Vannak azok a számkivetett közlekedők, akik automata váltós autóban ülnek, ahogy levélírónk, Ray is. Mert bizony ezek az autók kúsznak, ha nem tapossa a féket a vezetőjük, ráadásul még a tolatólámpa is fel-fel villan, a mögötte jövők meg sokkot kapnak.
Korábban olvastam a féklámpás történetet és minap történt velem is valami hasonló de a másik oldalról.
Debrecen, állok a lámpánál szépen számol vissza a lámpa, nem is volt hosszú mert kb 30 másodperces volt. Az első 15 másodperc után hátulról hallom valaki kib...ott arogánsan elkezd üvöteni "bas....d le magad a fékről te köcsög". A lámpa után még elém is vág és fékezgetni kezd előttem. Láttam ráadásul gyerekkel volt a csákó, de a jelek szerint nagyon önérzetes lehetett mer nem bírta elviselni.Na most azért irtam le ezen dolgot mert volt egy kis hiba a dologban :) . Ugyanis sokan ezek szerint elfelejtik hogy az automata váltós kocsiknál ezzel van egy kis baj mivel ha nem állok a féken akkor elgurulok. Minden rövidebb lámpánál meg nem célszerű folyton P be rakni és vissza mert ugye ez is kopással jár. Meg ez sem tetszik néha az embereknek, hogy miért ezt meg meg elítem mindjárt külön. Tehát az autómatásokkal a féken kell álni a lámpánál ez van sajnos ezt vegyék az elégedetlenkedők figyelembe. Más kérdés hogy pl hosszú vasúti átjárós állásnál simán kiteszem P be és kész.
Másik téma a P be rakás. A múltkor vasúti átjárónál P be tettem mert sokáig áltunk induláskor ugye vissza kell tenni autómataüzembe. Meg is tettem a mögöttem jövö meg mint állat elkezd dudálni rám és ki kiabál "rám akarsz tolatni ......". Na most ez megint egy automata váltós effektus. Mivel ugyanis a sorrend a lineáris autómata váltó karon P R N D ..... . Tehát ha nem elég gyorsan húzom P ből D be akkor be villan az R vagyis a tolató lámpa ez amcsi filmekben is megfigyelhető.
Szóval a lényeg nem mindenki bunkó és nem mindehol ha a fenti fék és tolató lámpa dolgokat elköveti, lehet hogy olyan az autója. A tisztelt bunkó reakciósok meg előbb goldolkodjanak aztán kezdejenek örjöngeni.
Csak ennyit akartam.
Az utolsó 100 komment: