Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Négy rendőr kell egy büntetéshez?

2010.02.21. 18:09 :: SilentSound

Cinóber levele félig közlekedéssel, félig közbiztonsággal foglalkozik, de mindenképpen érdekes kérdést boncolgat. Élete párját nemrég megbüntették, de nem is ez verte ki nála a biztosítékot, hanem az, hogy úton-útfélen azt hallani, hogy kevés a rendőr, bírságolni mégis négyesével járnak. Látja valaki ebben a logikát?

Kis mennyasszonyom a XI. kerületi Bercsényi utcán át szeretett volna eljutni a Karinthy Frigyes utcába szombat délelőtt. Nyilván a táblákat sem figyelte, csak követte az előtte lévőt, aki nem ment le az alagútba, hanem fent az azzal párhuzamos utcán leparkolt. Nem így a párom, akit a rendőrök megállitottak és megbüntettek.

Hibázott, mert oda csak - ha jól emlékszem - a célforgalom mehet be. Dugó sem volt, az átjutás is gyorsabb lent, nyilvánvaló a figyelmetlenség és nem valami "aljas" szándék vezeti kerülő útra az idegent. De hát ki gondolná, hogy épp ezekben a szűk esztendőkben készült el Budapest második leghosszabb közúti alagútja? A büntetés is csekély, 5 ezer Ft.

De! Minek ehhez 4 rendőr? Emlékszem, régen a Ladában is mindig négyen trafiztak az Erzsébet hídon, de azt hittem az az idő már elmút. Itt is, egy dolgozott, a többiek csak álltak mellette, a hosszú papírmunka alatt a többi áthaladó autóst mégcsak nem is figyelmeztették. Az már csak hab a tortán, hogy az ilyenkor szokásos protokoll beszélgetés - egyoldalú - tegezéssel zajlott.

Előző este a hiradókban a rendőrkapitány sajtótájékoztatóján keveselte a 7 %-os felderítési arányt, (nincs egyedül) és arra kérte a kerületeket, március 1-től több rendőr legyen kint az utcán, és a BKV-n utazók is legyenek nagyobb biztonságban. Persze lehet mindezt hamarabb is - volt egy ilyen tartalmú félmondata is.

Addig azonban, amíg a beosztottai így teljesítik az elvárásokat, nem látom a fényt az alagút végén. Ugyanúgy mint a tétova autós a Bercsényi utcába bekanyarodva, aki rossz beidegződéssel (Allee) csupán garázslejáratnak gondolja azt.

152 komment

Címkék: budapest közlekedés autó rendőr büntetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bunkó Béla 2010.02.21. 22:02:35

@107!:
Úgy bírom ezt a dumát, fusson 50 évesen a betörő után más. Álljon már meg a fáklyás menet, 50 évesen még mindig lehet az utcákon gyalogosan járőrözgetni vagy egyéb futás nélküli munkát elvégezni. Már bocs, de a kedvezményes nyugdíjba meneteleteket eltörölném! Persze lehet hivatkozni arra, hogy micsoda megterhelés ez a meló, akkor megkérdezném, hogy a hullamosó, kazánkovács, öntödei munkás melója pihentető? Miért nem cseréltek velük? Nekik nincs kedvezményes nyugdíj!
Ezzel a beugatásommal nem téged akartalak megbántani, de kapjon már a fejéhez a rendőr társadalom. Semmivel sem különb emberek mint bármilyen gyári munkás.

AutosVilli 2010.02.21. 22:03:34

engem 10 alatt kb 5 éve kaszáltak meg utoljára

Kisrendor 2010.02.21. 22:03:57

Nálam egyszerű a megoldás. Ha a delikvens megbánó és együttműködő, figyelmeztetem, amennyiben nem, akkor mehet a feljelentés és az előadóval majd megvitatja, hogy miként is gondolta a dolgot.

Yo! Maaan! 2010.02.21. 22:03:59

107: köszönjük, majd értesítjük.

Akkor is ocsmány dolog, amikor 4 tag gübbed üzemszerűen egy kijelölt pontra mint bögöly a kockacukorra, hogy na, vajon ki szeg szabályt! Most komolyan. Nincs jobb dolguk, vagy mi a pén? (Ki hajt be a 10m-es utcára, hogy 4km-t rövidítsen, ki nem áll meg a tök fölösleges STOP táblánál, pedig jól belátható Mekkától Makóig a kereszteződés... stb.)
Ha járőrözés közben kiszúrnak valamit, OK. vadásszák le, persze. De még ez is vitatható éjjel, hétvégén, amikor sehol egy szál lélek rajtuk kívül... (elfelejtett irányjelezni a másik utcában a szerencsétlen polgár és ez jól látszott messziről)
Ja, a szabál az szabál. :S

misitcom 2010.02.21. 22:08:35

@Kisrendor: Én olyan őzike szemekkel néztem a közegre mikor kézből telefonáltam,még is kaptam egy ötezres csekket.

Kisrendor 2010.02.21. 22:11:43

@bloodmn: "ki nem áll meg a tök fölösleges STOP táblánál, pedig jól belátható Mekkától Makóig a kereszteződés"

A balesetek nagyon nagy részének meghatározó oka az elsőbbség meg nem adása. És persze, hogy belátható és biztonságos volt minden helyzet, mikor belekezdett a vétkes fél a baleset előtt, hiszen senki sem úgy indul el otthonról, hogy ma megölök valakit, mert nem érdekelnek a táblák.

Ha tilosban behajtó ellen intézkedek, az elküldene, hogy az ittasokkal törődjek. Az ittas elküldene, hogy a jogsi nélküliekkel foglalkozzak. A jogsi nélkül ittasan vezető elküldene, hogy azzal foglalkozzak, aki balesetet okozott.
Aki jogsi nélkül ittasan okozott súlyos balesetet, az néha elismeri, hogy vétett. Hol a határ?

107! 2010.02.21. 22:13:41

@Bunkó Béla:

A hullamosót nem rángatják be szabiról, a kazánkovácsnak nem kell engedélyt kérnie ha külföldre akar utazni, az öntödei munkásnak pedig nem tolják állandóan az arcába, hogy ÁVH, meg nincs jogilag ilyen kiszolgáltatott helyzetben. Igenis volt miértje a nyugdíj kedvezménynek. Arról meg nem is beszélve, hogy a jelenlegi beosztási helyemen szívesen maradnék nyugdíjhatár után is, mert nekem ez jó. De a legtöbb kollégámnak nincs ilyen szerencséje. Csesztetik föntről, csesztetik az emberek az utcán... Persze, hogy elmegy nyugdíjba ahogy csak tud.

Ha van megbecsülés, és nem azt látja, hogy egyre rosszabb, akkor szívesen marad az ember.

Megjegyzem ez a 40 évesen elmegy nyugdíjba csak úgy működik, hogy "alkalmatlanná" válik a szolgálatra. Egyébként nem mehetne. Az más kérdés, hogy ez mennyire valós.

107! 2010.02.21. 22:16:45

@Kisrendor:

Ez jó. Én a záróvonalat szoktam írni.
Vannak szabálysértések, amik már az "elfogadott" kategóriába esnek. Felháborodást kelt, ha véletlenül valaki azért is büntet. Viszont ez a határ egyre tolódik.

Gróf Úr 2010.02.21. 22:17:13

Nem vagyok rendőr. Továbbtanultam :-P Ugyanakkor a rendőr teljességgel megérdemli a korai nyugdíjazást, mivel ez nem az a hivatás, ami azonos testi/idegi elhasználódással jár mint pl. az áruházi pénztárosé vagy a tanáré. Azok is kemény munkák, szó se róla, de higyjétek el, nem egy kategória. -20ban, +40ben utcán kergetőzni és manapság már öröm, ha nem lőnek rá. Megérdemlik mind az elismerést, mind a segítséget.
Csendőrpertu: én simán visszategezek, sőt, megpedzem, h ha már ilyen jól összehaverkodtunk, nem mehetnék a dolgomra egy figyelmeztetéssel? :-) Nem igaz, h sok lenne a bunkó, biztosan nincs több 10%nál, csak ugye a hangos kisebbség, ezeket könnyű megjegyezni és évek múlva is hivatkozni rájuk, mint a normális, nem feltétlenül engedékeny, de korrekt arcokra.

min 2010.02.21. 22:21:49

A múltkor benéztem a benzinmérőt és kifogyott a benyám Újpest felé menet a Váci úti felüljáron. Kicsi forgalom volt nem akadályoztam senkit. Feltolni nem tudtam a tetőre így hívtam egy taxit, hogy vontasson már el a a pár száz méterre lévő kútig. Miközben vártam rá felszereltem a vontatókötelet megérkeztek "107" kedves kollégái és elkezdtek csesztetni (persze szokás szerint élből tegeződve), hogy mit a fenét csinálok, miért akadályozom a forgalmat? (5-6 percenként ment el egy autó)
Mondtam volna neki, hogy "Bazzeg gyönyörködni álltam meg a palotátoknál"
Kitalálta, hogy guruljak vissza a domb aljába.
Mire én "nem megyek mert mindjárt itt a taxi" Erre ők kilátásba helyezték a megbüntetésem. Pont akkor ért oda a taxi ami elhúzott a pár száz méterre lévő kúthoz.
Eszükbe se jutott segíteni.

Kedves 107! Lehet, hogy én vagyok peches de mindig ígyen überköcsög rendőrökkel hoz össze a sors pedig hidd el én teljesen korrekt hangnemben beszélek velük még ha ez itt nem nem is derül ki. Fel sem tünik nekik, hogy én magázódom velük míg ők folyamatosan tegeződnek.
Szóval lkehet védeni a mundér becsületét de nálam olyan 80% a rendöri köcsög hozzállás.
A maradék 20 az külföldön történő korrekt eljárás volt pedig ott megbüntettek.

"streetfighter" 2010.02.21. 22:23:23

@Kisrendor:
"ne csak a nyomdafestéket sem bíró írásaikkal traktáló trágár nethuszároké legyen az oldal."

Azért ez erős túlzás.

min 2010.02.21. 22:26:39

@min: Jah és a tankolásom után viszza kellett mennem a Westend felé ahol sorban álltak vészvillogós autók illetve a lovas szobornál a megállni tilosban is jópáran. Azokkal nem kell foglalkozni ugye? Mert naponta járok arra és sosem foglakonak velük.

Kisrendor 2010.02.21. 22:27:48

@"streetfighter": Bocs. Akkor úgy fogalmazok, hogy az elvárhatónál többen posztolnak szándékos rosszindulatból, mint észérvekkel felvértezve.

misitcom 2010.02.21. 22:28:03

@"streetfighter": Na most szólj hozzá,már itt is a rendőri megfigyelés alá kerültünk.

107! 2010.02.21. 22:29:18

@min:

Hát külföldön ezért is megbüntettek volna. Az üzemanyag elfogyás ugyanis nem számít műszakihibának. A másik pedig, hogy nem vontathattak volna. Nem lehet. Egyetlen lehetőség (én ezt szoktam tenni) Ha balesetveszélyes a helyzet, akkor mögé állok kékkel. Igaz így engem szidnak, mert pont ott jutott eszembe büntetgetni, de legalább nem sérül meg senki (talán).

Jártam már így a Hegyalján is. Hídtól felfelé a belsőben lerobban egy Opel. Váltó hiba, úgy hogy se előre, se hátra. Természetesen én voltam a köcsög. Dudáltak, kiordítottak... Úgy hogy van elég paraszt állampolgár is. Képzeld, max minden 100. ajánlotta fel, hogy felhúzza a Sáncutcáig (de hát ugye nem volt vontatható)

"streetfighter" 2010.02.21. 22:30:17

@misitcom:
Háát ahogy elnézem több itt a rendőr mint az utcán.

107! 2010.02.21. 22:30:24

@misitcom:

Végre már nem csak egyedül vagyok. :-)

AutosVilli 2010.02.21. 22:32:35

@min: Gondold el mit mondhattak a Sárvári dömperesnek,hogy így felhúzta magát :) (na jó ez csak vicc volt)

Sánta Jómadár 2010.02.21. 22:32:58

@Kisrendor: Igazán örülök, ha rendőrök hozzászólnak itt. Sajnos az indulatok sokszor személyeskedővé válnak, és elfordulnak a rendszer problémáitól, ami érthető, mert (többek között) a rendőrség is egy olyan rendszer amiről túl sok információja nincs az egyszeri honpolgárnak. Már önmagában ez az információhiány a "rendszer" problémája.
Kétségtelen, hogy a rendőrök közt is van oda nem illő ember, ám ezt el tudom mondani szinte minden foglalkozásról a bolti eladótól, az egyetemi tanárig. A probléma az, hogy ha a rendőrrel van valami konfliktusom, azzal nagyon nehéz valamit is kezdeni, mert hát már nem fordulhatok rendőrhöz..., legfeljebb ilyen blogokon jól kipanaszkodhatom magam, és akkor én is trágár nethuszárként tündökölhetek.

Kisrendor 2010.02.21. 22:33:04

@misitcom: hmm, lehet szólok főnöknek, hogy számítsa bele a munkaidőmbe :D

"streetfighter" 2010.02.21. 22:34:29

@Kisrendor:

Ebben már lehet, hogy van valami, de szerintem az érvek nélküli gyalázkodó megjegyzés kevesebb mint a normálisan kritizáló. Ma este pedig főleg.

misitcom 2010.02.21. 22:35:12

@107!: Lassan megcsinálhatod a műszakbeosztást hogy folyamatosan védve legyen a blog.

indapass90210 2010.02.21. 22:35:46

@107!: Dehogynem számít az üzemanyag elfogyás annak! Szemrebbenés nélkül azt mondanám, hogy de hát Biztos Úr, azt mutatta a mutató, hogy van benne!

"streetfighter" 2010.02.21. 22:40:16

@AutosVilli:

Azért egy jelöletlen trafival csak kevesebb lett.

Kisrendor 2010.02.21. 22:40:30

@Sánta Jómadár: Amennyiben rendőrrel van konfliktus (és persze jogos a panasz), nyugodtan lehet a Rendőrséghez, az Ügyészséghez, vagy bármilyen jogvédő szervezethez fordulni.
Engem épp tegnap jelentett fel egy betörő, aki megtámadott egy kalapáccsal, mert fájt a bilincs a kezén és melege volt a saját kapucnija miatt az intézkedés során. Ez van.

A másik, hogy itt a neten is lehet értelmes hozzászólásokkal megvitatni a problémákat és ez véleményem szerint sokkal többet is ér, mint az anyázós, beszólogatós kommentek.

107! 2010.02.21. 22:40:45

@Dövan:

Nehéz is meggyőződni az ellenkezőjéről ugye?

@Sánta Jómadár:

Egyre több hely van, ahová fordulhatsz.

Viszont most elköszönök. Hamar itt lesz a 4:40. Megyek dolgozni. Az UTCÁRA! Kettesben! Csak a járőrvezetőm és én. :-)

Jó éjt mindenkinek!

indapass90210 2010.02.21. 22:41:12

@Dövan: bár, most, hogy kiderült, hogy csak 28 vagy, inkább úgy: Figyelj, öcsi, itt egy ezres, told el a bicót, és hozz egy kanna benzint, de izibe!

misitcom 2010.02.21. 22:41:27

@Kisrendor: Autópálya rendőr lesz belőled.
Az internet virtuális szupersztrádáján fogsz bitcsomagokat üldözni.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.02.21. 22:41:33

@107!:

Ma kaptam egy közúti ellenőrzést, hosszú-hosszú évek óta először. Nem volt semmi gond, a hölgy köszönt, kérte a papírokat, ellenőrizte, visszahozta, megköszönte, elköszönt.

Amit viszont nem értettem: kb. 10 perce jött mögöttem, mire kitalálta, hogy megállít. Miért állított meg? Ha gyanús voltam, miért nem azonnal?

indapass90210 2010.02.21. 22:43:24

@107!: hát, hirtelen megjavult!

Tudod hányszor hívnak engem a júzerek ilyennel? "De hiszen az előbb még nem működött", vagy "egyszer csak elsötétült a kép"!

Kisrendor 2010.02.21. 22:44:16

@Comandante en Jefe: Talán 6 percig azonos volt az útvonal, aztán gyanússá válás, megfigyelés és végül az intézkedés jött :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 22:45:20

@min:

Külföldön történt köcsög-rendőri hozzáállást tudok neked példaként hozni. Csak az volt a hamis amit a kollégámmal ketten állítottunk. Aztán feljebbvalók elkezdtek név szerint rendszám szerint keresni minket akkor meg bepánikoltak. Még a tolmács ellen is eljárást lehetett volna indítani szereptévesztés miatt. Erre varrjál gomblukat. :)

min 2010.02.21. 22:45:26

@107!: szerintem nincs igazad. láttam én már osztrák autopályarendőrt személy autót tolni.
ott éltem és a segítségnyújtás(akár fizikait is) határa eléggé ki van tolva. A nagy hülyeségekért büntetnek drasztikusan és jogosan. A kidudálos autósokat én is megvetem. Segítettem félretolni egy lerohadt autóst a Margit-körúton mert jó nagy dugót generált miközben dudáltak ránk ahogy a belsőből toljuk át a jobbra kanyarodóba. Sajnos én továbbra is vallom a magam tapasztalata alapján, hogy könnyebben büntetnek itthon mint segítenek. Nagy számok alapján biztos vannak itthon is korrekt zsaruk de én még nem találkoztam velük ha történni fog ilyen azt is leírom és megdicsérem majd.

"streetfighter" 2010.02.21. 22:46:15

@Comandante en Jefe:

Biztos túl szabályos voltál. Az is gyanús, csak az hosszabb idő alatt derül ki.

min 2010.02.21. 22:47:39

@Mityu: Elhiszem miért ne hinném. Velem kint szerencsére korrektek voltak. Mondjuk ott sokkal sunyibban mérnek amit nem szeretek de tudom nem kell gyorsabban menni

107! 2010.02.21. 22:49:15

@Dövan:

Na ez az. Nálunk ezt el kell fogadni. Próbálkoznál mondjuk Szlovéniában.

Ami a koromat illeti... ennyi. Nem túl sok, de a hét év, amit az utcán töltöttem eddig szerintem nem kevés. Mai viszonylatban egyáltalán nem az. Láttam már sokmindent. És biztos van olyan is, amit nem. De a fenti beszólástól nem biztos, hogy összepisiltem volna magam. :-) Egyébként vittem már két liter benyát autósnak. Igaz, az egy szép lány volt. Kollégám állt mögötte kékkel, én meg hoztam a kútról az ásványvizes flakonban. (tudom az szabálytalan) De a probléma megoldódott.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 22:49:18

@AutosVilli:

"Gondold el mit mondhattak a Sárvári dömperesnek,hogy így felhúzta magát :) (na jó ez csak vicc volt)"

Lehet, hogy vicc volt, de azt ne felejtsd le a történetből, hogy a dömperesnek nem ez volt az első ilyen jellegű akciója... :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 22:50:58

@min:

"szerintem nincs igazad. láttam én már osztrák autopályarendőrt személy autót tolni. "

Láttam már a Népligetnél, a Könyves K. - Elnök utca kereszteződésben magyar rendőrt autót tolni. :)

107! 2010.02.21. 22:53:45

@min:

Toltam már én is autót (Volt is belőle újságcikk :-))) ), de vontatni nem vontathatunk!!!

Ha ki kellene számolnom, hogy mekkora arányban büntetek és segítek, biztos az utóbbi nyerne. Főleg ha a forgalomirányítás is ebbe a kategóriába tartozik. Persze, nem fogok el kábszer csempészt, meg pedofilt, de pl. már lopott motort tolvajostól fogtam. És most nem robogóra kell gondolni.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.02.21. 22:54:25

@"streetfighter":

Hát az lehet, de nem rajtam múlt... előttem mentek kb. 40-nel, előzni nem lehetett. Magamban morogtam is. Lehet, hogy azért kapcsoltak le, mert megfordult a fejemben egy előzés gondolata, lakott területen belül 60km/h-val? :)

1kutya 2010.02.21. 22:55:28

20 éve nem találkoztam köcsög rendőrrel (pedig lenyomtam ezen időszak alatt kb. félmillió km-t)!

4-5x büntiztek meg! jogosan... (zömmel sebességtúllépés, 1x zebrán előzés, igaz éjjel fél egykor egy kihalt kisvárosban, de hát ugye a szabály az szabály!)

viszont naponta kifogok 3-4 igazán köcsög úrvezető kollegát!!!

akkor most ki a hülye???

(ja, bocs, tudom: a posztoló:)

indapass90210 2010.02.21. 22:56:41

@107!: pont ezért szoktam volt mondani, hogy ha jó nőnek születek, akkor már mindenem meglenne!

Igaz, hogy a majdnem 100% gyapjút tartalmazó rendőrruhában műanyagpalackozott benzint hurcolászni veszélyesnek tűnik, de leginkább csak akkor az, ha áttöltés közben összedörgölődztök a járőrtársaddal. Bár gondolom nem ez volt a terv. Mármint nem a járőrtársaddal!

Egyébként nem vagyok sokkal öregebb :)

1kutya 2010.02.21. 22:57:41

@107!: ez az új mocid?

irigyellek "öreg":DDD

107! 2010.02.21. 22:59:53

@Dövan:

Na nekem nem olyan ruhám van! És a kolléga mint mondtam maradt ott a kocsinál a lánnyal. :-) A benya meg a dobozban volt, nem a kabátomban. :-)))

"Nem a lényeg a szándék, hanem a fontos!"

Vérnűsző Barom (törölt) 2010.02.21. 23:00:02

@107!: "Ne ítélkezzetek félinformációk alapján."
Az évek alatt összegyűlt, rengeteg saját, továbbá rokoni, ismeretségi körből valamint a hallomásból megismert, de teljesen "életszerű" negatív tapasztalat alapján minősítünk benneteket.

Van persze pozitív tapasztalat is. Csak kevés.

107! 2010.02.21. 23:00:25

@1kutya:

Nem az enyém! (még) :-)))

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.02.21. 23:00:34

@"streetfighter":

Egyébként bosszantó lehet rendőrautót vezetni: azon kevés járművek egyike, ami maga előtt képes a forgalmat lassítani...

107! 2010.02.21. 23:02:38

Most már tényleg jó éjt!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 23:06:03

@Comandante en Jefe:

Jah szeretem látni a sok majmot, amikor megy a 3 sávos főúton jobb szélsőbe egy rendőrautó és senki nem mer elmenni mellette. Inkább követik tisztes távolból. Általában én simán elmegyek mellettük. ha kiszed a forgalomból akkor sincs semmi. Minden rendben van nincs mibe belekötni, ha jogszerű és megfelelő az intézkedés (legtöbb ilyen) akkor kb 5 perc alatt elköszönünk egymástól. :)

Kisrendor 2010.02.21. 23:07:42

No, megyek én is. Holnap szintén szoli. Jóccakát mindenkinek!

1kutya 2010.02.21. 23:08:24

@107!: de remélem törekedsz a megszerzésére:DDD

tundrazuzmo (törölt) 2010.02.21. 23:08:44

A komoly témát és rendőr kommentelőinket nem sértve eszembe jutott valami humor. 4 rendőr azért kell, mert:
- Az egyik elment (gyorshajtókra) vadászni,
- A másik meglőtte (lézerrel),
- A harmadik hazavitte (a bírságokat),
- A legkisebb pedig mind elköltötte...

Muhaha...:)

"streetfighter" 2010.02.21. 23:09:41

@107!:
"én meg hoztam a kútról az ásványvizes flakonban. (tudom az szabálytalan)"

Ezt nevezik hatalommal való visszaélésnek. ;-)

flimo13 2010.02.21. 23:10:04

@107!: a korai nyugdíjjal alapjában véve nincs baj, ami baj inkább az aránya. Azaz hogy több, mint a fizetés. NYC-ben 20 év tényleges szolgálat után lehet a fizetés feléért elmenni. Itthon akár a másfélszereséért is.

Persze nem azt mondom, hogy 60 ezer legyen a nyugdíj, inkább a fizetéseket kellene növelni, párhuzamosan a nyugdíjfeltételek szigorításával. Pl ne lehessen több a fizetés 3/4-nél, és az öregségi nyugdíjkorhatárig csak akkor járjon, ha nincs mellette munkahelye a nyugdíjas rendőrnek - mert ha még munkaképes, akkor pihentesse nyugisabb munkahelyen az idegeit, ne otthon. Ha meg feketemunkán kapják, akkor ugrik a nyugdíja a korhatárig.

flimo13 2010.02.21. 23:11:08

A témához hozzászólva, ma három kocsis(!) trafipaxot láttam, de talán csak kocsinként két rendőrrel. A másik kettő minek volt, utána mennek annak, akit bemérnek?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 23:18:32

@flimo13:

A feketemunka kialakulásának okait is illene rendbe tenni. De nem ellenőrző-bírságoló-büntető módszerrel. Pl. megfelelő gazdasági környezet kialakításával is lehet ám csökkenteni a "fekete munka" megjelenését. Csak ehhez a harácsoló közgazdasági mentalitást kellene felcserélni egy értelmesebb gondolkodóra. :)

flimo13 2010.02.21. 23:21:01

@Mityu: ha alkalmaznánk a szabályaimat akkor nem azért dolgozna feketén, mert sok az adó, hanem mert ugrana a nyugdíja, ergo nem vág témába a felvetésed.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 23:23:52

@flimo13:

S a nyugdíj mellett alapjaiban minek kényszerülne dolgozni? Ötleteid erre is vannak remélem. :)

jelentéktelen alak 2010.02.21. 23:39:52

@"streetfighter":

"Az azért nem kötelesség, hogy a 30-as táblánál radaroznak. Az szivatás!"

Hogy engem miért nem tudnak ilyesmivel szívatni...

Igaz, hogy rám a 30-as tábla is vonatkozik, úgy mint a többi szabály, meg törvény.
Aki többre tarja magát ezeknél, azt meg igenis szívassák! Nem azért mert ez a dolguk -bár ez is a dolguk! Csak mert így fair és igazságos.

A posztíró 2010.02.21. 23:48:36

@107!: A sárga csekken és a zöld példányon is a kerületi kapitányság van feltüntetve, utóbbin pecséttel. De felőlem a tiszai flotilla egysége is ellenőrizhet meg büntethet is a Bercsényi utcában. A lényeg hogy dolgozzanak, azért fizetjük őket. Ehelyett fényes nappal, egy forgalmas helyen, hogy minél több laikus is láthassa, látványosan kerülik a munkát. Ugyanaz mint ahogy írtam is, évekkel ezelőtt az Erzsébet híd budai hídfőjénél volt szokásban, hónapokon át! A hátsó üléseken valószínű két járőr melegedhetett amíg egy rádióadásban valaki nem kifogásolta...

flimo13 2010.02.21. 23:50:31

@Mityu: ezek szerint még nem láttál olyan rendőr, aki 150-200 ezres nyugdíjat kap 45 évesen, mellette meg legalább ugyan ennyiért, ha nem többért dolgozik, pl egy biztonsági cégnek? Mert ha arról lenne szó, hogy valakit negyven éves korára megnyomorít a munka, és különben éhen halna, akkor kapja csak a nyugdíjat, de ha mellette dolgozik - nem szükségből, hanem mert megtehetik - akkor az kicsit bicskanyitogató, főleg azok szemében akik nem kevésbé keményen és megterhelően dolgoznak - 65-70 éves korukig.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.02.21. 23:57:47

@flimo13:

Ismerek is ilyen rendőrt.
Hát lehet neked vajmi kevés fogalmad van arról mire elég 150-200 ezer manapság. Aztán elelemezgetheted nekem itt mit jelent az "élni" és megélni". Ha mondjuk nem szolgálati lakásban lakik, hanem bevállalt egy lakáshitelt aminek a havi részlete egy közepes albérlet összegének felel meg/albérletbe lakik. Mellette nem éhezik, befizeti a rezsit, esetleg tankolni mert a 8-10 éves Suzukijába, és még telefonszámlára is fussa. Arra gondolom rá lehet mondani, hogy luxus életet él mi? pedig az Operabálra nem váltott VIP belépőt. Esetleg meg is oldotta, hogy kifesti a kecót 3 évente.

Fekete Szurok 2010.02.22. 00:09:23

Egyszer a Kerepesi úton mentem Budára, épp befejezték az igazoltatását valakinek , amikor elmentem a zöld Nissanjuk mellett. Az Erzsébet híd-Moszkva tér útirányon át jöttek ők is, mert a Szilágyi Erzsébet fasornál villogtak le, csak úgy... Én sem értettem, mi ebben a koncepció, negyedóránként 1-1 ellenőrzés, Pesten és Budán. Később olvasom a lapokban, pampog az EU, mert a Nissan terepjárókat nem a schengeni határokon használja a testület, pedig azért kapták.

irinyeahétszentségit 2010.02.22. 00:24:18

@Mityu: Tényleg rossz ez a rendszer, ha 45 évesen ennyi nyugdíjat kap, hülye lenne, ha nem menne nyugdíjba. Én is ismerek ilyet, de a lustább fajta, nem csinál semmit, egésznap heverészik. Képzelem milyen jó munkaerő lehetett:((
Minap felszóltak kaputelefonon: a rendőrségtől jöttek. Kimentem ajtót nyitni, hááát a csaj és a srác (civilben) voltak együtt 50 évesek. Egyébként Dr. Novotnyt keresték. Mi nem ismerjük, de aki igen, hívja fel őket:))

Kisrendor 2010.02.22. 05:20:08

Kb. havi 100-at keresek úgy, hogy egyszer nappal, egyszer éjszaka melózom, ha -20 van, ha +40, kint vagyok. Minden nap úgy megyek be melóba, hogy lehet, hogy nem jövök haza (tudom, tudom, ritka a haláleset a Rendőrségnél, de amikor egy tömegverekedéshez siet az ember, vagy mászik az ablakon a betörő után, vagy csak egy gyanús autót állít meg, minden megeshet és mindenre számítani kell).
A cseszegetés, a megalázás mindennapos mind a főnökség, mind az állampolgárok felől.
Civilként dolgoztam egy szűcsnél, ahol kibelezett, kifordított hörcsögöket kellett ollóval felvágni és kifordítani 3 ft/db-ért. Hiányzik az a nyugalom, mikor nem kell minden percben a hátam mögé lesnem, mikor nem minden mozdulatom árgus szemem figyelik, hogy mikor hibázom és tehetik tönkre az életem.

Csak a remény maradt, hogy egyszer olyan lesz a világ, amiben lehet majd értelmesen dolgozni is. De addig csak abban bízok, hogy egy Mcdonald's-os diák fizetéséért ugyan, de legalább kevesebb ideig kell dolgoznom.

indapass90210 2010.02.22. 08:05:18

@Kisrendor: azért az a havi 100 szerintem elég erős felülről kövelítő becslés. Mondjuk 200 alatt minden l.f.sz...

KCB 2010.02.22. 08:34:10

Ketten nem lehet sünözni, azért!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.22. 08:34:45

@Kisrendor: Senki nem kényszerít erre. El is lehet menni dolgozni. A tömegtüntetést meg kár feloszlatni, ha utána kimentek Ti is ugyanoda ugyanazért tüntetni, bár ez nem várható el egy rendőrtől, hogy megértse....
Amúgy kérdezz meg egy útépítő munkást milyen havi 100-ért melózni egyszer -20 -ban, egyszer +40-ben. Az tudna mesélni.

indapass90210 2010.02.22. 08:46:30

@newtehen: "milyen havi 100-ért melózni egyszer -20 -ban, egyszer +40-ben. Az tudna mesélni."

Erre mondta egyszer öregapám a kőműveseknek, amikor panaszkodtak nyáron a melegre, hogy miért nem mentek akkor agysebésznek, az légkondícionált műtőben dolgozik.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.22. 09:07:15

@Cactus71:

Szerintem a 35.000-ből úgy 5000 a normális.

prérikutya 2010.02.22. 09:14:07

@Dövan:

-20-ban hol építenek utat? Tudod mi az a mínusz 20 fok? Ezek szerint nem igazán.

Meg azért összeasonlíthatnánk egy útépítő munkás iskolai végzettségét egy rendőrével. Diplomást nem sokat találsz ott, de értettségizettet sem...

prérikutya 2010.02.22. 09:38:10

@newtehen:
"Senki nem kényszerít erre. El is lehet menni dolgozni."

De amikor a torkodat reszelik, akkor meg felháborodsz, hogy nem megy ki egy rendőr sem. És miért? Mert elmentek dolgozni. Angliába, íroszágba stb., a rendőrnek sem büdös a munka, ha megfizetik....

Az útépítőmunkásnak nem kell semmilyen iskolai végzettség, nyolc általános nélkül is lehet lapátolni....

"A tömegtüntetést meg kár feloszlatni, ha utána kimentek Ti is ugyanoda ugyanazért tüntetni, bár ez nem várható el egy rendőrtől, hogy megértse...."

Mikor verték szét a "tüntető" rendőrök a fél várost? És egyébként melyik érdekképviselet demonstrációja lett szétverve?
Gondolom erre értelmes válaszod nincs, de a hőbörgés az megy!

"streetfighter" 2010.02.22. 11:40:57

@prérikutya:
"nem megy ki egy rendőr sem. És miért? Mert elmentek dolgozni. Angliába, íroszágba stb., a rendőrnek sem büdös a munka, ha megfizetik"

Azért nyelvtudás meg valami szakma sem ártana ám.
Esetleg utcaseprőnek mennek?
Mert itt ugye nem kvalifikált nyomozókról van szó.

"streetfighter" 2010.02.22. 11:45:22

@jelentéktelen alak:
Az nagyon helyes ha betartod a szabályokat.
Csak sajnos én nem tartom be!
De a 30-at szinte senki sem.

mr_x 2010.02.22. 13:04:19

@107!: "Hát külföldön ezért is megbüntettek volna. Az üzemanyag elfogyás ugyanis nem számít műszakihibának."
Attol fugg hol az a kulfold :-o
Pl. Angliaban, felesegemnek kifogyott a benzin a kocsibol, pont emelkedo teteje elott. Rendor megallt, megkerdezte mi a problema.
Mivel 2x2 savos kozepen elvalasztott ut (az angol kresz szerint dual carriageway max seb. 70 mph - mint az autopalyan), gyereket es anyost kiparancsolta az autobol az ut melle, felesegem beultette a rendorautoba, elvitte a kovetkezo keresztezodesben levo benzinkutig, ott megvarta amig vesz kannat meg benzint, visszavitte es segitett betolteni a benzint a kocsiba, majd kovette oket a benzinkutig, hogy biztos odaerjenek.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.22. 13:58:15

@prérikutya:
Hívtam én már többször is rendőrt, amikor megtámadtak, és nem jönnek ki, jobb, ha tőlem tudod. Nem jöttek ki akkor sem, amikor a kocsim elejét eltüntette egy kisteherautó, és olyan részeg volt a sofőr, hogy nem tudott kiszállni.

Nem tudom Te milyen rendőrségről beszélsz, de amit én itt látok Magyarországon, az csak a baksist szedi az út szélén, vagy politikai hadseregként működik.

Engem az sem érdekel ki verte szét Budapestet, de mivel említésed szerint szétverték, akkor a rendőrség ismét nem végezte jól a dolgát. Én nem tudom, nem voltam ott, Én csak azt az utcát láttam képeken, ahol végigvonult a vízágyú, és az összes szabályosan parkoló kocsit meghúzta.
De ez nem igazán autós téma, mint ahogy a rendőrök fizetése sem. Érdekes módon nem az ápolók sírnak, hogy kevés pénzért cserélgetik a szaros pelust az időseken, mert azok hopp tényleg elmennek külföldre dolgozni. Csak a rendőr sír, mert ha egy jó magyar rendőr kimegy Angliába, és előadja azt, amit itthon, az első nap zavarják is haza. Meg aztán a magyar rendőr pont arról híres, hogy nyelveket beszél... Meg a magas iskoláiról... Ja...

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2010.02.22. 15:34:07

@newtehen:

"Csak a rendőr sír, mert ha egy jó magyar rendőr kimegy Angliába, és előadja azt, amit itthon, az első nap zavarják is haza. Meg aztán a magyar rendőr pont arról híres, hogy nyelveket beszél... Meg a magas iskoláiról... Ja..."

Én sem szívlelem pl. az útszéli díjbeszedést, de:

1., A legtöbb országban csak helyi állampolgár lehet a fegyveres erők tagja;

2., Előfordul, hogy főiskolásokkal vannak kint igazoltatni, ezért "egyszerre" 2-3 járőr foglalkozik veled;

Amúgy szerintem alapvetően azzal van a baj, hogy a közlekedési rendőrök - akárcsak a társadalom többi tagja - szelektálnak. Pl. egy fél féklámpás Suzuki jobb préda, mint egy öv nélküli X5, vagy M6, hisz az előbbi valószínűleg kevesebb attrocitással jár. Más kérdés, hogy pont azért (is) fizetjük őket, hogy a magukat a törvényen kívül helyezőket begyűjtsék/megbírságolják és ezt sajnos csak elvétve látni.

Jó példa: a haverom Yarisára rákerült a bünti, mert a saroktól másodikként állt, de a tiltott távon belül. Az előtte álló GL Mercire rá se néztek. Én nem kívánom, hogy társalkodónők modorával és a pápa igazságérzetével felvértezett járőrök legyenek, de könyörgöm, ne tegyünk kivételt senkivel, még ha ez konfliktushoz is vezethet...

107! 2010.02.22. 16:15:22

@flimo13:

Na ezzel így 100%ig egyetértek. Legyen így. Nem a nyugdíj a sok. Mert tőlünk ennyit vonnak. Nem minimálbérre vagyunk bejelentve. A fizetés alacsony hozzá képest. A legtöbb rendőr csak azért megy el utána melózni, hogy ne unatkozzon otthon. Nincs rendjén, egyértelmű, de ki akar idegeskedni ugyan azért a pénzért, amiért nyugodtan is lehet. A lényeg az ösztönzésen van, nem az elvonáson, meg szigorításon. Mondom, engem ösztönöz maga a feladat, amit ellátok, de ez csak addig van, ameddig a jelenlegi vezetőségem (közvetlen) hozzáállása is ilyen. Segítőkészek, és nem azt várják el, hogy szét szekáljam a népet. Igaz, nekünk (saját szolgálati helyemen) nem is ez a dolgunk. Ha ugyan ennyiért elmehetnék nyugdíjba, akkoris inkább maradnék. De csak addig, ameddig jól érzem magam, megbecsülnek, és partnerként kezelnek.

107! 2010.02.22. 16:23:08

@Dövan:

Hét év szolgálat, járőrvezető beosztás havi nettó 110e Ha húzós hónap volt, és rengeteg túlóra, akkor 140 MAX.
Ez ennyi. És most nem panaszkodom, mert van aki kevesebből él, csak a tisztánlátás miatt írom. A felelősség súlya ettől sokkal nagyobb!

107! 2010.02.22. 16:25:40

@Kisrendor:

Newtehen egyike azoknak, akit írtam tegnap. Vele ne foglalkozz, én már nem is reagálok az írásaira. Véletlenül se hagyd, hogy felbosszantson, annyit sem ér!!!

CApa (törölt) 2010.02.22. 17:45:48

Visszatérve a címadó témához:
Nem kellett volna büntetni, csak figyelmeztetni. Én is ebből a postból tudtam meg, hogy az alagút, és nem a parkolóház ki-bejárata. Eddig gondosan elkerültem.
Amikor oda kanyarodsz, cirka 1 másodperc van a táblákat felmérni, és eddig nem tűnt fel hogy tilos lenne behajtani. Kanyarodás előtt nem látszik, 1 másodperc múlva meg már túl vagy rajtuk. Táblaerdő van ott, én meg nem járok arra gyalog, hogy legyen időm rajtuk elmélázni...

CApa (törölt) 2010.02.22. 18:02:30

Na, ez nem ment át, küldéskor villog az oldal mint egy rossz tévé. Akkor mégegyszer:

Visszatérve a címadó témához: Szerintem nem kellett volna büntetni, csak figyelmeztetni. Én is ebből a postból tudtam meg, hogy az alagút és nem parkolóház bejárat. Amikor odakanyarodok, cirka 1 másodpercem van kibogarászni az ottani táblaerdőt (ugye kanyarodás előtt nem látni, és pillanat alatt túl is vagy rajta). Eddig nem tűnt fel, hogy ott tilos lenne átmenni. Nem járok arra gyalog, hogy időm legyen felmérni azt a sok táblát...

CApa (törölt) 2010.02.22. 18:03:17

Most meg kétszer... Kihúzta valaki az antennát?

107! 2010.02.22. 18:16:39

@CApa:

Erre szoktuk azt írni, hogy KBM= Kötsög BlogMotor(os). :-)

CApa (törölt) 2010.02.22. 18:19:00

Kösz :))

De ha az alagút, akkor hol van a parkolóház bejárata?

beste 2010.02.22. 19:02:33

úgy látom, elindult a rendőr - civil szócsata.
Egyetlen megoldás van: fel kell emelni a rendőri munkát arra a rangra, ahova való, és ehhez a "ranghoz" komoly szűrésen essen át, aki oda be akar kerülni. Ja, és legyen tisztességesen megfizetve, hogy "rang" legyen oda bekerülni. Aztán. A bekerülőket továbbra is rendszeresen szűrjék belső ellenőrzéssel, hogy az oda nem valókat kiszűrjék.

KCB 2010.02.22. 20:08:01

Én egyszer hívtam a 107-et, 2x próbálkoztam, de csak csengett, nem vette fel senki. Kicsit megrendült a bizalmam hogy az országos számon nincs senki elérhető?

CApa (törölt) 2010.02.22. 20:31:44

És pár perc múlva megjelent egy járőr az ajtóban, hogy erről a telefonról hívták a 107-et, nincs semmi gond?

Ja, az egy másik film...

107! 2010.02.22. 20:32:55

@Kerek Perec:

De van, csak a hívás több, mint aki foglalkozik vele. Amúgy mindig a területileg illetékes helyre kapcsol. Ehhez hozzá tartozik, hogy sok idióta bejelentés van, akiket szintén komolyan kell venni. Még ez előtt a jelenlegi rádiós rendszer előtt sokszor hívtuk mi is a 107-et, mert így volt a leg egyszerűbb kapcsolatot teremteni a központunkkal, vagy a kerülettel. Már akkor is sok időt vett igénybe.

Jogos a felvetés, mi van ha bajban vagy.

Kisrendor 2010.02.22. 21:35:06

Én sem értem miért nem veszik a 107-et, pedig sürgős lenne nekem is sokszor :S.

Azt tudom, hogy mi a kerületnél azért nem vesszük, mert a telefon nem foglaltat jelez, mikor beszélünk rajta, hanem kicsöng. Sok a hülye, akivel egy percet sem kéne beszélni, de nem tehetem le a telefont, mert ha feljelent emiatt, akkor nekem reszeltek. Úgyhogy ha épp egy szófosásos idiótával egy időben hív valaki, akkor nem tudok vele beszélni.

Kisrendor 2010.02.22. 21:39:19

Jah, ahhoz hozzászólva meg, hogy kereshetek más melót, csak annyit, hogy ez a hivatásom, amit szeretek. Ingyen is csinálnám, csak sajnos pénz nélkül én sem élhetek.

Nem hiszem, hogy lenne jobb dolog a világon, mint betörőt, rablót, autó feltörőt, stb. bilincsbe verni és érezni, hogy igen, most tehettem valamit.

Akár a rendszer gátol, akár a tudatlanok, akár az álnok rosszakarók támadnak, én kitartok, hogy egy jobb világban élhessenek a gyerekeim.

"streetfighter" 2010.02.22. 22:06:50

@Kisrendor:
"Nem hiszem, hogy lenne jobb dolog a világon, mint betörőt, rablót, autó feltörőt, stb. bilincsbe verni és érezni, hogy igen, most tehettem valamit."

Nagyon korrekt hozzáállás, de azért hidd el van annál jobb dolog. ;-)
Sok sikert a munkádhoz!
A lelkesedésed szimpatikus.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.23. 09:00:11

@107!: Sajnos azért, mert figyelmen kívül hagyod a tényeket, azok még léteznek. Mondjuk ezért meszelik el sorra a rendőrséget a bíróságon jogtalan intézkedésekért, mert sajnos olyan apróságok, mint a valóság, tények, igazság nem nagyon hátráltatnak titeket a munkátok végzése során. :-P

szaGértő 2010.02.23. 09:30:41

@newtehen: Csak arról feledkezel el, hogy amit a másik fél állít, az nem feltétlenül tény.

Nem egy olyan esetem volt, amikor az ellen meg akart szivatni, és hazudott, mintha politikus lenne. :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.23. 09:39:42

@szaGértő: Én konkrétan, bíróság által kiadott végzésekre utaltam, illetve olyan esetekre amikor a rendőrség az érvényes bírósági végzés ellenére tartotta, illetve tartja fent a jogsértő állapotot. Ezek a tárgyalások nyilvánosak, bárki részt vehet rajtuk, vagy utána nézhet, csak a média nem reklámozza.
Az, hogy a gazemberek hazudnak, csalnak, az nem azt jelenti, hogy a rendőrség is megteheti, mert a végén nem tudjuk majd melyik melyik. (egyesek szerint ez van most)

szaGértő 2010.02.23. 09:47:10

@newtehen: Te biztos vagy abban, hogy a bíróságon senki nem hazudik?? :D

Én havonta többször járok oda, és tudom, hogy mindenki hazudik, mintha az élete múlna rajta.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.23. 12:07:22

@szaGértő: ŐŐ... Azért ha jogerős bírósági végzésekről beszélünk, akkor azt nem söpörjük csak úgy le, hogy biztos hazugság... Nem tudom...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása