgatási eljárás. Ha ehhez hozzátesszük a sebességmérő tévedését, amit az autós javára kell elbírálni, akkor rájöhetünk, hogy a 60-as korlátozásnál kb. 78 km/h sebességig nem történik semmi (kivéve, ha megállítanak, de az manapság már nem divat)."

Ebben sincs semmi kivetnivaló, nem is erről írtam.

"Szóval kinek az érdekeit szolgálják a szabályok?"

Nem is elsősorban a szabályokról, hanem a bírságoláso (pénzbehajtási) szokásokról írtam.

"Akinek meg a 60-as korlátozásnál nem elég a közel 80-as tempó (ott ahol 90 a max.), az fizessen csak."

Ezzel én is egyetértek.

-HVC- 2012.08.03. 19:17:19

@Windchill: Nézd, nem szokásom másokba belekötni, csak ha valaki ennyire bicskanyitogatóan ellenzős, mint te, a "Minden jó, ahogy van, a rendőrség ellenőrizzen csak és tegyen ki csapdákat mindenfelé, merazjó." véleményeddel. Akármennyire is próbálod megkérdőjelezni az értelmi képességeimet. Ahogy a Párt teszi manapság "a zemberekkel". Nem mellesleg tőlük jön ez az autósok b...ogatása mentalitás is.

Ha már Ausztiát emlegeted: Nyugatabbra 1. nem szokás ok nélkül ellenőrizni, nagyrészt csak indokolt (veszélyes) helyeken van traffipax is. 2. Másrészről a bírság mértéke nem túl magas sebességátlépésnél töredéke a Magyarországon bevezetett bírságoknak. Mondjuk Ausztiában nincs is előírva a rendőrségnek, hogy hány millió eurót hajtson be évente.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.03. 19:40:06

@D4D:
Gratulálok Funkcionális analfabéta vagy. Azt is írtam utána, hogy betartom.

Örülök, hogy segíthettem. Szólj, ha még valamit nem tudtál felfogni a 3 mondatból.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.03. 19:41:18

@king4aday:

Így van. Akinek nem felel meg a hazai verzió, az keresse meg az ombudsmanóját, oszt lehet reklamálni.

Nem itt kell hisztériázni, ez senkit nem érdekel.

BORZALOMFÖNÖKSÉG by subba dirty detty 2012.08.03. 20:35:55

Nem nagy mutatvány kivitelezni.
A trafiban milliárdok vannak.
12 óra alatt 2 rendőr 150 felvételt is készíthet. Csak utána kell számolni.
Találkozik a közút vezetője, valamint valami nagykutya a másik oldalról.
Megbeszélik, hogy a szlogen ez lesz:
"az útjavító munkások jelezték, hogy sok autós fittyet hány az útépítéses sebességkorlátozó táblákra, és nagy sebbességgel közlekednek azon az úton, ahol munkások dolgoznak"

nol.hu/belfold/20120303-a_tolvajok_atirhatjak_a_szabalyokat_

Következő snitt:
Szolgálunk és védünk!
A rendőrség közbelép a személybiztonság érdekében és védelmező traffipax sugarat bocsájt ki a munkások védelme érdekében.
/kár, hogy nem preventív jelleggel, hanem elbújva, így aztán a gyorshajtó egy hónap múlva esetleg el is gondolkozik, hogy lassabban kellett volna menni/
A terv sikerült, a munkások nem rettegnek /statisztika szerint/, a vezetők egy kapcsolatápolási találkozáson megveregetik egymás vállát a keresett milliárdok miatt.
Kész.
Bujkálunk és mérünk!

-HVC- 2012.08.03. 20:49:16

@BORZALOMFÖNÖKSÉG by subba dirty detty: Előre egy jobb (élhetőbb) ország érdekében! Hajrá!

D4D 2012.08.03. 21:17:11

@D4D:
sehol sem írtam, hogy túlléped. A funkcionális analfabéta te vagy. Mindössze rávilágítottam, hogy saját állításodat saját magad cáfoltad meg.

D4D 2012.08.03. 21:18:15

@Don Quixote de la Ferko:

sehol sem írtam, hogy túlléped. A funkcionális analfabéta te vagy. Mindössze rávilágítottam, hogy saját állításodat saját magad cáfoltad meg.

FDToth 2012.08.03. 22:53:53

Nemrégiben büntetek 30 rongyra, mert fizikailag vége a településnek, de a tábla viért jóval kijjebb van egy 2 sávos úton...
Én hibám, gyorsan mentem, egyértelmű. De kipróbálom: kíváncsi vagyok, hogy ha kérek egy csekket 40eFt-ről azzal az indokkal, hogy adakozni akarok egy 10-est, akkor küldenek-e újat, egyáltalán engednek többet befizetni?

Madár Fokker 2012.08.03. 23:05:52

Tegnap este volt szerencsém átélni és elszenvedni azt az ámokfutást, amit a román és moldáv rendszámos kisbuszok utánfutókkal és trélerekkel rendeztek a 4-esen nyugat fele. (A határőr szerint ez a forgalom csütörtök este teljesen normális.) Ha a hajdú-bihari és szolnoki rendőrök kijöttek volna két civil kocsival az útra, igen komoly összegeket be tudtak volna gyűjteni. És a gyorshajtás lett volna még a legenyhébb indok. Amúgy még a román szakaszon kétszer kellett közel állóra fékeznem és lehúzódnom a padkára. Szóval a gyorshajtás mellett lennének sokkal jobban jövedelmező bevételi források, csak ahhoz nem lenne elég megállni az út szélén.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.08.04. 00:05:56

A topicban legalább 3-4 olyan apróság van amivel nem tudok egyetérteni. Az egyik az iskola előtti 30as tábla esete. Sokan azt mondjuk, a bezárt iskola előtt éjjel pl. értelmetlen. Szerintem a legtöbb esetben a nap 24 órájában felesleges a 30as tábla, mert ahol általános iskola van, az többnyire a lakó-, pihenőövezet kategória. Szép kék tábla amit nem is old a kereszteződés, stb. és körbe lehet vele rakni a környéket... És ugyanúgy 30as korlátozás.

Ha a 30as tábla kerül ki, én is azon gondolkodnék éjjel felesleges. Ha a lakó pihenő övezet van kinn és éjjel a részeg fiatal is kinn tántoroghat az úttesten, erre a bizalmi elv miatt is fel kell készülni, stb. akkor rögtön tudatosul a 30as korlátozás oka. Lőn csoda, azt kevésbé tartanák indokolatlannak, kevésbé bírálnák felül, javulna a közlekedési morál.

Ugye senki sem lepődne meg, ha ugyanez a tábla kinn lenne Velence és Agárd határában is, mert tényleg pihenni járnak oda az emberek, stb. a strandolók gumimatracostól előfordulnak az úttesten.

Most mindenki azt mondta veszélytelen hely, indokolatlan ott a dolog. És ő látná azt, ha oka lett volna a korlátozásnak. Valójában akadt ott nemrég egy újabb halálos baleset, akadt ott helyreállítani való, és indokolt a környéket a veszélyre figyelmeztető táblákkal is megszórni, stb.

De ugye táblázgatás előtt tervezni kell. A tervezéshez kimegy egy mérnökcsapat, hol méricskél, hol az autóban ülve számol, rajzol, stb. ehhez indokolt a sebességkorlátozás.

Szólnak a rendőrségnek. Ahol halálos baleset szokott lenni, ott dolgoznak is, amíg nincs végleges megoldás addig ideiglenesen lesz letáblázva. Ha van trafi és az autósok jelzik egymásnak talán nem csapják el a mérnököket...

Akik jelezték, hogy ők okosok látnának előre mindent azok közül ki az aki az adott útszakasz kapcsán előre meglátná a kocsiból, miért érzik veszélyesnek (sok halálos baleset, azok oka), hogy miért tervezget ott a közútkezelő, miért akarnak táblázni? Hogy ezt miért fedezi a trafi.

De nem csak itt nehéz ám látni a tábla okát. Vegyünk egy teljesen egyszerű, felettébb gyakori okot. Az, hogy sokan az autóálya helyett a főutat választják növeli a települések forgalmát, sok balesetben érintettek az ilyen átutazók. Ha már van autópálya indokolt arra terelni a tranzit forgalmat. Ehhez forgalomszervezési eszközként megengedett eszköz a sebességkorlátozás (de az út körforgalommal teleszórása is).

Hogy ez a faluban 30-as, 40-es tábla, vagy mivel a helyi forgalmat ne akarják szivatni az országút sok szakaszán 70es tábla (busz is csak annyival megy), amerre a helyiek nem járnak munkába, az mindegy. A tábla jogszerű kitételének az oka, hogy megszűrjék az indokolatlan tranzitforgalmat, és ezzel előzzenek meg baleseteket.

"Mióta az útépítés miatt 60as tábla van a főúton, nincs akkora forgalom, nem veszélyes a főút a faluban" c. helyez konstatálása könnyen vezet oda, hogy az eredetileg ideiglenes 60as forgalomszervezési okból véglegesre cserélődik. Te azt látod, hogy az útépítés miatt rakták ki, de már évek óta kinn van, útépítés nélkül. Aki döntött a véglegesről jól tudja mit és miért csinált. De vajon az autóból ülve ezt is látod, figyelembe is veszed?

Végül a pénzbehajtásról: Ezek a szabálysértések, a környezetszennyezés, az üdülőöveteben lévő forgalom (árt az idegenforgalomnak), a balesetek (egészségügy költségei, kieső munkaerő, stb), stb. az országnak, a gazdaságnak hatalmas károkat okoznak. Azt mondani, hogy ezeket a károkat fizessék ki kamatostól a gyorshajtók, szabályszegők indokolt. Igen, a szabályszegés megfékezésére szükséges trafi, stb. költségeivel együtt.

Azt mondani, hogyha a szabályszegők miatt munkából kiesők házát elviszi a bank, akkor ne legyünk tekintettel a szabályszegők házára, anyagi helyzetére sem, bizony sajnos szintén logikus. Ha az összes szabálysértések miatti költséget, elmaradt hasznot be akarnánk szedni a gyorshajtóktól kamatostól, és nem érdekelne kit tesz tönkre egy akár a mostani többszörösére rúgó bírság, az valóban pénzbehajtás is lenne, méghozzá brutálisan kemény. De cseppet sem lenne indokolatlan.

Mindenesetre a sebességkorlátozások indoklása szerintem bőven lehet közérdekű adat, mint a trafipax kihelyezésének oka is. Érdekes lenne, ha ezek az adatok egy adatbázisba kerülnének, és egy nyilvános honlapon kereshetőek lennének.

Sok érdekes lekérdezés lehetne. Érdekes lenne megtudni, hogy mely okból való sebességkorlátozás esetén mennyi a trafis mérések szerint a gyorshajtók aránya.

De érdekes lehetne azt is megnézni, hogy ahol a sok relatív gyorshajtás miatti balesetre reagálva kirakják a sebességkorlátozást, ott csökken a balesetveszély, vagy csak a balesetk oka változik meg relatív gyorshajtásról sima gyorshajtásra? (Elég-e a táblát kitenni?)

imittto 2012.08.04. 06:37:18

"...Azt ugye már sokan tapasztaltuk hogy a traffipaxozás az esetek 95%-ban nem a balesetmegelőzés érdekében és az azt indokolt útszakaszokon történik, hanem egyértelműen pénzbehajtási módszerrel. Kint felejtett tábláknál, településekről kivezető útszakaszokon..."
Baszki, ha tudod akkor miért gyorshajtasz? Vadász, vadász...
A tábla meg nem kint felejtett, majd ha az adott útszakasz műszaki átvétele megvolt (nem azonos annak elkészültével, kell még valaki aki aláírásával igazolja hogy az útszakasz biztonságosan használható) akkor beszedik. Egy gyorshajtót se tudok sajnálni, ott a tábla, tudja mennyi a megengedett de szerinte az hülyeség...

imittto 2012.08.04. 06:49:12

@random nick: Eszedbe se jut hogy 10 peccel előbb indulj, hogy ha sebességkorlátozás vagy defekt van is odaérj? Míg autóval jártam dolgozni a 40 perces útra is ráhagytam 15 percet, kellett is 2X (mindkettő defekt). Most bringával tolom, a +15 perc ugyanúgy benne van.

misi107 2012.08.04. 09:21:54

NEmrég én is ilyet tapasztaltam a 65-ös főúton.Igaz,ott alapból mérnek sok helyen de...most mindenfelé útépítés,korlátozás...Az utolsó ilyennél,amivel egy hete ott találkoztam,kirakva 60-as tábla,mellé a forgalomirányító tábla.kb. 500 méter múlva 40-es tábla.ÉS aztán a nagy büdös semmi.A 40-es tábla után kb. 3 km múlva konkrét munkavégzést egyáltalán nem tapasztalva áll a két csóka az út közepén,a többiek az árnyékban mind a két irányban 6-7 autós sor és jóízűen dumálnak a rádióban.Direkt szívatás?Az.Mert érdekes módon egyetlenegy táblázott útszakaszon sem volt munka (Szekszárdtól Kőröshegyig kb. 8-10 helyen volt sebességkorlátozás mert a fiúk dolgoznak...) Kíváncsi leszek,landol-e csekk egy hónap múlva.Egyszer megszívtam mert 120 km/h-val lefilmeztek.Csak érdekes módon a mögöttem levő 6 autó a félperces videó alatt az egyenes szakaszon ugyanebben a tempóban jött mögöttem...ja és bebizonyította a rendőrségi ügyintéző,hogy a kamera előtt egyszerre fékezett mind a 6 autó és ezért nem lett tömegkarambol abból,hogy én elöl beleálltam a fékbe mert ott már 90-et mértek nálam.A gyerek még hisz a mesékben és a csodákban de a rendőrség is...

Stomi 2012.08.04. 10:37:14

@Windchill: Már az is baj ha villogunk egymásnak, hogy mérnek? Az egymással törődés ezerszer fontosabb,mint a hülye, ész nélküli szabálykövetés. Kövesd a szabályokat megfontolás, józan ész nélkül. Kapsz egy sorozatszámot a homlokodra és várj egy széken amíg nem szólítanaik. Úram Isten, milyen világot akarsz?

Stomi 2012.08.04. 10:42:05

@TheElf:" Végül a pénzbehajtásról: Ezek a szabálysértések, a környezetszennyezés, az üdülőöveteben lévő forgalom (árt az idegenforgalomnak), a balesetek (egészségügy költségei, kieső munkaerő, stb), stb. az országnak, a gazdaságnak hatalmas károkat okoznak. Azt mondani, hogy ezeket a károkat fizessék ki kamatostól a gyorshajtók, szabályszegők indokolt."
Tejlesen igazad van. A politikai elit rablását, a kisebbségi bűnözők károkozását, a vállalkozók adócsalását, szóval mindent fizessenek azok, akik a 60-as táblánál 80-al mentek. Te is ott tartasz, ahol egykét népszerűségre törekvő politikus. Mindenért a "gyilkos" sebességtúllépő a felelős. A fát látod, az erdőt nagyon nem, hidd el.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.04. 12:01:45

@D4D:

Nem baj ha hülye vagy, jó így neked.

Egy kis segítség, miért voltál barom, mikor kiemeltél egy mondatrészt, és a befejezést nem tetted mellé, hogy a saját víziódat véld bizonyítottnak:

"Megnyugtatlak, engem is zavar, ha hajnali ötkor a bezárt iskola előtt harminccal kell menni, de betartom."

"de betartom".

Ha nem tudsz valamit felfogni, akkor ne hisztizz. Engem tényleg nem zavar, ha hülyét csinálsz magadból, de ezt próbáld meg úgy tenni, hogy nem az jön le mindenkinek, hogy egy tapló fideszkomcsi vagy, aki a teljes szövegkörnyezetből részleteket kiragadva próbál meg olyat magyarázni, ami nem volt leírva.

De ha rám hallgatsz, akkor folytatod a buta, egyszerű agyadra valló ámokfutásodat, engem is, meg szerintem másokat is mulattat az erőlködésed.

Hajrá, én neked drukkolok, tudsz még ennél idiótább lenni.

"streetfighter" 2012.08.04. 15:25:44

@Don Quixote de la Ferko:
Te sem lehetsz nagyra magaddal, hiszen vagy hazug, vagy egy beszari mazsola vagy.
Egyik sem szerencsés. :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.08.04. 19:10:18

@Stomi: A politikusok bűneit a választók fizetik meg. A tolvajokon is leverném a bűnügyi költséget, a fogvatartás költségeit is, nyugi meg. De a gyorshajtók álltal okozott kárt viszont tényleg helyes lenne a gyorshajtókon behajtani. Az utolsó fillérig.

Ha ezzel bajod van akkor csak azt igazolod, hogy téged nem zavar kinek csinálsz kárt, kit veszélyeztetsz, szándékosan csinálod. Hozzáteszem: Az ilyeneket meg még ültessék is le és az őrzés költségeit is fizessék szépen meg.

Félre ne érts: Pontosan tudom, hogy van olyan helyzet ami büntethetőséget kizáró ok. Örülnék, ha ezek az objektív felelősséget, stb. is kizárnák. De amíg a szándékos szabályszegés károkat okoz, rontja a versenyképességünket, ezért fizetünk rekord magas adót, stb. addig a szándékos szabályszegőnek hallgass a neve. És ne rinyáljon pénzbehajtásról ha az általa okozott (gazdasági) kár tizedét ha kifizeti a trafi miatt.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.05. 09:56:45

@"streetfighter":

Ja. Még valami mélyre szántó idiotizmus?

Don Quixote de la Ferko 2012.08.05. 09:57:22

@D4D:

És csak akkor ajánlgass másnak valamit, miután te is végre tudod hajtani. Addig kuss, és tanulj.

"streetfighter" 2012.08.05. 14:41:07

@TheElf:
Lehet úgy fogalmazni, hogy notórius szabályszegő vagyok, tehát érintett.
Ezért felettébb kiváncsi vagyok, hogy ezzel mekkora kárt okozok és kinek?
A szabályszegés nem egyenlő a baleset okozással, okoska. :)

"streetfighter" 2012.08.05. 14:45:32

@Don Quixote de la Ferko:
Biztos más a szabályokhoz való hozzáállásunk, de hajnalban a kihalt úton a 30-as táblánál 30-al menni, számomra a bamba, beszari birka kategóriája.
És ebben nem vagyok egyedül, ebben biztos lehetsz. Egyébként nem is hiszem el. :)

Don Quixote de la Ferko 2012.08.05. 17:25:22

@"streetfighter":

Biztos más a hozzáállásunk, de ha hajnalban olyan helyen közlekedem, ahol nem egyszer látok hajnali 3-4 órakor trafis rendőrt, akkor nem vagyok hozzád hasonló nagypofájú idióta, hogy belerohanjak, hanem inkább odafigyelek, és veled ellentétben nem borulok ki attól, ha cirka 10 másodperccel később érek haza, és ezzel megspórolok pár tízest.

Viszont az a legkevésbé sem zavar, ha te fizetsz a gyorshajtásért, úgyhogy hajrá, neked drukkolok, de ugyi nem nagy baj, ha veled együtt szarom le, hogy neked mi a véleményed a szabályok ésszerű határokon belüli betartásáról.

Nyomjad köcsög, ne siránkozz, várják a pénzed.

Azt viszont elhiszem, hogy nem vagy egyedül, látom, hogy mennyi hozzád hasonló idióta rohan bele a Szentendrein az 50-es táblánál ácsorgó trafiba. Hajrá, tiéd a világ, nyomjad, kell a pénz a rühes vezérednek, ne lazsálj, el kell tartanod.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.08.05. 19:24:53

@"streetfighter": Nem csak notórius szabályszegő vagy, hanem ezek mellett személyeskedő troll is. De a neveltetést nem magadnak köszönheted, készen kapod, otthonról hozod, így ezt csak nem róhatom fel neked. Bizonyára olvasás óráról sokszor sikerült hiányoznod, mert az értő olvasás kapcsán úgy látszik nem sikerült eljutni odáig, hogy végignézd miről van szó. Ugye mielőtt okoskázunk, személyeskedünk ahogy azt máshogy is megteszed, érdemes elolvasni az előzményt is.

Szépen el lett magyarázva a dolog. Csak ugye ahhoz, hogy megértsd olvasni kellene, te meg jó trollként inkább beszólni akartál, biztos azért nem sikerült olvasnod.

Ugyanis ha sikerült volna olvasnod, akkor pontosan tudnád, mr. notórius szabályszegő troll, hogy a 40es táblák jelentős része azért van kirakva, hogy a tranzit forgalomnak ne legyen gazdaságos arra menni. Mert:

Amortizálja a házakat. Rontja az ingatlanok értékét. A zaj, forgalom, stb. nehezíti az idegenforgalom működését (A többség nem örül a nagy forgalomnak ahol üdül, stb).

Miért? Mert Mr. Notórius gyorshajtó mezei troll úgy gondolja, neki nem kell a pálya, ő inkább gyorshajt a főúton. A bírság célja az is, hogy ilyenkor jobban megérje a éves matricát venned, mint a főúton könnyebben összejövő magas bírságokat fizetned.

De baleset kapcsán sem egyszerű ám a dolog, ha nem csak máshoz alkalmazkodsz hanem a saját tempód is gyorshajtás: Azzal, hogy te gyorsan mész, mást is arra késztetsz, hogy ő is nyomja, ha nem akarja hogy "Lenyomják", a gyorsuló forgalom viszont tőled függetlenül is balesetet okoz.

"streetfighter" 2012.08.05. 22:46:28

@Don Quixote de la Ferko:
Ja, így már mindjárt más a leányzó fekvése seggfejkém.
Szóval te nem meggyőződésből tartod be a szabályokat, hanem azért mert félsz a büntetéstől.
Ennél szánalmasabb balfék már nem is lehetnél.
És osztod itt az észt a szabálykövető magatartásról? Vicc!
Egyébként mivel látok is, nem csak nézek, ezért engem ritkán szoktak lakapni a rendőrök.

"streetfighter" 2012.08.05. 23:01:57

@TheElf:
Ha mimóza lelkű vagy, akkor ne itt oszd a hülyeségeidet, mert még a végén megsértődsz.
Mivel az autópálya helyett szinte mindig országúton járok így nekem ne akarj okoskodni.
Egyáltalán nincsenek az országutak és a lakott települések túlszabályozva, hogy az autópályára tereljék a forgalmat. Ez az út jellegéből adódóan lassú (már akinek).
Nem kell még lassítani, nincs rá szükség. A többség úgy is az autópályát választja, hiszen haladni akar, előzni viszont nem tud, így nincs választása.
Az országutakon SOKKAL kevesebb a sebességmérés mint a pályán!
Az értő olvasást ne firtassuk, mert szó sem volt itt félreértésről. Hülyeséget írtál és kész.
A lenyomásról:
Talán te is azoknak a balfékeknek a táborába tartozol, akik elkezdik nyomni, ha valaki utoléri őket?
Mindig szánalommal tekintek az ilyen önjelölt autóversenyzőkre, annak ellenére, hogy szeretem a kihívásokat.
Én azt vallom, hogy mindenki addig nyújtózkodjon amíg a takarója ér. Ez a veztésre is vonatkozik.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 07:36:06

@"streetfighter":

Egyre sötétebb barom vagy.
El sem olvastam amit idehánytál, az első fél mondatból látszik, milyen idióta vagy.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.06. 08:33:45

Köszönöm szépen az autósoknak, hogy segítik a magamfajta motorosok közlekedését. Ma reggel a M3 bevezetőjénél a 0-ás lehajtótól gyakorlatilag lépésben haladtak az autók, tömött sorokban. De amint meglátták a tükörben, hogy jövök, engedtek előre, gyakorlatilag akadály nélkül jutottam el a Hungáriáig. Egyetlenegy piros színű melós kisteherautó húzta csak ki direkt elém a gépet, amikor meglátott, de ez nem rontja le a többi több száz autós érdemét. Ezúton is köszönöm ezt a hozzáállást az autósok részéről azt hiszem minden motoros nevében.

Más:

Silent! Rébebben az ilyen "Don Quixote de la Ferko " trollokat bűntudat nélkül b@tad ki. Mi van? Öregszel? :-D

"streetfighter" 2012.08.06. 10:10:06

@Don Quixote de la Ferko:
Olvasd már vissza a beírásodat!
Még te vádaskodsz és sértődősködsz, te szerencsétlen?

Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 13:56:32

@"streetfighter":

Azt megmagyarázhatnád, hogy miért nekem kell elolvasni valamit, amit te nem tudsz agyilag felfogni.
Olvasd el többször, próbáld meg felfogni a tartalmát.

Ha nem megy, arról nem tehetek.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 13:58:14

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Vagy inkább tisztában van azzal, hogy nem azt kell kivágni, aki igazat mond, és ezért elkezdenek vele mocskolódni.

Bocs, hogy mindenkinek abban a stílusban írok, amiben szól hozzám, de ezért talán inkább azt kéne kivágni, aki bunkóként kezd viselkedni.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 14:23:11

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Bizony.
Mint azt említettem, ezért süllyedek le a válaszoló szintjére, mert mást valószínűleg nem ért.

Aztán meg kiakad, mert "nééééd máááán, lebunkóztam, és vissza mert szólni, a büdös parasztja".

Az tetszik, hogy ezek után mindig van néhány hasonszőrű, amelyik elkezdi nyalni a seggét, és kontráz alá.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 14:25:55

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Ne legyél fideszes birka, ne felezd a mondatot. Így mindjárt nem a te vélt igazadat támasztja alá.

"Bocs, hogy mindenkinek abban a stílusban írok, amiben szól hozzám, ..."

A vége jelen szituban már valóban nem tartozik szorosan hozzá, de hogy ne legyen mibe belekötnöd:

"Bocs, hogy mindenkinek abban a stílusban írok, amiben szól hozzám, de ezért talán inkább azt kéne kivágni, aki bunkóként kezd viselkedni."

"streetfighter" 2012.08.06. 16:17:43

@Don Quixote de la Ferko:
Elbeszélünk egymás mellett, és hangsúlyozottan nem tetszik a hozzáállásod ehhez a témához, de ahogy látom (másodszor utaltál rá), azért lehetne közös téménk is, csak nem ezen a blogon. :)

pengusz 2012.08.06. 16:45:58

Na addig jutottam el, hogy aki droid módjára betartja a KRESZ-t, az egy gyökér fideszes.
Ezek szerint a gyorshajtók kommunisták? :)

pengusz 2012.08.06. 16:51:27

Különben is hová rohantok kedves kommunisták? :D
A fontos embert megvárják :)

monyon le 2012.08.07. 09:11:19

Megoldás az "ottfelejtett" táblára a következő: Ha sokat jársz arrafelé, vagy unod, hogy a rendőrök az adózott fizetésedre hajtanak, megállsz és az ottfelejtett 3 lábú seb.kor. táblát kecsesen,kackiás mozdulattal bedobod az árokba! A kivitelező, meg csak keresgesse csak a táblicskuját.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.07. 09:31:15

@monyon le: Az a baj, hogy ez bűncselekmény, a közlekedés biztonságának veszélyeztetése.

@pengusz: "A fontos embert megvárják :)"

Feltéve ha épp nem a betört fejű épp szülő feleségével rohan épp a balettvizsgára. :-D

monyon le 2012.08.07. 09:45:40

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):
Kösz a felvilágosítást ;) de úgy gondolom színesfémgyűjtő szakiparosok is sok estben veszélyeztetik a bizt. közlekedést - amúgy meg a viharos szél dobta be az árokba ;)

Xezs 2012.09.02. 20:01:15

"megóvtak egy minimum 30ezres kiadástól"

Megóvhatod magad bármikor, a szembejövők villogása nélkül is.

Elmondom a szupertitkos receptet: ha 30-as táblát látsz, akkor ott 30-cal mész (ahogy kéne).

Nahát, hogy milyen meglepő dolgok derülnek ki ezen a blogon, ugye?

binary11 (törölt) 2012.10.28. 00:16:47

Ez nem összeesküvéselmélet, ezek tények.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása