Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Észre sem vettem, hogy nekimentem

2009.11.13. 08:24 :: SilentSound

Leleményes nép a magyar, spórol, ahol csak tud. A megértés nagykövete például a nicknéven. Most derült ki ugyanis, hogy többen használják ugyanazt a nevet, így az olvasók agyában kevesebb memóriát igényel a megjegyzése. Ezért nem értettem én, hogy egy törékeny nő hogy ver meg egy köpködő csövest... Na de nem is ez a lényeg, hanem hogy a cserbenhagyás sem mindig az, aminek látszik. Kérdés, hogy az ilyen figyelmetlenség mennyire tolerálható. Szerintetek?

Tegnap olvastam ezt, részvétem az autó miatt és örülök, hogy nem sérült meg senki igazán, a balfaszt meg benyomni egy javítóba (ha még van olyan) ott majd megtudja miért rosszabb, mint a börtönben. A cserbenhagyás kapcsán jutott eszembe egy történet, ahol én voltam a cserbenhagyó - na persze nem a szó klasszikus értelmében, hogy csattan-gázralép-eloson, hanem egyszerűen nem vettem észre, hogy balesetet okoztam, én is "ember" vagyok, hibázhatok.

A Béke út - Fáy utca kereszteződésről van szó, azt hiszem a XIII. kerületben, ott ugye a villamossínek alapból el vannak választva egy kis szegéllyel, de a Fáy utcánál ki van vágva egy darab, hogy aki egyenesen akar közlekedni, az mehessen. Tábla nem tiltja a kanyarodást, viszont kint van az aranyos "erre kerüld ki" tábla, szóval ha nagyon kukacosak vagyunk akkor nem lehetne a Béke út egyik oldaláról a másikra kanyarodni, de ez természetesen mindenki leszarja, néha még be is torlódnak a villamos elé, ami ott azért művészet.

Egyik ilyen átközlekedésnél történt, hogy ketten jöttek újpest felől, én a Béke tér felől, és mind a hárman a másik oldalra akartunk megkanyarodni. Én értem be elsőnek, de mivel a másik kettő beállt mellém, ők is balra, én is balra, ezért elég tiszta volt a szitu, csak annyi volt a bukó benne, hogy ők ketten álltak én meg egyedül, náluk hátul egy sárga 206-os. Kanyarodom balra, elég közel a 206 hátuljához, de bőven elférek alapon már adtam a gázt, amikor ő lelépett a fékről és hátragurult a síneken.

Észleltem a bajt, két lábbal ugrottam a fékre, mert ha tovább megyek elviszem a kocsi oldalával, hatalmas csikorgás, nézem.. nem csattantunk, nem száll ki senki a Peugeot-ból, kicsit nagyobbra vettem az ívet és mentem eredeti célom felé. Kb két sarkot mentem odébb, valaki reflektorral jön mögöttem, tol, villog, dudál, lehúzódóm, bevág elém és megáll keresztbe az úton.

Szállok ki, ő is száll ki, egy ilyen 35-40 közötti bácsi, erősen feldúlt lelki és szellemi állapotban - éppen kérdez, hogy mi a kurvaanyámat képzelek, hogy meglógok amikor nekimentem. Teljesen kultúrhangnemben válaszoltam, hogy én néztem, hogy történt-e valami de mivel senki nem szállt ki az autóból és látszólag nem mentem neki, ezért mentem tovább. Ő már szívrohamközeli állapotban üvöltözött, amikor mondtam, hogy nyugodjon lejjebb, mert ha meghal akkor nem lesz semmilyen kárrendezés. Kapkodta a levegőt már annyira ideges volt, de aztán rátértem, hogy akkor nézzük meg hol mentem neki.

A hátsó lökősön egy kurvanagy fekete folt... Tapogatom, semmi horpadás, semmi repedés, semmi deformáció.. Vakarom a fejem, mondom jó, akkor most nézzük meg az én autómat. Este egy fekete autón esélyes sérülést megtalálni, de bíztam abban, hogy sárga és azt csak észreveszem.. Hát nem, kb 5x végigsimogattuk az autónak a kérdéses oldalát de makulátlannak bizonyult, amikor rájöttem, hogy a gumicsikorgás lesz a kulcs (közben ő felhívta az éppen instant és este 7-8 között is azonnal ugrásra kész szerelő haverját, aki természetesen azonnal a helyszínre fog jönni és felméri a kárt.) meg is találtam a bal első gumin azt a "meghúzást" amit valószinűleg a hátsó lökhárítója levett a gumiról.

Közben megérkezett a haver, aki elég éleshangnemben kérdezte, hogy PROBLÉMAVAN!? Addigra a csávókánk már-már span lett és a végén még ő nyugtatta a joker-szerelőjét, hogy nem, nincs gond meg jófejvagyok... Egy 10-esből lerendeztük, nagyobb volt a füstje mint a lángja.

Ps.: A megértés nagykövete NEM EGY létező személy, ezalatt a nick alatt kb 7-en publikálunk (lásd itt - bocs nem reklámozni akarok, úgyse olvassa senki csak mi :D) ezt most csak így a Christon jellegű félkegyelműek kedvéért, aki helyettem lekandisznózta a kedves szerzőtársnőt, hiszen ő így parkol, ezért bárkit fikázhat helyettem is :( Pedig az eset óta odafigyelünk, hogy véletlenül se álljunk az Ő viacolorjára - ez nem vicc, tényleg nem állunk oda.

64 komment

Címkék: budapest közlekedés autó baleset sztereotípia cserbenhagyás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomuser1 2009.11.13. 08:49:19

"35-40 közötti bácsi"-ebből az következik h a megértés nagykövete háromkerekű biciklijével akart kanyarodni de nem figyelt eléggé mert épp késésben volt az óvoda nagycsoportos foglalkozásáról vagy mi :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.13. 08:52:58

@XXXXXXX: Az a bácsizás nekem is feltűnt, de lehet, hogy csak berögzült szó, ha pl. van kisgyereke, mert akkor már mindenki bácsi meg néni 30 fölött. :)

krj 2009.11.13. 09:15:32

ilyesmi velem is történt, még két és fél éve. egyszercsak jött egy feljelentés a v. ker. kapitányságról, hogy "adataim hátrahagyása nélkül" elhajtottam, miután meghúztam az autót, amikor kiálltam a parkolóból. a helyszín v. szervita tér. arrafelé lakom, napi rendszerességgel parkoltam arra, az autót gyakorlatilag csak én vezettem. kiderült, hogy a megsérült autó szélvédőjére tettek egy cetlit, rajta a rendszámom, hogy az én autóm ment neki. a honda accord bal eleje (egyébként szabálytalanul parkolt, de ez az esetemet nem befolyásolta) gyakorlatilag le volt szakadva, mint az állat (a biztosító szerint ké kilóért rakták össze), az én hátsó lökhárítóm jobb sarkán halvány karcolás (az autó akkor 14 éves mitsu galant). szóval gyakorlatilag semmi, de semmi nyoma. a rendőrhölgyemény megállapította a festékek egyezését, mondta, hogy ha gondolom, vonhat be szakértőt az eljárásba, de ha kiderül, hogy egyezik a festék, ki kell fizetnem, alsó hangon 100-150 rugó. voltam egyedül a közeg és a károsult ellen, hagytam a francba, 15 ezer Ft büntetés, és az eljárás során tanúsított együttműködő magatartásom miatt nulla büntetőpont. szóval ilyen is van. frankón nem emlékszem, hogy meghúztam volna, de éppenséggel elképzelhető.

hbe 2009.11.13. 09:17:43

Én erre lennék kiváncsi, hogy ez mi: "viszont kint van az aranyos "erre kerüld ki" tábla, szóval ha nagyon kukacosak vagyunk akkor nem lehetne a Béke út egyik oldaláról a másikra kanyarodni".
Én nem vettem észre, hogy a Fáy utcánál bármi is tiltaná a balra kanyarodást a Béke útról Újpest felől, a Béke tér felől meg szinte 100%, hogy nincs tiltva.

É2I 2009.11.13. 09:34:37

"benyomni egy javítóba (ha még van olyan) ott majd megtudja miért rosszabb, mint a börtönben"
Ezek szerint van összehasonlítási alapod ;P

Még annyit, hogy a gombatermelő homokozótokból még nem nagyon kellene messzebb menned. Főleg nem autóval.

PitBuli 2009.11.13. 09:47:40

Megdöbbentően figyelmetlenek vagytok vazze! Nem láttok, nem hallotok és ezek szerint nem is éreztek. Egyáltalán jelen vagytok, amikor vezettek?

randomuser1 2009.11.13. 09:47:43

egyébként ide vezet a modern városi, kerekeknél végetérő hecsbekek iránti perverz vonzalom. Az autó formája szedán vagy kombi, azzal ha oldalbakapsz valakit kanyarodás közben, nem jön utánad villogtatni, örül ha egyben fel tudja csörlőzni az autómentőre a romjait.

Sobrijóska 2009.11.13. 09:48:06

Rendőrt kell hívni, aztán ha valami spanjával fenyegetőzik, akkor még őt lehet feljelenteni.
Egyébként meg ha nem dudált, nem szállt ki és nem mutogatott, akkor legfeljebb udvariasan követhet, hogy elnézést, talán mégis volt valami, nézzük már meg.

min 2009.11.13. 10:04:44

Baszki egyszer letépte a villanyoszlop a lökhárítómat. Ordibálhattam neki,rám se hederített...

laposmacska 2009.11.13. 10:13:30

Azért a 35-40 közti "bácsi" kicsit erős, nemdebár, fiatalok!

SzZ 2009.11.13. 10:14:58

Azt nem értem, hogy ha a másik meggurult, és így történt a koccanás, akkor miért a posztoló fizetett?

KarbatettKezűZoltán 2009.11.13. 10:20:38

Nem VETTED ÉSZRE???!?!?!??!
AKKOR ALKALMATLAN VAGY GÉPjármŰ vezetésére!!!!

Max. szénásszekér...

Asszed, ha nyilvénoságra hozod azzal legitimálod saját magad átbaszását?

1 tonna feletti fém, műanyag, üveg tárgyak interakciójának van észlelhető hatása.

Aki ezt nem észleli az vagy hazudik vagy alkalmatlan.
Izlés szerint lehet választani...

igazi hős 2009.11.13. 10:32:11

Hát, mindegy melyik személyiség írta, ez akkor is sántít. Mekkora lendülettel kell nekigurulni egy guminak, hogy nyomot hagyjon mindkét félen? (Volt főnököm rendszeresen koppig parkolt, de nem igen maradt nyoma.) Nem lehet, hogy a te autód sem állt, amikor összeértetek?
A 40 éves bácsit nem veszem személyes sértésnek, te taknyos :-)

united skates 2009.11.13. 10:42:58

@krj: "egyszercsak jött egy feljelentés"

tehát nem te voltál, de te olyan jó szívű vagy, hogy kifizeted mások kárát, egyelek meg.

ha nem te voltál, tehát nem egyezhet a festék, akkor miért nem mentél bele a szakértő véleményezésbe?
;)

min 2009.11.13. 10:44:45

Szerintem a 206-os megvezette a posztolót. Rég megvolt az a folt és most ki tudja javíttatni mással. Hogy a fenébe cserélődik a két szín egymással??? HA rákenném a gumim a másik lökösére(ami megnézvén egy 206-os lökhárítót,szerintem elég nehezen kivitelezhető) akkor, hogy kerül a gumiréteg alól a sárga festék az "okozó" autó gumijára?
Sánta ez nagyon....

Marcellusca 2009.11.13. 10:45:32

"egy ilyen 35-40 közötti bácsi"

Nénikéd a bácsi! :DDDD

Marcellusca 2009.11.13. 10:48:38

@SilentSound:
Te se nem akarjá' tanákoznyi velem! :D

min 2009.11.13. 10:49:56

JA csak meghúzást látott...bocs elnéztem de akkor is sánta

tlantos 2009.11.13. 10:50:45

@hbe: ezen en is erosen gondolkoztam, hogy milyen tablarol hadoval, de aztan maradtam annyiban, hogy a postolo hulye, es inkabb kecsket vezessen, ne autot.

Marcellusca 2009.11.13. 10:55:26

@KarbatettKezűZoltán: Szénásszekér sem jó.
Mert egyszer csak meggondolja magát és úgy dönt, hogy: "Akkor, talán mehetnék mostmár hosszában is az úton!" :D

PitBuli 2009.11.13. 11:00:14

Most én is szívesen meghúznék valakit. Persze legyen 22 éves, gumiseggű leány :)

manbearpig. 2009.11.13. 11:01:33

múltkor a Fáy utcában láttunk egy régi 3-as bmw-s hülye gyereket aki nem nőtt fel a feladathoz, hogy a hátsókerekes autóját esőben padlógáznál megzabolázza, letarolta a kis fémoszlopokat. mentünk még egy kört ott az oktatóval, hogy kiröhögjük..

Amúgy egyszer a 30-as buszt láttam "cserbenhagyni", ahogy a Mildenberger utcáról fordul ki a Baross utcára. Ugye csuklós, és ahogy kanyarodik a hátulja kaszál mindenfele és pont kanyarodott egy Peugeot Partner a Mildenberger-re, szegény ahogy látta közeledni a busz hátsóját megpróbált gyorsan hátratolatni, de nem sikerült neki. A buszsofőr meg észre se vette. De nem lett nagy gáz, kicsit behorpadt a lököse, nem ment a busz után. Amúgy ott már 3x történt ilyen az orrom előtt :D

Marcellusca 2009.11.13. 11:05:15

@PitBuli: Hátulról, mi? :)
Hogyha elb@szod, kezdheted előlről! :D

caprine76 2009.11.13. 11:11:07

Csak egy kérdés...

Honnan tudok letölteni egészben Top Gear műsorokat? Összes sorozat érdekelne.

Előre is köszönöm a segítséget.

aachi2 2009.11.13. 11:15:05

@krj: szerintem te egy lehúzás áldozata lettél, rádkentek egy kis festéket amíg parkoltál.... :)

RaveAcE 2009.11.13. 11:31:41

Valszeg sokat javul a hallása, majd ha leveszi a pelust.

@aachi2:
Ja valszeg. Nem tudom 10-ből mit és hogyan fog rajta javítani. Sem a csere, sem a festés nem fér bele.

labi 2009.11.13. 11:54:36

"35-40 közötti bácsi"

Mint 35-40 közötti nyugodt hangon közlöm hogy bekaphatod. :)

Labi bácsi

hemu 2009.11.13. 12:02:50

@KarbatettKezűZoltán:
Na nem mintha ez lenne a stílusom, de ha Te ezt nem tudod értelmezni:
"meg is találtam a bal első gumin azt a "meghúzást" amit valószinűleg a hátsó lökhárítója levett a gumiról."
Ezzel szemben:
"fém, műanyag, üveg"
A karba tett kéz helyett a szemüveged keresgéld...

isti77 2009.11.13. 12:29:50

Lehet, hogy félreértelmezem, ahogy leírtad a szitut, de nekem az jött le, hogy végülis ő ment neked.
Te meg akartad kerülni, és már mögötte voltál, amikor ő hátragurult, nem? Egyébként meg az adott helyzetben egyikőtöknek sem volt elsőbbsége a másikkal szemben. Tudtommal a KRESZ-ben ez nincs leírva, de nem a hátrafelé "indulónak" kellene ilyenkor figyelnie, hogy mehet-e? Már csak azért is, mert a közlekedésben általában az "alapértelmezett" irány az előre, nem? Főleg úgy, hogy te indultál el először, amikor ő még mozdulatlan volt.

De mint tudjuk, annak van igaza, aki határozottabb. Én biztos nem ismertem volna el a felelősségemet (de csak ha nem értettem félre a szitut).

Jó, hogy nem került sor verekedésre, még feljelentett volna, hogy az orroddal öklön vágtad.

Marty Mcfly 2009.11.13. 12:41:56

@isti77:
egyetértek. vhogy ez lehet a helyzet, igen...

Ejoy 2009.11.13. 12:44:56

Feleségem kocsijával kiálltam a parkolóból, mikor a mellettem lévő kocsi is kiállt pont bele tolatottt az oldalamba. Nagynehezen elismerte, hogy Ő volt a hibás (hárman voltak, egy állítás ellen), itt lakik a szállodában, holnap jöjjek be a papírért. Bementem, írt egy betétlapot, amiről kiderült, hogy nem jó, mert nincs rendesen kitöltve általa. Ezek után kiderült, hogy a kocsin nincs kötelező, kisebb fenyegetőzések után szerencsémre egy másik autóról adott ki egy betétlapot. Senkinek nem kívánom azokat a napokat, míg vártam rá. Megjegyzem, hogy a kocsija vonóhorga jött be nekem, szó szerint semmi nem látszott a kocsiján, tehát akár le is tagadhatta volna az egészet. Balfasz voltam, akkor megfogadtam, hogy minden ilyen esetben rendőrt kell hívni.

Anyám állt ki egy bevásárló központban a parkolóból, neki háttal egy másik. A faszi hasonlóan mint nekem, bele ment az oldalába. Innen tisztán látszik, hogy anyám már épp állt, egyenesbe akarta hozni az autót, mikor belementek, tehát a faszi volt a hibás. A manus el akarta bagatelizálni a dolgot, sőt, anyámat vádolta meg, hogy Ő volt a hibás, ismerje el. Ő felhívott, kértem azonnal hívjon rendőrt, még a faszinak állt feljebb. Természetesen a manus volt a hibás.

Ha szemmel látható sérülés van, és nem tudunk megegyezni, mindíg hívjatok rendőrt, mert megéri!

csak john 2009.11.13. 13:09:13

@KarbatettKezűZoltán: Szerintem te is alkalmatlan vagy. Amikor a sínekem mész át akkor ugye az autó mozog, nem csak előre, hanem a jobbra-balra, fel-le. Ezen mozgások közben te észreveszel egy még egy ezektől kisebb mozgást okozó újab erőt??? Esetleg Tornado86 rokona vagy, csak te nem "a kamion mőgé látás képességével", hanem "a katica pötteyit megszámolom ha átmegyek rajta" képességgel rendelkezel?

A cserbenhagyások érdekesek. Egy rokonom (ő már valóban bácsi) parkolás közben nekiment egy másik kocsinak. Kiszált, megnézte. Ott áldogált egy tanú, szólt neki, hogy leparkol két autóval odébb egy nagyobb helyre (közben szabadult fel). Leparkolt, majd rosszul lett. Szólt a tanúnak és elment egy közeli mosdóba. Pár perc múlva visszaért, sehol senki. Se károsult, se tanú. Mivel megvolt a károsult rendszáma, gondolta másnap munkaidőben utánanéz, hogy ki volt az, és rendezik a dolgot. Amikor hazaért, a yard már ott várta és vitték is magukkal cserbenhagyasárt.

Reggie 2009.11.13. 13:09:22

@isti77: A tolato jarmunek a forgalom osszes resztvevojevel szemben elsobbseg adasi kotelezettsege van.

Egu 2009.11.13. 13:22:08

Nagy maflák vagytok ám ti ketten:
1. hátragurul, miközben előre menne
2. mifaszért kell az oldaladdal a seggébe állni? Talán csak nem a pesti dugóban szokásos "beférek én még oda, mit nekem a 10cm különbség" hozzáállás? Büntetni kellene. Az ilyen gyökerek miatt szokott összeállni a forgalom, aztán meg senki se jobbra, se balra.
3. a csikorgás feltűnt. Akkor miből tartott volna megállni és meggyőződni? Gondolom, azért az feltűnt, hogy igen közel voltatok.
4. a szituáció, amit leírátl tipikus: ha kicsit is ésszel vezetnél, akkor látnod kellett volna, hogy csak heringózban fogtok elférni. Akkor mi a francért kell mégis bekanyarodni? Miért nem lehet megállni ott, ahol még biztonságos???
5. 35-40 éves bácsi??? Baszki, elmúltál már 17 egyáltalán? Honnan van jogosítványod? Vagy csak annyira nem szoktál emberek között lenni, hogy még az osztálytársaidat is magáztad?

Szánalmas...

Marcellusca 2009.11.13. 13:39:40

Az eddigi kommentekből azt szűrtem le, hogy mi (35-40-es korosztály) igen érzékenyek vagyunk a "bácsi" megszólításra. :D

csak john 2009.11.13. 13:45:22

@Marcellusca: Erre beugrott az a régi reklám, amikor a tini lány sétál le a lépcsőn, a szomszéd gyerek meg csókolommal köszön neki. A lány ledermed, rémült arc, majd a lépcsőház összedől. :D

krj 2009.11.13. 13:56:25

@united skates: nem olvastad el, úgy látszik, nem emlékszem, mert nem tűnt fel. hidd el. de ettől még lehettem akár én is.

ne egyél meg, kérlek szépen. edd meg inkább anyut.

krj 2009.11.13. 14:02:15

@aachi2: hát lehet. azért nem okoskodtam, mert aki a belvárosban (szervita tér, párisi utca, városház utca) parkol nap mint nap, tudja, hogy ilyen előfordul. elöl egy kis kocc, hátul egy kis kocc, egyszer te adod, egyszer te kapod. láttam olyat, hogy egy yaris gurult le tolatva egy magas padkáról és a padka beakadt az első légterelőjébe-lökhárítójába, frankón az egészet leszakította, és utána előrefelé gurulva átment rajta. mire észbe kaptunk és elkezdtünk neki integetni, már ripityára gyűrte maga alatt. bent a recsegést nem feltétlenül hallani, szól a rádió, ültek benne hárman. és ez nem egy frontális csattanás, amit nem lehet nem észrevenni. az okosaknak üzenem.

Bladika 2009.11.13. 14:13:24

Úristen! Itt hülyézitek a posztolót! Jöttök azzal, hogy 1tonna így meg úgy! Gondolkodj már el azon , hogy pont amiatt amit mondasz fordulhat elő, hogy észre sem veszi! Amikor egy 1tonnás tárgyon csak kis gumi csík marad és még a műanyag elem sem deformálódik, akkor vajon mit lehet érezni az autóban? Vagy nektek súmáhereknek az evolúció során még a kereketekre is tapintóreceptorok fejlődtek? (Supermenektől elnézést, ők a kivételek, ők tuti otthon szarás közben is érzik, ha föld túloldalán előfordul ilyen!)

Ezért kéne elvenni a jogsiját? Én pedig szeretném, ha csak ilyenek lennének az utakon. Nem tudom, hogy feltűnt e, de a károkozó minden további nélkül elismerte, hogy ő a hibás, holott nyugodtan letagadhatta volna (az emberek kb 90% rögtön ezt is tette volna) és itt sem azt bizonygatta, hogy nem ő hibás!

egyittlakó (törölt) 2009.11.13. 14:15:51

Itt üzenem annak a szoppancs nácinak, akinek egy Árpád-sávos nagymagyarország matricája van a motorházon (kdx018), hogy a hegyével lefelé mutató háromszög alakú táblánál elsőbbséget kell adni a főútvonalon haladó autónak. Amúgy meg ha olvasod, köcsög, akkor csinálj magadnak kistestvért. A hátsó szélvédőn kifeszített sálból láttam, hogy lila majom vagy.

csak john 2009.11.13. 14:22:07

@Bladika: Ráadásul nem is ő volt a hibás. A másik gurult vissza.

Marcellusca 2009.11.13. 14:40:38

@csak john: Valami ilyesmi. :D
Most már csak azt kellene megtudni, hogy hány éves a posztoló. :)

csak john 2009.11.13. 14:56:18

@Marcellusca: Legalább egy átlagéletkort írhatnának.
Mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát!
Én egy rigolyás vénember vagyok, de sosem fogok felnőni! :D

Secnir 2009.11.13. 16:54:55

khm
magánjellegű közlemény következik:
"bácsi az anyád picsája! most ktéhónapos a kisfiam. köszönöm!"

A megértés nagykövete 2009.11.13. 17:11:14

Kollektíven kérünk elnézést a bácsizás miatt, kandisznó társunk nevében is. Szerintünk inkább agresszív köcsög volt. (Nagykövet 1, 4, 7) Átlagéletkor 25, pöröghet a flame. :)

Marcellusca 2009.11.13. 18:35:06

@A megértés nagykövete: Nu, azéééé! :)

Agresszív köcsög - meglehet. :D

misitcom 2009.11.13. 18:53:33

@A megértés nagykövete: Én 38 éve vagyok.Ha nekem is csak úgy adnál egy tízest nyugodtan bácsizhatsz.

sreetfighter 2009.11.13. 19:35:59

Mit kell ezen a bácsizáson fennakadni!
Vinnyogtok mint a fürdős kurva! Én kiröhögöm és kész.
Vagy úgy is nézek ki mint egy bácsi? Akkor bocs!

nanogyo 2009.11.13. 19:52:35

@Marcellusca: " Az eddigi kommentekből azt szűrtem le, hogy mi (35-40-es korosztály) igen érzékenyek vagyunk a "bácsi" megszólításra. :D"
És mit gondolsz a "néni" megszólításra mi történne?

:)))))))))))))))))))))))))))))))

autosave 2009.11.13. 20:39:55

"Kanyarodom balra, elég közel a 206 hátuljához, de bőven elférek alapon már adtam a gázt, amikor ő lelépett a fékről és hátragurult a síneken."

namost ezek szerint nem te vagy a hibás! ha hátragurul és azért megy neked akkor ő a hibás. egy centit sem mehet hátra... szar ügy, meg ez van, de nincs olyan szabály, hogy milyen messze kéne kerülni bárkit is.

Szilizoli 2009.11.13. 20:52:04

35 éves vén fasz vagyok és kiröhögöm a halált!!!

Spikk 2009.11.13. 21:13:23

@autosave: Volt erről valahol valami vita (talán rádióban), ott valami olyasmiről volt szó, hogy a követési távolság az álló autóknál valami olyasmi kell legyen, hogy _ha_ kicsit visszagurul, az még beleférjen.
Alapból a definíció (akkor is tudj megállni, ha hirtelen fékez) alapján ugye azt mondanánk, hogy 0 km/h sebességnél pont 0 m a megfelelő. (A 0 az pont meg is felel egyébként, mert akkor nem tud visszagurulni, de az más tészta.) Ellenben ha pl. emelkedőn kell a sornak indulni lámpánál, simán vissza "szokás" gurulni picit, mert kis emelkedőnél nem kézifékezel és amikor gázt adnál, előtte a fékről leveszed a lábad, nagyobbnál meg behúzod a kéziféket, de esetleg nem megy annyira jól.
Persze egyiket is, másikat is el lehet kerülni, de azért a 100%-os teljesítéshez kell némi rutin is.

nanogyo 2009.11.13. 21:38:32

@Spikk: Némi. :)
Nemtom, ez kinek mennyit jelent, de az tuti, hogy hegyvidéki (na jó: dombvidéki) tájainkon szinte senki nem képes rá. :( Napi tapasztalat. Jómagam tapasztalati alapon mindig hagyok helyet az előttem lévőnek, hogy "picit" visszagurulhasson - és szinte mindig vissza is fog! :) Max akkor tévedek, ha nem néztem ki az autóból az automata váltót... :))) Mondjuk azon is lehet látni, ha rendesen meg tudtad nézni, h leteszi a fenekét - de időnként én is elbambulhatok, nem?
Persze ez (mármint a visszagurulás) nem típusfüggő. Vagyis de. Sofőrtípusé. :)))

Spikk 2009.11.13. 23:01:48

@nanogyo: <OFF>Először beszéljünk arról, hogy van egy kis tartozásod, amit másodszor vagyok kénytelen szóba hozni, mivel az elsőre nem reagáltál.
Ha nem esne le, hogy miről van szó, csak szólj.</OFF>

Ez egy ingoványos talaj, mert esete válogatja, olyan igazi ide vágó szabály meg nincs.
Nyilván nem kell arra készülni, hogy az előttünk haladó hátramenetbe teszi 1-es helyett és kövérgázzal megindul, de arra érdemes számítani, hogy aki előttünk áll, valamennyit vissza fog gurulni. Minél meredekebb, annál többet, de pontosat nehéz lenne mondani.
Vannak, akik nem rég szereztek jogsit, nem kell magyarázni, hogy annyi vezetéssel nem várható el, hogy minden tökéletesen menjen. Erről lehetne külön vitát nyitni.
A másik, hogy nem tekinthetjük ideálisnak a járművezetők állapotát sem. Lehet, hogy amikor reggel mégy dolgozni, olyan áll előtted, aki egész éjjel dolgozott és most hazafelé tart. Könnyen lehet, hogy többet gurul vissza, mint amennyit este sikerült volna, odafelé menet.
Szóval ha kicsit gondolkodunk azon, hogy a másik miért is csinál, vagy nem csinál ezt vagy azt, akkor meglepő módon elég sok esetben lehet találni logikus, sőt, akár elfogadható magyarázatot.
Én ezek miatt nem állok túl közel. (Vagy ha mégis, akkor meg nagyon, hogy ha vissza is gurul, ne tudjon lendületbe jönni. Kivétel a nagy és nehéz járgány, ott fokozottan lemaradok. Kezdő koromban teljesen vízszintes úton visszagurult rám egy Ikarusz vagy 5-10 centiről, ez is indulás előtti pillanat volt. Semmi komoly nem történt, a motorháztetőt felpúposította, de visszarúgta magát.)

csín dressz nőz 2009.11.14. 08:38:50

énvelem te így nem beszéltél volna, te csicska! leaprítottalak volna hagymásrostélyosnak!

Blindmouse 2009.11.14. 21:09:21

10 ezer forintot adtál egy olyanért ami egy borsószemnyi polírpasztával 20 máspodperc alatt eltűnne??

holnaptól add le a közlekedési útvonaladat előre... csak hogy tudjuk hova érdemes menni zsebbe lehúzni ilyenért :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása