Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hülyeség az egész M0?

2009.01.02. 15:46 :: SilentSound

Gondolom, Olds mobil valahol Észak-Buda környékén lakik, mert kicsit egyoldalúnak érzem a levelét, mintha úgy jellemezné a fővárost elkerülő körgyűrű elkészült részét, hogy annak van egy bejárata, meg egy kijárata a másik végén és az egész csak egy bazinagy fölösleges kerülő. A lenti példáknál azért szerintem jóval árnyaltabb a helyzet. Nem akarom sorolni az ellenérveket, tegyétek meg ti!

Most, hogy már 70 százalékosan megvan az M0-s autóút, vajon belegondoltunk-e abba, mire jó, kinek jó?



(forrás: Google Earth)

Nézzünk néhány példát:

1. Szentendrei lakos a Balatonra megy.

- első lehetősége, hogy átkel a Megyeri hídon és lekocog 74 km-t (!) az M7-es M0-s találkozásáig, majd ott felmegy az M7-esre.
- második lehetősége, hogy bemegy a városba (Szentendre-Budapest 19 km), Moszkva tér, Déli pu, Alkotás utca s kb 29 km alatt ugyanott van, mintha megtette volna a 74-et.
A különbség 45 km, az oda-vissza már 90...
Csodálkoztok, hogy üres az M0-s és mindenki a városban pöfög?

2. Váci lakos Pécsre megy

- első lehetősége, hogy bemegy az M2-esen az M0-ig (25 km), majd onnan egész Budapestet nagy ívben kerülve jut el az M6-osra (60 km).
- második lehetősége, hogy bemegy a Városligetig és a Hungárián végigmenve  az Egér úton megy fel, vagy a Duna parton. A spórolás itt 50 km. (oda-vissza 100.)
Csodálkoztok, hogy üres az M0-s és mindenki a városban pöfög?

A sort (sajnos) még lehetne folytatni.
Nem ér sokat az egész.

233 komment

Címkék: közlekedés autó autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VIKUNYA 2009.01.02. 22:21:50

Például: minek neked agy, ha úgyse használod?

Klaatu 2009.01.02. 22:23:49

Pedig tényleg hülyeség az M0, képzeljétek el, ha például egy szentendrei lakos szentendrére akar menni, kerül több mint 100 kilométert oda vissza, ha az M0-n megy. Ugyanez a helyzet a váciakkal is (ha vácra mennek), nem beszélve a többiekről.

cso zsi 2009.01.02. 22:27:16

@Circus:
Ellenzem :)))
A pestit lefelé, a budait felfelé.
Hogy miért? Mert akkora magasabb építésű, lassúbb járművek (tgk, busz) a víz felőli oldalon haladna, ahol már nem lóg be a híd, a gyorsabb szgk meg simán elfér az alacsonyabb részen is.
Jópár torlódás volt a rakpartokon a "hidat szállítok bazmeg" típusú eseményekből is, bár az is gyorsabb lefolyású volt, mint egy M0 délin lévő baleset eltakarítása.

egymilliopicikrisztus 2009.01.02. 22:35:02

Mi a szarnak építettek ezek a barmok reptereket, amikor én nem is akarok repülni! Tiszta pénzkidobás az egész!

Georgethebig 2009.01.02. 22:35:44

Szerintem van egy téveszme sokak fejében.
Az M0 "körgyűrű" célja nem az, hogy körbe menjen rajta az autós, hanem szerintem az, hogy ne menjen be a városba és araszoljon át, ha megteheti, mert ésszerű. A szentendrei - balaton egy remek szélsőséges eset, amely jelenleg azért jó példa, mert nincs meg a gyűrű hiányzó szakasza. Ha meglenne, nem abba az irányba kellene indulni...
Az M0 kihasználtsága szerintem nem rossz, már kezdettől fogva azt tapasztaltam, hogy egyre többen járnak és kiemelten a kamionok száma nőtt meg. Ez pedig már nagy előny. Egy kamionosnak szerintem sokkal kedvezőbb egy lendülettel a kör másik felére átmenni, mint átaraszolni a városon.
A régi M0 az ország szégyene, amelynek tervezői hibái miatt sokan meghaltak már. Érdekelne, hogy azok az emberek, akik ehhez annó asszisztáltak, hogy érzik magukat, milyen felelősséget éreznek...
Személyes véleményem annyiban egyezik, hogy szerintem az M3 és az M5 között elég széles a gyűrű és az M5 csatlakozása, valamint a Rákosszentmihályi lejáró becsatlakozása (ill. annyak hiánya) a Szentmihányi ú /Szlovák út irányába kiábrándító és amatőr!

cso zsi 2009.01.02. 22:37:58

@kovi1970:
A déli szakasz kivételével mindenhol megüti az autópálya méretét és minőségét.
Anno spóroltak nagyon durván, amikor azt hitték, hogy 2x2 sáv a jövőben is elég.
Az Árpád-híd - Róbert k. - Hungária - Könyves 2x3 sáv, plusz villamos.
Aztán megfejelték egy 2x2 sávos Lágymányosi híddal, amin még nem jár a villamos, de ha át akarják vinni a Szerémi útra, azt csak a jelenlegi forgalmi sávok szűkítésével tudják megoldani.
Az, hogy a déli M0 szakasz Duna-hídjai 2x2 sávosak, nem olyan nagy tragédia, német autópályákon több ilyen megoldás van, viszont csak ott van lecsökkentve a sebesség 80-ra.
Budakalásztól Gyálig nyugodtan lehetne 130 az északi, és keleti szakaszon.

brlv24 2009.01.02. 22:40:15

"Aztán megfejelték egy 2x2 sávos Lágymányosi híddal, amin még nem jár a villamos, de ha át akarják vinni a Szerémi útra, azt csak a jelenlegi forgalmi sávok szűkítésével tudják megoldani. "

Ez nem igaz, meg a villamos "talpfai" is ott vannak rajta:D

Parasite 2009.01.02. 22:41:16

most komolyan? miért érzi valaki a késztetést, hogy bejöjjön a városba? nem egyszerűbb szépen nyugisan kerülni egyet? dugótól, lámpáktól mentesen? eszetekbe sem jut nem mérgezni mások életét? mit szólnál a te lakásod előtt menne el naponta 1millió lusta autós? örülnél neki?

brlv24 2009.01.02. 22:47:05

"Például: minek neked agy, ha úgyse használod?"

:D:D :):)

has 2009.01.02. 22:56:15

Még azt is kellene számolni, hogy egy ulanbatorinak mekkora kerülő Pekingbe menni a O-on:))

Rá Dios 2009.01.02. 22:56:49

Az M0-ás tőlünk, Kistarcsáról mindhárom főirányba, északra, délre és a belváros felé egyaránt jelentős könnyebbséget hozott.

Ja, gondolom a Levegő Munkacsoport és a zsarolgató agglomerációs - jellemzően gazdag és infrastruktúrájukban Budapesten élősködő - peremközségek anno már a Lánchidat is ellenezték volna...

naponta 3x 2009.01.02. 22:59:04

Ezt a gyökérséget! :)

Rá Dios 2009.01.02. 23:02:28

Neantropus, legyen neked könnyű a föld!
Zöldnáci :-)

Matrix_ 2009.01.02. 23:03:54

Azért van az M0 mert amikor építik az ótópályákat ( ami szintén pénzkidobás, hiszen ugyanoda már vezet egy esetleg 2 alternatív útvonal - hogy kína felé kerülőt ne is említsem), ezek a szemét kommenista, imperialista, trapista szemét generálkivitelező bagázsok mindég több aszfaltot rendelnek mint amennyi az autópályákba kéne. Namost mivel már mindegyiknek aszfaltozva van a budira vezető út is, és már nem tudnak elszámolni a kibaszott sok aszfalttal, ezért csinálnak belőle egy kamu elkerülőgyűrű-M0-t, és így mindenki hepi.
Kivéve Olds mobil-t. De ő meg Kínában lakik, úgyhogy neki amúgy is a kína felé kerülő út a jobb.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.01.02. 23:09:00

@neantropus: Bécs mellett van az A21-es elkerülő, az hasonlóan átvezet az erdőn, mint az M0 északnyugati ága vezetne át: ott még benzinkútra se nagyon emlékszem, nemhogy ipari parkra. Tehát lehetséges úgy építeni autópályát, hogy az csak átvezesse a forgalmat egy adott területen, de ne vigyen oda célforgalmat. (Persze ahhoz egy kicsit erősebb és kevésbé korrupt állam/ország is kell.)

Ami az északi gyűrű forgalmát illeti, erre nyílván vannak tanulmányok, én laikusként úgy érzem, az északbudapesti agglomeráció termel akkora forgalmat nyugat és délnyugat (értsd Bécs ill. Balaton) fele, hogy szükség legyen a gyűrű bezárására.

Azon meg el lehet gondolkodni, hogy mondjuk a kamionforgalmat a déli körgyűrűrész használatára kötelezzük, ha ez környezetvédelmi okokból tényleg kívánatos, bár gondolom azért itt figyelembe kell venni Délbudapest környezetvédelmi érdekeit is.

Szóval szerintem kellene az a bezárás az M0-ra, és az független attól, hogy Budapest belterületén tényleg minden módon ritkítani kéne a forgalmat.

Circus 2009.01.02. 23:11:39

@cso zsi:
meggyőztél :)
(amúgy komolyan - ott simán be lehetne sorolni arra az x méterre...)

A Lágyhíd meg szép példája a félbehagyott/elcseszett megoldásoknak, mind a közúti, mind a villamosközlekedésben, pont mint az M0... félmegoldás.

Miért nem tudunk ebben az országban valamit rendesen befejezni?

riotter 2009.01.02. 23:12:02

Még több ilyen hülyét ide!!!!
És annyira okos, hogy hirdeti is! Lehet, hogy nem így, nem ennyiből és nem ennyire lassan kellene építeni, de kell. Aki meg hülye és december 24-30. között közlekedik pesten az fogja be.
Különben dunakeszi-m5 20-25 perc, egy éve ugyanez 40-65perc volt jó esetben (nappal).

Sok szakértő:
mi az a zajvédőfal?
mitől véditek a zajt?
az zajárnyékoló te naon mérnök.

cso zsi 2009.01.02. 23:12:56

@brlv24:
Na ja. Meddig is? Ahol a silány építés miatt megcsúszott a támfal, és évekig ugrató volt, ott már nincs.
Az utolsó piros oszlopnál vége van, mielőtt a rakparti lehajtóhoz érnénk.
maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.469204,19.06328&spn=0.00161,0.004785&t=h&z=18

tyberius 2009.01.02. 23:23:12

Nyilván tök fölösleges az M0, csak meg kell nézni a világ összes nagyvárosát, egyik körül sem épül elkerülő út, csak mi budapestiek vagyunk ilyen hülyék. Elvégre a tranzitkamionok a Hungárián, az egy jó dolog, élőbbé teszi a városképet.

Ez egy hülye b+. Taigetosz pozitív.

alfredo 2009.01.02. 23:30:52

A posztíró beteg. Agyilag. Nulla ismerete van az M0 forgalmáról és felépítéséről. Azt nem értem, mi a f@sznak kell egy ilyen tök értelmetlen posztot megjelentetni! Ennyire nincs téma?

Perillustris 2009.01.02. 23:42:14

"A teherkocsikat a városból kitiltani csak az idiótáknak jut eszébe. Ha megtennék az összes áruház üzlet bezárhatna, valamint semmi sem épülne a városban. Ugyanis ezekhez mind teherautó kell. Ha pedig emelik a behajtási díjat, akkor ne sírjanak a pestiek, ha ezt beleépítik mindennek az árába."

VS

"Én az M3-on jövök Budapestre és általában az M1-re megyek."

roli101, kiröhögteted magad. London belvárosában is konganak a boltok az ürességtől. LOL

VIKUNYA 2009.01.02. 23:44:01

De hát minek szállsz autóba. Maradj otthonk és ír még pár lev elet arról, hogy miért hülyeség az olyan dolog, amit még nem láttál saját szemeddel.

benarivo 2009.01.02. 23:55:01

vmi nagyon felidegesithette a post irojat,
-mert itt max +140km-t emlit azaz atlagot veve +1500Ft benzinkolcseg ha ez vkit visszatart hogy lemenjem a balcsira az menjen bicajjal:)

-aki kb 20eve mindig ugyanarra kell h jarjon keresztul a varoson az a hatralevo 20ban orul hogy mas utvonalat is megunhat..

-kuplungkimelobb mint a dugo, felfuggeszteskimelobb mint a varosi utak...
a gumi se kopik le 140kmtol...
es addig se a belvarosi mami szivja benzingozt...

2009.01.02. 23:56:48

Így az újévben ez kellett!

Uram teremtőőőm! Hát te tényleg ilyen idióta, buta, ostoba segg vagy gyermekem?

Esküszöm ennyi ésszel lehet nem tudsz rendszeresen lélegezni azért írsz ilyen marhaságokat!

Most te őszintén nem érted mire jó a kerülő gyűrű? Te tényleg nem érted a lényegét egy ilyennek?

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy valaki fogja a billentyűzetet, leül és ennyire nagyon-nagy hülyeségeket ír le. Nem hiszem el, hogy ez komoly volt!!!

Mond légyszíves, hogy csak azt akartad hogy nagyon sok komment jöjjön...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 00:15:29

"De ott van pl. Budaörs: Vitték az M7-est ugyebár (akkortályt nem nagyon kérdezősködtek hogy akarják e vagy nem) a város mellett...odatelepült mindenki...ma meg nem tudják hogy mire költsék az iprűzési adót, mert annyit kaszál a város mint a nyű...ez nem kell egy csomó településnek..."

Azért a forgalomnak vannak hátrányai is, de Szszm is elég jól elvan pont emiatt. Nem szoci a városvezetés és ezért egy fillért sem kapott jóformán semmire. Viszont emiatt telik elég sokmindenre. Önerőből, posta, óvoda, két iskolabővítés, új orvosi rendelő, stb.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 00:17:56

@gmower: És az emberek hály %-a utózik este 8-10 után? Eh... Nem erre kell méretezni és számolni.

Nymus 2009.01.03. 00:21:37

A környező kerületek élhetőbbek lettek. Nekem már ezért megérte! Amúgy használom, és szeretem.

index.hu/politika/belfold/antsz081230/

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 00:23:22

Azzal viszont egyet kell értenem, hogy keleten kicsit túl messzire van vezetva a városon. Simán mehetett volna beljeebb is.

B.GY. 2009.01.03. 00:24:09

Na erre most mit írjak.Elég nagy hülyeséget írt ez az old mobil.Lehet beütött neki a szilveszteri buli.Persze,hogy nem megyünk 100 km.kerülőt.Nem is azért csinálták az M0-t.Én a 17.kerületben lakom,de én sem megyek az M7-re az M0-n.Hanem átmegyek a városon.De például a Váci útra ott megyek.Nyilván mérlegel az ember mikor elindul.Záhonyba nem megyünk Sopron felé ennyi:)

Denken 2009.01.03. 00:33:51

Vajon minek csinálnak az egész világon elkerülőket, amikor két pont között a legrövidebb út az egyenes? Ezen gondolkodtál már Olds mobil? :D

B.GY. 2009.01.03. 00:54:50

A keleti szektor azért van "messze" a várostól,mert így is sírtak az itt lakók.Állandóan az volt a baj,hogy zajos.Bár én sem lakok messze tőle,de nem hallok semmit:)Kb.1000 terv volt,hogy merre menjen a nyomvonal.Aztán ez lett belőle.Még mindig jobb mintha sehol sem menne az a nyomorult út.Meg hát ugye a sok telekspekulánssal is kellett valamit kezdeni,aki megvette a nyomvonalon a telkeket.Ráadásul egy teleknek volt vagy 50 tulajdonosa,ezért húzódott el egy pár évet a nullás.

B.GY. 2009.01.03. 01:00:30

A keleti szektor azért van "messze" a várostól,mert így is sírtak az itt lakók.Állandóan az volt a baj,hogy zajos.Bár én sem lakok messze tőle,de nem hallok semmit:)Kb.1000 terv volt,hogy merre menjen a nyomvonal.Aztán ez lett belőle.Még mindig jobb mintha sehol sem menne az a nyomorult út.Meg hát ugye a sok telekspekulánssal is kellett valamit kezdeni,aki megvette a nyomvonalon a telkeket.Ráadásul egy teleknek volt vagy 50 tulajdonosa,ezért húzódott el egy pár évet a nullás.

B.GY. 2009.01.03. 01:01:34

Véletlen 2-szer ment el:)Valami hiba van a toronyban.

Ki foglalta el a Vidor nevet? 2009.01.03. 01:07:52

Én meg mint pesti rohadtul nem akarom szagolni azoknak az emberek kocsiját akik az agglomerációban laknak. én szeretem budapestet jó itt élni de azok akik kiköltöztek és bp-i bejelentett lakcímmel rendelkeznek és úgy szavaznak h az ő kocsikázásukat és ingyen belvárosi parkoló helyüket ne zavarja azok elmehetnek vhova. én meg majd kimegyek hozzájuk építek egy erősen szennyező gyárat azt akkor szívjátok ti is. és a szmogriadót is mindeki kifogja játszani külföldi rendszámmal és azzal h a családban két autó van és azok eltérő végződésűek, apám is ezt csinálja tudom.

tehát ennek az egész szmogriadónak és kiköltözésnek nincsen pozitív hatása az itt maradókra csak továbbra is szívank mint eddig és nem a politikai kartól függ h itt mi lesz azok csak úgyis lopnak és nem a pestoiek érdeklik őket.sztm nem is itt élenk mint a demszky.

Mertcsak 2009.01.03. 01:09:47

Na látod Olds mobil,csak néhány kommentbe olvastam bele és máris igazolódott a jóslatom:

páctivald 2009.01.02. 16:25:27

DeMarco 2009.01.03. 01:11:32

Közel 4 évet dolgoztam logisztikában. Természetesen az M0-ra nagy szükség van. De aki a nyugati-déli szakaszt tervezte, kivitelezte, engedélyezte azokat egytől-egyig börtönbe csuknám sokszoros gyilkosságért és gazdasági károkozásért. Életveszélyes közlekedni Biatorbágytól rajta. Óriási a forgalom és alig van hely rajta. Annál nincs rémisztőbb, mint amikor a török kamionos félig alva hintázik az úton, a másik oldalon meg egy betonfal van... Nincs olyan hét, hogy ne állna a forgalom baleset miatt. Jobb esetben egy héten háromszor is. És onnan nincs menekvés, simán ottragadhatsz fél napot is. Biatorbágyról Érdre kétféleképpen mehetsz, vagy az M7-en, vagy az M0-on. Volt, hogy a 0-át választottuk és az öt perc út 3 és fél óra lett!! Az évek során különféle elkerülési technikát találtunk ki, már messziről nézzük a hidakat, hogy áll-e a forgalom. Ha igen, azonnal kerülőutat keresünk. Bárki bármit mondd, ha a Balatonról megyünk Miskolcra a legegyszerűbb be az M7-en, keresztbe Pesten, végig az Andrássy úton és fel a pályára. Ezt normális közlekedés mellett zöldhullámmal 18-25 perc alatt simán meg lehet tenni. Amíg nem készül el a nyugati oldal bővítése addig csak kínszenvedés lesz közlekedni rajta. Viszont csakis olyan megoldás elfogadható ami minden érintett félnek jó. Mélyen megvetem, hogy ha valaki azzal jön, hogy a közös érdek felülír mindent. Szomorú, hogy sokan így gondolkoznak. Ez olyan, mint amikor Fletó azzal jön, hogy a normális többség velük van, pedig egyértelmű, hogy a nagy többség gyűlöli őket. Fontosak a zöld területek, fontosak a nyomvonalon élő emberek, települések, ingatlanok. Aki Pesten él tisztában van vele, hogy olyan környéken él ahol nagy a forgalom. De aki vidéken él, részben azért költözött oda, hogy normális tiszta levegőn élhessen. Ők nem annyira szeretnék, ha a kertjükben autópálya menne keresztül. Persze közlekedés szempontjából frankó, csak élni nem lehet a közelben...

pakesz (törölt) 2009.01.03. 01:27:24

tipikus ostoba mentalitas...

ha nem lehet maximalisan jo valami (mindenkinek minden tekintetben...) akkor most ne is legyen egyaltalan ???
ha most a szentendrei kis pocs az a sajat fajtaju hulyegyerek kis pocs masik falubeli miatt nem tud elhaladni, rendesen a korgyurun, akkor ki a hibas? az M0.... hogy nem er korbe...

Káposztakukac 2009.01.03. 01:57:36

@DeMarco: amikor az m0 déli szakasza épült, valamikor a 80-as évek legvégén, 90-es évek legelején, sokan pénzkidobásnak tartották, olyna kevés volt rajta a forgalom. egy egész más korszak szüleménye volt az a szakasz...
idén már kezdik a bővítést. oldalanként 3 sáv+leállósáv. ehhez nem kell nagyon nagy talajmunkákat elvégezni. egyszerűen a most meglévő 2x2(jövőben 3+1 sáv) sáv mellé húznak még egy útpályát.

cso zsi 2009.01.03. 02:11:04

@Káposztakukac:
Emlékszem, anno a telefonról vélték úgy, hogy nem kell az a népnek, mert csak a "hírek" terjednek rajta.
Abban a szakmában kezdtem el dolgozni, láttam bene jövőt. (1978)
Saját vezetékes telefonom 84-ben lett, holott ahol felnőttem, 68 óta volt.
2004-ben lemondtam, mert csak a nemkívánatos reklámcégek hívásai miatt nem fizetek szolgáltatásért, másokkal meg mobil a kapcsolat, lassan 15 éve.
Mire kész lesz nálunk egy jóminőségű úthálózat, addigra mindenki helikopterrel jár.... (?)

Káposztakukac 2009.01.03. 02:17:30

@cso zsi: na, rossz példa. szerintem neked igenis van telefonod és használod is, csak nem vonalasat, hanem mobilt;)

országutak helyett autópályák, túlzsúfolt városi főútvonalak helyett elkerülők...

autosave 2009.01.03. 02:40:11

@Ki foglalta el a Vidor nevet?:
szmogriadó?

kamu-rokikártyás ország vagyunk.
ezzel is a csalók járnak jól, ugyanis roki kártyára nincs szmogriadó (sem)!!

miskolciatesz 2009.01.03. 02:47:03

üdv mindenkinek!
látom hogy az m0 rol forumoztok csatlakoznék én is egy pár szóval hozzá.Miskolcrol járok minden héten kb háromszor fel budapestre.sokszor be kell mennem a belvárosba illetve a külső kerületekbe is sokszor járok amikor a belvárosba megyek akkor mindenkit szidok mert tudom mi vár rám óríási dugok meg egyebek gondolom ebben ti is részesültök??!!!arra ugy senki nem gondol hogy ki illetve kik teszik tönkre nektek budapesti lakosoknak az életét?? ugy nem mert sokan nem is gondolnak ilyesmire!! szerintem mindenki tudja hogy vasárnaponként milyen erős a forgalom(szgk-ból!!!)pest felé valyon miért azért mert az emberek mennek dolgozni oda az autok tele vannak minimum 3-4 fö!!!egyszerű a képlet a főpolgármesternek illetve a kormánynak miért nem érdeke hogy pesten kevesebb ember lakjon azért mert a nagy üzlet központoknak kell a vásárlóeő nem érdekli öket hogy araszolunk a dugoban szívják a pesti meberek a füstöt csak a pénz számit !!ÉNn Miskolci vagyok régen itt elégé szenyezett volt az ipartól a levegő megedzöttem higyétek el na a mostani főváros kb kétszer rosszabb a levegő mint nálunk volt régen!!!egyszerű a képlet a vidéki városokba munkahelyeket kell telepíteni nem jár fel dolgozni kissebb lesz a forgalom de ilyen nem lessz miért is azért mert nem érdekük: irhatúnk itt mi mindenfélét jót rosszat szidhatjük egymást amig budapest egyet jelent magyarországgal addig itt nem lessz változás!!! higyétek el bp-ek az okozat van elöbb nem az ok!!!! legyen dugo adó mert ebböl is pénzt szednek be !!! mi az ok nem kell mindent bp központuvá tenni és akkor nem mennek oda az emberek de akkor nem lessz ebböl pénzük!!!! na az M0 miért is kell mert igy legalább nem kell be menni mindig a belvárosba igenis kell az m§-ás nagyon jó hogy van!!

Ph0en1x 2009.01.03. 04:38:40

Te meg tanulj meg írni. -.- A post írójának abban igaza van, hogy van olyan, amikor nem éri meg a nulláson menni. Példának okáért, micsoda véletlen, én is miskolci vagyok, ha megyünk meglátogatni a balatonnál élő rokonainkat, én mindig egyenesen keresztülvágok Pesten. Igaz, tudom, jó időpontot választva kell menni, de kevesebb üzemanyagból megúszom, ugyanannyi idő alatt, (mondom, jókor kell menni) ráadásul a nullásról sok rosszat hallani. Mindegy, ettől függetlenül örülök a nullásnak, jobban eloszlik a tömeg, nem lesznek annyian benn, amerre én járok :)

grigorij (törölt) 2009.01.03. 06:16:12

A szerző egészen egyszerűen idióta!

Rá Dios 2009.01.03. 07:28:02

Kicsit off, DeMArco-nak:
"Ez olyan, mint amikor Fletó azzal jön, hogy a normális többség velük van, pedig egyértelmű, hogy a nagy többség gyűlöli őket."

Nem igaz ám, sem az egyik, sem a másik. Az M0-ás pedig jó.

flimo13 2009.01.03. 07:32:53

Na ezt a posztot szemérmesen rakjuk egy zacskóba, zárjuk le, és írjuk rá a hülyeség jelzőt, a szerző buksiját meg simogassuk meg. Több szót nem érdemel.

Persze 2009.01.03. 07:44:40

Váci lakos Érdre megy

gpetersz 2009.01.03. 07:46:39

Bocs. Rákoscsabán is bejön az M0. Észak és észak-kelet pest, valamint Óbuda, illetve délpest is lófingnyi időre van immár. De ha Vecsésre, vagy dél-budára akarok menni, akkor is ez a jó megoldás, nem pedig az, hogy bevergődöm valahová a városba és onnan megyek ki.

Rákospalota, Újpest is egy karnyújtás lett. Budakalászra 18 perc alatt értem olyan 100-110-es tempóban (betartva a táblákat, amik NEM végig 80-at diktálnak (de még úgy is remek lenne). (ki a tököm akar végigmenni a 74 kilóméteren? ki az a barom?)

Ugyanezt hallom kollégáimtól, ismerőseimtől, barátaimtól. A vélemények 90% fölötti része pozitív... persze, lehet, hogy rossz a kontrollcsoportom, de azért csak van valami jó az M0-ban...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.03. 07:52:29

@esef:

> "A 74 km-t ha betartod a 130-as sebességhatárt a pályán, nocsak, szintén 34 perc alatt teszed meg."

> Ember! Az M0 autóút, azon a KRESZ szerint max 110 km/h a megengedett sebesség, de az M§-n tudtommal végig 80-as tábla van... Így a 74 km megtétele nem 34 perc hanem közel egy óra...

Jól van, legyen egy óra. De a városon át 50 km/h ugyanilyen utópia, bőven megvan egy óra az is (Csak az Omszki tó - Szentedrei út - Moszkva tér szakasz van ennyi csúcsforgalomban, és akkor még azt nem számoltuk hogy az M0-n 80kmh utazósebesség és a városban araszolás a fogyasztást tekintve mennyire más. És az új keleti szakaszon bőven lehet 100 fölött haladni az M5-ig)

zoncolan 2009.01.03. 08:20:15

A korrupciónak szüksége van új állami megrendelésekre, a többi, amit itt írkáltok elméleti vita és egy nagy f@szság. Hülyék helyett próbáltok gondolkodni, közben meg dél-pest fuldoklik a bűztől. Ha nem döglök meg, majd kiautózom a Pilisbe egy zacskó friss levegőért...

belekotty 2009.01.03. 08:21:18

Hmmm.. a topik inditója a tipikus szűklátókörűség, emberi butaság iskolapéldája.
Tankönyvekbe illik. Már csak azért is megérte az M0, mert a belváros +szabadult a sok kamiontól. Dolgoztam a Petőfi-hid környékén amikor még nem volt M0, egy rémálom volt. A súlyosan korlátolt topiktéma irója vagy már elbutult és nem emléxik erre, vagy még óvodába hordták akkor kőbölcsőben.

indapass90210 2009.01.03. 08:46:32

Figyusszatok már, nem olyan hüje ám a posztoló, mert pl. ha Győrből át akarok menni Sopronba, az normál esetben úgy 90 km. Ha az M0-t is használni szeretném, akkor meg mindjárt 320 km!! A különbség csak oda 230 km, oda vissza az már 460, pont egy tank benga, nem beszélve arról, hogy sietni sem lehet, mert az M1-et telerakták kamerákkal, és autópálya jegyet is venni kell!! De ez még semmi ahhoz képest, ha ilyenkor valaki az M35-öst szeretné használni, ott már egy nap meg 700 km a bukovári!

Azt tudja valaki, hogy miért jönnek emberek házhoz a lófaszér'?

kukoid1 2009.01.03. 08:46:49

BUDAPESTI OLIMPIÁT A NÉPNEK

Dr Kangörény 2009.01.03. 08:52:34

A poszt írója bolond. Kb. olyan szellemi színvonalon van, mintha azért köpködne, mert feltalálták a a fográk gyógymódját, de szerinte ez hülyeség és felesleges, mert ez nem javít a szemrákosok helyzetén.

Barom.

TAXI 2009.01.03. 09:00:39

Nah... Ha valakinek nincs szüksége az M0-ra, akkor irány a város...:) Dugókat mindenhová...

Az utak minősége... köszöntök Mindenkit Magyarországon... 2009-ben:)
Amikorra itthon normális úthálózat lesz, addigra valószínű, hogy a unokáink sem fognak élni... -sajnos-

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.01.03. 09:14:20

Mogyoródról járok minden nap. Mióta átadták az új szakaszt, az 55-70 perces menetidő 45-50 percre csökkent. Csökkent a forgalom. Amikor Szlovákiába megyek, a menetidő kb. fél órával csökkent.

A budai szakaszt kéne mielőbb befejezni, hogvy észak felől is elérhető legyen az M7-es.

HLaci 2009.01.03. 09:42:51

hülye-e vagy, vazze?

mertugye mi a faszra jó a zem7es?

mertha én szegedről megyek debrecenbe, akkor az zem7es egy KIBASZOTT NAGY kerülő, tehát SZART SEM ÉR!

wiseguy 2009.01.03. 09:46:26

olds mobil neve igen beszédes!

iskolapéldája a szűk látokörű idiótáknak, akik ezt még hirdetik is!

sajnos túl sok ilyen baromarcú él ebben az országban!

Heck Elek 2009.01.03. 09:57:45

Nem tudom, mire jó ez az M0-ás,
ha debreceni lakos hortobágyra megy, akkor választhatja a 33-ast, ekkor 20 km az út,
vagy mehet az M0-áson is, (4-es, M0, M3, 33-as útvonalon), akkor 480 km.

egyenlítő 2009.01.03. 10:25:28

DeMarco:

"De aki vidéken él, részben azért költözött oda, hogy normális tiszta levegőn élhessen"

Attól kezdve pedig két kocsival járnak be Budapestre dolgozni, és még a gyereket is ide hozzák iskolába. Óriási a különbség a reggeli forgalomban az iskolai és az iskolaszünetes napok között a bejövő utakon.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 11:43:49

Hihetetlen egység van itten. Eddig senki sem tartotta épelméjűnek a poszt szerzőjét.

2009.01.03. 12:51:55

Az M0-n biztos, hogy 130 a megengedett max? (Kivéve ahol az M5-ön megy.) ;-)

Egyébként nyilván nem a legpraktikusabb ha valaki Kalászról megy a Balatonra, de mondjuk M3-ra / M5-re / 4-re szerintem elég jó.
Szóval, ahogy valaki írta az elején: az éremnek két oldala van. Akinek tetszik (és valamiért jobb) az használja; akinek nem, az ne. Ennyire egyszerű. :-)

Agyalap 2009.01.03. 12:52:37

Szerintem ne menjünk bele, miért nem lehet értelmes módon bejutni Budapestre elővárosi vonattal, Hév-vel, metróval...
Mondjuk az M0-ról is el tudnék képzelni átszállást valami tömegközlekedésre, őrzött parkolóval. Mondhatjátok, hogy álmodozó vagyok!

Perillustris 2009.01.03. 13:22:42

Nos, 200 hozzászólás után ideje felfedni a titkokat: 'Olds mobil' a thai kormánynak dolgozik, a turisztikai hivatalban. A poszt burkoltan arról szól, hogy nem érdemes Balatonra menni, igaz, félrevezetésként Pécs neve is felmerül, már előre aláaknázva a 2010-es kulturális évet (na, nem mintha azt külön aknázni kéne).

Secnir 2009.01.03. 13:35:10

1. oldsmobilnak gratulálok. magának tudhatja az év első össznépi lehülyézését.

2. levegő munkacsoport. akkor verte ki nálam a biztit, amikor pár éve kimentek az M0 építése miatt táblákkal felvonulni, megóvni a zöld puttonyos szömörce nevű virágot, melynek a 16. válfajának 60m²-es kedvenc helye pont az M0 útjában volt, tehát függesszék fel az építkezést.
a vicc az az volt, hogy a LM egyik vezetője egy kétütemű varnyúból szállt ki, megóvni a levegőt. nem képmutatók, ugyan, áááh.
ha én ilyen kibaszott nagy környezetvédő vagyok, akkor fogom magam, és a szömörcéből viszek haza magot, meg megpróbálom átültetni 3 km-rel odébb.

3. M0 kell. szélesítve. pont. ezen nincs mit vitázni.

4. az M0 Dunaharaszti és az M5 között össze lesz kötve. csak pénz kérdése. meg idő. meg a telektulajdonosok hozzájárulása/felvásárlása

5. az M0 építését ott baszták el, hogy amikor kijelölték a nyomvonalat, az Országgyűlésnek kellett volna egy határozatot hozni, hogy márpedig a gyűrű itt és itt fog futni, ha magántelken keresztül megy, azt max 50.000 ft/m² áron az állam felvásárolja. ha a tulajdonos nem megy bele, akkor 5.000 ft/m² vagy kisajátítani. a tulajdonosok a határozat előtti 1 hónap szerinti állapot alapján határozzák meg. pont. visszaugatás nincs.
ezzel két dolgot lehet(ett volna) megelőzni: azt, hogy bárki is meg tudja akadályozni az építkezést, illetve a földdel való mutyizást. nem történt meg, sem akkor, sem most.

6. önjelölt csákmátéknak, akik ugatnak, hogy az ő falujuk mellett nem fog elmenni az M0, mert nem engedik: qrva anyátok, akkor nem lesz lehajtó a köcsög falutokhoz, aztán haljatok éhen. ha utána meg sírtok, hogy miért nincs lehajtó, építse meg a falu önköltségen. pont.

alfredo 2009.01.03. 14:22:51

@Ph0en1x:
Ugyanabba a hibába esel, mint a poszt írója. Azt gondolod, az M0-on csakis végig lehet menni, olyan nincs, h csak egy részét veszed igénybe,. Akkor magyarázd már el nekem, h pl. egy Miskolc-kecskemét vonalon miért is elengedhetetlen bemenni a Károly körútra, miért nem lehet kikerülni (az M0-án) Budapestet?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 14:55:25

"Szerintem ne menjünk bele, miért nem lehet értelmes módon bejutni Budapestre elővárosi vonattal, Hév-vel, metróval..."

Na itt a pont. A HÉV-ek összekötése töredék pénzbe kerülne a szaros és haszontalan 4-es metróhoz képest. Ha a Ráckevei HÉV és a Szentedrei össze lennek kötve az egy hatalmas lépés lenne. Vagy pl. a Ráckevei HÉV simán bejárhatott volna a Boráros térre is. Régen a 2-es villamoshoz volt vágánykapcsolat. Azt is felszámolták... Kis pályaátalakítással és előrelátással a két HÉV-nek lehetett volna (most már beépült a Dunapart...) egy végállomása és közös karbantartó bázisa. Ha lenne közös állomás akkor a Csepeli HÉV is össze lehetne kötve a Szentendreivel!

Aztán mi lehetne még? A MÁV régen vágánnyal csatlakozott rá a Csepeli HÉV vonalra (valamiért volt). Csak mi történt? A hidat elbontáttk, mert lakópart vagy miatökömtduja épül a Vághóhíd melletti területen. Az elővárosi vonatnak nem feltétlenül kéne keletibe vagy nyugatiba befutni így! Sőt, ha feltételezzük a észak-déli kapcsolatot akkor jóformán oda megy a vonat ahova akar. Az Pesterzsébeti megálló után is össze lehetne kapcsolni a HÉV és MÁV sínt!

Mindenhova egységes járműpark kellene és kész az elővárosi vasút rendszer elég komoly része. Tavaly az északi összekötő híd felújítása miatt jártak a HÉV vonalon MÁV szerelvények. Mehet a dolog. Azok a pirosok amik jártak pot jók is lennnének!

Ez esetben eszembe nem jutna autóba ülni. Pályafelúítással szép, kényelmes, fűtőtt / légkondis vonattal 1 óra alatt BÁRHOVA mehetnél a fővársoba.

Képeken a volt híd helye és a lehetséges HÉV-MÁV kapcsolat.

iaro.3dmax.hu/kep/441.JPG

iaro.3dmax.hu/kep/242.JPG

2009.01.03. 15:46:17

@esef:
„de az M§-n tudtommal végig 80-as tábla van...”

Ez azért így nem teljesen igaz. Valóban elég nagy részén van 80-as korlátozás, de nem végig.

cso zsi 2009.01.03. 16:58:37

@molnibalage: "Mindenhova egységes járműpark kellene és kész az elővárosi vasút rendszer elég komoly része. Tavaly az északi összekötő híd felújítása miatt jártak a HÉV vonalon MÁV szerelvények. Mehet a dolog. Azok a pirosok amik jártak pot jók is lennnének!"

A pirosok dízel vonatok, nem igényelt különösebb átalakítást, csak a biztosítóberendezések.
Villamosításban van különbség, bár már láttam ICS villamost KöKinél a vasúti síneken flangálni.

Krisi 2009.01.03. 17:10:00

Én leszarom hogy kinek melyik rövidebb: azért van az M0, hogy akinek nincs dolga a belvárosban az ne jöjjön be. Lehet ezt túlragozni, de felesleges. Ki kéne rakni Budapest határaihoz egy nagy "behajtani tilos kivéve célforgalom" táblát.

Igen, egy önző szemét szar alak vagyok, mert azt akarom, hogy a város élhetőbb legyen. Vagyis csak az autózzon akinek ott van dolga. Ezáltal az járna a legjobban, aki kénytelen a városban autózni (mint itt sokan) mert kevesebb autó lenne, az meg már csak slusszpoén, hogy tiszta levegő és normális város, dugók nélkül.

Ej, de szép kis utópia, megyek és álmodok tovább :)

És tényleg, milyen szar, hogy az M0 miatt kitiltották a 40tonnás kamionokat, szerintem is sokkal jobb volt amíg minden nap a budai rakparton mentek aztán meg tovább Óbuda felé.

Bár belegondolva van egy nagy hibája az M0-nak: hogy eddig vártak az építésével különböző "zöld" szervezetek meg kedves politikusaink miatt.

Szóval mondhat bárki bármit, kell nekünk egy gyűrű. Igaz, hogy nem ez a legjobb, de legalább van.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 17:47:53

Nem dízel jár be, elektoromos tápálású. A modern vonatok hajtás és elektormos rendszere nagyon rugalmas, sok féle módban képesek műdöni. Egyes országokban pl. más a felsővezeték rendszer adott áram. Ez sem gond. A HÉV rendszere még özönvíz előtti mégis bírt rajta menni a MÁV-os vonat.

szaGértő 2009.01.03. 17:57:35

@molnibalage:
"A hidat elbontáttk, mert lakópart vagy miatökömtduja épül a Vághóhíd melletti területen"

A lakópart az a hajléktalanoknak készül?

:)

cso zsi 2009.01.03. 20:10:11

@molnibalage:
A Margit hídhoz Desiro járt be, kéménye van, nem áramszedője.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Esztergom.desiro.JPG

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.03. 22:42:44

Hopsz. Akkor elnéztem. Elég kicsi lehet a szennyezőanyag kibocsátása. Nem érzetem semmiféle illatot amit a régi MÁV vonatoknál szokás volt. Mindenesetre jó. Hasonló kéne felsővezetékes kategóriában.

tkazmer 2009.01.04. 00:16:27

@cso zsi:
sosem hitték, hogy a jövőben is elég lesz a 2x2 sáv az M0-s halálszektorában, ezt bizonyítja, hogy a felette átívelő hidakat pl úgy tervezték, hogy eleve elférjen még egy útpálya...

cso zsi 2009.01.04. 03:03:40

@tkazmer:
Lehet, hogy csak ez a méret volt készen a gyárban. :)))
Az M1, és az M7 is ilyen volt akkoriban, Siófokknál szintén "halálút" volt a beceneve annak a valaminek, amit három sávosra alakítottak ki, és "természetesen" mindig az egysávosból kiugró okozott balesetet a kétsávosban előzővel szemben.
Nemrég Győrben jártam, a GPS (azt hiszem) a 19-es útra vezetett ki, mondván, hogy azon eljutok az M1-re Bp felé. Szimpla 2x1 sávos út, akkora űrszelvénnyel, mint egy autópálya, és fölötte egy, vagy két autópályára méretezett híd-felüljáró.
maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&geocode=&q=gy%C5%91r&sll=47.530916,19.06464&sspn=0.006433,0.01914&g=1133+Budapest,+Zsilip+utca+6,+Magyarorsz%C3%A1g&ie=UTF8&ll=47.713544,17.704082&spn=0.012821,0.03828&t=k&z=15
Természetesen hiszem, hogy az autópályává fejlesztés miatt raktak a déli M0 fölé megfelelő méretű hidat, csak úgy tűnik, nem volt elegendő számú halálos baleset, hogy tegyenek valamit ellene. A fél pálya megépítése után rádöbbenve, hogy nem elég, félmegoldások, és a régi M7-en, M1-en "bevált" vészhelyzet teremtés. Tudom, hogy mennyire kellett az északi, és a keleti szakasz, magam is használom, amióta megvan.
De a tranzitforgalom az nagyobbrészt a délin megy. 1995-ös kinyomtatott térképen ott van a déli szakasz Gyál felé elhúzásának terve.
6-7 éve még mindig csak a csonk van ott, és levonultak az építők.
maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&geocode=&q=gy%C3%A1l&sll=47.713544,17.704082&sspn=0.051282,0.153122&ie=UTF8&ll=47.367025,19.160585&spn=0.051622,0.153122&t=h&z=13

Georgethebig 2009.01.04. 09:59:42

hasznosabb lett volna, ha a régi M0 életveszélyességéről ír a cikkíró, mondjuk előszedte volna a statisztikai adatokat, megszólaltatta volna az akkori tervezőket, engedélyeztetőket, (akiknek ma ülhetnének a kóterban), majd a bővítési és a megoldási lehetőségeket / terveket is összegyűjtötte volna. Ez már értelmes lett volna, amúgy ez egy nulla, arra jó, hogy az év első lehűlyézését mindenki kiadja magából. Bár ha ez volt a cél, akkor sikeres volt...

Tron65 2009.01.04. 12:07:04

"molnibalage ... A HÉV-ek összekötése töredék pénzbe kerülne a szaros és haszontalan 4-es metróhoz képest. Ha a Ráckevei HÉV és a Szentedrei össze lennek kötve az egy hatalmas lépés lenne."
Jaja, pontosan! Az utazok a Batthyány téren szétszedik a kocsikat, az alkatrészekkel átúsznak a Borárosra, összerakják és utaznak tovább. Vagy hogy gondoltad? Gondolom Te is ahhoz az újító csapathoz tartozol, aki kitalálta, hogy a Gödöllői hév vonalán lehetne továbbvinni a 2-es metrót. Bele se gondolva, hogy hogy a bánatba fog átmenni a téren a metró. Max a tápsinen kicsit szikráznak majd az autók, amikor átugratnak rajta. alig 30 cm magas.
A postíróval is maximálisan egyetértek. Ki az az őrült, aki jobban szeret autóúton kocsikázni 30-40 percet, mint keresztülverekedni magát Budapest közepén? A M0 közepén a betonfal is hülyeség. Kimondottan jóttesz az adrenalinszintemnek, amikor egyszercsak egy épp keresztbenálló, visszafordulni készülő kamiont találok magam előtt.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.04. 15:46:21

Talán az, hogy autóba sem kel ülni. Ha nem 30-as átlagsebességgel menne a HÉV minden bokorba megállok szisztémával és kocogó sebességgel Perzsébet és Vágóhíd között akkor egy Tököl Belváros táv is 45-50 perc lenne. Te autóba ülnél ez esetben? Én nem. Lassabb lenne hacsak nem reggal 6 előtt jársz dolgozni.

Circus 2009.01.04. 17:54:35

OFF
@Tron65:
A HÉV-ek összekötését a Duna alatt akarnák megoldani, mint 5-ös metró. Lehet röhögni, mert _kicsit_ utópisztikus, de tényleg így gondolják a Hivatalban :)
Amúgy nem lenne hülye ötlet, csak pénz ne kellene hozzá...
Gödöllői HÉV kontra 2. metró - ez sem lenne akkora badarság, amíg nem kapna áramot a szerelvény, lendületből átmehetne - lásd Kötöttpálya valamelyik fejezetében van benne valami hasonló eset a Reptéri Megállóval kapcsolatban :)
ON

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.04. 19:10:40

Mi ebben a vicces? A duna kanyarodik, de hosszabísd meg a HÉV vonalát. Szinte egynesen a Batthynáy térre megy. A Ráckeveinél is csak egy nagyon kis ív kell. Légvonalban a távolság meg egy vicc. Ehhez képest dél pestről cirka 2-4 átszálássa lehet eljutni oda. Vicc...

wss 2009.01.05. 10:24:58

secnir! basszanak csákányt a füledbe! remélem a következő útfejlesztésnél a te telkeden viszik keresztül az utat, kompenzáció nélkül! ha ilyen nagy pofád van gyere el nyugodtan a faluba, amit a szádra vettél, és hangoztasd a véleményedet jó hangosan! lesz 5 perced élve te gennyagyú!

TH 2009.01.05. 10:47:27

Tron65 2009.01.04. 12:07:04
Azt hiszem olyan terv is volt, hogy a föld alatt lenne összekötve a HÉV a metróval. Azért nehogy egy útkereszteződés legyőzhetetlen akadályt jelentsen már, ne vicceljünk! És ezért kellett volna FELSŐ áramszedő is a metróra, hogy a felszíni szakaszon onnan szedjen áramot, tehát tápsín nem lenne ott...

tehenke 2009.01.05. 13:15:55

WSS: Mondjuk tényleg elég paraszt dolog, hogy: Az én falum/városom mellett ne menjen az út. Utak kellenek. Az más kérdés, hogy milyen, van-e erdősáv vagy zajvédő.

Vaandor 2009.01.05. 13:30:51

Off Cso zi:
Valóban, a 19-es anno M1-ként épült Győrig, csak mielőtt kibővítették/folytatták volna, valakinek valahol eszébe jutott, hogy jobb lenne a várost dél felől kerülni. Igaza volt. Az északi M1 meg ott maradt félkészen.(Azóta kapott egy 19-es számot is) Gyors is, jó ívű is, a második pálya helyét meg lassacskán visszaveszi a természet.

Off hévek: A kettes metrót a GHÉV-vel nyilván kéregben kötnék össze.
Az ötös meg nem hosszában menne a Duna alatt, hanem belváros, majd a Margit szigetnél át a Kolosira

On: Ez a cikk meg finoman arra próbál (hamisan) célozgatni, hogy a nyugati szektor nélkül nem ér semmit az M0. Ez egyrészt hülyeség. Másrészt meg ha választani kell a budai hegyek levegője (Hoppá, uralkodó szélirány?) vagy egy rövidebb tranzitútvonal között, akkor én az előbbire voksolok!

Tron65 2009.01.05. 13:51:04

"Circus 2009.01.04. 17:54:35
OFF ... amíg nem kapna áramot a szerelvény, lendületből átmehetne "
Gödöllőig???
Mert nemtom feltűnt-e valakinek, a metró áramszedője alul van.

TH 2009.01.05. 14:11:39

@Tron65:
TH 2009.01.05. 10:47:27

tehenke 2009.01.05. 15:49:46

Tron65 Az nem zárja ki, hogy felülre is lehet rakni egyet, és alulra is.
Amúgy a Gödöllői HÉV régen a keletiig járt. A fogarasi útig még biztos megvan a sin, és jó állapotban is van.

TH 2009.01.05. 15:54:16

@tehenke: Mindenesetre a terv az volt, hogy az Örs vezér téren vezetnék át a metrót a föld alatt, és az új szerelvényeket felső áramszedővel IS kellett volna szerelni. Persze nélküle rendelték, meg felújították az Örsön levő végállomást, tehát felejtős a projekt. Azt hiszem több milliárd forintba is került volna az egész, de szerény töredékébe a 4-es metrónak.

tehenke 2009.01.05. 16:05:02

Szerintem ezt a 4-es metrótól függetlenül kellett volna megcsinálni. Amúgy arra akartam utalni, hogy a pillangó utca után még mindíg simán össze lehetne kötni a két pályát szerintem .

TH 2009.01.05. 16:42:29

tehenke 2009.01.05. 16:05:02
Természetesen ez a 4es metrótól független. Csak kissé hiteltelen volt az az érv, hogy túl drága lenne megvalósítani. Egyébként mindegy hogy hol kötik össze, a lényeg, hogy a föld alatt kell megtenni, szintben nem keresztezheti a metró a Kerepesi utat, az igen abszurd lenne.

Circus 2009.01.05. 20:16:50

@Tron65:
nekem feltűnt, ahhoz eléggé pösti vagyok :)
egy észrevétel a nyomvonalról - ha jól tévedek, az Örs felé a vágányok tesznek egy jó nagy kitérőt jobbra, kifelé az út alól, tehát egyenesen bele lehetne vezetni a meghosszabbított HÉV vágányokat a föld alatt... meg hallottam olyat is, hogy nem véletlenül van ugye ott 4 vágány a ki és beszálláshoz, onnan lehet(ett volna) építeni egy kiágazást

de tehenke is megválaszolta a kérdést, nem rugózom rajta tovább mert ezt nagyon szétoffoltuk - én kérek elnézést!!!!

Alex3000 2009.01.08. 15:23:36

AZ M0-ás lényege, hogy egyik autópályáról a másikra a város megkerülésével jusson el, ez főleg a kamionosokra érvényes. Amit most felvetett az író, az egy szélsőséges példa. Sajnos Magyarország összes autópályája Budapestnek meg, így az ország forgalma is itt jut át A-pontból B-pontba. AZ M0-ás fontos és hasznos (lenne) ha végre teljesen megépülne, és járható lenne, ugyanis sokan (így én sem) azért nem használják mert lassú (70km röhej) és életveszélyes. Ezt rendesen kellett volna megépíteni. Az új résznél már gondoltak erre.

hunyuan 2009.01.12. 11:52:06

gázos az írás.., elkerülő körgyűrű, teccikérteni?!!..., el..kerülő, nem számít a km.
kell, kb.20-30 alkalommal kerültem el eddig, kicsit más mint a fosasdék pöstön pöfögni

törzsmókus 2009.01.14. 14:43:08

@riotter:
„Sok szakértő:
mi az a zajvédőfal?
mitől véditek a zajt?
az zajárnyékoló te naon mérnök.”

Van autód? A szélvédőd mitől védi a szelet?? gondolkoggyámá te naon ... :D

TH 2009.01.14. 15:51:38

@törzsmókus: Nem beszélve a napvédő krémekről.

Don Blasius 2009.01.14. 23:21:29

@törzsmókus:
A sárvédő is minek, a sár is tud magára vigyázni.:))












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása