Amit Marty Mcfly dobott fel, annak két oka lehet szerintem alapvetően. Az egyik, hogy valaki így próbálja tudatni a többi közlekedővel, hogy ő bizony vagány csávó széles autóval. A másiknak meg kiégett legalább az egyik izzója a rendes lámpájában és pont leszarja, mert szerinte jó lesz a másik is. Az már egy más kérdés, hogy sötétben nem lát vele messzire, de a szembe jövőket esetleg zavarhatja (főleg, ha nem gyári, hanem valami kókányolt vacak), különösen esős időben, amikor tökéletesen szétszórtan veri vissza a fényt a vizes aszfalt.
Valószínűleg már szerepelt hasonló írás itt a blogon, de hát valahol itt az aktualitása és hát a karácsony is évről-évre ugyanaz. :)
Hogy a ködlámpa menő, ugye arra már régen rájöttünk. A pickup-okat vadállat-óriás terepjárókká varázsolja a kisebb személyautóknak pedig ad egy ilyen mad max-es feeling-et! :) Ebbe ne is menjünk bele!
Viszont hódít most egy új divat, amit aztán már sehova sem tudok tenni: ködfénylámpa helyzetjelzővel! Bazz, érted?! Na, ezt magyarázza meg nekem valaki!
A dilemmám ezzel nem is a funkció értelmetlensége, hanem maga a jelenség kialakulása! Szerintetek van valami titkos autóklub, ahol összeülnek havi kétszer és megbeszélik, hogy milyen trükkökkel (pl. az ominózus led sor…) tudnának még nagyobb parasztokká válni az utakon, vagy egyszerűen kitalálja egy barom és tényleg ennyire működik a hülyeség követése?
Ami számomra ver mindent, a sötétedés utáni világítás nélküli kocsik! Kötelezővé tenném, hogy gyújtásra még ne legyen műszerfalvilágítás, bár akkor is lennének lámák, merthogy a „város fényei”! Ugye?!
Az utolsó 100 komment: