Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ésszerűek vagy pofátlanok?

2008.10.13. 07:38 :: SilentSound

Gabe egy tévériportban érdekes dologra lett figyelmes, mégpedig arra, hogy a motorosok szépen felsorakoznak szabálytalanul a két sáv között a rendőr háta mögött. Többször felvetődött már, hogy legalizálják a kétkerekűek számára az előrecsorgást, de kérdés, hogy végül megvalósul-e. Nektek mi a véleményetek, zavaró, veszélyes ez, vagy hadd menjenek? Amíg szabálytalan, addig vajon nem pofátlanság ezt csinálni a rendőr szeme láttára? Ha egyáltalán az, zavaróbb-e, mint hogy a buszsávot feltöltik a taxik szabályosan, ilyen esetekben feltartva a buszokat?

Épp a késő esti híreket néztem a NATO csúcsról amikor azt láttam a dugójelentés képei között, hogy a két sávos úton várakozó autósor előtt egy rendőrnő irányít, mögötte busz sávban taxik, bal sávban autók, középen motorok. Nem is egy, rögtön négy!

Az egy dolog, hogy a motorosok között már szinte nincs olyan aki ne használná ki a méretei nyújtotta előnyöket, ki pofátlanul menet közben kocsik között szlalomozva, ki kevésbé pofátlanul. De az, hogy a rendőrnő mögött, rögtön négy vezető szegi meg a KRESZ-t, már mindennek a teteje. Úgy érzem mostmár nekem is át kell nyergelnem motorra, legalább nyáron, mert nekik már mindent elnéznek, de ha az autós az egyirányú utcában védett útvonalon túlli a sebességhatárt 15-el rögtön megvágják az utca végén.

Link a tv2 videójához itt.

197 komment

Címkék: budapest motor közlekedés autó rendőr kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2008.10.13. 11:16:51

A motorosokkal a világon semmi bajom. Sosem hoztak még veszélyes helyzetbe, és ha holnaptól naponta megtörténne sem hoznák be autós társaim, akikről ugyan ez már nem mondható el, sőt. Ennek ellenére az autósokat sem utálom. Amitől viszont falnak megyek azok a biciklisek. Mind autósként mind gyalogosként az idegeimre mennek azzal, hogy a KRESz szabályait vagy rugalmasan értelmezik vagy magukat tekintik hol gyalogosnak hol járműnek attól függően hogy éppen nekik melyik a kedvezőbb, vagy figyelmen kívül hagyják mind a KRESZ, mind a józan ész szabályait egyaránt! Mindig a lehető legnagyobb óvatossággal közelítem meg az út szélén kerekezőket, de nem vagyok hajlandó állandóan arra számítva már már tolatva haladni, hogy mikor kanyarodik egy idióta elém jobbról csak mert neki balra van dolga, vagy csinál egy helyes kis flikkflakkot, mert észrevett egy kátyút amin a virsli gumijaival már nem jutna át. Nem véletlenül fogalmaz úgy a KRESZ hogy a bicikliseket különös óvatossággal kell megközelíteni, mert IMBOLYOGVA közlekednek. Nos, véleményem szerint aki nem képes az egyenes vonalú egyenletes mozgásra, az csakis gátja lehet a biztonságos közúti forgalomnak. És ha már itt tartunk aki imbolyog, az ezt ha már miszáj megtennie, legalább különös óvatossággal tegye, ha már a közlekedés minden más szereplőjével szemben ez az elvárás!!

Marcellusca 2008.10.13. 11:17:55

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.13. 11:14:56

OK, OK, én értem, hogy villanymotor, de mi hajcsa? :D

És mér kellett velük kivételt tenni? Én csak ezt nem értem.

Orizatriznyák 2008.10.13. 11:18:53

Nekem motorossal sosem volt még afférom. Ha látom, hogy jön, elengedem, és már nem is emlékszem, hogy ott járt. Aki tud, haladjon. Bőven elég lenne, ha mindenki csak a saját dolgaiért vállalna felelősséget. De azt korrektül.

Egyébként nem is értem, miért kell ennyire fújni a kétkerekűsökre. Az autókhoz képest még mindig elenyésző a számuk, nem miattuk kell dugókban ücsörögni. Sok esetben pont a tapasztalatlan/öreg/félős, stb. sofőrök miatt, akiknek akkor jut eszükbe az egyest keresgélni, mikor már zöld a lámpa.

A legtöbb motoros meghúzza magát, gyorsan eliszkol, nem akar feltartani senkit (motorral mondjuk nehéz is, mert mire az autó elindul, ő már a következő lámpánál áll :)), mert tudja, hogy ő többet veszthet egy ütközésben, ők nálunk is sokkal jobban figyelnek mindenfelé.

Próbáljuk már meg levetkőzni ezt mindenki az ellenségem attitűdöt. Elég kiábrándító, és szerintem nem visz előbbre.

ex-dr. vuk 2008.10.13. 11:19:21

@ _wood_ 2008.10.13. 11:10:26

Tegnap egy jobbkezes keresztezodesben egy kozepkoru "holgy" erkezett villanybiciklin nekem balrol, en normal tekeros bicajjal. Miutan rajott, hogy (nem hirtelen, de) kimegyek ele, megijedt, es remult arccal elkezdte a kormanyt rangatni, majdnem elesett. Nem fekezett egy szemet sem. En megalltam, elengedtem szegenyt, aztan mentem.

Ebbol 2 dolog jott le: fingja sincs arrol, hogy elsobbseget kellene ott adni. Ha barmi varatlanul elekerul, fingja sincs, hogy mit kezdjen vele. Hirtelen fekezni nem tud, de lehet, hogy elore megfontoltan sem... Az ilyen mit keres a forgalomban?

Orizatriznyák 2008.10.13. 11:21:18

loláb 2008.10.13. 11:16:02
tökéletesen egyetértek.

Közöd?? (törölt) 2008.10.13. 11:21:54

Miért zavar egyeseket, hogy tele a buszsáv? minden egyes közlekedőnek joga van a továbbhaladásra nem csak a tömegközlekedőknek. szerintem az a felháborítóbb inkább, hogy egyáltalán kijelölnek buszsávokat, mások rovására. semmivel sem felsőbbrendű egy tömegközlekedő mint én vagy a másik autós

The Green Manalishi (törölt) 2008.10.13. 11:22:49

"Mondjuk a motorosokkal van a legkevesebb konfliktusom, de azért annyit az a néhány motoros is megtehetne, hogy dugóban, amikor a motor szélessége nem teszi lehetővé a további előrecsorgást, esetleg észrevehetné, hogy ott toporgok mögötte, és a vékony bringával simán tudnák tovább csorogni, ha elengedne."

Nem te voltál múlt pénteken a Margit körúton mögöttem? Két teherautó között már nem tudtam tovább csorogni, de a hülye biciklis futár csak pampogott, hogy ő előre akar menni.
Nem értettem, mit akar, hogyan engedhetném tovább... esetleg legközelebb kapjam vállamra a 145 kg-os motort?
Végül a járdára hajtva (biztonságos távolságra érve, persze) valamit átkozódva (nem gondolt rá a retard, hogy a forgalom zajában, sisakban nem biztos, hogy hallom) eltekert...
20 perccel később, visszafelé megint előkerült a futár, gondolkoztam rajt', hogy felrúgjam-e...
Szóva' te vótá'?!? :-)))))

bocage 2008.10.13. 11:23:33

Közöd??
Ugye csak vicc! Felháborító, hogy van egyáltalán járda, ezt a sok felsőbbrendű gyalogost!

_wood_ 2008.10.13. 11:25:05

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.13. 11:19:21

szerintem az említett hölgy sokat tanul minden nap.
lehetséges forgatókönyvek a továbbiakról:
- egy-két ilyen szitu után győz a para, inkább visszaül a buszra.
- meghal balesetben
- tanul a hibáiból, fél év múlva biztonságosan fog közlekedni.

így megy ez, mind így kezdtük. csak van akinek lassabban megy... :)

cb600f 2008.10.13. 11:27:09

Bexter: a motorosok is az ilyeneket szeretik, plusz, az olyan autósokat, akik meg is állnak a vonalnál :)

Marcellusca 2008.10.13. 11:28:24

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.13. 11:19:21

Há' mer' a cangára (még a villanyosra se) nem köll jogsi. Bemenel a bótba, megveszed, összeszerelteted, kitolod a zuccára, oszt gyí!

Nemhogy közlekedni nem tud, még a - rá vonatkozó - KRESZ szabályokat sem ismeri.

Engem édesapám nemcsak biciklizni tanított meg, hanem a KRESZ-re és közlekedni is. Ja, hogy én már "öreg" vagyok és vidéken nőttem fel? :D Visszajárva szüleimhez (vidékre), nem sok különbséget veszek észre a fiatalok közlekedésében.

stellaz1 2008.10.13. 11:29:23

Én szerontem meg a pofátlan autósokat ki kéne tenni az esőre, mert nehogy má' ők ne ázzanak meg mikor én gyalog igen!

avus · http://avus.blog.hu 2008.10.13. 11:32:36

The Green Manalishi:

A helyszín alapján akár én is lehetnék, de mivel nem vagyok futár, ezért tuti nem én voltam. Amikor legutóbb ilyen esetem volt, akkor begurultam a motoros mellé, és kézjelzéssel jeleztem, hogy legközelebb, amikor az előttünk lévő autós 20 centit előremegy, esetleg ne guruljon már rá, hátha elférnék, és akkor többet nem lát engem.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2008.10.13. 11:34:24

mennyire szép hogy az eddigi két kerék vs négy kerék ős ellentétet sikerül árnyalni a motoral meghatott 2 kerék vs emberi erővel meghajtott 2 kerék ellentéttel.

The Green Manalishi (törölt) 2008.10.13. 11:35:47

A szutyokrobogósok meg monnyanak le! A legtöbbje meg amolyan kocarobogós, aki inkább jár autóval, de motoron is autós fejjel gondolkodik (már ha gondolkodik)és közlekedik.
Röhögök is a "motorosokon", akik sorra elmondják: már leraktam a gépet, hideg van...

avus · http://avus.blog.hu 2008.10.13. 11:36:21

ficsilla: el kellett volna olvasni, amit írtam. Így kezdtem: "Mondjuk a motorosokkal van a legkevesebb konfliktusom".

bocage 2008.10.13. 11:36:26

ficsilla:
Igazából sok ember igényli, hogy gyűlölhessen valakit az utakon! Ez az igazán nagy baj!

The Green Manalishi (törölt) 2008.10.13. 11:41:24

"A helyszín alapján akár én is lehetnék, de mivel nem vagyok futár, ezért tuti nem én voltam. Amikor legutóbb ilyen esetem volt, akkor begurultam a motoros mellé, és kézjelzéssel jeleztem, hogy legközelebb, amikor az előttünk lévő autós 20 centit előremegy, esetleg ne guruljon már rá, hátha elférnék, és akkor többet nem lát engem."

Itt képtelenség lett volna mellém gurulni, teljesen zárt a sor... Eh, faszkalapok mindenütt vannak, most éppen én fogtam ki egyet...

Marcellusca 2008.10.13. 11:41:58

"Mondjuk a motorosokkal van a legkevesebb konfliktusom, de azért annyit az a néhány motoros is megtehetne, hogy dugóban, amikor a motor szélessége nem teszi lehetővé a további előrecsorgást, esetleg észrevehetné, hogy ott toporgok mögötte, és a vékony bringával simán tudnák tovább csorogni, ha elengedne."

Nem tom, ki írta, de "tovább gondoltam" a lehetőségeket: Autós elé motoros, motoros elé robogós, robogós elé biciklis, biciklis elé rolleres, rolleres elé gyalogos. Jó lenne, mi? :D

Szóval, aki először felvetette: monnyon le!

GergőÁron (törölt) 2008.10.13. 11:47:42

az egy irányú utcából jövős 15tel túllépős péda borzasztó rossz.
Ez ha jól értem azt jelenti, hogy városban, szűkebb utcában 50 helyett 65.
Az ilyet basszák csak meg nyugodtan, nagyon helyes, főleg, hogy a belvárosi egyirányú utcákban már az 50 is relatív gyorshajtás.
Aki akarja, számolja ki, ha valaki 50 helyett 65tel megy, akkor egyenletes lassulást feltételezve is 69%-kal hosszabb lesz a fékútja. Ha egy másodperces reakcióidőt veszünk, akkor az még plusz 3,3 méter többletút.
És akkor nem vettük figyelembe, hogy a fékeknek fel kell keményedni, és az átlagsofőr általában rendre alulbecsüli a vészfékezés fékútját, ezért nem rőgtön tapossa ki a pedált a padlólemezig, hanem csak akkor, amikor tudatosul benne, hogy az adott fékerőt alkalmazva nem fog tudni megállni.
Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy ha egy lelépő gyalogos előtt pont meg tudunk állni 50nel, akkor 65-tel ugyanazt a gyalogot _nagyon_ el fogjuk baszni.
A motorosok meg csak csorogjanak nyugodtan előre, főleg, hogy az teljesen veszélytelen dolog...

Auto-InterCont 2008.10.13. 11:47:51

Próbáljátok ki milyen jó érzés, mikor elengeditek a motorost és megkoszoni.
Én mindig elengedem oket, sot, ha menet kozben mogottem van, akkor lehúzódok, hogy még a sávomban is meg tudjon elozni. ... és ez annyira nem fáj!
Igaz, ha találok egy rendszámtáblát, akkor leadom a rendorségen, ha valakit látok, hogy szarban van, megkérdzem, hogy segíthetek-e, és ha valami barom életveszélyesen kozlekedik hívom a rendoroket és mondom a rendszámot. Fogtak már meg így hulla részeg részert.
Most akkor buzi-e vagyok?

Tron65 2008.10.13. 11:50:48

Motorztam, autózom. Semmi kifogásom ellene, és a kresz se tiltja, hogy az ÁLLÓ sor mellett elhaladjon a motoros. Azzal természetesen egyetzértek, hogy ennek oka is legyen. Mondjuk el tud indulni és tud haladni is. Nempedig aztjátszuk, hogy minden lámpánál előremegy, aztán 50 méter után lehet kikerülgetni, mert a végsebessége 18 km/h.

Labasmaz 2008.10.13. 11:51:44

Közöd??

Buta vagy, de meg kinoheted.

Szamolj kicsit, mennyi helyet foglal el egy busz, es mennyit foglal el annyi auto, ahany ugyanannyi embert szallit (es legyen most 5 fo/auto a valosaghoz sokkal kozelebb allo 1,5 fo/autos atlaghoz kepest). Szamold ki, hogy adott ido es utkeresztmetszet mellett egyik ill. masik megoldas hany utas celbajuttatasat teszi lehetove.

No, ezert vannak buszsavok...

LM

Float 2008.10.13. 11:57:18

Amúgy értem én, hogy valakit zavar, ha nem tud padlógázzal kilőni egy 50es robogó mögött, de ha a szokásos 200 méteres sor van, nem fog a t. gyorsulási versenyes kolléga 10 méteres élvezete kedvéért beállni a sor végére senki.

Amúgy meg nagyjából annyi a bunkó motoros, mint a bunkó autós, vagy bunkó bringás. Ezek 5 méternyi előnyért meg.asznák a saját anyjukat is, tökmindegy h mindenkit veszélyeztetnek, mert értük ugyan nem kár (valóban)...

rakpartiróka 2008.10.13. 11:57:59

Meztelen, nagymellű robogósok miért nincsenek?

Labasmaz 2008.10.13. 11:58:00

The Green Manalishi

Hideg? Hol? Kezd vegre normalis motorosido lenni, amikor nem izzad ra az emberre a borruha.

Ja, hogy en .uk szoktam hozza ehhez, ahol volt egy szal motorom, azutan eldonthettem, hogy gyalogolok a munkahelyemig 3 merfoldet vagy megis felulok ra, hiaba van -3 fok reggel? :-)

Amig nincs jeg az uton, addig kb. -5, esetleg -10 fokig is sima ugy motorral a varosban. Az eso sem akadaly, vizhatlan cucc kaphato, jo minosegu gumi a kerekre kaphato, vizes uton atlag korulmenyek kozott (meg egy kis ovatossaggal, ha esik) sosem kerul az ember olyan helyzetbe, hogy ezen muljon az elete.

LM

Labasmaz 2008.10.13. 11:59:52

rakpartiróka

Mert erosen ellenjavallt a megfelelo vedelmet nyujto ruha nelkul valo motorozas barmilyen korulmenyek kozott. A farmernek kb. 30-40 cm-e van az aszfalt ellen, az oltony nadragjanak a fele. Csak ezt sokan hajlamosak elfelejteni, mint ahogy azt is, hogy dzseki sem csak azert kell, hogy ne fazzon. Meg a buko sem csak azert van, hogy legyen mire felerositeni a plexit a menetszel es a bogarak ellen.

LM

rakpartiróka 2008.10.13. 12:03:40

Az is jó, ha teherató platón viszik őket... :-)

EMP 2008.10.13. 12:03:42

Jah, a motorozas kuzdosport a belvarosban csucsforgalomban. Nem art a vedofelszereles ugyanugy mint a boxban :)

autosave 2008.10.13. 12:04:56

bp-en ez már teljesen jól működik, jóllehet szabálytalan. engem nem zavar, még le is húzódok ha tudok azonnal. a motorosok többsége még meg is köszöni.

autosave 2008.10.13. 12:07:31

Közöd: a buszsávban sokkal hatékonyabb a közlekedés, pl fő/óra ha kihasznált buszok közlekednek sűrűn. Nade nálunk azért van igazad sok esetben, mert itt pl Mészáros utcán is alig jár busz, azon is max 20 ember (1 lámpányi autó...). Ott pl időszakos buszsáv kellene.

Lacaca 2008.10.13. 12:08:31

"LE VOLT RAGASZTVA A SZÁMSOR A RENDSZÁMÁN. Az ilyentől a motort venném el azonnal! "

15M fölötti autó nem kell? Azokon gyakran nincs első rendszám.

autosave 2008.10.13. 12:11:03

The Green Manalishi:
"Röhögök is a "motorosokon", akik sorra elmondják: már leraktam a gépet, hideg van..."

Ők meg öreg korukban röhögnek, hogy nem fáj a hátuk minden frontnál...

Rocko- 2008.10.13. 12:14:27

valaki bemásolná azt a KRESZ paragrafust, amely engedi a sávok közti haladást?

Orizatriznyák 2008.10.13. 12:25:21

Miért nem keresed meg magad? :)

Marcellusca 2008.10.13. 12:34:10

Orizatriznyák 2008.10.13. 12:25:21

Mer' nincsenis benne! Ha jól tudom, de lehet, hogy én tévedek.

Marcellusca 2008.10.13. 12:39:03

Silent, Kisikasa!
Kérünk új postot, ezt már kiveséztük.
Meg sikerült a motorosokat és a bringásokat is összeugrasztani. :D

laposmacska 2008.10.13. 12:46:53

Na és ugyanez biciklivel? :)

Rocko- 2008.10.13. 12:52:19

Orizatriznyák 2008.10.13. 12:25:21
ezért:
Marcellusca 2008.10.13. 12:34:10

ex-dr. vuk 2008.10.13. 12:55:45

@ Marcellusca 2008.10.13. 11:17:55

Az okokat emlitettuk. Azon lustaseggu finnyas userek kozlekedese a taxi, akik nem akarnak szopni a belvarosi parkolassal. Taxival hamarabb is erhetsz oda (elvileg) a buszsavok miatt. Aki nem teheti meg h biciklizik/bkv-zik, de autozni sem akar/tud epp akkor, akkor taxi. Taxi nem eszik parkolohelyet, legalabbis nem mindehol elszorva az utakon (szigoruan elvileg).

Szerintem jogos, nekem legalabbis nem faj ez.

Marcellusca 2008.10.13. 13:08:36

Igazad van, DE! Miért kell arra fogni, hogy közfeladat, mikor nem az. ÜZLET!!! És alapvetően "úri sport". Mert a csóringer járjon autóval, motorral, biciklivel, BKV-val vagy gyalog. Attól függően ki mennyire csóró. A tehetősebbje (aki ki tudja fizetni a jelenlegi taxi árakat - és most nem az alkalmi taxizókra gondolok) mivel különb, mint Te vagy én. Hol van az leírva, hogy nekik gyorsabban, akadájtalanabbul kell elérniük céljukat?!

_wood_ 2008.10.13. 13:18:22

Marcellusca 2008.10.13. 13:08:36

a buszsávot busszal használva elvileg te is akadájtalanabbul (!) érheted el a célodat, és az sem ingyen van..

Secnir 2008.10.13. 13:20:10

"Marcellusca 2008.10.13. 12:39:03
[...] sikerült a motorosokat és a bringásokat is összeugrasztani. :D"

kikérem magamnak, én nem vitázom velem.

Secnir 2008.10.13. 13:24:22

"Marcellusca 2008.10.13. 11:41:58
[...] de "tovább gondoltam" a lehetőségeket: Autós elé motoros, motoros elé robogós, robogós elé biciklis, biciklis elé rolleres, rolleres elé gyalogos. Jó lenne, mi? :D"

hát, mint a forma1-ben az első kanyarig...

Marcellusca 2008.10.13. 13:32:25

_wood_ 2008.10.13. 13:18:22

Igaz, de az nem mindig megy arra és akkor, amerre és amikor akarom. Még mielőtt nagyon letámadnátok: a belvárosba (Bp) nem megyek kocsival. Ott bmv-vel (busz, metro, villamos) közlekedem, de peremkerületek között már nem olyan rózsás a helyzet (volt alkalmam kipróbálni, nem mindig volt autóm).

_wood_ 2008.10.13. 14:01:31

Marcellusca 2008.10.13. 13:32:25

"Igaz, de az nem mindig megy arra és akkor, amerre és amikor akarom."

:D hát erre mit mondjak? az élet nem habostorta :))

de te amúgy akarsz is nap, mint nap taxival közlekedni csak nem teheted meg?

isti77 2008.10.13. 14:13:38

A féklámpás poszt még szeptemberben volt, vagy már októberben?
Ezt csak azért kérdezem, hogy "Gabe" megkaphatja-e a Hónap Legidiótább Posztjáért járó érdemrendet, vagy csak második lesz?

Marcellusca 2008.10.13. 14:13:53

Nem akarok, de a napi taxizást sem tehetném meg (csak módjával). Nem a taxizás szúrja a szemem (aki teheti, szereti tegye), hanem az, hogy előjogaik vannak a taxiknak. És a "kedves" taxisok elég gyakran vissza is élnek (meg a nem létező) előjogaikkal.

Matrix_ 2008.10.13. 14:23:16

isti77 2008.10.13. 14:13:38

megosztott elsőhely! hagy örüjjön mindkettő :)

_wood_ 2008.10.13. 14:28:52

annyira azért nem az élet császárai ők, mert használhatják a buszsávot. meg talán más szempontból is jogos valamennyire a megkülönböztetés. gondolj bele: aki taxis, az a fél életét a budapesti közlekedésben tölti. mi meg a kényelmes irodából osztjuk az észt, csak napi kétszer fél-egy órára osztozunk a rodeóban.

_wood_ 2008.10.13. 14:28:53

annyira azért nem az élet császárai ők, mert használhatják a buszsávot. meg talán más szempontból is jogos valamennyire a megkülönböztetés. gondolj bele: aki taxis, az a fél életét a budapesti közlekedésben tölti. mi meg a kényelmes irodából osztjuk az észt, csak napi kétszer fél-egy órára osztozunk a rodeóban.

_wood_ 2008.10.13. 14:30:04

na ez tényleg...!
véletlen volt, moderáljon valaki pls.

Marcellusca 2008.10.13. 14:34:47

_wood_ 2008.10.13. 14:28:52
_wood_ 2008.10.13. 14:28:53

Ha nem teccik néki, ne csinyája! Válasszon más munkát! :D

_wood_ 2008.10.13. 14:30:04

Én csak magamat vagyok hajlandó moderálni (az sem mindig sikerül). :D

Perillustris 2008.10.13. 14:44:55

"Jártam autóval, bkv-vel, most motorozok, és előrehúzok -- de csak akkor, ha van értelme. Ha 2-3 autó áll előttem, maradok mögöttük. Aki meg nagy forgalomban képes cikázni, vegyék ki a veséit."

Kábé pont ennyi a lényeg. Ha üres a Nagykörút, én sem csorgok be 2-3 autó elé. Ha viszont a szokásos sávtelítettség áldott állapota áll fenn, akkor igen, hiszen ők pár méter múlva úgyis megtorpannak. A cikázás megítélése sem egyszerű, mert az általában kívülről sokkal durvábbnak látszik. Természetesen az agresszív tahók elítélése normális reakció, de vannak esetek, amikor a cikázás nem feltétlenül veszélyes.


"Én úgy tudom, hogy a KRESZ-ben engedélyezett a motorosoknak/bicikliseknek az "előre csorgás"."

Nem az.


"az feltűnt amúgy, hogy az öntudatos biciklisek a leghisztisebb, legkevésbé toleráns közlekedők úgy nagy átlagban"

PL. egy ilyet elég nehéz nyugodtan tűrni: day2day.freeblog.hu/archives/2008/06/29/Ket_kerek_VS_ket_kerek/


"Miért zavar egyeseket, hogy tele a buszsáv? minden egyes közlekedőnek joga van a továbbhaladásra nem csak a tömegközlekedőknek. szerintem az a felháborítóbb inkább, hogy egyáltalán kijelölnek buszsávokat, mások rovására. semmivel sem felsőbbrendű egy tömegközlekedő mint én vagy a másik autós"

Orvosi esetekkel foglalkozó blogban hamarabb tudnak neked segíteni.

_wood_ 2008.10.13. 15:13:19

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.10.13. 14:44:55

vitatkoznék veled. a belinkelt videón szereplő esetet szerintem simán lehet nyugodtan tűrni.
néhány kérdés az esettel kapcsolatban, ami segít tisztábban látni:
- életveszélyben voltál?
- méterben kifejezve mennyit veszítettél?
- ha leállsz hisztizni mennyit vesztessz (méterben :))?
- kinek rossz, ha stresszelsz?
- ha fölb*szod magad, aztán fölb*szol a beszólogatással egy másik - eleve közlekedés terén kihívásokkal küzdő - embert, attól hogyan lesz jobb a közlekedés?

Orizatriznyák 2008.10.13. 16:30:17

"Tudooom, tudooom, csak egy kissé csúfolódtam." /by Rowan Atkinson/

FallingStar1591 2008.10.13. 16:36:00

Én írtam a postot. Elég ennyit még hozzáfűznöm: zéró tolerancia.

Orizatriznyák 2008.10.13. 16:45:05

FallingStar
Azért jól nézz körül magadban, mielőtt mást elhajtasz délebbre. Tök ciki, mikor pofára esik valaki. Ugyanakkor roppant szórakoztató is persze. :)

Kenseth 2008.10.13. 17:05:00

FallingStar1591 2008.10.13. 16:36:00 és amúgy mindenki, aki ilyesmi esetekben "zéró toleranciá"-ért kiált:
a zéró tolerancia az alkoholfogyasztáson (szonda szerint) rajtakapott vezetők jogosítványának helyszíni, azonnali bevonására vontakozik, és csak arra. tehát nem egy általánosan meghirdetett mozgalom/rendőrségi gyakorlat, hogy semmiféle szabálytalanságot ezentúl nem tűrnek és pl. jól megbüntetik a forgalom (és saját hazajutásuk) érdekében - bár kétségtelenül szabálytalanul - előrecsorgó motorosokat.

Most voltam motorozni, persze előre is pofátlankodtam :) viszont egy kivétellel minden sávváltáskor beengedtek, úgyhogy jó a kedvem.

Jacques Foche 2008.10.13. 17:06:59

FallingStar1591 2008.10.13. 16:36:00
"Én írtam a postot. Elég ennyit még hozzáfűznöm: zéró tolerancia."

Szóval hogyha neked szar, akkor legyen az mindenkinek, értem. Elég pitiáner dolog. Engem nem zavarnak a normálisan közlekedő motorosok, és nekem nem fáj segíteni őket, meg hátrányt sem okoz nekem. Szerintem neked sem okozna. ;)

107! 2008.10.13. 17:11:40

Szakmailag csak annyit fűznék az alap sztorihoz, hogy annak a szegény rendőrlánynak kisebb gondja is nagyobb volt a motorosoktól. Mivel az a két nap számára nem volt több, mint 30 óra ácsorgás a kereszteződésben ingerült emberek mocskoló szavai között. Viccesen mondva: "Köszönjük Emese"
(hálátlan meló volt)
Ami meg a pofátlanságot illeti: Néhány autós ettől sokkal undorítóbb módon viselkedik. Éppen olyan pofátlanság telefonnal a kézben elmenni a rendőr mellett, piroson áthajtani a kereszteződésen, sőt forgalomirányító rendőr mellett ugyan ezt... Mind életszerű példa, úgy is mondhatnám, napi rendszerességgel megtörténő esetek.

Sugi77 2008.10.13. 17:20:57

107! 2008.10.13. 17:11:40
Annyira kérdeznék valamit....többször látok olyan esetet...hmmm inkább példával. A múltkor a buszsávban haladt egy rendőrautó, én azt mondom tegyék, ha sietnek valahova, de mögöttük egy tucat se nem taxi, se nem busz ment még....ilyenkor az a rendőr nem állhat meg, és mondhatja azt hogy sipirc a sorba, vagy mittom én? Szóval nagyon sokszor van, hogy csak úgy elrobognak az ilyen esetek mellett. Tényleg érdekelne, hogy ilyenkor nekik nem szabad intézkedni???

mxplanet 2008.10.13. 17:32:02

107! 2008.10.13. 17:11:40
én ezt tetézem spanglival a kezemben :)
vagy motorral egykeréken

_wood_ 2008.10.13. 17:42:57

sugi77 2008.10.13. 17:20:57

de, mondhatja.
de ha nagyon ugrálsz, inkább ellenőrzi az izzókészletedet. ;)

107! 2008.10.13. 20:11:16

Én csak akkor nem foglalkozom vele, ha valahová mennem kell (olyankor nem is lehet) Vagy ha éppen biztosításban veszek részt (mint a lány a képen) Képzeld el, ha nekiállna közben csekket írni. Főleg ha még társul valami egyéb is (pl.: körözik gyerektartás elmulasztása miatt :-)) Olyankor nem maradhat üresen a kereszteződés, az meg köztudott, hogy soha nem vagyunk elegen (túl sokan ülnek irodában)

Jacques Foche 2008.10.13. 22:20:12

107! 2008.10.13. 20:11:16
"Én csak akkor nem foglalkozom vele, ha valahová mennem kell (olyankor nem is lehet) Vagy ha éppen biztosításban veszek részt (mint a lány a képen) Képzeld el, ha nekiállna közben csekket írni. "

És ha egyszerűen csak lelőné? :):):)
Utána biztos kevesebben próbálnának kézből telefonálva szabálytalanul kanyarodni a tilos jelzésen keresztül.

Matrix_ 2008.10.13. 22:29:54

Jacques Foche 2008.10.13. 22:20:12

drága a töltény, és sok utána a papírmunka. meg a sok vééér, meg katasztrófaturista...megaztán kerülgetni a sok hullát, mint a döglött macskákat. áááá:) kell ez nekünk?:D

cso zsi 2008.10.13. 23:12:31

Láttam már sor elé csorgó motorost mocis rendőr által kirakni az út szélére.
Ugyanis az általában a gyalogátkelőn végződik, de mindenképp a stop-vonal átlépésével jár, nagyobb kereszteződésekben van, itt a képen nincs. (ott van a babakocsi, és kerékpár áttolási hely)
Német-holland ingázásaim során Hollandiában a bevezető pályaszakaszokon a reggeli dugóban láttam előrébb evickélő motorost, az autók álltak.
A rendszámok jól olvashatók, tiszták, sérülésmentesek voltak, gondolom, aznap reggel kalapálta ki a felhajtást mindenki, az én tiszteletemre.
Amszterdamban csak a mopedesek rosszabbak a bringásoknál, egymást is letapossák egy átkelésnél, a jelzőlámpa színe mindegy.
Száguldó motorost 1 db-t láttam a német autópályán, de azt kétszer is, 100-150 km távolságnyi különbséggel. (Gondolom kiállt valahol, és újra utolért.)
Érdekes módon, annak ellenére, hogy 50-60 km/h lehetett a sebességkülönbségünk, láttam a tükörben, és volt időm kihúzódni előle egy előzésből.
Magyar autópályán nekiállok előzni, mire melléérek a megelőzendőnek, már a csomagtartómban van egy donor.

Bobby Baccala 2008.10.14. 00:56:10

107!

múltkor az alkotás úton láttam hogy megállítottak vkit, ott ahol van a shell kút..namost egyrészt örültem, mert végezték a dolgukat, másrészt viszont nem értem, hogy miért nem lehetett volna a kútra kivinni a tirpákot, hogy ne akadályozzák a buszokat...tunnillik az egész alkotás be volt állva, busznak esélye sem volt menni sehova.

Sugi77 2008.10.14. 09:50:54

_wood_ 2008.10.13. 17:42:57
..és még jól járok, ha csak az izzó készletet akarja ellenőrizni :)))

107! 2008.10.13. 20:11:16
Minek annyi ember az irodába? Szóval én nagyon szoktam örülni, hogy nálunk szinte minden este látok járkáló rendőrautót....direkt nem írtam járőrözőt, mert azt nem tudhatom....de ott vannak...

Jacques Foche 2008.10.13. 22:20:12
"És ha egyszerűen csak lelőné? :):):)"
Aztán még a rendőr lenne meghúrcolva... :( Ennél komolyabb eseteknél is előfordul :)

Perillustris 2008.10.14. 12:47:15

"vitatkoznék veled. a belinkelt videón szereplő esetet szerintem simán lehet nyugodtan tűrni.
néhány kérdés az esettel kapcsolatban, ami segít tisztábban látni:
- életveszélyben voltál?"

Hidd el nekem, necces volt, s azon mult, hogy en figyeltem es fekeztem. Tudom, nap mint nap mindannyian korrigaljuk a masik faszsagait, leginkabb a sajat magunk erdekeben, de sokat segit ennek elviseleseben, ha a hibas felen legalabb latod a "megbanast", vagy azt, hogy ez tenyleg figyelmetlenseg volt, nem pedig szandekos tahosag.

107! 2008.10.14. 16:39:50

Itt egy újabb sarkalatos pont. Büntesd meg a szabálytalanokat! De ne ott, ahol én közlekednék!!! A belvárosi utcákban (főleg főbb útvonalak) még közlekedni is nehéz. Sokszor csak azért nem állítok félre szabálysértőt, mert nincs hová. Annyiszor volt már, hogy éppen lerobbant kocsi mellett álltam a hegyalján (belsősávban) a mellettem elhaladó sok paraszt meg kiugat az autóból, mint ha legalábbis én éppen oda állítottam volna félre a szerencsétlent bírságolási szándékkal. (sajnos Tisztelt Állampolgárok nagyon rosszindulatúak vagytok az utóbbi két-három évben)

_wood_ 2008.10.14. 17:39:06

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.10.14. 12:47:15

ok. biztos temperamentum kérdése is, min húzod föl magad. mondjuk ha a másik simán csak hülyeséget csinál, azért sosem haragszom, csináltam már én is sok f@sságot. az ilyen sávból kitolós dolgot én nem annyira érzem veszélyesnek, max hosszú járműnél. nekem mára összesen két dolog veri ki a biztosítékot (az utakon): ha valakinek mögöttem az eget világítja a lámpája, ill, ha az előttem haladónak időnként minden látható ok nélkül fölvillan a féklámpája.
na attól kééész vagyok...! :) (érdemelne egy posztot...)

Aqweren 2008.10.14. 20:58:31

_wood_ 2008.10.14. 17:39:06
"...ill, ha az előttem haladónak időnként minden látható ok nélkül fölvillan a féklámpája." Tényleg meg kéne írni, ez felettébb bosszantó. Mindig elgondolkodok hogy vajon mit láthat? Miért, ó miért fékez? :S

B.GY. 2008.10.14. 22:22:07

107-nek igaza van.Tirpákok vagyunk mi országlakók.Büntessenek,csak ne pont minket:)Meg ne pont ott ahol mi vagyunk.Elmentem én is 110-zel a rendőrkocsi mellett,miközben állt a piros lámpánál.Utánam jött,meg is állitott.Rendes volt a szerv.Nem büntetett meg.Lehet nem értek rá:)

Bobby Baccala 2008.10.15. 00:08:25



"Büntesd meg a szabálytalanokat! De ne ott, ahol én közlekednék!!! "

ha ez az én kommentemre volt reakció, akkor annyiban kiegészíteném a kommentemet, hogy én nem buszon ültem,engem nem akadályozott...más kérdés, hogy szoptam a dugóban :)

Krisi 2008.10.15. 01:04:22

Kommentekben jól lejött most szerintem a magyar átlag:
A nagyrész szó nélkül tűri az előremenő motorosokat/ bicikliseket, mert tudják, hogy
1, Ők nem akadályozzák őket
2, Csipkebokor vessző
3, Nem miattuk van dugó, hanem a többi autó miatt

De azért van pár gyökér, aki szerint ez életveszélyes, bunkóság, blablalba.
Tipikus "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállás.

Szerencsére a többség jófej és lehúzódik, én ennek örülök, meg is köszönöm mindig, ha tudom.

Rendőrökről meg csak annyit, hogy múltkor este felé a Margit körúton mentem biciklivel 3 motoros rendőr mögött az álló autók közt, semmit nem szóltak.

Bár belegondolva néha én is utálom a sorok közt szerencsétlenkedő motorosokat: amikor nem férnek el rendesen a kevés hely miatt, én meg nem bírok miattuk menni, ráadásul tolják a képembe a füst :)

Aqweren 2008.10.15. 12:11:53

Azt mondja meg nekem valaki, hogy miért szereti némelyik motoros azt csinálni, hogy szorosan követi az előtte haladó autót a kocsi jobb hátuljára tapadva? Van ennek valami gyakorlati haszna vagy ez csak olyan rossz szokás?

szemenagy 2008.10.15. 12:53:29

Hétfőn ment előttem a Hungárián egy igen formás motoroslány, valószínüleg elzsibbadhatott a lába, mert időnként felállt a lábtartón (persze a kormányt fogta), majd amikor leült széttárta-összezárta a térdeit. Lehet, hogy megette a popó a bugyit? Mindenesetre üditő látvány volt a délutáni forgalomban... :))))

Perillustris 2008.10.15. 13:27:15

"Az az igazi, amikor ezt a járatos kék busszal művelik a kedves kerékpáros kollégák."

Igen, jellemzően a biciklisek tartják fel a BKV-buszokat. Sokszor látok biciklisekkel tömött buszsávokat, amik lassú haladásra kényszerítik a buszt. Legutóbb itt volt szó erről, beszúrom ismét a linket GYK: bkvfigyelo.blog.hu/2008/10/09/i_love_nato_csucstalalkozo

Ettől függetlenül természetesen óriási tahó az, aki szándékosan feltart egy tömegközlekedési járművet. Ide sorolom azokat a bunkókat is, akik nem engedik ki az indexelő buszt a megállóból, legyen az bármilyen jármű vezetője.

Aqweren 2008.10.15. 13:38:41

Perillustris: Nagyon elszaladt a ló most mindenkivel - így aki közlekedőkkel is. Mindegy milyen járművel vannak - barom ülhet biciklire is, és simán elképzelhető hogy szokták akadályozni a buszt. Sajnos - mint minden - a biciklizés úgy jelenik meg a médiában, hogy csak a jogokról van szó, kötelezettségekről és szabályosságról szinte semmi. A profi biciklis nem akadályoz és nem veszélyeztet senkit - kiváltképp a gyalogost. De Kankó Jankó, aki a Fókusz egy adása után vált biciklire, lecsengeti a járdáról a gyalogost, behajt a tanárok által terelt gyerekek közé, hosszú percekig kerekezik a busz előtt - mert annyi jött át neki hogy a biciklisnek mindent szabad.
Minden csoportról a legkirívóbb esetek alapján születnek vélemények...

szemenagy 2008.10.15. 13:43:20

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.10.15. 13:27:15


Azért legyünk őszinték: a buszosok 95%-a már akkor kirakja az indexet, amikor az utolsó néhány felszálló még a megállóban van. Persze, mert "úgysem engedik ki". Asszem erre mondják, hogy farkast kiált.

Páneurópai Harci Kos 2008.10.15. 14:50:53

ha rajtam múlna, nagymotor a városba (lakott területre) csak úgy jutna be, ha utánfutón hozzák.
(A sebessége és az általa kibocsájtott zaj miatt.)

Jacques Foche 2008.10.15. 17:22:15

Szerintem az embereket kellene kitiltani. Mindenféle jármű bemehet, de csak akkor ha nem visz embert. Na? :)

107! 2008.10.15. 20:34:50

Bobby Baccala 2008.10.15. 00:08:25
Nem konkrétan Neked szólt, csak a Te hozzászólásodról jutott eszembe, hogy már hallgattam ilyet is.

Képzeljétek: ma álltunk a lámpánál (csak mert piros volt), egy bringás balról kikerült minket, és jobbra el. Következő kereszteződésnél megállítom, már ezen meglepődött... hát még azon, hogy felajánlottam neki egy birit. Rögtön jött az anyámnak ellopták két kocsiját is szöveg... (akkor hol voltunk) Mondanom sem kell, jogi diplomával rendelkező ember volt. Nagy nehezen sikerült vele megértetnem, hogy leszarom, ha elütik, csak ne az orrom előtt csinálja, (ezzel is rombolva az amúgy is gyér tekintélyt). Tökéletes példa volt erre a posztra! Ja miután felhívtam a figyelmét, ha aláírja a csekket, nincs helye jogorvoslatnak, a feljelentést választotta. (biztos lottón nyerte a jogi diplomát, ha még ezt is tőlem tudta meg) :-)

_wood_ 2008.10.16. 12:50:02

aqweren 2008.10.15. 12:11:53
"Azt mondja meg nekem valaki, hogy miért szereti némelyik motoros azt csinálni, hogy szorosan követi az előtte haladó autót a kocsi jobb hátuljára tapadva? Van ennek valami gyakorlati haszna vagy ez csak olyan rossz szokás?"

több oka is van:
- nem jó robogóval túl nagy követési távolságot tartani, mert a mögöttem jövő gyakran gondolja úgy hogy megelőz, még akkor is, ha elém nem fér be. olyankor egymás mellett megyünk egy sávban, és az rossz. :)
- jó viszont a jobb oldalon maradni, mert ha az előttem haladó nagyot fékez, könnyen bemehetek a jobb oldalára. nem azért, hogy megelőzzem, hanem hogy védjen az esetleges későn fékezős, motorost elsodrós emberektől.

amúgy motorral normál esetben rövidebb úton lehet megállni, mint autóval, úgyhogy vészfékezésnél általában nem az a para, hogy belemész az előtted lévőbe, hanem hogy lezúz a hátsó.

Aqweren 2008.10.16. 15:13:31

Értem...
Akkor azt hiszem még sem veszek jövőre robogót, elég para :S

_wood_ 2008.10.16. 16:04:48

...csak több fele kell figyelni.

hogy mennyire veszélyes, az nagyrészt tőled függ. akinek para, annak általában kevésbé veszélyes. :)

Aqweren 2008.10.17. 22:37:15

Mindenesetre érdekes lehet megszokni a kocsi után.
Mindenképp szeretnék egyet, és nyáron azzal járni, merthogy több szabadság, kevesebb költség meg a robogó cukiiii ^^ (jajj édesjóistenem, mit fogok én ezért kapni....)

B.GY. 2008.10.17. 23:04:17

Én motorral mindig az út 1/3-án megyek,a belső felén.Na remélem lehet érteni.Mondjuk,én nem tapadok rá az előttem levő kocsira,hanem hagyok annyi helyet,hogy ha megelőz valaki beférjen elém.Aqweren!Van egy eladó robogóm:)Atomkirályfullállat:)

_wood_ 2008.10.18. 15:00:59

B.GY. 2008.10.17. 23:04:17
"Én motorral mindig az út 1/3-án megyek,a belső felén."

az forgalomnál lassabb robogóval nem poén.
az enyémt tényleg ötvenes, ráadásul négyütemű, katalizátoros. 58 a vége. mindent a környezetért! :)

9mmPara 2008.10.19. 19:25:18

_wood_!
>amúgy motorral normál esetben rövidebb úton
>lehet megállni, mint autóval
Ezt azért erősen autója és motorja válogatja, de nagy általánosságban még akár igaz is lehet. Csakhogy az a baj, hogy a donorjelölt kis robogós idióták reakcióidőn belüli távolságban szoktak tapadni. Van, hogy erős forgalomban többet kell hátrafelé figyelnem, mint előre.

B.GY. 2008.10.19. 22:10:01

Na meg a kátyúk miatt sem érdemes rátapadni az autóra.Én azért tudok haladni a forgalommal a városban.Ki meg nem megyek belőle:)80-nal megy a mocim kényelmesen.

_wood_ 2008.10.20. 10:49:33

9mmPara 2008.10.19. 19:25:18

nem kell figyelned hátrafele, csak sztresszeled magad, csinálni semmit sem tudsz. a hátul jövő dolga, hogy meg tudjon állni.

egyébként reakcióidőn belül az jön, aki utána beléd száll. aki végül nem ütközik, az nyilván elégséges távolságot tartott, csak neked tűnt túl kicsinek. autóból nehezebb megítélni.

egyébként heti négy robogós száll beléd hátulról, vagy csak havi egy? mert a havi egy már nehezen indokolja a "donorjelölt kis robogós idióták" megfogalmazást, még valaki aszongya paraszt vagy.

hogy? havi egy sem?
hát akkor értékeld légyszi magad a stílusod...

Aqweren 2008.10.20. 10:54:39

Én aggódni szoktam értük ha rám van tapadva egy, félek hogy elsodrom. Naná hogy stresszel :( Figyelni meg muszáj hátrafele.
De ha tudják hogy mit csinálnak, akkor nem különösebben zavar. CSak nem voltam benne biztos hogy a rámtapadós robogós tudja-e hogy mit csinál.

_wood_ 2008.10.20. 11:05:03

aqweren 2008.10.20. 10:54:39
tizennégy éves gyerekek nevében nem nyilatkozhatok, de én "végiggondolósan" szoktam közlekedni.
ha harminc körülis srác jön mögötted piros robogóval, akkor ne parázz.

aqweren (csak az másik gépen tudok belépni - SMC rulez) 2008.10.20. 19:33:35

_wood_: Majd megpróbálok nem parázni :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása