Mint azt a rendszeres olvasók már megszokhatták, akkor írok a blogra saját posztot, ha valami nagyon felbosszant, kiakaszt, őrületbe kerget, felidegesít, kiveri a biztosítékot. Mivel alapjáraton nyugodt természetű ember vagyok, ilyen eset ritkán van, de most megint akadt egy. Az egész úgy kezdődött, hogy minden jól működött. November végén egy, a szóban forgó biztosítót kritizáló poszt bevezetőjében még meg is védtem őket, mert akkor még csak jó tapasztalatom volt velük.
És akkor most elkezdek arénázni...
A KGFB váltási szezonnal a véleményem megváltozott, mondhatjuk, hogy előjelet váltott. Ennek a fő oka az, hogy már a harmadik kötvényt kaptam tőlük másfél hónapon belül. És köztük van a megfelelő is, csak épp nem a legutóbbi az. Ahogyan eddig is szoktam, alkuszon keresztül kötöttem biztosítást, hirtelen nem is tudom, hogy másodszor vagy harmadszor kötöttem újra az Allianznál. Persze ez is megérne egy misét, hogy miért a régi ügyfeleiket büntetik magasabb díjakkal az újonnan szerződöttekkel szemben, de ebbe inkább bele sem mennék most.
Ezen az áron kötöttem újra a GFB-t
(eredeti mérethez kattints a képre)
Idáig nem is volt semmi baj, vártam az e-GFB kötvényt, mert ugye azért volt ez a díj ilyen kedvező, mert ők modernek meg minden és mindent elektronikusan fognak küldeni. Teljesen rendben van a dolog, nekik kisebb költség, nekem alacsonyabb díj, az esőerdők meg ennyivel is később pusztulnak ki végleg. Aztán megérkezett emailben a biztosítási kötvény. Az első.
(eredeti mérethez kattints a képre)
Mikor megnyitottam a PDF mellékletet, elkerekedtek a szemeim. Egy bő húzezressel nagyobb összeg figyelt az éves díj résznél. Az okára sem tartott sokáig rájönni, A0-ba soroltak be, mert miért ne. Ez már önmagában is érdekes volt, de a kötvény vége felé ott van a bónuszátvezetés a rendszámommal együtt. Ráadásul az előző biztosítás is náluk volt, még csak az sem lehetett, hogy nem tudták lekérni a korábbi biztosítómtól.
Nyomban írtam is egy levelet az alkusz cégnek és az Allianznak is címezve (december 3-án), hogy itt most akkor mi van és hogyan és miért. Az alkusztól korrekt módon és hamar reagáltak, megnyugtattak, hogy biztosan még nem vezették át az adatokat és majd küldik az új kötvényt. Nem nagyon értettem, hogy akkor ugyan minek küldözgetnek bármit, ha az nem végleges, de vártam.
A biztosítónak 31 napjába került, mire kaptam egy választ az emailemre (tudom, voltak közben ünnepek meg minden, ott is emberek dolgoznak, stb...). Ebben tájékoztattak, hogy javították a hibát és megküldték az új kötvényt. Valami bocsi vagy ilyesmi jól esett volna, de ilyenen nem akadok fenn. Megnyitottam a mellékletet, hogy ellenőrizzem a dolgot. Ugyanaz a PDF volt benne, amit itt kicsit fentebb láthattatok. Ez volt január 3-án.
Még aznap válaszoltam erre és rákérdeztem, hogy a "megküldtük" arra vonatkozott, hogy azzal a levéllel együtt mellékletben, mert akkor még mindig nem kerek a történet, vagy esetleg félretették a környezettudatosságot és hagyományos úton postázták. Ez pontosan 3 hete volt, választ azóta sem kaptam rá. Hozott ellenben a postás egy új Allianzos borítékot, szerencsére végre az új kötvény volt benne.
(eredeti mérethez kattints a képre)
Stimmelt az összeg és a bónusz besorolás, fellélegeztem. Azon is már csak mosolyogni tudtam, hogy a postázott, kékkel telibenyomott papír alján ott figyelt, hogy e-GFB (pontosabban itt E-gfb) szerződésről van szó. Nem is született volna ez a poszt, ha pár napja nem érkezett volna egy új boríték tőlük. Természetesen egy harmadik kötvénnyel.
(eredeti mérethez kattints a képre)
Itt már az A0 szerinti éves díj is egy huszassal magasabb volt, mint a legelső, szintén hibás verziónál, ellenben a bónusz stimmelt, de azért így is negyvenezer fölé jött ki a végösszeg. Első blikkre azt gondoltam, hogy mivel áttértek a papírozásra, ezért szerintük akkor nem is vagyok e-GFB-s és emiatt korrigáltak. Aztán megláttam a kockázatviselés kezdetének a dátumát. 2010. 01. 01.
Ezek a szerencsétlenek nem szüntették meg az előző biztosításomat, hanem arról is küldtek egy kötvényt. Értem én, hogy átszervezés volt, meg leépítés, de milyen rendszert használnak, hogy nem tűnik fel nekik, hogy ugyanarra az autóra cégen belül két KGFB is van? Ha máshol nem, legalább itt ki kéne ugrania a hibának.
Bónuszként ma reggel ezt az utolsót emailben is megkaptam, pedig ennél az elviekben már nem is létező biztosításnál szó sincs e-GFB-ről. Úgyhogy ma megint küldök nekik egy emailt, hátha arra válaszolnak az egy hónapos szintidejükön belül. Nem tudnak a jogosnál több pénzt lehívni a számlámról, de akkor is bosszantó, hogy képtelenek lekezelni egy olyan szolgáltatást, amivel nekik az ég világon semmi dolguk nem volt eddig azon kívül, hogy küldözgessék a befizetésekről az igazolást, meg évente a kötvényt.
Csak én részesültem ebben a megtiszteltetésben vagy más is szív velük?
SÜN 2011.01.25. 13:12:51
trixilw 2011.01.25. 13:15:48
De egyébként sem akkora nagy dolog ez, hogy ezen felhergeld magad, főleg ha nyugodt természetű vagy. Csak hívd fel őket boldogan és meséld el nekik, hogy hagyjanak békén. Ha majd ezek után két biztosítást is kiszámláznak neked, akkor bizony teljes joggal húzd fel magad és baccbabuccsal verd be az ablakukat :)
CsL 2011.01.25. 13:18:07
Minden személyes adat egyezett, mégis az újabb autó kötvénye megjött e-mail-ben, a régié pedig 1-2 napra rá postán. De legalább az összeg stimmel, bár a pénzt még nem vonták le.
Személyesen viszont nem lehet intézkedni, mert nem látnak bele, viszont regisztrálni sem sikerült, pedig elvileg utána saját magunknak tudnánk kinyomtatni pl. a zöldkártyát...
Lesz nekünk is 1-2 kör még velük...
Kicsihuszar 2011.01.25. 13:20:36
Kicsihuszar 2011.01.25. 13:21:39
Leadfoot 2011.01.25. 13:32:32
DE: Nálam nem volt semmiféle levelezgetés. Netriskkel számoltam, Allianz honlapján újrakötöttem, küldték a kötvényt e-mailen, kártyával online fizettem, és végül küldték a forgalmi mellé berakható igazolást (bár az előző levelükben azt írták, hogy a kötvényt tartsam magamnál, az szolgál igazolásra).
Összesen annyi gubanc volt, hogy a kártyás fizetés után kaptam egy fizetési felszólítást (más is járt így), de az ugye semmisnek tekinthető.
Illetve hallottam még olyat, hogy valaki nehezen tudott online kártyával fizetni.
Nem akarok utólag okoskodni, de szerintem nem volt jó ötlet belekeverni az alkusz céget.
Egyébként B5-ben majd' 30ezer egy 1.5-ös Swiftre? Én B2-ben fizetek 25ezret a 180 lovas Toledóra. Ennyit számítana, hogy te BP-n vagy, én meg vidéki nagyvárosban? (Szerintem az életkorunk nagyjából egyezik.)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.25. 13:33:35
mohusssska 2011.01.25. 13:41:26
én mos ott tartok h megcsináltam a bankkártyás utalást (egy bankban dolgozó haver megnézte nekem h elment-e a zsé és elment)
a kérdésem az lenne h neked hány nap alatt reagáltak? küldenek egy e-mail-t h megjött a zsé nekik? vagy egyből postázzák a cuccokat?
thx
CsL 2011.01.25. 13:43:08
Marcellusca 2011.01.25. 13:44:46
Van honlapjuk, árlapjuk, oszt' jó va'.
Egyébként meg @KuKori: -nak van igaza. :)
Voltak nekem is kisebb problémáim velük, de személyesen (jó, jó, tudom, tudom: idő, bosszúság, de) mindig sikerült 5 perc alatt megnyugtatóan rendezni a dolgot.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.25. 13:46:42
Leadfoot 2011.01.25. 13:47:52
14-én meg jött az emlékeztető, hogy még nem fizettem. :-)
Szóval egy pár nap / egy hét, és biztos kapod te is az e-mailt a díjigazolással.
mohusssska 2011.01.25. 13:56:09
@Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak:
ezért választottam a bankkártyás fizetést h ne rajtuk v bárki máson múljon a biznisz és azon röhögtem h ugyanannyiba került a díjlehívás és a kártyás fizetés is :)
csintapala (törölt) 2011.01.25. 13:58:30
Kowalski76 2011.01.25. 14:20:52
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.01.25. 14:21:49
azt az e-fiókot kötelező megcsinálni? még nov-ben kaptam egy emailt, akkor meg akartam, de azt írták, hogy csak jan 1-től lehet.
most meg már nem találom az e-mailt :)
de a kötvény megjött rendesen, meg az igazolás is.
Kicknick 2011.01.25. 14:30:56
Le kell zúzni a szuzóval a szomszéd verdáját totálkárosra, oszt jónapot. A dupla biztosítás kétszer fizet, elosztani és nem reklamálni...
Rock me Amadeus 2011.01.25. 14:35:59
Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2011.01.25. 14:36:45
Én NEM eGFB-t kötöttem, mert azért jó dolog ha bemehetek az ügyfélszolgálatra és nem csak telefonos menürendszeren és pinkódon keresztül tudok velük kommunikálni, ezért nekem papír alapú kötvényt nem is küldtek, csak pdf-et :)
schdl (törölt) 2011.01.25. 14:38:33
esef 2011.01.25. 14:39:30
III. kerület, Flórián tér.
Allianz Bank és Biztosítás is van...
II. kerület Margit körúton szintén van iroda.
esef 2011.01.25. 14:42:21
Nekünk B1-ben, Bp., 30 éves, 79kW mellett 31e/év-re jött ki az allianz. De volt ennél kedvezőbb is.
Tornado86 2011.01.25. 14:44:09
schdl (törölt) 2011.01.25. 14:49:17
esef 2011.01.25. 14:52:50
Perverz voltam és amikor megjelent az újságban, négyzetrácsos papíron kiszámoltam.
A kedvezőbbet is :)
Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2011.01.25. 14:52:56
mohusssska 2011.01.25. 14:53:38
Bp-i 27 éves ffi! éves kártyás fizetés!
esef 2011.01.25. 14:53:51
Hozzá kell tennem, hogy egyösszegű éves fizetéssel, e-GFB, allianzos bankszámláról. Ennyi kedvezmény volt bejelölve.
Agyalap 2011.01.25. 14:56:30
(---Flúgos Buszos---) 2011.01.25. 14:59:03
schdl (törölt) 2011.01.25. 15:10:09
Kalányos Márió 2011.01.25. 15:20:44
Marcellusca 2011.01.25. 15:23:55
Pestiában. :)
Csak mán nem vagyok ollan fijatalka, mint Sil. :D
huspotyolo 2011.01.25. 15:25:57
Bár mondjuk amennyit ezekre a verdákra befizettek már 30-50 év alatt, akkor már igazán kussolhat a biztosító.
Kalányos Márió 2011.01.25. 15:26:04
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.25. 15:26:19
"hogy képtelenek lekezelni egy olyan szolgáltatást,"
a lekezelni es a kezelni kozott neha egbekialto kulonbseg lehet
(---Flúgos Buszos---) 2011.01.25. 15:40:43
Amúgy a mutter már 2006 óta,ha ment a kocsival 30 km-t,akkor reális vagyok.
Ja,és 2 kocsi van a nevén,és a másikat még 1 métert sem vezette.
Neki van 1 összvonalas buszbérlete,és azzal jár,mert nem tudtam neki ingyen jegyet szerezni,mert megszüntették. :(((((
(---Flúgos Buszos---) 2011.01.25. 15:42:01
Tőled ezt nem vártuk.
Take-it-Easy 2011.01.25. 15:52:10
(Amúgy meg megyek hamut szórni a fejemre...)
dzsaszper 2011.01.25. 16:10:42
Én firtatom a régi ügyfél - új ügyfél témát is. A telekomtól kezdve a biztosítókig mindenki az új ügyfelekért van meghülyülve, annyira, hogy nem is veszik észre, hogy az évenkénti váltásban tesznek érdekeltté, és a hűség legfeljebb 5+ de inkább 10+ év után érheti meg... Nekik ez az érdekük?
Én amúgy évközben vettem autót és kötöttem az Allianznál tavaly -- lassan jön az évforduló, és ha nem lepnek meg sokkal jobb ajánlattal, mint ami a weben látszott eddig, akkor nem maradok náluk. Kb +40% a legolcsóbb, megbízhatónak tartott konkurrens ajánlathoz képest.
csacsiadugóban 2011.01.25. 16:39:15
bennfentes9 2011.01.25. 16:39:28
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.25. 16:40:31
- Azért Allianz, mert eddig is ott voltam és eddig semmi bajom sem volt velük. Nyilván ahány ember, annyiféle vélemény, de ha csak a díjajánlatban nézzük a csillagokat, többek közt ők is 5 csillagot kaptak értékelésnek az emberektől. A nagy átszervezésük után idén év végén lehet, hogy változni fog a helyzet.
- Azért alkuszon keresztül, mert amióta van online biztosítási alkusz, azóta azt használom, gyors és egyszerű, most sem azzal volt a gond.
@schdl: 28 éves vagyok, budapesti, az autóm típusa a beszúrt képekből látható. Ja és az én nevemen van az autó, nem trükközök idősebb családtagokkal meg ilyenekkel. :) A bónusz miatt van szerintem ekkora különbség, újrakötésekkel minden évben elég nagy összeggel lett olcsóbb a díjam.
@trixilw: Akkor miért küldtek ki sokkal nagyobb összegről díjértesítőt, mint amennyiért végül újrakötöttem?
@Leadfoot: Igen, marha sokat számít, hogy budapesti vagy-e. Itt koncentráltabban vannak jelen a hülyék, mint bárhol máshol az országban. :)
@KuKori: Én szívesen ellevelezgetek velük, az első negyedévben elfogadja a kötvényt a rendőr igazolásként, lehívni pedig meg sem próbáltak pénzt a számlámról. Így nekem sem olyan sürgős.
@esef: A XVIII. kerületben lakom, a XV. kerületben dolgozom, más hülyesége miatt nemhogy a II. vagy III. kerületbe nem mennék személyesen, de kerületen belül se nagyon. Oldják meg, én megadtam nekik az információt, hogy mi nem jó.
@dzsaszper: Még nem hívtam fel a figyelmüket rá, hogy úgy egyébként van egy ilyen bloggerkedős hobbim is. A következőbe majd beszúrom a linket azért, ha már ilyen szépen összefoglaltam az eseményeket. :)
mortadella 2011.01.25. 16:48:09
"Tisztelt ügyfélszolgálat!
Az önök által küldött levél szerint:
---
Értesítjük, hogy a 2010.11.30-án(én) tett, az Allianz Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételére irányuló
nyilatkozatát az Allianz Hungária Zrt. az abban foglalt feltételekkel elfogadta.
Az Ügyfélportálon történo regisztrációval Ön jogosulttá válik a szolgáltatások igénybevételére. A regisztrációhoz az
e-biztosításának kötvényszáma, valamint az Ön e-mail címe és mobiltelefon száma szükséges. Az Ügyfélportál
szerzodés a regisztráció aktiválását követoen azonnal hatályba lép és határozatlan idore szól.
Felhívjuk figyelmét, hogy az Allianz Ügyfélportálon 2011. január 1-ét követoen tud csak regisztrálni.
--
A fizetés módjáról nem tesz említést a tájékoztatás.
Január első munkanapjaiban felhívtam az ügyfélszolgálatot, a fizetés kapcsán. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy a z ügyfélszolgálatra kell bejelentkezni, de az ehhez szükséges bejelentkezési adatok még nem kerültek kiküldésre. Meg kell várnom. A fizetéssel kapcsolatban egyéb teendőről nem kaptam tájékoztatást.
A mai napon kaptam az alábbi levelet. Ebben megváltoztatták a januári tájékoztatást, és most egy honlapon található funkciót neveztek meg fizetési módnak.
A mai napig nem tudok bejelentkezni, nem kaptam meg a "Allianz Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételére" jogosító egyedi azonosító adatokat. Így az önök által vállalt szolgáltatás internetes ügyintézésre vonatkozó részét a január 1-i szolgáltatáskezdés és díjfizetési kötelezettség ellenére nem biztosítják.
A tisztességes eljárást, kapcsolattartást sértő eljárásnak tartom, hogy egy olyan fizetés elmaradására emlékeztetnek a levél első mondatában, amelynek módjáról korábban eltérő tájékoztatást adtak, olyan tájékoztatást pedig, amely leírta volna, hogy milyen módon történhet meg a részemről a fizetés - nem.
Az új eljárásról pedig a figyelmeztetést követően tájékoztatnak.
Nem fogadom el, hogy a nem fizetésről szóló figyelmeztetést küldtek a számomra, mivel a maguk hibájából nem kaptam a fizetésre lehetőséget.
Kérem, hogy az internetes ügyfélszolgálatot a szerződésnek megfelelően biztosítsák, az ehhez szükséges bejelentkezési adatokat adják át nekem.
A szerződés szerinti teljesítés részeként várom a fenti információkat.
A díjat a mai napon kártyával kfizettem:
Allianz Magyarország
Sikeres tranzakció!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy biztosítási díjának befizetése a tranzakciót követő 3. munkanapon, de a tranzakció értéknapjával fog a biztosítóhoz beérkezni.
Ezzel kapcsolatban nem tartom megfelelő eljárásnak, hogy sem a visszajelzésen, sem email formájában nem tüntetik fel együttesen:
- a tranzakció sikerességét
- az érintett kötvényszámot
- tranzakció dátumát
- átutalt összeget
Ez a mód a mai internetes fizetési gyakorlatban nem ismert. Egy pénzügyi tranzakció végrehajtásának visszaigazolása mellé nem kerül az ellentételezést leíró azonosítóadat.
Ezért feltétlenül elvárom, hogy küldjenek visszajelzést a pénz nyilvántartásukba érkezéséről, mivel a tájékoztatásuk szerint 3 munkanap múlva fog - ha minden jól megy! - egyáltalán megérkezni önökhöz..
Szeretném jelezni, hogy a mai napon több alkalommal tettem kísérletet az ügyfélszolgálatuk telefonon történő elérésére, de az önök hibájából nem sikerült. Hivatkozásuk szerint megnövekedett ügyfélforgalom miatt. Az ügyfélszolgálat többszöri elérhetetlensége, úgy vélem, nem a szerződés szerinti teljesítés részét képezi.
Üdvözlettel,
x.y
Kötelező gépjármű, kötvényszám"
A mai napig nem jelezték vissza a díj megérkezését, a levélre nem reagáltak.
hawkeye 2011.01.25. 16:51:26
Még az ősszel jött egy levél tőlük, hogy az összes budapestit becsukják...
Ha kamu volt, vagy időközben meggondolták magukat, akkor velünk jól megszívták, mert mindent lemondtunk.... :)
lkjpoi 2011.01.25. 16:53:57
1. aki alkusznál köt, az meg is érdemli. Legfeljebb díjat szabad számolni, aztán amelyik a legjobb, annak az oldalára el kell látogatni, és megkötni.
2. aki azt hiszi, hogy ha a biztosító nem tudja lehívni havonta a számlájáról a pénzt, akkor nem történik semmi, az nagyon téved, mivel 30 nap után törlik a kötelezőjét, és szépen fizetheti a fedezetlenségi díjat.
3. a konkrét esetben a régi szerződés felmondása megtörtént 2010. dec.1-ig? Mert ha nem, akkor bizony több kötelezőt kötöttél egy autóra, azaz te hibáztál. 10 000 Ft tanulópénz, az újat meg majd törlik 30 nap után. Ha felmondtad, simán az ő rendszerük szar, szépen türelmesen magyarázd el nekik, h mi történt, aztán majd megoldják neked.
lkjpoi 2011.01.25. 16:58:16
1kutya 2011.01.25. 17:09:41
egyébként én K&H-s vagyok, felmondtam, mivel eladtam a gépet (dec 30-án), 31-én kötöttem az újra és kiküldték az A0-s csekket a B10-es díj helyett (amit egyébként a fiókban be is fizettem).
nyugi sok ilyen szolgáltató van, ahol a jobb kéz nem tudja, mit csinál a bal...
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.25. 17:42:59
SzaSza0909 2011.01.25. 17:56:09
Pedig nincs kevesebb operátor, gondolhatod hogy hányan hívják az ügyfélszolgálatot a nyugdíjpénztári egyenlegük miatt, közeleg a január 31.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.25. 18:00:45
Egyébként közben pont azt olvastam valahol, hogy 30 napjuk lenne az emailekre válaszolni. De ha egy hónap díjfizetési késedelem miatt felmondják a szerződést, akkor mit érek a 30 nappal? Arról nem is beszélve, hogy a legutóbbi levelemre még egyáltalán nem, az elsőre meg 31 nap után reagáltak. Telefonon meg ugye elérhetetlenek...
D4D 2011.01.25. 18:22:38
Már megint egy Suzukis poszt:)))))
A biztosítási törvény értelmében te tettél ajánlatot. Az ajánlat elbírálására a biztosítónak 15 nap áll rendelkezésére. Ez a 15 nap on-line alkusz esetében az Enter gomb lenyomásától számít. Ezen időn belül a biztosító írásban, indoklás nélkül elutasíthatja az ajánlatot. (KGFB esetén tudtommal kötelező befogadni, de lehet változott).
Amennyiben a biztosító az ajánlatot nem utasítja el, úgy a szerződés az ajánlaton szereplő feltételekkel létrejön.
Ennyi a lényege. Dolgoztam Allianznál is és alkusznál is. Igaz, pár évvel régebben, de ezek alapdolgok amiket leírtam.
Esetedben megjegyzem, hogy az alkusz is suta, mert ha én alkuszként hasonló esetben levelet kaptam az ügyféltől, akkor előszőr is utánanéztem, szabályosan lett-e minden határidő részünkről betartva. Attól a naptól, hogy mi továbbítottuk az ajánlatokat, (még papirokat vittünk a Galvani útra) kivártam a 15 napot, de jellemzően már utána voltunk. űHa eddig nem lett elutasítva, és ennek a biztosítónál nyoma kell legyen, akkor előszőr a Marikához mentem/felhívtam és megkértem, hogy küldjön ki egy kötvényt (újraküldés - indok: feltörték a postaládáját, megázott, akármi).
Sokszor ennyi elég volt.
Ha ennyi nem volt elég, akkor nyugtára beszedtem az ügyféltől az esedékes díjat készpénzben, szerződésszám alapján, mivel akkoriban az Allianznál azt előre adtuk, már az ajánlaton rajta volt.
Ilyenkor két megoldás volt.
Egyik, hogy csendben voltunk, a biztosítóhoz beérkezett a díj (lefizettük rendesen), ügyfélnek volt nyugtája, pénz beérkezett, és pár hónap után a dolog megoldódott.
Másik mód, nyomásgyakorlás céljából lobogtattam a nyugtát, hogy dehát még pénzt is hozott, nem küldhettem el, mert nekem saját kötésre kötelező esedékes díjat átvenni, akkor is ha nem a kötés pillanatában fizet. Ilyenkor sokszor 10 perc múlva kaptam egy kötvényt, amit kivittem.
Privát véleményem szerint az alkuszod 'nem éri meg a pénzét'.
ze11 2011.01.25. 18:26:05
ze11 2011.01.25. 18:27:40
min 2011.01.25. 18:30:30
bortárs 2011.01.25. 18:31:04
min 2011.01.25. 18:49:35
zdzd 2011.01.25. 18:58:56
Azért fizetsz egy csomó pénzt az alkusznak, hogy intézze helyetted!
Бабаяга 2011.01.25. 19:15:40
csintapala (törölt) 2011.01.25. 19:30:16
16440Ft éves díj.
ChPh 2011.01.25. 19:51:30
az e-GFB is stimt
Бабаяга 2011.01.25. 20:10:41
Don Blasius 2011.01.25. 20:56:47
Amit viszont nem értek, hogy máskor ilyenkor már meg szokott jönni az igazolás és a zöldkártya. Kifutunk a hónapból és rendőr meg fog büntetni. Vagy a kötvényt el fogja fogadni ha vele együtt megmutatom a díj levonásáról értesítő SMS-t? :)
anamaya 2011.01.25. 21:21:52
60 napig van a biztosítási fedezet, ami azt jelenti, hogy:
a, 60 napig a kötvényt is el kell fogadniuk igazolásként a rendőröknek, függetlenül attól van-e rendezve a díjfizetési időszak
b, 60 napon belül a díjnak könyvelődnie kell a biztosítónál, különben a 61. napon díjnemfizetéssel megszüntetik a biztosítást, mert ezt írja elő a törvény. Onnantól kw alapú napidíjat számolnak. A fenti kötelezettség fennáll akkoris, ha nem érkezett csekk/díjbekérő vagy nem emelték le.
Néhányan belefutottak abba, hogy alkuszon keresztül kötöttek, de nem ugyanarra a díjra kapnak kötvényt. Ilyenkor meg kell nézni a biztosító honlapján a díjszámítást, ha egyezik az alkuszos díjjal, akkor a biztosítónál kell reklamálni, ha nem egyezik, de az alkusz vállalt árgaranciát, akkor alkuszon lehet csak behajtani ezt az összeget.
S akkor most még a kártörténeti igazolásos bonyodalomról most nem is írok semmit, meg arról, hogy a legtöbb biztosító jelenleg csúszásban van saját magához képest, és még nem minden szerződést töröltek, ettől még ha a felmondás beérkezett a szerződést töröltnek kell tekinteni, ha a díj rendezve van, és az évforduló is rendben van. A többi már csak technikai kérdés.
Andor246 2011.01.25. 21:22:54
Integrált Szerverterror 2011.01.26. 02:51:27
Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2011.01.26. 08:28:05
Normális vagyok? 2011.01.26. 11:04:42
Reggie 2011.01.26. 11:51:14
isti77 2011.01.26. 12:49:59
Egy apró bökkenő volt. Ő évközi évfordulós (volt), annak rendje-módja szerint meg is adta az akkori kockázatviselés kezdetét, és meg is kötötte (a megfelelő évközi fordulónappal) az új szerződést novemberben. Se az alkuszcég, sem más nem jelezte, hogy valami nem lesz jó így. Aztán dec.10-én kapta meg az AIM-től a levelet, mely szerint dec.31-jével megszűnik a biztosítása, amelyről (szerintem joggal) addig azt hitte, hogy a biztosító megszűnése ellenére az évközi szerződések a fordulónapig érvényben maradnak (elvégre csak nemfizetés vagy érdekmúlás, azaz az autó eladása miatt lehetne évforduló előtt megszüntetni, az ügyfélen kívül álló ok miatt nem, de úgy látszik ez a megkötés csak az ügyfélre vonatkozik).
Illetve már csak azért is hihette ezt, mert az online portálon sem volt semmi olyan opció, hogy évközi fordulónap mellett (illetve annak ellenére) az új szerződés kockázatviselésének kezdete jan.1. legyen. Pedig azt is megadta természetesen, hogy az AIM az aktuális biztosítója. (Ez 2008-ban egyébként egy kicsit jobban ment, mert akkor volt egy olyan opció, hogy "a MÁV-biztosító megszűnése miatt", és onnan már szabad volt a kockázatviselés kezdetének megválasztása. Ez saját tapasztalat)
Tehát az új szerződést felmondani, újrakötni úgy, hogy az ügyintéző útmutatása alapján részben valótlan adatokat kellett megadnia (hogy az autót nem tavaly évközben vette, hogy a biztosítás 2010.jan.1. óta élt stb).
Szóval elég vicces helyzet volt, leginkább az, hogy "csalnia" kellett az adatokkal, hogy új szerződést tudjon kötni.
blogsámán 2011.01.26. 13:21:27
Én azért nem lennék ennyire a helyedben, már ami a pénz le nem emelhetőségét illeti a limithatár miatt.
Ha jól látom, a jó kötvényen éves díjfizetés szerepel 29.640 Ft-tal, míg a legutolsó rossz kötvényen negyedéves gyakoriság szerepel 10.170 Ft-tal. Ergo nem tudsz olyan limitet beállítani a számládra, hogy a jó biztosításod díját le tudják emelni, míg a rosszat ne.
blogsámán 2011.01.26. 13:22:38
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.26. 13:55:02
Kepan 2011.01.26. 19:37:51
Úgyhogy én meg viszontköszöntem az éves törődést és most 14ezer máshol.
Don Blasius 2011.01.26. 20:07:12
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.26. 20:34:10
pengusz 2011.01.26. 20:54:09
Minden éveben övéké volt a legkedvezőbb ajánlat, sőt évről évre adtak + kedvezményt, ha náluk maradok.
Idén kb. 14.000-rel fizetek kevesebbet, mint tavaly.
Szintén e-GFB-t kötöttem idén.
Eddig minden ok.
Reggie 2011.01.26. 20:57:07
c.vieri 2011.01.27. 01:34:19
king4aday 2011.01.27. 09:45:45
etwas kultur muss sein 2011.01.27. 11:10:28
Üdv srácok! Az Allianz honlapjáról (ügyfélszolgálat) regisztráció után le lehet tölteni az igazolást a befizetésről (e-GFB), aztán ki lehet nyomtatni. Lehet igényelni zöldkártyát is, amit postán küldenek ki (mondjuk ezt nem teljesen értem, hogy mire is jó...).
Agyalap 2011.01.27. 14:09:09
A biztosító külföldi utazás esetére kiállít egy zöld lapot amin igazolja, hogy van felelősségbiztosításod. E nélkül minimum lecsuknak egy külhoni baleset után :)
Atesz. 2011.01.28. 10:54:50
Díjlehívás esetén nekem minden szolgáltatónál sikertelen volt az első lehívás. Minden esetben a bank nem volt képes feldolgozni a hozzá érkezett kérvényt időben. Persze nem tudom ellenőrizni mikor kapták meg...