Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Záróvonalon és motorkerékpáron át

2008.04.28. 08:41 :: SilentSound

Egyszer fent, egyszer lent. Lacaca a múlt héten vette át tőlünk a pályázatunkon nyert navigációs kütyüjét, amit motorjára szeretett volna ráapplikálni, de szerencsére erre még eddig nem volt ideje, mert egy figyelmetlen autós jól lezúzta a kétkerekűjét. Íme a nagy szívás kibontva, instant fotókkal:
Leleplezem magam, ma délig motoros voltam.



A Dózsa György úton haladtam a belső sávban a Stadionok felé. Mivel a piac manapság nem az eredeti helyén, hanem az út 2 oldalán „működik”, emberek rohangálnak az úttesten és autók parkolnak a szabályosan parkolókkal párhuzamosan a külső sávban, illetve ahol éppen kedvük tartja megállni. Ennek ismeretében kifejezetten óvatosan haladtam, ezt utólag meg is jegyezte 2 járőröző rendőr a helyszínelés során. A piac bejáratánál szinte utolsó akadályként állt egy fekete Astra a szaggatott vonalat az autó középvonala alá véve.



Épp haladtam el mellette, kikerülve őt, amihez annyi hely állt rendelkezésére, hogy a záróvonalat sem kellett átlépnem. Emberünk irányjelző és körültekintés nélkül elém fordult, mert egyrészt neki meg szabad fordulni a záróvonalon, másrészt a reflektorral érkezett, hangos kipufogóval rendelkező motor nem elég feltűnő. A bal eleje eltalálta a motort, meglökte balra, át a záróvonalon, miközben próbáltam küzdeni a keréken maradásért igen kevés sikerrel. A motor a jobb oldalára borulva ütközött egy szabályosan és egy szabálytalanul parkoló, elakadt, forgalomból kivont autóval, és pedig megismertem, hogy milyen érzés fejjel előre kevés repülés után hason csúszva megérkezni a szerencsére épp akkor forgalommentes útra.

Óriási mázlim volt, van egy horzsolás a bal térdemen, egy a jobb lábszáramon, illetve a jobb vádlim fáj azóta, mert az beszorult a 2 ütköző jármű közé. A motorról csak az tört le, ami le tudott, gyakorlatilag a 2 keréken a motorblokkon kívül nincs ép alkatrésze.



A legmegdöbbentőbb, hogy amikor felpattantam, azt láttam, hogy az Astra nem állt meg, folytatta a manővert, majd kicsit még gurult, mintha el akarná hagyni a helyszínt. Kényelmesen leparkolt, majd közölte, hogy gyorsan mentem. Ez 2 perccel később a megérkező járőrök megcáfolták, utána azt tudtam meg, hogy a záróvonalon átlépve előztem meg. Ezzel azon kívül, hogy csak akkor léptem az t át, amikor átlökött rajta, 2 problémám van. Ha látta, hogy jövök akkor szándékosan ütött el, illetve, hogy mivel állt amikor mellé értem, tehát nem előztem, hanem kikerültem, amit akár a záróvonal átlépésével is megtehettem volna.

Kíváncsian várom a többi támadást a törvénytisztelő közlekedőktől!

228 komment

Címkék: budapest motor közlekedés autó baleset béna veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.04.28. 12:01:05

Tuskó Hopkins, a baleset, amit leírtál, képzeld, egy közeli rokonom szeme láttára történt. Máig nem tért magához, annyira sokkolta.

Az autós úgy gondolta, hogy amíg a lámpa piros, a (balra) kanyarodó sávban végigelőzi a kocsisort. Milyen vagány és jófej dolog. Ment vagy 80-100 között. Közben a lámpa zöldre váltott, az eleje megindult, ő meg sem visszatérni sem megállni nem tudott, hát belerohant a szemben várakozóba.

Magam részéről remélem, hogy kap annyit amennyit a kamerás motoros. Borzasztó látvány volt, erre nincs mentség sem bocsánat.

Az itteni eset: nyilvánvaló, az autós a hibás. Van olyan, hogy közös felelősség (akkor nem szokták számolgatni, hogy 80%-20% vagy 90%-10%) de az nem ez az eset.

jó kis élőlény 2008.04.28. 12:06:10

üff, egyszerű: szokj le a pofátlan, szabálytalan parkolásról.

Acmee 2008.04.28. 12:14:04

Emberek!

Itt egyértelműen az autós a hibás! Nem nézett tükörbe, nekünk volt egy hasonlónk, csak autó-mikrobusz párosításban. Mi letéptük az Audi elejét, Ő cserébe "csak" annyira lökött meg minket, h egy 3m-es árokba essünk! Köszi! Ő sem nézett a tükörbe, egyértelműen hibásnak találták a helyszínelő rendőrök!

.gereblye 2008.04.28. 12:19:31

Tuskó Hopkins, Pascal:

én azt látom, hogy ez a kanyarodósávból való visszaelőzés egyre gyakrabb, én nem is értem, mi van ezeknek a fejében.

pl. Izabella-Andrássy sarok, kb. 30 méter hosszú kanyarodósáv, ő ma reggel is simán elém akart így tolakodni egy idióta pofátlan picsa, persze én voltam a bunkó, mert most sem engedtem.

simán tolakszik, ugyanúgy, mintha a boltban, bankban, postán tenné, csak azért meri megcsinálni, mert az autó "takarásában" van, azaz nem lehet kapásból tarkónvágni és a hajánál fogva visszatenni a sor végére.

ez a kis takony most megölt egy embert, egy 20 éves lányt, és majd kap egy jó súlyos felfüggesztettet az igazságos bíróságunktól, amitől aztán majd jól elszégyeli magát, aztán mehet vissza szépen genyózni a forgalomba.

valaki 2008.04.28. 12:19:32

TuskóHopkins 2008.04.28. 11:48:23

Ez inkább egy emberes jelenet:
www.langlovagok.hu/html/galeria/1961.shtml
Bár itt is volt másik szereplő, de csak passzívan szerepelt.

.gereblye 2008.04.28. 12:24:38

amúgy meg a rendszámhoz:

jó lenne már végre, ha online lekereshető lenne a rendszám alapján a tulaj, a cég valahogy, pl. a 20 éves lány apja helyében nem biztos, hogy nagyon vágynék arra, hogy tekintettel legyek, legyenek a gyilkos faszkalap "jogaira".

szóval szerintem ez a MINIMUM, hogy kitesszük a rendszámot.

ha ilyen blogom lenne, ki sem tennék olyat bunkóparkolót, rokkantferrarist, útközepén elakadó hülyepicsát, aminek legalább a rendszáma nem látszik.

.gereblye 2008.04.28. 12:26:09

...egyre gyakoribb...

Én vagyok 2008.04.28. 12:34:48

Na persze. Szépen 50-nel poroszkáltál, és akkorát estél, hogy hason csúsztál meg minden. Előbb kint voltam a mosdóban. Még nem tollas a hátam.

.gereblye 2008.04.28. 12:52:30

:)
igen, el is hitte itt mindenki, hogy 50-nel jött...

.gereblye 2008.04.28. 12:54:45

szerencsére a rendőrnél volt időgép, úgyhogy vissza tudta nézni, és meg tudta cáfolni, hogy ennél gyorsabban ment.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.04.28. 12:55:00

Ha bringáztál gyerekkorodban akkor tudod, hogy 15-el is lehet akkorát esni. Egyébként a fénykép alapján is nyilvánvaló, hogy nem ment gyorsan a motoros.

ex-dr. vuk 2008.04.28. 13:02:38

Miert gondoljatok, hogy itt az a kulcs, hogy 'motoros', es akkor mar biztos o a hibas?

Nekem autoval is hasonlo volt:
iranyonkent 2 sav + kozepen villamossin. Szelso sav parkolo.
Elottem meno lehuzodik, mintha parkolni akarna (no index), na felig at villamossinre (elozni szabad rajta, ha 1 sav jarhato csak), eloznek. Erre azonmod hatranezes, index, barmi nelkul meg fordul... Nem sokon mult, de sikerult elkerulnom az utkozest. Itt nem volt motor a kornyeken se.

Akkor itt most mi van? :)

cso zsi 2008.04.28. 13:15:16

Tegnapi Index-hír:

Súlyos motorbaleset Papkeszinél
MTI
| 2008. április 27., vasárnap 10:56

Ketten súlyosan megsérültek abban a balesetben, amely vasárnap hajnalban történt a Veszprém megyei Papkeszinél, egy motoros elgázolt egy fiatalembert.

Három fiatal a diszkóból tartott hazafelé, az úttesten egymás mellett sétáltak. A hátulról érkező motoros megpróbálta kikerülni őket, az előzés azonban nem sikerült és a motoros elütötte a legbelül haladó 22 éves fiatalembert, aki súlyos sérüléseket szenvedett - mondta el Váradi Piroska, a megyei rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese.

A motort vezető 20 éves fiú sérülései életveszélyesek, őt mentőhelikopter szállította a győri kórházba - tette hozzá.

A motoron egy másik fiatalember is utazott, aki komolyabban nem sérült meg, sőt a baleset után el is szaladt a helyszínről - mondta Váradi Piroska.

Lacaca 2008.04.28. 13:25:25

Háton csúsztam volna, ha 50-nel megyek szerinted, vagy mi?
A rendőr mellett elmentem 20 m-re a baleset helyétől, és felfigyeltek a motorra, mint utólag mondták és a "megszokotthoz" képest kevesellték a sebességet. Hason csúszni bringás esés után is lehet, meg 200-nál is, más-más eredménnyel. Mellesleg a Bora kötény "lemeze" felvette az eredeti alakját, amikor kihúztam a motort, a hűtő picit meg volt hajolva, de nem szivárgott. A motor kb 10 m-t csúszott. Nagy tempónál és sem úszom meg egy térdhorzsolással a mutatványt, és a Bora se ennyit kap. A motor valóban borzasztóan néz ki, de vegyük figyelembe, hogy műanyag találkozott fémekkel, és aszfalttal.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.04.28. 13:36:06

Kommentáljuk neked ezt a hírt is cso csi? De akkor írd be légyszíves, sötét volt-e vagy világos, a megengedettnél gyorsabban ment-e a motoros, volt-e jogsija, égett-e a lámpája, és egyéb körülményeket... Nagyon szomorú és teljesen értelmetlen ügy egyébként.

Krisi 2008.04.28. 13:42:42

Azért beszarás, hogy jelen esetben a motoros volt az ártatlan és az autós a hunyó, de még így is sok fhász rávágja, hogy a motor a hibás.
Miért van az, hogy sokan zsigerből utálják a motorost/biciklist?
Miért?
Itt most nem arról van szó, hogy alapból melyik csoport nagy része halad át a piroson, ennyi erővel az összes autóst is lehetne basztatni, mert 30-as táblánál 10-ből 12 autós 40 felett megy át. Még én is, nem tagadom, nem vagyok álszent.
De most arról van szó, hogy az astra szabálytalan volt, Lacaca életére tört, aztán meg még ő kezdett el faszkodni.
Szóval szomorú, hogy rögtön a motorosba kell belekötni, mert hangos a kipufogója vagy nappal reflektorral ment. Ha valakit napsütésben elvakít egy reflektor, az menjen el szemészetre, de minimum tépje ketté a jogosítványát.
Az a mondás meg nem véletlen, hogy "loud pipe saves life"
Bár, hogy magamba is belekössek, azért én sem komálom, amikor hajnalban arra ébredek, hogy faszagyerek 13000-es fordulaton megy a szpídmotorral.
Szóval meg kell találni az arany középutat, ami nem eccerű.
Lacacának meg részvét, hogy pont tavasszal ment szét a gép, pedig csak most kezdődik a szezon.
Aki meg alapból rühelli a kétkerekűeket annak kívánom, hogy egy hétig azzal járjon munkába, valószínúleg meg fog változni véleménye az első nap, mert motorozni/kerékpározni jó! Akárhányszor állok autóval a dugóban mindig arra gondolok, hogy mekkora fasz vagyok, hogy nem biciklizek.
És a kétkerekűekre vugyázzunk, itt a tavasz, motoros idény kezdete, ráadásul a bkv sztrájk alkalmával sokan rájöttek, hogy biciklizni nem olyan nagy hülyeség, mint amilyennek leírják sokan, szóval vigyázni kell nagyon.
Bocs ha hosszú voltam

ex-dr. vuk 2008.04.28. 13:56:52

Aki mar motorozott, az tudja, hogy miert mennek napfenynel reflektorral. Errol ennyit :)
Es meg igy sem veszik eszre oket mindig.

cso zsi 2008.04.28. 14:01:28

Azért a sárvédő alá rejtett rendszám "bejött".
Hajlandó lennék elhinni, hogy ilyen filléres ócskavasakon nincs szabályos felszerelési hely, ahol megvilágítás is láthatóvá teszi, de valahogy nem megy.
Innentől kezdve az adott pillanatban véletlenül szabályosan közlekedő motoros hiteltelen.
Az a chopperes/túramotoros sem jobb, akinek a lánc, vagy a kipufogó környékén, 90 fokkal elforgatva van felszerelve. Bár az elütött gyalogosnak lehet, hogy úgy több esélye lesz elolvasni.

Lacaca 2008.04.28. 14:07:00

rejtett? nem rejtett, jól olvasható. Egyszerűen szarul néz ki a gyári helye, és át lett helyezve úgy, hogy nem rontja az összképet, de látható, olvasható. Pár perc és fent lesz a galériában egy kép, amin látszik, hogy miről beszélek

cso zsi 2008.04.28. 14:07:17

Pascal · torzskocsma.blog.hu/ 2008.04.28. 13:36:06
Nem kell kommentálni, a gyalogosok minden szempontból hibásak voltak a hír alapján.
Gyaníthatóan ittasak is, tehát egyetlen mentségük, hogy ők nem vezettek járművet.
Diszkóból meg -gondolom én- manapság nem láthatósági mellényel, az út bal oldalán libasorban haladva megy haza az ember.
A srácok nem sok esélyt adtak maguknak, a motorosnak meg nem maradt.
60-nál még úgy-ahogy ki tudom kerülni a kivilágítatlan gyalogost, aki épp felbukkan a lámpafényben az út szélén.
Többnél szinte biztos, hogy elcsapom én is.

Lacaca 2008.04.28. 14:10:22

60-nál még úgy-ahogy ki tudom kerülni a kivilágítatlan gyalogost, aki épp felbukkan a lámpafényben az út szélén.

2-t kikerült...

bbubi 2008.04.28. 14:10:48

vuk_ ·2008.04.28. 13:56:52

pontosan.

TuskóHopkins 2008.04.28. 14:11:29

Múltkor a Hungária körút mellett tekertem bringán, amikor a zöld lámpánál meglógott egy motoros az autóktól. Nem tudom mennyivel mehetett, de a rendszáma leesett a sárvédőről.
Nem lehet, hogy a rendszámtáblákkal van a baj?

Lacaca 2008.04.28. 14:16:31

www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=1998411&foto=28&partnerkod=3793

Így néz ki egy 2008-as motoron a rendszámtartó. Undormány. Ha bekerül a sárvédő alá a létra nélkül, és kap egy ledes megvilágítást, akkor ugyan úgy látszik, és sokkal jobban néz ki.

Manyizga (törölt) 2008.04.28. 14:44:37

Részvétem a motoros kollégának! Elém is egy Astra fordult irányjelző nélkül. 2 évet pereskedtem a biztosítóval, pedig egyből elismerte a hibáját. (A járókelőket én nyugtatgattam, hogy ne lincseljék meg a vétkest.)

Nekem is fenn volt a sportkipufogó és a reflektor. Sajnos a süket és vak sofőrökkel szemben nem véd. De ők az érkező és kürtöt használó vonat elé is bemennek. Ezért kell aztán mindenkinek 30-ra lassítania a KRESZ szerint vasúti átjáróban. Hogy a hülyék biztosabban haljanak meg. :)

cso zsi 2008.04.28. 15:25:33

Lacaca 2008.04.28. 14:16:31
Maradjunk annyiban, hogy trafipax elől szándékosan van elrejtve.
Időjárásfüggően besározódhat (láttam már ilyet), és a kerék-sárvédő között viszonylag kis szögű rálátás van.
Elvileg lehetetlen azonosítani.
Gyakorlatilag egyéb típusjelek és színek miatt viszonylag könnyen szűkítik a kört, ha muszáj foglalkozni a delikvensel.
Azt viszont az összes azonos típusú/színű mocis szívja meg olyankor.

Utczák Terek Csapata 2008.04.28. 16:20:20

Aki szerint bármiféle vétség is terheli a motorost, annak én is csak ajánlani tudom a helyszint, főleg hétvégén!
Opelos bunburnyák, meg klasszikus paraszt volt.

Lacaca 2008.04.28. 17:43:19

Ha megnézed a képet, kb traffipax magasságból van fotózva, de tök mindegy már annak a motornak.

cso zsi 2008.04.28. 19:25:48

Miért mindegy? Nem lehet belőle már épet csinálni? Kár lenne érte.


Trafipax nem csak 1 méterre van a földtől.
Nagyon sok helyen felüljáróról fotóznak (pl. Nagykőrösi út), ill. az autópályákon a "matrica-ellenőrző" kamerák is be lesznek véve a rendszerbe.
Ezek meg szintén változó magasságban helyezkednek el.

kranführer 2008.04.28. 21:36:59

Lacaca örülök hogy megúsztad. 100%-ban az astrás tahó volt a hunyó.
A nagytudásúaknak: hangos kipufogó, nem a kipufogó zajszintjét mérik hanem elhaladási zajt. Szvsz az autók, teherautók, buszok nagy része nem menne át a vizsgán. Csak most divat lett utálni a motorosokat. Innen üzenem hogy nyasgem. Aki meg önzetlen a kétkerekűekkel annak nagyon köszönöm.
kran

Lacaca 2008.04.28. 23:12:13

Miért mindegy? Nem lehet belőle már épet csinálni? Kár lenne érte.

Én nem fogok. Túl nagy lett a sérülés mértéke, annak ellenére, hogy nem volt nagy bukás. A blokk és a kerekek kivételével minden sérült első ránzésre. Majd a biztosító megmondja.

A matrica ellenőrző szemből "mér", a többit meg leszarom. Annyira azért nem zavar, ha nem látja, de nem is érdekel. Én nem fogok ezzel motorozni.

kispia 2008.04.29. 00:28:21

Azok kedvéért,akik szerint 50-nél nem lehet nagyot csuszni:1987-ben egy simóm volt.Este mentem felkapcsolt világitással,óra szerint 45-el.Egy barom ugy gondolta a szembejövő sávból hogy befér előttem balra.Nem jött neki össze.A motortól cirka 10 méternyit repültem!Szerencsére egy karetöréssel megusztam.
Ma Budán jöttem,mögöttem az asszonnyal.Védet uton jöttem,2-esben cirka 30-al ereszkedtünk a Jagelló ut felé.Öreg papa 70 és a halál között simán kifordult elém,alig birtam lefékezni,olyan közel voltunk a kereszteződéshez.Mikor rádudáltam,mégcsak oda se lesett,szerintem nem csak vak,hanem süket is volt.Azt hittem,kikapom,és beküldöm az elfekvőbe!

SX4 2008.04.29. 08:54:19

Lacaca, örülök, hogy megúsztad.

Az esettől függetlenül néhány mondat a motorosoknak:

1. Hangos kipufogó: Tévhit, hogy jobban észreveszlek. A kipufogó többnyire a motor mögött sokkal hangosabb, mint előtte. A hang már csak ilyen, abba az irányba terjed, amerre kimegy... Ha hátulról jössz, így sem hallom. Csak akkor, amikor mellém érsz, akkor meg már mindegy. Volt már, hogy megijedtem a hirtelen hangtól (épp gázfröccsöt adott a nyomorult), és elrántottam a kormányt, szerencsére jó irányba. Utána még 10 percig nyugtatgattuk a gyereket, aki szintén halálra rémült.
Az csak a hab a tortán, amikor éjszaka 20 percenként ébredek fel rátok, mert a házam előtt történetesen van egy utca, ahol emberek közlekedni szoktak. Motorral is.

2. Akkor van esélyem, hogy észrevegyelek, ha nem cikázol. Ha következetesen ugyanazon az oldalon kerülöd a kocsisort, akkor látni foglak idejében. Ha a mögöttem jövő kocsi takarásából vágódsz ki és gyorsulsz egyet, akkor lenne 2 másodpercem, hogy épp akkor nézzek a tükörbe. Ezen nem segít sem a reflektor, sem a nagy hang.

Ha messziről látom, hogy jössz valamelyik oldalon, akkor lesz helyed mellettem, mire odaérsz. :-) Kivéve, ha a másik oldalon is jön egy kolléga.

VersionX 2008.04.29. 11:57:35

Sajnálom a géped, és örülök, hogy élve és egyben megúsztad.

Azokat az autós kollégákat sajnálom akik minden esetben a motorost látják hibásnak ezért meg azért, csak sajnálni tudom és remélem, hogy amikor én vagyok 2 kerékkel akkor nem találkozok velük az úton.

De ezek az emberek ha mással találkoznak akkor az a hibás (Kamion, kisebb autó, stb.).

Tudom, hogy sok motoros cikk-cakkban megy meg túlzásokba esik, de nem mind. S minden balesetet erre nem lehet húzni.

Amúgy meg érdemes minden autósnak is megtudni és megjegyezni, hogy záróvonal esetén nem csak az autós kerülheti ki a záróvonal átlépése nélkül az egynyomvonalon haladót (bicikli, motor), hanem ez fordítva is lehet. Csak sok autós (tisztelet a kivételnek) fel van háborodva ha el mer menni a motoros. Ami szerintem egyszerű irigysé..

Amúgy köszi minden autósnak aki segíti a többi közlekedőt, köztük a motorosokat is.

Mégegyszer sajna a gépér, de csak hamar meggyógyul.

Üdv

Lajos 2008.04.29. 12:26:43

Ezek a kepek:
picasaweb.google.com/Lacacazx10/ZX10
Biztos lassan mentel.
Nyitott dob, palyagumi!
Ez nem a ring te fasz!

Lajos 2008.04.29. 12:59:31

Erdekes, hogy itt meg fontos volt, hogy az autót közúti közlekedésre alkalmatlan állapotban adtak ki!
autozz.blog.hu/2008/03/07/fektelenul
Persze a palyagumi az utcara valo mi?
Te fasz!

Csak1motoros 2008.04.29. 13:07:32

Lajos! Szánalmas vagy. Az utolsó mondatod mindent elárul rólad. Igazi kretén vagy. Csá

Lacaca 2008.04.29. 14:56:18

Faszlajos!

Az a gumi Dunlop D209 névre hallgat, és E betűvel rendelkezik, tehát közúti használatra alkalmas gumi.
Eddig nem tudtam, hogy nyitott dobbal nem lehet lassan menni.
Aki itt fasz, az az, aki nem használt a nevezett testrészen gumit a családodban.

Lacaca 2008.04.29. 15:00:47

SX4!

A hang terjedésével kapcsolatosan nem értünk egyet. A kipufogó kiáramló gázok rezgését átveszi a környezete, és minden irányba terjed, mégpedig hangsebességgel, ami többnyire gyorsabb a legtöbb járműnél. Én érdekes módon szoktam hallani autóból is a mögöttem érkező motorost. Viszonylag egyszerűen bizonyítható a dolog, mert ha csak hátrafelé terjedne a hang, akkor csak a távolodó járműveket hallanánk. Más kérdés, hogy mögötte hangosabb, de azért szemből is hallható.
Az összes többi dolgoban igazad van.

Becher 2008.04.29. 15:28:36

Ki ez a Lajos? És minek jött ide? Remélem többet nem lesz hozzá szerencsénk!!!

Lacaca 2008.04.29. 16:02:22

senki, csupa kis betűvel

kissrác 2008.04.29. 17:32:05

Az autópályás matricafigyelő kamerák nem fognak sebességet mérni!!!! Jogszabályellenes. Csak és kizárólag az erre a célra telepített, és hitelesített kamerákkal mérhetnek!!!

Honer (törölt) 2008.04.29. 17:38:27

Hagyjuk már ezt a kipuffogó hangot. Gondolom a micron nem árul olyan kipuffogókat miket nem lehet utcán használni, az más ha valami sufni tuning dobról beszélünk ami 1000res fordulton úgy üvölt mintha éppen a tiltás közelébe járna. Lacaca VTR-jének is tök kulturáltan figyelemfelkeltő hangja volt. Más, érdekes módon Londonban engedik a szabályok a sorok közt elhaladni a motorost és még sincs több baleset, sőt nekik még dugó adott se kell fizetni amikor a városba mennek mivel nem csinálnak dugod. Csak otthon nincs ennyi esze az embereknek hogy rájöjjenek ha minden motoros kocsival járna akkor csak nagyobb dugó lenne városban! Ja, és egy-két helyen a buszsávot is teljesen legálisan használják.
A baleset szerintem tök egyértelmű. Részvétem a motor miatt, de a lényeg hogy neked nem lett nagyobb bajod!

cso zsi 2008.04.30. 04:06:09

kissrác 2008.04.29. 17:32:05
Jogszabályellenes a matricafigyelő kamera sebességmérése?
Azért megoldható, hogy a jogalkotók ezt módosítsák.

A rendszám hamisítása, vagy olvashatatlanná tétele (merthogy okirat) szintén jogszabályba ütközik. Csak ezt nem bírálhatja fölül az állampolgár.

Tegnap délután a Nagykőrösi úton két igen törvénytisztelő állampolgár formára hasonló motorokkal igyekezett zárás előtt odaérni a motorosbolthoz.
Az egyiknek a rendszáma Lacacáéhoz hasonlóan az ülés alatt volt, öt méterről már nem látszottak a számok.
A társa űberelte, neki a kerék fölötti idomra volt szerelve, a föld felé nézve.
(Az adott útszakaszon 70, majd 50 van, ezt majdnem sikerült betartaniuk.)
A tegnapi nap folyamán akadt még egy vicces kedvű motoros is, akinek ugyan a helyén volt a rendszámtábla, de "véletlenül" ráragadt a fél táblára egy képecske.
A szimplán félbehajtott, vagy teljesen vízszintesre fordított rendszámokkal közlekedő motorostársak biztos divatból hordják így a rendszámot, és nem azért, hogy ne lehessen elolvasni.

Faszlajos 2008.04.30. 07:09:56

Akkor biztos rosszul latom a kopasjelzo pottyot a hatsogumin!
Gondolom raadasnak valami szerencsetlen Karcsibacsi vagta bele a mintat.
Legkozelebb vegyel rendes gumit es tanulj meg fekezni, akkor majd negyvennel nem utnek el!
Honer: Ez nem egy zx10? Milyen VTR?

Faszlajos 2008.04.30. 07:14:45

Senki ne mondja nekem, hogy egy mai sportmotorral be lehet tartani a sebessegkorlatokat. Kizart! Ezert idonkent baj lesz. A szerencsesebje tuleli, a tobbi nem!
El kene kicsit gondolkodni minazoknak, akik nap mint nap az eletuket kockaztatjak egy ilyesmi raketan.

Lacaca 2008.04.30. 07:40:51

Faszlajos!

Ha a fikázás mellett elolvasnád az írást és a hozzászólásokat, ismét választ kapnál sok kérdésedre. Rosszul látod a kopásjelző pöttyöt, mert sose volt rajta. www.dunlop-tires.com/dunlop_huhu/tyre_range/motorcycles/on_road/hypersport/sportmax_qualifier/
Majd tőled tanulok fékezni, segíts abban, hogy mit kell tennek 50-nél, amikor elindul álló helyzetből egy autó alászedett kerekekkel akkor, amikor mellé érek. Esélytelen.
Ez ZX-10, előtte volt VTR.
Be lehet tartani a sebességkorlátokat, most mindenképp sikerült, különben nem úszom meg ennyivel. A motornak nem volt szerencséje, sikerült idommal előre becsapódnia az autókba. 4 évet éltem túl eddig csak 1000-en, ez volt az első baleset.
Majd tőled tanulok!

Lacaca 2008.04.30. 07:47:38

Figyelmébe ajánlom az olvasáson kívül mindenhez értő "szakértőnek", hogy a képeken 3 különböző, de ugyan olyan gumi látható. A rendszám láthatóságát bemutató kép 2007 őszén készült, az utolsó kép 2 héttel a baleset előtt, és 2 nappal az utolsó átgumizás előtt.

SX4 2008.04.30. 07:58:49

Lacaca 2008.04.29. 15:00:47
Persze, terjed minden irányba, csak nem ugyanazzal a teljesítménnyel.

Végezz el egy egyszerű kísérletet. Sétálsz valakivel a járdán, aki beszél hozzád. Próbáld meg, hogyan hallod, ha előtte, vagy ha mögötte mész. Lesz némi különbség.

Továbbra is fenntartom, hogy előbb látlak, mintsem a hangodat hallanám, tehát felesleges, hogy megrémítsd a gyereket, mikor mellém érsz. Ha a mögöttem jövő kocsi takarásában vagy, azon a hangod sem igazán jön át úgy, hogy a forrást be lehessen azonosítani.

Részemről a lényeg: előbb látlak... És ha megadod a lehetőséget, vigyázok rád akkor IS, ha halkan jössz.

Lacaca 2008.04.30. 08:04:56

SX4 2008.04.30. 07:58:49
A probléma minden esetre megoldotta önmagát. Kifejezetten halk lett a motorom...

csepi 2008.04.30. 08:07:57

A picasa-s képeket látva (szegény motor), szerintem szerencse hogy nem lett semmi bajod, reméljük astrás biztosítója fizet majd gyorsan és sokat :)

Lacaca 2008.04.30. 08:21:22

Az én állapotomban annyi változás van, hogy mégis bementem kórházba a jobb lábam miatt (találkozott az Astrával), és 3 hétig pihentetni kell meg bekötözni nappalra.

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 09:27:40

Laca ! Én csak azért írok mert ez a zajszennyezős duma naon szar amit pár kommenttel lejjebb olvastam. Inkább ébredjen fel mindenki és égjen a rá a retinájára a fényszóróm körvonala de éljem túl:) Annyi baromállat vezet hogy szinte hihetetlen. A furi az hogy mind autót.

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 09:36:19

....és mégvalami . Minden motorosnak van autója és vezet is, de kevés autós motorozik.

Alf (törölt) 2008.04.30. 10:30:19

Én pont ott voltam, de már csak a csattanás után jöttem ki a piacról. Épp az ellopott bicajunkat kerestem ott amúgy.

:(

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 10:34:00

Kedves SX4. Úgy kéne nevelni a gyereket hogy ujjongjon a motor hangja hallatán és nem úgy hogy megrémüljön.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.04.30. 10:55:48

Hogy keresik a fogást a köcsög trollok a motoroson. De akkoris gyorsan ment, reflektor, kipufogó, pályagumi, rakéta, rendszám... mi minden előjön hirtelen, amikor elékanyarodott egy Astra bazzeg.

Piros Csiga 2008.04.30. 12:12:56

Nem tudom mit jelent a cikk írója szerint hangos kipufogó. De az olyan motorokat szívesen besajtoltatnám a gazdája szeme láttára, mint amelyik tegnap este 10-or ment a Parlament előtt. A Lánchíd budai hídfőjénél kaptam fel rá a fejem...

Lehet a motorod akármilyen hangos, a bénák, süketek, vagy csak lelkileg-értelmileg süketek, és akik 150 dB-el hallgatják a TUC-TUC-ot, úgysem fogják meghallani.

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 12:24:10

Kedves Piros Csiga. Én voltam az. Örülök hogy felkaptad a fejed mert ebből látszik hogy volt értelme megvenni a hangos csövet.

Honer (törölt) 2008.04.30. 12:32:53

Jó, ne legyen hangos motor kipufogó, de akkor az autósok se hallgassák olyan hangosan a zenét hogy én halljam a motoron vagy egy másik autóban mert ez engem megrémít hogy miket tudnak hallgatni egyes emberek. :))))

moli 2008.04.30. 14:08:40

ennyi frusztralt autost
az ember nem kerekkel, csupasz labbal szuletik

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 14:34:33

...akkó gyalogolj napi 30 kilómétert wazz...

Faszlajos 2008.04.30. 14:47:34

Bálint(Kawa):
Addig mesz a hangos doboddal, mig valaki szivlapattal leut a zold szarodrol!

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 14:55:15

Itt nagy a pofád Faszlajos, de én legalább addig éveztem az életet és nem kellett ilyen hülyén élnem mint neked buzikám.

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 14:56:48

Skacok. Ki ez a barom?

Lacaca 2008.04.30. 14:59:23

Fekete Pákó rokona lehet, mert bajban van az ékezetekkel :)

Faszlajos 2008.04.30. 15:14:19

Bálint (Kawa): Legyen neked egy hangos dob az összes élvezeted az életben te fasz!

Én csak azt próbáltam leírni, hogy minek sír itt a szája az elütött motorosnak, mikor nap mint nap csak az életét kockáztatja egy hangos szaron.
Erre szokták azt mondani, hogy csak az jöjjön katonának, aki ilyet szeret!

cso zsi 2008.04.30. 15:23:19

A hangos hang, és annak irányára visszatérve elég felidézni a mentőautó szirénáját.
Előre álló tölcsér, arra hangos. ahogy elhalad melletted, már alig hallani ugyanakkora távolságból.
A motoros hiába rángatja a gázt, hogy elférjen a sorok köüzt, azt nem hallani annyira két autóval előtte, mint amikor már előreevickél, és "túráztat". Az már mindenki fülét bántja.
Az autóban hallgatott hangos zene főként a gizdáskodós mélynyomósok miatt élvezhető 20 méteres körben, dumm-dumm tucc-tucc, zene nélkül. Azt csak bent élvezni.
Kabrióból, és nagy túramociból hallottam valóban élvezhető zenét hallani, de a közel ülő biztos nem hallotta volna a szirénát.

Lacaca 2008.04.30. 15:38:53

Lajos!

Gondolom nem mész utcára. Veszélyes! Ne kockáztatsd az életed nap mint nap. Autók, buszok, villamosok közlekednek.
Tőlünk nyugatabbra van közlekedési kultúra, ott figyelnek a motorosra hangos dob nélkül is. Ha csak Bécsig elmegyek azt látom, hogy az út szélén az autók között motorok parkolnak az út szélén. Nem szeretnék belegondolni, hogy meddig húzná egy motor itt az autók között. Tuti felborítaná egy hozzás hadonló gondolkodású, mindenkit gyűlölő komplexusos vadbarom. Itt járunk. Ha motoros, akkor köcsög, ha gyalogos, akkor köcsög, ha biciklis, akkor köcsög, ha nagyobb, szebb, dárgább autója van, akkor köcsög, ha előttem van, akkor köcsög.

RR 2008.05.02. 06:14:56

Na szóval ehhez annyit fűznék hozzá hogy, az autósok abszolút nem figyelnek a motorosokra!!!

Bálint (Kawa) 2008.05.02. 08:58:30

Faszlajos. Találkozzunk a városban és merd a szemembe mondani te gyáva féreg.

Bálint (Kawa) 2008.05.02. 09:00:48

....mellesleg én voltam katona te kis buzi.

PER 2008.05.02. 15:00:04

Hali!

Hogy itt mennyi tuskó van!

Én évek óta motorozok és autózok is.
A gond ott kezdődik, hogy van olyan, aki csak ezt, vagy csak azt csinálja.
Az autósoknak én úgy adnék jogsit, hogy minimum 1 évig motorozniuk kell. pl. forgalomba min. 500-1000km-t.
Ezek után kaphatna autóra jogsit.
Rögtön másképpen közlekednének.
Ilyen esetben szerintem más lenne a morál is.

Kressz: Index kitesz!!!! Körülnéz!!!! Sávot vált!!!! (Miután kitetted az indexet és körbenéztél, eltelik annyi idő, hogy a körülötted lévők is észreveszik a szándékod!!!!!!!!!!)

Rossz manőver: Kinéz, index kitesz, sávotvált. Továbbá: index kitesz, fejoldalra és már húzza is rögtön a kormányt (főleg kezdőknél)!

Személy szerint, ha látom, hogy egy autós lehúzódik, akár szükségem volt rá, akár nem, megköszönöm. Így illik.
A dugóban szoktam csak 2 autó között előzni, mert az álló autó (elméletben!) nem fog hirtelen manővert végezni.

A sebességről annyit, hogy ha lehet menni, menjen a motoros. Pl: lámpánál elöl van, akkor hagy menjen...persze kultúráltan, nem 1 kerekezve.

Illik megkülönböztetni mind autósoknál, mind motorosoknál a szezonálisakat.

Az igazi motoros nem csak verőfényes napsütésben motorozik. Hanem akár hóban, esőben, viharban is!
Persze aki csak jó időben motorozik, az sem feltétlen gyakorlatlan, megfontolatlan és buta!
Szó sincs erről.

A szelekció folyamán, a donorok (akik látvány motorosok) általában kihullnak néhány év alatt...ált 1-2:)
Ezekről lehet hallani többet.
Van még a szezonálisan autózó. Max közértbe, vagy nyáron telekre.
Ezek nincsenek hozzászokva a vezetéshez, ezért veszélyesek. Általában mind2-ből a szezonális okozza a hibát.
Általában! Kivételek vannak!!!
Ez a gyakoribb.

Jelen esetben elmondás alapján az Astrás volt a pöcs.

A kreszt és a üntető jogot most hál' megszigorították. De én kamerákat is felszerelnék és bizonyítékként elfogadtatnám.
A biztosításról annyit: A biztosítók, konkrét összegre is biztosíthatnák a járműveket. Akár elemenként is. Így pl én hajlandó lennék többet fizetni. Most kb 60-70e az évesem. kifizetném a havi 10e-t is, ha tudom, baj ér, kifizetik a káromat (Yamaha XJ600 a mocim).
Ezenfelül az egész ügyintézést 30 napra korlátoztatnám törvényileg. Ha nincs elég ELLEN bizonyíték, akkor fizessen a biztosító. Főleg, ha elismerték a káreseményt. Aztán a kifizetés után, max visszakérik, vagy helyesbítenek.
!!!Ezt ki kell dolgozni!!!!

Röviden ennyi a véleményem.
Többet nem jövök ide, mert irritál a sok tudatlan, olvasni nem tudó tökfej.

PRV: tema@freemail.hu

ÜDV: PER

zozoba 2008.05.02. 22:18:26

Engem az zavar de nagyon, hogy ha már megtörténik a baleset, mindig a kibuvot keresi a hibás fél (legtöbbször az autos). Nem nagyon olvastam még olyat, hogy a baleset után az autos belátta a hibáját, és szánja bánja és miben tud segiteni...

SX4 2008.05.03. 10:52:13

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 10:34:00
Kedves SX4. Úgy kéne nevelni a gyereket hogy ujjongjon a motor hangja hallatán és nem úgy hogy megrémüljön.

Kedves Isteni és Tévedhetetlen! Áruld el nekem, tudatlannak, hogyan kell arra nevelni egy 3-4 hónapos csöppséget, hogy örüljön neki, ha legszebb álmából egy üvöltő kipufogó veri fel!

Bálint (Kawa) 2008.04.30. 09:27:40
... ez a zajszennyezős duma naon szar amit pár kommenttel lejjebb olvastam. Inkább ébredjen fel mindenki és égjen a rá a retinájára a fényszóróm körvonala de éljem túl:) Annyi baromállat vezet hogy szinte hihetetlen. A furi az hogy mind autót.

Egód az van rendesen. Egyszer üssön el valaki egy biciklist azért, mert elvakítottad, és nem látta. Hogyan számolsz el a lelkiismereteddel? Sehogy, mert gondolkodás nélkül továbbhajtasz, ugye?
A hozzád hasonlóak miatt alakul ki a motorosok utálata, pedig szerencsére te vagy kisebbségben.
Remélem, lassan majd felnősz.

Faszlajos 2008.05.03. 12:16:02

Balint (Kawa):
Hogy jon ide, hogy voltal katona?
Nem lehetsz tul okos! Azt irtam, hogy valaki majd egszer leut a zold szarodrol mikor uvolteted a nyitott dobodat!
Ezt kene a szemedbe mondjam?

cso zsi 2008.05.04. 13:49:20

A hosszú hétvégét egy egyébként csendes tiszaparti falucskában töltöttem.
A keresztül vezető főközlekedési úton mindkét irányba 10-15 kilométeren belül, valamint közvetlen a falu határában is akad pár halálos motorosbaleset.
Nem tudom, milyen buli lehetett a környéken, amihez már nem jó az autópálya, de a 3-5-10 tagú csoportokban "jól" meg lehetett különböztetni minden motorost, amint Talmácsi babérjaira törnek.
Nem múlt el szirénaszó nélkül ez a pár nap.

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.05.04. 14:33:40

Csak a könyökcsöveket hagyjátok a motoron,vagy használjatok oldalra-előre forduló kiömlőcsövet. Akkor előre jobban terjed a hang.
Vagy járjatok tompítás nélküli 2T-vel,azt nem lehet nem meghallani. :)

szar fej 2008.05.04. 14:42:10

"Emberünk irányjelző és körültekintés nélkül elém fordult, mert egyrészt neki meg szabad fordulni a záróvonalon, másrészt a reflektorral érkezett, hangos kipufogóval rendelkező motor nem elég feltűnő."

Irányjelző, záróvonal, reflektor, hangos kipufogó?
Megérdemlitek egymást.

Bálint (Kawa) 2008.05.05. 01:16:23

Faszlajos...Igen ezt mondd a szemembe. Mielőtt faszságokat kérdezel olvass vissza.

Per...tök igazad van.

SX4....A bringásnak a bringaúton a helye, a 3 hónapos gyereknek az anyja mellett aki majd megnyugtatja. Mellesleg még 1 gyerek se halt még bele abba, hogy elment 1 hangos motor. Viszont ha halk a motor akkor elütnek a telefonáló magukat rúzsozó éppen beszélgető kalapos autóvezetők. Mellesleg 20 évig bringáztam minden nap a városban.

Faszlajos 2008.05.05. 10:36:53

Bálint (Kawa):
Kicsit utánad érdeklődtem. Csak nem te vagy az a szerencsétlen ZX-9 -es műfasz, aki csak áldogáll újabban az oktogonnál a motorja mellett, vezetni meg nem tud?
Minek neked reflektor meg nyitott dob?
Fura vagy...
Esetleg néha kéne motorozni is. Nemcsak mint dédipapám.

Faszlajos 2008.05.05. 10:43:10

De legalább híres vagy!

Bálint (Kawa) 2008.05.05. 11:23:30

Faszlajos. Ne a Pofád járjon hanem gyere ki. Ne itt ugass hanem ott. Gyáva szar alak vagy.

Bálint (Kawa) 2008.05.05. 11:26:33


Faszlajos.

....az a 48 ezer kilóméter meg véletlenül esett bele a motoromba mi te kis kurva.

Faszlajos 2008.05.05. 11:33:16

Dédipapám motorjában 100 ezer van. Ez nem jelent semmit!

Bálint (Kawa) 2008.05.05. 12:21:55

Faszlajos. Csak utálom az ilyen kis okoskodós faszokat mint te. Jár a pofád de semmi sincs mögötte.

Faszlajos 2008.05.05. 13:54:02

"Jár a pofád de semmi sincs mögötte. "
Minek kéne mögötte lenni?

Lacaca 2008.05.05. 14:30:21

Lófaszjóska! Az én keresztapám meg karatézik. Mondtam 5 évesen. Gratulálok a szintedhez.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.05. 15:08:00

Hagyjátok már ezt a trollt, nézzétek, a nickje szerint is: egy fasz.

Csak1motoros 2008.05.06. 14:13:59

FLajos! Vajon, Te ki vagy? Béla? Géza? Endre? Szánalmas az erőlködésed...

másik motoros 2008.05.06. 17:22:27

....szerintem az Endre az....

Faszlajos 2008.05.08. 07:59:30

Bálint(Kawa):
Így is, úgy is egy szerencsétlen divatmotoros fasz vagy!
Lacaca:
Azért értesíts minket, hogy a biztosító éppen miért nem fizet neked! (pl: pályagumi)

Bálint (Kawa) 2008.05.08. 16:08:27

Faszlajos... félgázon körbemotorozlak. ;)

Lacaca 2008.05.08. 20:17:58

Faszlajos!

NEM PÁLYAGUMI! Melyik szót nem érted? Egyébként semmi közöd hozzá, hogy ki és mennyit és kinek. Nem erről szól a történet.
Haza lehet menni indiába!

Lacaca 2008.05.08. 20:22:37

Egyébként sehova se volt belekarcolva egyetlen biztosító azonosítója se.

Faszlajos 2008.05.08. 20:35:07

Lacaca: Most nem errol szol, de majd fog! Valamibe majd ugy is belekotnek! En ha biztositos lennek, akkor ezt tennem!
Balint(kawa): Felgazon majd elutnek, nyelgazon meg leutnek a szar kiherelt doboddal egyutt!

Bálint (Kawa) 2008.05.14. 13:02:06

Az a szar kiherélt dob többet ér mint az életed te fasz.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása