Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Eljön a Kánaán a Rév út lakóinak?

2011.11.19. 16:13 :: SilentSound

Először 3 évvel ezelőtt foglalkoztunk itt a blogon a szigetszentmiklósi üdülősor átmenő forgalmából adódó problémákkal, azóta János időről-időre informált minket a helyzetről, tüntetésről, forgalomlassító demonstrációkról, fekvőrendőrök telepítéséről. A probléma minden küzdelem ellenére mindeddig nem szűnt meg, a fekvőrendőrök messze vannak egymástól, kevés van belőlük és ami van, az is megsüllyedt a hatalmas kamionok alatt, amelyek szabálytalanul használják a 3,5 tonnára hitelesített utat. Ha jól rémlik, néhány napja kellett, hogy átadják a csepeli gerincutat. Kíváncsi leszek az eredményére.

Itt pedig a jelenlegi állapotok tekinthetőek meg, a leírás a videó bevezetőjében olvasható, így erre külön nem térnék ki.

Mivel a város önkormányzata nem mutat hajlandóságot további közlekedésbiztonsági eszközök finanszírozására illetve a jelenlegiek rendbetételére, valamint a rendőrség kapacitása sem növekedett (inkább csökkent, az utóbbi másfél évben az egyetlen traffipaxuk is működésképtelen volt), így egyetlen megoldásként kizárólag a reggeli átmenő forgalom főutakra és a mostanság átadásra kerülő Csepel szigeti gerincútra  történő terelése jöhet csak szóba.  A teherautó probléma pedig egyetlen térfigyelő kamera telepítésével az útszakasz elején megoldható lenne.

A polgármestertől a jegyzőig minden eddig megkeresett illetékes az évek során a gerincút építésére hivatkozott, mivel szerintük ez megoldja a problémánkat, addig is legyünk türelemmel. Nos, ez az idő elérkezett...

84 komment

Címkék: video közlekedés autó veszélyes útlezárás fekvőrendőr útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2011.11.19. 17:00:16

a helyi sportkör vagy az ott lakók vmilyen egyesülete (iskola?) szervezzen minden másnapra oda reggeli csúcsidőben egy futóversenyt (elég ha csak 5-10 ember kocog qrva lassan). Esetleg ugyanez bicikliversennyel, távgyalogló sportkört, stb.
Az ott lakók meg minden bizonnyal szívesen aláírnak egy sporttámogatói nyilatkozatot, mivel ők is imádják a testmozgást.... a sündőröktől biztosítást kérni rá... tuti meglenne az eredménye.

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2011.11.19. 17:04:05

esetleg a helyiek rendszeresen kirakodóvásárt csinálhatnának ott, falunapokat, egyszóval: vigyétek ki az életet erre a kis utcára...

Tibi88 2011.11.19. 17:52:16

Tuti van olyan lakó aki lejár edzőterembe(gyúr, boxol, pusztakézzel öl...) szól pár haverjának és néha kint grilleznek az úttesten. Aki meg dudálni mer leütik. Legközelebb nem arra megy a félelem miatt, és így egy idő után elfogy mindenki.

Kabeka 2011.11.19. 18:20:04

A gerincutat nem adták még át bár nov 15-re ígérték. Ma délben is arra jöttem és még mindig le van zárva. Nem tudom mi az oka a csúszásnak, de mi halásztelkiek is nagyon várjuk már.

jelentéktelen alak 2011.11.19. 18:24:05

Sajnos az emberek ennyire veszik semmibe egymást és egymás érdekeit.

Milyen állat már, akiben akár a lehetősége is felmerül annak, hogy ilyen úton 25-30nál gyorsabban menjen??? Még ha nem volna ott korlátozó tábla, akkor is. Ennyit a magyar morálról. Nem csak a közlekedési, az általános morál. A legtöbben leszarják, hogy ott laknak is emberek. Csak az érdekli, ami a rövidlátása szerint jónak tűnik.
Az ilyen helyek miatt sajnálom, hogy Magyarországon nem lehet privát trafipaxot telepíteni, pláne nem lehet a bevételből az ott lakónak részesülni.
Pedig ez biztosan rendet tenne!

De mindennek, ennek is van egy másik oldala! Vajon miért erre járnak az emberek? miért nincsen másik út,ami kellő kapacitással elvinné ezt a forgalmat???

Tibi88 2011.11.19. 18:30:21

@jelentéktelen alak:

Pontosan így van. De általában az ilyen ember arra hivatkozik, hogy nem indokolt ott a lassú haladás... amikor őt meg megelőzi valaki lakott területen 110el, egyből felháborodik hogy a mocsok gyorshajtó... :D

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2011.11.19. 18:35:59

@jelentéktelen alak: "nem lehet privát trafipaxot telepíteni, pláne nem lehet a bevételből az ott lakónak részesülni" de lehet. asszem 8M körül van egy gps-es hiteles mérő.

jelentéktelen alak 2011.11.19. 18:42:48

@cett: Úgy tudtam, hogy csak tervezet volt. Aztán elvetették gyorsan. De ha tényleg lehet, akkor nem értem, hogy az önkormányzatok miért nem élnek ezzel a bevételi forrással!

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2011.11.19. 18:47:04

@jelentéktelen alak: én úgy tudom él a rendelet. de lehet az a gond hogy sok a macera a papírokkal. meg hát az önkorik nem gyengén forráshiányosak, és általában az ilyen mellék/kerülő/stb utat is az ott lakók használják, akik pontosan tudják kihez kell becsengetni anyázni ha jön a csekk, amit az önkoris kamera alapján küldenek ki.

pengusz 2011.11.19. 18:49:59

Azért a fekvőrendőrök nincsenek ám olyan rossz állapotban. Én egyetlen helyen tudok csak ezeknél durvábbat, de ott még lépésben is életveszélyes nekimenni. Szoktam errefelé járni (Csepelről megyek a tanösvényhez pecázni), de szerintem öngyilkosság 20-nál többel nekimenni ott a fekvőrendőröknek (mondjuk ez az M0 és a csepeli horgásztanya közötti részen van így). A teherforgalmat meg szerintem azét nem érdemes belekeverni, mert építik az M0-ás hidat, tehát szerintem kicsit demagóg dolog az ott dolgozó járműveket bevágni a klipbe. Jaja, nagyon király a gerincút, de vajon az ott dolgozó járművek nem zavarnak senkit? (az üdülősoriakat biztos nem zavarja)
Gondolom a video készítői is mindig betartják a sebességhatárokat, és amikor kiérnek az imádott Üdülősorról, nem szaggatnak 70-nel a Hollandin.
Az is megérne egy misét, hogy egy külterületi részen miért is kéne 30-as korlátozás?
Egyébként lehetne félpályás útlezárást is tartani tiltakozásként (tekintve, hogy elég szűk az út), eléggé lelassítaná a forgalmat.
Valószínűleg azért járnak arra ennyien, mert a Csepeli út és a II. Rákóczi Ferenc út lépésben halad, köszönhetően a rengeteg agglomerációba költözött embernek, hiszen az utak fejlesztése elmaradt. Egyszer szabin voltam hét közben, és mentem a Csepeli úton Szigetszentmiklós felé (pecázni), hát a nullástól folyamatos kocsisor volt Szigetszentmiklóson az első körforgalomig (Lidl utánig, kb. 3 km?), illetve a lakihegyi lakóparkig, amíg beláttam. Nem csoda, hogy errefelé kerülnek. Gondolom este ugyanez megy visszafelé.

Rocko- 2011.11.19. 18:56:28

"Ha jól rémlik, néhány napja kellett, hogy átadják a csepeli gerincutat"
rémleni jól rémlik.
a valóság mást takar.
valóságban a gerincút 3 szakaszáról beszélhetünk: a csepelen átmenő, amelyet bontsunk ketté. az északi része, a Posztógyár és Szabadkikötő (új átnevezősöknek Weiss Manfréd) út közti szakasz. ezt idén kellett volna átadni.
azonban még mindig építik: csepel.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2003:munkavegzesek-a-gerincuton&catid=1:helyi-hirek
aztán van a csepel-szigeti gerincút, ami Lórév és M0 közt futna. (térkép: szigethalom.net/files/Csepel.pdf ) na, ebből megvan a szigetszentmiklósi ág.
és akkor van a kettő közti rész, az M0 és a Posztógyár utca közti szakasz. na, ebből semmi sincs. nyilván a szigetszenmiklósi szakaszt akkor adják át, ha megtörténik a Posztógyárral az összeköttetés. talán az elkövetkező 20 évben megtörténik ez.

Rocko- 2011.11.19. 19:02:29

@cett: jó ötletek. csak éppen 4 város lakossága verné őket halálra.

@Kabeka: az za oka a csúszásnak hogy iszonyat nagy forgalmat ereszten rá Csepelre. így is marha sokan mennek át rajta. szükség van a csepeli TELJES szakaszra.

@Tibi88: jaja, kiülnek négyen. akik arrajárnak, pedig vannak 200-an. még egyéb okos ötlet?

@jelentéktelen alak: "miért nincsen másik út,ami kellő kapacitással elvinné ezt a forgalmat???"
mert a politikusok lenyúlták a pénzt, és basztak megépíteni az elkerülőt. vagy 10 éve ígérgetik, most pedig építgetik. nem túl nagy erővel.

@pengusz: pontosan. iszonyat nagy sor áll mindig, ami befelé tart a városba.

Tibi88 2011.11.19. 19:38:18

@Rocko-:

Egyszer volt szerencsém átélni egy nem kis darab ember telefonálását a váci úton az anyósüléséről. Külső sávban a kocsi, belsőben ő állt egyedül telefonnal, kocsi persze elakadásjelzővel :D Dudaszó messziről hallatszott, de ahogy közelebb értek senki nem mert ránézni sem. Majd megáll 200 ember verekedni? :D 1 se mer kiszállni...

Rocko- 2011.11.19. 19:45:29

@Tibi88: akkor meg majd az a 4 se mer kötekedni.
amúgy pedig minek kötekedni? üljenek ki gépfegyverrel, aztán lövöldözzenek egymásra.

Perillustris 2011.11.19. 21:27:45

Engem csak az zavar, hogy ugyanezek a lakók nagy része máshol jó eséllyel csinálja ugyanezt. Vagy ismer valaki bárkit, aki pl. az újpesti Attila utcán azért nem hajt, hogy az ott lakóknak jó, jobb legyen. Az úttesttől másfél méterre már házak vannak. Igaz, nem "üdülősor", de nyilván az ott lakók szintén vágynának a csendre és a szmogmentes levegőre.

Egyébként ez nagyon-nagyon jó példája annak, hogyan vágja agyon a szuburbanizáció az emberek életterét. Mert a kitelepülőkből hasznot húzó agglomerációs önkormányzatok b@sznak beszállni az ilyen költségekbe.

Azt mondjuk nem értem, miért nem dobnak össze a lakók egy kivénhedt IFÁ-ra, aminek még érvényes a forgalmija, és miért nem parkolják le az utca elején.

jelentéktelen alak 2011.11.19. 22:15:08

@Perillustris: Szerintem a forgalom mértéke csak egy a gondok közül. De vajon sok arra kerül nagyokosnak,miért nem elég a 30km/h egy ilyen helyen???
Azt nem tudom, hogy az ott lakók mennyire tartják be a szabályokat akár ott, akár másutt.
De az ilyen típusú önzés sajnos nagyon jellemző egyes országokra.

Nyilván megoldaná a gondot egy tehermentesítő út. De akkor sem indokolt autópályának nézni egy ilyen utcát. Jól látszik a videón, hogy a ki ott szabályosan megy azt úgy előzik meg, mintha akadályozna. Még jó, hogy nem dudálják le.
Főleg azért megdöbbentő, mert vélhetően nem bűnözők láthatók ott és mégis úgy tekintenek a szabályokra, mintha azok lennének.
Ez lenne az átlagos értékrend??? Szomorú.

Egyébként meg amíg az átmenő forgalom onnan nincsen kitiltva, bárki keresztül vághat azon az utcán. Kötve hiszem, hogy ez a baja az ott lakóknak.
Az meg a másik része a történetnek, hogy ha ott mindenki betartaná a szabályokat, akkor talán nem is érné meg arra kerülni...

Alikam 2011.11.19. 22:59:25

A sebességhatár túllépése valóban paraszt dolog, főleg ilyen helyen. (Bár nem egy olyan embert ismerek aki a "saját" utcájában is leszarja a sebesség-korlátozást. Hátha nem az ő kölke fog kint játszani alapon... - legalábbis gondolom ilyen megfontolásból)

Viszont hogy az emberek próbálnak kertek alatt haladni, hogy elkerüljék a dugókat, vagy lerövidítsék az utat, az szerintem pusztán egy praktikus, hátsó szándék nélküli ténykedés.

Ezért nem is tartanám helyénvalónak egy-két kommentelő tippét az úttesten való grillezést grillezéstől a zsibvásáron át.

Egyértelműen az önkormányzatot kell basztatni.

Sajnos ez az ország ilyen. Itt a kisemberek problémája sájszegál.

A rendőrök csak traffipaxozni meg tilosban parkolókat büntetni tudnak, az önkormányzatok csak okoskodnak - de érdekes mód a jegyző vagy bogármester telke fele sosincs semmi gond ugyebár - úgyhogy nem marad más hátra mint a masszív polgári basztatás, aztán reménykedni, hogy megunják.

kell az 2011.11.19. 23:17:29

Le kell parkolni egy két szűkebb helyre öregebb kocsikat(amiért nem kár de van rendszáma) és mindjárt lassul a forgalom

D4D 2011.11.20. 05:49:16

Ebben az országban mindenki egy 2x2 sávos zsákutca végén akar lakni.

Perillustris 2011.11.20. 10:20:39

@D4D: Bizony.

BTW az autók helyére képzeljünk bicikliket. Ugye mennyivel jobb lenne? :)

pengusz 2011.11.20. 10:47:40

Még hozzátenném, hogy az M0 és a csepeli horgásztanya közötti rész egyik felén mezőgazdasági földek vannak. Esetleg aki ott lakik leírhatná, hogy a másik fele az útnak tényleg üdülő besorolású-e. Mert ugyan Üdülő sor a neve, de ez ugye nem jelent semmit. Mivel mezőgazdasági termelés is van, az ott "lakók" (ugye ez vagy külterület vagy üdülő) kénytelenek elfogadni, hogy ott bizony előfordulhatnak nagy méretű járművek. (én Csepelen születtem, gyerekkorom óta van ott mezőgazdasági termelés, tehát tudták hová költöznek)
Gondolom a telkekkel szemben a mezőgazdasági területből "kisajátított" parkolók is az itteni telkek részét képezik, csak közötte van az út.

pengusz 2011.11.20. 10:53:26

Ja és még annyit: talán nem véletlen, hogy az Üdülő-sor folytatásán (Csepel, Hollandi út) sok-sok évre visszamenőleg rendszeresen traffipaxoznak. Nyilván az üdülőikben csendet, nyugalmat követelők amikor rohannak haza, a Hollandi úton lakók ugyanilyen "követeléseiről" tudomást sem véve sietnek haza...

Reggie 2011.11.20. 13:47:23

Micsoda meglepetes, hogy ahogy no a varos, ugy a forgalom is elkezd noni a kulso teruleteken. Hogy mik vannak.

theutat villám 2011.11.20. 14:05:25

Lakók összefognak, vesznek 10 roncsautót, darabját 20 ezerért, majd szépen leparkolják azokat az út szélére, persze úgy,hogy a lehető legszabályosabb legyen és a legtöbb fennakadást okozza. Egy idő után megunják a folyamatos torlódást.

messi-asz 2011.11.20. 15:58:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ahogyan a zország is...

a zállamcsőd mellett nem sok téma "él" meg...
a zemberek még otthon az utolsókat dugják ingyen (dugódíj előtt)

Johnny M. 2011.11.20. 16:14:05

@pengusz:

A teherautó forgalomnak semmi köze az M0 bővítéséhez, hiszen annak a teherforgalma az építési területen az M0-al párhuzamosan közlekedik, illetve a híd tövében a Czuczor szigeten van a telephelyük. De erre az építtető garanciát is vállalt hogy nem fogják ezt az útszakaszt igénybe venni.
És a mezőgazdasághoz sincs közük a környező földek miatt. De ez szerintem a videó végén a képeken is jól látható. Illetve még olyan teherautóból is van bőven, akiknek a tulajai ezzel járnak haza és dolgozni a város másik részéből, csak a hév töltés miatt erre közlekednek át napi rendszerességgel. Persze behajtási engedéllyel ezek sem rendelkeznek (rendszám alapján már utána lett kérdezve)

Johnny M. 2011.11.20. 16:22:20

@pengusz:

Ez sem éppen így van, mivel aki itt él az pontosan átérzi a helyzetet, és ugyanígy megérti a Hollandi úton élők problémáját, hiszen a felvételen átható forgalom arra halad tovább.
Aki meg itt állat módjára közlekedik az ott is ugyanúgy tesz, tehát az ott száguldozók nagy része azokból tevődik ki, és nem a Duna-parton élőkből. Szerintem ne vegyük egy kalap alá a két dolgot.

Rock me Amadeus 2011.11.20. 17:46:10

Én ezen a környéken nőttem fel, jó 10 évvel ezelőttig laktam ott, olyan csendes környék volt, hogy biciklivel jártam be Miklós központjába és alig találkoztam autóval.
Mondjuk akkor még gödrökkel teli földút volt a nullás és a hév közötti részen.
A fekvőrendőrök... apám mopedautója fennakadt egy ilyenen, teljes alvázcsere szükséges...
Felelős nincs.
Az önkormányzat ezt a részt kezdetektől fogva leszarja.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.20. 21:10:41

Ez katasztrófa. Aki átéli ezt, tudja mekkora teher ez, élhetetlenné teszi a lakókörnyezetet.A házak lepusztulnak, nincs szabadnap, nincs kertiparti, nincs csend, vége a jó levegőnek:-(( Nagyon remélem megoldódik a gondjuk. Aki pedig ilyen helyen nem tartja be a sebességkorlátozást, rohadjon meg!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.20. 21:12:59

Egyébként meg lehet próbálni az autókat lassítani, de sajnos azonnal ott a közterület felügyelet. Ha az autósok közt csak egy önkormányzati öltönyös is van és azt feltartják, már vége is. Mi is megpróbáltuk, felénk, még majdnem minket büntettek meg. azért vannak még ötleteink..

jelentéktelen alak 2011.11.20. 21:33:31

@alfagumi: Ezért kell szabályosan tenni azt. végső esetben, én összebeszélnék a szomszédokkal. Aki teheti, az álljon ki komótosan az autóval, gondosan zárja be a kaput, majd menjen el a következő megfordulási lehetőséghez és onnan vissza haza. Ház előtt félre áll, kinyitja a kaput, majd körültekintően beáll. amíg a kaput zárja, a szomszéd kezdheti az saját körét. Nem kell kapkodni! :-)

mindezt csak azért írtam le, mert úgy érzem, hogy a nem a forgalom a baj, hanem annak a sebessége. De ugyanakkor, ha ott lassabb lenne a forgalom, feltételezem nem is érné meg arra menni. Vagyis bővel lassítani ott a többiek tempóját, de szigorúan úgy, hogy abba belekötni jogilag ne lehessen.

Johnny M. 2011.11.20. 22:11:54

@alfagumi:

Ezek még hagyján, de még aludni sem lehet mert már hajnalban megkezdődik az őrjöngés. A ház ablakától alig 3 méterre az út, nincs az a hangszigetelés ami segítene, naponta erre ébredni nem nagy élvezet.
De a legjobb az volt mikor a fekvőrendőrök telepítése után nyomták a dudát hetekig az elmebetegek. Persze soha nem akkor mikor kint volt bárki is a háza elött, pedig szívesen elbeszélgettem volna néhánnyal.

D4D 2011.11.20. 22:43:02

@jelentéktelen alak:

És te állítod magadról, hogy voltál Svájcban?

Amit javasolsz, azt német nyelvterületen szigorúan büntetik. 'Zielloses herumfahren' a neve.

jelentéktelen alak 2011.11.20. 22:51:46

Jól sejtem, hogy a Rév utca nem német nyelvterületen van? ;-)

Emlékeim szerint Svájcban sem a csak német a hivatalos nyelv...
De hol is van az összefüggés?

[mike] 2011.11.21. 00:57:15

Kamionnal a kis utcákban..... azért nem semmi állapotok

Perillustris 2011.11.21. 10:02:56

@D4D: Így van. Marad az IFA leparkolása.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.21. 10:19:16

Felháboritó , hogy ahol utak vannak oda bepofátlankodnak az autósok

Gondolom az "üdülőövezetiek" be szoktak járni a Nagykőrútra?
Na, majd rendezek nekik futóversenyt, nehogymá' idehajcsanak ahol én élek és pihenni akarok!

pengusz 2011.11.21. 10:25:17

@Johnny M.: "Persze behajtási engedéllyel ezek sem rendelkeznek" Miért is kéne behajtási engedély?
Látom nagyon képben vagy, akkor választ adhatnál arra is, hogy az általam említett szakasz milyen övezeti besorolású? Én kerestem a neten, de a rendezési terven csak az M0-ig van rajta (még a Tihanyi utcai lakópark sincs rajta)

@Rock me Amadeus: Én kb. 3 hete futottam arra M0-Czucor sziget-vissza a horgásztanyáig, és max 5 autóval találkoztam addig, pedig elhiheted, hogy nem 10 perc alatt futottam le a távot. :D

Johnny M. 2011.11.21. 13:35:32

@pengusz:

Kresszt ismered-e? Ahol kint van a teherautóval behajtani tilos tábla, oda kizárólag csak behajtási engedéllyel hajthat be bármilyen teherautó. Ennek is olvass utána nyugodtan!
De ha már itt futkosol, akkor nézd már meg kicsit jobban ezeket a bizonyos táblákat, még kiegészítő tábla is van alattuk "kivéve engedéllyel" felirattal.

Az meg hogy mikor hány autóval találkozol itt meg szintén semmit sem jelent, mivel a felvételek a reggeli órákban készültek, de ezt külön meg is jegyeztem. Legyél szíves reggel 6.30-7.30 közötti időszakban erre kocogni legközelebb, és ha túlélted akkor meséld el szépen hány autót sikerült megszámolnod! (mi utoljára több mint 2000 db-ot 2 óra alatt)
De gondolom mindjárt írod a választ hogy a felvételen látható autók sem léteznek, csak valami digitális trükkel kerültek oda.. :)

Johnny M. 2011.11.21. 13:46:17

@horex:
Itt a szokásos demagóg hozzáállás is, már vártam.

Leírom először és utoljára: Aki főút mellé költözik, legyen az a Nagykörút vagy akármi más ahol már évtizedek óta forgalom van, az nyilván számol ezzel mikor odaköltözik.
De akinek ott van háza ahol 8 éve még csak egy kátyús földes út volt ahol még a kutya sem járt azokon kívül akiknek ott volt dolga, és csak az utóbbi években szabadult rá a forgalom amióta leaszfaltozták, az mégis hogy készülhetne fel erre?

Kedves Horex, ki venné meg a házam normál piaci áron hogy elköltözhessek, talán Te vagy az önkormányzat??

Erre írj valami okosságot, de nyilván a videót sem nézhetted végig, különben lenne fogalmad a körülményekről hogy miért sem alkalmas ez az út a jelenlegi állapotában sem átmenő forgalom levezetésére!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.21. 14:12:04

@jelentéktelen alak: Sajnos ezt sem lehet. Én is ezt élem meg és ma reggel is megpróbáltam, pontosan azt amit írtál, szó szerint. Az elmebeteg annyira begőzölt, hogy megpróbált mellette,-mögöttem elférve, nagy sebességgel megelőzni, majd satu és duda. Mindenkivel nem verekedhetek össze...@Johnny M.: Teljesen átérzem, mi is ezért ablakokat kellett cseréljünk, hangszigeteltre, és minden ablak csukva, télen-nyáron. Csak nálunk még fekvő rendőrt sem lehet. Régen küzdöttem ezekkel, csatáztam, de xart sem ér. Reggel a családommal az átkelés az úton a kabaré szintjét üti meg. Ketten kel fedezzük a gyereket, hogy át tudjon menni. Szóval el tudom képzelni, mert nálatok még egy kicsit durvább, ha bedugul a város:-(((

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.21. 14:14:05

@Johnny M.: Pont az ilyen gyökerekkel van a baj. Nem is értik, miről beszélsz. Én is itt nőttem fel, csak egy közlekedési lámpa kellett, hogy elintézze a környéket. Már van aki költözik, két család is.

Perillustris 2011.11.21. 14:17:04

@Johnny M.: Amellett, hogy abszolút a ti pártotokon állok, s mint írtam, én már biztosan telepítettem volna az utca elejére egy IFÁ-t, meg kell jegyeznem, hogy rengetegen laknak olyan fő(bb)út mentén ahol egy-két évtizede nagyságrendekkel kevesebb gépjármű haladt át. Sok-sok olyan - főleg külvárosi - utca van, ahol 5-10 éve még lehetett az úttesten tollaslabdázni, focizni. Ma pedig meg sem próbálja az ember, mert félpercenként ugrálhatna félre. S tény, hogy ott "ti is" elmentek, ha arra van dolgotok.

Johnny M. 2011.11.21. 14:49:52

@Perillustris:

Azokon a helyeken ahol normálisan építik meg az utat az ingatlanoktól megfelelő távolságra ott még ez talán el is viselhető valamilyen szinten.
Nálunk ez sajnos nem így történt. A mi kapunkon konkrétan ki sem lehet úgy lépni hogy először ki ne kémleljen az ember, mert egyből áthajtanak a lábán. De az a videó 5p.20mp. környéki részétől meg is figyelhető.

3.p.10.mp. -től pedig az a szakasz látható, ami az M0 híd és Csepel közötti részen található. Ez pedig egy mindenféle előzetes talajmechanikai és egyéb útépítés elött szükséges vizsgálatok nélkül a '80 években felhúzott aszfaltcsík, ami annyira keskeny hogy két autó el sem fér rajta egymás mellett, a padka is emiatt olyan állapotú amilyen. Ezért is olyanok az ottani felvételek mintha földrengés közben készültek volna. De az út többi része sincs normális alapozással megépítve, ezért is terjed a járművek keltette rezonancia a talajban a házak felé, és ezért repednek szét.

Tehát itt jelen esetben nem csupán arról van szó hogy megnőtt a forgalom mint máshol is, hanem ennek nincsenek megteremtve az ehhez szükséges alapvető feltételei sem.

D4D 2011.11.21. 19:05:30

@Johnny M.:

"Az meg hogy mikor hány autóval találkozol itt meg szintén semmit sem jelent, mivel a felvételek a reggeli órákban készültek, de ezt külön meg is jegyeztem. Legyél szíves reggel 6.30-7.30 közötti időszakban"

Nem értem, mi a fura abban, hogy reggel dugó van egy úton.

Aratáskor az utcámban van, hogy 20 percenként megy el egy traktor (nagy traktor), 2 db egyenként 40 tonnás utánfutóval. Még nem jutott eszembe ez ellen tiltakozni, mert az, hogy itt élek, ezzel jár.

Ha zavar a reggeli forgalom, költözz egy zsákutca végébe.

D4D 2011.11.21. 19:17:23

@Perillustris: Ezzel maximálisan egyetértek.

Kiegészítem egy személyes tapasztalattal:

Ahol lakom, az egyik utcabeli (megyei közgyűlési tag), elintézte az aszfaltozott utat.
Ő volt a szent ember.
Aki azt mondta, hogy a párhuzamos utcát is aszfaltozzák le (én), ahhoz mentőt akartak hívni, mert betegnek nézték.
Minden autó a mi utcánkban jött, mert itt volt leaszfaltozva.
Ma már mindkét párhuzamos utca le van aszfaltozva, azóta egy csendes zúgban élek (leszámítva lásd fentebb aratáskor).
Csendesség ide, csendesség oda, az utca hosszabb lett, több családnak lett autója, és ma már nem lehet pl valóban az utcán tollasozni.
De még egyszer sem láncoltam oda magamat, nem parkoltam le Ifát, hanem hagyom a forgalmat menni.

Volt egy helyi barom csávó (HBC) 80-as tempóval pengetett sorozatosan az utcában, szóltunk neki, ne tegye. Amióta a körzeti megbízott egy héten keresztül teljes körű, mindenre kiterjedő közúti ellenőrzést végzett nála induláskor, és mikor hazajött, meg amikor csak találkoztak, nos azóta ő is beállt a sorba, és tud normálisan közlekedni.

És itt a lényeg: Az ott lakóknak el kellene dönteni, mi ellen tiltakoznak.
- A forgalom nagysága ellen? - Ez nevetséges.
- A forgalomban részt vevő némely barom ellen? Ez nevetséges, hogy a rendőrség nem lép fel.
- A legnevetségesebb, hogy némelyek nem tudják ezt a két dolgot elkülöníteni.
A

Johnny M. 2011.11.21. 19:29:30

@D4D:

Azért ne vegyük már egy kalap alá az aratási időszakban utcátokban közlekedő traktorokat a mi utcánkban minden egyes nap közlekedő több ezernyi autóval.

Látom nem nagyon olvasod a korábbi hozzászólásokat, mert ha horexnek írott válaszomat olvasod nem jönnél ezzel az elköltözős dumával. Olvasd el, abban minden megtalálsz.

Johnny M. 2011.11.21. 19:44:02

@D4D:

A "nevetséges" dolgokról is röviden:

1,"A forgalom nagysága ellen?" - Igen

Még maga az önkormányzat is elismerte írásban hogy szerintük sem alkalmas ez az út ilyen mértékű forgalom levezetésére, ha érdekel szívesen megmutatom és elolvashatod.

2, "A forgalomban részt vevő némely barom ellen?" - szintén igen

És ha ismernéd a helyi állapotokat valamint a Szigetszentmiklósi rendőrséget, akkor tudnád hogy semmilyen formában nem lép fel ellenük, bármilyen nevetséges. Több mint másfél évig még az egy szem traffipaxuk is rossz volt, több mint 2 éve nem mértek erre sebességet egy alkalommal sem. A képüket is csak akkor tolják ide ha baleset van és helyszínelni kell.

3,A legnevetségesebb, hogy némelyek nem tudják ezt a két dolgot elkülöníteni.
- nincs is rá szükség, mind a két dolgot meg kell szüntetni a már fent említett okok miatt.

De ha ez neked továbbra is annyira nevetséges, gyere ki ide hozzánk egyik reggel egy jót nevetni! Garantálom hogy gyorsan lefagy a szádról a vigyor ha élőben látod ami itt megy. Nem viccelek, adj egy elérhetőséget, leszervezzük a találkozót és a saját szemednek már csak hinni fogsz és meggyőződhetsz róla, hogy ez a hely miért is alkalmatlan a reggeli forgalomra. Mert úgy látom a film alapján számodra nem igazán sikerült megérteni.

D4D 2011.11.21. 19:52:52

@Johnny M.: Amikor jön a trakesz, olyankor reng minden, nem hallom a tévét, száll a por, és jobb, ha nem állsz az utcán olyankor.

Ez akár este 10-kor is lehet, igaz csak két hét.

Ez ellen nem tudok tiltakozni, nem is akarok.
Az ellen, hogy a traktorok miatt a pincék sorban omlanak befelé (valamikor az út alatt pincék voltak, jópár nincs feltöltve), az ellen tudok tiltakozni, és szoktunk is. Az öK úgy gondolja minden egyes alkalommal, hogy aki előtt beszakadt az út, annak a dolga megcsináltatni.

Vissza a ti esetetekhez: A forgalom ellen nem tudtok tiltakozni. Viszont ha nincs járda, akkor jogos a 30-as korlátozás. Annak betartatása nem a ti, hanem a rendőrség dolga. Az önbíráskodás azért nem jó dolog, mert esetleg holnapután a Hollandin meg téged vágnak arcon, mert nem tartod be a 40-et, és különben is ne arra menj, mert akkor nem harapnak a halak.
Egyébként ha Csepel fele nem csak két sávon lehetne bejönni Halásztelek-Tököl-Halom-Miklós felől, akkor a problémátok szerintem nem is létezne.

Nem tudom tudod-e merre van a buckás, ott valamikor földút volt, majd aszfaltcsík, mostanra meg főút lett. Ők sem jártak jól a cserével, de egy forgalomnövekedést sokszor le kell nyelni, nincs más lehetőséged. Kivéve a zsákutca végébe költözést.

D4D 2011.11.21. 20:00:21

@Johnny M.:

"De ha ez neked továbbra is annyira nevetséges, gyere ki ide hozzánk egyik reggel egy jót nevetni! "
- Voltam már. Tényleg szar. Viszont aki elhitte, hogy ez az utca olyan csendes marad, mint 20 éve, annak kórházban a helye.
(A Hollandi környékéről kellett Miklósra mennem, és úgy okoskodtam, hogy ott kiosonok. Körbe hamarabb kiértem volna.)

A forgalom nagyságát hogy tervezed megszüntetni?
Mellesleg Magyarország úthálózatának kb 15-20%-a képtelen elvezetni a forgalmat, ami áthalad rajta, értsd nem alkalmas az út a forgalom levezetésére.
Szerintem a 71-es út ebből a szempontból elsőbbséget élvez a ti utcátokkal szemben.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.21. 20:15:11

@D4D: Te egy igen értelmes srác vagy, de most nagyon nem látod a problémát! Ember! Itt minden napos dologról van szó, fogalmad sincs ez milyen! Nagyon ledegradálod a problémát, ez tőled szokatlan. Nem értelek...

Perillustris 2011.11.21. 21:37:36

@D4D: Ha a szomszéd a lakásfelújítás folyamán pár napon-héten keresztül fúr, azt le kell nyelni (mert mindenkire sor kerül).

De ha ez a szomszéd asztalos (zug)műhelyt nyit a lakásban, melynek folyományaként reggeltől estig fúr, az minden normális embernél levágja a biztosítékot. Képzeld, hogy bejelented az önkormányzatnál, de még évek(!) múlva is ugyanez a helyzet. De persze leírják neked, hogy a szomszéd szabálytalan. Talán csak annyi a különbség, hogy ebben az esetben az IFÁ-t nem a szomszéd elé, hanem rá kell tenni.

D4D 2011.11.21. 21:43:29

@alfagumi:

Csak neked mégegyszer:
- Az, hogy hány autó halad el, nem befolyásolható tényező.
Egyes utak forgalma nő, egyes utaké csökken.

- Az, hogy az ott haladó autók hogyan (mennyivel) haladnak, a rendőrség dolga. Ha valahol sorozatosan parádéznak az autók, akkor a rendőrségnek ki kell mennie, és a szabálykövető autózást kikényszerítenie.

A probléma az, hogy van egy utca, melynek a lakói azt szeretnék, ha a forgalom sűrűsége az 50-es évek szintjén megrekedt volna, nem képesek felfogni, hogy egy úton forgalom van. Ezek az emberek ugyanakkor nem jönnek be a nyaralómba Balatonon, és nem kérnek tőlem bocsánatot, hogy ők most napjában kétszer elmennek a telek előtt, ahol pihenek, mert ők ebédre hazamennek a strandról.
Na ezért nincs vízparti nyaralóm, hanem bentebb. Nincs átmenő forgalom. De ha egyszer lesz, akkor vagy költözöm, vagy nyelek. nem tudom befolyásolni, hogy az utcában mekkora forgalom van.

Johnny M. 2011.11.21. 22:46:37

@D4D:

A forgalmat megszüntetni nyilván nem lehet csak mérsékelni. Ha mondjuk már a felére csökkenne, az is haladás lenne.
Erre nyújt lehetőséget a nemsokára átadásra kerülő gerinc út. De mivel a szokás nagy úr, ezért kell rá venni az erre járókat hogy a főutat válasszák, mivel ott nem veszélyeztetnek senkit, nincs 30-as korlátozás, fekvőrendőrök, tehát mindenkinek ez lenne az érdeke.

A másik dolog pedig egyszerű matematika:

Kisebb átmenő forgalom = kevesebb gyorshajtó

Röviden ennyi lenne a lényeg.

Johnny M. 2011.11.21. 23:03:16

@D4D:

Erre meg csak annyit írnék hogy képzeld magad elé a következő helyzetet.

A csendes utcátokból egyik évről a másikra több ezres autóforgalom szabadul rá napi szinten. Mivel nem ilyen terhelésre lett építve, ezért a házad egyre jobban kezd repedni, szétesni. Eladni nem tudod, mert elértéktelenedik emiatt és a körülmények miatt.

Ebben a helyzetben is elégedetten hátradőlnél és napról napra elmormolnád magadba korábbi megállapításod, miszerint "Nem értem, mi a fura abban, hogy reggel dugó van egy úton." ??

Te lennél a legjobban felháborodva...

És ennek semmi köze a vízparthoz, ez bárhol előfordulhat. Amennyiben ezt továbbra sem vagy képes belátni még mások érveinek hatására sem, azzal már valóban nincs mit kezdeni.

Megvan a lehetőség a változtatásra. Csak tenni kell érte, és rábírni a döntéshozókat.

Egyetlen térfigyelő kamera meg tudná oldani a teherautó problémát. A gerinc út és további korszerűbb fekvőrendőrök telepítése megoldaná az átmenő forgalom és gyorshajtás problémáját. Nem megvalósíthatatlan dolgok ezek.

D4D 2011.11.21. 23:09:49

@Johnny M.: Ha a gerincúton beér hamarabb, akkor arra fog menni. Ha nem ér be, akkor továbbra is rajtatok keresztül.

A házhoz:
Ha reped, akkor ott a házzal sincs minden rendben.

Johnny M. 2011.11.21. 23:19:02

@D4D:

Nem csak a mi házunk reped.

Mindenkié a környéken, az összes szomszédunké, annak is akinek 30 éve épült, és annak is akinek 5 éve. Régen semmi bajuk sem volt.

Remélem érted az összefüggést.

D4D 2011.11.22. 00:05:23

@Johnny M.:

Ha rosszmájú lennék, akkor azt mondanám, mind spóroltatok.

De így más a leányzó fekvése.

A személyautókkal akkor sem sokat tudtok kezdeni.

Perillustris 2011.11.22. 13:25:48

@Johnny M.: Mondjuk a kisebb átmenő forgalom simán eredményezhet több gyorshajtót.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.22. 13:54:59

@D4D: Nos, meglepsz engem, szemernyi empátiát sem mutatsz és, sajnos, igazad sincsen. A tömegesen megnövekedett forgalmat a mostani CHF árváltozáshoz tudnám hasonlítani. A pakliban benne az árfolyam növekedése, de az, hogy külső, általad nem befolyásolható, tényezők hatására ez a növekedés tönkreteszi az életed, más embertömegek életével együtt, az nincs a pakliban. Itt arról van szó, hogy azért, hogy más embereknek ne kelljen a dugóban ülniük, a te életminőséged rombolják, a te házad teszik tönkre. A ház pedig reped a többszörösére növekedett, nem oda tervezett nagy forgalomtól. Szóval, még mindig furcsállom a hozzáállásod, de lelked rajta, ahogy érzed.

Johnny M. 2011.11.22. 14:17:31

@Perillustris:

Ez sem kizárt. De arányaiban szerintem javulna a helyzet.

Sokan pl. arra hivatkoznak hogy azért mennek gyorsan, mert különben letolják őket az útról (ezt személy szerint sosem értettem, de mindegy)
Ha kisebb a tömeg, kevesebb másokat frusztráló elmebeteg lenne a forgalomban, így talán többen közlekednének normálisan is.

Johnny M. 2011.11.22. 14:26:48

@D4D:

Annyit lehet talán kezdeni, hogy hiába rövidebb távolságban egy útvonal, ha nem tud az illető mondjuk a fekvőrendőrök miatt időben is nyerni rajta. Ezért jobban megéri inkább arra menni (jelen esetben a főutak) ahol egyenletesebb tempóban haladhat.

A múlt héten mentem a reggeli időszakban a városból kivezető főúton. Talán a dráguló üzemanyagnak köszönhető, de 10 perc alatt tettem meg a távolságot az M0-ig, utána már nincs semmi torlódás. Ennyi szerintem bárkinek belefér még az idejébe, arról már nem is beszélve hogy ezen az alig 6 km-es Duna-parti szakaszon még a gyorshajtással is alig nyer valaki 2-3 percet maximum. Tehát ezért is vagyunk kevésbé megértőek az itt közlekedőkkel. A gerinc út átadásával pedig pedig tovább bővülnek a lehetőségek.

D4D 2011.11.22. 14:28:00

@alfagumi:

"A pakliban benne az árfolyam növekedése, de az, hogy külső, általad nem befolyásolható, tényezők hatására ez a növekedés tönkreteszi az életed,"

Ez is benne van. Senkinek sem verték szöges bottal a hátát, hogy CHF hitelt vegyen fel, ahogy senkinek sem tartottak pisztolyt a fejéhez, hogy egy olyan úton lakjon, ahol 5 km-en keresztül kvázi nincs elágazás. Se tömegközlekedés.
Találomra megnéztem egy helyen, van ahol kb 10 méter szélesek a telkek. Ez minimum 700 autó naponta, már csak az ott lakók részéről. Ez 5 mp-es követés esetén (Ez kb 30-as tempó) azt jelenti, hogy csak az ott lakók egy órán keresztül haladnának el a Bp felöli végponton, ha mindenki arra jár.

Mellesleg: Az, hogy a konyhaablak a szomszéd WC csészéjétől nincs 2 méterre, nem zavaró?

D4D 2011.11.22. 14:29:59

@Johnny M.:

jó dolog a fekvőrendőr, de ha a mentő egy érted, akkor esetleg a fekvőrendőr miatt halsz meg.

A 10 percet, hogy reális legyen, tudni kelene mikor futottad.

Én is képes vagyok Budakeszin 3 perc alatt keresztül menni. Éjjel kettőkor.

Johnny M. 2011.11.22. 17:33:33

@D4D:

Ezeken a fekvőrendőrökön ami jelenleg van biztos nem múlhat senki élete, lassítás és gond nélkül áthajtottak eddig is mentők és tűzoltók is rajta, de sok személyautó is rendszeresen hasonló tempóval akik nem féltik az autójukat.

Pénteken reggel 7 kor a Csepeli úton a Szigetszentmiklósi temetőtől az M0-ig tartott a 10 perc folyamatosan haladó kocsisorban. Napközben átlag forgalommal ugyanez kb. 3 perc.
Tehát szerintem ez a 7 percnyi plusz idő a főúton nem indokolná ezt a tömeges forgalmat felénk. Ebben szerepet játszhat az, hogy a komolyabb üzemanyag áremelések elött jóval nagyobb volt a forgalom, néha 20-30 percet is igénybe vett a városhatár-M0 táv. Csak a változott helyzetről azok még nyilván nem tudnak akik évek óta ragaszkodnak reggelente ehhez a Duna-parti útvonalhoz. Nos ezt kell tudatosítani először bennük, pláne ha a gerinc úttal még tovább csökken a Csepeli út forgalma.

Reggie 2011.11.22. 18:39:19

@Johnny M.: Viccelsz? Mar 2 percert is megeri alternativ utvonalon menni.

D4D 2011.11.22. 19:21:01

@Johnny M.:

Egyik cimborám mentőautóval nyomja.
Ő mesélte, már vágott orvos betegbe kátyú, illetve fekvőrendőr miatt.

Ahol nagyon szarok az útviszonyok, ott vagy viszik, vagy műtik. Menet közben nem tudnak sok úton sajnos műteni.

Péntek reggel még a 10-es úton is rövidebb a sor. Több száz méterrel.

Johnny M. 2011.11.22. 19:22:05

@Reggie:

Akkor is ha napi szinten szétrázza az autót a rossz útminőség és ad a futóművet a több mint tucatnyi fekvőrendőr és a kátyús padka?
Megéri a javítási költségeket a napi pár percnyi előny? Nekem nem érné meg.

jelentéktelen alak 2011.11.22. 19:37:06

@D4D: Igazad van abban, hogy a forgalomban résztvevő "néhány" barom ellen, a rendőrségnek kellene fellépnie! De nem teszi!

Az is megér ám egy misét, hogy ha ott normálisan a szabályoknak megfelelően közlekedne ez a sok autó, akkor talán nem is lenne érdemes nekik erre jönni. Hiszen látszik a videón, hogy végi 30-as, 20-as 15-ös korlátozás van.
Ha ezeket betartanák, akkor lehet tovább tartana erre kerülni, mint a a zsúfolt főúton haladni.
Teljesen tipikus emberi bunkóság. Miért van itt a 30-as tábla, mikor egyenes és sima az út. Simán lehet itt menni 70-el is! És megy is bunkó. Ezzel keseríti meg az ott lakók életét és nem azzal, hogy arra autózik...

Johnny M. 2011.11.22. 21:54:04

@jelentéktelen alak:

Elsősorban valóban ez a legfőbb probléma, az itt előforduló balesetek túlnyomó részéért a gyorshajtás a felelős.

Azokról már nem is beszélve akik az itt élőket emberszámba sem veszik, az már a bunkóság legfelső szintje. Járda híján az út szélén babakocsival közlekedő anyukák útról ledudálásától és árokba lökésétől a padkán közlekedő gyalogosok visszapillantóval elsodrásáig előfordul itt minden. Volt akit a saját kapujában ütöttek el, közvetlen utána még a helyszínelő rendőrautóba is belehajtott egy másik idióta. De a bringások sincsenek nagyobb biztonságban.

Reggie 2011.11.22. 23:06:54

@Johnny M.: Ha a fekvorendoron normalisan mesz at akkor nem szamit. Az utminoseg meg nem latszodik a videon, igy nem tudok velemenyt mondani rola.

D4D 2011.11.23. 00:33:14

@Reggie: Fekvőrendőre válogatja.

Ismerek olyat, ahol csak oldalazva lehet átmenni rajta. Ott a két fekvőrendőr között idegből nyomom én is.

Hegyeshalom-Szentgotthárd vonaltól nyugatra ahol vannak ilyenek, ott 40-el simán át lehet menni rajta, 50-el már nem. Tök érdekes.

A prímet egy azóta már kijavított darab viszi a hegyvidéken, aminek függőleges volt az oldala, 12 cm magasságig.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.23. 15:42:34

@jelentéktelen alak: Pontosan erről van szó. Ha annyival menne, amennyi a normális sebesség(nem érdekel a KRESZ, hanem az emberiesség, hogy meg tudjon állni, ha a fiam kilép a kapun és agyonverem, aki azt mondja, hogy ne lépjen ki a gyerek, mert ez undorító hozzáállás)szóval ha úgy menne, már nem érné meg neki arra kerülni. Csak mindenki xarik a másikra. Az ő két perce egy csomó embernek kerül bosszúságba. Mert ő ezerrel megy a húszas tábla mellett...

jelentéktelen alak 2011.11.24. 00:58:43

@alfagumi:
Az fő baj, hogy az "értelmetlen" korlátozó táblák (nem csak sebesség korlátozó, bármilyen korlátozó táblára igaz) legalább fele ilyen. Valakit, valamit véd. De az arra járó csak azt látja, hogy semmi oka annak a táblának, így aztán szarik rá.

Pont úgy, mint az említett esetben. Egyenes, jó minőségű út, lakott területen belül. A sok nagyokos szerint pont olyan, mint a többi, ahol 50 a megengedett így miért is ne mehetne 65-el???
Ez az, amit én már nem emberi gyarlóságnak hívok.

Bár az igazság szerves része a dolog másik oldala is! Az rendben, hogy egy útról ilyen korlátozások segítségével akarják leterelni az átmenő forgalmat. De ha annak az átmenő forgalomnak nincsen megfelelő elvezető útja, akkor pont ez fog történni.
Meg lehet nézni, hogy mi az oka annak, hogy sok biciklis nem a bicikliúton biciklizik. Pont ugyan ez. A kerékpár utak nem megfelelőek az elvárt haladási igényeknek. Így nem ott megy, hanem ahol logikusabb. Mint az itt látható nép.

Nem, nem helyes. DE nem csak az ott gyorshajtó, meg a tilosban bicikliző a hülye e-miatt. Igazából a dologban minden érintett áldozat és mégis egymást okolják a bosszúságokért.
(lást: valaki írta, hogy mikor a fekvőrendőrök elkészültek, rendre dudálva mentek hajnalban. Vagyis az ott lakó az arra járóra haragszik, az arra járó meg az ott lakóra. Pedig mindkettő ugyan annak az áldozata -szerintem)

Johnny M. 2011.11.24. 08:14:44

@jelentéktelen alak:

"Pedig mindkettő ugyan annak az áldozata -szerintem) "

Ez pedig a város vezetőinek (annak is egy szűk körének) a hibája, akik a gyors meggazdagodás érdekében valóságos népességrobbanást idéztek elő (tulajdonukban lévő gazdasági területek belterületbe vonása, ezekre lakóparkok és ipari park felhúzása, stb) 0 infrastruktúra fejlesztés mellett, ennek egyenes következménye a közlekedés megbénulása.

De mondjuk ez még nem gátol meg senkit abban hogy egy adott útszakaszon szabályosan a sebességhatárokat betartva közlekedjen, mert az emberi tényező az oka nagyobb részben az egész problémának.

Johnny M. 2011.11.24. 08:21:20

@Reggie:

Ez igaz, de sokan fel sem fogják hogy nem a legmegfelelőbb tempót választják az áthajtáshoz, bár lehet hogy azok mind céges autóval járnak és nagy ívben tesznek a hosszú távú következményekre.

Az út az utolsó 2 km-es szakasza ami igazán rossz minőségű, főleg a padka része, ez a felvétel 03.05.- 04.37. közötti szakaszán látható rész, ott a felvétel pont ezért annyira remegős.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.11.25. 18:54:38

@jelentéktelen alak: Igazad is van, meg nincs is. Én, ahogy autóval sem megyek, máshol, nem csak a házam előtt, gyorsabban, mint amit a biztonság megenged, úgy bringával sem mennék a tilosban, csak mert kicsit kellemetlen betartani a szabályt. Ez olyan mondvacsinált indok,mert attól, hogy kerülök, nem kell ezerrel szabályt szegni. Azonban ne menjünk a bringa felé, mert, azt sosem fogom elfogadni, hogy az úton teker, ha van, akármilyen bringaút, ahogy én sem megyek rá a bringaútra, ha xar az autóút.

besp 2012.01.05. 21:06:31

elviselhetetlen a Hollandi, Késmárki, Széchenyi, Kassai mentén lakni!!

be fogok dobni minden postaládába dobni egy papírt a csepeli önkormányzat, vagyonkezelő elérhetőségével, hogy követeljenek megoldást.

ami lehet:
-a Királyerdő út aszfaltiozása (ez a Rév utca/Üdülő sor problémájára nem megoldás)
-az üdülő sor pihenő övezetté nyilvánítása, akár lezárása!
-a Hollandi úton sebességkorlátozás bevezetése
-a Dunadűlő út forgalom előtti megnyitása (ez a Hollandi útiaknak sem megoldás, csak onnan befelé)

Ezek esetleg csak a gerincút átadása után válnak aktuálissá.
Ehhez kapcsolódóan az üdülő soriak/rév utcaiak is előkészíthetnék, hogy a gerincút átadása után nyilvánítsák pihenő övezetté, zárják le ezeket az utakat.

Nem bírom ezt a qrva autópályát!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása