Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Na, ki az erősebb?

2008.03.12. 07:56 :: Kisikasa

Ki kezdte és mért? Azért kíváncsi lennék, hogy mai főszereplőnkben, AudiSban mi fordította át a dolgokat, hogy végül az eszére hallgatva inkább nagyvonalúan továbbállt. A Twingos tanult vajon az esetből? Abból is lehet bajunk, ha esetleg nem megyünk bele egy efféle játékba, mert úgy gondoljuk ez az egyetlen normális megoldás?
Hát nekem is meg volt a hétvégi kiruccanásom. Nagyon jól telt, kivéve az elmúlt 2 óra történése ne történt volna meg.



Olyan este 6 óra fele érkeztem meg itthonra – 110 km – levezetése után. Semmi gond nem volt az út alatt, élveztem is az autókázást. Hazaérve lepakoltam a cuccomat és elgurultam szavazni. Kedélyesen elbeszélgettem a szavazás után egy-két ott lévő ismerősömmel. Majd bepattan vissza a verdába és irány haza (ez kb. 5 km). Egy másodrendű fő útvonalról lekanyarodtam egy másik másodrendű főútvonalra. Fel az ottani emelkedőn – pikk-pakk felvéve az 50-es városbeli „tempót”.

Felérve az emelkedőre utolért egy Renault Twingo. Majd a domb tetején megközelítette a hátsó lökhárítómat (horgomat) kb. 50 centire. Már nem láttam a lámpait sem, csak az oldalsó tükörből láttam, hogy mi folyik hátul. Előzni nem tudott és mikor már tudott volna akkor is csak tolongott a hátam mögött. Picit megfékeztem és láttam, hogy semmi reakció. Pfff mondom, akkor kicsit agresszívabban. Ez már hatásos volt, mert amint visszakapcsoltam 2-esbe és húzattam vissza 50-re láttam, hogy a Twingo-s ledermedt.

Nem volt semmi rosszindulat bennem. Nem hencegni akartam a másiknak, hanem ismerem az ottani útviszonyokat, az arra közlekedő embereket (gyalogosokat is) nem volt kedvem két helyről kapni a jóból (voltak az utcán jó páran).

A Twingo-s viszont nem így gondolta. Felkapcsolta a fényszórót és a nyomomba eredt. Mondanom sem a gyilkos 50-est Ő is elérte hamar. Fényszóróval bele a hátsóm 50 centire, vakuljak meg. Felemeltem a jobb kezem és teljesen egyértelmű új gyakorlatot hajtottam végre, kifejezve véleményemet a bunkóságáról. Ismételtem játszottam egy keveset a féklámpával, de nem volt hatása. Na jól van, gondoltam. Ismét egy izmosabb fékezés. A két esett kb. 200 méteren belül történt. A Twingo-s ismét totál lemaradt az esett után.

Közeledett a kereszteződés ahol le kellett kanyarodnom balra. Szemből nem jött senki. Elvettem a gázról a lábam és kitettem balra az indexet, húzódtam balra a sávomban. A Twingo-s megint megérkezett a hátsómba, mondanom sem kell 50 centire (sem), fényszóróval. Úgy voltam vele, hogy én itt úgy is lekanyarodok balra. Viszlát hülyegyerek! Erre az idióta vad baromja! Rám előzött, én meg már megkezdtem a kanyarodás balra. Padlófékezik, ordít, mutogat. Néztem rá bambán, hogy mi a szart csinálsz Te hülye. Csak mutogat nekem és szemmel láthatóan jól artikulált, mindehhez adott egy gáz fröccsöt. Nem vagyok az a bolond, idegbajos sofőr. (Sőt. Jó sofőr sem vagyok szerintem). Viszont a kereszteződésben (az otthonomtól pár 100 méterre), ott elpattant valami a fejemben. Megremegett a lábam, a kezem. Tövig tapostam a pedált, pirosba pörgettem a kettest, majd jött a hármas.

Én a kis mellékutcán ahol lakom, velem párhuzamosan a főutcán a Renault. Satufék, farolós kanyar az utca végén. Elengedtem pár autót, hogy kitudjak kanyarodni vissza a főútra. Ismét bőségesen itatni kezdtem a benzint a zöld szörnyetegemmel. Be is értem a srácot 1-2 km alatt. Nyomta neki, mint a bolond. Megközelítettem, de nem mentem a seggébe – féltem, hogy nekem nem állna meg a szekér, mint neki :P – és adtam neki a fényszórót. Vette a lapot a srác. Nem is próbálkozott fékezéssel. Inkább felkapcsolta a ködlámpáját. Mentünk így pár kilométert, közben megigazította a tükröt, hogy ne zavarja a fényszóróm. Majd kiértünk a 4 sávos részére az útnak.

Itt kezdődött az, amit minden magyar filmrendező csak elbénáz. Kihúzódott a külsőbe a Twingo-s, belsőben akartam megelőzni. Kikapta elém a kormányt, én kaptam jobbra, hogy akkor majd onnan. Erre középre állt. Libegtette a kis Twingo-t. Visszakapcsoltam, dobogott az autó motorja. Kerülgettük az autókat, meg egy buszt is közben. Elékerültem valahogy. Elkezdtem ugyanezt játszani vele. Szemmel láthatóan a Renaul-t is be volt kattanva. Nem ment neki az előzés. Sőt fékezett és lemaradt. Én is kihúzódtam a külsőbe, lassítottam. Vártam a srácot. Kiment a belső és elkezdte neki túrni ismételten. Felkínáltam neki a sávot, és hagytam, hogy kezdjen előzni. Úgy gondolta, hogy majd én beszorulok az előttem haladó Focus mögé. Nem pörgött a motor. Nézem mi van, a franc, ez 5-ös. Vissza kettő padló. Kikaptam elé az autót. A srác ekkor megint fékezett és lemaradt. Leelőztük a Ford-ot. Kimentünk a külsőbe.

Megérkeztünk a következő város bevezető részére. Erre vártam. Annyi villanyrendőr van, mint állat. Biztos piros lesz valamelyik, és akkor letépem a Twingo ajtaját. Erre oda érünk az elsőhöz. Zöldre váltott. A következő sárgán
villogott. Időközben a srác iszonyat nagy oldaltávolságot tartva (majdnem a másik sávot használva) megelőz, pedig most nem szemétkedtem vele. Gondoltam ez az, mert a következő 4 lámpa pirosan virított. Megállunk és rendezzük a számlát. Ismételten remegni kezdett a lábam, a kezem. Éreztem, hogy elönt a fent írtak miatt az adrenalin. Már éreztem a „garázdaság” szagát. Erre zöldre váltott sorban mindegyik lámpa...

Talán jobb is.

Ekkor jutott eszembe, hogy az elmúlt nem egészen 5 percben mit csináltam! Mégis mi a faszt hiszek magamról? Elkapott az undor, és az érzés, hogy nem éri meg nekem összetörni az autót egy ilyen nagyképű pöcs miatt. Nem éri a rendőrőrsre menni reggel, nem pedig a melóba.

Lekanyarodtam az egyik lámpánál, megfordultam, majd hazagurultam csendesen.

100 komment

Címkék: biztonság autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tygger 2008.03.12. 08:04:59

aki hülye, menjen. jól tetted, h nem izomkodtál, de hamarabb is lehiggadhattál volna :)

Lacaca 2008.03.12. 08:16:31

Azt hiszem simán belefutottam volna a garázdaságba

Rmach 2008.03.12. 08:17:58

off
ha műszaki vizsgára viszem az autómat, kell adnia a szervíznek vmi átvételi papírt? már nem emlékszem legutóbb kaptam-e ilyet, csak most gondolkoztam el rajta, hogy otthagyom nekik az autót,kulccsal,forgalmival...azért elég necces
on

majke 2008.03.12. 08:18:50

nem elég, hogy egy fasz vagy, de még világgá is kürtölöd

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.12. 08:26:11

Én ritkán vezetek és kifejezetten békés, higgadt sofőrnek tartom magam de az ilyen mögémjön párcentire és a seggembe tapad típusú fazonok nálam is kiverik a biztosítékot, úgyhogy teljesen megértelek.

Radical Massza 2008.03.12. 08:26:22

Ilyen baromságot már rég hallottam. Ez mire volt jó?
Ha zavart, miért nem álltál meg már hamarabb és kérted számon? Inkább belementél az életveszélyes üldözősdibe egy elmebeteg csóróval?
Eszemfaszom megáll..

nagyzee · http://www.okosdolgok.hu 2008.03.12. 08:32:23

Nem szabad belemenni ilyen küzdelmekbe. Ha kis autója van és menni akar, hadd menjen. Biztos sietett valahova, ha előzni akar, lassítással, lehúzódással segíteni kell. SEMMI NEM ÉR MEG ANNYIT, HOGY BALESET LEGYEN BELŐLE. Küzdeni ott a Need For Speed.

Manyizga (törölt) 2008.03.12. 08:34:36

Az ilyet vagy otthagyom, (0,5-el megyek fénysebesség fölött, ha akarom! :)), vagy szépen lassan lelassulok annyira, hogy meg tudjon előzni. Akár le is húzódok az út szélére, megállva.
Aztán magamat nem idegesítve hazaérek. :)

sörös 2008.03.12. 08:38:03

Sajnos vannak ilyen nyomulós emberek, de ha felveszed a kesztyű, te sem vagy náluk külömb.

maydayray 2008.03.12. 08:38:24

nagyzee-vel értek egyet, itt németországban egy rakás fostalicska ezt csinálja, szépen hagyom elmenni és kész. nem érdemes belemenni SEMMILYEN rizikós helyzetbe, mert nem.

AZso · http://www.azso.hu 2008.03.12. 08:39:38

AudiS (a levél szerzője) egy közveszélyes barom. Nincs mit szépíteni ezen. Nem kötelezhet senkit, hogy hogyan közlekedjen, csak mert őt zavarja, hogy közel jött hozzá mögötte. Az üldözéses jelenet pedig megérni pár nap futkosót, hogy legyen ideje átgondolni az életét. Az ilyen önbíráskodók miatt veszélyes a magyar utakon közlekedni.

Bisi 2008.03.12. 08:45:01

Te ugyanakkora f*sz vagy, mint a Twingos. Miért kellett folyton belefékezni? Előbb-utóbb megelőzött volna és kész. De neked meg kellett mutatnod, mert nehogy már az vki az Audid mögé jöjjön. A Twingonak amúgy nincs eleje, gondolom te a tükörben azt láttad, hogy 10 cm, ő meg pontosan látta mennyi van köztetek.

gyomorrontás 2008.03.12. 08:45:56

Az a baj, hogy tele van Budapest az olyan elmebeteg állatokkal, mint amilyen Te (kedves szerző) vagy. És Te ráadásul még büszke is vagy rá, és világgá kürtölöd.

Akkor elmondom, hogy hol rontottad el az egészet. A legelején, itt:
"Pfff mondom, akkor kicsit agresszívabban."

A hozzád hasonló, alacsony intelligenciával bíró vezetőknek autóba ülve hirtelen nagyon megnő az arcuk, és bármitől eldurran az agyuk. Az, hogy a másik hülye, még nem indok arra, hogy Te is az légy.
Remélem jó messze elkerüljük egymást.

Zaklató_Panda 2008.03.12. 08:50:20

Látom már leírták előttem a megoldást: lassítani, lehúzódni, elengedni.
Mind a kettő ugyanolkyan paraszt! Gratulálok!

valaki 2008.03.12. 08:54:01

Hö!
Na szép! Ezt így világgá kürtölni! Pici fék, ha abból nem ért lassítani gyök2-re, ha azt sem érti akkor megállni, oszt kész. Ennyi. Hiába itt szinte mindenki egy frusztrált f@sz. Az én vérmérsékletem is heves, de ilyen baromságot csinálni...

tobo 2008.03.12. 09:03:59

ja, milyen szörnyű összetörni a szép kocsidat és utána rendőrségre járkálni, az már le van szarva ha elbaszol valakit és a családja meg vár rá. neked a tetves autód fontosabb. ugyanakkora suttyó fasz vagy mint a twingós, csak azt gondolod, hogyha a te kocsidból látod a történéseket akkor biztos a másik a hibás. remélem felkenődsz valami oszlopra mihamarabb.

clv192 2008.03.12. 09:07:24

Sok okoska, aki még nem volt ilyen helyzetben! Kíváncsi lennék, mit tennétek, ha összehozna ilyen marhával a sors!! Marha könnyű azt mondani, hogy mit tettél VOLNA!! Azt meg is kell tenni.
A levélíró pedig megtehette VOLNA, hogy mélyen kussol az egészről, de mégsem tette. Ezért külön tisztelet. Az első követ meg az dobja rá, aki még nem csinált ilyet.

ex-dr. vuk 2008.03.12. 09:07:28

A posztiro sem jobb az 'ellenfelenel'.. Balra lekanyarodasnal kellett volna veget ernie a sztorinak, odaig korrekt. Onnantol te is csak egy idiota amokfuto vagy az utakon.

zerg 2008.03.12. 09:07:41

Uraim, önök nem látják a pozitívumokat, az író jellemfejlődésen esett át. Belátta, hogy nem éri meg az egész, következő alkalommal már bölcsebben fog dönteni. Ennek örüljünk.

tobo 2008.03.12. 09:08:50

voltam ilyen helyzetben. meglepő, de NEM mentem a suttyó után, nem kezdtem el versenyezni, nem veszélyeztettem mások életét. ilyen kurva egyszerű. tiszteld az ilyen barmot, a te tiszteletedet megérdemli. remélem akkor is tisztelni fogod ha adott esetben a gyerekedet csapja el versenyzés közben

nickita 2008.03.12. 09:11:07

Remélem nemsokára sikerül bekerülnöd az újságba (halálozási rovat). Odavaló vagy.

DDT 2008.03.12. 09:11:23

Annak is sok értelme van: fröcsögni, amikor már megtörtént az eset:)
Jobb lett volna magadbantartani, ezt az eseményt, mert jönnek az ilyen Tobo féle alakok, és irkálnak mindenfélét.(amit nem teszel ki az ablakba)
Le kellett volna húzódnod, hagyni hadd menjen.

nickita 2008.03.12. 09:12:07

A Twingo-s barátod lehet előtted a sorban.

szmoker 2008.03.12. 09:12:22

Audi-s csóka!

Ha van vonóhorgod, mi a faszér' versenyzel?
Állj bele abba a kib@szott fékbe úgy istenesen, aztán amikor ő már harcképtelen, nyugodtan autózhatsz tovább :)

Amúgy ja, én ilyenkor (vonóhorog hiányában) félreállok, elszívok egy cigit, aztán megyek tovább. Nyugodtan.

hottentotta 2008.03.12. 09:12:30

Bravo hülyegyerek :)

ugyanolyan idióta faszkalap voltál, mint a twingos kollégád.

nekem 9 év alatt volt már pár ilyen esetem, és SOHA nem jutott eszembe, hogy izmosat fékezzek, elég volt, ha csak megvillantottam a féklámpát.

a másik meg, ha ilyen van, lehúzódok, elveszem a gázt, ilyenkor úgyis beelőz, és egy ilyen fasz inkább előttem menjen, mint mögöttem...

a garázdaságról pedig annyit, h én békés ember vagyok, de ott van a bézbólütő a csomagtartóban :)

BazsiX 2008.03.12. 09:15:02

Erről a féklámpás lekoptatós dologról már leszoktam. Sok a vezetni nem tudó, reakcióidővel nem rendelkező csak a gáztnyomomletollakaseggedbemegyek kreténnel az út. Áttértem az anyagilag kevésbé kifizetődőbb hátsó szélvédő lemosós módszerre. Ez minden marhát lassításra késztet, mert nem lát... Eddig bejött, minden egyes reflektorra kap egy kis vizet... Eddig mind lekopott. Mercistől a twingóson át a BMW Jeep-esig. Ha balek, akkor meg pláne azért, mert mire rájön, hogy hol az ablaktörlő kapcsoló :) szoktam figyelni a visszapillantóban. Sötétben M0-on a leghatásosabb...

clv192 2008.03.12. 09:17:35

Baseball ütő, LOL!!! Ugyanolyan idióta faszkalap vagy, mint akik ünneplés címén szétverik a várost.

tobo: előtte hányszor csináltál ilyet?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.12. 09:18:11

EBEUSS: Te akartál nemparkolós sztorit. :)
Meg én is, csak a pályázat miatt legalább a jobbféle parkolósokat is le kellett nyomni.

szmoker 2008.03.12. 09:18:20

Ja még annyit, hogy aki saját autóval emberkedik, az vagy hülye, vagy f@sz.

Eccör céges tankkal tanítottam egy hülye Mazda mikrobuszost, aki előzni épp nem akart (nem is tudott volna), de kb. 30 centire jött megettem. Aztán hirtelen (a nevelés hatására) elkezdett 50 méteres követési távolságot tartani. De az más helyzet volt, ugyebár :)
Ja, meg volt ilyen egyszer télen is, amikor a Szlovák úton a 7-es BMW-s gondolta, hogy ő majd jól letol az útról, havazás, latyak, jég, miazmás közben. Nem fékeztem nagyot, de ő a nyári gumijával majdnem beleborult az árokba. Na utána az sem erőltette a dolgot.

hal-kan 2008.03.12. 09:19:34

Tudom, nem a helyesírás a lényeg, de nagyon nagy kérés lenne, ha egy - gondolom, legalábbis - érettségizett ember nem "esett"-nek írná kétszer is a 'megtörtént dolog' fogalmát, hanem esetnek, ahogy gondolom, tanulhatta az iskolában...?

escaper · http://elinnen.blog.hu 2008.03.12. 09:19:45

A verseny kozben csak ket barom latszott kivulrol. Valoszinuleg Twingosnak is teljesen normalis tortenete van a masik hulyerol.

"Ne vitatkozz hulyevel, mert osszetevesztenek vele!"

tobo 2008.03.12. 09:21:24

clv: nem olvastál figyelmesen; nem csináltam ilyet.

elemer 2008.03.12. 09:28:10

Gratulálok a cikk írójának.
Így kell megmagyarázni, hogy "nem én vagyok a bunkó, mert a másik kezdte". Ez a magyar társadalom alapdefiníciója.

feketebarany666 2008.03.12. 09:31:39

Micsoda egy hulye vagy, lehet csak meg akart elozni a 2go azert volt kozel hozzad, te meg fekezgetsz elotte, aztan csodalkozol hogy ideges lett.
Tuti harom igenre szavaztal.

zsg? 2008.03.12. 09:31:44

szmoker: Más autójával, más pénzével emberkedni, ez ám az igazi keménylegény mentalitás. Ha netán kirúgnak a picsába, akkor biztos nem érted, sőt még fel is háborodsz, hogy veled most ki van cseszve.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.12. 09:32:43

Ablakmosó általában beválik, abból értenek.

Nincs baj szerintem a poszt írójával, az vesse rá az első követ, aki nem kattan be attól, hogy szórakoznak vele. Örülök, hogy itt a legtöbben képesek ilyenkor lótuszülésben nyomni az Ommmmmmmmm-t. :)

Nem próbálta megmagyarázni, egy bekattanás történetét írta le. A neki balesetet kívánóknak meg írnám, hogy az ilyesmi általában visszaüt, a blog előtt bekattanásból adódó gyűlölet nem egál az éles helyzettel, csak saját lelki szegénységed bizonyítéka.

Jó utálkozást! :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.03.12. 09:32:56

Ez nem a szájberlelkész, de ha 100 gyalogot átengedsz, feloldozást nyerhetsz...

ehh 2008.03.12. 09:34:37

Hátő, most akkor te lettél morálisan felsőbbrendű, mert bár nem te kezdted, jóideig ugyanolyan paraszt voltál, majd léptél egy szintet, és rájöttél? Mekkora faszság ez istenem. Mit foglalkozol vele hogy a seggedbe jön? előre nézzél... :D majd ha hirtelen fékezel és belédjön, intézkedik a rendőrség : D
BLIKKDEX, FINGDEX, BLOGDEX. szánalom a köbön apafej :)

EBEUSS (törölt) 2008.03.12. 09:36:41

Silent:
köszi, de most távoznom kell a géptől...

AudiS:
Én már régen leszoktam a "kurva anyád" jelzésekről: hosszabb dudálás, féklámpa villogtatás, refi villogattás, satuzás, stb.

Ha 2x1 sávos úton beáll a seggembe, akkor gázról lelép, index jobbra, és simán megelőz minden további konfliktus nélkül.

Ha jobb kedvemben talál, és minimum 2x2 sávos párhuzamos közlekedés van, akkor megpróbálok egyik lámpánál mellé kerülni, látványosan legyorsulni a fostalicskáját, (persze, ha arról van szó), ettől kicsit elmegy az önbizalma, és nevetségessé válik a nyomulós stílusa...

ja 2008.03.12. 09:38:47

clv192 2008.03.12. 09:07:24
Sok okoska, aki még nem volt ilyen helyzetben! Kíváncsi lennék, mit tennétek, ha összehozna ilyen marhával a sors!! Marha könnyű azt mondani, hogy mit tettél VOLNA!! Azt meg is kell tenni.
A levélíró pedig megtehette VOLNA, hogy mélyen kussol az egészről, de mégsem tette. Ezért külön tisztelet. Az első követ meg az dobja rá, aki még nem csinált ilyet.


Ugyanmár, félóránál többet ülsz a kocsiban már elmegy melletted 300 idióta, akikbe bele lehet valahogy kötni, most mi a faszomat vered itt a nyálad? Alkalmazkodni kell..

Töki 2008.03.12. 09:39:02

LÁRIFÁRI!

Mekkora mesemondók vannak itt. Barátunk biztos most nézte meg a Ronint.

Ban_Dee 2008.03.12. 09:39:20

Mikor tanuljátok már meg: tök mindegy milyen kocsija van, nem az az úr, aki szalad, hanem aki ráér, mert úgyis megvárják :-D
Az ilyen anyu-twingójával-jaszkarizós majmok meg hadd menjenek: mozgó szervbankok amúgy is.

Ban_Dee 2008.03.12. 09:43:03

...ja, az lemaradt, hogy amúgy meg honnan tudod miért és hova rohan annyira?
Még az is lehet hogy valami komolyabb oka van rá.
(Mittudomén, bevitték valakijét a kórházba stb.)
Ha tényleg csak szalad és nem direkt emberkedik, akkor ha elengeded, megy és kész.
Eggyel kevesebb balesetveszélyes helyzet.

gyomorrontás 2008.03.12. 09:46:47

Meggondoltam magam, kedves szerző. Lehet, hogy Te mégsem azért írtad ezt a levelet, mert büszke vagy arra az állatságra amit tettél. A hozzászólásokat olvasva látom, hogy sokan elgondolkodtak rajta, hogy mit nem tennének, és ha ez egy hasonló szituációban eszükbe is jut, már megérte.

Johnny336 2008.03.12. 09:47:29

Ez elég beteg poszt lett... :)

Sok értelme nem volt a keménykedésnek. Index jobbra, lehúzódsz, hadd menjen... Miközben előz csúnyán átnézni, hadd tudja, nem szeretjük ha valaki tolakszik, és mindenáron előzni akar, bárhol, bármikor...

repattila 2008.03.12. 09:53:59

Felelmetes, hogy rafekezel a mogotted jovo sietore (tudod nem az a problema ha valaki kozel megy az elotte levohoz, hanem amikor az elore nem lathato okbol lassit) es utanna meg neked all feljebb...sot aztan meg tobb embert veszelyeztetve utanna mesz, na az ilyen embertol kell elvenni a jogsit...

mxplanet 2008.03.12. 09:54:57

gyenge volt fejben a srác

clv192 2008.03.12. 09:59:42

ja: egyelőre te vered ....:P Nem igazán értem az ok-okozati összefügést abban, amit írtál.

dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.03.12. 10:08:07

Egyetértek azzal a kommentel, hogy a Twingo-nak nincs eleje. Lehet, hoyg csak simán előzni akart, análkül, hoyg a seggedbe szándékozott volna menni. De ha annak tisztes eleje nincs, te e tükörben akár félre is értelmezhetted.

A többihez nem kommentálok, minősítetted magadat, pesrze a Twingos sem viselkedett különbül. Lehet, alapból egyikőtök sem aakrt kötekedni, de ez lett belőle.

Annak viszont örülök, hoyg megbántad, és rájöttél, hoyg hülyeséget csináltál. Végül is erről szólt ez az írás. Hogy nem éri meg így viselkedni az utakon...

clv192 2008.03.12. 10:10:37

dokkmunkás: kiváló végszó.

gibier 2008.03.12. 10:11:30

Fegyvert minden sofőr kezébe!

Sam8888 2008.03.12. 10:15:35

Keresztbe kellett volna állni előtte mikor felkapcsolta a lámpát, kitépni a szutykos twingójából és jól "beleverni a fejébe", hogy ilyet nemcsinálunk...

tomnemtom 2008.03.12. 10:15:47

legjobb nem észrevenni az ilyen hátulról nyomulósokat. büntetni úgy szoktam őket, hogy mikor mellém ér és anyázik, hogy miért nem ütöm el a zebrán a gyalogosokat, a lehető legmegszeppentebb fejet vágom neki. ez eddig még az összesnél ledobta a láncot, kiverte a biztosítékokat, a végtelen előtt összeérintette a párhuzamost. az egyik be is kapcsolta a mindkét irányba szeretnék kanyarodniját és ült ott tágra meredt pupillákkal.

Rendet! 2008.03.12. 10:17:20

Én mielőbb megállásra kényszerítettem volna a twingóst, lehetőleg lakott területen kívül. Van egy acélrúd kormányzáram, na a jóqurvaanyját is kivertem volna a buzi köcsögből!

Zee · http://okosdolgok.hu 2008.03.12. 10:21:58

Ja, én ezt tapasztalatból írtam: "SEMMI NEM ÉR MEG ANNYIT, HOGY BALESET LEGYEN BELŐLE". 1 részeg kerékpáros, 1 életben maradt gyalogos (persze zebrán... :( ) , 1 év jogsimentes korszak, és egy utánképzéssel a hátam mögött ma már látom, hogy mekkora hülyévé állatul az ember, ha autó van alatta. Főleg ha annak az autónak a LE/kg aránya elég magas. Nekem ennyi kellett, hogy tanuljak belőle. Tényleg nem éri meg.

m 2008.03.12. 10:26:08

"...megközelítette a hátsó lökhárítómat (horgomat) kb. 50 centire. Már nem láttam a lámpait sem..."

"... Fényszóróval bele a hátsóm 50 centire, vakuljak meg..."

pöpec rob 2008.03.12. 10:42:05

Emlékezzetek:Trabantos kontra kamionos... A Trabis simán fejbe lötte a kamionost az elsö piros lámpánál,mert állítólag az leszorította öt!
Ennyi!
Nem érdemes felvenni a kesztűt!

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.03.12. 10:51:40

Nekem a 4-en rendszeres, hogy a seggembe másznak, de fontosabb a mellettem ülő élete, minthogy szórakozzak egyet, szépen lehúzódok szélre, azután megy ha tud. Ha nem akkor meg hárman megyünk két sávban ;). A 2x2 részeken úgyis behozom a lemaradásom. A 160 km-en amit megyek rajta, nemegyszer újra, meg újra visszaelőz néhány tehetséges emberke.

A post írója megbánta amit tett, szerintem legközelebb ő is ésszel vezet majd. Hülyék meg vannak bőven. "A fekete zsák mindenkinek le van gyártva előre."

Donor 2008.03.12. 11:00:14


A post írójában azt becsülöm, hogy a hülyesége és az erősebb autója ellenére képes volt belátni a hibáját. Remélhetőleg legközelebb eszébe jut, hogy mit kell csinálni ha elönti az agyát az adrenalin. És inkább kiteszi az indexet jobra, miközben lelép a gázról.

Nem a levegőbe beszélek, mert én voltam adrenalintól remegős állapotban nem egyszer. Ha a féklámpa villogtatás nem jön be akkor index ki és lassítani, az ilyen hülyéket jobb magam elött tudni jó messzire. Egy darabig feldult vagyok, de hamar lehiggadok a boldog tudattól hogy én okosabb voltam.
Volt azonban olyan amikor felvettem a kesztyűt, a leírt adrenalinos lábremegés miatt.
Szentendrei, 2sáv teli kocsival, mindenki a megengedett sebességgel haladt, én a belsőben egy harmatgyenge Astrával. Felzárkózik mögém egy 100LE feletti Toyota sportautóval egy H.P. seggembe ragad és villog, meg teliszájjal pofázik. Jelzés értékü féklámpa nem használ, kicsit erősebb, de még mindig kultúrált fékezés nem használ.
Itt jelzem hogy a tömött kocsisorok miatt nem igazán lehetett lehúzódni és mivel elöttem is voltak értelme sem volt, mert ha lehet, akkor el szoktam engedni a nálam gyorsabbakat.
Na erre mégjobban a seggembe ragadt. Én picit gyorsítottam, hogy a balra mögöttem levő kocsitól éppen ne tudjon kikerülni, pedig nagyon próbálkozott, finom gázjátékkal ezt egy darabig így is tartottam és a másik autó is hasonlóra gondolt mert nem engedte be. Aztán erőszakos hirtelen gázzal kiment jobbra, mellém került, de a jobbra elöttem lévő autótól nem tudott bejönni elém. Ekkor már sehol nem volt az adrenalin csak vigyor a képemen, mert élvezet volt látni ahogy majd felrobban. Rámrántotta a kormányt, de én hivatalosan zárt pályén versenyzek szóval ennél azért több kell, hogy megiedjek, valószínüleg annál a tempónál ő ilyedt meg a saját manőverétől, mert többet nem próbálkozott ezzel.

Aztán kicsit kitisztult az út ekkor be tudott jönni elém és ráfékezett, elég csúnyán. Persze számítottam rá, szóval nem okozott gondot. Ezek után nagy gázzal felzárkozott az elöttem lévő autóra, majd lefordult a körforgalomnál a bevásárló központhoz.

Én meg csak röhögtem, mert halál szabályosan és magamat nem veszélyeztetve a forgalom ritmusát felvéve sz..rá idegesítettem egy hülye p.csát akinek súlyos shoppingolás elvonási tünetei lehettek.

Persze, ha nem kattanok be akkor berinyálom magam a széső sávba hogy el tudjon menni, és elöttem legyen, de ennyi szivatást szerintem megérdemelt.

volante · http://volante.blog.hu 2008.03.12. 11:16:27

Szerintem is az a lényeg, hogy rájött, mit csinált, és nem hiszem, hogy ezek után nekiállna büntetni. Nagyon friss jogsis koromban egyszer én is keménykedtem egy őrülttel, utána egy pillanattal viszont szó szerint megijedtem magamtól. Azóta hagyom őket, menjenek a francba, egy fa egyszer úgyis megállítja őket.

Vonóhorgos autóval egyébként nem célszerű ráfékezni a mögötted jövőre, mert ha neked száll, a horog rögzítése (a kocsi alatti hosszú rúd) miatt elhajlik a padlólemez, és lehet vinni húzatópadra a kocsit. Utána pedig már nem lesz a régi.

Corrado Soprano 2008.03.12. 11:28:28

Hát szerintem sem érte meg utána menni...de legalább magától rájött

amúgy szeretem az olyan embereket akik 1,2es elfogóvadászokkal próbálnak meg büntetni :)))

gravy_t 2008.03.12. 11:40:08

SilentSound:

szerintem adjátok le ugyanezt a sztorit úgy is, mintha a twingós mesélné el! lefogadom, hogy a sok kis seggdugasz kommentelő ott meg azzal jönne, hogy a twingós mekkora fasz és hogy mér akar versenyezni egy audival, meg hogy jól tette az audis, hogy megleckéztette.

sok szánalmas töpörtyű

isti77 2008.03.12. 12:12:08

"szerintem adjátok le ugyanezt a sztorit úgy is, mintha a twingós mesélné el! lefogadom, hogy a sok kis seggdugasz kommentelő ott meg azzal jönne, hogy a twingós mekkora fasz és hogy mér akar versenyezni egy audival, meg hogy jól tette az audis, hogy megleckéztette.

sok szánalmas töpörtyű"

Azért a történetet olvasva, magunk között szólva: a két autó közötti árkülönbség nem nagyon jött ki a "verseny" eredményében... ahhoz képest, hogy a legfikább A4-es is nagyjából 3-szor annyiba kerül, mint egy Twingo, elég szoros volt a meccs. :)

beste 2008.03.12. 12:18:29

Kedves Autóstársak!
Tudom, ez nem Grétsy prof. műsora, de ez a kettő nagyon bántotta a szemem:

utanna mesz = utánamész
ő ilyedt meg = ő ijedt meg

(javító szándékú, és nem kioktató jellegű a hozzáírásom. Kéretik ezt figyelembe venni. :-) )

FlybyWire 2008.03.12. 12:23:14

Ja, az adrenalin... a minap hazafelé sikerült utolérni egy 80-85-tel haladó taxit, mögötte valami felsőközép Honda kinézetű, új izét.
Na mondom, azon az úton úgyis csak 3-4 helyen lehet előzni (sok a kanyar meg az erdő), a következőnél meglesz a Honda, utána a taxi).
El is érünk az első ilyen helyre, el is kezdeném az előzést, erre a pöcskalap hondás csak azért feltolja 100 fölé (és belemászik a béna taxis seggébe), hogy én ne tudjam megelőzni. Na mondom, szép. Ekkor adrenalin icipicit megindul már... időközben persze rá is másztam a seggére, de kizárólag az eltervezett előzés miatt.
Következő kanyar után már sportosabban közelítek rá, simán meg is előzöm, hiába tolja neki (alsó közép kocsim van, de azért 122 LE, plusz lejtős talaj), szóval nem volt gond, sőt a taxis is simán meglett volna, de jöttek szembe. Be is sorolok szépen, simán a kettő közé, még fékeznie sem kellett.
Na, de mégis hogy képzelem én a 4 milliós kocsimmal, hogy egy 8-9 milliósban ülő agresszív pöcsöt csak így megelőzök, a faszkalap hondás elkezdte nekem hátulról tolni a xenont (mondjuk leszartam, de még a sötétedő tükrön át is elég erős volt). Nem villantott, nem villogot, felnyomta és úgy hagyta. Közben rájöttem, azt akarta jelezni, hogy állítólag én bevágtam elé (pedig nem...), valójában az ego-ján és a pöcshosszabbítóján esett csorbát kompenzálta vadul (alighanem nem egyedül lehetett).
Ok, erre én is ködlámpa, 1 kisebb és egy közepes ráfékezés (itt már adrenalin kissé emelkedett), de azért semmi olyan amiből egy mégoly mazsola is bajt csinálhat. Szerencsétlen taxis elől már kétségbeesetten indexelt jobbra, hogy előzzem meg (pont kanyar jött mondjuk, még jó hogy mindennap arra járok). Végül nem lett semmi, lehagytam a taxist és el is felejtettem őket (pöcsparaszt maradt a taxi mögött végig szerintem), de akkor is... van ilyen, tényleg.
Nem kellett volna ráfékezni, még kicsit sem, de vajon ti mit csináltok, ha egy vadbarom xenonnal hátolról 4-5 vagy több másodpercen át folyamatosan vakít? Azért az nem villogás.... ha nincs sötétedő belső tükröm, kész balesetveszély lett volna :(

Rocko- 2008.03.12. 12:27:49

jajj, már megint ez a fröcsögés.

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2008.03.12. 12:29:34

Nekem nagyon furcsa ez a kakaskodás, adrenalinrahivatkozás stb...
Nem az a cél, hogy épségben hazaérjetek mert otthon várnak rátok?
Ha van egy szakasz ahol előttem tötyögnek de nem tudok előzni akkor tötyögök én is, na és? Pár perc veszteség, úgysem szülni megyünk éppen, akkor kibírjuk.
Ha meg levillognak, tessék meg lehet előzni, legyen minél messzebb a baromja. :)

hottentotta 2008.03.12. 12:38:52

clv192 2008.03.12. 09:17:35
Baseball ütő, LOL!!! Ugyanolyan idióta faszkalap vagy, mint akik ünneplés címén szétverik a várost.

Azért nem semmi teljesítmény volt belekeverni a politikát is a dologba :DDDD

FlybyWire 2008.03.12. 12:43:26

Hottentotta, vannak olyan véglények látod, akiket a politikai nemhogy befolyásol, de egyenesen definiál:

feketebarany666 2008.03.12. 09:31:39

Szánalmas beteg emberek.

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2008.03.12. 12:50:39

Az lenne a legjobb ha mindenki mellett lenne váltósofőr :)
Mikor jöttünk át Európán és egy barom rámvillogott meg integetett nekem - holott a három sávból a legkülsőben mentem 100 fölött és tartottam a biztonságos követési távolságot - akkor kiálltam az első útbaeső parkolóba és átadtam a férjemnek a kormányt, mert nagyon felbosszantottam magam és nem mertem tovább ilyen állapotban vezetni.
Szóval még szerintem az is megoldás hogy kiállsz valahol és lenyugszol ha felcseszted magad.

clv192 2008.03.12. 12:54:51

Ficere komám, véglényhez méltóan nyilatkoztál, gratulálok!

FlybyWire 2008.03.12. 13:05:20

Inkább leszek véglény, mint politizáló agymosott zombi :)

hawkeye 2008.03.12. 14:42:38

Ficere, meg a többi adrenalinhuszár: újítsatok már egy barátnőt, s akkor nem érzitek szükségét a vassal való onanizálásnak!

FlybyWire 2008.03.12. 15:03:48

hawkeye 2008.03.12. 14:42:38

Nem tudom, mit szólna hozzá a (meny)asszony :)

kob2 2008.03.12. 15:26:36

Az első két bekezdés helyesírási hibái után nem vártam mást, de az "egyértelmű új gyakorlat" engem is meglepett.

Valaki más 2008.03.12. 18:12:23

Hát apám...
Szerintem ha a továbbiakban ti ketten nem vezettek, az csak jó lesz. Nektek is, nekünk is.

Vladimir Harkonnen 2008.03.12. 19:05:34

Csak szerényen üzenem a bézbólütősöknek, és a kormányzárasoknak, valamint a viperával nyomatékosítóknak, hogy ha valaki egy vita hevében ilyesmit rám emel azt már jogos önvédelemből lövöm le! És nem csak én vagyok egyedül!
Le kellene már szokni eről az izomból elintézésről, különben nagyon eldurvulnak a dolgok, és a bíróságoknak, meg kórházaknak túl sok lesz a dolga!

2008.03.12. 19:19:35

en szoktam nekik inteni, hogy menjel csak, amikor mellem ernek, erre hevesen szoktak mutogatni meg magyarazni...ilyenkor rohogok rajtuk, es megyek tovabb a sajat normalis tempomban.
Amugy nekem is volt olyan, hogy az 1.2es Cliot hajtottam haza Angliabol es a nemet palyan 160-170nel eloztem az Audikat, de erdekes modon ha nem mentem a seggukbe, akkor szo nelkul kihuzodtak. Ja, hogy az Nemetorszag... Es akkor utoljara, olyan is volt, hogy most telen eleg komoly hoesesben valahol Kaposvar es Fonyod kozott egy dobozos Jumperral 70-80 korul mentem, Punto seggembe erkezik, engedem elozni, ennek eredmenyekepp olyan 2-3 kilometerrel kesobb az egyik kanyar utan az arokban volt. Megalltam, hogy nincs-e serules, nem volt, mondtam, hogy akkor hivjon automentot, mert en ki nem huzom... :) Igy jart.

odamondja 2008.03.12. 23:31:42

Egyszer hárman haverokkal elkaptunk egy ilyen kis 17 éves faszt, kirángattuk a golfjából és úgy megdugtuk hogy a kocsiig négykézlább mászott vissza a férge!

Krisi 2008.03.13. 01:39:31

Egyszerre tisztelet és kapjabe a cikkírónak, kapja be, hogy nem tud uralkodni magán, és nekiáll leckéztetni egy twingót mások veszélyeztetésével, de tisztelet, hogy belátta, egy kis pöcs volt Ő is. Bár ez nem változtat a múlton, de legalább tanult az esetből, és remélhetőleg legközelebb nyugodt marad, berak egy zenét és élvezi az életet, hogy neki jobb autója van, és röhög egy jót az eseten.

Egyébként én is utálom, hogy megyek a főúton, nagy a forgalom, jönnek szembe, előttem 40 autó ugyanabban a tempóban halad, normális ember konstatálja, hogy nincs értelme előzni.
De persze megjelenik mögöttem bmws /audis /tuninghondás, mindenki képzelje oda a legcsicskábbakat, és 30 centire tolja rám.
Én ekkor bal lábbal rálépek a fékre, miközben nyomom a gázt, pont annyira, hogy kigyulladjon a lámpa, de ne lassuljak meg. Ez kb. 60%-ban működik, de ha nem, akkor bekapcsolom a szélvédőmosót, és ha épp a seggemben van, akkor 80-90-es tempónál a nagy részét pofába kapja.
Nem tudom, miért, de ez mindig(!) bejön. Bármilyen autó, bármilyen sofőr lehúzódik, és tartja is a normális követési távot.
A mögöttem reflektorozó meg nem zavar, B-Corsán van egy okos megoldás: a belső tükrön van egy pöcök, azt elfordítom, és erre megdől pár fokot, és csak a lámpa tompított fényét látom magam mögött. (Új autókban is van ilyen, 20.000 Ft-os extra :)

Szóval autóban idegeskedni a legnagyobb faszság és egyben a legfeleslegesebb dolog is. Aki nem bír uralkodni magán, az nem való közútra, mert átalakul (mint a kedves cikkíró) és egy eszetlen fasz lesz ő is.
És van az egésznek értelme? Költői kérdés...

A "kormányzárral le kell verni a kis gecit" megoldás híveit pedig én látnám szívesen a lánglovagok oldalán. Miattuk tart itt a morál, ahol.

Ha valaki kötsög, akkor rá kell hagyni, el kell engedni, olyan nehéz ez? Ja, bocs, "az audimat nem előzheti meg egy fos kis twingo". Én kérek elnézést...

És persze, ő kezdte.. :)

Lófő (törölt) 2008.03.13. 07:50:09


Krisi 2008.03.13. 01:39:31
"Én ekkor bal lábbal rálépek a fékre,.."
koma,ha te bal lábbal odalépsz a fékre.akkor 100%,hogy kifejeled az ablakot.
sztem inkább ne próbáld ki!

névnév 2008.03.13. 09:03:10

Az evolúció még nem tökéletes. Az emberekben is megmaradt az állat - csak az a változó, hogy kinél mekkora mértékben...

randomuser1 2008.03.13. 12:08:21

ez a baj némelyik audival, tohonya nagy kasztni , incifinci 1.6-os motor, még egy porbatwingo is lenyomja, persze csak városban.

Brigi "B. A." főnöke 2008.03.13. 16:03:28

"Lekanyarodtam az egyik lámpánál, megfordultam, majd hazagurultam csendesen", közben pedig betértem egy kúthoz, tankoltam ezeröccázé', hogy hazaérjek. Most 2 hétig bkv lesz, mert nem lesz több lóvé benyára. Audim van, sőt fasza gyerek vagyok, és most már ti is tudjátok!

Kenseth 2008.03.13. 16:37:09

Lófő: csak megszokás kérdése, az enyém pl. hidegen nem tudja tartani az alapjáratot, úgyhogy amíg bemelegszik, addig közlekedéshez közeledve üres, majd bal lábbal fék, miközben jobbal tartom a gázt a lefulladás ellen. nekem simán menne :)
(bár igaz, ami igaz, országúton figyelmeztetés gyanánt azért én is jobbal rugdosom a féket)

dwdHU 2008.03.13. 17:50:33

egy igazi faszszopo vagy . kar h tulelted :s/

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.13. 18:04:38

dwd: Fő a jóindulat és a kulturált véleménynyilvánítás, igaz? :/

Krisi 2008.03.13. 23:32:38

Lófő:
Nem satufék, olvasdd el újra! Nyomom a gázt változatlanul, bal lábbal pedig csak lehellet finoman. Éppen annyira, hogy kigyulladjon a lámpa, már nem egyszer cselekedtem így.

Ezt persze gyakorlás nélkül senki ne próbálja, rá kell érezni a ballábfékre, nem eccerű dolog, bal lábbal teljesen más. Üresben gurulva kihalt környéken lehet gyakorolni :)

Az meg nem feltétlen igaz, hogy egy A4-es audi mindenképp többet ér, mint egy Twingo. Pl. egy régi leharcolt egyhatos alulmotorizált fos audit egy jó állapotó kisrönó lazán megeszik reggelire. És hazánkban divat státuszautót venni kis szar motorral :)

Rocko- 2008.03.14. 00:07:25

mutass egy alulmotorizált Audit.

Krisi 2008.03.14. 08:36:54

Audi A4 1,6 elsőkerékhajtással megfelel?
Persze, jobban megy, mint az egynégyes astra karaván, de azért mégis. Nehéz autó - kis motor párosítás nem nekem való, de arra jó, hogy elmondhassuk, "igen Audis vagyok", aztán csodálkoznak, hogy egy átlag autó ugyanúgy megy.
Bár lehet, hogy a 316-os bmw-nél gyorsabb, ki tudja :)
Mindkettőt Kelet-Európának gyártották, ahol az emberek felvágásból vesznek egy státuszautót fapaddal..

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.14. 09:28:34

Krisi: Astrában az 1.2-es a nyerő! :)

107! 2008.03.14. 14:18:59

Meg az ezres corsa 10 literes fogyasztással (kis motor nagy kaszni)

Krisi 2008.03.14. 19:12:32

SilentSound: 1,2-es Astrát még nem láttam, de inkább nem próbálnám ki! Annak a kg/le aránya már a Barkassal vetekedhet :) De az 1,4-es Octavia se rossz :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 19:55:42

Azt ugye vágjátok, hogy a csehek tervezték az 1.2-es Octavia gyártását, még a korábbi szériában? Szerencsére nem lett belőle semmi, a kategória szégyene lett volna!

Krisi 2008.03.15. 16:26:38

Én már az S-klasse mercit várom 1,4-es dízellel :)

Bee-Lah 2008.03.29. 21:39:39

Ez a Twingo véletlenül nem fos-zöld, hgg-s rendszámmal?
Tegnap találkoztam vele, ritka nagy barom...
Neki áll izmozni a lámpánál, aztán 350m múlva megáll a külső sávban...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása