Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Gödrök a kereszteződésben hónapok óta

2009.03.05. 09:59 :: SilentSound

Én optimista vagyok és érzem a lassú javulást a főváros átlagos útminőségében, persze kivételek mindig vannak, Tibi is egy ilyen helyszínen akciózott és dokumentálta fotókkal és írásban az egyébként valóban elkeserítő helyzetet.

Egyszer már megjelentettétek egy cikkemet, amit köszi, de most teljesen más ügyben írok:

Bár sok budapesti utat felújítottak az utóbbi években, mégis minden tavasszal új kátyúk jelennek meg. Az útépítő cégek és a városvezetés biztos rengeteg pénzt lenyúl a projektekből, de azért összességében látom a minimálisan javuló tendenciát (ezzel biztosan sokan nem értenek egyet, de pl. a Szentendrei út jó lett). Mindegy, legalább csinálják.

Nekem most konkrétan azzal van bajom, amit az MTV Székház építői művelnek kb. 3-4 hónapja a III. kerületi  Bojtár u. – Kunigunda u. kereszteződésben. Először feltúrták a Bojtár u. nagy részét, utána leaszfaltozták. Eddig OK.

Majd a kereszteződésben valami csatornázás miatt megbontották az utat és elfelejtették betemetni. Egyik ismerősöm kb. 20 km/h-val ment át a lyukon, és még így is odaverte a kipufogót az aszfalthoz, ami ki is lyukadt. Én is naponta azon az úton járok, de időközben kitapasztaltam, hogy tudnám kikerülni a lyukat – természetesen ezt csak a szembejövő sávban tudom megtenni, de ott is épphogy.

Ez a kereszteződés alapból is balesetveszélyes, de így még sikerült megtriplázni az esélyeket. A legtöbb autós az utóbbi hetekben elkerüli a kereszteződést (most már velem együtt), de pl. a 118-as busz ezt nem tudja megtenni. A veszélyes szakaszt nem jelölik táblák, és aki nem ismerős a környéken, az pl. éjszaka könnyen meglepődhet.

Kérdésem:

Kinek a felelőssége ez a kupleráj fenntartása hónapok óta ebben a kereszteződésben?

38 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó veszélyes útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.05. 10:07:54

" Az útépítő cégek és a városvezetés biztos rengeteg pénzt lenyúl a projektekből"

Egyszerűen szarnak rá, nem igaz hogy nem lehet olyan utat építeni amit max. fél év alatt ne basznának szét a teherautók, buszok. Alapozni is kell, nem csak ráteríteni az aszgfaltot...!
Mert ez az amit látok, hogy az út alapjához nagy ritkán nyúlnak, pedig a bajok forrása sokszor az.


Magyarszék után (Sásd felé menve) van egy olyan kapaszkodósáv ami csak teherautóknak, terepjáróknak való mert olyan nyomvályús hogy minden másnak leér az alja. Érdekes ahhoz hozzá sem nyúlnak régóta.


Első-e?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.05. 10:26:57

úgy értelmezem hogy feltúrták, aztán zsír új aszfalt lett amit feltörtek egy részen csatorna miatt, majd az úgy hagyták.

egyik képen se látok új aszfaltot. főleg nem a béemvés képen.

egyébként ha szar az út lassan kell menni. ha nagyon szar akkor 5-tel. fogd fel úgy mintha ez egy negatív fekvőrendőr lenne :)

( 82-es főúton!! a bakonyi szerpentinen 5 km-eren keresztül ilyen kátyúk, gödrök vannak vagy még durvább )

8ball 2009.03.05. 10:33:30

ezen az úton mindig is kurva nagy kráterek voltak. ha a vasútállomás felé megy tovább az ember még a kamionok meg a porvihart csináló teherautók is beleszorítják. a múltkor egy éjjel 20 centi mély luk pont a jobb kerekeim útjában volt, és most sem értem hogy sikerült kikerülnöm. igazi nagy csoda volt mert mankókerékkel mentem (bal hátsó), szóval elég nagy szopás lett volna ott pótkerék nélkül..
eső után embereket lehetne belefojtani a lukakba. mondjuk azokat akiknek köszönhetően most is ilyen az út.

kitt206 2009.03.05. 10:35:56

LEsz ott még rosszabb is a helyzet, mert hamarosan felépítene majd valammi lakóparkot is.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.05. 10:43:21

ez a van is út meg nincs is út esete. csinálunk is utat meg nem is. az milyen már hogy a tavaly átadott M7 szakasz kezde hullámosodni, és veszélyessé válni?

Pepe83 (törölt) 2009.03.05. 10:49:55

Én egyszer az M3-as kivezetőjén!!!! 80 km/h-val mentem bele egy "kráterbe" a felnim (lemez) elgörbült.
Legalább gyakoroltam a kerékcserét.

Leadfoot 2009.03.05. 10:58:03

Ismerem a 82-est is, az nagyon durva. meg Sásd felé is járkálok. Mondjuk eddig azt nem vettem észre, mert én mindig a belsőben megyek. :-)

Mellesleg ezzel az erővel kb. 200000 posztot lehetne csinálni, mert annyi helyen szar (ennél még sokkal szarabb) az út.

theutat villám 2009.03.05. 11:22:34

További kérdéseket vethet fel a Bosnyák téri kereszteződés is, na az ki a tökömnek a felelőssége, hogy 2009-ben ilyen utakon kell nap mint nap közlekedni? Ez senkinek nem tűnik fel???

TH 2009.03.05. 11:39:35

@theutat villám: Ez a kérdés az egész Thököly útra feltehető.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2009.03.05. 12:09:26

@Hurrá Torpedó
az biztos hogy azon a szakaszon nem szokott a sofőr elaludni :D (valójában persze :( )

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.05. 12:16:43

@Pepe83: Remélem beadtad az igényt kártérítésre! Nálunk vidéken se jobb a helyzet. A főuton (utcán) akkora, a kocsiból pont nem látható kráter van, hogy mindig hangosan kurvaanyáznom kell. Néhol már körbevágták, hogy MAJD hol kéne kitaknyolni. De idén nálunk kvázi nem is volt tél... Akkor mi a fasztól a sok kráter?

égafater 2009.03.05. 12:20:42

szerintem is a Bosnyák tér a legdurvább a városban. felháborító, nem tudom mire várnak kb 20 éve, mert a metro egy ideig biztosan nem jut ki...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.05. 12:28:07

@KuKori: Azért volt most sok olyan nap, amikor fagyott, éjjel főleg, annyi pont elég, hogy ahol meg van repedve az aszfalt, ott egy kis jég tovább szabdalja, aztán a többit meg a kamionok elintézik. Inkább az előző tél volt olyan, hogy még hideg se volt...

n_gyula 2009.03.05. 12:32:09

Ez nem is minősül Kátyunka! :-)
csak a közlekedésre veszélyes, és a közlekedési morál tehet mindenről.
ha baleset van úgyis az autós a hibás, mert nem az Út?? és látási viszonyoknak megfelelően vezetett. jelzőzászlós felvezetőt minden autó elé !!

malacorrú · http://malacorru.blog.hu 2009.03.05. 12:35:50

Van valami rejtély a hazai úthelyzetben.
Pl. évtizedek óta nem épülnek tartósan jó utak, 1-2 év alatt tönkremegy mind.
Aztán a csatornafedelek hol lejjebb, hol följebb vannak mint az útburkolat síkja és következetesen a nyomvonalon, soha nem középen vagy a szélén.

A megoldás kulcsa valahol a korrupt beruházók meg a kontár kivitelezők között félúton lehet. Egy kátyúban.

Pepe83 (törölt) 2009.03.05. 12:39:39

@KuKori:
A kárigény beadásához tanuk, illetve fotó kell. Mire megálltam egyrészt már nem tudtam melyik gödör volt a "ludas", a tanúk már árkon-bokron túl jártak és amúgy sem fotóztam volna szívesen az M3 kivezetőjén:))

Azért érhető ez a szigor. Ha minden kárigényt elfogadnának akkor mindenki az útkezelővel fizettetné ki a defektes gumiját, vagy a sérült alvázát.

Leadfoot 2009.03.05. 12:40:47

@KuKori: Nem tudom, hol van a "nálatok", de Magyarországon az idei tél elég kemény volt az utak szempontjából. Hetekig -15 fokos (éjszaka, néhol még hidegebb) hidegek voltak, azután - főleg ez év eleje óta - sok volt a csapadék, leginkább elszórt havazások, ami magában még nem is lenne annyira káros, de ezek miatt mindig elkezdtek sózni is.
Ezt add össze a tél előtt is elég vacak állapotokkal, és kész a mostani helyzet.

ShagBeckur 2009.03.05. 12:40:48

@SilentSound: Most voltam Ausztriában, nem láttam egy db kátyút se, út szép, síma, padka se agyrém.

Persze az Alpokban sokkal enyhébb az időjárás, mint itthon.

Leadfoot 2009.03.05. 12:45:44

@malacorrú: Nem feltétlenül. Pl. nézd meg a hatos számú főutat Dunaújváros és Szekszárd között. Teljesen jó.

Hidd le nekem, a kivitelezőknél megvan a komoly szaktudás, tapasztalat a rendes munkához (tudom, mert ilyen cégnél dolgozom). Egyszerűen a megbízást nem a rendes javításra kapják - mivel az drága - hanem "teszkógazdaságos" megoldásokra. Persze kivételek vannak.

porthosz 2009.03.05. 12:47:18

@malacorrú:
"Van valami rejtély a hazai úthelyzetben.
Pl. évtizedek óta nem épülnek tartósan jó utak, 1-2 év alatt tönkremegy mind."

Semmi rejtélyes nincs ebben. Egyszerüen nem épitenek megfelelő alapot. Nagyon egyszerü megbizonyosodni róla, ahol az útnak van alapja (általában a régebbi utak ilyenek) ott csak 2-3 centis lyukak keletkeznek, ahogy felválik a kopóréteg. Ahol viszont kisporolták az alapból az anyagot, ott az út seperc alatt olyan hullámossá válik mint az óceán, meg 20-30 cm mély méteres kátyuk keletkeznek rajta, ahogy gyakorlatilag mint egy vizcsepp kipattan az egész alap nélkül szemét.

Igazából nem is lenne ezzel az egésszel semmi probléma, ha mondjuk 100 misibe kerülne 1 km autópálya, de igy hogy 3 milliárd és még alapja sincs hát...

Amúgy érdemes megnézni az útépitési ellenörzések jegyzökönyvét, tele van olyannal hogy az ellenör már az első méter út lerakása után megállapitotta hogy minősithetetlen munka, az út vastagsága a felét sem éri el az előirtnak stb stb. Csak hát ugye ebben az országban olyan hogy felelőség ismeretlen fogalom. Nem véletlen hogy mindjárt nyakunkok az államcsőd...

mennyémá 2009.03.05. 12:56:10

példának jó a váci őt is. ha jól emléxem nem egész 1 éve újították fel. Ehhez képest már teli van gányolt javítással. itt a gányolton van a hangsúly. ha lesz kis időm csinálo képeket, tanulságos

greggrant 2009.03.05. 12:57:20

Van még pár jópofa út, ahogy az eddigi hozzászólásokból is kiderül.
Én is hozzátennék egy ilyet: Egy harmadrangú út ugyan, de JNK-Szolnok megyében Kengyelnél a vasúti átjárónál mindenki 5km/h-val döcög át (már ha nem akar lakatoshoz menni az alvázával), mert a gödrök komolyan veszélyeztetik a kocsik épségét az út mindkét oldalán. De legalább itt megspórolják ezáltal a fekvőrendőr-telepítés költségeit :)

Gonoszfóka 2009.03.05. 13:11:19

@KuKori: Hát nálunk kb. dec. közepéig jan. közepéig nappal sem volt több -5 foknál. Este meg bőven 10-15. Csak emiatt örültem a melóhelyes téli leállásnak.

@malacorrú: Mifelénk a főutat felújították vagy 3 éve, azóta jó, a lakóhelyem és a munkahely közötti 15 km-en szerintem egy kezemen meg tudnám számolni a kátyúkat. Igaz, az útépítés előtti felmarás eléggé...hmm, spórolós lett, de a végeredmény jó. Azt viszont bírtam, amikor a friss aszfaltot vagy 2-3 hét múlva pár helyen megbontották, gáz, csatorna, ilyesmi miatt (ja és nem törésről volt szó)...előrelátás rulz.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a falu előtti útszakaszt a faluban lévő előtt ősszel újították fel (a falusit nyáron), de ott simán lehetett érezni a vízszintes bordákat az aszfaltban...na az silány lett ilyen szempontból, viszont szintén gyak. nincs kátyú.

Ja és szabolcsi vagyok.

esef 2009.03.05. 13:45:47

@Leadfoot:
Érdekes, Ausztiában, Svájcban nem mennek tönkre 1-2 év alatt az utak.
Nálunk 15 fok hideg van, náluk 25... Nálunk egész télen esik 10 centi hó, náluk 3 méter...
Egyébként meg mi tehetünk arról, hogy a gagyit rendelik meg, a pénzt meg lenyúlják???

@ColT:
Egyetértek. Sásd után, Dombóvár felé a 611-es is ritka szar volt amíg meg nem csinálták. Mi a helyzet 66-os úton a mánfai kanyarnál. Azt megcsinálták már, vagy még mindig holdbéli táj?

@Tibi:
A Szentendrei út jó lett? Lehet, de a Flórián téri felüljáró, az Árpád hídra vezető oldalon csapnivaló. Még gányolásnak sem nevezném. Útépítő mérnök rokonom sírva fakadt amikor meglátta...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.05. 13:51:24

@Leadfoot: Esztergom és két napig volt éjjel is -8 fok alatti hőmérséklet idén. 4 napig volt hó. Ettől nem kéne szétmennie az útnak, főleg, hogy gyakorlatilag nincs kamionforgalom nálunk!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.05. 13:56:13

@Ex Termesz:
karácsonykor még jó volt. azóta fagyott széjjel, de kurvára nagyon. ja este sötétben mentem, csak 40-es tábla (gondoltam amikor volt hó akkor tették ki nehogy szakadékba essen valaki), aztán egyszer csak majdnem kiszakadt a balelső kerekem. nem ártott volna a 40 mellé valami olyasmi hogy vigyázz lövészárkok. vagy meteorkráterek.

aszfaltbetyar 2009.03.05. 14:06:46

szerinted jó lett a szentendrei út? Milyen út az ami befelé lejt, és nincs esővízelvezető? Arról nem is beszélve hogy az aknafedlapokat még mindig nem tudjuk egyszintbe hozni az aszfalttal....

Andie 2009.03.05. 14:19:16

Szerintem srácok felsorolhatnánk itt az utak 90%-át.
Én minden nap reggel-este végigmegyek a Németvölgyi úton. A farkasréti temetőtől kezdve le az Aporvilmos térig kb akkora tankcsapdák vannak, hogy egy fél suv eltünne bennük. Szlalomozni kell, a szembejövöt figyelni, nehogy épp akkor lendüljön át az én térfelemre, mikor én az övére. szép kis balesetek vannak ott kilátásban.
A napokban annyi történt, hogy zöld spray-vel valakik kis derékszögeket festettek a felvágandó területek szélére. Ahogy elnéztem az út 80%-át fel fogják bontani - kevesebb felület fog maradni, mint amit felszednek. Faszán ki fogják foltozni, aztán az illesztéseknél őszre elrepedezik, feljön, és ott vagyunk, vagy még visszább, mint most.
Kinek áll érdekében toldozni foldozni az utakat? Milyen felelősségteljes mérnök az, aki engedélyezi a kátyúzást egy olyan úttesten, aminek már a kátyú fogja kitenni a nagyobb felét? Mennyivel lenne olcsóbb vajon az egészre ráhúzni egy újabb réteget, mint most napokig bontani, vágni, markolni, takaritani, aztán a lyukakat kiönteni?
Kérdések.. kérdések. Én meg megyek a futómüveshez jövőhéten, mert már lassan kiesik az első kerekem...

Leon 2009.03.05. 14:32:39

az egész azért van, mert a kivitelezők olyan szerződést kötnek az önk.attal, hogy a javítást velük kötelesek végeztetni,de ha kátyú alakul ki arra nincs garancia. Kátyú meg lesz, mert basznak kitölteni a munkahézagokat bitumennel. Pedig nemlenne sok pénz az, csak utánna nem kéne javítani az utakat. Az önk.nál meg nem mérnökök ülnek és fogalmuk sincs, hogy mi az a bitumen meg munkahézag....

garf 2009.03.05. 14:42:42

Ajánlom mindenkinek a Nagytarcsáról kivezető utat. Még az ősszel mikor még éjszaka sem voltak fagyok, tulajdonképpen eltünt az út fele. Akkor valakinek megparancsolták hogy tömködjön de az út és az egyik kátyú felénél elfogyott az aszfalt. Ott volt olyan hét amikor minden reggel kerülgetni kellett a kanyarokban a kocsikat általában két baloldali defektel álldogáltak az út szélén. Azóta nem mertem arra menni mert ugye a 60 tonnás, hivatalosan csak 40, sóderszállítók ingáznak az m31 miatt.

államcsőd · http://www.allamcsod.hu 2009.03.05. 14:49:35

Fél nap alatt is keletkezik gödör, nem kellenek hozzá hónapok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.05. 15:17:56

@radiumtech: Normál esetben spamot kiáltanék, de ezt a linket eltettem könyvjelzőbe.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.05. 15:20:24

@KuKori: A kis rohadék nem csak egy helyre spammelte be magát, mielőtt kitiltottam... :) De ha már megvan, kivettem innen is. ;)

hegyipetymeg 2009.03.05. 15:57:14

@ColT: Mint útépítő cégnél dolgozó elmesélem, hogy mi zajlik. Olyan kevés állami pénz van a felújításokra, hogy a szükséges aszfalt vastagság felére ad csak megrendelést a Közút. Az árak meg annyira nyomottak néhány szélhámos építési vállalkozó miatt, akik ugye nem jelentik be az embereiket, stb..., hogy a normális nagy cégek nemhogy hasznot nem csinálnak (nyúlnak le), hanem, sokszor nullásra is alig tudják kihozni a projekteket.

Circus 2009.03.05. 16:36:31

@Andie:
Mer nem tudod értékelni a művészetet! Azt a szót, hogy patchwork, ismered-e?

Amúgy egyetértek, az utak nagyrésze még mindig kritikán aluli, de szerintem lassan javul az általános helyzet.

Bosnyák - ez már kiveséződött párszor, elméletileg a metró miatt nem kezdték el (ennek van valami értelme), illetve az Örs felőli útkiszélesítésre (újabb körút kiépítése) várnak. Az megint más kérdés, hogy ezek már év(tized)ek óta csúsznak...

irinyeahétszentségit 2009.03.05. 16:37:20

Nézzétek meg a Pagony utcát a 12. kerületben! A fekvőrendőr puklikból egyenesen a kátyukba lehet huppanni!
Ezek az útépítő cégek nagy lókötők! Kéne már hozni ide albán meg kinai meg vietnamiakat hátha ők jobb utat épitenek!

Mókusélet 2009.03.05. 17:06:41

a Thökölyn-míg még jártam rajta, 2 év alatt 4 gumit vettem(ugye ha egy elszáll és nem kapok ugyan olyan mintázatút, akkor párban kell megvennem)....senkit nem érdekel, az útkezekőt sem.Szerintem életveszélyes,úgyhogy inkább kerülök.
A Naplóban múlt héten volt egy srác,aki kátyúba hajtott motorral, elesett és deréktól lefelé lebénult.4 év pereskedik.Nemtudom mi kell még,hogy végre normálisak legyenek az utak!

a kertész tömlővel 2009.03.05. 22:58:02

a mi városunkban konkrétan az útkezelők utcájában (kb 100 méterre AZ irodájuktól) van egy 60x40centis kb 15 cm mély betonkipergés (ez a hivatalos kátyú megfogalmazás hehe:), tuti hogy észlelik és mégis 3 hónapja csak növekszik a úthiba. szerintem nincs mit teni,,ők szeretnek fizetni az autósoknak gumit ezt vettem észre,,persze alkudnak meg avultatnak meg minden,de velem rábzzztak mert így is 70ezer ft ért vettek nekem 1 új gumit. a gödröt is ismerték és mégis mosolyogva fizettek 2-3 hét alatt(amúgy nem a fent említett gödörbe mentem bele tavaly,,de1 hasonlóba sajnos)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása