Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Terhes vagyok, nem mehetsz a buszsávban!

2009.04.30. 12:54 :: SilentSound

Nem baj, ha nem értitek a címet, Tboyka mindjárt elmagyarázza az összefüggést az újabb "Dögöljön meg a szomszéd tehene is!" esetünkről. Biztos a hormonok zavarták össze a szülés előtt álló kismama agyát. Ha mégsem a terhességtől volt, akkor előre sajnálom szegény gyereket és azokat, akik áldozatul esnek majd a gondos nevelésnek.

Habár én csak külső szemlélője voltam az esetnek, mégis elgondolkodtató és egyben mulatságos. Volt egy rendezvény, ahova meghívtak, de parkolási lehetőség zéró, ezért - elveimmel ellenkezve - taxival mentem. A rendezvényvéget ért - szintén taxival - visszaindultam, pont a délutáni csúcsforgalomban.

Megyünk-mendegélünk, egyszer csak beszorultunk a belső sávba, mellettünk egy középső sáv, majd a legszélső sáv busz/taxisáv. A Sofőr Úr szeretett volna kisorolni kettőt a buszsávba, meg is látta a középső sávban a lukat, kitette az irányjelzőt és elkezdte a manővert.

A középső sávban ezt meglátva egy Nissan Micrás "hölgy" szépen ránkgyorsított, hogy a taxis véletlenül se férjen be!!!

Akkor naivan azt hittem, hogy "csak" maga elé nem akarta beengedni a taxit. De mekkorát tévedtem!

A "hölgy" letekerte az ablakot és férfiakat megszégyenítő módon, üvöltött valamit, amit egyikünk sem értett.

Mivel piros lett a lámpa, volt egy kis idő, a taxis is letekerte az ablakot mellettem és teljesen nyugodtan megkérdezte:

"Mi a probléma Hölgyem?"

Mire a "hölgy":

"Hát nem gondolod parasztkám, hogy 9 hónapos terhesen beengedlek a buszsávba?"

Egyszerre néztünk nagyot, egyszerre kérdeztünk vissza:

"Tessék???"

A nő megismételte a mondanivalóját, nagyon szigorú tekintettel megspékelve,

mire a taxis odasúgta nekem, hogy "ez a tipikusan csontidióta típus, hagyni kell" ugyanis nem igazán értettük azt, hogy mi az összefüggés a 9 hónapos terhessége és az között, hogy kb. 5-10 másodpercre zavartuk volna a köreit, amíg továbbsorolunk még egyet. Ugyanis a nő naivitásomat megerősítve, tökéletesen tisztában volt azzal, hogy nem akarunk az ő sávjában maradni!

Ezt kikövetkeztetve, kitört belőlem a mosolygás, majd a röhögés, mire a szigorú tekintetű nőtől megkaptam én is:

"Te meg ne vigyorogjá', mert baj lesz!"

Közben újra zöldre váltott a lámpa, elindult a sor a taxis, teljesen nyugodtan, előzékenyen közölte:

"Parancsoljon, Hölgyem, menjen csak, ha már ennyire siet, mi nem sietünk, terhesek sem vagyunk, majd besorolunk később."

Szegény nő zavarba jött nagyon, erre nem számított, de persze ez már nem tetszett neki, duzzogva közölte már magázva, mint egy durcás kislány:

"NEM! NEM! Menjen csak maga!!!!"

Érdekes, ilyenkor már nem annyira sietős? A taxis teljesen nyugodtan behúzta a kéziféket, nem mozdult, így álltunk kb. fél percig, dudaszóval "körülölelve":)  Majd a nő feladta és az öklét rázva/fröcsögve elindult...

Értem én, hogy van terhességi stressz/depresszió, de nekem valami azt súgta, hogy ez a nő, nem csak terhesen ilyen. Sajnálom a Kedves Férjét. Meg a családját. Meg a kollegáit. Őszintén.

Kérdés: Jó ötlet egyébként 9 hónapos terhesen vezetni?

Megállapítás: Nem a szívem csücskei a taxisok, de a Sofőr Úr teljesen ura volt a helyzetnek, le a kalappal előtte!

244 komment

Címkék: közlekedés autó hülye taxi női sofőr buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fitz 2009.04.30. 15:41:14

Vannak ilyen elmebeteg nők akik ezek ben az időkben 2 féle kifogást tudnak találni bármivel kapcsoaltban:
1. Terhes vagyok.
2. Most szültem.

A másodikra azt szoktuk mondani, hogy kiszülte az agyát, de valószínűleg előtte sem volt.

TH 2009.04.30. 15:41:34

@kúrórudi: Valóban nem ugyanaz a műfaj, a nő tette sokkal súlyosabb. Szerintem. ebbe nem tudsz belekötni, mert ez az én véleményem, te meg azt gondolsz, amit akarsz.

Zsola777 2009.04.30. 15:42:09

@newtehen: Ott a pont!
...főleg nem azoknak, akik azt valamilyen szinten ki akarják kényszeríteni.

George Jung 2009.04.30. 15:42:15

@tboykaa:
A taxissal semmi gond. A kommentem az itt lévőknek szólt.
@tipli:
Van abban igazság, amit mondasz. Ebben a helyzetben a nőnél elszakadt a cérna. Óó, jaj. Micsoda tragédia!
@newtehen:
Nem a faszt nem! Nem vagy megnevelve rendesen.

TH 2009.04.30. 15:43:00

@kúrórudi: A taxis csak megvárta, hogy elinduljon a nő. Nem tehet róla, hogy a nő csak fél perc múlva indult el. Ebben az esetben a nő etikai vétsége sokkal súlyosabb, mint a taxisé, ezt kéne megértened.

DonnaNyányó 2009.04.30. 15:43:06

rudika, te jóképességű, még mindig nem értetted meg, hogy ez itt egy kamusztorikkal tűzdelt (siketsoundnak: attól hogy neked emailen küldték, még ugyanúgy lehet kamu :D )anyázdablog, ahol mindenki kifröcskölheti magából a frusztráltságát, amit a kopaszmercis okozott neki? Semmi más lényege nincs :D

Nadsat (törölt) 2009.04.30. 15:43:16

Remélem, sünnel volt vemhes. Azzal a hosszú tüskéjű fajtával.

AnimalGarden (törölt) 2009.04.30. 15:44:38

Amugy szerintem a kedves városunkban ezek a buszsávok eléggé el vannak cseszve,
egy csomó helyen van olyan buszsáv felrajzolva ahol negyed óránként jár egy busz.Pl: Fő utca, vagy a vágány utca.

A nő tuskó volt, de a gyűlöletével szimpatizálok valahol a taxisok a társadalom legalja és lehet hogy kresz szerint mehet a buszsávban de lássuk be a józan ész nem ezt diktálja.Nem is értem mit akart a törvényalkotó ezzel elérni, semmivel sem kevésbé káros, mint a többi autó, ugyanannyian férnek el benne stb.

A taxis közlekedési szokásairól ne is kezdjünk el vitatkozni erről mindenkinek van egy története szerintem.Én tartom, hogy ha egy beenged egyet én is beengedek 2 hónapja nem kellett egyet sem elém engedni a sorban...


Ha választani kelle hogy ki használja a buszsávot egy 9 hónapos terhes nő vagy egy gennyes taxis a társadalom legalja ti melyikre szavaznátok?

kúrórudi 2009.04.30. 15:44:52

@Deluxe:
Sajnos ezzel egyetértek. Az, hogy kamu, nem kamu, mindegy is, ilyenek úgyis történnek, másrészt a hozzászólások szempontjából mindegy és a hozzászólók tekintetében abszolút igazat kell adjak.

Léptem.

TH 2009.04.30. 15:45:58

@kúrórudi: nem, de fogd már fel, hogy nem mindenkinek a jogszabályok a döntők. Az emberi együttélés szabályai fontosabbak, a nő pedig azt szegte meg. Ezért lett belőle poszt. A taxis valóban szabálytalankodott cserébe, de emberileg a viselkedése érthetőbb, és semmi extrém gond nincs vele.

tboykaa 2009.04.30. 15:46:55

@kúrórudi:

"A posztok jó részénél kiderül, hogy posztoló hibásabb a sztoriban."

Mint mondtam én csak külső szemlélő voltam.
Ha hibás vagyok, abban, hogy kinevettem a nőt, akkor ez van.

Egyébként mi bajod van a melegekkel Cicafiú?:PPP

Nem veszed észre, hogy mindenki vágja a sztorit Rajtad kívül? Tudod ez olyan, mikor az őrült megy a forgalommal szemben az M3-on...:)

Mikor elküldtem a postot, pont arra gondoltam, hogy tuti lesz egy-két okoska aki beleköt...nem tévedtem...

TH 2009.04.30. 15:47:26

@kúrórudi: ok, akkor csá, és próbáld megérteni, hogy nem mindenki jogásszemmel nézi a világot, azt keresvén, hogy "jó, jó, de ki szegett JOGSZABÁLYT?", inkább azt nézik, hogy "jó, jó, de ki volt a kiállhatatlan, direkt geci"?

TH 2009.04.30. 15:48:11

@tboykaa: egyértelmű, hogy te vagy a hibás, és miattad tart itt ez az ország. Meg a kommentelők miatt! ;)))))

kúrórudi 2009.04.30. 15:48:21

@TH:
Az emberi együttélés szabályait a taxis is megszegte a "na megleckéztetem ezt a terhes kurvát" mentalitásával. Ha hagyta volna a francba, akkor neki van igaza 100%-ban. De így nem. Én meg erről pofázok, csak itt sokan pont olyan gondolkodásúak, mint a taxis, így pedig nem csoda, ha nem értik meg, amit mondok.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.30. 15:48:27

@George Jung:
Hát, ne keverd össze hogy félsz az apádtól, mert folyton ver, amikor hazajön, azzal, hogy tisztelem az apám, mert bölcs tanácsaival az életre nevel. Nem ugyanaz. Az Öreget azért tiszteljük, mert az életében olyat tett, amivel előrébb való lett, vagy olyan bölcsességet szerzett, amivel tanít minket, és nem azért, mert 86 éves.
Az anyát azért tiszteljük, mert óvja, védi kicsinyét, és nem azért, mert pajzsként tartja maga elé plussz jogokért.
El vagy te tévedve-

kúrórudi 2009.04.30. 15:49:30

@TH:
""jó, jó, de ki volt a kiállhatatlan, direkt geci"?"

A taxis is direkt geci volt a bosszúval. Ez is tipukus.

TH 2009.04.30. 15:49:38

@kúrórudi: Ja, arról lehet filozofálni, hogy a bosszú jogos-e vagy sem, elfogadható-e vagy sem, szerintem nem állt súlyos bosszút a nőn, a nőnek jogában állt azonnal elindulnia. Senki nem kényszerítette arra, hogy ott álljon fél percig, nem??? Ha a taxis hibás azért, hogy nem indult el, akkor a nő ugyanezért miért nem hibás???

mzs 2009.04.30. 15:50:10

sejtettem, hogy ha kiderül, hogy nő vagyok, ráadásul terhes, azonnal másképp beszéltek velem.
Értsd: bunkóbban...

tboykaa 2009.04.30. 15:50:49

Jobban végiggondolva, azzal, hogy a taxis EGYFOLYTÁBAN indexelt és szeretett volna átsorolni, nem szegte meg a KRESZ-t, hiába állt ott fél percet. Ő úgy ítélte meg, hogy a Micrás előtt nincs elég hely...:)

Zsola777 2009.04.30. 15:50:53

@AnimalGarden: 1-et érdemes beengedni, ha egyértelmű a tett, hatékonyabban halad a forgalom. Támogatom.

A terhes nő és a taxis közül hadd' ne válasszak, nem minden taxis a társadalom legalja, és nem minden terhes nő a legmagasztosabb, legcsodálatraméltóbb tünemény.
Ne keverjük a szabályokba az érzelmeket, ez alapon a nyugdíjasok, rokkantak és mondjuk a kék szeműek használhatnák a buszsávot...

@Deluxe: van azért lényege, az én posztom igaz volt, az biztos.

TH 2009.04.30. 15:51:25

@kúrórudi: Ha jobban belegondolok, a taxis megadta az elsőbbséget a nőnek, ezért nem indult. Sávot szeretett volna váltani, de a nőt szerette volna elengedni, mert elsőbbsége volt neki. A nő a saját sávjában állt, és nem indult el. Ez a taxis hibája lenne? Már majdnem elhittem neked,hogy a taxis akadályozott...

Nadsat (törölt) 2009.04.30. 15:51:34

@AnimalGarden: "Ha választani kelle hogy ki használja a buszsávot egy 9 hónapos terhes nő vagy egy gennyes taxis a társadalom legalja ti melyikre szavaznátok?"

Gratulálok, kedves kolléga, ön nyilván magas pozícióban bassza a rezet, a taxisokat így nyugodtan leszarhatja, csak azt felejti el, hogy míg a "drosztháborúzó mocskos taxihiénák" DOLGOZNAK (kényszerből apám is taxizott egy ideig, úgyhogy érzékenyen érint a dolog), addig az arrogáns terhes picsák csak bekapják a legyet és az adómból zoknibáboznak évekig a hülyegyereküknek.

kúrórudi 2009.04.30. 15:51:56

@TH:
Magyarország a 10 milliós önbíráskodó országa. Mindenki vélt vagy valós sérelmek alapján egy csomó mindenre feljogosítva érzi magát. Ez a sztori is erről szól. Egyébként mindkét oldalról. A nőéről is.

tboykaa 2009.04.30. 15:52:32

@kúrórudi:

Te mit csináltál volna ebben a helyzetben Cicafiú?:)
Mondd el nekünk a tutit!:)

kúrórudi 2009.04.30. 15:53:31

@TH:
Te tboykaa klónja vagy, hogy védjed a sztoridat, vagy mi?

George Jung 2009.04.30. 15:53:43

@newtehen:
Azt, hogy el vagyok tévedve, nem Te döntöd el.
És nem értünk egyet. Ha áll előtted a boltban egy öregember, leet valamit, és felvszed, azt nem azért teszed, mert tiszteletreméltó körzeti orvos volt 62 évig, hanem mert öreg.
A terhes nőt nem azért nem küldöm el a picséba (akkor SEM, ha hülyeséget csinált!), mert milyen jó anya lesz, hanem pusztán azért, mert várandós.
Én ezt fogom tanítani a gyerekemnek, mert ezt hozom otthonról.

2009.04.30. 15:54:51

Na legyen béke, menjen mindenki sörözni.

kúrórudi 2009.04.30. 15:54:53

@tboykaa:
Lelépek a francba. Semmiképpen nem kezdek el autós bosszúlgatásba, pláne nem egy terhes nővel.

Fitz 2009.04.30. 15:55:36

@mzs: Szerintem meg azért, mert próbálsz védeni valakit, aki hülye volt.
Nincs mit szépíteni ezen.

Geza16V 2009.04.30. 15:55:43

@George Jung: Alapvetöen meg is adom a tiszteletet azoknak, akik nem élnek vele vissza... De az ilyen segg HP-knek gáz járna, nem tisztelet...

George Jung 2009.04.30. 15:56:34

@Nadsat:
Anyád mit csinált, amikor bekapta a legyet? Ő is "arrogáns terhes picsa" volt? Csak kérdezem.

AnimalGarden (törölt) 2009.04.30. 15:57:11

@Zsola777: Mondjuk a rokkantakkal kivételeznék, használják a buszsávot nyugodtan meg a postásokkal , meg a betegszállítokkal,és minden közfeladatot ellátó járművel.
A taxisokkal pont nem senek közfeladat senem különlegesen hasznos a köz szemszögéből.
Viszont szerintem ahhoz képest milyen keves hasznuk van, túl sok a törvényes és a hallgatólagos előjoguk (pl egy taxis ott parkol ahol akar és addig ameddig akar.stb..)

DonnaNyányó 2009.04.30. 15:57:18

jung, mi meg lefossuk az ÁLLAPOTÁT, és a viselkedése alapján viszonyulunk.

A nődet és magadat meg steriziáltasd, hogy biztos ne lássunk a jövőben.

tboykaa 2009.04.30. 15:59:11

@kúrórudi:

Sztem nem volt bosszú, de persze ez csak az én véleményem. Miután "elköszöntünk" a nőtől, a taxis akkor is teljesen nyugodt maradt, nem úgy nézett ki, mint aki bosszúra szomjazik.

Ha meg itt azt gondolod, hogy kamusztorik vannak, vannak más weboldalak is. A KopaszMerciseknek meg max. én szoktam kellemetlen perceket okozni a pályán, mert én viszont egy k.agresszív vezető vagyok...:)

mzs 2009.04.30. 15:59:14

Nadsat, ha megszültem, visszajövök dolgozni, te meg otthon maradhatsz a gyerekemmel zoknibábozni évekig, megtudod, mennyire szórakoztató...

mzs 2009.04.30. 16:00:37

@George Jung: látom, ketten maradtunk a véleményünkkel...
Nem is baj, sose voltam átlagos..

:)))

tboykaa 2009.04.30. 16:00:41

@AnimalGarden:

Azzal az a baj, hogy olyan visszaélések lennének, mint a rokkantkártyákkal a parkolók miatt.

Egyébként én nem siettem sehova, nem is kellett volna az a buszsáv, de nem én vezettem...

Nadsat (törölt) 2009.04.30. 16:01:10

@George Jung: Anyám speciel nem élt azzal vissza, hogy terhes, és nem rallizott a Wartburggal (akkoriban az volt Micra helyett:). Meg szerintem nem vágott le hisztirohamokat a "hormonok" hatására, és a "szülés utáni depresszió" sem gyötörte, mert akkor még nem volt Cosmo.
Ennyi.

George Jung 2009.04.30. 16:01:14

@Deluxe:
És most Hozzád is a viselkedésed alapján viszonyuljunk, parízer?

AnimalGarden (törölt) 2009.04.30. 16:01:20

@Nadsat: ja dolgoznak, de rajtuk kívül ugye senki? vagy ők nem fontosak ugye?

Irbisz 2009.04.30. 16:02:19

9. hónapban sok nő kissé ki(be)számíthatatlan teljesen természetes hormonális okoból, így a "hidegvérű" taxis parasztsága 2 nagyságrenddel nagyobb, az lett volna a korrekt reakció a részéről ha a zöldnél elindul, nem törődve a másikkal.
ehelyett a zöldnél taplóskodni, hát megérdemelte h. az anyját és egyéb felmenőit sokan emlegessék.

George Jung 2009.04.30. 16:03:53

@mzs:
Így igaz.
Tényleg szar lett ez a blog.

@SilenSound:
Olyat lehet, hogy hagyd a picsába a beküldött posztomat? Annyi majom van itt, hogy semmi értelme.

tboykaa 2009.04.30. 16:04:05

@Irbisz:

Szted egy 9 hónapos terhesnek ÉPPEN EZÉRT, mert ilyen az állapota, szabadna vezetni? Ezzel nem csak saját magát veszélyezteti, hanem a saját magzatát is!

DonnaNyányó 2009.04.30. 16:04:10

Na hétvégén mindenki menjen autózni és gyűjtsön anyagot a motorosgyalázó posztokhoz :D

Nadsat (törölt) 2009.04.30. 16:07:51

@AnimalGarden: Nem mondtam, hogy minden taxis szent - rám is húzta már a kormányt egy sárgarendszámos Octavia - de nem nézzük el nekik, ha azzal takaróznak, hogy "nekem szabad, mert taxis vagyok". A terhesség mögé viszont kurva jól el lehet bújni.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.04.30. 16:08:16

Lehet hogy voltmár, valahol a 30. komment környékén feljött, hogy "szegény kismama, a hormonok beszélnek belőle hülyeséget, és egyébként is..."

A KRESZ-ben nem úgy van, hogy az vezethet, aki testileg-lelkileg képes rá? (KRESZ 4.§ (b) )

4. § (1) Járművet az vezethet, aki

a) a jármű vezetésére jogszabályban meghatározott, érvényes engedéllyel rendelkezik, és a jármű vezetésétől eltiltva nincs;

b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van, továbbá

c) a vezetési képességre hátrányosan ható szer befolyása alatt nem áll, és szervezetében nincs szeszes ital fogyasztásából származó alkohol.

gic33 2009.04.30. 16:08:56

Én alapvetően mindenkit beengedek, de a taxisokat valahogy nem szeretem... elég sokat szívtam már miattuk, úgyhogy én így állok bosszút, és még csak nem is szabálytalan. :)
Amúgy 38 hetes terhesen még bőven vezettem, utána már úgy ítéltem meg, hogy nem biztonságos. Nem követeltem magamnak előjogokat, sem terhesen, sem gyerekkel. Viszont 100x óvatosabban vezetek ilyenkor a szokásosnál. Egyetlen esetben hivatkoztam a gyerekemre, amikor volt egy koccanásos balesetem - nem én voltam a hibás. Gyerek szerencsére nem volt velem éppen, de rámutattam az üres gyerekülésre, és közöltem a "kedves" autós társsal, hogy ha most itt lett volna a gyerekem, akkor kikapartam volna a szemét. Így "csak" fizetnie kellett...

Geza16V 2009.04.30. 16:10:59

@gic33: Na ez a helyes hozzáállás a terhes nök részéröl, nem követelözni kell, hanem úgy viselkedni, hogy elvárható legyen az, hogy megkapják a tiszteletet.

Irbisz 2009.04.30. 16:12:41

@tboykaa:
nem az a kérdés h. a nő vezethet-e felelőségtejesen a 9. hónapban (egyébként egyénfüggő, valaki igen, valakinek nem ajánlatos :)), hanem az h. az ő bunkü beszólására a taxis bunkó a köbön módon válaszolt, több tucat embert várakozásra kényszerítve, plussz direkt hergelve egy nem teljesen beszámítható egyént.
ez olyan szánalomhalmaz reakció, mint amikor valaki a kerítés mögött ugató kutyát idegesíti, hecceli :((

csúcsforgalomba emiatt feltartani a sort, hát megérdemelte volna h. egy hozzá hasonló alak bebassza a hátsóablakát.

AnimalGarden (törölt) 2009.04.30. 16:12:58

@Nadsat:

Nekem volt terhes a feleségem 9 hónaposan tényleg csak akkor indult el egyedül, ha nem volt más megoldás.

És értem és megértem( de nem adok neki igazat) a felháborodosságát.
Még akkor is ha nyilvánvalóan nem neki volt igaza.
És csak ismételni tudom magam egy 9 hónapos terhes nő tömegpusztító fegyver, szerencséje van a taxisnak hogy ennyivel megúszta.

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 16:13:15

@mzs: Ahogy már említettem, a terhes nőknek total respect, előzékenység, meg segítség, meg miegymás az alap.
Viszont amikor már követelik ezt, okkal-ok nélkül, és más érve nincs, csak hogy terhesvagyokeznekemjár, akkor biza seggcsók.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.30. 16:14:31

@George Jung:
Hát erről mást gondolunk.
Ha valamit megteszel más helyett, mert ő testi adottságai miatt képtelen rá, azt úgy hívják: Szánalom. Fontos emberi tulajdonság, nem keverendő a tisztelettel. Tiszteltel valamiben kiemelkedő embertársainkat szoktuk kitüntetni.
Az, hogy valaki idős, önmagában nem tiszteletre méltó dolog. Megszánjuk, hogy fáj a dereka, segítünk Neki, de csak ezért nem tiszteljük. Ugyanez igaz a várandós anyára. Én pld nem tisztelek azért egy roma hölgyet, hogy a 15. gyerekét várja, miközben a 14-et is az állam tartja el. És nekem ne is magyarázd be, hogy az kéne tennem.

tboykaa 2009.04.30. 16:15:30

"plussz direkt hergelve egy nem teljesen beszámítható egyént."
Sztem itt meg is válaszoltad azt, hogy vezethetett volna-e a nő...:)

"Parancsoljon, Hölgyem, menjen csak, ha már ennyire siet, mi nem sietünk, terhesek sem vagyunk, majd besorolunk később."
Ezt szted heccelés? Nekem nem tűnik annak...

Irbisz 2009.04.30. 16:16:48

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
nem erről szól a post.
ha logikusan nézzük a taxis azért volt nagyobb tapló, mert ő beszámítható tudatállapotban volt és ez a hivatása, míg a bekattant terhes nőci abban a pillanatban lehet h. orvosilag beszűkült tudatállapotban volt, és eleve nem ez a hivatása.

gic33 2009.04.30. 16:17:06

Egyébként honnan látná a többi autós, hogy terhes nő vezet?! :)Márpedig ha nem látszik, akkor előzékenységet sem lehet elvárni.
(Lehet, hogy a "gyerek az autóban" matricák mintájára "terhes nő az autóban" matricákat is kellene gyártani?!)

nemertekhozza 2009.04.30. 16:17:22

En azt nem ertem, hogy a taxis tulajdonkeppen milyen kresz szabalyt szegett meg? Kurorudi, vilagosits fel legy szives! Ha jol ertem a posztot, azzal kezdodott a sztori, hogy a no direkt megakadalyozott egy szabalyos manovert, ezutan ritka bunko modon beszolt a taxisnak, hivatkozott arra, hogy volt egy hulye, aki 9 honappal ezelott nem birt a farkaval (eros a gyanum, hogy ez a valaki kurorudi).
A piros lampanal egymas mellett alltak, majd zoldre nem indult el egyik sem, de a taxis indexelt, hogy savot szeretne valtani, ami nem szabalytalan! Csunya is volna, ha savvaltasnal kiemelne a rendor, mert a savvaltasommal lassitottam a forgalmat! Innentol kezdve viszont csak a no a szabalytalan, es azt sem ertem, hogy mi volt a taxis bosszuja a novel szemben, rudi?? Az hogy nem indult el?? Vagy mi?

Geza16V 2009.04.30. 16:17:58

@Irbisz: Ha nem beszámítható, ne vezessen. Hívjon taxit, ha mennie kell valahova. Ha vezet, sok ember életét teszi kockára, míg ha nem, akkor is legfeljebb csak kettöét... Lehet, hogy ez most nagyon nyersen hangzik, de mérlegelni kell a dolgok súlyát...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.30. 16:19:29

@George Jung:
Amúgy meg valóban nem én döntöm el, hogy el vagy-e tévedve, én csak látom, hogy el vagy. Mint ahogy azt sem én döntöm el, hogy a fű zöld, én csak látom, hogy az... :-P

nemertekhozza 2009.04.30. 16:23:12

@newtehen: Ezzel konkretan teljes mertekben egyetertek!

nemertekhozza 2009.04.30. 16:25:55

@gic33: Ott van a posztban a megoldas! Orditani kell, hogy "terhes vagyok, 9. honap, vagod parasztkam?" :D Esetleg megspekelni egy cirkuszi hangszoroval es kesz! :DD

Kheller 2009.04.30. 16:30:04

@kúrórudi: nem az a baj, hogy órákig szajkózod a hülyeségedet, hanem, hogy az értő olvasás sem megy. A két autó EGYMÁS MELLETT ÁLLT! Senki nem akadályozta a hülyepicsát, hogy elinduljon, azzal pedig hogy feltartották a mögöttük állókat egészen pontosan ugyanazt a szabályt szegték meg, a különbség csak az, hogy a terhespicsa még idióta is volt. Bár ezt már mások is próbálták elmagyarázni neked nem sok sikerrel. Lehet, hogy te ültél a micrában és még mindig nem fogtad fel mi történt? Olvasd még el párszor a postot, hátha felfogod.

tboykaa 2009.04.30. 16:37:23

@Kheller:

Szegénynek az anyukája (vagy az anyósa) ült a J1-en...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.30. 16:42:43

A nő verziója:

Nem elég, hoyg terhes lettem, még azt sem tudom kitől. Vajon a Józsi az, vagy a Béla? Esetleg Sámuel, aki közben visszaköltözött izraelbe, vagy az Arab pasi, akinek a nevét sem tudom. Jajj, csak remélem nem a japán, az nem is tudott magyarul. Mi lesz, ha a gyerek sem fog?
Ugye a csacsitól nem lehet?
Erre amikor megyek épp a plázába, mert megjelent az új elöltöltős telefon, mi történt!
Hát látom, ott van előttem, egy csomó hely, és be akar oda sorolni egy taxis. Nem tudja ez a köcsög, hogy terhes vagyok? Át is üvöltök ám Neki, hogy tudja hol a helye. Szerencsére nincs itt a Béla, mert az le is zúzná. Erre a pirosnál visszaszól a köcsög! Mit képzel az ilyen? Hogy mer megszólítani? Miatta nem fogok odaérni a terhes nők "Ki, ha én nem?" tanfolyamára. Basszus, miért kell feltartania, nem látja, hogy jövök? Erre el is kezd sugdolózni a másik kis surmóval, aki csak vigyorog, mint a hülyegyerek! Na annak is megmondtam a magamét, de meg ám! Így bánni egy terhes nővel, nem tudom mit képzelnek ezek!

Zsola777 2009.04.30. 16:53:55

@AnimalGarden: az nem kétség, hogy sok az előjoguk, de más nézőpont szerint meg túl kevés. Én azon a véleményen vagyok, hogy a "taxis", úgy általában kiváló indikátora a közlekedési morálnak, hiszen ők általában nagyon sokat vezetnek, gyakorlatilag abban élnek, amit mi naponta csak pár órán át kell, hogy elviseljünk. Van jó és rossz taxis is, de emlékszem arra az időre, amikor irdatlanul kevés taxi volt, és kellett.
De a történet taxi nélkül is megállná a helyét, ha pl. jobbra akart volna kanyarodni valaki.
Ha meg nem, akkor meg mi alapon különbözteti meg valaki a taxist? Pontosan ugyanolyan jármű a forgalomban, max. a buszsávot használhatja, és a kijelölt megállóhelyén megállhat.

A szélsőséges hozzászólásokból meg az látszik, hogy sokaknak prekoncepciója van a taxisokkal szemben, a bunkó kismama kérdését meg túlreagálják. Nem lenne jobb leegyszerűsíteni A és B járműre? A többi persze színesíti a történetet, de semmi köze a kreszhez.
Legfeljebb a hülyékhez, akiket túl kell élni :)

Kheller 2009.04.30. 16:58:57

@tboykaa: ja, hogy ez a szerncsétlen himnemű? A fene azt a himsoviniszta pofámat, biztos voltam benne, hogy ilyen hülye csak egy másik picsa lehet és azért védi ilyen agyatlanul, mert ő is az.

kúrórudi 2009.04.30. 17:34:23

@Kheller:
A posztíró szerint 20%-ban már átmentek a másik sávba... Így egész más a történet mi?
Adott egy erőszakos taxis, akit egy nem illedelmes nő egyrészt nem engedett be, másrészt laparasztozott. A taxis ezután - félig a másik sávba lógva - nem indult el zöldnél. Ennyi a sztori.
A nő illetlen volt (nem beengedés + leparasztozás), a bunkó taxis meg megszegte a KRESZ-t (akadályozott másokat).

TH 2009.04.30. 17:35:45

@kúrórudi: A nő miért nem indult el? A taxi mellette állt, nem lógott be elé.

kúrórudi 2009.04.30. 17:38:06

@TH:
A posztíró maga írta egyik hozzászólásában, hogy a taxis 20%-ban átlógott a másik sávba!

"tboykaa 2009.04.30. 15:26:35
@Zsola777:

Úgy is, hogy a taxis már 20%-ban benne volt a sávjában?:)"

kúrórudi 2009.04.30. 17:39:41

@TH:
Nyilván ez a magyarázata annak is, hogy a nő nem indult el. Hanem 'na jó, akkor menj', mondta. Nyilván picit kerülnie kellett az induláshoz.

kúrórudi 2009.04.30. 17:41:24

@TH:

Így egész más a sztori, mi?

Adott egy taxis, aki gyorsab sávot akar váltani, a nő ezt nem akarja engedni, taxis befurakodik picit, lámpa piros lesz, megállnak, nő kiabál, leparasztozik (a szövegben persze nincs igaza, meg abban sem, hogy nem engedte be). Taxis erre zöldnél nem indul el. Ennyi a sztori.

Alf (törölt) 2009.04.30. 17:42:56

@becher: ez hülyeség. azt büntetik, aki okozta...

SzaLacika 2009.04.30. 17:46:46

@kúrórudi:
Ne haragudj, de te még mindig nem vágod.
"A taxi kirakta az irányjelzőt, elkezdett besorolni. 20%-ban már a másik sávban volt, mikor egyszer csak megjelent mellett a Micra."
A 20%-os dolog a történet besorolásos részében volt, nem a lámpánál áldogállósban.
A lámpánás EGYMÁS MELLETT álltak, nem volt belógás.
Nekem ez jött le, és szerintem a többi 214 kommentelőnek is.

tboykaa 2009.04.30. 17:50:01


tboykaa 2009.04.30. 15:32:50
@kúrórudi:

NEM!
Ha nem volt egyértelmű, akkor:
A taxi kirakta az irányjelzőt, elkezdett besorolni. 20%-ban már a másik sávban volt, mikor egyszer csak megjelent mellett a Micra. Ekkor a taxis visszament az eredeti sávjába, kaptunk egy pirosat és akkor kezdődött el a "beszélgetés"...

tboykaa 2009.04.30. 17:51:42

@kúrórudi:

Az előző post az Neked ment. És az az eredeti is Neked ment, csak vagy b@sztál elolvasni, vagy
olyan vagy, mint a politikusok. Csúsztatsz.
Ennyi.

Kheller 2009.04.30. 17:54:52

@kúrórudi: "Így egész más a történet mi?"

Ahogy mondod. Ez egy egész más történet amit most előadsz, mint amiről a postoló beszámolt.

tboykaa 2009.04.30. 18:06:12

@tboykaa:

Ja és most elő a mérőszalaggal, mérd le, hogy milyen széles egy sáv, számítsd ki a 20%-ot, hátha meg tudod cáfolni, hogy a maradék 80% területre nem fér be egy Micra...:DDD

tboykaa 2009.04.30. 18:07:32

@kúrórudi:

Ja és most elő a mérőszalaggal, mérd le, hogy milyen széles egy sáv, számítsd ki a 20%-ot, hátha meg tudod cáfolni, hogy a maradék 80% területre nem fér be egy Micra...:DDD

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.04.30. 18:37:44

@AnimalGarden:
"egy csomó helyen van olyan buszsáv felrajzolva ahol negyed óránként jár
egy busz.Pl: Fo utca, vagy a vágány utca."

KÉRDÉS: szerinted mennyivel lenne jobb, ha a Fő utcán nem lenne buszsáv? A körforgalmon pontosan ugyanannyi ido lenne átjutni, mert annak adott az áteresztőképessége. A 'negyedoránként' (6-7 percenként) járó busz 50-80 utasa
viszont rohadna a buszon plusz 10-15 percet.

JAVASLAT: nézd meg a menetrendet mindkét helyen, bkv.hu/busz/86
bkv.hu/busz/105
bkv.hu/busz/30
bkv.hu/busz/30a
bkv.hu/busz/20e

indapass90210 2009.04.30. 19:15:00

Sziasztok!

Tudom ki a hüje, de nem mondom meg!

Bobby Baccala 2009.04.30. 21:21:09

szerintem a néni biztos projektmenedzser :)))

107! 2009.04.30. 21:23:28

@Bobby Baccala:

Mi van, a kocsmába már be sem jössz? Te titkolsz valamit!!!! :-)

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 23:22:37

@kúrórudi: Hát öreg, inkább maradtál volna csendben... Manapság nagy probléma a funkcionális analfabetizmus...

B.GY. 2009.04.30. 23:59:24

Lehet hogy lánygyermeket vár.Akkor már érthető,hogy miért ostoba.Ketten vannak:)

beste 2009.05.01. 09:19:36

Én szüllésem napján is vezettem. De hülye nem voltam.

beste 2009.05.01. 09:20:16

bocs. Az ellés két "l", a szülés csak egy... elgépeltem.

liliana13 2009.05.02. 10:20:43

Utálom a taxisokat. K...va pofátlanok, tisztelet a kivételnek. Akkor is tolakszanak, bevágnak eléd, buszsávban közlekednek, ha nincs utasuk. Rohadjanak meg. Múltkor 10 perc alatt jutottam fel a Lánchídra, mert a buszsávba bejött 5 (!!!) taxi, amiből egyetlen egyben volt utas, és mind bepofátlankodtak. Az előttem lévőt, az volt a 4., nem akartam beengedni, de úgy betolta az orrát, hogy ha nem akartam nekimenni, el kellett engednem. Ebben sem volt utas.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.02. 19:34:40

@liliana13: Nem te voltál a posztban szereplő terhes nő? :)

liliana13 2009.05.03. 13:08:29

Flúgos Kamionos: Nem :D :D
Én nem mondanék ekkora baromságot :D
És ha utas van a taxiban, elengedem-beengedem mindig, az utas miatt.
Rendes vagyok :)

Ferocious 2009.05.04. 11:43:20

@George Jung: Te egy igazi fasz vagy, aki meg is érdemli, hogy mindenki keresztül gázoljon rajta és hülyének nézze... gratulálok, csak tanítsd ezt a kölkeidnek, megint csak egypár szolgalelkű zsellérrel gazdagodik a világunk...

TH 2009.05.04. 11:47:03

@kúrórudi: Már mások is megírták, hogy képtelen voltál értelmezni a történetet, de szeretnék én is csatlakozni hozzájuk: ne akarj mást kihozni a sztoriból, mint ami le van írva.

TH 2009.05.04. 11:56:19

@George Jung: Az, hogy segítek egy öregembernek vagy néninek, nem azért van, mert tisztelem ismeretlenül is, hanem mert láthatóan segítségre van szüksége. Akkor is szoktam segíteni, ha mondjuk valakinek szétszóródnak a cuccai a földön, pedig esetleg nem is öreg. Rohadtul nem tisztelem az illetőt, csak segítek rajta. Ha átadom a helyet a villamoson/buszon, akkor sem azért adom át, mert bármit tisztelnék benne, hanem mert sokkal nagyobb szüksége van rá, mint nekem...

TH 2009.05.04. 11:57:08

@Ferocious: Az baj, ha valaki segít az idősebbeknek, vagy pontosan mi a probléma?

vftsforever 2009.05.04. 16:08:10

kurva fontos volt ezért egy egész oldalt írnod:D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása