Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Éheznek a rendőrök Debrecenben!

2010.08.13. 12:46 :: SilentSound

Mostanában leszoktam a rendőrök cseszegetéséről, van elég baja a renoméjával nélkülem is a magyar rendőrségnek, most viszont meg kell, hogy szakítsam eddigi önmegtartóztatásomat. Ma is egy olyan levelet kaptam Quinntől, amit önmagában nem tennék ki, csakhogy mikor megnéztem a képeket, beugrott, hogy mintha kicsivel korábban másvalakitől is kaptam volna képeket erre a témára, méghozzá ugyancsak Debrecenből. Nincs nekem azzal problémám, hogy esznek, ők is emberből vannak, hosszúak a szolgálatok, ki vannak facsarva. De legalább annyit tegyenek meg, hogy ha métereken belül lehetőségük van szabályosan is leparkolni, akkor tegyék már meg. Így hogy várják el, hogy tiszteljék őket az emberek?

Tisztában vagyok vele, hogy a szabályok követése fontos, én magam is így teszek mikor közlekedem. Az esetek 99,9%-ban be is tartok mindent, nem foglalom el a mozgássérülteknek fenntartott helyet, nem vezetek gyorsan és még csak tilosban sem parkolok sosem és nincsen jogtalanul rokkantigazolványom.

Talán nem látszik, de a rendőrökkel sincsen bajom, csak az csípi a szemem, ha én mindent betartok, ők meg a járdán hagyják a kocsit amíg sütiznek és barátnőznek a pékségben... A kép Debrecenben az Ibolya utcán készült 2010. nyarán.

Remélem ezek után ők is igénybe veszik majd azokat a parkolóhelyeket, melyek nagy számban lelhetők fel ezen a környéken.

És itt a fenti levél párja, szintén a cívis városból, szintén pékséggel, szintén rendőrökkel, ezt a képet Peti küldte. Az jutott közben az eszembe, hogy kéne egy rendőrségi menza, ahol folyamatosan KRESZ oktatófilmet vetítenek, hátha segítene, mert biztosan nem szándékosan csinálják, csak nem ismerik a szabályokat. De mint tudjuk, ez sem mentesítheti őket a felelősség alól.

A szitu: Debrecen, Csapó utca. Amikor odaértem a képen látható látvány fogadott. Fotózás közben figyeltem fel arra, hogy hátul ketten ülnek.

Néhány perc múlva aztán az út túloldalán lévő pékségből három rendőr csattogott elő nejlonzacsikkal megrakodva, majd a gyalogos átkelőtől 30 méternyire átvágtak négy sávon (az autóbuszöböllel együtt ötön) és mint akik jól végezték dolgukat elhajtottak.

345 komment

Címkék: autó rendőr sztereotípia parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 09:33:51

@Mityu: :-) lszárt helyen mertem csak ennyire kipróbálni..Féltettem a pénztárcám:-))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 09:43:30

@jelentéktelen alak: Erről nem nyitunk vitát, ugyanis a zippzár elvet a magyar kresz nem ismeri. Az autósok nem használják, ezért az elfogyó sáv szinte üres és az ügyeskedő végigmegy, majd bepofátlankodik azok elé, akik az előjelző táblától szabályosan besoroltak. Ezzel okozva a dugót. A zippzár elv jó lenne, de nem így vannak kitalálva az útjaink. Kitaláltatok magatoknak egy szabályt, ami nincs használatban, de nektek így kényelmesebb. Szívesen beengedek bárkit, de mindig jól látható ki az aki, bát ott volt a lehetősége, eszébe sem jutott besorolni, mert nem a haladás a szempont, hanem a másoknál gyorsabb haladás, pofátlankodás. Lásd: streetfigther..Írjátok meg, mikortól került be a zippzár elv és mikortól nem az előjelző táblától kell besorolni, akkor majd átbeszéljük mégegyszer. Mutassátok meg, mikor láttok olyat, hogy a két sáv egyszerre telik fel, és nem az történik, hogy a haladó megáll, majd érkeznek a pofátlanok, mikor már 10-20 autó áll és előretolakodnak. Így is olyan korrekt? Szóval az előjelző tábla csak vicc, poén, nem kell komolyan venni?...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 09:44:58

@"streetfighter": Ezt pont Te kérdezed? Aki előtt még nem ment büntetlenül senki, mert az feltartja? Vicc vagy..ár a nicked is elárulja vagy véletlen lettél streetfigther?? Kompeználósjózsi...

Deszkás 2010.08.15. 11:11:54

@"streetfighter": Milyen sor, milyen sor? Szerinted a piros lámpánál nincs sor? Ha már 2 autó áll ott, azt sornak hívják, te szerencsétlen! (Azt se tudja, melyik szó mit jelent, és én vagyok szerencsétlen, meg a gyengeelméjű? Mit lesz még, meddig személyeskedsz? Hát ez a nyálverés részedről már szánalmas. Nagyon szánalmas.)
Úgy látom, te már azt sem tudod, miről beszélünk! Te nagyon kész vagy! Gondolkodj már, mielőtt engem kezdesz el gyengeelméjűzni! A tisztánlátás végett: arról beszéltünk, hogy a lámpánál két sáv van, te indulsz abból a sávból, ami a kereszteződés után megszűnik és megpróbálod lenyomni a másikat.

Deszkás 2010.08.15. 11:14:27

@"streetfighter": A tempósan és a szabályt szegve gyoshajtva nem ugyanaz! És ez bassza itt az emberek csőrét, hogy te próbálod kimagyarázni a sorozatos szabálytalanságaid, a többieket pedig mind leugatod, hogy feltart, miközben ők csak betartják a szabályokat.

jelentéktelen alak 2010.08.15. 12:30:09

@"streetfighter":

Az egyikünk felfogása tényleg furcsa. Ez pont úgy relatív, mint a kár okozás is.

Tényleg csak az a kár okozás, mikor egy autó, vagy csont törik???

Szerintem, nem. Az is kár okozás, mikor valaki szabályok/törvények tiszteletben nem tartásával, hátrányt okoz nekem, vagy bárki másnak.
Lehet, ez bármilyen hátrány.

Induljunk ki abból, hogy "A" közlekedő minden szabályt betartva közlekedik, a forgalom ritmusa szerint, de kicsit lustán.
"B" közlekedő ugyancsak minden szabályt betartva, de ügyesen helyezkedve, kihasználva a lehetőségeket (a szabályok keretein belül), közlekedik.
"C" minden szabályt leszarva, megy ahol hely van, gyorsan hajt, tolakszik, előny kényszerít magának ki.

A-B esetén ez normális. A hátrányba került ugyan B-vel szemben, de B fair módon kerekedett elé. Ez így sport szerű, hogy a te szó járásodat használjam. Gyorsabb, ügyesebb.
Ez olyan, mint mikor egy áruházban abba a pénztárba állok sorba, ahol kevesebb termékkel várnak a vevők, vagy rövidebb a sor.

A-C, vagy akár B-C esetén, azonban több, mint nem sport szerű a kapcsolat!
C mindkettőnek kárt okoz. Igen, kárt okoz, mert hátrányba kerülnek C-vel szemben, C inkorrekt viselkedése miatt.
Több autó fog előttük lenni a dugóban, ezzel nő a menetidő. vagyis C feltartja őket.
Hátrányuk származik a szabályos közlekedésből fakadóan, hiszem tovább tart a menetidő mintha ők is szabályt szegnének, kvázi kevesebb időt tudnak töltenek a családjukkal, vagy a munkájukkal, mint C.
hogy a sport nyelvére fordítsam: Ez olyan, mint mikor a sportoló csal, vagy doppingol. Ezzel nem ő szerez előnyt, hanem a többieket löki tisztességtelenül hátrányba. Nem sport szerű, nem fair.
Olyan ez, mint mikor az áruházban, nem várod ki a sorod a pénztárnál, hanem betolakszol a többiek elé.

További károk a C inkorrekt viselkedése miatt:
Feltart, meg a szabályok feletti sebessége miatt, akkor is utolér, mikor én megengedett max. sebességgel haladva előzni szeretnék, de miatta nem tudok sávot váltani, várnom kell.
Azért nem tudok kifordulni a védett útra, mert a nagyobb sebességéből fakadóan nem férek át előtte, vagy elé biztonságosan.
A közlekedés egyébként is veszélyes üzem. Ez a veszély leginkább a sebességből fakad. Akár mekkora sebességből. Aki betartja a szabályokat, ennek a veszélynek a kockázatát egy elfogadható szinten tartja. C, mivel nem tartja magát a szabályokhoz, feleslegesen és túlzottan kockáztatja a saját és a többiek biztonságát. Veszélyes!

Ezek mind, mind, károk.
Nagyost egyikünk, valóban furcsán gondolkodik a kérdéseket illetően.
Én nem dönteném el, hogy melyikünk, mert nem vagyok olyan helyzetben, hogy döntsek. Ezért az nézem, hogy melyikünk gondolat menetét, értékrendjét támogatják a szabályok/törvények.
Ez alapján, viszont nem az én álláspontom a furcsa! :-)

D4D 2010.08.15. 13:35:23

@Aabroncs: Aki a besorolás rendjét jelző tábláig megy előre, és ott csorog indexxel, azt illik beengedni. Aki sávvégig megy, azt le kell tolni.

D4D 2010.08.15. 13:41:19

@Deszkás: Szabályosan csinálja.

D4D 2010.08.15. 13:43:40

@Aabroncs: "Próbáld ki..Az öreg olajkályha kettesben 140-ig, úgy,hogy most beteg a turbó..Tehát én egyet váltok.."

Motorgenerálra kezdj el spórolni!

D4D 2010.08.15. 13:49:07

@jelentéktelen alak:
D aki a kinnt felejtett 30-as táblánál nem lassít, országúton a 86-al haladó teherautót nem 90-el előzi, hanem az előzés idejére átlépi a sebességet, mindezt a közlekedésbiztonság érdekében, hogy az előzést minél hamarabb befejezhesse.

D4D 2010.08.15. 13:50:32

@jelentéktelen alak:
Még D jellemzője az is, hogy ahova ki van írva hogy nem sózzák az utat (hegyi út, helyenként 10%-os emelkedők, kanyarok), oda nem megy be 15 centis hóban nyári gumival, hólánc nélkül.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 14:20:59

@D4D: LOL van benne 450.000 km..Nem belefér? Azért teljesen hülye nem vagyok ám, szakmába vág:-))
Nincs ő akkor még szétpörgetve. Sajnos a turbó már öreg, de imádom ezt az autót, ez volt az egyik utolsó igazi autó...Azt a szót, hogy rozsda nem is ismeri:-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 14:21:57

@D4D: Ahogy teccik mondani! Egsézen pontosan így van, aki látom, hogy sorolni akar, beengedem. A köcsögöknek sux:-)

Reggie 2010.08.15. 16:00:32

@jelentéktelen alak: ellentmondas van az ervelesedben, ugyanis a gyorsabb haladas erdekeben torteno egymas utani savvaltasok ugyan ugy szabalytalanok.

Deszkás 2010.08.15. 16:10:16

@D4D: Nem ezen ment a vita, hanem hogy szerinte ez sportszerű, és nem pofátlanság.

Deszkás 2010.08.15. 16:15:01

Újabb jópofa idézet a kedves emberünktől: "Leelőzöm 140-el az országúton záróvonalon " Gratulálok! És az ilyenek osztják itt az észt! Szánalmas!

D4D 2010.08.15. 16:19:43

@Deszkás: Én értem. Pofátlanság, de szabályos.

Egyébként az se megoldás, hogy már az Oktogonnál mindenki soroljon be.

Reggie 2010.08.15. 16:23:13

@D4D: nem feltetlen pofatlansag szerintem se, barki elore mehet a sorban. Nem kell birkanak lenni, ha a tobbseg az.
De nezzuk az erem masok oldalat. Ha eleve mindenki ugy menne, hogy egyenletesen toltenek fel a ket savot, akkor nem lenne ilyen problema. De a tobbseg mar a szukulet elott 2 km-rel elobb bemegy a tovabbmenobe, !!mert ez a kenyelmes neki!!. Az o kenyelme miatt alakul ki a helyzet. Es ezert elvarja mastol is, hogy cselekedjen igy. Mert neki igy kenyelmes. Szerintem ez is pofatlansag.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 16:54:13

@Reggie: Ez megint nem stimmel, hiszen ha halad a sor, minek is menne az elfogyóban? Előre gondolkodva szépen besorol. Ez így normális. Elég valami, ami miatt megáll pár másodpercre a sor és már elő is áll a következő helyzet: a sorban állók várnak akár pár percet is..Azonban ha belenézel a tükörbe, látod a pár bunkót, aki kivág a sorból, előremegy, pedig pontosan tudja és tábla is előjelzi, hogy elfogy a sáv. Nyer harminc autót és elkezd elől "cipzárazni". Már kész is a dugó..Szóval a cipzárazás feltételei nálunk a legritkább esetben adottak és a sor elején bepofátlankodók a legtöbb esetben csak azért mennek előre, hogy személy szerint nekik ne kelljen végig állniuk. Bezzeg a körforgalmakban, ahol lehetne, ott egyik ilyen buzgó cipzár rajongót sem látod, mikor neki kéne beengedni valakit! Csak mikor őt kell "becipzárazni"!Ezer esetet tudnék mondani, mikor már jól látható az elfogyó sáv és,hogy bizony sorolni kéne a jobb oldaliból, de nem..Gyorsít, keményít előre, persze mindenki rázár az arrogáns bunkóra, majd, hoppá, amint az jól sejthető is volt, elfogyott a sáv, tehát vagy satu vagy bevág valaki elé, pedig ezer lehetősége lett volna besorolni, csak akkor nem ő az első..Többször kipróbáltam már, ilyenkor a pofátlanokat fel kell tartani, autót kitenni és érdekes módon tíz másodperc múlva halad a sor. Mindenki...Amíg nem jön megint egy paraszt..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 16:55:54

@D4D: Nem. Az előjelző táblánál már próbáljon bent lenni és ne az legyen a szempont,hogy minél több autót előzzön meg. Mindjárt nincs semmi gond..Akkor áll meg az élet, ha a sor elején erőszakoskodnak a bunkók..

Reggie 2010.08.15. 17:05:23

@Aabroncs: Szerintem egyaltalan nem normalis. De azert megkerdezem, a velemenyed szerint akkor minek van ott az a plusz sav? Disznek? Vagy nagyobb beruhazasbol nagyobb szazalekot lehet zsebretenni? Nem. Azert van, hogy fel lehessen tolteni mind a kettot, igy novelve az elozo lampan athaladok szamat. Velemenyedben mikor szabad az elfogyo savot is hasznalni? Az irasod szerint soha, hiszen mar lehet elore tudni hogy elfogy, nehogy vegigmenjen rajta valaki. De akkor megis csak disz lenne az a sav. Hogy is van ez?

Ha normalisan fel lenne toltve a ket sav, akkor nem lenne egyaltalan ilyen problema, ugyhogy a masik oldal ugyan ugy ludas. Es hibas erv, hogy halad a sav, mert attol meg ki lehet menni oldalra, es a vegen majd vissza, nem lassul semennyit tole a forgalom. Viszont attol, hogy csak egy savot hasznalnak lassul a mogottes forgalom. Nehogy mar ket savvaltastol leessen barkinek is az aranygyuru az ujjarol.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 17:34:14

@Reggie: Tudod azt felejted el,hogy attól, hogy két sáv van a kereszteződés, a szűkület nem tud több autót átengedni. Azért kell IDŐBEN átsorolni. Használni kell a sávot, majd, mikor már TUDOD,hogy jön a vége, mert jelzi az előjelző tábla, vagy mert már ismered a környéket, átsorolni. Amint mondtam a KRESZ nem ismeri a cipzár elvet, e ismeri az előjelző táblát. Azért nem szeretik ezt sokan, mert így nincs ideológia a pofátlankodáshoz.Ezért jönnek a cipzár elvvel, miközben szinte sehol sem használható, nálunk.Érdekes módon én tudom használni, pofátlankodás nélkül is. Mindig használom, ha lehet, de sosem pofátlankodásra, hanem közlekedésre. Mikor már tudom, pár száz méter múlva elfogy, átsorolok. Mi ebben a nehéz? Ja,hogy nem én érek át elsőnek? Hogy esetleg ez pár percembe kerül, amit egy kis bunkósággal áthidalhatnék? Valóban. Én is végig vágtathanék, mintha nem lett volna hely átsorolni, majd index és betolom az autó elejét,hiszen mit tud tenni? Kopasz is vagyok, nagy marha is, sötétített Audi A6,Csúnyán is tudok nézni...Csak nem ettől lesz bunkó valaki, hanem attól,hogy bunkó módon, törtetően, másokkal nem törődve közlekedik. Én nem mások előtt akarok a kereszteződésbe érni, de azt nem tűröm,hogy pofátlan parasztok miatt fél órával később érjek haza a kisfiamhoz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.15. 19:04:24

@Aabroncs:
Utóbbi időben 1 automata Micubisit nyomok
Bizony előzésnél hiába padlózok/nem turbós/ lomha lassú
Anno 1 Opel GLS, visszaváltottam 3-ba és kilőtt
Nehogymár egy automata legyőzze a kézi váltót, hacsak nem valami csucs V12 biturbó autó

Deszkás 2010.08.15. 19:20:57

@D4D: Nem is már az Oktogonnál, de időben be lehet menni. De most nem is erről beszélek, hanem, hogy a már sorban álló visszamegy, megelőz pár autót, illetve elmegy mellettük, és visszakéredzkedik az eredeti sorába, csak előrébb.

"streetfighter" 2010.08.15. 19:34:04

@Aabroncs:
Ne haragudj a szóhasználatért, de ez így velős és tömör:
Te hülye vagy, vagy minket nézel annak.
140-nel kettesben egy átlag dízellel????
A Subaru STI 130 körül leszabályoz, az én autóm nem éri el a 110-et 8300-nál!
Ne röhögtess!
Engem ritkán szoktak feltartani, mert akinek nem tetszik a tempója, azt kikerülöm. Komoly ötlet mi?
Az elfogyó sávról alkotott röhejes véleményedre meg nem reagálok, mert már többen megtették.

"streetfighter" 2010.08.15. 19:37:18

@Deszkás:
És ki csinálja ezt, te szerencsétlen?
Te? Mert én nem!

"streetfighter" 2010.08.15. 19:43:18

@jelentéktelen alak:
Ha te ezt komolyan gondolod, akkor nem érdemes erről vitát nyitnunk. :)
Számomra ez teljesen komolytalan!
Ez csak akkor igaz, ha tömött sorokban dugó van és akkor nem "küzdök" mert értelmetlen. Egyébként értelmezhetettlen a "feltartás" és "kár okozás" abban a formában amit leírtál.
Te nem a földön élsz, hanem egy elméleti világban. :D

jelentéktelen alak 2010.08.15. 19:55:49

@"streetfighter":
Attól, hogy számodra komolytalan, még tény.

Nem elméleti világban élek, hanem a valós világban. Igyekszem úgy élni az életem, hogy minden szabálynak/törvénynek, a lehető legnagyobb mértékben megfeleljek.
Bizony gyakran érzem magam feltartva, a hozzád hasonló felfogású emberek miatt. Többek között, példában leírt módokon.

Attól, hogy valaki gyorsabb és mögöttem van, legalább annyiszor késztet fékezésre, lassításra így feltart, mint aki nálam lassabb és előttem van.
Más módon, de feltart. Akkor is, ha te ezt nem fogadod el.

"streetfighter" 2010.08.15. 20:18:08

@jelentéktelen alak:
"Attól, hogy valaki gyorsabb és mögöttem van, legalább annyiszor késztet fékezésre, lassításra így feltart, mint aki nálam lassabb és előttem van."

Azt a mindenit! Kiváncsivá tettél! Kifejtenéd bővebben. És egyúttal magyarázd el, hogy hol tartalak fel a következő szituációkban:
1. A Szentendrei út egy része 4 sávos. Mindenki a belsőkben küzd. Én kimegyek a külső 4.-be ami egy idő után megszűnik.
Ott elmegyek és jól helyezkedve előrébb jutok. Hol tartottalak fel téged aki a belsőben küzdesz 8.-ként? Elmagyaráznád.
2. Megyek kifelé a Szentmihályi úton a XVI. ker. felé. A külső sáv megszünik. Ott elhúzok több autót lehagyva, Utána se dugó se lámpa se semmi. Mi kárt szenvedtél?

Deszkás 2010.08.15. 20:44:47

@"streetfighter": Mi van? Nem hozzád szóltam, nem neked írtam, nem rólad beszéltem. Akkor meg megint minek kötekedsz?

Deszkás 2010.08.15. 20:46:00

@"streetfighter": Turbós autót írt, nem dízelt. Nem tudom, honnan vetted, hogy dízel?! Vagy az nem jutott eszedbe, hogy van benzines turbós autó is? LOL

"streetfighter" 2010.08.15. 21:07:22

@Deszkás:
Istenem!
Az olajkályha az mi?
Ne csináld, mert még rosszabb lesz a helyzet mint képzeltem. :(

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 21:11:23

@"streetfighter": Tudatlan vagy apukám..Semmit több. Ez egy 4 sebességes 4hp18 ZF automata váltó. Az Audim DÍZEL! Ezekben a váltókban a kettest szét lehet forgatni és bár nem szívesen tenném, mert nagyon öreg a motor,(400.000 km körül tippelem) de megtehetem. A 100-110 kettesben könnyen megvalósítható, erőlködés nélkül! Igaz az autóban pár apróság ki lett cserélve, de mivel a turbó rossz,(most) így most ez a 100-120 a kettő vége. Az autóm így betegen is megy 140-150-et harmadikban. Az autón a gyári kerékméret maximuma van, ami élből hoz kb. 8 km/órát végsebességben.Szóval azt hiszel el, amit akarsz, de a régi benzinem Audi 80 automatával is mentem kettesben 140-et, akárhogy fáj ez neked:-)Az automata váltó nem kézi váltó, lámpától-lámpáig sokkal jobb mint a kézi...Tanulmányozd ezt: www.youtube.com/watch?v=7qTyFtHLFqs&feature=related
1615 kg,=(+140kg utas) Alapban 140 Le, automata.Végre nem megy többet 180-200 km/ óránál, de ugye nem erről beszélünk...Majd holnap megnézem és levideózom neked, okostojás..Még így betegen is bevállalom vakon a 120km/órát-t...

@Deszkás: Pontosan azért tudja ezt mert TD. Csak a sok tudatlan azt hiszi a benzines megy jól:-) Ennek az ezer éves motornak a forgatónyomatéka 270 Nm körül van, tuning nélkül..:-) Más kérdés,hogy most nem jönnék mögém, mert nem túl környezet tudatos a motor, a 140 LE-s porlasztók okádják bele a gázolajat és ha nyomom 14 liter eszik:-)))

jelentéktelen alak 2010.08.15. 21:14:36

@"streetfighter":

Kifejtem, de a mellé beszélésre nem reagálok.

Megyek egy 2x3 sávos úton, a megengedett maximális sebességgel. Mivel nincsen telítve az út, értelemszerűen a külső sávban megyek. Utol érek, egy lassabb járművet. Szeretném lehagyni és tartani a tempómat, de nem tusom, mert valami törvények felett álló a megengedett maximálisnál nagyobb sebességgel közeledik felém a belső sávban. Lassítanom kell, hiszen sávot miatta nem válthatok, előttem meg egy lassabb jármű halad.
Lassítanom, kell, tehát feltartott a mögöttem lévő gyorshajtó.

Magyarországon autózva, minden 4.ik, 5.ik előzésem előtt kell ilyen okból lassítanom.
Ami inkorrekt, mert ő sért szabályt és nekem származik hátrányom belőle.

Persze most jöhetsz azzal, hogy a német autópályán is járhatok így, ami igaz is. De:
1 A tapasztalatom szerint, ott ritkábban járok így.

2. Ott nem inkorrekt a helyzet, mert szabályos az is, aki miatt a lassabb mögé ragadok. Nem tisztességtelenül szerzett előnyt velem szemben.

Amit meg példaként hoztál fel, az nevetséges téma elterelés.
De azt garantálhatom, hogy mellettem nem férnél el jobbról, hacsak nem a leállósávban előzöl. Ugyanis, ha a jobb szélső sávban lehet közlekedni, akkor engem ott fogsz megtalálni.

jelentéktelen alak 2010.08.15. 21:16:27

@Reggie:

Nem írtam, hogy gyakori sávváltás. Csak, hogy a B megtalálja a gyorsabban haladó sávot. Nem vissza él a helyzetével, csak él vele.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 21:16:33

@"streetfighter": Az enyém a felénél megy 110-120 úgyhogy a szarodat told el a méhtelepre és vegyél egy autót:-) Olyat amiben forgatónyomaték van és nem forgalmiba írt lóerő..itt a géped:

www.youtube.com/watch?v=7LCy8ZXeQns&translated=1
Az enyém csak 190 körül menne,(így betegen, talán) de akkor csak 3700 körül forog:-) Szóval nem kéne ezt összehasonlítani és ha nem értesz hozzá, szerintem maradj csendben.

jelentéktelen alak 2010.08.15. 21:18:11

@jelentéktelen alak:
bocsánat, elgépeltem a példámban nem 2x3, hanem 2x2 sávról van szó!!!

jelentéktelen alak 2010.08.15. 21:22:52

@D4D:
2x1 sávos úton, ha 90 limit, nem fogok elkezdeni előzni egy 86-al haladót, bármi is legyen az. 4km/h az semmi.

Lemaradok mögötte, úgy, hogy egy másik akár pótkocsis teherautó is közénk férjen és megyek tovább 86-tal.

Gyorshajtó egy felesleges előzés miatt nem leszek. 4km/h.s különbséggel, meg gyakorlatilag csak egy kihalt bolygón lehet előzni.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 21:24:54

@"streetfighter":OFF:

Nézd csak, itt van, most találtam: www.youtube.com/watch?v=1cYhbebYhyU&translated=1

Itt el sem váltja a bácsi a negyediket:-) A százhatvan egytől háromig és nem is erőlteti nagyon, mert nem kézzel vált, mint én...

On.

"streetfighter" 2010.08.15. 21:36:43

@jelentéktelen alak:
Érdekes és számomra nevetséges magyarázat.

A példám pedig a valóság, mert én erről beszéltem! Milyen elterelés???

"streetfighter" 2010.08.15. 21:44:46

@Aabroncs:
Te tudod mi a motor?
Az enyém!
Turbó nélkül 1.8 192 Le/8300-nál. Az év motorjának választották. Ha akarom megy ha nem akkor jól fogyasz a teljesítményéhez képest.
Egyébként elég nagy szakmai analfabétizmus egy turbó nélküli benzines motort egy turbó dízelhez hasonlítani. Körtét az almával?
És azt mivel magyarázod, hogy az én autóm fingatja a "nagy BMW" 530 D-jét? 240Le/500Nm.
Az általad linkelt dízel Audi:
1. fokozat: 40km/h, 2.80Km/h, 3.110Km/h, 4.-ben éri el a 160-at!
Talán nem egy videót nézünk? :D

jelentéktelen alak 2010.08.15. 21:45:15

@"streetfighter":

Ne írjál már ekkora szamárságot!

Arról van szó, hogy a szabályos van feltartva a szabálytalan által. Ha te el tudsz menni valaki mellett a külső sávban és utána előtte autózol, akkor az mióta volt szabályos?

Ha a külső sáv nem telített, akkor nem kellene a jobbra tartania mindenkinek???
Mert nekem úgy rémlik, hogy a párhuzamos közlekedésnek vannak feltételei is. Ami nem csak a sok sáv. Lemaradtam valamiről?

Ha meg a belsőben gyors hajtva pofátlankodsz előre és tolakodtál a többiek elé, akkor áll minden állításom. Nem sportszerű, mert tiltott eszközökkel tetted.
Akkor sem az, ha e-miatt senkinek nem kell lassítania sem.

"streetfighter" 2010.08.15. 22:00:08

@jelentéktelen alak:
Mit okoskodsz?
Ismered te a Szentendrei utat?
Ha nem, akkor ne beszélj bele abba amivel nem vagy tisztában.
Ha igen, akkor pedig ne játszd a tudatlan erkölccsőszt!
Jobbra tartás a Szentendrein? Elképesztő!

eml 2010.08.15. 22:03:00

@Aabroncs:
olajkályha kettesben 140-ig,

HMmm.....
Dieselferrari

D4D 2010.08.15. 22:23:07

@jelentéktelen alak: Írhattam volna 80-at is, tökmindegy mennyit.

Egy friss élményem, hogy az előttem haladó előzés közben kínosan ügyelt rá, nehogy átlépje a 90-et, ezért 400 méteren keresztül előzte a nyergest. Az ilyen egy barom.

jelentéktelen alak 2010.08.15. 23:41:16

@"streetfighter":

Ismerem a Szentendrei utat, igen. Nem láttam semmi arra utaló jelzést, hogy ott nincsen jobbra tartási kötelezettség.
ja, hogy senki nem tart jobbra? Nahát!
A sebességhatárokat sem sokan tartják be. Akkor nincs is sebesség határ?

Ilyen hülyeséget írni, mint amit elkövettél, csak nagyon hülye, vagy nagyon kötekedő tud.

Nem állok neki találgatni melyik is jellemez, mert nem érdekes. Egyik esetben sem kívánok partner lenni ebben a vitában tovább.

jelentéktelen alak 2010.08.15. 23:50:13

@D4D:
Tapasztalatom szerint, egy átlagos helyzetben, egy előzéshez legalább 20-as sebesség különbség kell legyen. Persze vannak csodák, mikor 1km/h is elég, meg néha kell a 30-40is, de jellemzően 20 a saját tapasztalatom.

Ha az előzött, jármű sofőrje nem olyan genny láda, hogy gyorsít, mikor előzöm, mindig meg tudom oldani limiten belül. Ha nem tudnám, bele sem kezdenék az előzésbe.
Más a helyzet 2x1-nél több sávos úton.

Az én friss élményem -mai, hogy olyan 2x1 sávos úton, ahol 100 a limit, 45-55 között kell mennem egy kocsisor végén, mert senki nem előzi meg az elől haladót. Voltak ugyan kanyarok az úton, de még azzal a 0.8literes Nissan Micra-val, amivel voltunk is le tudtam volna hagyni egy egy autót az egyenesekben, ha lett volna hely közöttük, vissza térni a sávba. De persze nem volt. Egymás seggében üldözték a lassú autót a sor elején, de senki nem előzött.
Na ez a méreg, nem cián.
És nem arra neheztelek, aki elől ment. Arra, aki utána és nem hagyott helyett, vagy nem előzött.

Szerencsére csak kirándulni voltunk és nem időre valahol.

Reggie 2010.08.16. 02:06:04

@Aabroncs:Amikor 10 auto van 1 kilometeren valoban nem akadalyoz senkit sem az, ha nincs kihasznalva a ket sav, viszont ha mar suru a forgalom es nem lehet folyamatosan a megengedett sebesseggel haladni, akkor igenis szamit es a ket sav hasznalata nelkul kevesebben jutnak at az elozo lampan.

D4D 2010.08.16. 02:53:19

@jelentéktelen alak:
Ilyenkor kimegyek előzni, nyomom a dudát, majd index jobbra, és visszasorolok.

Mire harmadszorra tolod be magadat így a sávba vissza, addigra jól fogod csinálni.

Nem ajánlom bárkinek ezt a manővert, mert aki elrontja, az már általában az elsőt rontja el, de azt is nagyon.

Hidd el, mire elkezdesz jobbra visszatérni, mindig lesz hely.

IPFighter 2010.08.16. 08:13:08

@jelentéktelen alak: maradjunk annyiban, hogy ugyanarról beszélünk, csak te a rossz irányból közelítesz ;)

A példamutató embernek van morális alapja másokon a szabályok be nem tartását számon kérni. A példamutatás az oktatás EGYIK fajtája, de nem maga az oktatás. Példamutatással oktatod a következő generációt. Ez igaz. De ez nem azt jelenti, hogy csak a gyerekekkel szemben kell példamutatónak lenned.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 08:21:26

@Reggie: ??? Kevesebben? Ne viccelj! Az egy sávban lassítás nélkül haladókból vagy a két sávból cipzárazva haladókból jut át több szerinted egy kereszteződésen, aminél két sáv érkezik, de csak egy sávon lehet áthaladni? Csak figyeld az elkövetkező napokban, meglátod. A szabályosan egy sávban haladók , ha egy Streetfigther sincs, aki odaszemétkedne, gyönyörű szépen haladnak, míg ha cipzárazol, akkor megáll, elindul, megáll, elindul. Ha most azt mondod, hogy Magyarországon megáll és elindul nélkül lehet cipzárazni, meg is őrölök..A környezet szennyezést, üzemanyagtakarékosságot meg sem említem. Úgyhogy a cipzárt nyugodtan elvetheted, hidd el. Ezt csak a pofátlanok találták ki, de ott, ahová ők akarják alkalmazni, pont oda nem való..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 08:32:03

@"streetfighter": Utoljára, neked, mert Te tényleg egy született elmebeteg vagy. Nem én kezdtem el összehasonlítani a két motort. Azt sem mondtam, hogy lenyomja a tiedet, hiszen ez vicc lenne. Téged húztalak, mert olyan szinten vagy autó fétisiszta, ami már beteges. Gondolom esténként mellé is fekszel..Az pedig,hogy fel sem tudod fogni az automata és a kézi váltó kettes sebessége közötti különbséget, amivel megint csak téged idegesítettelek, ami jól sikerült is, mert aki az autódat sért meg, az téged sért, nos az a Te bajod. Azt hisztek el te is meg eml hawerod is, amit akartok, pont nem érdekel:-)Nálam nincs tétje, nem versenyzem, mint Te egész életedben, kompenzálósjózsi:-)) Majd ha rászánom magam egy turbó cserére, és lesz rá alkalom, megnézem megint, mit tud, de mondom, ha most kimegyek és nem megy így lepusztultan is kettesben 110-120-at( és ez nem óra szerinti 110-120, mert a nagy kerekekkel pontosat mutat, nem úgy mint egy két hülyének, aki két mérettel kisebb kerékkel veri a nyálát, aztán majd mikor GPS-sel mérik, sírva fakad..)nos akkor bár nem érdemli meg, szegény, de belerúgok kettőt:-)Ami azért valószerűtlen, mert azért 100-at naponta tolom kettőben, csak van még egy kicsi...Amikor meg rendben volt, ennél sokkal jobban ment...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 08:37:16

@"streetfighter": Még egy kérdés:mikor ezt írtad:
"Te tudod mi a motor?
Az enyém!
Turbó nélkül 1.8 192 Le/8300-nál. Az év motorjának választották. Ha akarom megy ha nem akkor jól fogyasz a teljesítményéhez képest."

A kezed azért a gatyádban volt, mi? Teljes elmebetegség, komolyan:-))) Majd negyven évesen nem láttam még ilyen autófüggőt, úgyhogy veled vitázni, szabályos közlekedésről, tényleg felesleges..
Na byez..

"streetfighter" 2010.08.16. 08:50:05

@Aabroncs:
Sajnos én olyan vagyok, hogyha valaki baromi nagy hülyeséget beszél és még az általa belinkelt videót sem látja (hallja) akkor azt nem hagyom szó nélkül.
Gondolom te és a társaid már hozzászoktak a baromságaidhoz, de nekem még szoknom kell.
Az autóddal meg te kezdtél hivalkodni, de még azt is hülyén. :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 10:53:41

@"streetfighter": Figyelj ide kicsi autóperverz! Téged szívattalak az autómmal, amit szépen fel is vettél. Ma bár egyedül jöttem, de a csomagtartóm félig volt, turbóm nincs, az autómban van 400.000 km de 4500-as fordulaton 120 km/óra. Videó vanm feltöltöm neked este,. Akkor mit fogsz mondani? a videót meg azért linkeltem neked, hátha tudsz következtetni, de hiba volt. Az autóval hivalkodásról pedig szerintem Te inkább hallgass, a blog másról sem szól hónapok óta, mint hogy Te milyen sportos és yors csávó vagy, téged nem szabad feltartani, te bárkit megelőzöl..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 10:55:29

@"streetfighter": Figyelj ide kicsi autóperverz! Téged szívattalak az autómmal, amit szépen fel is vettél. Ma bár egyedül jöttem, de a csomagtartóm félig volt, turbóm nincs, az autómban van 400.000 km de 4500-as fordulaton 120 km/óra, kettesben. Csak nem bírod felfogni, hogy ez egy négy sebességes automata váltó:-)) Videó vanm feltöltöm neked este,. Akkor mit fogsz mondani? A videót meg azért linkeltem neked, hátha tudsz következtetni, de hiba volt rólad ilyet feltételezni.. Az autóval hivalkodásról pedig szerintem Te inkább hallgass, a blog másról sem szól hónapok óta, mint hogy Te milyen sportos és gyors csávó vagy, téged nem szabad feltartani, te bárkit megelőzöl..Másról sem szól a blog, csak a Te discskvéseidről...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.16. 11:13:17

@"streetfighter": @Aabroncs: Szerintem ezt meccseljétek le privátban, mert marhára nem vág témába.

D4D 2010.08.16. 11:46:01

@Aabroncs:
Magyarországon megáll és elindul nélkül lehet cipzárazni,

Ne megőrülj! Megtanuld!

Cippzár esetén nem kell egyből full gázon indulni, be lehet engedni a másikat úgy is, hogy elveszed a gázról a lábad, és lám lesz elég hely előtted.

D4D 2010.08.16. 11:47:11

@Aabroncs:
Ezt csak a pofátlanok találták ki, de ott, ahová ők akarják alkalmazni, pont oda nem való..

Annyira, hogy NSZK-ban január 1-től az ottani KRESZ része.

2010.08.16. 12:02:57

Hmm... A járdán parkoló rendőröktől hogy sikerült eljutni a cipzár elvig, meg "az én olajkályhám 2-ben megy 140-et" (ja, persze..) dumához? :D

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.16. 13:39:21

@Aabroncs: Szerintem ne osszad,mert te se vagy különb nálunk,ma múltkori posztod bizonyított.

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.16. 13:41:03

Előkerültek a polgárőrök nálunk,és mikor kocsmai balhé volt,akkor 1,5 óra ért ki a rendőrség,de mikor a plgárőr gyerek hívja őket,akkor meg csak 15 perc kell nekik.

Elég vicces.

Deszkás 2010.08.16. 14:08:37

@1 Fószer: A polgárőr, mégiscsak hivatalosabb személy, mint te. :D

Reggie 2010.08.16. 14:19:15

@1 Fószer: Maskor mond azt, hogy szolgalaton kivuli rendort vernek 5en. Hamar kijonnek.

Reggie 2010.08.16. 14:26:20

@Aabroncs: Igen tobb jut at. Tudom nehez elkepzelni, de ha atmesz egy lampas keresztezodesen, es utana beszukul az ut mondjuk 2-rol 1 savra, akkor ha csak az egyik sorban all n auto, akkor a keresztezodesen atjut n db. Mig ha mind ket sav van hasznalva, akkor a lampan atjut 2*n auto, es igy az utszukuleten akkor is tudnak autok athaladni, ha az elozo keresztezodesben piros a lampa. Igy tobb jut at, mivel a szuk ateresztokepessegu szakaszon folyamatos lesz a forgalom ellentetben a masik esetben, amikor szakaszossa valik a lampa miatt.

A megall/elindul jelenseg a ketsavos reszen lesz jellemzo, nem a mar osszeszukult szakaszon, es csak akkor ha benak a soforok. De orulok hogy szerinted a fel vilag pofatlan soforokbol all, ahol ez mukodik rendesen.
(Uzemanyag hatekonysag meg kornyezetszennyezes elven ne allj meg a pirosnal, vagy ne ulj autoba.)

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.16. 14:31:54

@Deszkás: jah,nagyon. :)) Ugyanaz a paraszt gyerek,mint én csak kukásmellény van rajta,felírattal.
@Reggie: Feljelentenek a hatóság félrevezetéésért.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 15:38:28

@Reggie: "ha atmesz egy lampas keresztezodesen, es utana beszukul az ut mondjuk 2-rol 1 savra, akkor ha csak az egyik sorban all n auto, akkor a keresztezodesen atjut n db. Mig ha mind ket sav van hasznalva, akkor a lampan atjut 2*n auto, " ???Te miről beszélsz? Ha egy kereszteződés áteresztő képessége egyetlen sávon "n" darab autó/óra, akkor a folyamatosan haladó, vagy a megáll-elindul-megáll-elindul és közben még sávot is vált a gyorsabb? Ha ezt nem érted, ne menj ki az utakra.Azt ugye nem vitatjuk, hogy attól nem változik egy sáv áteresztő képessége, hogy hány sáv "táplálja" ??? Vicces hozzáállás. @D4D: LOL:NSZK! Szerintem itt fejezzük is be:-))Az életben nem láttál még Magyaroszágon folyamatos, cipzárt, ez bármiben lefogadom. Ott ahol pedig kéne, pl. egy körforgalomnál, még ott sem. 16 éves korom óta vezetek, mindjárt negyven leszek..
Na fejezzük be, mert ez off, nagyon, de fogalmatok sincs miről beszéltek. Van ahol használható a cipzár, de nem itt, senki nem is használja, és nem is úgy vannak kitalálva az útjaink...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 15:39:08

@1 Fószer: Miről beszélsz már megint?Jöttél megint bajt keverni?

Deszkás 2010.08.16. 15:46:07

@Reggie: Szerintem itt a Dohány utcai kereszteződésről van szó, mert legutoljára arról beszélgettünk. Na ott a kereszteződés előtt fogy el egy sáv, a külsőben már nem haladhatsz át, mert odaát az már buszsáv és állnak is ott a buszok.

Reggie 2010.08.16. 18:13:42

@Deszkás: En ugy ereztem hogy mar joideje altalanossagban beszelunk rola.

@Aabroncs: Olvasd el meg parszor amit irtam, mert latszik, hogy nem ertetted meg.

jelentéktelen alak 2010.08.16. 19:05:04

@D4D:
Köszi, én inkább maradok a sor végén, ami nem is a vége a egy idő után. különösen nem egy Micra-val fogok kezdeni előzgetni egymás seggében haladó 100+ LE-s autókat.

Ez tegnap "mindössze" egy 80km-es szakasz volt, ahol így jártam a 120-130km-es utamból. Idegesítő volt, de:

1.Remek tréning, hogy tudjak uralkodni magamon.
2. Utána olyan szép helyre mentünk, ami feledtet minden bosszúságot.

Egyébként sosem kezdetem bele úgy előzésbe, hogy előre nem voltam biztos abban, hogy be fogom tudni fejezni. Vagyis, ha láttam, hogy az előttem lévők között nincsen elég hely, akkor megszívtam, de nem előzök, vagy mindet előzöm, ha lehet.
A nagyobbikkal még bevállalnék 4-5 autó lehagyását egy elég hosszú egyenesben, de a Micra nem ilyen. Az csak arra van, hogy a kutya össze szőrözze hátul és a parkolóban rányissák az ajtókat. 14évesen mér nem egy erőművész.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 19:20:39

@Reggie: Szerintem meg Te nem érted, úgyhogy lépjünk ezen túl...Egyszerű matek, de van itt valahol egy erre kitalált program, ki kéne próbálnod..Amit te írsz, garancia a dugóra..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 19:29:37

@Reggie: Én is ezt mondom..Egyszerű matek, nem ördöngösség..Szerintem hagyjuk, mert ez nem megy neked. Egyszerű példa egy tölcsér. Próbáltad, mi történik, ha töltöd, töltöd, e nem tud lefolyni? Erre te előveszel még egy üveget és két üvegből töltöd..Garantált a dugó...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 19:34:00

@Reggie: kicsit játssz ezzel:www.traffic-simulation.de/

Meglátod, bár nem pont azt, de az útlezárással szimulálható amiről dumálok...

Jó Estét 2010.08.17. 12:12:51

@"streetfighter": ez eleg szanlamas komment volt, mar bocs :D

Jó Estét 2010.08.17. 12:13:38

@Aabroncs: bocsanat ez volt a szanlalmas,

streetfighter sorry, roszra nyomtam :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 17:09:31

@"streetfighter": Na,azért bár off, elnézést, de ide még ezt beteszem a sok okosnak. Így betegen, turbónyomás nélkül(0,4bar 1,2 helyett)A hihetetlen kettesben 120 km/óra az öreg olajkályhától:
www.youtube.com/watch?v=YUwibxhQ9gY
Nem kell válaszolnod, jobban nem offoljuk szét. Ajánlom a sok nagyképű kétkedőnek. Ha pedig kicseréltem a turbót, akkor megnézhetitek a 140km/órát is. Az autó szinte teljesen gyári a kisebbik 116 LE-s motor, 140-es porlasztókkal.Chip tuning még nincs is!

eml 2010.08.17. 17:34:38

@Aabroncs: Nem fáj a szíved így megforgatni? Nekem fájt, pedig csak néztem.

Amúgy nem megy rosszul.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 17:51:09

@eml: De. Ezért is Streefigter a hibás:-)Kétszer is meg kellett csináljam, mert elsőre megint azt mondta, kamu..Kész a csávó...

''autónepper.'' 2010.08.17. 18:28:01

@Aabroncs: nekem 180 le a kocsim 230 a vége és így hogy most a 18as felnik vannak rajta így is bőven van ereje... szal több esetbe a diesel erősebb mint a benzines DE egy ilyen kocsi mint ami streetfigthernek van engem lenyomott:) nagyon sok autót próbáltam (ez érthető) de minden autónak meg van a maga helye.. az a8as kimondottan szenvedett városba mert nagy dög hiába 4.2es nem megy olyan jól!!! ahogy elhagytam a várost nem volt olyan autó amit nem nyomtam le vele!!! ezzel azt akarom mondani hogy minden autónak meg van a helye hol jó használni.

CD-R80 2010.08.17. 19:31:31

@''autónepper.'': Jaja:)
Szántóföldön pl. traktor a király:)
Streetfighternek esélye sem lenne ellene:D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 19:37:17

@CD-R80: Azt csak hiszed! Neki ott is van! :-))Neki és Chuck Norrisnak! :-)

CD-R80 2010.08.17. 19:41:58

@Aabroncs: Így kezdődnek a legendák...:)

Deszkás 2010.08.17. 22:12:14

@Reggie: Hát akkor így jártál.

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.18. 01:07:28

@Aabroncs: Nem vagyok szakács,így nem tudom keverni a bajt.

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.18. 01:08:34

@Aabroncs: FH 12-es Volvoval fél pót nélkül simán otthagynának. Ne viccelj.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.18. 07:42:42

@1 Fószer: Te aranyvirág! Az sem jött át az okos fejednek, hogy nem gyorsultam, csak azt néztük, meddig megy el kettőben? Ennél egy icipicit jobban is megy..Ettől még ponteszarom, hogy otthagynál_é, meglehet, jól megy az a nagy vas..Csak baxottul nem érdekel.

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.18. 12:03:20

@Aabroncs: Hawerom szar E 30-as BMW-je is simán húzza 2-esben ezt,pedig 87-es a verda.

El ne ájulj magdatól.

Érdekes 2010.08.18. 15:53:33

@Aabroncs: jót tesz a kormos dezsődnek a 4000-en pörgetés, az olyan mint benzinest 7000-en pörgetni.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.18. 20:07:49

@Érdekes: Azé túlélte valahogy azt a 16 évet meg a négyszázötvenezer kilométert:-) Bízd ide..Pár éve megvan már...Azért örülök, hogy aggódsz...
@1 Fószer:A sok ész szét ne vesse azt az okos fejedet IQ figther!

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.20. 12:27:01

@Aabroncs: Azért írom,mert nagyon el vagy telve magatól,de még nem vetted észre.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.20. 20:16:22

@1 Fószer: Még szerencse, hogy ki nem szarja le Te mit írsz:-) Olvasunk téged, nevetünk..Csak nem veled, rajtad:-)Erőlködj , kötekedj csak butaarcú, engem nem zavarsz:-)

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.21. 02:03:31

@Aabroncs: Mekkora egy gólya vagy,apukám.

Remélem büszke vagy magadra. Várom majd a következő posztodat!!! :)))))

Acmee 2010.08.28. 01:10:56

@szőketisza:

Sajnos nem.

Mivel magam is faluból származom, (relative) egyszerű emberek közül, így sokszor nem tudok dönteni bizonyos vélemények között. Szerencsémre tanulmányaim során bejártam a fővárostól kezdve vidéki városokig mindent.
Haverjaim szokásait látva (akik mellesleg max. egy technikusi bizonyítványig jutottak a környékbeli iskolákban) néha Nekem is kedvem támad azt az életet élni, mint ők (huszonéves koruk ellenére szülőknél lakni, fizetést autóra, motorra, esti sörözésekre költeni, stb.). Azonban nagyrészt "győz" a külön élet szabadsága, s a kellemes érzés, amikor saját erőből állítok elő valamit.

Itt kanyarodnék vissza az eredeti szálhoz, miszerint őrlődik bennem az "egyszerű parasztgyerek", valamint a tanulmányaim és az eddigi életem során "szerzett" "értelmiségi". Ha nagyon megerőltetem magam, akkor (talán) objektíven tudom vizsgálni a témát. Rendszerint sajnos arra a következtetésre jutok, hogy "józan paraszti ésszel" felfogható, kitalálható dolgokat az emberek 80%-a csak bizonyos, szűk látókörből tudja vizsgálni. Itt pedig meg kell állapítanom, hogy igenis, sajnos országunk nagy része (szavaiddal élve) "bunkó" (ezek után pedig tisztelet a kivételnek).












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása