Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Közveszélyes mentős

2009.08.16. 12:22 :: Kisikasa

Kevés olyan bosszantó dolog van, mint amikor azt látjuk, hogy azok, akiknek igazán példamutató magatartást kellene tanúítani, áthágják a szabáylokat, nem törődve semmivel. MD-t egy mentős dühítette fel annyira, hogy meg is örökítette ámokfutását.

Sokat (kb 5-6 ezer km-et) vezetek le havonta, és elkeserit, ami az utakon folyik. Nem állitom, hogy a szabályosság szobrát rólam meg lehetne mintázni, de igyekszem a veszélyeztetéssel járó dolgokat kerülni, ez általában sikerül is.

Mindennap találkozom viszont olyanokkal, akik ilyen dolgokra fittyet hánynak, de ez már le is pereg rólam. Szomorú, nem?

Az esetek töbségében nem ragadtatom magam arra, amire ma voltam kénytelen, nevezetesen, hogy fotózgatni kezdjek. (a telefonom egyébként a kihangositó bölcsőjében pihent, én csak exponálgattam.)

A dolog úgy kezdődött, hogy jó szokásom szerint a Pápa-Győr útvonal közbeiktatásával igyekeztem eljutni Budapestre. Azt hiszem, a mögöttem haladó mentőautó sofőrjét ugyancsak meglepte, hogy erős, sportos autómmal betartom a kilencvenet, mert erősen fékezett le mögöttem, úgy vélem, féktávon belül.

Persze, sokáig nem maradt mögöttem, mert a gyakori záróvonalak, és éles kanyarok dacára megelőzött. Félreértés ne essék, engem ugyan nem izgat, ha valaki megelőz, nekem az autó családi és munkaeszköz, csak azért olyan gyártmány, mert szimpatikus, meg mert gyerekkorom álma volt. (bmw egyébként, kombi)

A sofőr tolta a mentőnek rendesen, nem izgatva magát, hogy hányszor lépi át a záróvonalat, körülbelül száztiz környékére állt be a lába. A megkülönböztető jelzést nem használta, csak ment, mint a bolond. Sikerült lefotóznom, ami egyértelműen láttatja, hogy az előzni tilos tábla hatálya alatt, a szembejövő sávba a záróvonalon áttérve előzget, képeimen éppen egy motorost.

Talán nem kell mondjam, mennyire szabálytalan és veszélyes az ilyen. Megmondom őszintén, felháboritott, hogy láttam a fiatal, a mi adónkból fizetett sofőr száguldozását, a - vélhetőleg - ugyancsak a mi adónkból vett mentőautóval, megkülönböztető jelzés nélkül. Azt hiszem, a legszigorúbb büntetést érdemelné, nevezetesen, hogy soha többé ne ülhessen volán mögé.
Remélem, igy a blogotokon keresztül eljut a feletteseihez, akik kiszabják rá a megfelelő büntetést.

244 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz mentő gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.08.16. 22:46:55

@csutkababa: Én is viszont elnézést kérek, ha túl pikírt voltam... változó korban vagyok, megvisel a klimax...

csutkababa 2009.08.16. 22:48:49

@Koczeka, a pampák királya:
Semmibaj:)
Utálok veszekedni, még neten is...

Lastrebel 2009.08.16. 22:50:20

@Koczeka, a pampák királya: Már így is sokat segítettél, de még egy info kéne : hol tudok beszerezni nbh-s igazolványt? :-)) Az mégiscsak ütősebb egy rendőrigazolványnál...Tudom, a magyar szigeten lehet néha találni, de ahhoz szerencse kell :-))

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.08.16. 22:54:20

@Lastrebel: Persze, az ember segít, ahol tud...

Mindjárt előkeresem a telcsiszámot meg a címet (van egy vezetékes meg egy mobil is) és olyan igazolványt adnak, amilyet csak akarsz...

De addig állj egy lábon, sőt levegőt se végy:-DDD

"Egy óra múlva itt vagyok":-D

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.08.16. 22:55:51

Beírtam, de valaki/valami kitörölte...

Mindegy, holnap hozom a címet meg a vezetékes telcsiszámot:-)))

Addig el ne menj!!!

laposmacska 2009.08.16. 23:13:14

@sreetfighter: aha, tabu :D

Cégvezető az illető egyébként, informatikai cége van. reggel kb 8, f9-től este 7-8-ig dolgozik. És nem indult el péntek este haza Münchenbe Bernből, mert tudta hogy fáradt, és nem tudna figyelni.

Egyszerűen csak másképp gondolkodnak erre az emberek. És azt hiszem, nekik van igazuk.

Chilly 2009.08.16. 23:17:50

Először is, a rendőröknek nem PAV I. kell a megkülönböztető jelzés használatához illetve a kék/hanggal felszerelt gépkocsik vezetéséhez, hanem ún. intézői jogosítvány, amit "házon belül" kaphatnak meg - vizsgához kötve - a rendőrök. A PAV I. feltételei (és a vizsga is) szigorúbb. Amikor én vizsgáztam PAV I-ből, akkor volt velünk egy rendőr, akinek bár intézői jogsija megvolt, mégsem adták meg neki a PAV I-et!
A poszthoz annyit fűznék hozzá, hogy tény, mindenkinek be kell(ene) tartania a KRESZ-t. De, vegyük már észre, amit korábban több kommentelő leírt, hogy a mentő/rendőr/tűzoltó/elmű/gázművek értünk vannak, kiemelt (veszélyes) szolgáltatást végeznek, amelyhez az esetek nagy részében hozzátartozik, hogy sietniük kell! Gyakran tapasztaltam én is, hogy a megkülönböztető jelzést használva, az autósok x része megijed, az elvárt félre-, lehúzódás helyett pont ellentétes irányba kapják el a kormányt... Vagy egyszerűen nem is reagálnak, vagy - mert ilyennel is találkoztam - direkt feltartanak, sőt egyszer "bemutattak" nekem, ahelyett, hogy utat adtak volna. Megkülönböztető jelzés használatát nagyon szigorúan veszik, kifejezetten az irányítóközpont engedélyével használhatják, dokumentálni kell minden használatot. Feltételezem, hogy vidéken, ahol nagy távolságok vannak egy-egy eset között, ott még akkor is célszerű a sietség, ha nem párosul hozzá a megkülönböztető jelzés használata! Csak az érthetőség kedvéért írom le, hogy ha egy beteghez ki kell menni 20 km-t a mentőállomásról és utána kap egy címet, ami a kp-tól 10 km-re van ellentétes irányban, akkor ezt a 30 km-es utat majd szép lassan kellene megtennie, esetleg - megkülönböztető jelzés engedélye nélkül - a dugóban araszolva, mint a többi autós, szépen, mint akinek ráérős?? Ha teheti, menjen gyorsabban, esetleg a KRESZ-t is figyelmen kívül hagyhatja, ha ezzel életet tud menteni!

laposmacska 2009.08.16. 23:30:24

@Chilly: "Gyakran tapasztaltam én is, hogy a megkülönböztető jelzést használva, az autósok x része megijed, az elvárt félre-, lehúzódás helyett pont ellentétes irányba kapják el a kormányt..."

Szerinted mi lenne a megoldás? Az hogy sokan rosszul reagálják le, az nem ok arra, hogy ahol lehet, ne használjuk... vagyis használják a megkülönböztető jelzéseket.

De nem csak az autósok, ill. közlekedésben résztvevők gondolkodásával van baj, hanem azzal is, aki a lehetetlent elvárja. Mentőstől, távolsági busz sofőrjétől, stb. Az egész kis országunkban elég érdekesen gondolkodnak az emberek. Pár hónapja élek Svájcban, és teljesen hihetetlen, hogy mennyire mások az emberek. És néha felteszem a kérdést, hogy otthon ezt meg ezt miért nem lehet úgy csinálni, mint itt? Ez eléggé off lett, bocs mindenkitől.

Chilly 2009.08.16. 23:37:49

@laposmacska: Nézd, teljesen igazad van! Nem is vitatom, hogy a svájci (német, osztrák, stb.) példa lenne a helyes, de sajnos nem abban az országban élünk, itt teljesen más hagyományai vannak a vezetésnek mondott "őrültekházának". Ha nem lenne az a jelentős mennyiségű szabályosan vezető autós, akkor totál káosz lenne az utakon!

gabor.gabor 2009.08.16. 23:53:27

Jah, látom, tiszta szabálytalan.
Megeleőz egy 90-el haladó BMW-t és megy tovább 110-el, egy teljesen jól belátható, széles útszakaszon.

Ez Magyarország, már a mentőt is fikázzuk, gratulálok a posztírónak!

u.i.: mentő és nem mentős. A tűzoltó sem tűzoltós, a rendőr sem rendőrös.

Nick Leeson 2009.08.17. 07:22:40

Lássuk már be hogy a mentő/tűzoltó azért hajt, hogy életet mentsen! Mindezt egy szar fizetésért! Szerintem igazán kijár a tisztelet nekik!(nem tévesztendő össze a rendőrrel ami SEMMILYEN társadalomra hasznos munkát nem végez!)
Ha valaki ezen a poszton a mentőst látja hibásnak, akkor agyaljon el azon, hogy havi 70-100e Ft-ért kockáztatná-e a saját épségét mások miatt... Ha nem akkor ne fikázzuk őket!

Gondolom a sziréna (hangjelzés) erősen behallatszik a kocsiba is. Állati stresszes lehet 30-40-50-100 km-t vezetni állandó szirénázás közepette! Biztos vagyok benne, hogy országúton nem maszek fuvar volt a mentővel, ugyanis nincs annyi pénzük benzinre, nincs annyi esetkocsijuk, stb. hogy a szomszéd városba el lehessen utazni vele "maszekolni".

Petrodon 2009.08.17. 07:42:45

Hányingerem van a "kedves" posztírótól...

NGA 2009.08.17. 08:55:19

@kapi77:
Ezt is olvastad? (Érdekes a kocsi MÁRKÁJA!)

"A beteghez siető mentőautó megkülönböztető jelzéssel haladt a 11-es főúton. Egy BMW X5-ös terepjáró nem húzódott a belső sávból félre, a külső sáv pedig telített volt, ezért a mentőautó a szembejövő, üres oldalról előzött, ám a Telep utcánál a BMW irányjelző használata nélkül balra bevágott a mentő elé. A Ford mentőautó vezetője elrántotta a kormányt, így az ütközést elkerülte, de egy jelzőtáblát letarolva felhajtott a járdára, ahol egy üzlet kerítését áttörte és a jármű fennakadt a betontalapzaton. A mentőautó sofőrje könnyebben sérült, a mentőápolónak nem esett baja. A terepjáró sofőrje segítségnyújtás nélkül elhagyta a helyszínt. A BMW-t a közelben leállítva találták meg, a sofőr pedig néhány óra múlva önként jelentkezett a rendőrségen. Vele szemben segítségnyújtás elmulasztása miatt indítottak eljárást."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.17. 08:57:50

@_CaD_: Ja, hát ha te nem fizeted, akkor jogos! Én részemről igen.

@sreetfighter: És te vezetz?
Én városban 50, kint 90, és városban pl. a forgalom nagy része 50-nel gurul, csak néha van 1-1 hülye akinek nem elég, és elhúz, amint tud, gyorsabban. A többség meg szépen jön 50-nel.

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2009.08.17. 09:24:30

Sziasztok,

a "szállítási sokk" kifejezést még nem találtam meg a kommentek között.

Jelen esetben ez nem jön szóba talán, mert nem látszik sehol sem kék villogó (azt meg szokás használni, ha sietni kell).

Szóval az a lényeg, hogy a vijjogás használata bizonyos esetekben a szállított beteg érdekében kerülendő.

labi 2009.08.17. 09:41:27

A rongyrázáson kívül hogyan kapcsolódik a sztorihoz a postoló bmw-je? :)

randomuser1 2009.08.17. 10:04:25

amúgy a képen látható úton nem 110 a megengedett? egyébként engem is felháborít h valakinek erős sportos béemvéje van, vezet is 5-6 ezer kilométert havonta oszt mégis akkora balfasz mint egy kezdő nyugdíjas járiszos :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.08.17. 10:05:37

Én nagyobb büntetést is el tudok képzelni, mint hogy nem vezet többé, de ezt gondolom egy BMW-nek hiába mondom, az a kocsijában is sz@rik.
A mentő pedig úgy hatékony, ha riasztás esetén azonnal tud indulni a telephelyéről, ahol karbantartva, feltöltve állt, a személyzet kipihenve, és nem az úton bolyong. Ezért elnézendő Neki, ha gyorsabban megy akkor is, ha nincs betege, és üresen megy vissza a telephelyre.
De én azt is meg tudom érteni, ha egy hosszú és kemény műszak után a váltás előtt 10 perccel bejön egy riasztás, amivel újabb 2-3 órát szívnak, majd már jóval a váltási idő után siet vissza.
De ezek nem látszanak általában egy bömösből. Viszont a kézben tartott telefon ott általánosabb.....

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.17. 10:32:06

A mentős tényleg egy hülye, és ezek az esetek elszomorítóak! De ez a mondat egy igazi kincs: "Azt hiszem, a mögöttem haladó mentőautó sofőrjét ugyancsak meglepte, hogy erős, sportos autómmal betartom a kilencvenet, mert erősen fékezett le mögöttem, úgy vélem, féktávon belül."

Ha féktávon belül lett volna, akkor neked megy.

NGA 2009.08.17. 10:43:18

Most olvastam el a végét jobban:
"Azt hiszem, a legszigorúbb büntetést érdemelné, nevezetesen, hogy soha többé ne ülhessen volán mögé."

A posztoló egy idióta szerintem. Le ne lőjük, mert átlépett egy záróvonalat? Nem kéne mondjuk pár hónapra börtönbe zárni? Én szégyenlem magam, hogy ilyen idiótákkal élek egy országban. Hogy lehet ennyire valaki hülye?

isti77 2009.08.17. 12:15:42

Látom, sok szakértő öszegyűlt itt, mindjárt lenne is egy kérdésem:
időközben visszavonták azt a szabályt, mely szerint menet közben tilos a telefont kézben tartania a vezetőnek? Tehát nem csak telefonálni, fényképezni is tilos menet közben (igaz, headsettel azt nehéz lenne, de általában nem is szükséges menet közben).
Vagy a saját szabálytalanság nem számít, csak amit más követ el, T. MD.? Na látod.
Ha utas fényképezett, akkor természetesen nem szóltam.

bodri81 2009.08.17. 13:15:46

Oké, akkor most mindeki szépen nézzen magába és ezek után jelentse ki, hogy soha nem előzött záróvonalon egy előtte lassabb tempót autózót és soha nem lépte át 20 km/h-val a megengedett sebességet. Gondolom soha semelyik itt fröcsögő ember nem ment 30-as táblánál 50-el se ugye? Nevetséges... ráadásul látszik a képeken, hogy nem okozott veszélyt, a szemből jövő autó fényévekre van. Egyébként üljetek be egy mentőautóba miközben szirénázik, hát fenomenális élmény, tuti halláskárosodás, ezért ha a forgalom miatt nem szükséges akkor van, hogy kikapcsolják a szirénát, hogy ne zavarja a beteget és az ellátást.

sreetfighter 2009.08.17. 13:58:56

@ColT: Tegyél egy kis kirándulást Bp.-re aztán okoskodjál!

bodri81 2009.08.17. 14:07:06

@ColT: Hát nem tudom, Te melyik városban vezetsz, de biztos nem Budapesten. :)

BéLóg 2009.08.17. 15:35:36

A posztolónak igaza van. Fotó, nyilvánosság, szöveg.
Legközelebb talán én is gondolok erre, amikor valami agyament dolgon töröm a fejem vezetés közben!
(Hasonlóan a bunkóparkolós fotókhoz.)

Gratula!

BéLóg 2009.08.17. 15:39:26

@az aki: Gondolom a kék fény meg zavarja a sofőrt...
Kreszt talán sosem olvastál a megkülönböztető jelzésekről, egyebekről, mondván, neked az úgyse' kell.

Attól hogy valaki mentő, rendőr vagy tűzoltóautóban ül, MÉG vonatkozik rá néhány szabály.

(Nem tudom mekkora titok, de neked elárulom, például vasúti jelzés pirosán még megkülönböztető jelzéssel SEM mehet át senki. Ha nem tudod elképzelni miért, majd segítek.)

bodri81 2009.08.17. 18:59:30

@BéLóg: Én meg Neked gratulálok! Azt kívánom Neked, hogy egy hasonlóan jóindulatú ember mint Te figyelje egész nap a munkádat és legkisebb tévedésed, vagy hibád után egy fotó alapján rúgjanak ki. Nevetséges, hogy egy 20 km/h túllépés miatt ekkora hisztériát keltenek egyesek. Gondolom akkor is örülnél, ha tötyögne 90-el a másik mögött,ha a Te hozzátartozódat kéne éppen szállítani és nem sürgősségi ellátás lenne. Kár, hogy a posztolót senki nem fotózta le, fotózás közben, most róla is lehetne írni egy pár sort és fel is lehetne jelenteni. :)

toyota78 2009.08.17. 20:25:49

Gratulálok ismét egy törvénytisztelő állampolgár.
"Nem állitom, hogy a szabályosság szobrát rólam meg lehetne mintázni" akkor meg miért fotózgatsz ha te is áthágod a szabályokat? És különben is ki vagy te, hogy mások sorsa állása felett ítélkezz? Miért nem azt a sok idiótát fotózgatod a több tíz milliós autóival aki nem 110-el megy hanem a duplájával aztán a tűzoltók vagdossák ki a roncsokból? Ha meg mentős volt akkor lehet hogy volt már vezetéstechnikai tréningen és ő egy kicsit más körülmények között szokott vezetni mint te vagy más civil. (Tisztelet a kivételnek) Egyépként meg ha adófizetői pénzből vették az autót akkor örülj neki mert jó helyre ment. A kereseteket meg hadlyuk.

toyota78 2009.08.17. 20:30:39

Ja és téged kanyarodó sávban előzött ami ugyan nem szabályos de meg lehet magyarázni, a mutoros meg ha nem az út közepén ment volna hanem lehúzódik a jobbra tartás szabályának megfelelően akkor mindjárt nem lépi át a záróvonalat és egy nyomon haladó járművet mindjárt megelőzheti szabályosan.

toyota78 2009.08.17. 20:35:24

@BéLóg: ÉS? Hogy jön ide a vasúti piros jelzés?

laposmacska 2009.08.17. 20:41:16

@XXXXXXX: biztos nem 110 a korlát, mert épp van egy kurva nagy kereszteződés. Ilyenkor még ált. 90-ről is lekorlátozzák kb 60-ra.

"felháborít h valakinek erős sportos béemvéje van, vezet is 5-6 ezer kilométert havonta oszt mégis akkora balfasz mint egy kezdő nyugdíjas járiszos :)" Egyébként miért balfasz a BMW-s, ha betartja a sebességkorlátozást? A sportos kocsi nem egyenlő a száguldással, lehet pont azért vett ekkora kocsit, hogy tudjon benne kényelmesen terpeszkedni.

toyota78 2009.08.17. 20:47:25

@laposmacska: Lehet de terpeszkedni otthon fotelban kell az utakon pedig az útviszonyokhoz és a forgalomhoz alkalmaszkodva haladni az ésszerű határokat betartva. (Nem az ész nélküli száguldozásra gondoltam!)

laposmacska 2009.08.17. 21:00:42

@bodri81: Nemrég átutaztam BP-n, és kajakra 50-nel mentem, és senki sem dudált le, meg nem anyázott, sőt meg sem előztek.

laposmacska 2009.08.17. 21:07:53

@toyota78: Valaki úgy szeret vezetni, hogy fekszik a kocsiban, valaki úgy, hogy egyenesen ül. Valaki fél kézzel fogja a kormányt, valaki kettővel. Valaki szereti, hogy kényelmesen elfér a kocsiban, de ezek szerin van aki nem. Szerintem ettől még lehet balesetmentesen és figyelmesen vezetni.

laposmacska 2009.08.17. 21:13:06

@toyota78: A "hadlyuk" vicc volt, ugye? Biztos valami olyan lyukra vagy barlangra gondoltál, ahol háborúzni szoktak. De inkább hagyjuk... :)

diessel 2009.08.17. 21:13:24

ekkora egy szarházi geci evő posztolót!!
legközelebb a vasuti átjároban vegyed a aszaros gépeddel hogy jöna gyorsvonat!! te tuskó bunkó paraszt!!
elnézést hogy vissza fogom magamat!!de ezt hozta ki belőlem ez a poszt!!
adaja a jó ég a hogy az adó fizetők pénzéböl szedjék le a bmwdröla vonatot, és az adó fizetők pénzézből vágjanak ki belőle a tüzoltók és az adó fizető pénzéböl takarjank le feketére a mentők!!te rühes kutya!

DonVincenzo 2009.08.17. 21:25:40

Őrület ez,hogy itt mennyi szabályosan közlekedő ember írkál. Hol van az a sok barom akkor akikkel nap mint nap találkozok az utakon? Mert itt nincsenek. Itt senki nem hajt néha 110-el. Itt senki nem előz 40-el (50-60) haladó segédmotorost (mert nincs kizárva,hogy az) aki a fotók szerint egyébként kibaszottul szarik a jobbratartási kötelezettségére és a saját sávja bal oldalán motorozgat.

toyota78 2009.08.17. 21:28:33

@laposmacska: Természetesen csak vicc. Nem is azzal van a problémám ki hogy ül mert természetesen a biztonság az első, de és ismétlem de ha a forgalom az útviszonyok és a forgalom a 110-et diktál miért kell 80-90 feltartani a forgalmat.

bodri81 2009.08.17. 21:35:48

@diessel: Ezzel abszolut egyetértek, minnél tovább nézem a fotókat annál inkább ki vagyok akadva a posztoló idiótaságán. Ráadásul fura az egész, mert az első fotón még városi környezet látszik (gyalogosátkelő, lámpák, stb...) ennek ellenére a posztoló ezt írja:"Azt hiszem, a mögöttem haladó mentőautó sofőrjét ugyancsak meglepte, hogy erős, sportos autómmal betartom a kilencvenet, mert erősen fékezett le mögöttem, úgy vélem, féktávon belül." Szerintem ha a városban 90-el ment akkor Ő is jócskán megszegte a szabályokat. :) De javítson ki aki ismerős arra, mert lehet én tévedek.

laposmacska 2009.08.17. 21:36:24

@toyota78: hohó, ilyen nincs, hogy "az útviszonyok és a forgalom a 110-et diktál", mert ami diktál az a sebességkorlátozás, amit nem te választasz meg kedved szerint, hanem adott, vagy a rendőr, akinek a karjelzése az úton mindent visz.

Akik szabályosan közlekednek, és (többnyire) betartják a sebességkorlátozásokat, azok folyamatosan tudnak haladni. Csak ilyenkor általában jön egy pár hülye, aki elhúz a sor mellett, mert szerinte a forgalom ritmusa azt diktálja neki. Ne legyél te is ilyen! Ha tudsz menni 110-zel, akkor menjél, de ha valaki szabályosan haladva "feltart", akkor őt előzd meg, ahogy tudod, és haladj tovább. De ne felejtsd el, hogy ő szabályosan közlekedik 90, nem feltart, mert épp olyanja van.

bodri81 2009.08.17. 21:36:54

@laposmacska: Ezt nagyon szeretem, amikor nincsenek észérvek akkor jönnek a helyesírási hibás kötekedések.

bodri81 2009.08.17. 21:38:37

@laposmacska: Na látod, itt pont ez történ, a mentős tudott menni 110-el, mert láthatólag alig volt forgalom, ő megelőzte az előtte 90-el haladót és ment tovább nem történt semmi. Utána meg kikerülte a motorost aki szintén nem a szabályosság mintaképe.

toyota78 2009.08.17. 21:45:16

@laposmacska: Elvitatkozgathatnánk itt napestig hogy 90 vagy 110 nem előzünk sort mert nincs értelme.Egy két autóról volt szó. De nem buzdítok senkit szabálysértésre abból úgyis van elég de sok szabály csak úgy lehet alkalmazni ha áthágjuk azt.

sreetfighter 2009.08.17. 21:47:52

Figyuzzatok! Én bevállalom: saját átlag tempóm országúton 120-130 Km/h. Ha nagyon sietek akkor 140-150 Km/h. Kinek nem tetszik??

bodri81 2009.08.17. 21:55:13

@sreetfighter: A terpeszkedős, sportos BMW tulajnak aki betartja a sebességhatárokat és egész úton be van kapcsolva a mobiltelefonja, hogy azonnal tudjon exponálni ha ilyet lát. :) Gondolom exponálás közben föláll neki. :)

diessel 2009.08.17. 22:03:12

@bodri81: sajnos nem vagyok járatos arra!! de a mentö/t/ket ne basztassuk már!! hagy menjen, nem jó kedvéböl kocsikázgatnak!! szerintem neki az lene a legjobb ha egésznap bent kellen lenni az állomáson és döglani vagy valami mást csinálni!!! de sajnos ez nem igy van!! mert van amikor annak is örülne hogy be vágodjon a mentő állomásra hogya a műszak végén és este megtudjon REGGELIZNI!!
mert egésznap mennek és a dolgukat intézik, mig a redves posztoló a szaros béjemwéjével feszengél meg menözik,mega kis faszát veri!!! adó fizetők pénze!! nem abbol van a te béjemwéd is!!????????pótlék meg miegymás a 25 purgyéé után!!! szerintem jobb lenne a ha felkötné magát a posztolóóó!!!

diessel 2009.08.17. 22:05:00

jah és a tuskóka azzal nem számolt hogy egy ilyen posztal simán kibaszhat csóri mentökkel!!
kirugás fegyelmi stb...!!

laposmacska 2009.08.17. 22:07:17

@bodri81: Vannak érveim, szerintem tudunk még vitatkozni. De egy ilyet, hogy "hadlyuk", azért csak javítsunk már ki.

@sreetfighter: nekem :)

@toyota78: "de sok szabály csak úgy lehet alkalmazni ha áthágjuk azt" És ezt így hogy? Tudsz példát mondani?

toyota78 2009.08.17. 22:15:00

@laposmacska: Példát Gyere be Pestre tarts be minden szabályt és próbálj meg közlekedni. De ne egy-egy nap folyamatosan.

bodri81 2009.08.17. 22:24:33

@laposmacska: Igen, javítsuk ki de szerintem itt a legnagyobb helyesírási hiba maga a blog, ami olyan embereket b@szogat akik értünk vannak, és a parasztja bele sem gondol, hogy amikor azt kívánja, hogy ezek a fotók a felettesénél landoljanak az állását veszélyezteti és mindezt miért is? Egy szaros záróvonal miatt amit ráadásul teljesen érthető okokból lépett át. És mindezen még túl is tudnék lépni, ha nem lennének olyan emberek mint Te is akik a posztolónak adnak igazat. Egyébként rohadt egyszerű, be lehet ülni egy mentőautóba egy műszakra és utána lehet tépni a szátokat, hogy mit hogyan kell csinálni. Arról már nem is beszélve, hogy valószínűleg a mentőautó sofőr félkézzel is kenterbe veri itt az összes okoskodót vezetéstechnikailag, de a terpeszkedős béjemwést biztosan. :)

laposmacska 2009.08.17. 22:24:41

@toyota78: Ezzel nem válaszoltál...

bodri81 2009.08.17. 22:28:18

@laposmacska: Például mész az úton ahol záróvonal van, előtted meg megáll a teherautó elakadásjelzővel. Kerüld ki úgy, hogy nem szegsz szabályt. Vagy megvárod amíg elindul? Kb. 1 óra múlva?

laposmacska 2009.08.17. 22:33:49

@bodri81: "érthető okokból" Mik is ezek az okok? És tényleg azok voltak az okok, amit annak hiszel? A szabályok meg csak azoknak vannak akiknek nincs PÁV vizsgájuk? A KRESZ betartása szempontjából nem releváns, hogy kinek milyen tapasztalata van, vagy épp fél kézzel kenterbe veri az egész társaságot.

Ráadásul nem is szidtam a mentősöket, csak megállapítottam, hogy ha nem használja a megkülönböztető jelzéseit, és úgy lép át záróvonalat, előz a szembejövő kanyarodósávban, akkor szabálytalan. Ezzel azt hiszem mindenki egyetért. A "hogyantovább" nem egyértelmű. Nem értek egyet a posztíróval, mert nem kell ezért elvenni a jogsiját, vagy szigorúbban megbüntetni, mint bárki mást, aki ezt csinálja. És tudjuk, milyen büntetést kap bárki más, aki ezt csinálja. Ráadásul a posztoló is kamuzott a rögzített telefonról, szóval más szemében a szálka esetéről van szó.

"a legnagyobb helyesírási hiba maga a blog, ami olyan embereket b@szogat akik értünk vannak" Azt hiszem, fogalomzavarban szenvedsz, segítségül: hu.wikipedia.org/wiki/Helyes%C3%ADr%C3%A1s. Vagy ezek a szabályok is szubjektívek?

laposmacska 2009.08.17. 22:34:57

@bodri81: Jogos. Erről volt már szó a blogon. Meg kéne nézni a KRESZ-ben, mi a teendő, de szerintem ilyen esetben nem szabálytalan kikerülni.

bodri81 2009.08.17. 22:47:32

@laposmacska: Igen szubjektívek, de ezt most hagyjuk. :) Írj róla egy posztot akkor vitatkozunk majd arról.

Örülök, hogy nem értesz egyet a posztíróval, csak ez eddig nem jött le a hozzászólásaidból.

Az érthető okokra pedig azt értettem, hogy én is kerültem már hasonló szituba, amikor arra számítottam, hogy a motoros ismervén a szabályokat le fog húzódni, de nem így tett, viszont a sebesség különbség miatt fékezésre kényszerültem és vállalván a záróvonal átlépését kikerültem. Szerintem ez még mindig jobb mint hátulról beleszállni és elütni a nyomorultat.

A PAV meg nem mentesít a KRESZ alól, ezzel egyetértek. És ha visszanézed a hozzászólásokat, senki nem azt vitatja, hogy a mentős megszegte a KRESZ-t, hanem a posztoló "lelki" világának a tisztaságát.

laposmacska 2009.08.17. 22:54:29

@bodri81: Ja, ha a posztolóról volt szó cikkben, akkor nagyon benéztem... :) A telefonnal hadonászást tekintve ő is ugyanolyan fasz, mint bárki, aki ezt csinálja. Én is vettem fel a telefont vezetés közben, hogy "itt vagyok, még 5 perc, csá". Ráadásul a posztoló is arról beszél, hogy vannak az egyenlők közt egyenlőbbek, ezért kell szerinte agyonlövetni a mentőst. Szerintem meg nem kell. Mindenki szabálytalan volt, amire azért volt már példa. Menjünk haza!

Visszaolvastam a hozzászólásaimat, szerintem nem következik belőlük, hogy egyetértenék a posztíróval.

puffancs 2009.08.18. 08:19:11

na a posztolo is nyalhat am sot. csak exponalgatott, mi? azert van minden photo mas poziciobol love. no ok. amugy a motoros meg nyugodtan lehuzodhatna - mondjuk legalabb a sav kozepeig, es akkor csak felig kell atmenni a masik savba.

sajnos nem tudjuk, miota nem hagyta a motoros, hogy megelozzek. ilyen keresztezodesekben en is szoktam elozni, mikor meg magyarorszagon laktam. itt az ilyen ritka nagyon, inkabb csak lakott teruleten belul, es akkor helyzettol fuggoen mindenki eloz.

BéLóg 2009.08.18. 10:32:48

@bodri81: Mert a fazont nyilván kirúgják, mi?
Ezen kívül akkor mijafaszért vannak trafipaxok, hiszen az emberek 99%-a "cak ottéppenakkor" hajtott gyorsan, eleve éppenn valamiértpontizébizésatöbbi.
Miért fotózzák manapság a piros lámpán áthaladást? Miért állít meg a rendőr ellenőrzésrte?

Rendőrnek, traffipaxnak, kamerának BETARJUK a szabályt, de az előttemmellettemmögöttem jövőnek nem?
Azt hiszem érdemes lenne átgondolnod a nézeteided!

Ez a mentős -- a poszt szerint -- többszörösen bunkó volt, egyébként (szövegértés!!!) NEM a 20km-rel nagyobb sebesség, hanem a FOLYTATÓLAGOSAN elkövetett kresz figyelmen kívül hagyása, többszörösen záróvonal átlépés és egyebek miatt került a fotóra.

Tudom, azok is szemetek, akik lefotózzák mostanáéban és a netre teszik a sok-sok rokikártyás sportkocsit, a rokiparkolóban álló papír nélküli terepjárót, satöbbi.

Szemetek és hülyék azok akik betartják a szabályokat és azok a zsenik, akik betartják ha épp olyan kedvük van.

Mindezt nem valami fensőbbségként írom le és egyetlen pilllanatig nem próbálnék tetszelegni valamiféle "sosemhibázom" szerepben.
Ennek a mentősnek szerencséje van, mert most átgondolhatja a dolgait és lehet, legközelebb valamelyik hozzátartozódat szállítva nem száll el csupán attól, hogy villogva meg szirénázva többet tehet meg mint más.

Jobb lesz ha mindenki (ÉN IS!!!) bevési az agyába, hogy netes nyilvánosság mellett EGYRE TÖBB a kamerás mobil és EGYRE TÖBB lesz az ilyen civil fotó. AKÁR parkolásról, AKÁR reflektoros motorosról, AKÁR
záróvonal folyamatos átlépésérő, satöbbi, satöbb, satöbbi lesz szó.


@toyota78: A vasúti piros jelzés példaként került ide egy olyan egyénnek, aki azt hiszi, AZÉRT mert mentő, a sofőr bármit megtehet.

puffancs 2009.08.18. 11:06:44

@BéLóg: itt nem arrol van szo, hoyg kresz meg hogy szabalyok. igen, egyetertunk, hogy legyen kamera minden sarkon, legyen hozza megfelelo szamu szemelyzet, es legyenek automata trafipaxok, ne kocsibol merjenek, hanem 24 oraban legalabb 200 meterenkent legyen egy sebessegmero kamera a terfigyelok mellett. de egy ilyen keresztezodes egy fouton???? legalabb ketszer ketsavosnak kene lennie, es egy szigettel szetvalasztva, hogy lehessen rajta rendesen kozlekedni. maskulonben minek olyan szeles az ut, ha nem hasznalhatod?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.08.18. 11:28:44

Ezen a főúton meg szerintem a legnagyobb balesetveszélyt a bekötőútra ki nem rakott elsőbbségadás tábla, és stopvonal fel nem festése okozta, nem a mentős.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.18. 11:30:31

@newtehen: Aztat' hogyan látni, hogy nincs tábla?

NGA 2009.08.18. 11:31:04

@laposmacska:
"ilyen esetben nem szabálytalan kikerülni. "

MEGVAN A MEGOLDÁS! A motoros éppen megállt az út közepén, és a mentő kikerülte. Akkor most végre mindenki megnyugodhat :-)

NGA 2009.08.18. 11:33:45

@BéLóg:
"Ez a mentős -- a poszt szerint -- többszörösen bunkó volt, egyébként (szövegértés!!!) NEM a 20km-rel nagyobb sebesség, hanem a FOLYTATÓLAGOSAN elkövetett kresz figyelmen kívül hagyása, többszörösen záróvonal átlépés és egyebek miatt került a fotóra."

Itt egyszeri záróvonal átlépés van. A többi csak szöbeszéd. Messziről jött ember azt ir amit akar! (értelmezés, gondolkodás!!!!!!!!!!!!!)
KRESZ szerint nincs egyebek.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.18. 11:35:34

@newtehen: De tábla még lehet ott, egy kicsit beljebb, csak a hirdetésektől nem látni :)))

NGA 2009.08.18. 11:37:05

@BéLóg:
"Jobb lesz ha mindenki (ÉN IS!!!) bevési az agyába, hogy netes nyilvánosság mellett EGYRE TÖBB a kamerás mobil és EGYRE TÖBB lesz az ilyen civil fotó. AKÁR parkolásról, AKÁR reflektoros motorosról, AKÁR
záróvonal folyamatos átlépésérő, satöbbi, satöbb, satöbbi lesz szó."

Aztán majd valaki jól elkapja és a szájába adja a tökeit a posztolónak egy ilyen után, ha véletlenül be tudja azonositani :-)
Te melyik országban élsz? Mert Mo-on ezzel SEMMI nem fog változni, max megvernek pár fényképezőst.

NGA 2009.08.18. 11:46:37

Én még 1. Mi van, ha a posztolót idegesitette az egész, és az előző mentő, meg a rendszámos nem is ugynaaz? Bosszut akart, és lefotózott egy másik mentőt, mert ez a szabálytalan előzés semmit nem bizonyit, a kép alapján nem beazonositható az autó.

bodri81 2009.08.18. 13:44:05

@BéLóg: Nyilván ki is rúghatják, de egy fegyelmit simán összeszedhet így. Gondolom Te is örülnél, ha téged valaki így felnyomna a főnökségnél. Egyébként nem vagyok mentős nem azért védem ennyire, hanem mert undorítónak tartom a posztoló azon megjegyzését, hogy "Azt hiszem, a legszigorúbb büntetést érdemelné, nevezetesen, hogy soha többé ne ülhessen volán mögé." Komolyan mondom aki ezzel a mondattal egyetért az elmebeteg, vagy soha nem vezetett autót, csak mondja magáról. Ha arra ment volna egy rendőr és megállítja látva a záróvonal átlépést (mert ugye a többit csak a posztoló írja hozzá aztán vagy igaz vagy nem)és megbünteti akkor így járt, de ha megúszta akkor miért kell itt bolhából elefántot csinálnia. Üljön ki Pesten a Hungária körútra, aztán betegre exponálhatja magát. És ráadásul mi van akkor, ha a mentős nem is ment gyorsabban a megengedettnél? Van rá bizonyíték, hogy átlépte a sebességhatárt? Upsz...a posztoló elfelejtett traffipaxot szerelni a telefonjára. :) Egyébként én már jártam úgy nem egyszer béjemwéssel, hogy nagy slunggal megelőzött, mert fájt neki, hogy előtte megyek aztán direkt visszafékezett és kényelmesen gurult előttem, mert Ő ráér.

BéLóg 2009.08.18. 15:18:17

@bodri81: Én nem erre ("Azt hiszem a legszigorúbb..." koncentráltam a hozzászólásból. Gondolom éppen ez teszi ki a különbséget mondjuk köztünk... Engem a posztoló magánvéleménye hidegen hagy.

Gondolom, mivel más lop, csal, rabol, az például TÉGED mentesít. Mert úgy írod. Ha a Hungária körúton szarnak a kreszre, szarhat rá bárki bárhol....
Te magad írtad, ezt nehéz másként értelmezni.


@NGA: Többszöri záróvonal átlépés. Csak amit jól látni: ÁTMENT a másik kijelölt kanyarodó sávba, azután a csíkosan felfestett "kvázi" járdaszigeten (közlekedés elől elzárt rész a definíció, ha jól emléxem) előzi a motorost, MELLÉKESEN a posztoló szövegében külön is szerepel a "...nem izgatva magát, hogy hányszor lépi át a záróvonalat..."

---------------------

Igen, magam ellen is szólok. PERSZE hogy szar lenne ha EGY ILYEN után engem feljelentenének a főnökömnél, de vajon mégi pisztollyal vagy mivel KÉNYSZERÍTETTEK, hogy ilyet csináljak, vagy azt MAGAMTÓL (úgysebukoklebeeeee!) csinálom?

Hát ITT most ez nem jött be. Jellemző hogy a beírók nem kis része nem a mentőpst, hanem a posztolót basztatja, de ennek már az Autózz!!! blogban hagyománya van.

Utóirat: Még egyszer: Egyre több a kamerás mobil és egyre könnyebb a netezés. HA nem változTATUNK a mentalitásunkon, holnap MI LESZÜNK lefotózva és kitárgyalva.
Ez szól NEKEM, neked, neki, nekik, már aki érti.

nyulambulam 2009.08.18. 18:00:49

jogsit elvenni tőle...

bodri81 2009.08.18. 18:08:37

@BéLóg: Én nem írtam semmi ilyesmit amiről beszélsz, főleg nem olyat, hogy nem kell betartani a KRESZ-t. Én is betartom nap mint nap, mint minden autós különben nem lenne már jogsim, vagy nem élnék. Pénzem sajnos nincs, mint a sötétített üveges merci terepjárósoknak, hogy mindegy lenne a bírság...
Én csak annyit mondtam, hogy nincs arányban a sztori tartalma a meghurcoltatással. Ráadásul egy olyan szabálytalanságot követett el, amit szerintem már mindenki. Vagy Te még sosem léptél át záróvonalat...? És ezért nem értem miért kell így kiakadni? Nem a mi dolgunk a büntetés és az ítélkezés, hanem -talán nem véletlenül- erre vannak hivatalos szervek. Úgyhogy max. olyan emberke hőböröghetne aki még sosem ment gyorsabban a megengedettnél, vagy aki sosem lépett át záróvonalat. Te ezek szerint ezek közé az emberek közé tartozol?
Ráadásul ezzel nagyon könnyen keresztbe lehet valakinek rakni, mert ha ez elterjedne akkor lehet holnap magadat látnád a neten amint éppen állítólag 200 km/h-val repesztesz egy úton és még egy biciklist is lefotóznak az árokban akit fellöktél, aztán utána magyarázkodj, hogy nem Te voltál...

NGA 2009.08.18. 19:07:49

@BéLóg:
Ma is jöttem haza a munkahelyemről, mert 35 km-re lakom. 3-an előztek meg a záróvonalon. De nem vettem elő a kamerás mobilomat, ésnem kezdtem lefotózni őket.
Tudod miért?
1. Mert ha szabályosan közlekedek, akkor nem fényképezgetek a kezemben mobillal. Ha a kihangositóban van a mobil, akkor hogy fényképezgetek vele? átkát a tartón? És menet közben a forgalom helyett a menüjét basztatom? Szóval a posztoló itt mellébeszét, mint a fékúttal.
2. Azért mert más szabálytalankodik,nem az a dolgom, hogy mint a rákosi korban, feljelentsem, bemószeroljam. Ennél gusztustalanabb, görényebb emberi magatartás szinte nincs is.
3. Ezek után szerinted el kéne venni a mentős jogsiját, ahogy ez a görény béjemwés javasolja?

Kb az ő szintjén lehetsz ezek szerint.

Én itt egyértelműen a béjemwést hibáztatom, mert:
menetközben fényképezett a mobiljával, nem a vezetésre koncentrált
szándékosan átlépte a megengedett sebességet azért, hogy egy másik szabálytalankodót megleckéztessen

NGA 2009.08.18. 19:11:38

@nyulambulam: "Könyörgöm akasszuk föl"
idióta

BéLóg 2009.08.19. 16:05:10

@NGA: Szépek, szépek a TE magyarázataid, de mégis, mi köze ennek a poszthoz vagy a mentőshöz?
1. Szerinted csak szabálytalanul lehet fényképezni? Én a képekből akár arra is gondolhatok (PÉLDÁUL távolság), hogy a fotós állt, amikor ellőtte őket. MÁR csak azért is, mert ÉLES a kép...
TE persze azonnal azzal mentegeted a tahó mentőst, hogy a szemét spicli kreszbe ütközve fotózott.
Sekélyes lélek!
2. NETÁN kötelező lenne fotózni? Nem? Akkor mit ugrálsz? LEHET fotózni? Igen? Akkor mit ugrálsz?
Az lesz a jó, ha mindenki azt csinálja és úgy ahogy te? A többi szemét spicli besúgó?
Sekélyes lélek!
3. MEGÍRTAM (persze habzó szájjal nehéz elolvasni), nem érdekel a posztoló MAGÁN véleménye. Valószínűleg a főnökét sem fogja.

OLVASHATSZ a parkoló szégyenfal blogban olyat, hogy kéri a delikvens a kép levételelét, mert a CÉGAUTÓJA ilyen negatív környezetbe helyezésével súlyos konzekcvenciákkal szembesült! Ez ma már BÁRKIVEL megeshet aki beleszarik a közlekedésbe! Nem vették le...

Te is és a többi "mentegető" nem a mentős miatt írtok, HANEM mert TUDJÁTOK, holnap, holnapután, BÁRMIKOR bekerülhettek ide vagy a Homárra vagy valami másik szégyenblogba, MIKÖZBEN átlépitek a záróvonalat, letoljátok a lassan haladót, habzó szájjal bemutattok, tilosban parkoltok, átmentek a pirosban, szartok a gyalogjárón állókra, leállósávban jobbról előztök, satöbbi, satöbbi.

Titeket a "saját" gondolatotok alapján KIZÁRÓLAG rendőr kaphat el, annak meg majd tejeltek, letagadjátok, elintézitek. Ezektől a magánfotóktól meg féltek mint ördög a tömjénfüsttől, mert itt nincs forgalmiba tűzött jatt, esetleg haver vagy kapcsolat! EZÉRT aztán démonizálni próbáljátok a készítőket.

Végül is semmi gond, mert esélyetek az nincs.

MAGAM ellen is írok, mert én sem vagyok semmivel sem jobb mint az átlag! Szarban leszek én is, ha ilyen szituba kerülök, de hogy azért amit én kényszerítés nélkül önként ELBASZTAM "megátkozzam" a fotóst (mint teszed azt te is), na odáig nem fogok lesüllyedni.

MegjegyezZÜK mind és fejbentartJUK vagy sem, egyre több a kamerás mobil, egyre jobb képeket csinálnak és egyre könnyebb a nettel dolgozni.
Ha már a KRESZre szarunk, a rendőrökre tojunk, a többi közlekedőre köpünk, EZ a tény, vagyis hogy tahóságunk potenciálisan KIDERÜLHET, sőt óriási netes nyilvánosságot kaphat, esetleg meggondolásra késztetHET.

Ennyi az én megjegyzésem, nem több.

NGA 2009.08.19. 22:08:40

@BéLóg:
"Én a képekből akár arra is gondolhatok (PÉLDÁUL távolság), hogy a fotós állt, amikor ellőtte őket. "

Ezt te érted? Lesatuzott 110ről, mert ennyivel üldözte, majd elkezdett fotózni? Érdekes elképzelés.

"Sekélyes lélek!"
Ne személyeskedj,én sem személyeskedtem veled!

"LEHET fotózni? Igen? Akkor mit ugrálsz?"

Menet közben tiltja a kresz az orális szexet? Nem? Akkor azt is szabad nem? Kb ennyire értelmes volt ez.

A végére: Én fotófeldolgozással és retusálással foglalkozom, és pontosam tudom mit lehet PS-el kihozni. Ezért fizetnek.Én nem hiszem, hogy bámiféle munkahely, vagy rendőrség elfogadja ezeket az egyébként is gyenge minőségű fotókat.

Én nem akarok önkéntes rendőr lenni. És ezért nem is fogok fotózgatni másokat,amit éppen szabálytalankodnak.

Egyébként mint ahogy elég könnyű e neten bárkinek a rossz hirét kelteni, ugyanúgy utolis lehet érni valakit. És bizony nem kellemes, amikora végbelébe felnyomják a fényképezős mobilját válaszként :-)

Akinek nem inge ne vegye magára...

bodri81 2009.08.19. 23:36:10

Ezt ugye Te sem gondolod komolyan amit írtál? Komolyan mondom Neked orvoshoz kéne fordulnod. Hogy írhatsz ilyet, hogy "sekélyes lélek"?!? Az biztos, hogy elég nagy önértékelési problémáid vannak.
Egyébként köszönöm a megtisztelő jelzőket amit rám és azokra írtál akik védik a mentőst, de...nem szoktam habzó szájjal mutogatni, tilosban parkolni főleg nem, nem megyek át piroson és mindig átengedem a gyalogosokat is, a záróvonalat csak akkor lépem át ha nagyon muszáj és letolni sem szoktam a lassan haladókat inkább megelőzöm. :)
Éppen ezért szarok rá, hogy ki mikor, hol fotóz le (kivéve ha rendőr, akkor izgulok, hogy jön-e csekk. :)) És ha bármikor felkerülök ide bármilyen okból, akkor simán megvitatom bárkivel a történteket, mert nem szoktam olyat csinálni ami miatt szégyenkeznem kéne, ha meg hibáztam akkor bevállalom. Nem gondolod komolyan, hogy bemész a rendőrségre egy mobiltelefonnal, vagy akár saját fényképezővel készült fotóval és az alapján megbüntetnek majd? Vicces vagy. Viszont a Te arcodat megnézném amikor egy hasonló kamu sztori kapcsán - mint ez - felkerülsz egy szégyenfalra és olyat akarnak rád bizonyítani ami meg sem történt. Szerintem Te leszel a legjobban felháborodva.
Egyébként ha nem érdekel a posztoló magánvéleménye akkor miért hivatkozol állandóan arra amit Ő ír és nincs rá bizonyíték? Na mindegy, gondolom ezzel is démonizálni akarok. :)
Még egyszer leírom hátha felfogod: azért védem a mentőst, mert úgy gondolom nem hibázott akkorát, mint ahogy be van állítva ez az egész történet az meg közröhej, hogy el kéne venni a jogsiját emiatt.

klasszsrác 2009.08.22. 22:25:08

Ki mondta azt a hülyeséget, hogy közlekedési ügyész és stb? Aki benne van a témában az tudja, hogy igen sok esetet "elsikálnak".
A másik, Sólyom bizony még bevásárolni is kéklámpás kocsikaravánnal megy, természetesen jogalap nélkül, de ez nálunk "elmegy", szóval az se igaz. Neki valamiért természetes, hogy ugyan nem sürgős, életveszély elhárítás amiatt megy, tesz magasról mindenre, és ha kell ha nem, kint van a kéklámpa .... no comment.
A mentőt pedig téányleg nem kell ilyen túlbuzgó módon cikizni, ha nem veszélyezteti a forgalmat, akkor nyilván te is megteszed ugyan ezt!

BéLóg 2009.08.23. 23:50:41

@bodri81: Fogtam magam, és egymás után az alábbi betűket ütöttem le:
S E K É L Y E S (szóköz) L É L E K.
Ki kellene próbálnod, szerintem neked is menne.

Szar ügy, tudom. Olyanok, akik valószínűleg nap mint nap ugyanígy vezetnek és rémülettel veszik tudomásul, hogy bármikor bekerülhetnek egy netes blog kellős közepébe, és -- amint írtam -- nincs forgalmiba rakott ötezres, nincs esetleg haverayardnál, SZEMBE KELL SÜLNI (sic) a szarral.

Ezért aztán ezerrel mocskolni kell -- a fotóst.

Kamunak nevezni egy olyan sztorit, ahol jól látható a fotókon a mentős záróvonal átlépése, meg hogy a motorost szabálytalanul előzi, hát ehhez tényleg ARC kell.

Nekem azért sincs önértékelési zavarom, mert én magam is tudom, ezután NEKEM IS oda kell figyelnem.

A posztoló MAGÁNVÉLEMÉNYE és megoldási javaslata nem érdekelt, nem is foglakoztam vele, szánlak hogy ezt képtelen vagy megérteni. Én a FOTÓT néztem, azon meg -- akkor is ha nem tetszik -- tökéletesen egyértelmű a szitu.

Ha akarod leírom többször is:
Nem gondolom hogy a jogsiját el kéne venni, ezt a POSZTOLÓ írta.
Nem gondolom hogy a jogsiját el kéne venni, ezt a POSZTOLÓ írta.
Nem gondolom hogy a jogsiját el kéne venni, ezt a POSZTOLÓ írta.
Nem gondolom hogy a jogsiját el kéne venni, ezt a POSZTOLÓ írta.
Nem gondolom hogy a jogsiját el kéne venni, ezt a POSZTOLÓ írta.

Ha pedig NEKEM akarsz válaszolni, a hsz alatt jobbra ott a "Válasz erre" link, azt használd.

BéLóg 2009.08.25. 15:31:01

Tessék itt van olyan anyag, ahol lehet a "szemét fotósokat" fikázni.

index.hu/belfold/budapest/2009/08/25/parkolas_a_vaci_uti_tizenharmadik_savban/

bodri81 2009.08.25. 17:29:16

@BéLóg: Mennyi terpeszkedős bmw-s! :) Lehet, hogy a posztoló is köztük van? :)))))

BéLóg 2009.08.25. 17:31:48

@bodri81: Az lenne csak az igazi, nem?
De mivel a fotón Pösti T. Ahók vannak, a posztoló meg vidéki, asszem ebből kimaradt.

bodri81 2009.08.25. 17:47:38

@BéLóg: Nem budapesti, de a poszt szerint oda igyekezett, tehát szokott Pöstre járni. ;) Egyébként az ilyen fotók legkevésbé sem zavarnak, teljesen egyértelmű szituk, kapja be aki beáll a rokkant parkolóba vagy elállja az utat. De én akkor sem állnék neki mások szabálytalanságát fotózgatni. :) A fotós ambícióimat kiélem másképpen.

BéLóg 2009.08.25. 17:53:13

@bodri81: Azért valljuk már be, záróvonal átlépés, szembesáv kanyarodójában haladás, előzés "előzni tilos" tábla után, talán durvább mint szemét módon parkolni...

Egyébként a fotózás se nem tilos, se nem kötelező, erről már esett szó valamikor...

bodri81 2009.08.25. 18:10:43

@BéLóg: Nem vallom be. :) A mentős nem okozott kárt ezzel senkinek, max. a bmw-s egojának és lelki világának. De aki rokkant helyen parkol és emiatt egy arra rászorulónak messzebb kell megállnia, vagy ha valaki elfoglal egy egész forgalmi sávot a hülye parkolási módjával az igenis kárt okoz a többi közlekedőnek.
Egyébként ma cirkáltam a városban és bizonyos szitukban eszembe jutott, hogy vajon aki ide képekkel illusztrált sztorit prezentál az hogy csinálja? Hogy tud egyszerre vészhelyzetet elhárítani, közben elővenni a telefonját, bemászni a menüjébe,exponálni úgy hogy ilyen tökéletesen éles és megkomponált fotókat kapjunk, persze közben tovább vezetni biztonságosan és figyelni az eseményekre. Na szerintem ez a balesetveszélyes...

BéLóg 2009.08.26. 09:57:53

@bodri81: Hát, ebből is látszik kicsit, hogy mennyien nem olvassák, csak kommentelik a posztokat. De ez -- neked írt válaszként -- általánosság akar lenni.

A beírásban PÉLDÁUL az szerepel, hogy a fixen telepített kihangosítóban csupán nyomogatni kellett a "felvétel" gombot a kamerán (nekem is egygombos képkészítés van). Azt hiszem ha az emnber vezetés közben be tudja kapcsolni a rádiót, sebességet tud váltani "egykézzel!!!" és a többi, nem igazán okozhatot gondot fényképezni is.

bodri81 2009.08.26. 12:54:07

@BéLóg: Tudom, ezt én is olvastam, csak amit ír az lehetetlen. Mivel ha megnézed a képeket, látszik, hogy különböző szögből készültek, az egyiken látszik a motorháztető a másik kettőn nem, ráadásul ha a kihangosítóban volt a telefon onnan lehetetlen ilyen képeket csinálni. Próbáld csak ki, hogy egy kiszemelt autót ezzel a módszerrel próbálsz fényképezni a kihangosító tokjából "csak exponálással". Majd számolj be a fejleményekről. :)

BéLóg 2009.08.26. 16:27:07

@bodri81: Mondom én, hogy az a becsületes ember, aki szerint geci fotós!

Lehet hogy a te tapasztalataid olyanok, a POSZTBAN azonban az van, hogy az illetőnek gond nélkül ment.
Én a posztolónak hiszek, te meg azt kalkulálsz ki, amit akarsz!

Én például kezdem kizártnak érezni, hogy a fejedben agy van. LE HE TET LEN! Mer' én mondom, nem? Esetleg mer' az enyémben sincs, a tiédben sem lehet!

Lényeg, mint írtam, gecifotós!

bodri81 2009.08.26. 18:50:55

@BéLóg: Érdekes idáig azt mondtad Téged hidegen hagy a posztoló magánvéleménye ill. az amit ír, Te csak a képek alapján ítélkezel. :) Na mindegy ebből most kiderül, hogy életedben nem fotóztál még egy kockát sem, különben nem mondanál ilyet. Különben meg ne "gecifotós"-ozz, mert a fotósok nem gecik, az egy nagyon szép szakma én is szoktam igaz nem hivatásszerűen csak hobbiból, ja és nem mások kárára. ;)

BéLóg 2009.08.27. 10:39:06

@bodri81: Az hogy a posztoló hogyan készítette a képeit, az neked "magánvélemény"?
Te lenni értelmes ember?

"Gecifotós", EBBEN a környezetben, érted? (Nem érted!) Itt, a posztban. Ezek a kocsiból lövöldözők. Nem Robert Capa fotós, nem André Kertész fotós! Érted?
Dehogy érted!

bodri81 2009.08.27. 18:57:26

@BéLóg: Értem én, Te nem érted az iróniát a sorok között. :) De mindegy...a magánvéleményről meg nem vitatkozok tovább, mert nem érted mit akartam kihozni belőle.

boxerhang 2012.12.24. 10:09:49

Jo magyar virtus. Ezek az emberek az életüket kockáztatják a sz.ros kis életedért, semmi pénzért szinte. Te erre itt felnyomod, mert úgy vezet ahogy te nem tudsz? A mentôzés a vezetés csúcsa, olyan teszteken kell átesni hozzá, amit te el se képzelsz. Olyan vezetési tapasztalattal rendelkeznek, amivel te sosem fogsz. A záróvonal a magadfajtáknak van, akik berosálnak 110-nél. Állítom neked, hogy ez a sofôr fejen állva biztonságosabban vezet mint te a bajor luxusgépeddel... Szégyelld el magad nagyon gyorsan, és kívánom neked, hogy akkor késsen a mentô, amikor hozzád megy! Ugyan ez szól a sok mentôst szidó kommentelônek!

boxerhang 2012.12.24. 10:26:47

Elolvastam a postod végét. A te mocskos adódból az a sofôr nem sokkal minimálbér fölött keres. Felfogod te hogy kit szidsz? Hányingerem van az ilyen emberektôl, mint te. Nem érdemled meg, hogy érted kimenjen a mentô. Tisztelet 0 apám... Gratulálok...

dzsaszper 2012.12.28. 14:26:42

@kozmikus_bolygoragokukac: azt szidja, aki megpróbálta letörni a tükrét, egy vitában, ami jóindulattal arról szólt, hogy történt-e hirtelen sebességváltozásra kényszerítés (az elsőbbségadás sávváltásról ennyiről szól).

ebből a szempontból tök mindegy, hogy mentős e az illető, vagy gengszter, esetleg miniszter...

Luiking 2013.10.27. 07:25:59

Szerintem senki nem fotozhat, kamerázhat semelyik irányba VEZETÉS KÖZBEN. Egyértelmüen benne van a kresz szabályzatokban . A minap engem is szemből menet közben fotózott egy bosszuálló rendőr. Mindenáron bizonyitani akarja hogy valamit is szabálytalanul csinálok. Nem iszom ha vezetek alkoholt a biztonsági övet bekapcsolom. Vezetés közben nem eszem nem telefonálok stb...stb...DE,mától a digitális fényképező a mellettem levő ülésen lesz és ha időben észreveszem szemből énis lefotózom. Javasolnám a kis szarosnak hogy kit fotózzon , de ÉN SZABAD ÉS BÉKÉS ÁLLAMPOLGÁR VAGYOK VELE SZEMBEN ADDIG AMIG A RENDŐRRUHA RAJTA VAN. De ha egyszer már nem lesz ami kinéz neki az isten irgalmazzon .

hawkeye 2013.11.03. 08:26:09

"...ÉN SZABAD ÉS BÉKÉS ÁLLAMPOLGÁR VAGYOK..."

Az a baj, hogy ezzel együtt nagyon ostoba, és agresszív is...

:(

Péter Bagdi 2013.12.17. 08:27:32

Örülök, hogy egyes embereknek csak erre van idejük, hogy ilyen baromságokról írjanak blogot. Te biztosan nagyon sokat vezetsz, nagyon ügyes vagy. Ülj be akkor egy mentőautóba dolgozni 2-3 hónapot és utána szajkózd itt a baromságaidat. A folyamatos stressz, no meg az egész nap a füledbe ordító megkülönböztető jelzés biztos kellemes lehet. Nem tudom, hogy meddig bírnád és lehet, hogy ez az ember, aki megelőzte a motorost záróvonalon, már ezt csinálja 10-20 éve. Mi lenne ha a saját dolgoddal foglalkoznál, bár a magyarra ez nem jellemző, mert szeret olyanba beleokoskodni amihez abszolút nem ért és fogalma sincs arról amit beszél.

Szabják ki rá a méltó büntetést. Na az nagyon remek lenne ha egy 90-100 ezer forintot maximum kereső mentősofőr kapna még 300 ezer forint bírságot. Lehet, hogy 1-2 ember ott maradna, mivel ezek után már nem sietne annyira.

Nem tudjuk, hogy az adott szituációban mi volt a helyzet, lehet hogy beteget vitt, vagy betegért ment, csak nem kapcsolta fel a megkülönböztetőt.

Száz szónak is egy a vége. Foglalkozz a saját dolgoddal, majd ha balesetet okozó mentőt látsz, akkor oszd az eszet.

0gábor 2013.12.19. 17:02:32

@Luiking: Nézd meg az őrült orosz vezetőkről
készült videókat a YouTube-on!
Bekamerázni egy autót (min. 3 irányba) ott
már létszükséglet és max. néhány tízezer forintnak megfelelő rubelbe kerül.
Nálunk is ilyen kéne.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása